Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?

Vierailija
09.10.2020 |

?

Kommentit (639)

Vierailija
381/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katosi kutsuilta, ja kertoi myöhemmin saattaneensa yhteisen ystävämme kotiin - kävellen - minun jäädessä kutsuille. Kun minulta ei tullut reaktiota, kysyi "etkö ole edes vähän mustasukkainen????"

Vierailija
382/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju...nää

"Sukkien pesu ja kuivaus ohjeistus

Lakanoiden viikkaus ym. ohjeistus

Kengänkärjet pusikosta"

Muistuu mieleen

Mies yritti testata.

.pukeutuminen ja meikki sekä hiusten kihartamis kielto....ei käy...teen niikuin elän

Kun hän silmät levällään kaupankassaa toljotti...jotta olenko mustis....näin ja sanoin eiköhän jo riitä töllötys.

Sanoi olevansa jossain kauempana km päässä,

Ilmestyi jostain eteeni muinamiehinä selityksineen.. Vahti menemisiäni.

Soitti, exltä lupa, jotta saa nukkua sen sängyssä...### kaikenlaista.

Exiä vertaili jo heti alussa, jotta miten reagoin...Viimeisessä näytöksessä vertaili huoraansa, minuun, kun jäi kiinni.

Ulos elämästäni, en kuunnellut selityksiä.

Narsistinen ja mustasukkainen luonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta kaupasta kesken kotiin lähtijää tässäkin ketjussa. Mikä sairaus tämä on? Tarttuuko se? 

En tiedä, mutta elinikäinen se on. Isäni nimittäin on tällainen eksyttäjä, on aina ollut.

Minun isäni myös, melkein 70-vuotias. Edelleen tekee tätä :(

Vierailija
384/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut parisuhdemateriaalia, koska suostuin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Tästä piti mennä levittämään muillekin miehille tietoa, että minulta saa helposti.

Faktaahan mies vain kertoi. 

Eipä minulta saa sellaiset, joista en pidä, idiootti. :D

Millä logiikalla ekoilla treffeillä antava ei ole helppo? Jotain naislogiikkaa? 

Jos käy vaikka kerran vuodessa treffeillä? Karsinut treffit kaikkien muiden kanssa. Naiset tekee karsinnan jo ennen treffejä.

Vierailija
385/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli hyvin paljon kaikkea tässä ketjussa mainittua. Negaaja, eksyttäjä, testaaja, yms.

Oli sitä kaikille kavereilleenkin, ja se oli kaveripiirin juttu. Tekivät kaikenlaisia "pikku källejä" toisilleen. Munakarvoja kaverin hampurilaisen väliin yms. (minä kerroin siitä, kun kaveri palasi vessasta ennen kuin ehti ottaa haukkuakaan).

En jättänyt vain miestä, jätin koko idioottiporukan.

Vierailija
386/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei ole eksyttäjiä tms sattunut, mutta tämä on tapahtunut monta kertaa että sama mies lähestyy deittipalstalla useammalla eri profiililla. Esim yksi tyyppi jolle olin jo sanonut etten ole kiinnostunut viestittelyn perusteella näkemään aloitti huorittelut ja jouduin estämään kokonaan profiilinsa. No jonkin ajan päästä teki uuden profiilin ja lähestyi sillä, aika nopeasti tajusin jutuista että sama tyyppi taas. Torjuin taas kohteliaasti, niin tulihan se huorittelu sieltä. 

Itseäni ei ole ikinä kiinnostanut miehet jotka panevat lukuisia naisia, huvittavaa kun moni mies on ensin yrittänyt kukkolla ja sitten kun olen ilmoittanut että kiinnostaa enemmän joku mies joka on seksin suhteen yhtä valikoiva kuin minäkin, niin heti tulee kauheat raivot. Vaikka jos kerta on niin kova menekki naisten kanssa, niin miksei vaan jatka sen seuraavan naisen luo, miksi pitää alkaa minulle siitä kiukuttelemaan? 

Vierailija
387/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on ihmeellistä, että mies ensin provosoi, yrittää saada suuttumaan jne deittipalstalla. Sitten kun toteaa että sori taidetaan olla aika erilaisia ja parempi ettei jatketa viestittelyä, niin mies alkaa että mitä häh, miksi sinä pienestä suutut tms skeidaa. Siis jos ei osaa edes aluksi käyttäytyä, niin miten sitten myöhemmin? Yksi mies perusteli tuota vielä sillä, että hänen mielestään viha ja rakkaus on vastakohtia ja kun on ensin saatu se viha syttymään niin rakkauskin siitä kuulemma roihahtaa. Veikkaanpa ettei tuo taktiikka ole kertaakaan toiminut tai jos onkin, niin kohde ei ole ollut itse henkisesti ihan terve. 

Vierailija
388/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotti seksiä jatkossa ilman ehkäisyä. Ei edes seurusteltu. "Täytyy vaan olla varovainen." Joo just juu :D

Vierailija
389/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotti seksiä jatkossa ilman ehkäisyä. Ei edes seurusteltu. "Täytyy vaan olla varovainen." Joo just juu :D

Niin, se "varovaisuushan" auttaa pitämään ei-toivotut raskaudet ja taudit loitolla. Just. 

Vierailija
390/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi mihin kahvilaan halusin ja kun vastasin suuttui, kuulemma oikea vastaus olisi ollut "päätä sä". Muutenkin kävi ilmi että oletti naisen olevan tahdoton lapanen ja se juttu lopahti alkuunsa.

Vierailija
391/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas sen huomaa, että kyllä te naiset sitten osaatte valita hienoja (lue jänniä) miehiä

Olen yksi tähän ketjuun kirjoittaneista. Minua testannut (henkisesti erittäin väkivaltainen ja verbaalisti julma) mies kuvaili itseään sanoilla "kiltti ja kunnollinen". 

Teidän kilt.tis-jän.nis -dikotomianne on täysin naurettava ja paikkaansapitämätön. Tosielämässä joka ikinen tähän ketjuun kirjoittanut nainen tietää, että itseään kil.teiksi kuvailevat miehet ovat yleensä niitä pahimpia.

TÄMÄ!

Jos mies kuvailee itseään sanoilla kiltti, tai mukava kaveri..

Yleensä on jotain ihan muuta.

Johtuu yleensä siitä, että "kiltti/mukava" ei ole mikään kunnollinen luonteenpiirre. Se on ihan minimiedellytys ihmissuhteissa, että toinen ei ole ilkeä tai töykeä. Kuvaavia luonteenpiirteitä on esimerkiksi antelias, ulkoilmaihminen, atleettinen, ujo tai sosiaalinen. Nämä miehet ei sitä ymmärrä, varmaankin siksi että kilttiys on heille oikeasti etäinen haave jota he ei voi saavuttaa, ja kuvittelee että leimaamalla itsensä mukavaksi se on joku jättipotti kaikille naisille. Tosiasiassa suurinta osaa naisista tai ihmisistä yleensäkään epäilyttää se, että joku rehvastelee sillä miten mukava ja kunnollinen on. Se kun ei ole mikään saavutus.

Vierailija
392/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni oli hyvin paljon kaikkea tässä ketjussa mainittua. Negaaja, eksyttäjä, testaaja, yms.

Oli sitä kaikille kavereilleenkin, ja se oli kaveripiirin juttu. Tekivät kaikenlaisia "pikku källejä" toisilleen. Munakarvoja kaverin hampurilaisen väliin yms. (minä kerroin siitä, kun kaveri palasi vessasta ennen kuin ehti ottaa haukkuakaan).

En jättänyt vain miestä, jätin koko idioottiporukan.

Hyvä päätös.

Kuinkahan moni on tavannut just tuohon kaveriporukkaan kuuluneen miehen? :D

Vierailija
393/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytki minut kettingin sijasta mustekalaan. Pääsin keittiön ja vessan lisäksi myös parvekkeelle tupakalle, kun ei ollut näkemässä.

Vierailija
394/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kytki minut kettingin sijasta mustekalaan. Pääsin keittiön ja vessan lisäksi myös parvekkeelle tupakalle, kun ei ollut näkemässä.

Nyt jälkeenpäin ajateltuna emme kumpikaan taida olla penaalin terävimpiä kyniä.

Vierailija
395/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui silloin, kun pyörin vielä treffisivustoilla. 

Kanssani avasi keskustelun mies, jolla oli ihan hauska profiili. Ei ehkä ihan tyyliseni, mutta en ole turhantarkka jos jutut natsaa. No, nyt ei natsannut. :D Mies aloitti keskustelun rehvakkaasti kertomalla miten on juuri piessyt eräässä nettipelissä kaverinsa. Okei, minäkin pelaan (ja se luki myös profiilissani), joten ei siinä mitään, kysyin vähän lisää ja yritin sitten päästä jutussa eteenpäin- mutta ei. Mies jatkoi nopeatahtista, pian aggressiiviseksi muuttuvaa, viestittelyään siitä, kuinka hän on pelaaja nro 1 ja muut ei ole mitään...minulta ei kysellyt mitään, ei reagoinut yrityksiini vaihtaa aihetta jne. joten jätin herran kirjoittamaan itselleen. Jossain puolen tunnin kohdalla hän alkoi ihmettelemään, minne katosin. Totesin etten oikein jaksa lukea viestejä, joissa kehuskellaan estoitta jollain pelitaidoilla. Hän raivostui tästä ja selitteli puheitaan sanomalla jotain tyyliin, että "piti tehdä selväksi kuka täällä osaa pelata", oli vissiin kiihtynyt sivumaininnasta profiilissani tätä koskien. ;)

Siinä vaiheessa kun keskustelu oli osaltani ohi, tämä lähes neljäkymppinen äijä lähetteli itkunauru-hymiöitä ja lol äksdee omg-juttuja, joissa haukkui huumorintajuttomaksi ja tylsäksi "etkä sä varmaan ees pelaa muutenkaan". :D

Vierailija
396/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin snoukkarin. Osti mulle synttäreilläni kaksi lahjaa, ison ja pienen. Pienessä paketissa oli mulle parfyymi, tykkäsin. Toisessa paketissa oli huppari ja skeitti/lumilautailu tyyliset housut. Sanoi, että voidaan palauttaa, jos en tykkää. Laitoin päälle, tuli hirveet kehut, miten hyvältä näytän. Lopulta myönsi äijä, että haluaa mun aina pukeutuvan vastaavan tyylisesti, ja ettätykkää huomoa,jos en pukeudu. Isot tissit piti olla, mut ne ei saanu näkyä muille. Hupparin alle ne piti peittää. Ärsyttävä äijä muutenkin, pakkomielteinen, määräileväm mustis. Ei oo ihme, et on ollu jo kauan exä. 

Vierailija
397/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli mulle suhteen alussa jotenkin tosi ilkeä: kiukutteli, oli aina eri mieltä kanssani, halusi väitellä, mökötti pikkuasioista ja väänsi kaikesta joutavanpäiväisestä. Kai testasi, että siedänkö moista. No en sietänyt, vaan sanoin tiukasti, että jos tahdot olla kanssani, niin lopeta heti tuo käytös.

Onneksi lopetti.

Vierailija
398/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas sen huomaa, että kyllä te naiset sitten osaatte valita hienoja (lue jänniä) miehiä

Olen yksi tähän ketjuun kirjoittaneista. Minua testannut (henkisesti erittäin väkivaltainen ja verbaalisti julma) mies kuvaili itseään sanoilla "kiltti ja kunnollinen". 

Teidän kilt.tis-jän.nis -dikotomianne on täysin naurettava ja paikkaansapitämätön. Tosielämässä joka ikinen tähän ketjuun kirjoittanut nainen tietää, että itseään kil.teiksi kuvailevat miehet ovat yleensä niitä pahimpia.

TÄMÄ!

Jos mies kuvailee itseään sanoilla kiltti, tai mukava kaveri..

Yleensä on jotain ihan muuta.

Johtuu yleensä siitä, että "kiltti/mukava" ei ole mikään kunnollinen luonteenpiirre. Se on ihan minimiedellytys ihmissuhteissa, että toinen ei ole ilkeä tai töykeä. Kuvaavia luonteenpiirteitä on esimerkiksi antelias, ulkoilmaihminen, atleettinen, ujo tai sosiaalinen. Nämä miehet ei sitä ymmärrä, varmaankin siksi että kilttiys on heille oikeasti etäinen haave jota he ei voi saavuttaa, ja kuvittelee että leimaamalla itsensä mukavaksi se on joku jättipotti kaikille naisille. Tosiasiassa suurinta osaa naisista tai ihmisistä yleensäkään epäilyttää se, että joku rehvastelee sillä miten mukava ja kunnollinen on. Se kun ei ole mikään saavutus.

Tämä. Sitä paitsi "kiltti" kuulostaa ainakin minusta todella lapselliselta. Ovatko ne ei-kiltit sitten näiden mielestä "tuhmia"? Ainakin nämä palstan kulttimiehet kyllä muutenkin vaikuttavat siltä, että eivät ole ihan kasvaneet aikuisiksi. Pillua pitäisi saada palkinnoksi, kun ovat niin kiltisti.

Vierailija
399/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jälkeenpäin ajateltuna emme kumpikaan taida olla penaalin terävimpiä kyniä.

Taidatte tarvita vähän koulutusta. 

Vierailija
400/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan yrittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme