Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?

Vierailija
09.10.2020 |

?

Kommentit (639)

Vierailija
341/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä yritti "opettaa" mua sijoittamissessa. Sille ei ollut vielä selvinnyt että että toimin analyytikkona kv.pankissa:) Lähdin nauraen pois.

Mistä hän olisi sen voinut tietää?

Ei mistään.

Mutta sanoo kai sen järkikin - sinullekin- ettei kannata lähteä opettamaan mitään tuntemattomalle ihmiselle ellei tämä nimenomaan pyydä.

Se on vähän ylimielistä kun ei todellakaan voi tietää mitä se treffikumppani tekee, tietää, osaa...

No ei se nyt ihan noin ole. Aika harvat loppujen lopuksi sijoittavat ihan tosissaan ja siitäkin joukosta naiset ovat pienessä vähemmistössä. Ei kai joka asiaa nyt voi muutenkaan ajatella niin, että en viitsi tästä puhua mitään koska tuo toinen voi vaikka tietää tästä jotakin. Normaali ihminen olisi sinun sijassasi paljastanut että tiedät itse asiassa aika paljon sijoittamisesta ammattisi vuoksi, olisi ehkä vähän naurettu ja se siitä. Mutta sinä mukamas "lähdit nauraen pois". Joko todella omituinen taapa reagoida tai sitten pelkkää fantasiaa, en tiedä kumpiko on pahempi.

Vierailija
342/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas sen huomaa, että kyllä te naiset sitten osaatte valita hienoja (lue jänniä) miehiä

Mahtavaa huomata, miten osa miehistä osaa ottaa vastuun omasta käytöksestään. Joku perseilee minkä ehtii, mutta toki tämä on naisten vika. Voi hyvää päivää taas tätä miesten logiikkaa.

No kusipäämiehiä tulee aina olemaan. Mutta mikä pakko  teidän on niiden kanssa mennä yhteen ja pahimmassa tapauksessa perustaa perhekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli parin-kolmen kuukauden työpaikkaromanssi tossa joku vuosi sitten.

Oltiin molemmat sinkkuja, mutta heti alusta lähtien tehtiin selväksi, ettei kyse ole muusta kuin hauskanpidosta.

Mies muistutti moneen otteeseen, että "ethän sitten ala mustasukkaiseksi, jos mulla on jonkun toisenkin kanssa säätöä". Vakuutin, että en ala.

Hän toivoi, että sänkyhommissa pitäisin sukkahousuja. No mikäs siinä.

Sitten hänen toiveenaan oli, että pukeutuisin jakkupukuun. (Joku sihteerifantasia).

Tähän vastasin, että kyllä voin pukeutua, mutta hän saa kustantaa sen puvun. Itselläni on aika hippi tyyli, eikä vaatekaapissani ole mitään jakkupukuun viittaavaakaan.

No hän ei ostanut mulle jakkupukua, mutta alkoi motkottaa arkivaaatteistani. En kuulemma pukeutunut tarpeeksi naisellisesti.

Olen rintava, ja hän halusi mun käyttävän tissipaitoja. Itse en välitä esitellä rintavarustustani, koska saan ei-toivottua huomiota aivan tarpeeksi muutenkin.

Korkokengät ja tyttömäiset mekot olisi pitänyt olla myöskin. Aina. Ja viimeisen päälle meikattu ja laitettu. (Ja sitten kun OLIN meikkamassa kylppärissä, ihmetteli, että mikä helvetti mulla oikein kestää. Olisi siis pitänyt olla aina laitettuna, mutta ei laittautua... Tai jotain...)

En todellakaan suostunut näihin vaatimuksiin.

Hän yritti kaikkensa, että olisin mustasukkainen. Kertoi ylistäviä tarinoita existään, kehui kaikkia kauniita naisia kuulteni, flirttaili avoimesti toisten kanssa.

Kerrankin muka sattumoisin löysi kaapistaan jotkut pitsipöksyt ja kysyi, että ovatko minun. No eivät olleet, minkä hän kyllä varsin hyvin tiesi.

En ollut moksiskaan, sillä ei mulla edelleenkään ollut mitään syviä tunteita häntä kohtaan. Olin pokkana vaan, ja sekös miestä ärsytti.

Ja tää eksyttäminen näyttääkin olevan paljon yleisempää! Hän oli myös eksyttäjä! Saattoi häipyä jotain ostoskeskukesta, eikä vastannut puhelimeen. (Eikä kyse ollut mistään riidasta).

Tai jos oltiin sovittu, että töiden jälkeen mennään mun luo (tietty samalla bussilla), niin hän viipottikin menemään ihan toiseen suuntaan kovaa vauhtia.

Hupeihinsa kuului mun jättäminen kuin nallin kalliolle.

Jankutti, etten vaan saa alkaa mustasukkaiseksi, mutta hän alkoikin aivan järkyttävän mustikseksi itse!

Kun työpaikalla puhuin miespuolisten työtoverieni kanssa, hän otti pultit.

Yritti, huom. YRITTI henkistä väkivaltaa, rassu. Vuoroin ylisti, vuoroin lyttäsi rumasti.

No enpä enää jaksanut moista touhua, ja ilmoitin, että meidän tapailut oli nyt sitten tässä.

Hän kuvitteli olevansa kai joku jumalten lahja naisille. No olihan hän toki oikein hyvännäköinen kieltämättä. Mutta luonne aivan hirveä.

Hänen kanssaan oli hyvin vaikea työskennellä kaiken tapahtuneen jälkeen. Parin kk:n kuluttua kuin ihmeen kaupalla löysin uuden työn, ja pääsin synkästä kyttääjästä eroon.

Alkoi tietenkin puhelimitse ahdistelun, mutta vaihdoin numeroni.

(Ai niin, tää vielä: Jos oltiin vaikka terassilla, niin mun olisi pitänyt ottaa siideri, vaikka pidän enemmän oluesta. Naiselliset naiset kun eivät juo jätkämäisesti kaljaa. Hahhaaa, mikä dorka!!!)

Niin, ulkonäöllä saa naisilta paljon anteeksi. Selittää aika paljon kaikkia näitä hulluja suhteita.

Vierailija
344/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee osastolle kouluttaminen. Olin opiskeluaikana siivoojana hotellissa Ruotsissa. Siivoojien päällikkö oli keski-ikäinen mies, taustaltaan joku irakilainen tms. Tokana työpäivänä äijä tuli suurieleisesti mesoamaan että pönttö pitää pestä kunnolla ja pyöritteli sitä harjaa pöntössä. No on selvää etten ollut mitään paskarantuja pönttöön jättänyt, joka ikisen pöntön olin harjannut eikä ylipäänsä vessanpöntöstä näe onko se pesty tai ei. Eli joko oli kyse siitä että uudelle siivojalle näytettiin paikka tai siitä että joku muu siivooja oli pöntön kuurauksen jättänyt väliin kuin minä, esim porukkaan kuuluneet svenssonipojat jotka tuntui käsittämättömän usein vain istuskelevan katsomassa mtv:tä. Joka tapauksessa ihan turha mesoaminen. Myöhemmin tuli viestiä että uudet suomalaiset siivoojat siivoaa liian hyvin.

Vierailija
345/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas sen huomaa, että kyllä te naiset sitten osaatte valita hienoja (lue jänniä) miehiä

Mahtavaa huomata, miten osa miehistä osaa ottaa vastuun omasta käytöksestään. Joku perseilee minkä ehtii, mutta toki tämä on naisten vika. Voi hyvää päivää taas tätä miesten logiikkaa.

No kusipäämiehiä tulee aina olemaan. Mutta mikä pakko  teidän on niiden kanssa mennä yhteen ja pahimmassa tapauksessa perustaa perhekin?

Et sitten yhtään ehtinyt lukea ketjua kun oli niin kiire uhriutumaan? Tämähän on ketju siitä miten kusipäämiehet on naurettu ulos.

Vierailija
346/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika kesy, mutta kerron kuitenkin.

Mies vei minut ensimmäisillä treffeillä laadukkaaseen (= kalliiseen) kahvilaan, jossa oli pöytiintarjoilu. Tarjoilijan kysyessä, tuleeko lasku yhteen vai erikseen, vastasin että laita erikseen. Oikeastaan mielestäni käytöstapoihin kuuluu, että jos toinen valitsee poikkeuksellisen kalliin treffipaikan tietäen, että toinen on opiskelija, niin hänen olisi kohteliasta ne kahvit maksaa, kun itsellä on säännöllinen kuukausipalkka. Tyyliini ei kuitenkaan kuulu alentua huonokäytöksisen ihmisen tasolle, joten maksoin omani, koska olisi yhtä lailla huonoa käytöstä pitää itsestäänselvyytenä, että toinen maksaa.

Tarjoilijan poistuttua mies ilmoitti voitonriemuisena, että jos en olisi tarjoutunut maksamaan osuuttani, hän olisi lopettanut treffit siihen paikkaan. 

En tavannut tätä miestä uudestaan.

Pihimies hykerteli varmaan mielessään, ettei tarvitse edes kahvia maksaa, vaan saa kohta ilmaiseksi seksiä.

Ai niin, sama mies muuten yritti myös kouluttaa minua noilla samoilla treffeillä! Kahvilasta lähdettyämme hän vei minut autolla "katselemaan maisemia", ja yllättäen päädyimmekin ihan hänen kotikulmilleen. Hän ehdotti että voisi esitellä minulle asuntoaan. Kieltäydyin ja pyysin (ja sain) kyydin kotiin. Parkkipaikalla mies ilmoitti, että hänellä on sellainen sääntö että vaikka ensimmäisillä treffeillä olisi kuinka vähän kiinnostusta tahansa, niin vähintään kaksi kertaa on kuitenkin aina tavattava. 

Kerroin miehelle, että minullapa puolestaan ei ole tuollaista sääntöä, ja en halua tavata uudestaan. Enkä jäänyt kuuntelemaan vasta-argumentteja, joita oli jo tulossa miehen suusta ulos, vaan poistuin autosta.

t. Sama

Heh, olen myös tavannut miehen, joka selitti, että aina pitää tavata vähintään kaksi kertaa. Pidin tätä erittäin vastenmielisenä piirteenä. Vaikka muuten heppu olikin ihan harmiton. Pihin oloinen tosin myös...

No se todellinen syy vastenmielisyydelle tulikin tuossa viimeisessä lauseessa. Jos heppu olisi kylvänyt rahaa ja ostellut sulle vaikka mitä, niin SULLA olisi ollut sääntö, että vähintään kaksi kertaa pitää tavata.

Vierailija
347/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisti kokoo palapelin ja kellotti ajan. Piti saada nopeempi aika kuin exällään.

Paras!

Vierailija
348/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh... Ikävä kuulla että näitä psykoja "testaajia" on osunut näin monen kohdalle. Itse tapailin yhtä tyyppiä parikymppisenä ja kolmien ensimmäisten treffien aikana mies oli suunnilleen ylikohtelias. Siksi en osannut aavistaa mitä kävi seuraavaksi.

Olin vähän ennen treffejä kaatunut pahasti pyörällä ja jalkapöytäni oli neljästä kohtaa murtunut. (tietenkin siis kipsissä) eli keppien avulla klenkkasin menemään.

Köpöttelimme hiljakseen lähellä sijaitsevaan puistoon ja istuimme penkille. Mies alkoi yhtäkkiä sekavan oloisena höpöttää jotakin selviytymisteorioista ja miten niitä pitäisi nykyelämässä soveltaa. Ei ollut ottanut alkoholia, en sitten tiedä oliko jotain muuta. Otti yhtäkkiä keppini ja juoksi n. 30 metrin päähän olevalle penkille. Huusi että minun pitäisi todistaa olevani vahva ja kävellä sinne hakemaan kepit.

Jalka ei tosiaan kestänyt varata _yhtään_ painoa, voitte varmaan kuvitella kun jalkapöytä pirstaleina. Ja lääkäri oli sen myös ehdottomasti siinä vaiheessa kieltänyt, ettei jalka luudu kieroon.

Huusin jo todella pahasti että nyt ju*alauta tuot ne kepit takaisin. Nauroi vaan, ja huusi takaisin, että ryömi sitten tänne niin saat nämä "vammais ten turhat  kusikepit" takaisin. Aloin olla jo todella paniikissa ja minulla tulee paniikissa aina hätäitku. Siitäkös tämä psyko vaan innostui. Puhelimenikin oli jäänyt kotiin lataukseen, koska ihan tosissaan luulin että käymme vaan normaalisti vähän kävelemässä.

Luojan kiitos siitä polulta meni ohi sellainen kivitalon kokoinen laitapuolenkulkija joka näki tilanteen. Hän riuhtaisi ne sauvat psykon kädestä ja ärjäisi hänelle vähemmän kauniisti "miten sä ***** kukkakeppi kohtelet naista" ja sain sauvani takaisin. Tyyppi tarjoutui vielä saattamaan minut turvallisesti kotiin. Totesi ettei hänellä ole mihinkään kiire, häntä odottaa tuolla metsässä vaan teltta ja pontikka.

Kiitokseksi tarjosin hepulle luonani suihkua, minkä tarpeessa hän todella oli. Pakkasin mukaan pussillisen tekemiäni karjalanpiirakoita. Kiitos sinä laitapuolen kulkija, vaikka tuskin vauvapalstaa luet.

Eikä... Ihan sekopää mies! 

Joskus kohteliaisuus ja inhimillisyys tulee aivan yllättävältä taholta. Niinkuin tässä tapauksessa. Toisilla on sitä sydämen sivistystä, toisilla taas ei... 

Vierailija
349/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies työpaikalla halusi läheisempää kanssakäymistä, ja että liityn hänen fanikerhoonsa ( ilmeisesti narsistin hovi). Halusin pitää välit asiallisen etäisenä ja viileänä, tehdä hommat hyvin, en muuta. Tämä ei pomolle sopinut ja lähetti muita työpaikan miehiä juttelemaan kanssani, kun itse kyttäsi sivusta olenko myös heille yhtä viileä, vai ainoastaan hänelle.

Vierailija
350/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitti että harrastan liikuntaa liian vähän. No, nyt käyn oma-aloitteisesti sinkkuna yksin lenkillä 4krt. Viikossa juoksemassa. Kivempi harrastaa kun kukaan ei kyttää ja epäile.

No harrastitko sitä ennen liikuntaa liian vähän, niin kuin eksäsi sanoi?

Vierailija
351/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä testaa, kuin paljon pazzkahommaa nainen kestää. Itsellä ei ole ongelmaa liata käsiä Tai tehdä raskaita hommia ja teenkin sitä yhtenään. Mutta ongelma on näissä naurettavissa testaajissa.

Eräässä koulutuksessa piti kantaa painavaa esinettä paikasta toiseen. Se ei ollut edes meidän koulutettavien homma, vaan kenties vahtimestarin, mutta aikaa säästääksemme me autoimme.

Tämän homman johtaja oli lähes kaksimetrinen äijä , minä aika tavalla lyhyempi. Kannoimme painavaa esinettä, jolloin pääosa painosta on minun päässäni, koska olen lyhyempi. Puolivälissä matkaa halusin laskea esineen maahan ja korjata käsien asentoa, ja ottaa paremman otteen. Tyyppi ei antanut pysähtyä, vaan huusi ”jaksaa jaksaa”, vaikkei jaksamisesta ollut kyse, vaan käsien asennosta. Kävelin edellä ja hän työnsi väkisin voimalla eteenpäin, eikä antanut pysähtyä. Aivan kaistapäinen kaveri. Ihme testi jaksaako nainen kantaa painavaa esinettä.

Vierailija
352/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ulkonäöllä saa naisilta paljon anteeksi. Selittää aika paljon kaikkia näitä hulluja suhteita.

Valitettavasti pätee kumpaankin sukupuoleen aika vahvasti.

Vierailija
353/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vei minut ensimmäisillä treffeillä laadukkaaseen (= kalliiseen) kahvilaan, jossa oli pöytiintarjoilu. Tarjoilijan kysyessä, tuleeko lasku yhteen vai erikseen, vastasin että laita erikseen. Oikeastaan mielestäni käytöstapoihin kuuluu, että jos toinen valitsee poikkeuksellisen kalliin treffipaikan tietäen, että toinen on opiskelija, niin hänen olisi kohteliasta ne kahvit maksaa, kun itsellä on säännöllinen kuukausipalkka. Tyyliini ei kuitenkaan kuulu alentua huonokäytöksisen ihmisen tasolle, joten maksoin omani, koska olisi yhtä lailla huonoa käytöstä pitää itsestäänselvyytenä, että toinen maksaa.

Tarjoilijan poistuttua mies ilmoitti voitonriemuisena, että jos en olisi tarjoutunut maksamaan osuuttani, hän olisi lopettanut treffit siihen paikkaan. 

Pihimies hykerteli varmaan mielessään, ettei tarvitse edes kahvia maksaa, vaan saa kohta ilmaiseksi seksiä.

Ai niin, sama mies muuten yritti myös kouluttaa minua noilla samoilla treffeillä! Kahvilasta lähdettyämme hän vei minut autolla "katselemaan maisemia", ja yllättäen päädyimmekin ihan hänen kotikulmilleen. Hän ehdotti että voisi esitellä minulle asuntoaan. Kieltäydyin ja pyysin (ja sain) kyydin kotiin. Parkkipaikalla mies ilmoitti, että hänellä on sellainen sääntö että vaikka ensimmäisillä treffeillä olisi kuinka vähän kiinnostusta tahansa, niin vähintään kaksi kertaa on kuitenkin aina tavattava. 

Kerroin miehelle, että minullapa puolestaan ei ole tuollaista sääntöä, ja en halua tavata uudestaan. Enkä jäänyt kuuntelemaan vasta-argumentteja, joita oli jo tulossa miehen suusta ulos, vaan poistuin autosta.

t. Sama

Heh, olen myös tavannut miehen, joka selitti, että aina pitää tavata vähintään kaksi kertaa. Pidin tätä erittäin vastenmielisenä piirteenä. Vaikka muuten heppu olikin ihan harmiton. Pihin oloinen tosin myös...

No se todellinen syy vastenmielisyydelle tulikin tuossa viimeisessä lauseessa. Jos heppu olisi kylvänyt rahaa ja ostellut sulle vaikka mitä, niin SULLA olisi ollut sääntö, että vähintään kaksi kertaa pitää tavata.

Terveisin Osa-aika feministi, joka kannattaa tasa-arvoa silloin, kun se hyödyttää miestä itseään (kulut 50/50), mutta ilmainen pimppi kyllä kelpaa

Onko sinulla siis tapana pyytää parisuhteessa maksua seksistä?

Erikoiselta kuulostaa tämä feminismi.

-Ohis

Vierailija
354/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kans super naurettava tapa, että baarissa mies menee naisporukalle juttelemaan, mutta ignooraa ensin täysin sen naisen, josta on eniten kiinnostunut, yrittää tehdä mustasukkaiseksi ja saada sen kiinnostavimman naisen tuntemaan olonsa epävarmaksi, mutta sitten myöhemmin alkaakin liehittelemään, menee maku heti tuollaisiin. Pelimiehen oppaasta tämäkin ja vissiin aika vastaava kuin negaus. :)

Kaverini meni kerran pyytämään kahden naisen seurueesta toista tanssimaan. Ei lähtenyt. Kysyi toiselta, että lähdetkö sinä. Tämä vastasi, että ei lähde koskaan, jos pyydetään toisena.

No kaveri luuli oppineensa jotain ja myöhemmin toisella yrityksellä kysyikin tätä jälkimmäistä suoraan. No ei lähtenyt vieläkään. Mutta se ensimmäisellä kerralla ensin pyydetty sanoi, että olisi tällä kertaa lähtenyt (Mutta ei tietenkään nyt lähtenyt, kun ei pyydetty ensin)

Kaveri totesi itsekseen, että parempi antaa olla.

Yhyy, sun yleinen paskataktiikka paljastettiin, niin päätit sitten tulla keksimään tänne valheita?

Ei muuten ollut valhe, vaan 100% varmasti käynyt tapaus.

Itsehän en mitään "taktiikoita" ole tarvinnut 23 vuoteen tavattuani nykyisen vaimoni.

Vierailija
355/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kans super naurettava tapa, että baarissa mies menee naisporukalle juttelemaan, mutta ignooraa ensin täysin sen naisen, josta on eniten kiinnostunut, yrittää tehdä mustasukkaiseksi ja saada sen kiinnostavimman naisen tuntemaan olonsa epävarmaksi, mutta sitten myöhemmin alkaakin liehittelemään, menee maku heti tuollaisiin. Pelimiehen oppaasta tämäkin ja vissiin aika vastaava kuin negaus. :)

Kaverini meni kerran pyytämään kahden naisen seurueesta toista tanssimaan. Ei lähtenyt. Kysyi toiselta, että lähdetkö sinä. Tämä vastasi, että ei lähde koskaan, jos pyydetään toisena.

No kaveri luuli oppineensa jotain ja myöhemmin toisella yrityksellä kysyikin tätä jälkimmäistä suoraan. No ei lähtenyt vieläkään. Mutta se ensimmäisellä kerralla ensin pyydetty sanoi, että olisi tällä kertaa lähtenyt (Mutta ei tietenkään nyt lähtenyt, kun ei pyydetty ensin)

Kaveri totesi itsekseen, että parempi antaa olla.

Yhyy, sun yleinen paskataktiikka paljastettiin, niin päätit sitten tulla keksimään tänne valheita?

Voisit laittaa nimimerkikses ”Yhyy”. Laitat jokaisen viestin eteen ”yhyy”.

Sä voisit laittaa sun nimimerkiksi Miesvauva.

Toi yhyyttely ei muuten tullut siltä minulta eli sen kaverin kokemuksista kertoneelta, vaan joltain ihan muulta.

Vierailija
356/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee tulee mieleen että toivottavasti en enää ikinä päädy parisuhteeseen. Ei jumaliste mitä stooreja. 

Alku aina hankala. Helmeni olen löytänyt muutaman paskakikkareen jälkeen :)

Vierailija
357/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Sama

Terveisin Osa-aika feministi, joka kannattaa tasa-arvoa silloin, kun se hyödyttää miestä itseään (kulut 50/50), mutta ilmainen pimppi kyllä kelpaa

Tiedät varmaan itsekin minkä ammatin harjoittamisesta on kyse, jos pimpistä aletaan edes välillisesti maksamaan.

Onhan se kamalaa tiedostaa, kun sattuu kohdalle mies, jolle ei ole ongelma maksaa maksûlliselle naiselle satasta puolesta tunnista, mutta ei voi millään maksaa edes kahvikupillista treffikumppanille.

Vierailija
358/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tajua, miten joku voi tapailla tai peräti seurustella henkilön kanssa, joka harrastaa negaamista. Kyllä minä vain alkaisin heti miettimään, miten pääsen tilanteesta eroon, jos negaaminen alkaisi.

Minun mieheni ei vähätellyt minua, vaan kavereitani. Hän ei ollut edes tavannut uutta ystävääni, kun hän jo oli varma, että tämä on jotenkin outo jne. Sanoin hänelle, että jos kaikki ihmiset joiden seurassa minä viihdyn, ovat outoja, silloin hän itsekin on outo, koska minä viihdyn hänen seurassaan. Siihen loppui se kavereiden negaaninen. Meillä oli siinä vaiheessa jo parisuhdetta useita vuosia takana, ja lapsiakin oli. En muista, milloin tuo kavereiden negaaminen alkoi, mutta ei sitä aluksi ollut.

Sanoit oikeat sanat hänelle. Hän ymmärsi että et ole kynnys Matti. Mulla ollut ongelma, kun mies välttelis mua, ei ottanut mukana baariin tai mihinkään enään kuin kaksi ensimmäistä viikkoa, jolloinka hän esitteli minut muille ja kaikki hyvin.

Sitten, hän pahoinpiteli minut kun "et osa käyttäytyä" kun olin jutellut toinen mies ,baarissa, mutta ei todellakaan siinä tavalla mitä hän luulis, ihan oikeasti,sanoin että ei, ymmärsit väärin ,minä puhuin koska hän puhui minulta, ja yritin olla kohtelias. Sitten miehen kaveri sanoi ensi kerran baarissa "miksi olet noin vaivaantunnuta" , hän ei tiennyt mitä oli tapahtunut, ja yritin olla hiljaa ja istua hänen kavereitten seurassa, enkä voi ut sanoa, pelkään että se käy minun kimppuun uudelleen jos olen väärin. Istuin ja katsoin heidän biljardimatsit ja hymyilin vaan. Mutta en enään voi olla oma itsensä ja nauraa että mies ei suutu ja kaveri ei ymmärtänyt ja tiedän mutta ei saa sanoa.

Vierailija
359/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi sellaisen henkilön kanssa enää. Nuorempana kun olin ihastunut varattuun kaveriini, tältä tuntui joskus. Nykyisin on itsearvostusta onneksi enemmän etten lähtisi kyllä sellaiseen laittamaan aikaani.

Vierailija
360/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä testaa, kuin paljon pazzkahommaa nainen kestää. Itsellä ei ole ongelmaa liata käsiä Tai tehdä raskaita hommia ja teenkin sitä yhtenään. Mutta ongelma on näissä naurettavissa testaajissa.

Eräässä koulutuksessa piti kantaa painavaa esinettä paikasta toiseen. Se ei ollut edes meidän koulutettavien homma, vaan kenties vahtimestarin, mutta aikaa säästääksemme me autoimme.

Tämän homman johtaja oli lähes kaksimetrinen äijä , minä aika tavalla lyhyempi. Kannoimme painavaa esinettä, jolloin pääosa painosta on minun päässäni, koska olen lyhyempi. Puolivälissä matkaa halusin laskea esineen maahan ja korjata käsien asentoa, ja ottaa paremman otteen. Tyyppi ei antanut pysähtyä, vaan huusi ”jaksaa jaksaa”, vaikkei jaksamisesta ollut kyse, vaan käsien asennosta. Kävelin edellä ja hän työnsi väkisin voimalla eteenpäin, eikä antanut pysähtyä. Aivan kaistapäinen kaveri. Ihme testi jaksaako nainen kantaa painavaa esinettä.

Näissä ja lenkkipolkuvastineissaan on varmaan kyse huonosta sosialisoitumisesta suhteessa naisiin. Miesten sosiaalinen elämä nyt vaan on usein sitä, että pitää olla vahvin ja nopein ja kaikkein leuka-alffoin ja sitä pitää koko ajan näyttää. Naisista toiminta voi näyttää kummalliselta sen jäädessä päälle. T. Mies

Aika oudoissa porukoissa taidat pyöriä, jos sosiaalinen elämäsi on tuollaista.

Muutenkin kyllä tuntuu, että puolet palstan kävijöistä elää jotain ihmeen luolamiesaikaa.

-Myös mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän