Mummon pakastimessa sieniä vuodelta 1986
Ovatkohan vielä syötäviä? Näyttävät ihan tuoreilta.
Kommentit (16)
Maku voi olla vähän kärsinyt. Toki jos maustaa hyvin, voi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän itse mummo ole siellä?
No mistä sä luulet, että ne sienet kasvaa? Mummosta!
Mummosi on hullu vanhus, monet on.
Ihan hyvin jossei kylmäketju ole katkennut 40 vuodessa. Vähän niin kuin olympiatulen vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä sä luulet, että ne sienet kasvaa? Mummosta!
Cordyceps?
Tuohan oli vuosi jolloin ydinvoimala räjähti Ukrainassa ja radioaktiivinen saaste levisi tännekin. Eli hyvin ovat säilyneet, beccerellit pitäneet huolen. Syö huoletta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin jossei kylmäketju ole katkennut 40 vuodessa. Vähän niin kuin olympiatulen vastakohta.
Sienissä tapahtuu yhtä ja toista myös pakkasessa. Niiden molekyylitoiminta ei lakkaa pakkaseen.
Eli eivät varmaan ole myrkyllisiä (miksi olisivat?), mutta en söisi mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli vuosi jolloin ydinvoimala räjähti Ukrainassa ja radioaktiivinen saaste levisi tännekin. Eli hyvin ovat säilyneet, beccerellit pitäneet huolen. Syö huoletta.
Onko kerätty ennen vai jälkeen laskeuman?
Aika pitkäikäinen pakastin mummollasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän jälkeen kun poksahti ennen sieniaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän jälkeen kun poksahti ennen sieniaikaa.
Ei oo korvasieniä?
Silloin oli hyvä sieni ja marjavuosi. Meillä kellarissa mustikka hilloa tuolta vuodelta. Myös 10v myöhemmin -96 hilloja reilusti hyllyssä.