Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kans super naurettava tapa, että baarissa mies menee naisporukalle juttelemaan, mutta ignooraa ensin täysin sen naisen, josta on eniten kiinnostunut, yrittää tehdä mustasukkaiseksi ja saada sen kiinnostavimman naisen tuntemaan olonsa epävarmaksi, mutta sitten myöhemmin alkaakin liehittelemään, menee maku heti tuollaisiin. Pelimiehen oppaasta tämäkin ja vissiin aika vastaava kuin negaus. :)
Kaverini meni kerran pyytämään kahden naisen seurueesta toista tanssimaan. Ei lähtenyt. Kysyi toiselta, että lähdetkö sinä. Tämä vastasi, että ei lähde koskaan, jos pyydetään toisena.
No kaveri luuli oppineensa jotain ja myöhemmin toisella yrityksellä kysyikin tätä jälkimmäistä suoraan. No ei lähtenyt vieläkään. Mutta se ensimmäisellä kerralla ensin pyydetty sanoi, että olisi tällä kertaa lähtenyt (Mutta ei tietenkään nyt lähtenyt, kun ei pyydetty ensin)
Kaveri totesi itsekseen, että parempi antaa olla.
Yhyy, sun yleinen paskataktiikka paljastettiin, niin päätit sitten tulla keksimään tänne valheita?
Voisit laittaa nimimerkikses ”Yhyy”. Laitat jokaisen viestin eteen ”yhyy”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kans super naurettava tapa, että baarissa mies menee naisporukalle juttelemaan, mutta ignooraa ensin täysin sen naisen, josta on eniten kiinnostunut, yrittää tehdä mustasukkaiseksi ja saada sen kiinnostavimman naisen tuntemaan olonsa epävarmaksi, mutta sitten myöhemmin alkaakin liehittelemään, menee maku heti tuollaisiin. Pelimiehen oppaasta tämäkin ja vissiin aika vastaava kuin negaus. :)
Kaverini meni kerran pyytämään kahden naisen seurueesta toista tanssimaan. Ei lähtenyt. Kysyi toiselta, että lähdetkö sinä. Tämä vastasi, että ei lähde koskaan, jos pyydetään toisena.
No kaveri luuli oppineensa jotain ja myöhemmin toisella yrityksellä kysyikin tätä jälkimmäistä suoraan. No ei lähtenyt vieläkään. Mutta se ensimmäisellä kerralla ensin pyydetty sanoi, että olisi tällä kertaa lähtenyt (Mutta ei tietenkään nyt lähtenyt, kun ei pyydetty ensin)
Kaveri totesi itsekseen, että parempi antaa olla.
Yhyy, sun yleinen paskataktiikka paljastettiin, niin päätit sitten tulla keksimään tänne valheita?
Voisit laittaa nimimerkikses ”Yhyy”. Laitat jokaisen viestin eteen ”yhyy”.
Sä voisit laittaa sun nimimerkiksi Miesvauva.
Mulla oli parin-kolmen kuukauden työpaikkaromanssi tossa joku vuosi sitten.
Oltiin molemmat sinkkuja, mutta heti alusta lähtien tehtiin selväksi, ettei kyse ole muusta kuin hauskanpidosta.
Mies muistutti moneen otteeseen, että "ethän sitten ala mustasukkaiseksi, jos mulla on jonkun toisenkin kanssa säätöä". Vakuutin, että en ala.
Hän toivoi, että sänkyhommissa pitäisin sukkahousuja. No mikäs siinä.
Sitten hänen toiveenaan oli, että pukeutuisin jakkupukuun. (Joku sihteerifantasia).
Tähän vastasin, että kyllä voin pukeutua, mutta hän saa kustantaa sen puvun. Itselläni on aika hippi tyyli, eikä vaatekaapissani ole mitään jakkupukuun viittaavaakaan.
No hän ei ostanut mulle jakkupukua, mutta alkoi motkottaa arkivaaatteistani. En kuulemma pukeutunut tarpeeksi naisellisesti.
Olen rintava, ja hän halusi mun käyttävän tissipaitoja. Itse en välitä esitellä rintavarustustani, koska saan ei-toivottua huomiota aivan tarpeeksi muutenkin.
Korkokengät ja tyttömäiset mekot olisi pitänyt olla myöskin. Aina. Ja viimeisen päälle meikattu ja laitettu. (Ja sitten kun OLIN meikkamassa kylppärissä, ihmetteli, että mikä helvetti mulla oikein kestää. Olisi siis pitänyt olla aina laitettuna, mutta ei laittautua... Tai jotain...)
En todellakaan suostunut näihin vaatimuksiin.
Hän yritti kaikkensa, että olisin mustasukkainen. Kertoi ylistäviä tarinoita existään, kehui kaikkia kauniita naisia kuulteni, flirttaili avoimesti toisten kanssa.
Kerrankin muka sattumoisin löysi kaapistaan jotkut pitsipöksyt ja kysyi, että ovatko minun. No eivät olleet, minkä hän kyllä varsin hyvin tiesi.
En ollut moksiskaan, sillä ei mulla edelleenkään ollut mitään syviä tunteita häntä kohtaan. Olin pokkana vaan, ja sekös miestä ärsytti.
Ja tää eksyttäminen näyttääkin olevan paljon yleisempää! Hän oli myös eksyttäjä! Saattoi häipyä jotain ostoskeskukesta, eikä vastannut puhelimeen. (Eikä kyse ollut mistään riidasta).
Tai jos oltiin sovittu, että töiden jälkeen mennään mun luo (tietty samalla bussilla), niin hän viipottikin menemään ihan toiseen suuntaan kovaa vauhtia.
Hupeihinsa kuului mun jättäminen kuin nallin kalliolle.
Jankutti, etten vaan saa alkaa mustasukkaiseksi, mutta hän alkoikin aivan järkyttävän mustikseksi itse!
Kun työpaikalla puhuin miespuolisten työtoverieni kanssa, hän otti pultit.
Yritti, huom. YRITTI henkistä väkivaltaa, rassu. Vuoroin ylisti, vuoroin lyttäsi rumasti.
No enpä enää jaksanut moista touhua, ja ilmoitin, että meidän tapailut oli nyt sitten tässä.
Hän kuvitteli olevansa kai joku jumalten lahja naisille. No olihan hän toki oikein hyvännäköinen kieltämättä. Mutta luonne aivan hirveä.
Hänen kanssaan oli hyvin vaikea työskennellä kaiken tapahtuneen jälkeen. Parin kk:n kuluttua kuin ihmeen kaupalla löysin uuden työn, ja pääsin synkästä kyttääjästä eroon.
Alkoi tietenkin puhelimitse ahdistelun, mutta vaihdoin numeroni.
(Ai niin, tää vielä: Jos oltiin vaikka terassilla, niin mun olisi pitänyt ottaa siideri, vaikka pidän enemmän oluesta. Naiselliset naiset kun eivät juo jätkämäisesti kaljaa. Hahhaaa, mikä dorka!!!)
Vierailija kirjoitti:
Ei liity deittailuun, mutta töissä (miesvaltaisella alalla) miespomo on yrittänyt kouluttaa antamalla vääriä ohjeita, jos olen kysynyt miten joku tehtävä tulisi hoitaa. Alussa tietysti luotin pomon sanaan ja pari hommaa meni tämän vuoksi väärin, jolloin pomolla oli hyvä tekosyy haukkua, kun olisihan mun pitänyt tajuta ja osata kyseenalaistaa. 🙄 Ja ainoa asia mitä tästä on opittu, on että pomo on epäluotettava m*lkku, jonka sanaan ei voi luottaa. Kysyn nykyisin työkavereilta, joiden kanssa autetaan mielellään toisiamme ilman mitään taka-ajatuksia. Naisten "kouluttaminen" on epävarman ja heikon miehen merkki.
Minulla oli myös nuorena harjoittelijana nais-pomo, joka testaili. Siitä seurasi se, että olin koko ajan epävarma, milloin kyseessä on taas joku testi, ja milloin pitää oikeasti tehdä niin kuin hän käskee. Tämä samainen nainen hallitsi myös negaamisen. Vanhemmillani on akateeminen koulutus, ja tämä pomo tiesi sen. Tämä nainen selitti päivittäin, kuinka opettajat, lääkärit, hammaslääkärit, mitä akateemisia nyt pienellä paikkakunnalla on, ovat lähtökohtaisesti pahoja ihmisiä. Ja heidän lapsensa, erityisesti omien vanhempieni ammattikuntaan kuuluvien lapset, ei edes pirusta seuraavia alaspäin, vaan paljon pahempia.
Keskeytin harjoittelun.
Myöhemmin tapasin tuon naisen kylällä, ja hän tuli juttelemaan, kuin hyvällekin tutulle. Menin niin hämilleni siitä, että nytkö minä olen joku, jolle voi puhua kuin ihmiselle, että en saanut sanaa suustani. Häivyin paikalta.
Ei nyt tuj mieleen. Mut mä testasin exällä yhtä juttua, joka hermostu millon mistäkin. Yhtenä päivänä suostuin vaan kaikkeen mitä hän halusi - ja tättärää - ei suuttunut kertaakaan. Mieslaps :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni katosi Linnanmäellä kuin se kuuluisa pieru saharaan, koetin soitella ja viestitellä ja lopulta tuli vastaus että pitääkö meidän roikkua koko ajan yhdessä ja enkö pärjää yksin. Selvä! Järjestin sitten itseni juna-asemalle ja junaan purkaen Faceen tuntojani tyyliin "Yksin junassa, oli kiva päivä vaan ei ole enää, olisi kiva tietää olenkohan nyt sinkku vai mitä". Laitoin myös kuvan olutlasista. Miesystäväni soitti sitten ja huusi suoraa huutoa että teit minusta naurettavan ja miksi hullu juot raskaana, minulla oli siis menkat vähän myöhässä ja olin vitsillä heittänyt että olen varmaan raskaana. Kirjoitti Faceen aikajanalleni pitkän tekstin siitä miten miehen on oikeus mennä omille asioilleen ilman hysteeristä akkaa joka joka ottaa nokkiinsa ja karkaa ryyppäämään vaikka on raskaana. Oli kiva siinä sitten selvitellä välejä julkisesti ja selventää kaikille, että en odota vauvaa! Moni puolusti minua että jos ollaan yhdessä ja lähdetään yhdessä johonkin niin ei toinen voi herranjumala vaan häipyä, ei se ole rakkautta. Mies veti herneet nenään, erosi Facesta ja minusta. Ei kyllä ollut suuri menetys! Myöhemmin oli sitten valmis "antamaan anteeksi" ja palaamaan yhteen, sanoin että in your dreams buddy.
Ja tuohon päivään asti mies oli vaikuttanut ihan täysjärkiseltä.
Eli siis mies veti paniikkikilarit kun olit heittänyt mahdollisen raskauden ilmoille? Olen melko varma, että noilla on jonkinlainen yhteys. Mutta ihan oikein teit, ei ole aikuisen ihmisen käytöstä.
Tässä taisi käydä niin, että alkup. kirjoittaja pelastui sattuman oikusta narsistin kynsistä. Narsistihan paljastaa todellisen luonteensa vasta, kun ajattelee, että nainen on nalkissa, esim. raskaana.
Leila Koo kirjoitti:
Joskus nuorena poikaystävä yritti sanella, mitä puen päälleni kun lähdetään yhdessä ulos. Yksiä kenkiäni varsinkaan ei sietänyt. Sai sitten mennä yksin.
Hän ei ollut vielä tullut kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tapailin aikanani eksyttäjää! Onpas näitä tällaisia paljon :D
Kerta nro 1. oli kun olimme kauppakeskuksessa. Mies ilmoitti käyvänsä vessassa. Minä jäin ostoskärryjen kanssa (täynnä ruokakasseja, miehen omia ostoksia) penkeille odottamaan. Kului ehkä 20-30 min ja ajattelin jo että ehkä hänellä on vatsavaivoja tms. Lopulta pyysin myyjää vahtimaan ostoksia hetken ja menin katsomaan mihin hän jäi. Ei jälkeäkään. Soitin hänelle ja hän sanoi lähteneensä kotiin ja että minun pitäisi kyllä "tietää mitä tehdä" Ilmoitin että hänen ostoksensa ovat kassalla X, hakee pois jos haluaa, minä lähden kotiin.
Jostain syystä tämä tyyppi sai minut suostuteltua tapaamaan häntä vielä kerran. Lähdimme suurehkolle ulkoilualueelle kävelylle. Söimme eväitä ja jäin viltille odottamaan kun tyyppi ilmoitti käyvänsä kusella. Meni näkökentän ulottumattomiin ja taas kesti ja kesti. Ei vastannut puhelimeen. Lähdin yksin tallustamaan kotiin ja reitin varrelta näin eräästä pusikosta hänen saappaansa kärjet. Siellä hän kyykki. Huusin häntä jolloin nousi vahingoniloinen ilme naamallaan puskasta ja sanoi "jos et sä olis löytänyt mua, tää meidän juttu olis ollut tässä" Vastasin että kyllä se nyt tässä oli, älä ota enää yhteyttä :D Ja ei ollut mikään 5-vuotias kuten käytöksestä olisi voinut päätellä vaan melkein nelikymppinen äijä.
"siellä hän kyykki"..... En oo aikoihin nauranut näin! Ei jestas mikä pälli! 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Hyi helvetti mitä tyyppejä!! Arvostakaa naiset itseänne nyt edes sen verran että heitätte mulkerot pellolle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän salilla joidenkin aloittelijoiden silmiin ehkä myös itsekin aloittelijalta, vaikka tavoitteellista treeniä pt:n laatimilla ohjelmilla takana vuosikausia. Joskus nimittäin lähden suoraan etätöistä salille enkä jaksaa laittaa kunnon treenitrikoita vaan mulla on kulahtaneet löysät verkkarit ja löysä teknistä materiaalia oleva huppari. Tällä hetkellä olen myös plösön näköinen sillä olen lievällä massakaudella eli syön tarkoituksella vähän yli kulutuksen. Tarkoitus on keväällä 2021 alkaa hallittu dietti, jotta isot ja näyttävät lihakset tulevat löllön alta esiin. Toki (saliharjoitteluun) harjaantunut silmä erottaa , että olen lihaksikas enkä läski mutta monet salilla vasta aloittaneet miehet eivät sitä erota vaan kuvittelevat minun olevan laihduttamista yrittävä aloitteleva pullukka.
Niinpä saan salilla aika tasaisin väliajoin kuulla salinoviisi-miehiltä pätemistarkoituksessa erilaisia jonninjoutavia neuvoja. Välillä tulee ihan koomisia tilanteita: tein romanialaista maastavetoa (tangolla) ja eiköhän siihen pölähtänyt joku kukkakeppi pätemään, että "teet väärin, tanko pitää käyttää maassa" ja olisi halunnut näyttää, miten pitää tehdä "oikein" ja sanoi vielä, että "aloittelijoiden ei kannata aloittaa maastavedoista vaan voisit tehdä mielummin selkää laitteissa". Olin niin v-ttuuntunut, että mokoma hintelä hyttynen tulee häiritsemään keskittymistäni treeniin, etten tiennyt mitä sanoa. Onneksi vierekkäisellä paikalla treenaava vanhan liiton salimörssäri (mies) oli nähnyt tilanteen ja tuli sanomaan kukkakepille, että kyseessä on kuules maastavedon yksi versio, pirun hyvä liike ja että ei kannata tulla neuvomaan kun ei itse osaa.
Täällä on monella ollut todella rankkoja kokemuksia ja ketju on pysynyt tsemppaavana sekä asiallisena - muutamaa toksista viestiä lukuun ottamatta. Joten jos ei laitettaisi täklaisia läpinäkyvästi keksittyjä sekä hyvin ilkeitä "kukkakeppi vikisi siinä, kun salikarju laittoi sen nippuun yms." Provoja muuten asialliseen ketjuun. Kiitos. Miksi ihmeessä tällä oli lähes 90 yläpeukkua?!?
Tuossahan kuvattiin ihan tyypillinen mansplaining-tilanne: mies tulee opettamaan naiselle asioita tehden heti oletuksen, että nainen on aloittelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika kesy, mutta kerron kuitenkin.
Mies vei minut ensimmäisillä treffeillä laadukkaaseen (= kalliiseen) kahvilaan, jossa oli pöytiintarjoilu. Tarjoilijan kysyessä, tuleeko lasku yhteen vai erikseen, vastasin että laita erikseen. Oikeastaan mielestäni käytöstapoihin kuuluu, että jos toinen valitsee poikkeuksellisen kalliin treffipaikan tietäen, että toinen on opiskelija, niin hänen olisi kohteliasta ne kahvit maksaa, kun itsellä on säännöllinen kuukausipalkka. Tyyliini ei kuitenkaan kuulu alentua huonokäytöksisen ihmisen tasolle, joten maksoin omani, koska olisi yhtä lailla huonoa käytöstä pitää itsestäänselvyytenä, että toinen maksaa.
Tarjoilijan poistuttua mies ilmoitti voitonriemuisena, että jos en olisi tarjoutunut maksamaan osuuttani, hän olisi lopettanut treffit siihen paikkaan.
En tavannut tätä miestä uudestaan.
Pihimies hykerteli varmaan mielessään, ettei tarvitse edes kahvia maksaa, vaan saa kohta ilmaiseksi seksiä.
Ai niin, sama mies muuten yritti myös kouluttaa minua noilla samoilla treffeillä! Kahvilasta lähdettyämme hän vei minut autolla "katselemaan maisemia", ja yllättäen päädyimmekin ihan hänen kotikulmilleen. Hän ehdotti että voisi esitellä minulle asuntoaan. Kieltäydyin ja pyysin (ja sain) kyydin kotiin. Parkkipaikalla mies ilmoitti, että hänellä on sellainen sääntö että vaikka ensimmäisillä treffeillä olisi kuinka vähän kiinnostusta tahansa, niin vähintään kaksi kertaa on kuitenkin aina tavattava.
Kerroin miehelle, että minullapa puolestaan ei ole tuollaista sääntöä, ja en halua tavata uudestaan. Enkä jäänyt kuuntelemaan vasta-argumentteja, joita oli jo tulossa miehen suusta ulos, vaan poistuin autosta.
t. Sama
Heh, olen myös tavannut miehen, joka selitti, että aina pitää tavata vähintään kaksi kertaa. Pidin tätä erittäin vastenmielisenä piirteenä. Vaikka muuten heppu olikin ihan harmiton. Pihin oloinen tosin myös...
Kertoiko hän maalailevaan sävyyn poikkeuksellisen kauniista, tummatukkaisesta ja pitkähiuksisesta eksästään, joka oli kosinut häntä polvistuen hiekkarannalle? Tämä oli meidän treffiemme kyseenalainen kohokohta, mutta en maininnut siitä koska se ei ollut varsinaisesti testailua tai kouluttamista.
Tai no.. nyt tarkemmin kun ajattelen, niin voihan sen kouluttamisenakin nähdä. Koulutuksen päämäärä oli varmaankin saada minut ymmärtämään, kuinka äärimmäisen haluttua tavaraa tämä mies on parisuhdemarkkinoilla, kun tuollainenkin nainen on saanut häneltä pakit. :D
t. Sama
Ei sentään. Taisi olla eri mies. Alkoi vain naurattamaan, että miten ihmeessä ihmisille tulee edes mieleen alkaa vaatimaan vähintään kahta tapaamista ja sellainen taitaa olla yleisempää kuin kuvittelin. Yh.
Isäpuoli ihastui minuun ja yritti manipuloida minua. Hän pyysi minua harjoittelijaksi perustamaansa ravintolaan ja sen päätyttyä pääsisin sinne töihin. Hän alkoi testata, miten sietäisin ronskia puhetta työpaikalla, "tässä työssä pitää tällaista härskiäkin puhetta sietää" ja asiakkaiden kanssa pitäisi myös flirttiä heittää. En tietenkään suostunut tällaiseen, mikä sai hänet raivoihinsa ja meinasi käydä päällenikin, kun tästä väittelimme hänen ollessaan humalassa.
Hän yritti tehdä minut hänestä riippuvaiseksi, "luuli" jostain syystä että olen jokin ressukka, joka ei tulisi muualta töitä saamaan, tiesi kuitenkin etten ole koulutukseni puolesta mikään kokematon. Hän alkoi uhkailemaan, että jos en alkaisi "käyttäytyä"(=sietämään niitä härskejä puheita ja mielistelemään niitä setämiesasiakkaita), niin harjoittelu keskeytyisi, lähetti siis tällaisen uhkaavan häirikköviestin keskellä yötä, vaikka alun perin oli puhetta ollut että harjoittelun jälkeen pääsisin sinne töihin. Sitten seuraavana aamuna hän laittoi lässyttäviä viestejä, että rakastaakin minua ja olen ihana nainen, blaa blaa. Niin läpinäkyvää testailua ja manipulointia! Tein tuossa kohtaa ratkaisun, että harkan päätyttyä en jäisi sinne töihin. Kärvistelin sen harkan loppuun ja lähdin ovet paukkuen pois, yritti moneen kertaan soitella perään ja pistää äidinkin asialle kysymään, että tulisinko pliis töihin. No se ravintola ei onneksi kauaa pysynyt pystyssä, luulen että olivat totaalisessa kusessa siellä ilman minua ja mun työpanostani.
Hopeakettu kirjoitti:
Naurettavin tapa jolla minä teitä mammoja olen testannut, on se että tein äsken aloituksen: Naurettavin tapa, jolla nainen on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?
Häipyi heti??? Mitä se kertoo teistä mammoista :D
Ei se mihinkään häipynyt, kenelläkään ei vain ollut sinne mitään kerrottavaa.
(https://www.vauva.fi/keskustelu/3909538/naurettavin-asia-milla-nainen-y…)
Nää eksyttämisjutut on kyllä hämmentäviä. Lenkkipolulla näkee usein pariskuntia, joissa mies vetää hirveää vauhtia muutaman metrin naista edellä, mielenosoituksellisen näköisesti. Näitäkin aina vähän kummastelen, mutta tuo eksyttäminen on vielä oudompaa. Voi kun joku mies voisi tulla ihan vaikka manspleinaamaankin mistä se johtuu, mikä siinä on tavoitteena. Tai olisiko joku nainen joskus tehnyt tuota ja kertoisi motiiveistaan?
Tokat treffit, sovittiin että mies tulee luokseni yöksi ja menimme yhdessä kauppaan. Molemmilla omat ostoskorit. Mies sitten toi korinsa minulle sanoen että lompsa jäi autoon, kato tätä hetki ja poistui. Eikä tullut takaisin. Laitoin lopulta ihmettelevän tekstarin perään ja takaisin saapui hyvin ylimielinen vastaus että hän on kotona, julkisilla pääsee, ei häntä kiinnostakaan enää tulla luokseni yöksi mutta odottaa minua asunnollaan. Mitä v""a?! Lähetin takaisin että hakekoot ostokset täältä Prismasta, hyvää loppuelämää ja lähdin kotiin, ette ikinä usko mitä vastasi. Että älä KULTA nyt viitsi, nähdään pian ja HYMIÖ. Eli ilmeisesti uskoi että minä kiltisti alistun moiseen suunnitelmanmuutoksen ja hylkäämiseen, maksan molempien ostokset ja tulen vielä antamaan p""ua!
Miehestä ei tämän jälkeen enää koskaan kuulunut mitään, hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Taas sen huomaa, että kyllä te naiset sitten osaatte valita hienoja (lue jänniä) miehiä
Tässäpä taas palstaulisijan logiikkaa: miehen typerä käytös todistaa naisten tyhmyyden ja naisen typerä käytös luultavasti myös naisten tyhmyyden. Naisethan voi aina niputtaa yhdeksi massaksi kun taas miehet on aina vaan yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuorempana poikaystävä, ja oltiin interreilaamassa sen kanssa, käytiin sen veljeä katsomassa. Jostain syystä mitä en ymmärrä, se tuli mustasukkaiseksi veljelleen. Kun oltiin kaksin ulkona, se sanoi mulle, että mua pitää opettaa, ja antoi ymmärtää, että sen pitää antaa vähän avokämmenellä. Me oltiin saman pituiset, mutta hän oli tosi urheilullinen, että voimaa oli. En sitä ehtinyt miettiä, mulla sisuksissa kuohahti ja sähisin hänelle kädet nyrkissä ja silmät viiruina, että sopii kokeilla.
Hän jähmettyi siihen ja katsoi minua jonkun aikaa ihan hievahtamatta, en pystynyt lukemaan, mitä siellä päässä liikkui. Mun onneksi hän sitten perääntyi, ja tilanne meni ohi. Se tuntui testiltä, että voiko minut väkivallalla uhkaamalla saada kontrolliin.
Ei sitten toistunut, mutta lopetin sen suhteen kotiin päästyä.
Ai että jos mies ja nainen ovat saman pituisia, niin he ovat yhtä vahvojakin? :D
Aika monta kaupasta kesken kotiin lähtijää tässäkin ketjussa. Mikä sairaus tämä on? Tarttuuko se?
Näitä kun lukee tulee mieleen että toivottavasti en enää ikinä päädy parisuhteeseen. Ei jumaliste mitä stooreja.
Yhdellä tyypillä oli tapana painottaa, että sä olet selvästi tottunut päättämään asioista, kun olitiin esim. tienristeyksessä ja piti valita mitä tietä mennään, tai vaikka mihin kahvilaan mennään. Ehkä testasi, saako jotenkin syyllistämällä luovuttamaan kaiken päätäntävallan toiselle. Harmi vaan, että syyllistämisen ajoitus ei oikein osunut, kun se tuli yleensä jo ennen kuin olin ehtinyt ehdottaa mitään : D. Joskus tällaisen valinnan jälkeen kyseli lasittunut tuijotus silmissään, että miltä nyt tuntuu, kun on valtaa. Joo, saa pelata valtapelejään ihan keskenään, minua ei kiinnosta.