Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika vähästä tuo varis on lopputilin ottanut

Vierailija
17.07.2026 |

Ihan omasta kokemuksesta voin sano, että tuo ei ole vielä mitään. 
Sellaista on raaka työelämä. Itsesi saat kovettaa, jos meinaat haluta olla töissä. 
Paras päätös oli itselläni, kun lopetin välittämästä. Teen työni enkä välitä ympärillä vellovasta paskasta. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, meet töihin, teet työsi,lähdet kotiin. Nostat palkaa. Siinä se.

Vierailija
2/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika surkea elämä mulla olisi mielestäni ollut jos työaika - kuitenkin kolmannes jokapäiväisestä ajasta arkisin - olisi noin tylyä hommaa: Teet työsi etkä välitä muusta. Voi että! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole hän.

Vierailija
4/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se poliisivoimat varmaan ole kovin moderni organisaatio, vaikka sellaisen kuvan haluavat antaa. Muuttuuhan sielläkin toki asenteet, tuhannessa vuodessa varmaan on jo päästy pitkälle? Mutta kaveri jonka täytyy syödessäänkin istua 38 kaliberinen vyöllä, on ehkä muutenkin veistetty eri puusta? 

Vierailija
5/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kehtaisi olla yhtä tyhmä kuin ap. 

Vierailija
6/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti katsonut telkusta niitä poliisisarjoja, missä läppä lentää työparin kesken ja kaikilla on aina mukavaa. Tosielämä ei sitten ollutkaan sellaista.

Vierailija
7/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä  t y h j ä p ä ä    p i k k u p i l l u t   kuvittelevat, että organisaatiot alkavat toimimaan heidän ajatuksien mukaan. Eihän se niin mene.  Alkavat sitten valehdella ja uhriutuvat.

Vierailija
8/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ollut vaan someuran aloittaminen se tietty homma. Tuo eukko juuri äsken on perustanut firmankin tätä varten. Nimellä löydätte kaupparekisteristä.

Vierailija
9/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Minäkin olen peräti 8 vuotta käynyt jatkuvasti semmoisessa paikassa joka on tyly paikka mutta mä en välitä, mä vaan mietin sen paikan hyviä puolia,a😀

Vierailija
10/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se poliisivoimat varmaan ole kovin moderni organisaatio, vaikka sellaisen kuvan haluavat antaa. Muuttuuhan sielläkin toki asenteet, tuhannessa vuodessa varmaan on jo päästy pitkälle? Mutta kaveri jonka täytyy syödessäänkin istua 38 kaliberinen vyöllä, on ehkä muutenkin veistetty eri puusta? 

Olet kattonu taas liikaa amerikkalaisia tv sarjoja. Poliisilla Suomessa ei edes ole 38 kaliperinen ase

Vierailija
11/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Variksesta en osaa sanoa. 

Mutta tiedän kyllä tyyppejä, jotka on lähinnä itse suututtaneet itsensä ja ottaneet lopputilin. 

Ei edes työnantaja ole pyytänyt eroamaan, vaan päinvastoin. Yrittänyt rauhoitella tilannetta. 

Vierailija
12/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin lisäksi on muitakin ammatteja, joissa vaaditaan käytöstapoja ja vastuunkantamista. Shown vetäminen ja oman itsen narsistinen korostaminen ammattia ja työnantajaa hyödyntämällä, on loukkaavaa kollegoja kohtaan. Varsinkin kun kyseessä ammatissaan vielä noviisitasolla oleva tyyppi. 

Vierailija
13/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kattonu taas liikaa amerikkalaisia tv sarjoja. Poliisilla Suomessa ei edes ole 38 kaliperinen ase

Vaan se on mikä? 0.45? No, ihan sama. Mutta luulis olevan hankalaa kun tuollainen painaa vyöllä, samalla kun mättää kastiketta ja perunaa suuhun. Mut mikä minä olen arvostelemaan. Enkä ole poliisivastainen, päin vastoin. En yhtään epäile, etteikö jonain päivänä häkki heilahda siinä ulvilan tapauksessakin. Ja sen ratkaisee joku välkky kolmekymppinen rikoskomisaario. 

Vierailija
14/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Minäkin olen peräti 8 vuotta käynyt jatkuvasti semmoisessa paikassa joka on tyly paikka mutta mä en välitä, mä vaan mietin sen paikan hyviä puolia,a😀

Työkaverilla 19 vuotta täynnä nykyisessä ja joka aamu toivottaa huomenet "voi vttu taas piti tulla"

Vierailija
15/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ihmiset ovat erilaisia. Toisaalta työkään ei saa olla muiden tylytystä, että siirtää itselle tulleen ikävän palautteen vaikka eteenpäin. Pitää herkkien ainakin käsitellä antipatiat.

Vierailija
16/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä  t y h j ä p ä ä    p i k k u p i l l u t   kuvittelevat, että organisaatiot alkavat toimimaan heidän ajatuksien mukaan. Eihän se niin mene.  Alkavat sitten valehdella ja uhriutuvat.

Poliisiorganisaatio päättäköön ihan itse säännöistään ja viestintätyylistään, sitä ei pidä antaa aktivistitoimittelijoiden ja näiden poliisikaverien antaa alkaa kiristystyylisesti määräilemään kuten iltapaskassa taas nähdään..

Vierailija
17/17 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin voinut olla aihetta puuttua joihinkin hänen tekemisiinsä, mutta on aikamoista, jos kukaan ei juttele suoraan hänen kanssaan, vaan esihenkilölle kannellaan milloin mistäkin. Työkulttuurin kukkasia.