Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negaaminen minullakin. Jännä, miten koko ajan toitotti, että on parempaakin (kiinnostavampaa, kauniimpaa, hauskempaa yms.) naisseuraa, mutta silti koko ajan laittoi mulle viestiä ja ehdotteli tapaamisia. Kaipa tuo joillekin naisille toimii?
Mulla kanssa tämmöinen kokemus. Sitten alkoi kauhea selittely ja mussutus kun totesin, että "ei muuta kuin otat listalta seuraavan nimen."
Kävin pari kertaa treffeillä miehen kanssa, joka selitti, miten hirveästi sillä on kysyntää ja treffipyyntöjä sataa. Minulla ei oikein muutenkaan siihen elämäntilanteeseen sopinut seurustelu, joten pistin jutulle stopin. Äijä vonkasi vielä pari vuotta tuon jälkeen. Miksei ottanut listalta seuraavaa.
Vierailija kirjoitti:
Laittoi ajamaan autoa. Totesi pian sen jälkeen että hän hoitaa jatkossa ajamiset :D
Jos sinulla kortti on, niin suosittelen ajamaan itse. Ei mitenkään voi kehittyä, jos ei aja.
Me hommattiin miehen kanssa ajokortit vanhemmalla iällä, ja onneksi hankin ekana omani. Kun olin ainoa talouden ajokortillinen, niin oli ajettava itse, säässä kuin säässä ja tilanteessa kuin tilanteessa.
Samoin auton omistamiseen liittyvät asiat oli opeteltava tekemään itse.
Suosittelen lämpimästi.
Luin sen lumipyry/nilkannyrjähdystarinan jo eilen mutta kommentit olivat jo suljettu, mutta se jäi mieleen koko yöksi. Tässäkin tapauksessa mies olisi voinut vetää pisteet kotiin antamalla käsivartensa tueksi, kysymällä onko nilkka kovin kipeä, ja lopulta esim. _tarjoamalla reppuselkäkyytiä autolle_. Ainakin meikään tuo temppu olisi toiminut (sekä vahva että huolehtivainen mies, kuka voi vastustaa moista!!).
Käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei testata eikä kouluteta. Yrityksestäkin lentää jo niskaperseotteella kartanolle.
Mukavaa loppuelämää yksin tolla asenteella
Elämä on itseasiasiassa todella mukavaa niin yksin kuin jonkun toisenkin kanssa kun ei suostu toisten kynnysmatoksi.
Leila Koo kirjoitti:
Joskus nuorena poikaystävä yritti sanella, mitä puen päälleni kun lähdetään yhdessä ulos. Yksiä kenkiäni varsinkaan ei sietänyt. Sai sitten mennä yksin.
Naisilta tuo on ihan peruskäytöstä. Mutta siinä ei olekaan kyse miehen määräilemisestä vaan ihan miehen parhaan ajattelemisesta :D
Vierailija kirjoitti:
Luin sen lumipyry/nilkannyrjähdystarinan jo eilen mutta kommentit olivat jo suljettu, mutta se jäi mieleen koko yöksi. Tässäkin tapauksessa mies olisi voinut vetää pisteet kotiin antamalla käsivartensa tueksi, kysymällä onko nilkka kovin kipeä, ja lopulta esim. _tarjoamalla reppuselkäkyytiä autolle_. Ainakin meikään tuo temppu olisi toiminut (sekä vahva että huolehtivainen mies, kuka voi vastustaa moista!!).
Käsittämätöntä.
Olen ollut mieheni kanssa kymmenen vuotta yhdessä. Tähän kymmeneen vuoteen on mahtunut onnettomuus, jossa loukkasin jalkani todella pahasti, jouduin käytännössä opettelemaan kävelemisen uudelleen.
Ulkona käpöteltiin todella hitaasti. Matka lähikauppaan kesti puolisen tuntia, vaikka oli ihan vieressä. Mutta mies tsemppasi ja tuki henkisesti koko matkan, vaikka välillä itse olisin jo halunnut luovuttaa ja kääntyä takaisin.
Jalka kuntoutui lopulta lähes ennalleen. Mutta koko ajan mies tuki henkisesti, jolla oli iso merkitys siinä ahdistavassa kuntoutusprosessissa.
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Joskus nuorena poikaystävä yritti sanella, mitä puen päälleni kun lähdetään yhdessä ulos. Yksiä kenkiäni varsinkaan ei sietänyt. Sai sitten mennä yksin.
Naisilta tuo on ihan peruskäytöstä. Mutta siinä ei olekaan kyse miehen määräilemisestä vaan ihan miehen parhaan ajattelemisesta :D
No en kyllä itse tuota tee. Ainoa miten miehen vaatteisiin puutun, on että pyykkiä pestessä heitän roskiin ne miehen reikäisimmät sukat.
Naurettavin tapa jolla minä teitä mammoja olen testannut, on se että tein äsken aloituksen: Naurettavin tapa, jolla nainen on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?
Häipyi heti??? Mitä se kertoo teistä mammoista :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Voi jeesus näitä treffejä. Voin kuvitella että tehdäkseni vaikutuksen naiseen minun tarvitsee vain pysyä hereillä ja puhua säästä, niin olen jo 90-prosenttisesti voiton puolella. Ainakin jos nämä mielenvikaiset miehet ovat näin yleisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä.
Olen ollut mieheni kanssa kymmenen vuotta yhdessä. Tähän kymmeneen vuoteen on mahtunut onnettomuus, jossa loukkasin jalkani todella pahasti, jouduin käytännössä opettelemaan kävelemisen uudelleen.
Ulkona käpöteltiin todella hitaasti. Matka lähikauppaan kesti puolisen tuntia, vaikka oli ihan vieressä. Mutta mies tsemppasi ja tuki henkisesti koko matkan, vaikka välillä itse olisin jo halunnut luovuttaa ja kääntyä takaisin.
Jalka kuntoutui lopulta lähes ennalleen. Mutta koko ajan mies tuki henkisesti, jolla oli iso merkitys siinä ahdistavassa kuntoutusprosessissa.
Tämä selvästi testasikin miehesi laadun, näin tahattomasti ja yllätyksenä. Olet selvästi löytänyt itsellesi kultakimpaleen, pidä siitä kiinni. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sen huomaa, että kyllä te naiset sitten osaatte valita hienoja (lue jänniä) miehiä
Olen yksi tähän ketjuun kirjoittaneista. Minua testannut (henkisesti erittäin väkivaltainen ja verbaalisti julma) mies kuvaili itseään sanoilla "kiltti ja kunnollinen".
Teidän kilt.tis-jän.nis -dikotomianne on täysin naurettava ja paikkaansapitämätön. Tosielämässä joka ikinen tähän ketjuun kirjoittanut nainen tietää, että itseään kil.teiksi kuvailevat miehet ovat yleensä niitä pahimpia.
TÄMÄ!
Jos mies kuvailee itseään sanoilla kiltti, tai mukava kaveri..
Yleensä on jotain ihan muuta.
Hopeakettu kirjoitti:
Naurettavin tapa jolla minä teitä mammoja olen testannut, on se että tein äsken aloituksen: Naurettavin tapa, jolla nainen on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?
Häipyi heti??? Mitä se kertoo teistä mammoista :D
Misandriasta!
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Vielä irvokkaampaa kun mies ei saa kommentoida lihovan naisen syömisiä, se on kuulemma alistamista mutta samaa tekevä nainen vain hoivaa miestä.
En ole juurikaan deittaillut, mutta silti tuohon erittäin pieneen joukkoon mahtuu testailijoita.
Perinteinen "hei sori mutta mulla on toinenkin" ja sitten sen peruminen kun pistin jutun poikki. Kuulemma halusi testata välitänkö hänestä lainkaan, jos olisin toisesta naisesta mustasukkainen niin sitten välitän. Hah, en minä mustasukkaiseksi tullut vaan tajusin mikä idiootti oli kyseessä.
Ja yksi kävi päälle kuin yleinen syyttäjä, ilman minkäänlaista edeltävää virittelyä tai lämpeämistä. Vetäydyin tietenkin pois ja kysyin että mitähän ihmettä hän luulee tekevänsä, niin vastaus oli että hyvä, et ole helppo, pääset jatkoon. Ok, se jatkohan mua kiinnostikin tuollaisen kanssa...!
Vierailija kirjoitti:
Mua ei testata eikä kouluteta. Yrityksestäkin lentää jo niskaperseotteella kartanolle.
Jos ei suostu testattavaksi tai koulutettavaksi, yrityksestä voi tosiaan lentää ulos.
Yhden tuommoisen testaajan takia minulla ei voi olla enää yhtäkään sometiliä omalla nimelläni. Puhelinnumero ja osoite myös vaihdettu ja salaisia. Esitteli kyllä itseään mukavana ja rentona miehenä mutta se oli pelkkää esitystä. Onneksi tapailimme vain vähän aikaa, eikä tämä sankari ihan heti niitä testejään aloittanut, odotti kunnes luuli mun olevan nalkissa. Negaaminen, vähättely, yölliset soitot ja ns "yllätys"-vierailut, vain tarkistaakseen oliko minulla muita miehiä kämpässäni, itse hän kertoi. Suuttuminen kun en heti vastannut puheluihin tai tekstareihin (niin, käyn töissä ja on muutakin tekemistä). Miestä haittasi suunnattomasti että minulla on hyvä itsetunto ja ärsyyntyi heti kun useamman kerran jouduin sanomaan että minusta tuollainen testaaminen ei ole tervettä ollenkaan.
Kun pistin tapailun poikki alkoi haukkuminen ja uhkailu, ukko lymyili asuntoni ulkopuolella ja soitteli mihin aikaan tahansa. Kävi työpaikallani urkkimassa minusta tietoja. Estin somessa ja puhelimessa mutta someen laittoi feikkitileistä viestejä minulle. Sain stalkkerin siitä ns kiltistä ja kunnollisesta miehestä.
Miehellä on lapsia entisestä suhteesta, kyllä käy lapsia sääliksi että isänsä on tuollainen sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Se on kans super naurettava tapa, että baarissa mies menee naisporukalle juttelemaan, mutta ignooraa ensin täysin sen naisen, josta on eniten kiinnostunut, yrittää tehdä mustasukkaiseksi ja saada sen kiinnostavimman naisen tuntemaan olonsa epävarmaksi, mutta sitten myöhemmin alkaakin liehittelemään, menee maku heti tuollaisiin. Pelimiehen oppaasta tämäkin ja vissiin aika vastaava kuin negaus. :)
Kaverini meni kerran pyytämään kahden naisen seurueesta toista tanssimaan. Ei lähtenyt. Kysyi toiselta, että lähdetkö sinä. Tämä vastasi, että ei lähde koskaan, jos pyydetään toisena.
No kaveri luuli oppineensa jotain ja myöhemmin toisella yrityksellä kysyikin tätä jälkimmäistä suoraan. No ei lähtenyt vieläkään. Mutta se ensimmäisellä kerralla ensin pyydetty sanoi, että olisi tällä kertaa lähtenyt (Mutta ei tietenkään nyt lähtenyt, kun ei pyydetty ensin)
Kaveri totesi itsekseen, että parempi antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Minusta on mukavaa, jos joku pukeutumiseen perehtynyt ystäväni neuvoo minua.
Esimerkiksi yhdestä lapsuudenkaveristani tuli muotisuunnittelija, hänellä olikin aina ollut silmää estetiikalle. Minä kiinnitän kohtalaisesti huomiota pukeutumiseeni, mutta en mitenkään huomaa samalla virtuoosimaisuudella yksityiskohtia, kuin hän. Siksi minusta on kivaa saada neuvoja tältä ystävältäni.
Sen sijaan olen joskus loukkaantunut, kun ystäväni, joilla ei ole mitään erityistä meriittiä pukeutumisen saralla, ovat lähteneet kritisoimaan valintojani. Yleensä vielä kritiikki on ollut sarjaa, että tuo on liian huomiota herättävä, mikset voi pukeutua normaalisti. Se on eri, kuin jos muotisuunnittelijakaverini sanoo, että se punainen vyö kyllä sopisi tuohon asuun paremmin.
Useissa tapauksissa näen, että samanlaisesta voi olla kyse pariskuntienkin välillä. On eri asia, jos mies sanoo asuaan harkinneelle ja siihen panostaneelle naiselle, että mikset voi pukeutua niinkuin joku muu nainen, se olisi seksikästä/ei noin seksikästä/normaalimpaa pukeutumista, kuin jos nainen sanoo miehelle, joka ei ole ikinä asiaa ajatellutkaan, että kulta, mitä jos laittaisit tuon juhlapuvun kanssa mustat sukat etkä noita valkoisia tennissukkia?
Toki kontrolloivaa käytöstä voi olla kaikissa sukupuolissa, ja on monia miehiä, joilta kernaasti ottaisin pukeutumisvinkkejä. Halusin vain tuoda esiin, että tilanteissa on nyansseja.
Huh... Ikävä kuulla että näitä psykoja "testaajia" on osunut näin monen kohdalle. Itse tapailin yhtä tyyppiä parikymppisenä ja kolmien ensimmäisten treffien aikana mies oli suunnilleen ylikohtelias. Siksi en osannut aavistaa mitä kävi seuraavaksi.
Olin vähän ennen treffejä kaatunut pahasti pyörällä ja jalkapöytäni oli neljästä kohtaa murtunut. (tietenkin siis kipsissä) eli keppien avulla klenkkasin menemään.
Köpöttelimme hiljakseen lähellä sijaitsevaan puistoon ja istuimme penkille. Mies alkoi yhtäkkiä sekavan oloisena höpöttää jotakin selviytymisteorioista ja miten niitä pitäisi nykyelämässä soveltaa. Ei ollut ottanut alkoholia, en sitten tiedä oliko jotain muuta. Otti yhtäkkiä keppini ja juoksi n. 30 metrin päähän olevalle penkille. Huusi että minun pitäisi todistaa olevani vahva ja kävellä sinne hakemaan kepit.
Jalka ei tosiaan kestänyt varata _yhtään_ painoa, voitte varmaan kuvitella kun jalkapöytä pirstaleina. Ja lääkäri oli sen myös ehdottomasti siinä vaiheessa kieltänyt, ettei jalka luudu kieroon.
Huusin jo todella pahasti että nyt ju*alauta tuot ne kepit takaisin. Nauroi vaan, ja huusi takaisin, että ryömi sitten tänne niin saat nämä "vammais ten turhat kusikepit" takaisin. Aloin olla jo todella paniikissa ja minulla tulee paniikissa aina hätäitku. Siitäkös tämä psyko vaan innostui. Puhelimenikin oli jäänyt kotiin lataukseen, koska ihan tosissaan luulin että käymme vaan normaalisti vähän kävelemässä.
Luojan kiitos siitä polulta meni ohi sellainen kivitalon kokoinen laitapuolenkulkija joka näki tilanteen. Hän riuhtaisi ne sauvat psykon kädestä ja ärjäisi hänelle vähemmän kauniisti "miten sä ***** kukkakeppi kohtelet naista" ja sain sauvani takaisin. Tyyppi tarjoutui vielä saattamaan minut turvallisesti kotiin. Totesi ettei hänellä ole mihinkään kiire, häntä odottaa tuolla metsässä vaan teltta ja pontikka.
Kiitokseksi tarjosin hepulle luonani suihkua, minkä tarpeessa hän todella oli. Pakkasin mukaan pussillisen tekemiäni karjalanpiirakoita. Kiitos sinä laitapuolen kulkija, vaikka tuskin vauvapalstaa luet.
Kun henkilö ottaa sellaisen oppaan käteensä oppiakseen siitä jotakin, hän on ymmärtänyt jo monta asiaa väärin.