Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?

Vierailija
09.10.2020 |

?

Kommentit (639)

Vierailija
261/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreita treffikokemuksia ei ole mutta kummallisia iskuyrityksiä on tullut todistettua. Nuo pua temput on niin läpinäkyviä, outoa jos vuorovaikutustilanteessa toimii jonkun oppaan mukaan. Jos sos. Taidot kaipaa treeniä ei asia ainakaan ulkoa opetelluilla reploilla parane.

Vierailija
262/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä? Mitä mieltä? Itse en vaihda kumppania kovinkaan tiuhaan (jos joltain saa hyvää seksiä, miksi vaihtaa?) enkä näe tähän ihmeempää syytä. Kukin tavallaan, mutta itse vältän tapailemasta ihmistä joka vaihtaa jatkuvasti kumppania tautiriskin takia. Tämä ei tosin liity siihen onko joku helppo tai ei, joten en kyllä ymmärrä kysymystäsi :D

Mutta vaihtelet kuitenkin, ilmeisesti ihan huvikseen? Luulisi että jos se oikea löytyy niin ei enää vaihdeltaisi, mutta sinä kirjoitat niin kuin se vaihtelu olisi sulle normi. Että pitää vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään suhteeseen ei kuulu toisen testailu eikä kouluttaminen. 

Vierailija
264/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sen huomaa, että kyllä te naiset sitten osaatte valita hienoja (lue jänniä) miehiä

Vierailija
265/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sen huomaa, että kyllä te naiset sitten osaatte valita hienoja (lue jänniä) miehiä

Tässä sen taas huomaa, että kyllä te miehet osaatte olla hulluja.

Vierailija
266/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni katosi Linnanmäellä kuin se kuuluisa pieru saharaan, koetin soitella ja viestitellä ja lopulta tuli  vastaus että pitääkö meidän roikkua koko ajan yhdessä ja enkö pärjää yksin. Selvä! Järjestin sitten itseni juna-asemalle ja junaan purkaen Faceen tuntojani tyyliin "Yksin junassa, oli kiva päivä  vaan ei ole enää, olisi kiva tietää olenkohan nyt sinkku vai mitä". Laitoin myös kuvan olutlasista. Miesystäväni soitti sitten ja huusi suoraa  huutoa että teit minusta naurettavan ja miksi hullu juot raskaana, minulla oli siis menkat vähän myöhässä ja olin vitsillä heittänyt että olen varmaan raskaana. Kirjoitti Faceen aikajanalleni pitkän tekstin siitä miten miehen on oikeus mennä omille asioilleen ilman hysteeristä akkaa joka joka ottaa nokkiinsa ja karkaa ryyppäämään vaikka on raskaana.  Oli kiva siinä sitten selvitellä välejä julkisesti  ja selventää kaikille, että en odota vauvaa! Moni puolusti minua että jos ollaan yhdessä ja lähdetään yhdessä johonkin niin ei toinen voi herranjumala vaan häipyä, ei se ole rakkautta.  Mies veti herneet nenään, erosi Facesta ja minusta. Ei kyllä ollut suuri menetys! Myöhemmin oli sitten valmis "antamaan anteeksi"  ja palaamaan yhteen, sanoin että in your dreams buddy.

Ja tuohon päivään asti  mies oli vaikuttanut ihan täysjärkiseltä.  

Eli siis mies veti paniikkikilarit kun olit heittänyt mahdollisen raskauden ilmoille? Olen melko varma, että noilla on jonkinlainen yhteys. Mutta ihan oikein teit, ei ole aikuisen ihmisen käytöstä.

Vierailija
267/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi tähän ketjuun kirjoittaneista. Minua testannut (henkisesti erittäin väkivaltainen ja verbaalisti julma) mies kuvaili itseään sanoilla "kiltti ja kunnollinen". 

Teidän kilt.tis-jän.nis -dikotomianne on täysin naurettava ja paikkaansapitämätön. Tosielämässä joka ikinen tähän ketjuun kirjoittanut nainen tietää, että itseään kil.teiksi kuvailevat miehet ovat yleensä niitä pahimpia.

Vierailija
268/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tapaillut muutaman kuukauden mukavan tuntuista miestä. Oli talvi ja olin pyöräyttänyt nilkkani muutamaa päivää aiemmin, kun kaaduin hiihtolenkillä jäisellä ladulla. Lääkäri oli antanut luvan kävellä jalalla kipua kuunnellen. Olimme sopineet miehen kanssa treffit ennen kuin satutin nilkkani. Soitin hänelle ja kerroin tapaturmasta ja sen, että olen hidas liikkeissäni nilkan takia, mutta hän välttämättä halusi viedä minut ravintolaan. Mies kävi hakemassa minut kotoa. Saimme auton parkkiin muutaman sadan metrin päähän ravintolasta. Kävelimme rauhassa sinne, vitsailimme vähän kompurajalastani ja kaikki oli hyvin. Sillä aikaa kun olimme sisällä, alkoi tupruta lunta. Lunta tuli taivaan täydeltä ja tuuli kasasi jalkakäytävälle dyynejä.

Kun tulimme ulos ravintolasta, minusta tuntui hankalalta kävellä lumessa ja vaistomaisesti otin kevyesti tukea miehen käsivarresta. Mitään sanomatta mies irrottautui otteestani ja alkoi harppoa nopeasti katua pitkin autoa kohti. Huusin hänen peräänsä saamatta vastausta. Hän oli minua reilusti pidempi, joten hän vain lompsi lumen läpi siinä missä minä etenin hitaasti kipeän jalan kanssa.

Kadulla minut käveli kiinni yksi entinen opiskelijani (opetan lukiossa), joka kysyi, tarvitseeko apua. En ollut varma, mitä miehelle oli tapahtunut, joten myönsin olevani vähän pulassa ja ehkä taksin tarpeessa. Tämä nuori mies sanoi, että hänen autonsa oli ihan kulman takana ja hän heittäisi minut kyllä kotiin, koska oli samalle suunnalle menossa. Yritin vielä soittaa miehelle, mutta hän ei vastannut. Kun ajoimme miehen auton ohi, huomasin, että hän nojaili rennosti autoonsa matkustajan puolen oveen ja vilkuili puhelintaan. Laitoin hänelle viestinä vilkuttavan hymyiön ja kerroin saaneeni kyydin kotiin.

Mies soitti raivoissaan. Kuuntelin hetken ja sanoin, kiitos ja hei.

Yön aikana mies kirjoitti kymmeniä tekstiviestejä, joissa mies kertoi, että häntä hävetti kävellä "linkkaavan mummon" käsipuolessa (mies on minua vanhempi, en näytä vieläkään mummolta), miten olin nolannut hänet kadulla, olin huumorintajuton ja takakireä sekä kuinka hän olisi valmis antamaan minulle uuden mahdollisuuden.

Vastasin hänelle kohteliaasti ei kiitos.

En koskaan saanut kunnon selitystä sille, mitä tapahtui. Ehkä hän ajatteli, että oli hauska vitsi jättää minut pulaan? Ehkä häntä ei saa koskea julkisella paikalla (menomatkalla ravintolaan hän läpsäisi minua kevyesti pyllylle)? Ehkä hän ajatteli tulevansa pelastamaan minut, kun oli hetken antanut minun räpiköidä hangessa?

Tapauksesta on yli viisi vuotta aikaa. Olen nyt turvallisesti ja ihanasti naimisissa rakastavan miehen kanssa, joka kohtelee minua hyvin.

Vierailija
269/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi ajamaan autoa. Totesi pian sen jälkeen että hän hoitaa jatkossa ajamiset :D

Vierailija
270/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti saada mua Mensan testiin vaikka millä keinolla. Selitti, että kaikki aiemmat naisystävät oli käyneet ja hän oli taulukoinut tulokset. Lisäksi olisi pitänyt tosiaan oikeesti juosta Cooper (tottakai koska aiemmatkin naiset oli sen tehneet). Sen parin viikon aikana kun hyypiötä tapailin, puhui aiemmista naisystävistään numeroilla!! "Numero 3 oli paljon kauniimpi kuin numero 4 mutta tyhmempi".

Vierailija
271/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ei ole tapahtunut.

Niin, ihmettelen otsikkoa. Miksi mies "testaisi" naista? Toisinpäin varmaan yleistä.

Vierailija
272/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisten paskatestaamiset ja pelaamiset on taas ihan eri asia? Eikö vaan?

Niin, ap voisi kysyä toisinpäin mutta miehen tekemänä tuo "testailu" on käsittämätön kysymys.

Vierailija
273/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaili kovaan äänen miten kiva olisi saada kotona tehtyjä sämpylöitä ja kun päätin yllättää leipomalla niin kiukutteli että ei ollut niitä tosissaan tahtonut, oli vain halunnut nähdä osaanko minä

Käski huoltoasemalla minun tankata ja meni itse kuselle, takasin tultuaan oli lähes vihainen kun auto olikin tankattu että ai sä osasitkin

Kysyi jostain Kalevakorusta että olisiko se kiva ja kun sanoin joo niin alkoi pilkallisesti huutaa, ettei tosiaan osta minulle mitään niin kallista korua

Yhteen muutettuamme saattoi ollessani esim.suihkussa häipyä sanomatta mitään ja kun ihmettelin asiaa raivosi ettei ole minulle tilivelvollinen

Teeskenteli risteilyllä flunssaista ja suuttui kun lähdin kannelle kävelylle, oli kuulemma ollut testi jäänkö hoitamaan häntä hyttiin vai onko bilettäminen minulle tärkeämpää (ja huom. en tosiaan mennyt baariin vaan kannelle käyskentelemään!)

Teeskenteli kaatuvansa  ja menettävänsä tajunsa ja kun soitin ambulanssin suuttui ja sanoi tahtoneensa nähdä vain osaanko tehdä mitään tuollaisessa tilanteessa, kuitenkin avun soittamien oli ollut väärin ja sain pitkään kuulla miten joutui takiani valehtelemaan ensihoitajille

Tuo valekaatuminen oli viimeinen naula arkkuun ja muutin pois, mistä mies meni pois tolaltaan.  Ei nähnyt omassa käytöksessään mitään vikaa.

Hahhah, etkö oikeasti jo seurusteluaikana huomannut mitään outoa miehessä?

mies52v

Vierailija
274/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän salilla joidenkin aloittelijoiden  silmiin ehkä myös itsekin aloittelijalta, vaikka tavoitteellista treeniä pt:n laatimilla ohjelmilla takana vuosikausia. Joskus nimittäin lähden suoraan etätöistä salille enkä jaksaa laittaa kunnon treenitrikoita vaan mulla on kulahtaneet löysät verkkarit ja löysä teknistä materiaalia oleva huppari. Tällä hetkellä olen myös plösön näköinen sillä olen lievällä massakaudella eli syön tarkoituksella vähän yli kulutuksen. Tarkoitus on keväällä 2021 alkaa hallittu dietti, jotta isot ja näyttävät lihakset tulevat löllön alta esiin. Toki (saliharjoitteluun) harjaantunut silmä erottaa , että olen lihaksikas enkä läski mutta monet salilla vasta aloittaneet miehet eivät sitä erota vaan kuvittelevat minun olevan laihduttamista yrittävä aloitteleva pullukka.  

Niinpä saan salilla aika tasaisin väliajoin kuulla salinoviisi-miehiltä pätemistarkoituksessa erilaisia jonninjoutavia neuvoja. Välillä tulee ihan koomisia tilanteita: tein romanialaista maastavetoa (tangolla) ja eiköhän siihen pölähtänyt joku kukkakeppi pätemään, että "teet väärin, tanko pitää käyttää maassa" ja olisi halunnut näyttää, miten pitää tehdä "oikein" ja sanoi vielä, että "aloittelijoiden ei kannata aloittaa maastavedoista vaan voisit tehdä mielummin selkää laitteissa". Olin niin v-ttuuntunut, että mokoma hintelä hyttynen tulee häiritsemään keskittymistäni treeniin, etten tiennyt mitä sanoa. Onneksi vierekkäisellä paikalla treenaava vanhan liiton salimörssäri (mies) oli nähnyt tilanteen ja tuli sanomaan kukkakepille, että kyseessä on kuules maastavedon yksi versio, pirun hyvä liike ja että ei kannata tulla neuvomaan kun ei itse osaa. 

Täällä on monella ollut todella rankkoja kokemuksia ja ketju on pysynyt tsemppaavana sekä asiallisena - muutamaa toksista viestiä lukuun ottamatta. Joten jos ei laitettaisi täklaisia läpinäkyvästi keksittyjä sekä hyvin ilkeitä "kukkakeppi vikisi siinä, kun salikarju laittoi sen nippuun yms." Provoja muuten asialliseen ketjuun. Kiitos. Miksi ihmeessä tällä oli lähes 90 yläpeukkua?!?

Vierailija
275/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei testata eikä kouluteta. Yrityksestäkin lentää jo niskaperseotteella kartanolle.

Mukavaa loppuelämää yksin tolla asenteella

Vierailija
276/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähä se naisia ärsyttää kun miehet alkaa käyttäytyy kuin naiset ja alkaa ”testaileen”.

Vierailija
277/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei testata eikä kouluteta. Yrityksestäkin lentää jo niskaperseotteella kartanolle.

Normaalit ihmiset eivät testaile mitään, joten ihan varmasti voi löytää vielä kumppanin. 

Vierailija
278/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex testasi minua mm seuraavasti;

Flirttailemalla estottomasti muiden naisten kanssa ollessaan seurassani. Aluksi luulin että se olisi vitsi, mutta toistui aina vaan.

Perui treffi-iltamme, kun hänelle tärkeä ystävä nainen oli sydänsuruissaan ja hänen piti lohduttaa naista koko ilta ja seuraava yö.

Lähdin junalla ystäväni luo toiseen kaupunkiin. Matkalla miesystävä soitti uhkaillen, että jos en käänny takaisin, hän kostaa. Tästä 3kk myöhemmin sain tietää hänen panneen ystävänsä pikkusysteriä.

Ennen eroamme itki ja parkui että jätän hänet. Niin siinä sitten kävi, hän ei vaan suostunut jättämään minua, vaan kyttäsi kotipihalla ja varjosti kaupungilla.Piti muuttaa toiseen kaupunkiin ja vaihtaa uusi numero.

Exäsi kuulostaa narsistiselta. Mullakin oli vastaava tapailuasteella oleva helmi. Ulkona ollessamme olin hänelle ilmaa; mies flirttaili ja iskeskeli kaikkia naisia jotka näki, jopa tarjoilija olisi kelvannut. Kerran odottaessani häntä treffeille, reilusti myöhässä oleva mies käveli tyynesti ohitseni ja suuntasi joidenkin naisten pöytään. Tämäkin oli kuulemma testi. Sain myös jatkuvasti kuulla, miten häntä on yritetty siellä ja täällä iskeä, ja miten hänelle olisi ottajia. Syytteli minua heti pettämisestä, vaikkei suhde ollut edennyt vielä minnekään.

Kun tämä yksilö alkoi ilmaantua öisin ovelleni kaatokännissä mölisemään, pistin homman poikki. Siitähän vasta riemu repesi. Jouduin jo vaihtamaan puhnumeron ja pian osoitekin menee vaihtoon, sillä tyyppi käy edelleenkin silloin tällöin oveni takana öisin melskaamassa, vaikka tapauksesta on vuosia.

Vierailija
279/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisten paskatestaamiset ja pelaamiset on taas ihan eri asia? Eikö vaan?

Alapeukuista päätellen naiset eivät testaa koskaan.

Mielenkiinnolla lukisin kokemuksia myös siitä miten naiset testaavat. Kertokaa!

Vierailija
280/639 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alistettu nainen haluaa että muutkin ovat samalla tavalla alistettuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä