Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?

Vierailija
09.10.2020 |

?

Kommentit (639)

Vierailija
241/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaili humalassa ollessaan itsemurhalla, jollen lainaisi hänelle rahaa autoa varten. Ei toteuttanut uhkaustaan, vaikken lainannut.

Vierailija
242/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisiin idiootteihin olette törmänneet? Ei tollaisia voi olla olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisiin idiootteihin olette törmänneet? Ei tollaisia voi olla olemassa.

Mikkelissä on!

Vierailija
244/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätti yksin kauppakeskukseen.

Minut jätettiin yksin Ruisrockiin. Mies vaan katosi.

Vierailija
245/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Itte en pysty kokoamaan samalla palapeliä.

Vierailija
246/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisti kokoo palapelin ja kellotti ajan. Piti saada nopeempi aika kuin exällään.

Mulla teki saman ku otin suihin.

Vau. Itte en pysty kokoamaan samalla palapeliä.

Vierailija
247/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni katosi Linnanmäellä kuin se kuuluisa pieru saharaan, koetin soitella ja viestitellä ja lopulta tuli  vastaus että pitääkö meidän roikkua koko ajan yhdessä ja enkö pärjää yksin. Selvä! Järjestin sitten itseni juna-asemalle ja junaan purkaen Faceen tuntojani tyyliin "Yksin junassa, oli kiva päivä  vaan ei ole enää, olisi kiva tietää olenkohan nyt sinkku vai mitä". Laitoin myös kuvan olutlasista. Miesystäväni soitti sitten ja huusi suoraa  huutoa että teit minusta naurettavan ja miksi hullu juot raskaana, minulla oli siis menkat vähän myöhässä ja olin vitsillä heittänyt että olen varmaan raskaana. Kirjoitti Faceen aikajanalleni pitkän tekstin siitä miten miehen on oikeus mennä omille asioilleen ilman hysteeristä akkaa joka joka ottaa nokkiinsa ja karkaa ryyppäämään vaikka on raskaana.  Oli kiva siinä sitten selvitellä välejä julkisesti  ja selventää kaikille, että en odota vauvaa! Moni puolusti minua että jos ollaan yhdessä ja lähdetään yhdessä johonkin niin ei toinen voi herranjumala vaan häipyä, ei se ole rakkautta.  Mies veti herneet nenään, erosi Facesta ja minusta. Ei kyllä ollut suuri menetys! Myöhemmin oli sitten valmis "antamaan anteeksi"  ja palaamaan yhteen, sanoin että in your dreams buddy.

Ja tuohon päivään asti  mies oli vaikuttanut ihan täysjärkiseltä.  

Vierailija
248/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä niin perseestä. Itse olette lihavia keski-ikäisiä kurttuja, mutta kaikki vaatimukset miehille.

Minäkin näen omasta kristallipallostani että olet vyötärölihava, puolikalju, punakka, tanakka ja hanakka. Valitettavasti et ole nähnyt vatsapalloltasi omaa kikuliasi kolmeen vuoteen. Etkä tyttöystävää ikinä.

Menikö oikein 😘

Vierailija
249/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on kyllä niin täynnä miesvihaa että oikein pahaa tekee. Oletteko naiset kuullet sellaisesta kuin "mennä itseensä" se tarkoittaa sitä että osaat katsoa itseäsi rehellisesti etkä aina ole syyttämässä jotakuta muuta tahoa. Ette te naiset ole ollenkaan niin puhtoisia kuin täällä annatte olettaa, mies on teille usein eräänlainen "likasanko" johon purkaa elämän pettymykset sekä henkilökohtainen paha olo. Mitä naisten kanssa olen ollut tekemisissä niin kyllä sieltä ne todelliset testaajat ja vihjailijat löytyy.

Hanki itsellesi keskusteluapua. Pian. 

t.  ohis

Vierailija
250/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein ikävästi negaajalle. Siinä oli muuten potentiaalia, joten katsoin muutamat treffit. Mietin, että jos se on jotain Pelimiehen opaskirjaa lukenut, niin se on vain lähinnä... no, reppana. Ei mikään ehdoton turn-off, lähinnä tyhmä riesa, joka todennäköisesti hellittää ajan kanssa. No joka tapauksessa. Yhdessä ei oltu, ei oltu edetty pussailuun tai mihinkään. Siis korkeintaan hyvin, hyvin kevyttä tapailua ja tutustumista.

Oltiin ulkona sen kaveriporukan kanssa, kun tapasin yhden sen kaverin ekaa kertaa. Aika myöhään illasta istuttiin kolmistaan pöydässä, kun tämä mies kysyi tältä negaajamieheltä, että mistä minun kaltaisiani naisia oikein löytyy. Vastaus: "jos ei ihan kaksitoista tusinassa noita ole niin aika lähelle, eli ihan mistä vaan, sen kun poimit kyytiin." Olin siinä, että jaahas. Kaverimies (tukevassa humalassa) katsoi minua ja totesi haaveilevasti, että "kyllä tämän Minnan (nimi muutettu) täytyy olla kaunein nainen mitä oon koskaan nähnyt." Negaajamies naurahti, katsoi mua päästä varpaisiin kuin halpaa makkaraa ja totesi, että kunpa voisikin olla samaa mieltä. Mä totesin negaajamiehelle, että kiitos, tämä oli tässä, mulle riitti. Ja suunnilleen samaan hengenvetoon totesin tälle kaverimiehelle, että häntä tapaisin mielelläni jatkossakin, jos kiinnostaa.

Negaajamies raivostui ja häipyi. Puhelimeeni alkoi sataa sen luokan viestejä, että olisi saattaneet kiinnostaa poliisejakin. Me jatkettiin kaverimiehen kanssa juttua vielä pitkään sinä iltana (viattomasti, huom.) ja seuraavana päivänä tavattiin taas, ja se oikeastaan loksahti heti kohdalleen se juttu. Olen hänen kanssaan yhdessä vieläkin (6 vuotta myöhemmin). Negaajamies ei kuulu enää kummankaan elämään, poisti itsensä tuttavuuksistamme (vooooi harmi).

Olihan se paskamaisesti tehty. Myönnän. Mutta hei haloo.

Vierailija
251/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein ikävästi negaajalle. Siinä oli muuten potentiaalia, joten katsoin muutamat treffit. Mietin, että jos se on jotain Pelimiehen opaskirjaa lukenut, niin se on vain lähinnä... no, reppana. Ei mikään ehdoton turn-off, lähinnä tyhmä riesa, joka todennäköisesti hellittää ajan kanssa. No joka tapauksessa. Yhdessä ei oltu, ei oltu edetty pussailuun tai mihinkään. Siis korkeintaan hyvin, hyvin kevyttä tapailua ja tutustumista.

Oltiin ulkona sen kaveriporukan kanssa, kun tapasin yhden sen kaverin ekaa kertaa. Aika myöhään illasta istuttiin kolmistaan pöydässä, kun tämä mies kysyi tältä negaajamieheltä, että mistä minun kaltaisiani naisia oikein löytyy. Vastaus: "jos ei ihan kaksitoista tusinassa noita ole niin aika lähelle, eli ihan mistä vaan, sen kun poimit kyytiin." Olin siinä, että jaahas. Kaverimies (tukevassa humalassa) katsoi minua ja totesi haaveilevasti, että "kyllä tämän Minnan (nimi muutettu) täytyy olla kaunein nainen mitä oon koskaan nähnyt." Negaajamies naurahti, katsoi mua päästä varpaisiin kuin halpaa makkaraa ja totesi, että kunpa voisikin olla samaa mieltä. Mä totesin negaajamiehelle, että kiitos, tämä oli tässä, mulle riitti. Ja suunnilleen samaan hengenvetoon totesin tälle kaverimiehelle, että häntä tapaisin mielelläni jatkossakin, jos kiinnostaa.

Negaajamies raivostui ja häipyi. Puhelimeeni alkoi sataa sen luokan viestejä, että olisi saattaneet kiinnostaa poliisejakin. Me jatkettiin kaverimiehen kanssa juttua vielä pitkään sinä iltana (viattomasti, huom.) ja seuraavana päivänä tavattiin taas, ja se oikeastaan loksahti heti kohdalleen se juttu. Olen hänen kanssaan yhdessä vieläkin (6 vuotta myöhemmin). Negaajamies ei kuulu enää kummankaan elämään, poisti itsensä tuttavuuksistamme (vooooi harmi).

Nyt se sama mies käy vastailemassa tänne ketjuun. Mistä vetoa? :D "Naiset on kaikki kuspäitä!!!!!"

Vierailija
252/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailun alkuvaiheessa mies katosi luontoretkellä. Sattumalta näin kun luikahti tiehensä. En jäänyt odottamaan enkä soitellut perään. Mies ilmestyi parin päivän päästä asunnolleni, vein makkariin ja annoin piiskaa (ja seksiä) ja sanoin että se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Ollaan oltu jo kymmenen vuotta naimisissa ja ei ole eksynyt tai eksyttänyt kertaakaan. Muutenkin oli vähän mulqvistin vikaa, mutta sain karsittua pois pahimmat.

Vierailija
253/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä niin perseestä. Itse olette lihavia keski-ikäisiä kurttuja, mutta kaikki vaatimukset miehille.

Tässä ketjussa aika moni on vaatinut vain normaaleja käytöstapoja. Tässä ei ole arvosteltu miesten ulkonäköä, ammattia, pituutta tai varallisuutta. Toivottu vain, että he käyttäytyisivät kohteliaasti ilman ihmeellisiä testejä. Jos et voi tätä ymmärtää, saatat olla yksi testaajista. Mieti hetki omaa käytöstäsi ja pohdi, voisiko sillä olla tekemistä parisuhdestatukseesi. Voisiko, ihan vain testimielessä, olla mahdollista että kaikki naiset eivät ole kurttuja, vaan vika löytyisi peilistä?

Olen itsekin törmännyt ketjussa mainittuihin tapauksiin. Silti suurin osa miehistä on oikeasti täysjärkisiä eivätkä katoa kesken kauppareissun.

Vierailija
254/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negaaminen minullakin. Jännä, miten koko ajan toitotti, että on parempaakin (kiinnostavampaa, kauniimpaa, hauskempaa yms.) naisseuraa, mutta silti koko ajan laittoi mulle viestiä ja ehdotteli tapaamisia. Kaipa tuo joillekin naisille toimii?

Mulla kanssa tämmöinen kokemus. Sitten alkoi kauhea selittely ja mussutus kun totesin, että "ei muuta kuin otat listalta seuraavan nimen."

Vierailija
255/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei testata eikä kouluteta. Yrityksestäkin lentää jo niskaperseotteella kartanolle.

vahva nainen elää miehen rahoilla

Vierailija
256/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku miesvauva käy täällä itkemässä, hanki apua, normaali mies ei käyttäydy täällä olevien tarinojen perusteella noin

Vierailija
257/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todellinen testi, kun ottaa naisen luokseen asumaan ja katsoo miten se muuttuu.

Muuta testiä ei tarvita, ja nainen ei edes tajua testiä

Vierailija
258/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin valmistumassa lääkäriksi, kun silloinen poikakaveri selitti moneen kertaan , että se ei tarkoita, että olen älykäs vaan pelkästään viisas . :0

Vierailija
259/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti toimittu. Minulle ei ole vielä auennut, mitä nämä negaajat kuvittelevat saavuttavansa toista mollaamalla. Eivät ainakaan mitään järjen jättiläisiä ole.

Vierailija
260/639 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex testasi minua mm seuraavasti;

Flirttailemalla estottomasti muiden naisten kanssa ollessaan seurassani. Aluksi luulin että se olisi vitsi, mutta toistui aina vaan.

Perui treffi-iltamme, kun hänelle tärkeä ystävä nainen oli sydänsuruissaan ja hänen piti lohduttaa naista koko ilta ja seuraava yö.

Lähdin junalla ystäväni luo toiseen kaupunkiin. Matkalla miesystävä soitti uhkaillen, että jos en käänny takaisin, hän kostaa. Tästä 3kk myöhemmin sain tietää hänen panneen ystävänsä pikkusysteriä.

Ennen eroamme itki ja parkui että jätän hänet. Niin siinä sitten kävi, hän ei vaan suostunut jättämään minua, vaan kyttäsi kotipihalla ja varjosti kaupungilla.Piti muuttaa toiseen kaupunkiin ja vaihtaa uusi numero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan