Mitkä tulevat olemaan IN-tuotteita SUOMIblogeissa vuonna 2014?
Mitä veikkaatte?
Minä veikkaan että logomerkit ja tätityyli pitävät vielä pintansa :D
Kommentit (105)
-Kapselikahvinkeittimet
-kalansilmäkuvioidut villamatot
-Luomukosmetiikka (kiva kontrasti noille turhaa roskaa aiheuttaville keittimille)
-Hayn huonekalut
Ylihintaiset rannekorut ja rannekkeet. Mieluiten sellaiset että tyhmäkin tajuaa logon tms perusteella niiden olevan kalliita.
Valkoiset sisustukset mustalla ripauksella höystettynä Suomessa edelleen, siksi koska muualla päin maailmaa lämpimät puunsävyt ja konjakkiset, karamelliset sävyt muodissa. Mehän olemme muita noin 2 vuotta jäljessä tässäkin asiassa =)
Matkailussa ne samat vanhat mielikuvituksettomat New Yorkit, Lontoot, Pariisit, Dubait, Tukholman risteilyt ja Etelä-Ranskan alue.
M Korsin kellot, toki nämä ovat ulkomaisten bloggaajien suosiossa edelleen myös koska hyvä hinta-laatusuhde.
Ihanaa miten av:lla kaikki on niin mustavalkoista, Suomi vs. ne mystiset Ulkomaat. Pidemmän aikaa maailmalla asuneena voin sanoa, että ihan samanlaista massahysteriaa osa tuotteista aiheuttaa vaikkapa Englannissa. Monestihan vain ne kaikkein suosituimmat superblogit yleensäkin leviävät oman maansa ulkopuolelle, joten ne ns. perusblogit jää teiltä lukematta. Sitten luette jotain The Londoneria ja luulette, että kaikki englantilaiset bloggaajat on samanlaisia.
Pradaa, LV:tä ja Longchamppia vilisee myös hyvin aktiivisesti Lontoossa ja Pariisissa. Tuskin ne kaikki on suomibloggaajia matkoilla? ;)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 20:09"]
Ihmetyttää suomalaisten nuorten naisten sopulimaisuus juuri noita yli nelikymppisten suosimia vaate- ja asustejuttuja ja merkkejä kohtaan. Onko epämuodikasta näyttää ikäiseltään eli esim. kaksi- tai kolmikymppisenä?
[/quote]
Oletko koskaan käynyt ulkomailla? Ihan samanlailla Lontoossa, Pariisissa ja Tokiossa noi chanelin laukut keikkuu teinien olkapäillä :)
Lontoo ja Pariisi eivät enää aikoihin ole kuuluneet maailman trendikkäimpiin kaupunkeihin:)
Jossain vaiheessa Chanelit tulee huutomyyntiin, kun muu merkki kiinnostaa enemmän.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 13:37"]
Huvittaa kun suomalaiset bloggaajat hehkuttaa ja valokuvaa kilpaa Laduréen macaronleivonnaisia, vaikka muun maailman bloggaajat suosivat Pierre Hermén macaronseja. Hermét ON parempia maultaan ja niiden rakenne unelmainen. Laduréet ovat kuin pahvia niiden rinnalla.
[/quote]
Macaronit pitää syödä tuoreena. Typerää ostaa niitä kaupasta ja tuoda kotiin, ne kuuluu hakea patisseriesta ja syödä samana päivänä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 23:06"]
Jossain vaiheessa Chanelit tulee huutomyyntiin, kun muu merkki kiinnostaa enemmän.
[/quote]
Chaneleita, ihan aitoja saa maailmalla ostettua second handeista aika edulliseen hintaan, niitä on tosi paljon liikenteessä. Se Tukholman Veerakin osti omansa secon handina ja epäilenpä että moni muukin ostaa laukkunsa käytettyinä, niitä kun tulee myyntiin jo parin kuukauden päästä ostopäivästä:)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 13:12"]
Itse olen kyllä pitänyt sellaisesta mustavalkoisen sävyisestä Hamptons-tyylin sisustuksesta aina ja käyttänyt sitä jo ennen sen tuloa muotiin.
[/quote]
Kuka tai mikä (lehti) uskottelee aidon Hamptons-tyylin olevan mustavalkoinen??!
Mieheni rikkailla Amerikan sukulaisilla on 10 makuuhuoneen kokoinen ökytalo Hamptonissa ja se ei todellakaan ole mikään tylsä mustavalkoinen vaan hyvin merihenkinen, paljon sinistä ja keltaista sekä luonnonpuuta löytyy :-DDD
[/quote]
minä myös olen käynyt Hamptonissa, ökyhäissä, jotka järjestettiin toisen vanhempien kesähuvilalla ja se oli todellakin merihenkinen alusta loppuun asti.
Mustaa ei ollut missään.
Olin avecina, näin hääparin n viikkoa ennen ekaa kertaa, joten en oikeesti tiedä kumman vanhempien huvilalla oltiin. No, kummatkin olivat hyvin varakkaita, eipä sillä ollut väliäkään.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:11"]
Elämä täytyy olla kirjaimellisesti aika köyhää jos pitää aina
ostaa sitä mitä muut (bloggaajat, suomalaiset, muut tyhmät).
Itselläni on sen verran hyvä tyylitaju etten seuraa muotia lähes ollenkaan mutta näytän aina ajankohtaiselta ja persoonalliselta ennen kaikkea, koska minulla on itsekunnioitusta siihen.
Lähinnä nauran huvittuneena kaikille pissis-bloggareille ja Burberry-Vuiska rouville jotka tuimine katseineen viipottavat stokkalla. Merkin ei tarvitse näkyä välttämättä: esim. ostin juuri 800€ Escada cashmere-neuleen joka on tasainen yksivärinen muhkealla kauluksella.
P.s. Olen 18-vuotias mutta selkeästi henkisesti muutamaa vanhempi.
[/quote]
muut tyhmät, eli kirjoitat bloggaajat ja suomalaiset ovat tyhmiä. Miksi ? Onko tämä vaan 18 v mielipide ?
Itse sain tänään todella mukavan viestin blogiini lukijaltani, lämmittää hyvin paljon mieltä ja kollegabloggaajan kanssa vaihdoimme ihan toisista tietämättämme joululahjoja. Enkä pidä itseäni tyhmänä.
itse uskon Hayn menestykseen. On lyönyt niin läpi itsensä Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 20:09"]
Ihmetyttää suomalaisten nuorten naisten sopulimaisuus juuri noita yli nelikymppisten suosimia vaate- ja asustejuttuja ja merkkejä kohtaan. Onko epämuodikasta näyttää ikäiseltään eli esim. kaksi- tai kolmikymppisenä?
[/quote]
Oletko koskaan käynyt ulkomailla? Ihan samanlailla Lontoossa, Pariisissa ja Tokiossa noi chanelin laukut keikkuu teinien olkapäillä :)
[/quote]
Asun itseasiassa Pariisissa osan vuodesta työni takia, ja siellä Chanelit keikkuu vintageversioina vanhojen rouvien, tai uusina muotiviikko-turistien olalla.
Sensijaan Jenkeissä ne roikkuu sellaisten pissisten olalla jotka käy äidin vaatekaapilla ja nappaa sieltä ensimmäisen logollisen tuotteen joka osuu käteen :D
Lontoossa suuri osa noista feikkejä, en muista mikä ketju myi tikkilaukkuja jotka melkein suorat kopiot Chaneleista.
Japanilaiset nyt innostuu hetkeksi kaikesta mikä tulee Euroopasta ja millä hieno nimi ja logo.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 10:31"]
Oletteko koskaan ihmetelleet että miksi näiden bloggaajien MIEHET ostelee niille aina just sellaisia "näkyykö kalliin tuotteen merkkilogo sitten aivan varmasti" -tyylisiä laukkuja ja muita asusteita??? Onko ne miehet niin juntteja että haluavat kilpavarustella naisensa logoihin että kuka mies ostaa ne takuuvarmasti tunnistettavimmat kalleimmat niin se saa eniten pisteitä, ja nainen laittaa nettiin kuvat, vai nainenko niitä on aina vaatimassa?
[/quote]
No joo! Se on sitten niin nolon näköistäkin kun kengät, vyö, huivi ja laukku on jotain yhtä ja samaa (tunnistettavaa) monogrammia. Yllättävää vielä sekin että viis-kuuskymppisistä nuoremmat harrastavat tuota tanttojen kuosimatsaamista. Tai niiden miehet haluaa että ne näyttää välttämättä siltä että heitä tuunattu kuin jotain autoja, tai että joku monogrammi-logohirviö on oksentanut näiden päälle?
Onko ne H O M E ja muut kirjaimet&tekstit vielä in blogeissa?
Yksi vuoden 2014 -trendituotteista tulee aivan varmasti olemaan marokkolainen, nahkapaloista ommeltu lattiatyyny. http://st.houzz.com/simgs/58c19a000014b061_4-3155/-ottomans-and-cubes.jpg
Jenkeissä nämä "poufit" olivat niin supersuosittuja että monelle ne aiheuttavat nykyään lähinnä oksennusreaktion.
Suomessakin näitä on nähty jo ainakin kahdella bloggaajalla.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:25"]
Yksi vuoden 2014 -trendituotteista tulee aivan varmasti olemaan marokkolainen, nahkapaloista ommeltu lattiatyyny. http://st.houzz.com/simgs/58c19a000014b061_4-3155/-ottomans-and-cubes.jpg
Jenkeissä nämä "poufit" olivat niin supersuosittuja että monelle ne aiheuttavat nykyään lähinnä oksennusreaktion.
Suomessakin näitä on nähty jo ainakin kahdella bloggaajalla.
[/quote]
Joo, eräässä blogissa tuo on jo bongattu :) Mielestäni ihan kiva ja sopisi ainakin meillä uuden afgaanimaton pariksi.
Tuosta "jenkeissä nää on jo niin out" -jutusta. Itse olen asunut jenkeissä ja siellä tosiaan jotkut asiat tulevat muotiin huomattavasti ennen Eurooppaa. Sitten joku tuo sen saman trendin vanhalle mantereelle ja täällä seotaan siitä jenkkien so last season -jutusta.
Toisaalta, esimerkiksi vuonna 2012 Longchampin laukut olivat todella kuuma hitti siellä päin (ja Euroopassa jo ihan out), eli menee se toisinkin päin. Ei aina kannata sokeana vain ajatella, mikä on mahdollisesti muotia jossain muualla :)
Vuittonin logolaukut ja muut "klassiset" tätilaukut kun kerran jälkeenjääneessä Suomessa ollaan, jossa nuoret naiset pukeutuu vanhoillisemmin kuin keski-ikäiset rouvat.
(valitettavasti, näkisin mielelläni jotain muitakin merkkejä kuten Fendiä, Dioria, Celineä, Chlóea)