Mitkä tulevat olemaan IN-tuotteita SUOMIblogeissa vuonna 2014?
Mitä veikkaatte?
Minä veikkaan että logomerkit ja tätityyli pitävät vielä pintansa :D
Kommentit (105)
Mä oon niin kyllästynyt tähän valkoiseen sisustukseen. En voi ymmärtää ainakaan niitä bloggaajia jotka ovat koko kämpän laittaneet valkoiseksi - tavaroista ja lattiasta kattoon.
Ennustan että Gantin sohvatyynyt ja "sohvalle käpertymiseen tarkoitetut mukit peiton kera" joissa merkkilogoja (Gant, Lexington jne) ovat edelleen in Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:44"]
Mä oon niin kyllästynyt tähän valkoiseen sisustukseen. En voi ymmärtää ainakaan niitä bloggaajia jotka ovat koko kämpän laittaneet valkoiseksi - tavaroista ja lattiasta kattoon.
[/quote]
Niistä tulee ainoastaan mieleen se että ne haaveili aina työstä jossain labrassa?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 09:10"]
Vuittonin logolaukut ja muut "klassiset" tätilaukut kun kerran jälkeenjääneessä Suomessa ollaan, jossa nuoret naiset pukeutuu vanhoillisemmin kuin keski-ikäiset rouvat.
(valitettavasti, näkisin mielelläni jotain muitakin merkkejä kuten Fendiä, Dioria, Celineä, Chlóea)
[/quote]
Mainituista Fendin ja Diorin laukuthan vasta sitä tätiä ovatkin. ;-) Ja Célineä on nykyään joka toisella blogaajalla Suomessa, koska merkin saatavuus on täällä hyvä.
Sitten kun ne valkoisen sisustuksen ja valkoisten vaatteiden harrastajat on blondanneet lettejään, niin ne letit näyttää aina likaisen keltaisilta niitä sisustus- ja vaatekuvia vasten. Eikö ne ole tajunneet tuollaista epäsävyä kokonaisuuksissaan? :o
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:46"]
Mainituista Fendin ja Diorin laukuthan vasta sitä tätiä ovatkin. ;-) Ja Célineä on nykyään joka toisella blogaajalla Suomessa, koska merkin saatavuus on täällä hyvä. [/quote]
Eihän Dioria edes saa täältä, ja Célinen saatavuus ei ole kovin helppo. Fendiä käyttää monet upeat eurooppalaiset ja amerikkalaiset muotiviikkoja kiertävät fashionista jotka eivät todellakaan ole yli 30-35v ikäisiä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 09:10"]
Vuittonin logolaukut ja muut "klassiset" tätilaukut kun kerran jälkeenjääneessä Suomessa ollaan, jossa nuoret naiset pukeutuu vanhoillisemmin kuin keski-ikäiset rouvat.
(valitettavasti, näkisin mielelläni jotain muitakin merkkejä kuten Fendiä, Dioria, Celineä, Chlóea)
[/quote]
Mainituista Fendin ja Diorin laukuthan vasta sitä tätiä ovatkin. ;-) Ja Célineä on nykyään joka toisella blogaajalla Suomessa, koska merkin saatavuus on täällä hyvä.
[/quote]
Joopa joo, vertaapas noita nyt vähän johonkin Vuittonin saatavuuteen jota saa täältä aina, sama mitä mallia, kuosia ja väriä haet, koska merkki ei oikein enää kiinnosta ketään muualla kuin Aasiassa, Jenkkien takapajuloissa ja Suomessa.
totta, minulla oli kolme joululahjavaihtoehtoa laukuksi vuittonilta ja kaikkia olisi ollut varastossa.
sitten päätin kuitenkin hankkia kalliimman ylellisemmän laukun celineltä eli trapezen mallisen, mutta olen edelleen jonossa. toivottavasti soittelevat lähiviikkoina :)
Joka toisella bloggaajalla Celine??! Mielestäni vain kahdella tai kolmella suomalaisella bloggajalla on merkin erilaiset laukut, eikä niitä ole tullut vastaan kaupungillakaan vaikka liikun paljon keskustan "paremmalla" alueella koska työskentelen siellä.
Vuiskan laukut on varmaan kolmella SADALLA suomalaisella bloggaajalla, ellei kolmella tuhannella peräti :-D
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 13:37"]
Huvittaa kun suomalaiset bloggaajat hehkuttaa ja valokuvaa kilpaa Laduréen macaronleivonnaisia, vaikka muun maailman bloggaajat suosivat Pierre Hermén macaronseja. Hermét ON parempia maultaan ja niiden rakenne unelmainen. Laduréet ovat kuin pahvia niiden rinnalla.
[/quote]
Apua! Mieheni on menossa pikapuolin Pariisin työmatkalle. Olin toivomassa tuliaisiksi Pierre Hermén macaroneja, koska olen tykännyt niistä jo vuosikaudet. En nyt tiedä, uskallanko, jos vaikka joku pikku pyrähdyksellä Pariisin alennusmyynneissä käynyt av-mamma näkee miehen iltakoneessa matkalla kotiin, ja tulee tänne kertomaan, että nyt Hermékin on ihan totaalisen out, kun Suomessakin kaikki jo sitä osatavat.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:44"]
[/quote]
Onko teillä kellään valkoisen vihaajalla tullut mieleen, että jotkut oikeasti pitävät siitä? Mielestäni valkoinen sisustus on kaunis, valoisa, puhtaan ja raikkaan näköinen, tummemmat sävyt puolestaan tekevät sisustuksen helposti todella synkän ja tunkkaisen näköiseksi. Lisäksi eri puun sävyt, varsinkin kun niitä on useampia, ovat täysi kammotus. Makuasioita :)
Luoja miten tylsää! Toivon että tämä mukaluksus villitys loppuisi ja tilalle tulisi enemmän persoonaa. En jaksa katsoa minimekkoon + bleiseriin + korkkareihin pukeutunutta naista jolla on VS angel-tyyliset hiukset ja LV pikkulaukku. Sisustus on valkoinen ja ämkoo kello. Juodaan skumppaa ja mainostetaan Nelly.comia.
Varmaan saamme tänä vuonna nauttia näistä rohkeista ulostuloista "kaikki raskausarpeni lähikuvassa ja lisäksi ilman meikkiä" - tyyliin.
Lisäksi jokajouluinen "sain joululahjaksi aidon itämaisen maton, Vuittonin matkalaukun, kashmir-torkkupeiton, ponin,timanttikorvikset, turkispuuhkan ja maailmanympärysmatkan. Itse ilahdutin läheisiäni näillä itsetehdyillä piparkakuilla, namskis!" saadaan lukea useammastakin blogista.
Elämä täytyy olla kirjaimellisesti aika köyhää jos pitää aina
ostaa sitä mitä muut (bloggaajat, suomalaiset, muut tyhmät).
Itselläni on sen verran hyvä tyylitaju etten seuraa muotia lähes ollenkaan mutta näytän aina ajankohtaiselta ja persoonalliselta ennen kaikkea, koska minulla on itsekunnioitusta siihen.
Lähinnä nauran huvittuneena kaikille pissis-bloggareille ja Burberry-Vuiska rouville jotka tuimine katseineen viipottavat stokkalla. Merkin ei tarvitse näkyä välttämättä: esim. ostin juuri 800€ Escada cashmere-neuleen joka on tasainen yksivärinen muhkealla kauluksella.
P.s. Olen 18-vuotias mutta selkeästi henkisesti muutamaa vanhempi.
Oliko tämä vertailu eri macaronsien hienoudesta joku sisäpiirivitsi vai ihan oikeastikko täällä roudataan eri merkkisiä pikkuleipiä maailman ääristä ja sitten mennään hienousjärjestykseen pönöttämään?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:11"]
Itselläni on sen verran hyvä tyylitaju etten seuraa muotia lähes ollenkaan mutta näytän aina ajankohtaiselta ja persoonalliselta ennen kaikkea, koska minulla on itsekunnioitusta siihen.
Lähinnä nauran huvittuneena kaikille pissis-bloggareille ja Burberry-Vuiska rouville jotka tuimine katseineen viipottavat stokkalla. Merkin ei tarvitse näkyä välttämättä: esim. ostin juuri 800€ Escada cashmere-neuleen joka on tasainen yksivärinen muhkealla kauluksella.
[/quote]
No et tuon perusteella kovin vanha ole henkisestikään.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 13:37"]Huvittaa kun suomalaiset bloggaajat hehkuttaa ja valokuvaa kilpaa Laduréen macaronleivonnaisia, vaikka muun maailman bloggaajat suosivat Pierre Hermén macaronseja. Hermét ON parempia maultaan ja niiden rakenne unelmainen. Laduréet ovat kuin pahvia niiden rinnalla.
[/quote]
Siis ihan siis tapponoloo, omg!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:55"]
Joka toisella bloggaajalla Celine??! Mielestäni vain kahdella tai kolmella suomalaisella bloggajalla on merkin erilaiset laukut, eikä niitä ole tullut vastaan kaupungillakaan vaikka liikun paljon keskustan "paremmalla" alueella koska työskentelen siellä.
[/quote]
Itsekin olen töissä Helsingin keskustassa, ja vieläpä ns. arvokiinteistössä (toimistojen ja liiketilojen vuokrat ovat Suomen hulppeimpia), ja asunkin kantakaupungissa. Viime aikoina ihan siellä ydinkeskustassa on toki tullut liikuttua vähemmän, koska olen kotona pienen vauvan kanssa. Mietin vain, että onko sinne oikeasti nyt 6 kuukauden aikana ehtinyt joku tällainen kuvaamasi "parempi" alue muodostua, ja jos on, niin minne, koska itse en tällaista ole havainnut. Sadan metrin säteellä arvokiinteistöstä, jossa työskentelen, kun on esim. kebab-paikkoja, ja illalla katuprostituoituja kytiksellä. Aamulla ja illalla vastaan tulevista henkilöistä korkeintaan joka kymmenennellä yleensä edes joku tunnistettava merkkilaukku on. Samanlaiseen en ole törmännyt suurkaupungeissa, joissa todella on näitä "parempia" ostos- ja liikekatuja.
"Joka toinen blogaaja" oli kärjistys, mutta tosiasia on, etteivät Célinen laukut todellakaan ole enää mitenkään "näkymättömiä" Suomi-blogeissakaan. Vaikkapa Olivia-lehden sivuilla blogaavista sellainen tai useampia sellaisia on jo niillä kahdella, jotka yleensä kalliimpia laukkuja enemmän esittelevät. Ja veikkaisin myös, että kun Strictly Stylen Hanna hankki Célinen, aika moni pikku blogaaja tulee perässä. Mrs. V:n kun kuitenkin on moni blogaaja ihan suoraan nimennyt idolikseen. Hintakorttiakaan ei kannata tässä esiin vetää, koska jonkun Célinen perus-Cabasin ja LV:n Neverfullin hintaero ei nyt enää niin suuri ole LV:n nostaessa hintoja. Ja esim. Célinen Trapeze ja Mulberryn monet suosikkimallit alkavat olla jo samoissa hinnoissa myös.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:11"]
[/quote]
No et tuon perusteella kovin vanha ole henkisestikään.
[/quote]
Niin minkä tuon? Senkö perusteella että ostin 800€ neuleen?
Vai sen perusteella että olen itsevarma?
Sen perusteella etten arvosta "lampaita" tai kireitä keskiluokkaisia muoreja?
Kateus...
No nuo venäläiset uusrikkaat suosii ainakin nyt kovasti Parajumpersia koska on italialais-amerikkalainen yritys ja mallisto myös designiltaan italialais-amerikkalainen ja siksi paremman kuuloinen tuote kuin "pelkkä" kanadalainen vastine ;D Parajumperseissa (joiden takeissa lukee hihoissa P.J.S josta ne mm. tunnistaa) on myös enemmän aitoa turkista huppujenkin sisällä joten se tekee siitä kalliimman, merkin lisäksi. Näin miten venäläiset hamstrasivat noita yli tonnin takkeja Hgin Ajattaresta pari viikkoa sitten.
Uskon että Goose ja P.J.S ovat samankaltaisia takkeja muuten ominaisuuksiltaan.