Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä tulevat olemaan IN-tuotteita SUOMIblogeissa vuonna 2014?

Vierailija
31.12.2013 |

Mitä veikkaatte?

Minä veikkaan että logomerkit ja tätityyli pitävät vielä pintansa :D

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:25"]

Yksi vuoden 2014 -trendituotteista tulee aivan varmasti olemaan marokkolainen, nahkapaloista ommeltu lattiatyyny. http://st.houzz.com/simgs/58c19a000014b061_4-3155/-ottomans-and-cubes.jpg

Jenkeissä nämä "poufit" olivat niin supersuosittuja että monelle ne aiheuttavat nykyään lähinnä oksennusreaktion.

Suomessakin näitä on nähty jo ainakin kahdella bloggaajalla.

[/quote]

Joo, eräässä blogissa tuo on jo bongattu :) Mielestäni ihan kiva ja sopisi ainakin meillä uuden afgaanimaton pariksi.

Tuosta "jenkeissä nää on jo niin out" -jutusta. Itse olen asunut jenkeissä ja siellä tosiaan jotkut asiat tulevat muotiin huomattavasti ennen Eurooppaa. Sitten joku tuo sen saman trendin vanhalle mantereelle ja täällä seotaan siitä jenkkien so last season -jutusta.

Toisaalta, esimerkiksi vuonna 2012 Longchampin laukut olivat todella kuuma hitti siellä päin (ja Euroopassa jo ihan out), eli menee se toisinkin päin. Ei aina kannata sokeana vain ajatella, mikä on mahdollisesti muotia jossain muualla :)

[/quote]

Hyvä pointti. En olekaan sitä mieltä, että jenkeissä kaikki olisi automaattisesti paremmin tai että siellä oltaisiin muodin tai tyylin edelläkävijöitä. Marokkotyyli, ja pouffit vain kiinnittivät huomioni jo viime syksynä ja olin pitkään ihan satavarma että ne tulevat tännekin. Nyt kun parissa blogissa on näitä nähty, olen nauranut partaani. 

Onko kellään veikkauksia, mitkä ovat uusia muotivärejä ensi vuodelle?

Vierailija
102/105 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että osassa blogeista muotia tulee olemaan rentous niin sisustuksessa kuin pukeutumisessa. Murretut sävyt yleistyvät, valkoiset lattiat ja seinät tuskin poistuvat muodista. Helppo ruoka ja lähiruoka kasvattavat suosiotaan. 

Osa blogeista kulkee varmaan entistäkin enemmän kohti tavoiteltua luksusta. Blogeihin postataan kuvia uusista laukuista ja "kotoistasta illanvietosta tyttöjen kesken" eli samppanjalasien kilistelystä ykköset päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla sisustusväreissä muotia on lämpimyys ja erilaiset puulaadut eli sekoitetaan kahvin, suklaan, karamellin, konjakin, hunajan jne puita ja värejä, kai se syrjäyttää suomalaiset kokovalkoiset korkeakiiltoiset kämpät pikkuhiljaa? Ensimmäinen edelläkävijä voisi ehkä sisustaa noilla jo tänä vuonna, muut 2015-2016 kunhan ovat ensin heränneet sieltä kokovalkoisesta koomasta.

Vierailija
104/105 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuo Poufithan alkaa olla jo niin kulunut juttu näissä suomiblogeissakin, etten tästä syystä ainakaan omaan kotiini enää huolisi.

Vierailija
105/105 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 10:54"]

Valkoiset sisustukset mustalla ripauksella höystettynä Suomessa edelleen, siksi koska muualla päin maailmaa lämpimät puunsävyt ja konjakkiset, karamelliset sävyt muodissa. Mehän olemme muita noin 2 vuotta jäljessä tässäkin asiassa =)

[/quote]

Missä on puunsävyt muotia?

[/quote]

Muualla Pohjoismaissa, Jenkeissä, Keski-Euroopassa ainakin.

[/quote]

En tiedä mitä blogeja te luette, mutta konjakin sävyt, eri puulajit sekä pastellisävyt näkyy kyllä jo hyvin vahvasti suomalaisissa sisustusblogeissa. Samoin luonnomateriaalit kuten korkki ja maaleissa ja seinäpinnoissa luonnolliset pinnat (kalkkimaalit jne). On näkynyt jo ainakin puoli vuotta. Kyllä, ne edelleen yhdistetään pääasiassa valkoiseen sisustukseen, jossa on mustaa höysteenä, mutta näin myös pääasiassa maailmalla. Luen hyvin vaihtelevasti sisustusblogeja ympäri maailman eikä suomalaisten blogit ole mitenkään erityisen "takapajuisia" kuten annat ymmärtää.

[/quote]

ON noi aika takapajuisia. Noi pastellisävyt ja korkki on niin teinimeininkiä. Erityisesti korkki astioissa ei ole kestävää laatua vaikka muuta väittäisivät. 

Aitoa sisustusta on sitä, jossa on silmää lepää ja siinä on jotain hienoakin. Itselle on tärkeätä, ettei tavarat ole uuteeden karheutta, jolloin näkee, että kaikki on suoraan kaupasta hankittua - sisustusta.

Varpunen, Kotipalapeli, kanelimaa, Bambula ja time of the aquarius ova niin samasta kaavasta veistettyjä etten mä ainakaan näe mitään hienoa noissa blogeissa. Epämukava divaanisohva, reikäinen tuoli ja likaa itsensä houkutteleva puuvillamatto (mulla menis hermot, jos näkisin yhdenkin tahran musta-valkoisessa matossa just siinä valkoisen puolella) sekä joka tukholman matkoilta haettu samat mustavalkoiset julisteet.. Pah.Ei todellakaan persoonallista. Toinen on tietenkin nämä valkoiset sisustajat, joita indiedays -blogit ovat pullollaan ja kuvittelevat, että valkoinen on persoonallista ja ultrahienoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän