Mitkä tulevat olemaan IN-tuotteita SUOMIblogeissa vuonna 2014?
Mitä veikkaatte?
Minä veikkaan että logomerkit ja tätityyli pitävät vielä pintansa :D
Kommentit (105)
Kera-sanan käyttäminen yleistyy entisestään. "Ulkoilin kera koirien, viiniä kera juustojen, maalaisin lipaston kera sisareni" jne.
Halveksin joka vitun ikistä, joka kirjoittaa sanan "kera" tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:19"]
Oliko tämä vertailu eri macaronsien hienoudesta joku sisäpiirivitsi vai ihan oikeastikko täällä roudataan eri merkkisiä pikkuleipiä maailman ääristä ja sitten mennään hienousjärjestykseen pönöttämään?
[/quote]
Todella toivon, että se alkuperäinen viesti oli sisäpiirivitsi. Itse todellakin tykkään noista Pierre Hermén macaroneista, mutta muuten oma kommenttini oli puhtaasti sarkasmia. Mies ei saa satikutia, vaikka joku niistä menisi pikkuisen rikkikin siellä koneen matkustamossa, minun on tarkoitus syödä ne, ei kuvata blogiin. ;-)
-36-
Tulis jo se kunnon puhdistava lama ja lopettais tämän teennäisyyden.
Oletteko koskaan ihmetelleet että miksi näiden bloggaajien MIEHET ostelee niille aina just sellaisia "näkyykö kalliin tuotteen merkkilogo sitten aivan varmasti" -tyylisiä laukkuja ja muita asusteita??? Onko ne miehet niin juntteja että haluavat kilpavarustella naisensa logoihin että kuka mies ostaa ne takuuvarmasti tunnistettavimmat kalleimmat niin se saa eniten pisteitä, ja nainen laittaa nettiin kuvat, vai nainenko niitä on aina vaatimassa?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:44"]
Mä oon niin kyllästynyt tähän valkoiseen sisustukseen. En voi ymmärtää ainakaan niitä bloggaajia jotka ovat koko kämpän laittaneet valkoiseksi - tavaroista ja lattiasta kattoon.
[/quote]
Onko teillä kellään valkoisen vihaajalla tullut mieleen, että jotkut oikeasti pitävät siitä? Mielestäni valkoinen sisustus on kaunis, valoisa, puhtaan ja raikkaan näköinen, tummemmat sävyt puolestaan tekevät sisustuksen helposti todella synkän ja tunkkaisen näköiseksi. Lisäksi eri puun sävyt, varsinkin kun niitä on useampia, ovat täysi kammotus. Makuasioita :)
[/quote]
Kokovalkoisuus ja etenkin korkeakiilto-sellainen saattaa aiheuttaa näköharhoja, päänsärkyä tai jopa migreenikohtauksia perheenjäsenille tai vieraille, ilmiötä kutsutaan myös lumisokeudeksi.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:11"]
P.s. Olen 18-vuotias mutta selkeästi henkisesti muutamaa vanhempi.
[/quote]
Ai, kuulostat 15-vuotiaalta jolla pakkomielle blogeihin ja "PAKKO PANNA PAREMMAKSI" -syndrooma....
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:28"]
Itsekin olen töissä Helsingin keskustassa, ja vieläpä ns. arvokiinteistössä (toimistojen ja liiketilojen vuokrat ovat Suomen hulppeimpia), ja asunkin kantakaupungissa[/quote]
Ketä kiinnostaa??? *krooh* Nukahdin jo tylsyyteen tuossa kohtaa jossa mainitsit sanan arvokiinteistö.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:28"]
Sadan metrin säteellä arvokiinteistöstä, jossa työskentelen, kun on esim. kebab-paikkoja, ja illalla katuprostituoituja kytiksellä.
[/quote]
Työskentelet iltaisin "arvokiinteistössä"? Oletko kyttä kun maksulliset tapaukset noin hyvin tiedossa ja seuraat heidän liikkeitään kadulla?
^ Minäkin bongailen keskustassa mieluummin hienojen naisten laukkuja kuin jotain huoria :-DDD
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:57"]
En nyt tiedä, uskallanko, jos vaikka joku pikku pyrähdyksellä Pariisin alennusmyynneissä käynyt av-mamma näkee miehen iltakoneessa matkalla kotiin, ja tulee tänne kertomaan, että nyt Hermékin on ihan totaalisen out, kun Suomessakin kaikki jo sitä osatavat.
[/quote]
Ei vaan muista välittömästi ottaa niistä kuvat ennenkuin joku valkoisten boring-blogien wannabe-rinsessa ehtii ensin ;D
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:08"]
Luoja miten tylsää! Toivon että tämä mukaluksus villitys loppuisi ja tilalle tulisi enemmän persoonaa.
[/quote]
Feikkiglamouri on IN Suomessa. Sama ilmiö esiintyy monien suomalaisten Facebookeissa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:34"]
Mies ei saa satikutia, vaikka joku niistä menisi pikkuisen rikkikin siellä koneen matkustamossa, minun on tarkoitus syödä ne, ei kuvata blogiin. ;-)
[/quote]
Jonkun mieshän oli itse asiassa saanut satikutia lentokoneessa tuon takia kun bloggaaja epäili että ne oli menneet huonoiksi kun kantojuhtana ostoksilleen toiminut mies tai miesystävä oli onnistunut kallistamaan kassia jossa se rasia oli, muistatteko tapauksen? :-D
Sitten kaikki mustavalkoiset taulut ja kortit on suomiblogituotteita, sellaiset joissa on piirretty jotain korkkarin tapaista (punaisilla pohjilla), Eiffel tornia, animoituja trendikkäitä naisia, animoituja käsilaukkuja, sellaisia jotka olivat tosi in New Yorkissa joskus 2009.
En tiedä, mutta seuraan suomalaisissa blogeissa huvittuneena tuota sopulikäyttäytymistä. Ihan sama miten ruma ja kallis asia, mutta kun se on muillakin, niin onhan se saatava :)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:32"]
En tiedä, mutta seuraan suomalaisissa blogeissa huvittuneena tuota sopulikäyttäytymistä. Ihan sama miten ruma ja kallis asia, mutta kun se on muillakin, niin onhan se saatava :)
[/quote]
jotenkin tuntuu siltä että sopulit ostavat niitä kateuksissaan koska muillakin on, eikä siksi että kyseinen vaate tai asuste sopisi oikeasti heidän muuhun tyyliin. esimerkkinä chanelin tikkitätilaukut tai burberryn-rouvatakit.
Ihmetyttää suomalaisten nuorten naisten sopulimaisuus juuri noita yli nelikymppisten suosimia vaate- ja asustejuttuja ja merkkejä kohtaan. Onko epämuodikasta näyttää ikäiseltään eli esim. kaksi- tai kolmikymppisenä?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:11"]
Elämä täytyy olla kirjaimellisesti aika köyhää jos pitää aina
ostaa sitä mitä muut (bloggaajat, suomalaiset, muut tyhmät).
Itselläni on sen verran hyvä tyylitaju etten seuraa muotia lähes ollenkaan mutta näytän aina ajankohtaiselta ja persoonalliselta ennen kaikkea, koska minulla on itsekunnioitusta siihen.
Lähinnä nauran huvittuneena kaikille pissis-bloggareille ja Burberry-Vuiska rouville jotka tuimine katseineen viipottavat stokkalla. Merkin ei tarvitse näkyä välttämättä: esim. ostin juuri 800€ Escada cashmere-neuleen joka on tasainen yksivärinen muhkealla kauluksella.
P.s. Olen 18-vuotias mutta selkeästi henkisesti muutamaa vanhempi.
[/quote]
No et tuon perusteella kovin vanha ole henkisestikään.
[/quote]
Niin minkä tuon? Senkö perusteella että ostin 800€ neuleen?
Vai sen perusteella että olen itsevarma?
Sen perusteella etten arvosta "lampaita" tai kireitä keskiluokkaisia muoreja?
Kateus...
[/quote]
Heh, ei ole tarvetta olla kateellinen 18v pissikselle ja tämän neuleelle.
t. ekonomi, 31v 00130
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:44"]
Mä oon niin kyllästynyt tähän valkoiseen sisustukseen. En voi ymmärtää ainakaan niitä bloggaajia jotka ovat koko kämpän laittaneet valkoiseksi - tavaroista ja lattiasta kattoon.
[/quote]
Onko teillä kellään valkoisen vihaajalla tullut mieleen, että jotkut oikeasti pitävät siitä? Mielestäni valkoinen sisustus on kaunis, valoisa, puhtaan ja raikkaan näköinen, tummemmat sävyt puolestaan tekevät sisustuksen helposti todella synkän ja tunkkaisen näköiseksi. Lisäksi eri puun sävyt, varsinkin kun niitä on useampia, ovat täysi kammotus. Makuasioita :)
[/quote]
Kokovalkoisuus ja etenkin korkeakiilto-sellainen saattaa aiheuttaa näköharhoja, päänsärkyä tai jopa migreenikohtauksia perheenjäsenille tai vieraille, ilmiötä kutsutaan myös lumisokeudeksi.
[/quote]
Onneksi en ole ainakaan vielä onnistunut migreenikohtauksia saamaan valkoisessa kodissani :) Helpommin niitä saan jostain riemunkirjavasta kuviollisesta ympäristöstä, valkoinen rauhoittaa. Migreenikohtauksia saan kyllä helpostikin esimerkiksi auringonvalosta tai tietyistä hajuista, olen niistä kärsinyt n. 20 vuotta jo.
Sisustuksessa ainakin se Hayn oudon näköinen "puujalkanaulakko" josta tullut blogituote tänä vuonna, pitänee pintansa vielä muutaman vuoden kun Suomesta kyse? :-D
Kera-sanan käyttäminen yleistyy entisestään. "Ulkoilin kera koirien, viiniä kera juustojen, maalaisin lipaston kera sisareni" jne.
Halveksin joka vitun ikistä, joka kirjoittaa sanan "kera" tosissaan.