sain kutsun uudenvuodenaaton illanviettoon-ahdistaa
Mielelläni menen, tuttu paikka. Olen ollut aikaisemminkin, mutta toisaalta siellä on kamalaa.
Noin neljä naista höpöttää keskenään ja mut sivuutetaan. Heillä on omat juttunsa...
Siinä sitten tuntikausia istut ja mietit omiasi.
Ainoastaan emäntä katsoo mua ja sen kanssa voi tulla hiukan juttua.
Mitä helvettiä teen?
Kommentit (24)
Jättäisin väliin. Mielummin yksin kotona kun tollaisessa seurassa. Kotona ei tarvii tsempata.
Mä jäisin kotiin. Ahdistaa ajatuskin.
Ei ole miehiä muita kuin isäntä ja se on mörökölli.
Jos veljeni ei tule sinne.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:10"]
No eikö siellä ole muita kuin nuo 4 naista?
Mene juttelemaan miesten kanssa. Minä ainakin viihdyn paremmin miesten porukoissa kuin naisten kanssa. Ehkä olen vähän "äijämäinen" :)
[/quote]
Pilaat sitten miestenkin illan?
Olisihan se mukavampaa viihtyä siellä illanvietossa...kuusi naista, sillä porukallako olette? Jättäisin väliin jos en pääsisi jutturinkiin mukaan.
Eikö niiden juttuihin voi yhtään osallistua? Puhuuko ne jostain mikä ei kiinnosta sua ollenkaan?
Neljä tai viisi naista suunnilleen. Joista kaksi edes välillä viitsii katsoa muhun päin.
Se joka tuo mut sinne, oon kuin ilmaa sille sen jälkeen kun sinne päästään.
Joskus huomasin et se on katkera kun pääsin emännän kanssa jutteleen kahden kesken.
Kiitos kutsusta. Tulisin oikein mielelläni, mutta olen sairaana.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:16"]Emäntäkö sinut kutsui?
[/quote]
Ei suoraan vaan eräs äiti joka yhteydessä sukuumme.
Ja se on emännän ystävää.
Olisit onnellinen. Minä en saanut kutsua mihinkään eikä kukaan tule meille, kun kaikilla omat kuviot muiden kavereidensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:19"]Eikö niiden juttuihin voi yhtään osallistua? Puhuuko ne jostain mikä ei kiinnosta sua ollenkaan?
[/quote]
Voi. Mutta se on vaikeaa yhtäkkiä kun oon jo niin
"sivussa".
No voi herranen aika. Älä mene. Ihme kiertoteitä sinut kutsuttu, ja varmaan pakosta otettu mukaan. Jos kanssasi ei seurustella, tuskin sinuakaan sinne varsinaisesti odotetaan. Kylläpä on ongelma. Kuten aiempi sanoi, niin ilmoita olevasi huonovointinen/kuume nousemassa/mitä tahansa.
Eikä tarvii keksiä mitään tekaria kun sanot vaan, että kiitos ei tällä kertaa.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:34"]Olisit onnellinen. Minä en saanut kutsua mihinkään eikä kukaan tule meille, kun kaikilla omat kuviot muiden kavereidensa kanssa.
[/quote]
Siksi juuri arvostan kutsua koska sosiaalista elämää ei kauheasti ole eikä kutsuja.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:34"]Olisit onnellinen. Minä en saanut kutsua mihinkään eikä kukaan tule meille, kun kaikilla omat kuviot muiden kavereidensa kanssa.
[/quote]
Siksi juuri arvostan kutsua koska sosiaalista elämää ei kauheasti ole eikä kutsuja.
[/quote]
Sinut on siis kutsuttu säälistä. Miksi sinulla ei ole sosiaalista elämää?
Kokeile mennä ennakkoluulottomalla asenteella ja hyvällä tuulella :)
[/quote]
Missä päin asut? Tuu meille! :)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:34"]Olisit onnellinen. Minä en saanut kutsua mihinkään eikä kukaan tule meille, kun kaikilla omat kuviot muiden kavereidensa kanssa.
[/quote]
Missä päin asut? Tuu meille! :)
[/quote]
Pk-seudulla mutta se huominen juttu on vähän pohjoisempana.
No eikö siellä ole muita kuin nuo 4 naista?
Mene juttelemaan miesten kanssa. Minä ainakin viihdyn paremmin miesten porukoissa kuin naisten kanssa. Ehkä olen vähän "äijämäinen" :)