Vuonna -95 syntyneet mikä on elämäntilanteesi?
Itse opiskelen lukiossa viimeistä vuotta ja tarkoitus olisi nyt valmistua keväällä. Asun yhä kotona enkä käy tällä hetkellä töissä.
Kommentit (14)
Täällä sallittu vapaa keskustelu esim. blogeista ja helppo kirjoittaminen verrattuna esim. Demiin tuntuu vetävän paikalle nuoriakin. Terv.-93- syntynyt
Lukio loppuu ensi jouluna, asun omassa vuokra-asunnossa koiranpentu löytyy ja kihlattu myös, töissä käyty 4 vuotta ensi vuoden alussa :)
Opiskelen yliopistossa, asun yksityisellä vuokralla ja parisuhteessa kohta viisi vuotta.
Hahhah! 95 syntyneet on kyllä vielä ihan lapsia. Ei ihme että vielä ovat äidin helmoissa.
Kihloissa, opiskelen, 2-vuotias lapsi.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 14:07"]Luulen kyl et näin nuoret ei pyöri täällä :)
[/quote] väärässä oot, ei tämä pelkkien keski-ikästen taistelutanner ole.
-n97-
[/quote]
Siis -t97-
Tuplasin amiksen toisen luokan joten sitä käyn nyt. Viikonloppuisin yleensä aina molempina päivinä paaaartyyyy!!!!! En seukkaa, mut ei pal tarvi yksin olla. ;) Elämä on ihanaa. Joskus olen kaverilla yötä joskaus jonkun kundin luona ja joskus äitin luona.
Vuokra-asunnossa asun kihlatun ja koiran kanssa :)! Töitä teen sillon kun on niitä tarjolla, ja keväällä valmistun lähihoitajaksi.
Opiskelen ekaa vuotta amiksessa, avoliittoa takana 1,5 vuotta :)
Kirjotin ylioppilaaksi keväällä, asun vielä kotona, käyn töissä. En vois kuvitellakaan itseäni vakavaan parisuhteeseen vielä pitkiin aikoihin, eikä mulla ole mitään hinkua muuttaa nyt pois kotoa, tai siis on, mutta nyt nautin siitä että rahaa riittää biletykseen ja vaatteisiin sun muuhun koska tiedän ettei tää jatku ikuisesti :D Tarkotus olis hakea opiskelemaan helsinkiin yliopistoon, tai sitten ei, empä tiiä vielä. Onhan tässä aikaa :D Oonko jotenkin kypsymätön, tuntuu vähän siltä kun muut samanikäset täällä ovat kihloissa ja elävät avoliitossa ja koiriensa ja vauvojensa kanssa kun ite keskityn lähinnä kavereihin, urheiluun ja hauskanpitoo . Oh dear, nooh eipä oo multa pois :D
Työtön, valmistunut, melko rahaton. Ei vaan
kukaan anna töitä koska:
1.ei työkokemusta
2.vammautunut selkäni ei kestä liikarasitusta
(miksi en kelpaa edes kevyeen työhön?
3.liian nuori... Että silleen
Luulen kyl et näin nuoret ei pyöri täällä :)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 14:07"]Luulen kyl et näin nuoret ei pyöri täällä :)
[/quote] väärässä oot, ei tämä pelkkien keski-ikästen taistelutanner ole.
-n97-