Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka ei polta, ei juo ja käy salilla?

Vierailija
23.02.2014 |

Otsikossa kaikki. Ulkoliikunta sitten mahdollisuuksien mukaan, joko lenkki tai hiihto.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikun tommosia olisi!

Vierailija
2/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä polta kun olen juovuksissa, olen juovuksissa ehkä kerran kuussa, käyn salilla ja liikun myös ulkona.

En harkitsisi. Absolutistit eivät vedä puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap korjaa. Ei juo humalahakuisesti. Tissuttelee epäsäännöllisesti viskiä ja saattaa käyttää pullon tyhjentämiseen helposti puolikin vuotta.

Vierailija
4/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä muuten. Oma mies on tuollainen, poikkeuksena että juo joskus harvoin eikä silloinkaan vaikuta humalaiselta. Polttaminen on mulle ehdoton ei, liika juominen myös. Salilla käyminen on okei, jos se ei vie kaikkea aikaa ja elämä ei pyöri lisäravinteiden ja pumppauksen ympärillä.

Vierailija
5/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon kohtuuteen kaikessa, absolutistiksi itsensä ilmoittava herättää aina vähän kysymyksiä. Mitä on taustalla? Mutta jos kaikki on ok ja miehen suhtautuminen alkoholiin ja ihmisiin jotka sitä silloin tällöin käyttävät on normaali, mikä ettei.

Ennemmin kuitenkin mies joka ei juo kuin sellainen joka "harrastaa" ryyppäämistä säännöllisesti. Itsekin mieluummin harrastan vapaapäivinä liikuntaa ja ulkoilua kuin riekun aamuyölle ja päivän kärsin krapulaa, onneksi mieheni on samanlainen. 

Vierailija
6/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi et juo? Olen huomannut, että ihminenjoka raitistuu sen takia että humalat on aiemmin ollleet omgelma, niin eivät kestä jos oma partneri taas juo edes joskus. Joku kontrollifriikkeys ja pelko siitä että iteki jois taas jos toinen juo on ehkä iisisti läsnä

Vierailija
7/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat humalat ei ole ongelma. Siinä on enemmän se että niitä on ollut yli 30 vuoden aikana toisen käden sormilla laskettava lukumäärä. Sekin on totta etten salli puolisoni juopottelevan.

Vierailija
8/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuon perusteella voi paljoa sanoa. TIETYSTIKIN positiivisia asioita. Toivottavasti elämästäsi ja korvien välistä löytyy jotain muuta.

Vierailija
9/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea raittiin naisen metästykseen, joka on myöskin sattumalta kaikkea muutakin eli elämäsi rakkaus! 

Niin mitä jos rakastuisitkin naiseen, joka jois pari kertaa kuukaudes tai kerran vkossa? 

Vierailija
10/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän ohi aiheen, mutta ei absolutismin takana tarvitse olla mitään sen ihmeellisempää syytä. Itse jätin alkoholin 3 vuotta sitten, en vain koe tarvitsevani alkoholia yhtään mihinkään, eikä edes tee mieli :) Samoin mieheni on absolutisti, ollut nuoresta asti, samoista syistä kun minäkin.

Vierailija
11/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 03:56"]

Onnea raittiin naisen metästykseen, joka on myöskin sattumalta kaikkea muutakin eli elämäsi rakkaus! 

Niin mitä jos rakastuisitkin naiseen, joka jois pari kertaa kuukaudes tai kerran vkossa? [/quote]

Raitis nainen on nykyään harvinaisuus. Valitettavasti.

Sehän ei koskaan kiinnosta, että biologinen fakta on se, että naiset kärsivät viinasta n. viisinkertaisesti miehiin verrattuna. Viina ei ole naisten juoma, miehille se sopii älykkäästi käytettynä.

Vierailija
12/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian voi kääntää myös niin että jos (nainen) ei oikeasti pysty olemaan ilman alkoholia niin sitten vasta onkin ongelmia.

Vierailija
13/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen mies :)

Vierailija
14/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että entinen holisti.

Vierailija
15/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies tupakoi, ryyppää  ja PUHUU salilla käymisestä. Murahtelee sohvalla, kuinka paljon nousee penkistä. Mutta oma peffa ei kyllä penkistä nouse, kun on selkäkin romuna ja Urpilainen antoi rahatkin Kreikkaan, kelettutana,

Vierailija
16/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tommoinen mies, juo ehkä kerran vuodessa. Niin, ja itsekin olen tuollainen.

Vierailija
17/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies, joka käy salilla, ei polta, ja juo joskus vähän alkoholia? Ihan kuin lähes kaikki tuntemani miehet.

Vierailija
18/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä mieheltä, ainut vaan että harvempi sellainen innostuu musta, nimittäin mä en polta (en ole koskaan polttanut) enkä juo (joskus harvoin tuli juotua, kunnes tajusin että krapulat ovat aivan kauheita ja alkoholikin on oikeesti pahanmakuista, jos meen baariin joskus tanssimaan teen sen selvinpäin) mutta mä olen myöskin aikamoinen sohvaperuna :D haaveilen että mut "löytäis" sellainen mies joka sais mut vedettyä mukaansa lenkille ja uimaan ja vaikka mihin.

Olis kiva yhdessä tehdä asioita. Itselläni on siis ylipainoa melkein 20 kiloa, ja toista pullukkaa en kumppanikseni huolisi, koska yhdessä sitten vaan maattaisiin sohvalla sipsipussit kainalossa. 

Vierailija
19/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi aloitusviesti kuulostaa hyvältä, mutta sit alkoi mennä niin pahasti metsään kun kirjoitit lisää, että ei kiitos!

Vierailija
20/24 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies harrastaa kehonrakennusta, joten elämä pyörii osittain vahvasti salin ympärillä. Ei polta, juo vain todella harvoin ja elämäntavat ovat kunnolliset (ei roinaa tai tähtää kilpa-areenoille, vaan pumppaa omaksi ilokseen :D)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi