Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Susanna Laine pysyy vuodesta toiseen hoikkana

Vierailija
08.10.2020 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuus. On sinkku, eikä hänellä ole lapsia. Helpompaa pysyä hoikkana, kun voi keskittyä vain itseensä ja omaan hyvinvointiin.

Vierailija
62/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

geenit

Treenaavana, herkkuja välttävänä ja usein hieman nälkää näkevänä ihmisenä tämä läskien tekosyy saa mut aina näkemään punaista. Vähän kuin väittäisi, että Bolt oli maailman nopein ihminen ku se nyt vaan sai ne geenit. No hyvät ovat, mutta ei se poista sitä tosiseikkaa, että jotain pitää tehdä tai jättää tekemäti.

Laine on superpriima yksilö, joka sen lisäksi pitää itsestään huolta. Hän on niitä 0.001% naisia.

Geenit. Pah ja puuh.

Jokainen hoikka nainen nyt ei vain näe nälkää, vältä herkkuja ja treenaa. Tiedän tämän, koska itse olen sellainen. Mikä sitten vaikuttaa, ellei geenit?

Tuskin hoikat yleensäkään näkevä nälkää, sillä hehän syövät kulutuksensa mukaan. Itselläni luultavasti on huonot geenit, koska suku on lihavaa, mutta olen hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit. Susannan äiti on todella hoikka kuten myös muukin perhe.

Hänen isosiskonsahan on missi (muistaakseni perintöprinsessa tms.) siltä ajalta kun missit vielä oli erityisen kauniita ihmisiä. Eli kyllä geeneilläkin on tässä tapauksessa varmaan jotain merkitystä. Eihän se tietenkään yksinään hoikkuutta takaa. S. Laine on luonnossa todella hätkähdyttävän kaunis ihminen, vielä kauniimpi kuin tv:ssä.

Tiina teki vielä pitkään mallintöitä, ja taisi olla vielä Susannaakin hoikempi.

Vierailija
64/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit. Jotkut eivät vain liho, vaikka söisi herkkuja ja liikkuisi vähän.

Itse kuulun tähän ryhmään ja olen n. 51v saman painoinen nyt kuin parikymppisenä. Samoin raskauskilot ovat lähteneet huomaamatta. Ikinä en ole laihduttanut, päinvastoin, joudun tarkkailemaan, ettei painoni laske. Ja kaikki menee suustani alas, myös herkut, enkä ole edes himoliikkuja.

Sama on myös äidilläni 80v.

Sama mulla, nyt 56v, tosin raskauskiloja ei ole ollut.

Mutta siis olen ikäni mussuttanut suklaata, pizzaa ja juustonaksuja, toki sit vastapainoksi aika terveellisesti esim. paljon kasviksia, ei punaista lihaa. Painan nyt vähemmän kuin parikymppisenä. Mitään aktiivista liikuntaharrastusta ei ole ollut teini-iän jälkeen. 

Jotkut vaan säilyy, onko sit geeneissä, mun isänäiti oli samanoloinen kuin mä, pitkä, hoikka ja "romuluinen", ja tykkäs myös herkutella. Ja onhan vaikkapa Aira säilynyt hoikkana jo kohta 100v, toki taitaa olla terveet elämäntavat.

Aira on tehnyt fyysistä työtä tanssijana.

Vierailija
65/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi ja oikea ruokavalio saa kenet tahansa hoikistumaan. Kova fyysinen rääkki taas tekee isommaksi. Toivottavasti hän saa vielä perheen ja lapsia kuten tuossa haikailee.

Vierailija
66/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin pitkä jotta sekin vaikuttaa

Vierailija
67/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Susannalla lapsia?

Vierailija
68/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Juuri sanoin Lainetta ihastelevalle 47- vuotiaalle vaimolleni: "sinä oket kauniimpi!".

Tarkoitin sitä.

Alapeukuista päätellen keski-ikäisestä, pyöreähköstä vaimosta pitäminen on paheksuttavaa.

Vierailija
69/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mennä kuin 50 vuotta ajassa taaksepäin kun kaikki olivat yhtä hoikkia. Jos siihen silloin pystyi kokonainen kansa, niin ei kai se ole mikään maailman 8. ihme jos yksi ihminen siihen nyt pystyy.

Vierailija
70/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuus. On sinkku, eikä hänellä ole lapsia. Helpompaa pysyä hoikkana, kun voi keskittyä vain itseensä ja omaan hyvinvointiin.

Olin tulossa sanomaan samaa, tosin mielestäni tuo lapsettomuus lienee vielä merkittävämpi tekijä. Kun ei tarvitse huolehtia muiden tarpeista, jää omalle hyvinvoinnille enemmän aikaa. 

Toki me jotkut äiditkin ollaan hoikkia, itsekkin, mutta johtuu vain geeneistä ja huonosta ruokahalusta, ei mistään mitä pystyisin ikinä saavuttamaan esim. urheilemalla (koska ei ole sellaiseen aikaa eikä energiaa just nyt näiden minun lasten kanssa eläessä, jollain toisella voi olla helpommat lapset ja parempi tukipiiri). 

Vierailija
71/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän ei ole vielä edes neljääkymmentä. Ihan helppoa tuossa iässä.

No ei ole helppoa. Parikymppisenä voi vielä olla, mutta ei enää kolmekymppisenä tai vanhempana.

Tutkimusten mukaan hoikat ihmiset syövät säännöllisesti ja joustavasti. He lopettavat syömisen, kun on nälkä. He ottavat juhlissa kakkua ja pullaa, mutta eivät syö niitä joka päivä. Lisäksi useilla on liikunnallinen elämäntapa. Olen itse 55 ja nuo kaikki määrittelyt sopivat minuun. Erittäin huonot geenit omassa suvussa, mutta murrosiässä aloitettu liikuntaharrastus on jatkunut koko aikuisiän. Olen ollut samoissa mitoissa parikymppisestä lähtien. Liikun 5 kertaa viikossa. Nautin liikunnasta, enkä tarkkaile syömisiäni.

Näitä ihmisiä ei todennäköisesti ole lapsena palkittu ja rangaistu ruualla eikä ole pakotettu syömään lautasta tyhjäksi. Syöminen ei saisi liittyä pahaan mieleen, lohdutukseen tai syyllistämiseen. Syömishäiriöt on Suomessa hyvin yleisiä, mutta niihin ei saa mitään apua.

Vierailija
72/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinöllisyys vaikuttaa, toiset kerää helpommin rasvaa kuin toiset. Toiset myös laihtuu helpommin kuin toiset.

Kun pula-aikoina ei ole ollut ruokaa ja ihmiset näkiuvät nälkää, niin henkiin on jääneet ne, jotka pystyvät hyödyntämään ruuan parhaiten, eli lihavuuteen taipuvaiset.

Lihavuus on ennen edustanut rikkautta, vahvuutta ja voimaa.

Laihuutta ja luisevuutta pidettiin häpeällisenä, se oli köyhyyden ilmentymä.

Nykyään nämä asiat on menneet ihan päälaelleen.

Vierailija
73/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse mennä kuin 50 vuotta ajassa taaksepäin kun kaikki olivat yhtä hoikkia. Jos siihen silloin pystyi kokonainen kansa, niin ei kai se ole mikään maailman 8. ihme jos yksi ihminen siihen nyt pystyy.

Höpöä.

Vierailija
74/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on sellanen aineenvaihdunta, etteivät liho vaikka mättäisivät 4000 kaloria päivässä. Tuli selville yhdessä Prisman dokumentissa.

Vierailija
75/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole perhettä eikä lapsia. Voi vain keskittyä ITSEENSÄ. Hän vaikuttaa aika tyhjäpäältä, onneksi poistuu Puoli Seitsemän ohjelmasta. En jaksa hänen teennäistä hohohoöhohohohohohhahahahah hohotustaan. Menköön kotiinsa hohottamaan. Susannasta saa sellaisen vaikutelman että on hirveän lapsellinen ajatusmaailma, ei ole aikuistunut. Minä minä minä hahahahohohoahahahohohooho

Vierailija
76/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilee juosten, se on yllättävän tehokas keino pysyä hoikkana ja, kun sillä näyttää olevan merkitystä, niin myös hyväsäärisenä. Lisäksi hän tekee ig:n mukaan päivittäin jonkinlaisen painotreenin. Ihailen kyllä hänen pajunvitsamaista ulkomuotoaan ja kauniita silmiään vaikka oma naismakuni on lähes kaikessa juuri päinvastainen.

Vierailija
77/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus on kauheaa puuhaa. Samassa painossa on paljon helpompi pysyä jos on terveelliset elämäntavat

Vierailija
78/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä ei ole perhettä eikä lapsia. Voi vain keskittyä ITSEENSÄ. Hän vaikuttaa aika tyhjäpäältä, onneksi poistuu Puoli Seitsemän ohjelmasta. En jaksa hänen teennäistä hohohoöhohohohohohhahahahah hohotustaan. Menköön kotiinsa hohottamaan. Susannasta saa sellaisen vaikutelman että on hirveän lapsellinen ajatusmaailma, ei ole aikuistunut. Minä minä minä hahahahohohoahahahohohooho

Lapset tekevät siis älykkäämmäksi? Itse et kauhean fiksulta kuulosta kirjoittamassasi viestissä.

Vierailija
79/79 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet haluavat mussuttaa karkkeja, sipsejä, pullaa ja hyväpäällysteisiä leipiä.

Tarkoitatko raikkaita voileipiä?