Miten Susanna Laine pysyy vuodesta toiseen hoikkana
Kommentit (79)
Geenit. Jotkut eivät vain liho, vaikka söisi herkkuja ja liikkuisi vähän.
Itse kuulun tähän ryhmään ja olen n. 51v saman painoinen nyt kuin parikymppisenä. Samoin raskauskilot ovat lähteneet huomaamatta. Ikinä en ole laihduttanut, päinvastoin, joudun tarkkailemaan, ettei painoni laske. Ja kaikki menee suustani alas, myös herkut, enkä ole edes himoliikkuja.
Sama on myös äidilläni 80v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
geenit
Treenaavana, herkkuja välttävänä ja usein hieman nälkää näkevänä ihmisenä tämä läskien tekosyy saa mut aina näkemään punaista. Vähän kuin väittäisi, että Bolt oli maailman nopein ihminen ku se nyt vaan sai ne geenit. No hyvät ovat, mutta ei se poista sitä tosiseikkaa, että jotain pitää tehdä tai jättää tekemäti.
Laine on superpriima yksilö, joka sen lisäksi pitää itsestään huolta. Hän on niitä 0.001% naisia.
Geenit. Pah ja puuh.
Jokainen hoikka nainen nyt ei vain näe nälkää, vältä herkkuja ja treenaa. Tiedän tämän, koska itse olen sellainen. Mikä sitten vaikuttaa, ellei geenit?
Jos se käyttää amfetamiinia tms huumeita...
Syömällä vain sen minkä kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vakiintuneet terveelliset elämäntavat. T. Toinen samanlainen
Juuri näin. T. Kolmas samanlainen 46 v.
Vierailija kirjoitti:
Jos se käyttää amfetamiinia tms huumeita...
Eli normaalipainoinen ei voitolla kuin narkkarina? Just joo.
Geenit. Tai on laihaläski. Tai treenaa.
Jos oot pläski niin rupeet treenaa salilla ni kohta oot lihaksikas ja markkina-arvosi miesten silmissä nousee välittömästi, sekä itsetuntosi paranee. Win-win!
Ei ole naimisissa, niin pysyy hoikkana.
Sormus nimettömään, niin tukka lyhenee ja perse levenee.
Oli kerran Sarka messuilla juontajana ja pelkkää vettä näytti tauolla lipittävän.
Livenä nähtynä ei nyt niin häävin näköinen ollut vaikkakin pitkä ja hoikka.
Susanna on aika ryppyinen ikäisekseen, mutta minusta parempi niin. Hänellä on kauniit piirteet eivätkä rypyt niitä tuhoa. Toivottavasti ei turvaudu botoxiin ja muutu samanlaiseksi kuminaamaksi kuin Maisa Torppa, Sofia Belórf ja Sara Sieppi ym., mitä näitä tusinamuijia nyt on. Minusta kukaan heistä ei ole kaunis vaan kamalan keinotekoisen näköinen ilman mitään piirteitä. Koko naama jotenkin turpean ilmeetön. Susanna on kaunis.
Juuri sanoin Lainetta ihastelevalle 47- vuotiaalle vaimolleni: "sinä oket kauniimpi!".
Tarkoitin sitä.
Olen laihduttanut vuoden ja kohta tavoitteessani. Olen oppinut, ettei roskaruoka ole minua varten, ohitan kaikki mässyt ksupassa olankohautuksella. Valintoja! Sitä se painonhallinta on. Sen kun oivaltaa, loppu on ihan helppoa. Entisaikaan ei edes ollut olemassa kaikkea tuota mässyp*skaa, nyt niitä pitäisi oppia syömään kohtuudella? Juu ei tarvitse. Villi veikkaukseni on, että Susanna tekee myös oikeita valintoja ja jättää kaiken mässyn kaupan hyllylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hän ei ole vielä edes neljääkymmentä. Ihan helppoa tuossa iässä.
No ei ole helppoa. Parikymppisenä voi vielä olla, mutta ei enää kolmekymppisenä tai vanhempana.
Tutkimusten mukaan hoikat ihmiset syövät säännöllisesti ja joustavasti. He lopettavat syömisen, kun on nälkä. He ottavat juhlissa kakkua ja pullaa, mutta eivät syö niitä joka päivä. Lisäksi useilla on liikunnallinen elämäntapa. Olen itse 55 ja nuo kaikki määrittelyt sopivat minuun. Erittäin huonot geenit omassa suvussa, mutta murrosiässä aloitettu liikuntaharrastus on jatkunut koko aikuisiän. Olen ollut samoissa mitoissa parikymppisestä lähtien. Liikun 5 kertaa viikossa. Nautin liikunnasta, enkä tarkkaile syömisiäni.
237846 kirjoitti:
Ei ole naimisissa, niin pysyy hoikkana.
Sormus nimettömään, niin tukka lyhenee ja perse levenee.
Ja siihen pari mukulaa. Lastensaannissa lihomisen syy ei oikeastaan ole raskaus, vaan sen jälkeinen lapsiperheaika, kun ruokaa pitää laittaa jatkuvasti ja aika itsestä huolehtimiseen jää vähiin.
Vierailija kirjoitti:
Geenit. Jotkut eivät vain liho, vaikka söisi herkkuja ja liikkuisi vähän.
Itse kuulun tähän ryhmään ja olen n. 51v saman painoinen nyt kuin parikymppisenä. Samoin raskauskilot ovat lähteneet huomaamatta. Ikinä en ole laihduttanut, päinvastoin, joudun tarkkailemaan, ettei painoni laske. Ja kaikki menee suustani alas, myös herkut, enkä ole edes himoliikkuja.
Sama on myös äidilläni 80v.
Sama mulla, nyt 56v, tosin raskauskiloja ei ole ollut.
Mutta siis olen ikäni mussuttanut suklaata, pizzaa ja juustonaksuja, toki sit vastapainoksi aika terveellisesti esim. paljon kasviksia, ei punaista lihaa. Painan nyt vähemmän kuin parikymppisenä. Mitään aktiivista liikuntaharrastusta ei ole ollut teini-iän jälkeen.
Jotkut vaan säilyy, onko sit geeneissä, mun isänäiti oli samanoloinen kuin mä, pitkä, hoikka ja "romuluinen", ja tykkäs myös herkutella. Ja onhan vaikkapa Aira säilynyt hoikkana jo kohta 100v, toki taitaa olla terveet elämäntavat.
Elämäntavat, liikunnallisuus, perheettömyys eli aikaa itselle ja kyllä myös geenit. Susannan äiti ja sisko ovat myös hyvin kauniita edelleen, äitikin kasikymppisenä.
Geenit ei oikeasti paljoa vaikuta. Joskus tuli se ohjelmakin missä oli laiha joka ihmetteli miksi on laiha vaikka syö paljon, ja lihava joka ihmetteli miksi on lihava vaikka syö vähän. Sitten näiden koteihin pistettiin kameroita ja kotoa poistuessaan tuotanto tarkkaili heitä salaa. Selvisi että lihava oikeasti naposteli milloin mitäkin, ei itse tajunnut kuinka paljon sitä tulee oikeasti syötyä. Annoskootkin olivat paljon suosituksia suurempia, ei varmaan sitäkään itse tajunnut. Laiha taas luuli syövänsä valtavasti, mutta todellisuudessa ruokailuvälit olivat välillä todella pitkiä, ja annoskoot melko pieniä. Ihminen vaan sokaistuu omille ruokailuilleen.
No ei kyllä ole Laine heroine chic :DDD
Ne on vähän eri näköisiä, tyyliin Amy Winehouse.