Betamiehen avautuminen.
Ja joo olen katkera...sitä ei tarvitse minulle kertoa.
Olen 36 -vuotias ihan omillani toimeentuleva tavallinen yksinäinen mies. Ystäviä on pari mutta naisystävää saati puolisoa ei ole vierelle löytynyt. Koko elämäni aikana olen oikeastaan seurustellut vain kerran ja senkin suhteen päättymisestä on jo yli viisi vuotta.
Tiedän ainakin osittain omat puutteeni. En ole järin komea(joskaan en mikään rumiluskaan) ja pituuttakin on "vain" 174cm joka on alle sen maagisen 180.
Tiedän kyllä, että monet muutkin "ei niin komeat" miehet ovat onnistuneet pariutumaan, osa jopa ylöspäin mutta nämä ovat näitä ns. supliikkimiehiä, jotka ovat pariutuneet puhetaidoillaan ja huumorilla tms.
Itse taas olen ujohko, eikä sellainen smalltalk tai läpän heitto tule minulta oikein luonnostaan. Kun tutustun paremmin olen kyllä ihan hyvä seuramies. Todella harvan naisen kanssa vaan olen ikinä sille asteelle edes päässyt!
Todella turhauttavaa, koska koen oikeasti olevani ihan hyvä mies. Käyn töissä, maksan itse laskuni, omaan suht hyvän yleistiedon(en ole mikään tyhmä), en tupakoi ja alkoholiakin käytän melko vähän. Silti naisille tälläinen beta on täysin ilmaa. Tuntuu, että kaikilla työttömillä kaljankittaajilla on naisia jonoksi asti mutta tälläinen mies ei kelpaa kelleen.
Isäni oli ja on samanlainen. Teki pitkän työuran, hoiti hommansa ja perheensä hyvin. Äitini on ollut aina tyytyväinen isääni, koska hän on niin kunnollinen mies joka ei ryyppää eikä rellestä! Minua aina kehuu miten hyvän miehen joku minusta vielä saa kun olen ihan kuin isäni... Ahdistaa ihan välillä vastata hänen uteluihin, että jokos se oma kulta on löytynyt? Ei ole, eikä löydy kun nykyään tälläinen perusOk mies ei ole mitään! Sillä, ettei ryyppää ja rellestä ei kuuhun mennä! Ennen oli eri!!
Kiitos jos jaksoit lukea ja sori!!!
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Lainaus ketjun viestistä: "Sä oot varmaam tyyppiä "turvallinen ja tylsä". Mä ihan tosissani yritin kerran olla suhteessa sellaisen kanssa, mutta pitemmän päälle olisin tylsistynyt kuoliaaksi. Enkä siis todellakaan tarkoita, että tykkäisin kaljaa kittaavista pikkurikollisista tms, vaan ihan tavallisista miehistä, joiden seurassa en kuole tylsyyteen. Onneksi olen sellaisen ihanan löytänyt, hän on muuten 172 cm"
Jäin miettimään tätä ylläolevaa Mitä miehen tulee tehdä, ettet tylsistyisi kuoliaaksi? Mistä tiedät, ettei mies tylsistynyt sinun seurassasi? Odotitko passiivisena, että mies viihdyttäisi(?) sinua?
Olen kerran tavannut sinun tyyppisesi nuoren naisen amkk:n projektissa, jossa opiskelijat eivät päässeet vaikuttamaan ryhmävalintaan. Hän oli hyvin kaunis ja eittämättä saanut huomiota supliikeilta miehiltä. Tässä tehtäväkeskeisessä ympäristössäkin hän ilmeisesti odotti miespuolisilta kanssaopiskelijoilta samanlaista huomiota. Ei mennyt kuin hetki ja hän oli jo huokailemassa, ettei kestä olla täällä. Jäin miettimään sitä, että minkä laista olisi seurustella tuollaisen naisen kanssa näin perus tavismiehenä. Siinä saisi kyllä olla koko ajan pingottamassa ja pelkäämässä, että onko riittävä, ettei se nainen vain tylsisty ja lopeta suhdetta.
Kyllähän tuo on pitkälti kiinni siitä, löytyykö yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kohtaako huumori ja temperamentit.
Mun exä oli (mun mielestä) tylsä. Alkuhuuman jälkeen huomasin, että meidän huumori ei kohdannut lainkaan, enkä saanut häntä innostumaan mistään, minkä mun mielestä oli kivaa ja mielenkiintoista. Enkä toisaalta kiinnostunut hänen jutuistaan. Nyt hänellä on uusi puoliso, jonka kanssa tuntuu olevan onnellinen. Hänen kanssaan jutut osunee paremmin yksiin.
Kerropa ap muuten rehellisesti että millaiset kriteerit sinulla on naiselle. Tämä ei ole vinoilua. Olen oikeasti kiinnostunut ymmärtämään koko kuviota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saa naisia, koska syrjäytyneisyys ja katkeruus huokuu sinusta. Tiedän, kyseessä on noidankehä.
Oudoksuttaa se, että usein kaltaisesi yksin jääneet miehet puhuvat ryyppäämisestä ja polttamisesta kuin se olisi jokin naisen saamisen ehto. Ei minun omassa elinpiirissäni kyllä tällaista asennetta esiinny. Omakaan mies ei juo eikä polta. Millaisissa piireissä oikein naista metsästät? Haluaisitko muka itse jännänaisen, jolle ryypiskely ja röökin sauhuttelu on tavallisessa arjessa tärkeä kulmakivi? Toki jos olet ehdoton kiihkoabsolutisti joka pitää äänekkäitä moraalisaarnoja kun juhlissa otetaan malja kuohuvaa niin se saattaa kyllä vaikeuttaa asiaa.
Olen ihan varma että Suomessakin olisi lukuisia tavallisia hissukkanaisia jotka jatkuvasti kokevat häviävänsä pariutumismarkkinoilla ja mielellään ottaisivat kaltaisesi miehen. Ongelman ydin lienee siinä että nämä ihmisryhmät eivät kohtaa. Välillä vaikuttaa siltä että nämä yksin jääneet miehet havittelevat alfanaaraita ja vaille jäätyään katkeroituvat entisestään.
"Huokuu sinusta"? Minusta kaikki tuollainen on taikauskoista ajattelua. Eivät ihmiset osaa lukea toistensa ajatuksia.
Siis koet, että toisen ihmisen kehonkielestä ja olemuksesta ei voi tehdä päätelmiä hänen tunnetiloistaan? Mielenkiintoista. Oletko autisminkirjolainen? Kirjolaisia dissaamatta kysyn, sillä kuulostaa, että sulla on haastetta tunnetilojen tunnistamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Onpa eilinen ketju venähtänyt pitkäksi. Kiitos kaikille asiallisesti kommentoineille. Vastaan nyt tähän, koska kysymys on ihan oikeutettu.
Kenelle olen katkera? Vaikea sanoa. Varmaan elämälle yleensä. En ole mitenkään katkera naisille yleensä mutta on tämä jotenkin todella turhauttavaa kun tuntuu, ettei kenellekään kelpaa kuin korkeintaan kaveriksi. Jotenkin minussa ei nähdä kumppani ainesta, vaikka koen olevani ihan hyvä mies.
Ja jälkimmäiseen kysymykseen vastaus on, että ehdottomasti en toivoisi. Samasta syystä en ikinä voisi käydä maksullisissa naisissa. Haluaisin vain löytää sen naisen jolle kelpaisin miehenä. Ei vain ole löytynyt. Tiedän, että vika on minussa kun en osaa ihmisiä lähestyä ja olen huomaamaton kuin lasikuitutapetti mutta kyllä se silti turhauttaa välillä kun kaikilla epätasapainoisilla moniongelmaisilla renttumiehillä riittää vientiä ja itse on aina yksin. Katkeraa...tiedän...
Ap
Valinta on sinun. Voit istua katkerana kotona tai tehdä asialle jotain. Mitä enemmän koet ettei sinulla ole mitään hävittävää, sen rohkeampi voit olla, eikö?
Laitat paperille toiselle puolelle mitä voit panostamalla asiaan saavuttaa - ja toiselle puolelle mitä pahimmillaan voi tapahtua. Uskon, että vastaus on tämän jälkeen ilmiselvä.
Vinkkejä alkuun on tässäkin ketjussa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lorenzo kirjoitti:
Tämänkin voi oppia. Suosittelen tutustumaan "alan miehiin". Esim Youtubesta haet Tom Torero, Todd V Dating, Coach Kyle. Siitä vaan videoita katsomaan ja oppimaan. Ja ennen kaikkea: Take action ;)
Peruasioiden ollessa kunnossa olet jo hyvissä asemissa. Fake it till you make it.
Satuin nyt avaamaan tuon, vaikka tuo pelimies-scene on minusta aina ollut vähän ihme hommaa. ( ja en siis ole täysin kokematon, vaan olen ollut suhteissakin, viimeisimmästä alkaa vaan olla aikaa kun naisten vaatimukset ovat kohonneet pilviin mm. Tinderin takia.)
Anyway. En pystyisi luottamaan kenenkään pelimiesluennoitsijan juttuihin yhtään, joka on tuollainen komea tai peruskomea mies itse. Jos vielä joskus tulee vastaan pelimiesluennoitsija, joka on sopivasti alle keskitason ulkonäöltään, niin sitten voin alkaa tutustua hänen materiaaleihinsa. Yleensä nuo PUA-veikot kuitenkin vaikuttavat olevan melko komeita, mikä kertoo siitä, että heidän temppunsa ovat useimmat ihan turhia esimerkiksi minulle.
M/40
Tsekkaa Gunwitch. Hän on 170 senttinen, kaljuuntuva, ylipainoinen ja nykyään neljäkymppinen.
M31
Ai tää raivopäinen naisvihaaja joka ampu parikymppistä naista naamaan? On teilläkin esikuvat.
http://aaronsleazy.blogspot.com/2011/01/pua-gunwitch-shoots-girl-in-fac…
Olen huolissani uuu lien mielenterveydestä, oikeasti. P llu ei noin järkkyneeseen mieleen enää auta, eikä sitä kukaan halua tarjotakaan, ei sen puoleen. On se jännä, että miten miehen elämä voi olla noin kiinni naisista. Nainen on niin paljon itsenäisempi.
Olet oikeassa, en ole havainnut naisissa yhtä voimakasta vihaa pariutumattomuuden johdosta. Voin sanoa kokeneeni/kokevani osan tuosta mielentilasta miehenä. Olen aina pitänyt itseäni rationaalisena ihmisenä, joka ei ole tunteidensa tai viettiensä vietävissä. Nyt kolmenkympin korvilla tuo tunne on yhä enemmän ja enemmän läsnä. En kyllä millään tavalla osaa kääntää tätä yksinäisyyttä kenekään muun syyksi kuin oman itseni.
Silti sitä huomaa eksyvänsä silloin tällöin Red Pill/MGTOW/in-cel -aiheisille palstoille ja YouTube-videoiden kommenttiosastolle. Joskus fantasioin, että löytäisin tähän "mielenvikaan" lääkkeen ja voisin vapauttaa kanssaveljet tästä taakasta. Meditoimalla pääsee alkuun, mutta se tunne on siellä aina. Se on kytevä tuli, jota voit koittaa tukahduttaa, mutta pelkään sen lopulta vievän voiton.
Se on se testosteroni. Joillain muillakin nisäkäslajeilla (esim. poroilla) esiintyy sitä, että kiima-aikaan uros käyttäytyy agressiivisesti naarasta kohtaan jos tulee torjutuksi. Eli ihan vain seksuaalisesti turhautuneen koiraan hormonihöyryämistä. Ja sitten tyypit kehittelee hillittömiä teorioita järkeistääkseen näitä ajatusmalleja ja tehdäkseen höyryämisestään "tieteellistä". Ja päälle dissaavat vielä naisia kun ollaan niin epävakaita hormoniemme takia.
Betamies on parhaimmillaan samalla lailla kuin olut. Kylmänä ja avattuna.
Betamies?? Ko. standardihan jäi VHS:n jalkoihin, ja nykyisin molemmat ovat jo historiaa. Päivitä nyt itsesi ainakin Blu-Ray:hin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lorenzo kirjoitti:
Tämänkin voi oppia. Suosittelen tutustumaan "alan miehiin". Esim Youtubesta haet Tom Torero, Todd V Dating, Coach Kyle. Siitä vaan videoita katsomaan ja oppimaan. Ja ennen kaikkea: Take action ;)
Peruasioiden ollessa kunnossa olet jo hyvissä asemissa. Fake it till you make it.
Satuin nyt avaamaan tuon, vaikka tuo pelimies-scene on minusta aina ollut vähän ihme hommaa. ( ja en siis ole täysin kokematon, vaan olen ollut suhteissakin, viimeisimmästä alkaa vaan olla aikaa kun naisten vaatimukset ovat kohonneet pilviin mm. Tinderin takia.)
Anyway. En pystyisi luottamaan kenenkään pelimiesluennoitsijan juttuihin yhtään, joka on tuollainen komea tai peruskomea mies itse. Jos vielä joskus tulee vastaan pelimiesluennoitsija, joka on sopivasti alle keskitason ulkonäöltään, niin sitten voin alkaa tutustua hänen materiaaleihinsa. Yleensä nuo PUA-veikot kuitenkin vaikuttavat olevan melko komeita, mikä kertoo siitä, että heidän temppunsa ovat useimmat ihan turhia esimerkiksi minulle.
M/40
Tsekkaa Gunwitch. Hän on 170 senttinen, kaljuuntuva, ylipainoinen ja nykyään neljäkymppinen.
M31
Ai tää raivopäinen naisvihaaja joka ampu parikymppistä naista naamaan? On teilläkin esikuvat.
http://aaronsleazy.blogspot.com/2011/01/pua-gunwitch-shoots-girl-in-fac…
Olen huolissani uuu lien mielenterveydestä, oikeasti. P llu ei noin järkkyneeseen mieleen enää auta, eikä sitä kukaan halua tarjotakaan, ei sen puoleen. On se jännä, että miten miehen elämä voi olla noin kiinni naisista. Nainen on niin paljon itsenäisempi.
Olet oikeassa, en ole havainnut naisissa yhtä voimakasta vihaa pariutumattomuuden johdosta. Voin sanoa kokeneeni/kokevani osan tuosta mielentilasta miehenä. Olen aina pitänyt itseäni rationaalisena ihmisenä, joka ei ole tunteidensa tai viettiensä vietävissä. Nyt kolmenkympin korvilla tuo tunne on yhä enemmän ja enemmän läsnä. En kyllä millään tavalla osaa kääntää tätä yksinäisyyttä kenekään muun syyksi kuin oman itseni.
Silti sitä huomaa eksyvänsä silloin tällöin Red Pill/MGTOW/in-cel -aiheisille palstoille ja YouTube-videoiden kommenttiosastolle. Joskus fantasioin, että löytäisin tähän "mielenvikaan" lääkkeen ja voisin vapauttaa kanssaveljet tästä taakasta. Meditoimalla pääsee alkuun, mutta se tunne on siellä aina. Se on kytevä tuli, jota voit koittaa tukahduttaa, mutta pelkään sen lopulta vievän voiton.
Pitäisikö sinusta olla huolissaan? Tehdä ilmoitus viranomaisille?
Ensinnäkin ihmisten ei pitäisi omaksua mitään näitä alfamies, betamies termejä ja juttuja. Ne nyt vain ovat täyttä shaibaa. Suurin osa ihmisistä ei kategorisoi ja luokittele ihmisiä sen mukaan ja kaveripiirissä kaikenlaiset naiset ja miehet ovat suurimmaksi osaksi löytäneet seuraa - miksi? Koska ovat jalat maassa tyyppejä, jotka eivät koko ajan ole mittaamassa omaa tai toisten arvoa, vaan kohdanneet ihmiset ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kuin minä, mutta kaksi vuotta vanhempi ja olet sentään saanut pi**ua. Minä en ole koskaan nähnyt edes naista alasti livenä. Vietän aikani yksin melkein 100 prosenttisesti, varsinkin nyt etätyöaikana käyn vain kaupassa nopeasti ja äkkiä takaisin omaan kotiin. Olen saman pituinenkin. Joskus 10 vuotta sitten oli vielä toivoa ja iloa täynnä, nyt olen vain katkeruutta ja vihaa täynnä. Pitäisi olla näinä päivinä miehen se NHL:n supertähti, 190cm pitkä ja täyttä lihasta sekä omata täydelliset vatsalihakset. Koulutukseltani olen melkein valmis diplomi-insinööri. En vain pysty hyväksymään heikompilahjaisempaa naista. Ei ole mitään yhteistä sanottavaa eikä puhuttavaa. Mutta kaikki kouluttautuneet ja älykkäät naiset taas ovat noiden NHL-miljonäärien perään ja ovat yleensä kauniita ja hoikkia. Kaikki lihavat ja rumat naiset taas älyllisesti vähän heikompilahjaisempaa sakkia. Ei kiitos. Vielä en ole seksirobottia ostanut, mutta varmaan kohta sijoitan 4-5k seksirobottiin.
M35, 174cm.
Haluat koulutetun, hoikan ja kauniin naisen, mutta itse et ole ilmeisesti kovinkaan komea, etkä ole saanut edes yhtä tutkintoa valmiiksi. Suomeksi siis kouluttamaton rumilus haluaa top 5% naisen ja katkeroituu kun ei onnistu. Just.
Ja katkeroituu vieläpä siitä, kun ne top 5 % naisetkin haluavat, rontit, top 5 % miehiä. Ei ole reilua tämmönen kyllä nytte!
Nykyään on tosin sellainen tilanne, että nämä top 5-10 % miehet deittailevat/panevat suurta osaa vapaana olevista naisista, usein useampaa kerralla, joten seksi/deitit eivät jakaannu tasaisesti miesten kesken. Tämä pätee erityisesti nuoriin ikäluokkiin.
Ja sen takia, että nuo top 5-10% miehet deittailevat/panevat myös keskitasoa olevia naisia, niin monille naisille tulee väärä kuva siitä, minkälaisen miehen kanssa heillä on mahdollisuus pitkään parisuhteeseen.
Eli, pelimiehet huijaa naisia, ja tämä on jotenkin pelkästään naisten vika?
Tyhmyydestä sakoitetaan aina. Tavalla tai toisella. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saa naisia, koska syrjäytyneisyys ja katkeruus huokuu sinusta. Tiedän, kyseessä on noidankehä.
Oudoksuttaa se, että usein kaltaisesi yksin jääneet miehet puhuvat ryyppäämisestä ja polttamisesta kuin se olisi jokin naisen saamisen ehto. Ei minun omassa elinpiirissäni kyllä tällaista asennetta esiinny. Omakaan mies ei juo eikä polta. Millaisissa piireissä oikein naista metsästät? Haluaisitko muka itse jännänaisen, jolle ryypiskely ja röökin sauhuttelu on tavallisessa arjessa tärkeä kulmakivi? Toki jos olet ehdoton kiihkoabsolutisti joka pitää äänekkäitä moraalisaarnoja kun juhlissa otetaan malja kuohuvaa niin se saattaa kyllä vaikeuttaa asiaa.
Olen ihan varma että Suomessakin olisi lukuisia tavallisia hissukkanaisia jotka jatkuvasti kokevat häviävänsä pariutumismarkkinoilla ja mielellään ottaisivat kaltaisesi miehen. Ongelman ydin lienee siinä että nämä ihmisryhmät eivät kohtaa. Välillä vaikuttaa siltä että nämä yksin jääneet miehet havittelevat alfanaaraita ja vaille jäätyään katkeroituvat entisestään.
"Huokuu sinusta"? Minusta kaikki tuollainen on taikauskoista ajattelua. Eivät ihmiset osaa lukea toistensa ajatuksia.
Siis koet, että toisen ihmisen kehonkielestä ja olemuksesta ei voi tehdä päätelmiä hänen tunnetiloistaan? Mielenkiintoista. Oletko autisminkirjolainen? Kirjolaisia dissaamatta kysyn, sillä kuulostaa, että sulla on haastetta tunnetilojen tunnistamisessa.
En ole. En kuitenkaan usko, että pystyt erittelemään negatiivisia tunnetiloja tuntemattomasta ihmisestä pelkän elekielen perusteella. Vai osaatko kertoa, miten stressi näkyy eri tavalla ulospäin kuin vaikkapa katkeruus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullahan se haasteita on kun juuri väitit ettei se ole edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus ketjun viestistä: "Sä oot varmaam tyyppiä "turvallinen ja tylsä". Mä ihan tosissani yritin kerran olla suhteessa sellaisen kanssa, mutta pitemmän päälle olisin tylsistynyt kuoliaaksi. Enkä siis todellakaan tarkoita, että tykkäisin kaljaa kittaavista pikkurikollisista tms, vaan ihan tavallisista miehistä, joiden seurassa en kuole tylsyyteen. Onneksi olen sellaisen ihanan löytänyt, hän on muuten 172 cm"
Jäin miettimään tätä ylläolevaa Mitä miehen tulee tehdä, ettet tylsistyisi kuoliaaksi? Mistä tiedät, ettei mies tylsistynyt sinun seurassasi? Odotitko passiivisena, että mies viihdyttäisi(?) sinua?
Olen kerran tavannut sinun tyyppisesi nuoren naisen amkk:n projektissa, jossa opiskelijat eivät päässeet vaikuttamaan ryhmävalintaan. Hän oli hyvin kaunis ja eittämättä saanut huomiota supliikeilta miehiltä. Tässä tehtäväkeskeisessä ympäristössäkin hän ilmeisesti odotti miespuolisilta kanssaopiskelijoilta samanlaista huomiota. Ei mennyt kuin hetki ja hän oli jo huokailemassa, ettei kestä olla täällä. Jäin miettimään sitä, että minkä laista olisi seurustella tuollaisen naisen kanssa näin perus tavismiehenä. Siinä saisi kyllä olla koko ajan pingottamassa ja pelkäämässä, että onko riittävä, ettei se nainen vain tylsisty ja lopeta suhdetta.
Kyllähän tuo on pitkälti kiinni siitä, löytyykö yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kohtaako huumori ja temperamentit.
Mun exä oli (mun mielestä) tylsä. Alkuhuuman jälkeen huomasin, että meidän huumori ei kohdannut lainkaan, enkä saanut häntä innostumaan mistään, minkä mun mielestä oli kivaa ja mielenkiintoista. Enkä toisaalta kiinnostunut hänen jutuistaan. Nyt hänellä on uusi puoliso, jonka kanssa tuntuu olevan onnellinen. Hänen kanssaan jutut osunee paremmin yksiin.
Mihin sinä kanapää mahdoit sitten alunperin ihastua, jos kerran oli niin tylsä? Komeuteen tietenkin...
Vierailija kirjoitti:
Melkein kuin minä, mutta kaksi vuotta vanhempi ja olet sentään saanut pi**ua. Minä en ole koskaan nähnyt edes naista alasti livenä. Vietän aikani yksin melkein 100 prosenttisesti, varsinkin nyt etätyöaikana käyn vain kaupassa nopeasti ja äkkiä takaisin omaan kotiin. Olen saman pituinenkin. Joskus 10 vuotta sitten oli vielä toivoa ja iloa täynnä, nyt olen vain katkeruutta ja vihaa täynnä. Pitäisi olla näinä päivinä miehen se NHL:n supertähti, 190cm pitkä ja täyttä lihasta sekä omata täydelliset vatsalihakset. Koulutukseltani olen melkein valmis diplomi-insinööri. En vain pysty hyväksymään heikompilahjaisempaa naista. Ei ole mitään yhteistä sanottavaa eikä puhuttavaa. Mutta kaikki kouluttautuneet ja älykkäät naiset taas ovat noiden NHL-miljonäärien perään ja ovat yleensä kauniita ja hoikkia. Kaikki lihavat ja rumat naiset taas älyllisesti vähän heikompilahjaisempaa sakkia. Ei kiitos. Vielä en ole seksirobottia ostanut, mutta varmaan kohta sijoitan 4-5k seksirobottiin.
M35, 174cm.
Jo se, että käytät sanaa heikkolahjainen kertoo luonteestasi paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35, 174cm.
No mitä sanaa pitäisi sitten käyttää? Lahjakas on lahjakas ja heikkolahjainen heikkolahjainen. On teillä kehareilla ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35, 174cm.
Itse asiassa hän käytti sanaa "heikompilahjaisempaa" eli on itse heikkolahjainen.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kuin minä, mutta kaksi vuotta vanhempi ja olet sentään saanut pi**ua. Minä en ole koskaan nähnyt edes naista alasti livenä. — Kaikki lihavat ja rumat naiset taas älyllisesti vähän heikompilahjaisempaa sakkia. Ei kiitos. Vielä en ole seksirobottia ostanut, mutta varmaan kohta sijoitan 4-5k seksirobottiin.
Kirjoituksesi on paikoin niin vastenmielinen, että katse peiliin tai sitten kannattaa tosiaan miettiä sitä robottia. Voi voi.
Sitä suap mitä tilloo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä kanapää mahdoit sitten alunperin ihastua, jos kerran oli niin tylsä? Komeuteen tietenkin...
Oli ihan tavallisen näköinen mies. Opiskelujen aikana tavattiin, opiskeltiin samaa alaa. Se oli yhteistä. Exä on ihan ok, ei siinä ihmisenä ole sinänsä vikaa. Molemmat oltiin oltu pitkään sinkkuina ja otettiin riski ja kokeiltiin onnistuisko suhde. Ensimmäinen vuosi kaukosuhteena, jonka jälkeen muutettiin yhteen. Ei toiminut yhteiselo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. En kuitenkaan usko, että pystyt erittelemään negatiivisia tunnetiloja tuntemattomasta ihmisestä pelkän elekielen perusteella. Vai osaatko kertoa, miten stressi näkyy eri tavalla ulospäin kuin vaikkapa katkeruus?
No tottakai noissa on iso ero. Stressaantunut ihminen on ahdistunut, katkera on vihainen.
Ulít ovat siis naisia?