Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Betamiehen avautuminen.

Vierailija
08.10.2020 |

Ja joo olen katkera...sitä ei tarvitse minulle kertoa.

Olen 36 -vuotias ihan omillani toimeentuleva tavallinen yksinäinen mies. Ystäviä on pari mutta naisystävää saati puolisoa ei ole vierelle löytynyt. Koko elämäni aikana olen oikeastaan seurustellut vain kerran ja senkin suhteen päättymisestä on jo yli viisi vuotta.
Tiedän ainakin osittain omat puutteeni. En ole järin komea(joskaan en mikään rumiluskaan) ja pituuttakin on "vain" 174cm joka on alle sen maagisen 180.
Tiedän kyllä, että monet muutkin "ei niin komeat" miehet ovat onnistuneet pariutumaan, osa jopa ylöspäin mutta nämä ovat näitä ns. supliikkimiehiä, jotka ovat pariutuneet puhetaidoillaan ja huumorilla tms.
Itse taas olen ujohko, eikä sellainen smalltalk tai läpän heitto tule minulta oikein luonnostaan. Kun tutustun paremmin olen kyllä ihan hyvä seuramies. Todella harvan naisen kanssa vaan olen ikinä sille asteelle edes päässyt!
Todella turhauttavaa, koska koen oikeasti olevani ihan hyvä mies. Käyn töissä, maksan itse laskuni, omaan suht hyvän yleistiedon(en ole mikään tyhmä), en tupakoi ja alkoholiakin käytän melko vähän. Silti naisille tälläinen beta on täysin ilmaa. Tuntuu, että kaikilla työttömillä kaljankittaajilla on naisia jonoksi asti mutta tälläinen mies ei kelpaa kelleen.
Isäni oli ja on samanlainen. Teki pitkän työuran, hoiti hommansa ja perheensä hyvin. Äitini on ollut aina tyytyväinen isääni, koska hän on niin kunnollinen mies joka ei ryyppää eikä rellestä! Minua aina kehuu miten hyvän miehen joku minusta vielä saa kun olen ihan kuin isäni... Ahdistaa ihan välillä vastata hänen uteluihin, että jokos se oma kulta on löytynyt? Ei ole, eikä löydy kun nykyään tälläinen perusOk mies ei ole mitään! Sillä, ettei ryyppää ja rellestä ei kuuhun mennä! Ennen oli eri!!
Kiitos jos jaksoit lukea ja sori!!!

Kommentit (209)

Vierailija
41/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinasi kuulostaa aika samanlaiselta kuin minun. Mäkin olen tuollainen ihan tavallinen mies enkä jostain syystä kelpaa naisille, vaikka olen muutaman sentin sinua pitempi. Tuolla mun aloittama vanha ketjukin:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3762617/eiko-tavallinen-mies-kelpaa-nai…

Vierailija
42/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu harrastelijateatteriin. Ei sinun tarvitse mennä lavalle näyttelemään, voit mennä vaikka valomieheksi, lavasteiden nikkaroijaksi jne. Tai sitten johonkin muuhun harrastukseen missä pyörii paljon naisia. Meidän teatterissa ei ainakaan miehet pysyneet ikinä kauaa sinkkuna. Ei edes ne hiljaiset ponihäntäiset valo- ja äänimiehet. Yleisestikin naiset tykkää kun miehellä on kulttuuriharrastus.

Kävin joitakin vuosia sitten, olisiko ollut 2014, Turun ylioppilasteatterin vapaaehtoisillassa. Siellä kyseltiin mitä haluaisi tehdä. Koska en koe itseäni minään näyttelijätyyppinä, ja koska olen hiukan harrastanut elektroniikkarakentelua jossain vaiheessa, ilmoitin olevani kiinnostunut valo- ja äänimiehen hommista. Pyydettiiin jättämään yhteystiedot, ja he ottaisivat sitten yhteyttä, kun tulisi sopiva produktio, jossa uusia tyyppejä ajettaisiin sisään hommiin.

Yhteydenottoa ei ikinä tullut.

m38

Ja sinä jäit istumaan kuin ankka odottamaan sitä yhteydenottoa? Vieläkin odotat? Älkää nyt hyvät ihmiset lannistuko näin helpolla. Menin aikanaan äitikerhoon enkä puhunut kenenkään kanssa mitään about kuukausiin. Päätin vaan käydä sitkeästi ja parin vuoden päästä olin yksi vetäjistä. Elämässä harva asia onnistuu tuosta vaan ilman sitkeyttä ja ponnisteluja ja harvalle soitetaan perään. Pitää olla itse aktiinen. Käydä kyselemässä. Ottaa rauhallisesti jos heti ei ala sujua. Olettaa ettei heti ala sujua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kuin minä, mutta kaksi vuotta vanhempi ja olet sentään saanut pi**ua. Minä en ole koskaan nähnyt edes naista alasti livenä. Vietän aikani yksin melkein 100 prosenttisesti, varsinkin nyt etätyöaikana käyn vain kaupassa nopeasti ja äkkiä takaisin omaan kotiin. Olen saman pituinenkin. Joskus 10 vuotta sitten oli vielä toivoa ja iloa täynnä, nyt olen vain katkeruutta ja vihaa täynnä. Pitäisi olla näinä päivinä miehen se NHL:n supertähti, 190cm pitkä ja täyttä lihasta sekä omata täydelliset vatsalihakset. Koulutukseltani olen melkein valmis diplomi-insinööri. En vain pysty hyväksymään heikompilahjaisempaa naista. Ei ole mitään yhteistä sanottavaa eikä puhuttavaa. Mutta kaikki kouluttautuneet ja älykkäät naiset taas ovat noiden NHL-miljonäärien perään ja ovat yleensä kauniita ja hoikkia. Kaikki lihavat ja rumat naiset taas älyllisesti vähän  heikompilahjaisempaa sakkia. Ei kiitos. Vielä en ole seksirobottia ostanut, mutta varmaan kohta sijoitan 4-5k seksirobottiin.

M35, 174cm. 

Sun ongelma on se että olet harhainen. Minkälaisia naisia yrittää mies jonka kilpakumppanit on NHL-miljonäärejä? Miten kukaan joka pystyy käymään töissä voi olla näin kujalla elämästä? Ja entä tämä käsittämättömän infantiili jako että kauniit naiset on älykkäitä ja rumat naiset on tyhmiä :D. Mistä sulle on tullut se käsitys että itse olisit älykäs, kun mitään näin typerää en ole lukenut aikoihin. Osta se seksirobotti, siitä ollaan samaa mieltä että sinulle varmasti paras vaihtoehto. 

NHL-miljonääri, joka hoitaa firaabelihommina kirurgintehtäviä, on se mistä naiset unelmoi. Vaikka nainen ei saisi unelmaansa, niin tiedän silti olevani liian kaukana naisen unelmasta. Tai oikeastaan 95%:n naisten enemmistön unelmasta.

t. eri

Selvä. Teitä harhaisia on näköjään useampia. Varmaankin projisoitte omia täysin epärealistisia haaveitanne niistä naisista, joita NHL-tähdet riiaa. Kun tosiasia on se, että henkisesti terveet ihmiset ei mieti mitään NHL-tähtiä vaan haluavat tavallisen ihmisen jota rakastaa ja jonka kanssa perustaa perhe ja rakentaa elämää.

Miksi ne henkisesti terveet ihmiset sitten asettelee niin kovia vaatimuksia tinderissä, ja alkaa heti tenttaamaan että sovitko vaatimuksiin?

Vierailija
44/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu harrastelijateatteriin. Ei sinun tarvitse mennä lavalle näyttelemään, voit mennä vaikka valomieheksi, lavasteiden nikkaroijaksi jne. Tai sitten johonkin muuhun harrastukseen missä pyörii paljon naisia. Meidän teatterissa ei ainakaan miehet pysyneet ikinä kauaa sinkkuna. Ei edes ne hiljaiset ponihäntäiset valo- ja äänimiehet. Yleisestikin naiset tykkää kun miehellä on kulttuuriharrastus.

Kävin joitakin vuosia sitten, olisiko ollut 2014, Turun ylioppilasteatterin vapaaehtoisillassa. Siellä kyseltiin mitä haluaisi tehdä. Koska en koe itseäni minään näyttelijätyyppinä, ja koska olen hiukan harrastanut elektroniikkarakentelua jossain vaiheessa, ilmoitin olevani kiinnostunut valo- ja äänimiehen hommista. Pyydettiiin jättämään yhteystiedot, ja he ottaisivat sitten yhteyttä, kun tulisi sopiva produktio, jossa uusia tyyppejä ajettaisiin sisään hommiin.

m38

Ja sinä jäit istumaan kuin ankka odottamaan sitä yhteydenottoa? Vieläkin odotat? Älkää nyt hyvät ihmiset lannistuko näin helpolla. Menin aikanaan äitikerhoon enkä puhunut kenenkään kanssa mitään about kuukausiin. Päätin vaan käydä sitkeästi ja parin vuoden päästä olin yksi vetäjistä. Elämässä harva asia onnistuu tuosta vaan ilman sitkeyttä ja ponnisteluja ja harvalle soitetaan perään. Pitää olla itse aktiinen. Käydä kyselemässä. Ottaa rauhallisesti jos heti ei ala sujua. Olettaa ettei heti ala sujua.

Oletan että pitivät minua heti lähtökohtaisesti osaamattomana tai ikävänä tyyppinä, kun eivät voineet ottaa yhteyttä, vaikka koko tilaisuus oli järjestetty sitä varten, että tyyppeihin otetaan yhteyttä.

m38

Vierailija
45/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään miehellä tulee olla ns viihdearvoa. Tai jotain hienoja erityisominaisuuksia, fyysisiä tai henkisiä. Tavis ei riitä.

Nykyilmapiiri on, että tytöt/naiset ei tarvitse miehiä mihinkään. Jonkun palkintoporsaan voi ottaa jos se on tosi komea, mutta ei sitäkään välttämättä, ilmankin pärjää.

Vierailija
46/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään miehellä tulee olla ns viihdearvoa. Tai jotain hienoja erityisominaisuuksia, fyysisiä tai henkisiä. Tavis ei riitä.

Ei tarvi. Kuitenkin olis kiva jos syttyisi keskusteluyhteys. Itse en ainakaan odota että "miehen pitää saada minut nauramaan" ym. soopaa, en odota mitään temppuja tekevää apinaa:)

Ap olen kovin harmissani että et löydä kumppania. Ootko yrittänyt noita vakavampia nettisovelluksia, ei siis Tinderiä?

Vierailija
47/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyilmapiiri on, että tytöt/naiset ei tarvitse miehiä mihinkään. Jonkun palkintoporsaan voi ottaa jos se on tosi komea, mutta ei sitäkään välttämättä, ilmankin pärjää.

tai rikas. rahaa ne haluavat, eivät juttuseuraa

Vierailija
48/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksaa hämmentää tämä pituusvouhotus. Olen 184cm nainen ja seurustelen 171cm miehen kanssa. Olen häntä myös taloudellisesti paremmassa asemassa. Mies on fiksu, lempeä, itsereflektoiva, herkkä, keskusteleva, tunteellinen, kiinnostunut samoista asioista kuin minä ja meillä on samankaltaiset arvot. Minulla on hyvä olla juuri hänen kanssaan ja sen takia seurustelen juuri hänen kanssaan.

Vastaavia tarinoita on lähipiirini pullollaan, joka koostuu ~30-kymppisistä fiksuista, urheilevista, näteistä, npemaalipainoisista, korkeakouluttautuneista, maanläheisistä ja itsereflektoivista naisista.

Vierailija
49/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m38

Oletan että pitivät minua heti lähtökohtaisesti osaamattomana tai ikävänä tyyppinä, kun eivät voineet ottaa yhteyttä, vaikka koko tilaisuus oli järjestetty sitä varten, että tyyppeihin otetaan yhteyttä.

m38

No eikä. Ne otti ne jotka oli oven takana takana tunkemassa joka ilta. Ne ei edes muistaneet saati tarvinneet sua, kun innokkaammat ei jääneet soittoja odottelemaan. Ylipäänsä voi olla vähän joka asiassa varma siitä että soittoa ei tule jos vain passiivisesti käy jättämättä yhteystietonsa. Sun osaamisella tai luonteella tuskin oli mitään tekemistä sen kanssa.

Vierailija
50/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin voi oppia. Suosittelen tutustumaan "alan miehiin". Esim Youtubesta haet Tom Torero, Todd V Dating, Coach Kyle. Siitä vaan videoita katsomaan ja oppimaan. Ja ennen kaikkea: Take action ;)

Peruasioiden ollessa kunnossa olet jo hyvissä asemissa. Fake it till you make it. 

Vierailija
51/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitävätkö ikäisesi naiset sinua jotenkin tylsänä tapauksena. Jotenkin tuosta esittelystäsi ei selviä mistä olet oikeasti kiinnostunut ja innostunut vaikkakin vaikutat ihan sympaattiselta ihmiseltä.

Moni deitti-ilmoitus taas on jotain toinen toistaan ihmeellisempien harrastusten ja ns. intohimojen listausta, ihan kuin sillä yritettäisiin tehdä vaikutus. Ei kai sekään kerro siitä millainen ihminen on juttelukaverina ja elämänkumppanina. Ei ap tänne tullut ketään hakemaan tai itseään esittelemään eli ei kai niitä salilla käymisiä tarvitse tässä kertoa.

Itselleni on aika sama mitä toinen harrastaa kunhan ei oleta että minä muutan harrastukseni hänen mielensä mukaisiksi tai olisi etsimässä kaveria juuri omiin rientoihinsa. Tärkeintä että arvot ja odotoukset kohtaavat ja juttu luistaa ja on ns. kemiaa.

Vierailija
52/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kuin minä, mutta kaksi vuotta vanhempi ja olet sentään saanut pi**ua. Minä en ole koskaan nähnyt edes naista alasti livenä. Vietän aikani yksin melkein 100 prosenttisesti, varsinkin nyt etätyöaikana käyn vain kaupassa nopeasti ja äkkiä takaisin omaan kotiin. Olen saman pituinenkin. Joskus 10 vuotta sitten oli vielä toivoa ja iloa täynnä, nyt olen vain katkeruutta ja vihaa täynnä. Pitäisi olla näinä päivinä miehen se NHL:n supertähti, 190cm pitkä ja täyttä lihasta sekä omata täydelliset vatsalihakset. Koulutukseltani olen melkein valmis diplomi-insinööri. En vain pysty hyväksymään heikompilahjaisempaa naista. Ei ole mitään yhteistä sanottavaa eikä puhuttavaa. Mutta kaikki kouluttautuneet ja älykkäät naiset taas ovat noiden NHL-miljonäärien perään ja ovat yleensä kauniita ja hoikkia. Kaikki lihavat ja rumat naiset taas älyllisesti vähän  heikompilahjaisempaa sakkia. Ei kiitos. Vielä en ole seksirobottia ostanut, mutta varmaan kohta sijoitan 4-5k seksirobottiin.

M35, 174cm. 

Eli olet täynnä katkeruutta ja vihaa, sillä et ole saanut sellaista naista kuin NHL-miljonääreillä on? Koska lätkäpelaajien vaimot ovat tunnetusti älykköjä? Koska sun pitäisi saada ulkonäöltään missitasoinen ja älykäs nainen? Kun sä itse olet... mitä?  No mutta Piritta Hagman on nyt vapaalla jalalla, joten ei muuta kuin verkkoja vesille:D

Vierailija
53/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö että 180 senttimetrin pituus on alle 20-vuotiaiden jonnejen kehittämä meemi jolla luodaan huumoria internetiin?

Se on nuorten miesten keskipituus. Ap poikkeaa pituudeltaan reilusti keskiarvosta ja kaikki keskiarvosta poikkeavat ovat aina heikommilla parinvalinnassa, hoikat, lihavat, lyhyet, pitkät, älykkäät ja tyhmät.

Vierailija
54/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorenzo kirjoitti:

Tämänkin voi oppia. Suosittelen tutustumaan "alan miehiin". Esim Youtubesta haet Tom Torero, Todd V Dating, Coach Kyle. Siitä vaan videoita katsomaan ja oppimaan. Ja ennen kaikkea: Take action ;)

Peruasioiden ollessa kunnossa olet jo hyvissä asemissa. Fake it till you make it. 

Siis hetkinen, suositteletko day gamea näille ketjun miehille? 😮

M31

Vierailija
55/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukut "työttömiä kaljankittaajia" ja kutsut itseäsikin betaksi? Sun kannattaisi korjata sun asenteita ja kyseenalaistaa muiden ihmisten luomia paineita.

Vierailija
56/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurista incelille :D

t. alfa chad

Vierailija
57/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kuin minä, että mutta kaksi vuotta vanhempi ja olet sentään saanut pi**ua. Minä en ole koskaan nähnyt edes naista alasti livenä. Vietän aikani yksin melkein 100 prosenttisesti, varsinkin nyt etätyöaikana käyn vain kaupassa nopeasti ja äkkiä takaisin omaan kotiin. Olen saman pituinenkin. Joskus 10 vuotta sitten oli vielä toivoa ja iloa täynnä, nyt olen vain katkeruutta ja vihaa täynnä. Pitäisi olla näinä päivinä miehen se NHL:n supertähti, 190cm pitkä ja täyttä lihasta sekä omata täydelliset vatsalihakset. Koulutukseltani olen melkein valmis diplomi-insinööri. En vain pysty hyväksymään heikompilahjaisempaa naista. Ei ole mitään yhteistä sanottavaa eikä puhuttavaa. Mutta kaikki kouluttautuneet ja älykkäät naiset taas ovat noiden NHL-miljonäärien perään ja ovat yleensä kauniita ja hoikkia. Kaikki lihavat ja rumat naiset taas älyllisesti vähän  heikompilahjaisempaa sakkia. Ei kiitos. Vielä en ole seksirobottia ostanut, mutta varmaan kohta sijoitan 4-5k seksirobottiin.

M35, 174cm. 

Kun ei ole pituusvaatimusta, minulle 160 senttiselle olisit juuri sopivan mittainen. Tavallinen nainen haluaa tavallisen miehen.

Niin mutta äskeinen tavallinen mies halusi, oikeastaan vaati koska muut on lähtökohtaisesti pois laskuista, kouluttautunutta älykästä hoikkaa kaunotarta, sellaista joka voisi olla naimisissa menestyneen julkkismiljonäärin kanssa ja jonka mukaan seksirobotit mallataan. Sellainen on tavallinen (naiseton) mies.

Vierailija
58/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35, 174cm. 

Sun ongelma on se että olet harhainen. Minkälaisia naisia yrittää mies jonka kilpakumppanit on NHL-miljonäärejä? Miten kukaan joka pystyy käymään töissä voi olla näin kujalla elämästä? Ja entä tämä käsittämättömän infantiili jako että kauniit naiset on älykkäitä ja rumat naiset on tyhmiä :D. Mistä sulle on tullut se käsitys että itse olisit älykäs, kun mitään näin typerää en ole lukenut aikoihin. Osta se seksirobotti, siitä ollaan samaa mieltä että sinulle varmasti paras vaihtoehto. 

NHL-miljonääri, joka hoitaa firaabelihommina kirurgintehtäviä, on se mistä naiset unelmoi. Vaikka nainen ei saisi unelmaansa, niin tiedän silti olevani liian kaukana naisen unelmasta. Tai oikeastaan 95%:n naisten enemmistön unelmasta.

t. eri

:'D Eli siis koska älykkäät ja missin näköiset naiset päätyvät kimppaan lätkämiljonäärien kanssa, voidaan päätyä siihen lopputulokseen, että naiset haluavat vain lätkämiljonäärejä ja kaltaisillasi miehillä ei ole mitään jakoa? Tarkoitat tällä tällä siis, että teillä ei ole jakoa älykkäisiin ja missin näköisiin naisiin. Mikään normi-Irma ei tietenkään kelpaa kaltaisellesi hiomattomalle timantille, joka sydämessään tietää olevansa niin paljon parempi kuin ne naiset jotka sinusta saattaisi kiinnostua. Koska se on ihan oikeasti täysin realistinen ajatus, että joku rivi-dippa ansaitsee mallin vaimoksi. Ne mallit vaan (kun naisia ovat) hypergamioissaan ei ymmärrä omaa tasoaan.... Khyl..

Vierailija
59/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan vaan kannattanut tukea VHS:ää.

Vierailija
60/209 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa haluaisin näiltä kaikilta kunnollisilta kysyä, että mikä maksaa, kun ei viina maistu? Vai ollaanko niin köyhiä ja nuukia?

Kyllä se joskus maistuu mutta ei mitenkään joka viikonloppu eikä joka toinen. Baareissa en oikein viihdy, tai miks ei jossain pubissa voi välillä istua mutta mitkään yökerhot jne ei oo oikein ikinä tuntunut omilta paikoilta.

Ap

Et varmaan viihdy missään, arvaanko oikein? Et baarissa, et yökerhossa, et harrastuksissa missä pitää puhua ihmisille? Et viihdy nettideittailu sivustoilla etkä tinderissä?