Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?

Vierailija
17.05.2020 |

Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?

Kommentit (649)

Vierailija
1/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16340436/naiset-ihan-outoja!

Eikö sulle riittänyt tämä 677 sivun ketju tai mikään niistä aiemmista ketjuista?

Vierailija
2/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kavereita, ei kiinnostuksen kohteita. Mitä sulla on annettavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan tavallinen mies. Löysin hänet yhteisten ystävien kautta. Missä sinuun voi törmätä, kun et tee juuri muuta kuin olet kotona? Usein siihen tulevaan puolisoon törmää kavereiden kautta, kun kaverin tyttöystävällä on kaveri, jolla on sinkkusisko. Baarituttavuudet on aina vähän hakuammuntaa, tuttujen puheista sentään saa toisesta jonkinlaisen käsityksen etukäteen,

Vierailija
4/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mennään!

Vierailija
5/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Jos olet vielä sopivan ikäinen ja haluat naimisiin ja lapsia, niin kyllä kelpaa. Mutta hyvä paperilla ei välttämättä tarkoita ihastumista ja ilman sitä en parisuhteeseen ryhtyisi.

Vierailija
6/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen ihan fiksu ja raha-asiat on kunnossa.

Vierailija
7/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käytännössä haet järkisuhdetta.

Vierailija
8/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan tavallinen mies. Löysin hänet yhteisten ystävien kautta. Missä sinuun voi törmätä, kun et tee juuri muuta kuin olet kotona? Usein siihen tulevaan puolisoon törmää kavereiden kautta, kun kaverin tyttöystävällä on kaveri, jolla on sinkkusisko. Baarituttavuudet on aina vähän hakuammuntaa, tuttujen puheista sentään saa toisesta jonkinlaisen käsityksen etukäteen,

En käy baareissa, joskus kävin muutaman kerran mutta ei siellä älämölössä jaksa olla.

Vierailija
9/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käytännössä haet järkisuhdetta.

Kyllä sitä voisi ihan ihastuakin, mutta kun ei naiset jostain syystä kiinnostu minusta.

Vierailija
10/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuollainen mistään kiinnostumaton ja sohvavetoinen löhöilijä on hemmetin huono valinta naiselle, anteeksi nyt vaan. Kahden avioliiton ja yhden perhe-elämän kokemuksella.

Vierailija
11/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä mies kyllä kelpaa vaikka olisi minkälainen renttu, mutta kiltti miehellä joku "hyi yäx eix sul oo kavereit" riittää tappamaan mahdollisuudet :(

Vierailija
12/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä mies kyllä kelpaa vaikka olisi minkälainen renttu, mutta kiltti miehellä joku "hyi yäx eix sul oo kavereit" riittää tappamaan mahdollisuudet :(

Sinäkin voisit hakea koulutuksiin

Vierailija
13/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mistään kiinnostumaton sohvalla löllöilevä passiivisagressiivinen naisia omasta saamattomuudedtaan syyttävä tyyppi ei ole tavallinen eikä normaali.

Tavallinen mies kyllä kiinnostaa, yllä kuvattu tyyppi ei.

Vierailija
14/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos istut vain kotisohvalla, niin sinun ovikelloa soittaa ehkä johonkin uskonlahkoon kuuluva nainen.

Olet ilmeisesti yötyöntekijä, koska olet kotona päivisin.

Vierailija
15/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos istut vain kotisohvalla, niin sinun ovikelloa soittaa ehkä johonkin uskonlahkoon kuuluva nainen.

Olet ilmeisesti yötyöntekijä, koska olet kotona päivisin.

Tarkoitin että vapaa-aika kuluu lähinnä kotona löhötessä, ihan päivätöissä käyn.

Vierailija
16/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kylmä tosiasia, että miehet, jotka eivät juopottele. Niillä ei myöskään ole kovin suurta ystäväpiiriä. Sama on usein naisilla.

Vierailija
17/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sulla on väärä asenne jo lähtökohtaisesti tossa otsikossa. Kuulostaa siltä, ettet itsekään oikein viihdy omassa elämässäsi ja ihmettelet eikö tää kelpaa. Mitä sitten jos joku kiinnostuisikin sinusta, aatteletko että sun elämä alkaa kun."saat naisen"? Susta tulee sosiaalinen, urheilullinen ja haluttu tyyppi? Eikö sun pitäis ensin tykätä itsestäsi ja omasta elämästä? Miksi olet tavallinen? itse olen varmaan muiden silmissä tavallinen nainen, mutta omasta mielestä mahtava tyyppi! 😅 Kokeile vaihtaa näkökulmaa elämään ja itseesi! Muutos ei välttämättä materiaalisesti näy ulospäin, mutta sen vaikutus on valtava! Tsemppiä!

Vierailija
18/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mistään kiinnostumaton sohvalla löllöilevä passiivisagressiivinen naisia omasta saamattomuudedtaan syyttävä tyyppi ei ole tavallinen eikä normaali.

En minä ketään syytä, mutta ihmettelen vaan että eikö tavallinen mies kelpaa.

Vierailija
19/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sulla on väärä asenne jo lähtökohtaisesti tossa otsikossa. Kuulostaa siltä, ettet itsekään oikein viihdy omassa elämässäsi ja ihmettelet eikö tää kelpaa. Mitä sitten jos joku kiinnostuisikin sinusta, aatteletko että sun elämä alkaa kun."saat naisen"? Susta tulee sosiaalinen, urheilullinen ja haluttu tyyppi? Eikö sun pitäis ensin tykätä itsestäsi ja omasta elämästä? Miksi olet tavallinen? itse olen varmaan muiden silmissä tavallinen nainen, mutta omasta mielestä mahtava tyyppi! 😅 Kokeile vaihtaa näkökulmaa elämään ja itseesi! Muutos ei välttämättä materiaalisesti näy ulospäin, mutta sen vaikutus on valtava! Tsemppiä!

En minä silleen ajattele, vaan olisi kiva jos kelpaisin ihan omana itsenä.

Vierailija
20/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olin tulossa sanomaan. Ap:n olisi nyt ihan ensin hoksattava ja myönnettävä, ettei hän ole ihan "tavallinen".

Miten sulla ap meni lapsuus/nuoruus/aikuistuminen? Oliko missään elämänvaiheessa mitään kompastuskiviä tai hankaluuksia? Voihan sulla olla vaikka joku diagnosoimaton juttu, joka vaikeuttaa ihmissuhteiden luomista (kun ei kavereitakaan oikein sulla ole).