Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2062)

Vierailija
181/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 37 vuotias mies.

Haluan vain pillua.

Turha tätä on alapeukuttaa, jos kerran raatorehellistä pyydettiin. 

Ja myös pyydettiin kertomaan peukuilla, lähtisikö treffeille vai ei - älä jätä sitä mainitsematta.

Vierailija
182/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias nainen etsii parempaa miestä juopon tilalle. Sinun olisi parempi viihtyä hyvin yksin, koska tykkään olla itsekseni ja nukun paljon. Töiden jälkeen olen niin väsynyt, etten jaksa kuunnella paskan jauhamista. Ethän ole minkään uskonnon, puolueen tai ideologian fanaattinen kannattaja, tykkään ihmisistä jotka osaavat ajatella itse. Tykkään eläimistä, luonnosta, musiikista, ruuasta ja videopeleistä. En meikkaa edes juhliin meikkivoidetta ja puuteria kummempaa, enkä varsinkaan kotona panosta pukeutumisessa muuhun kuin mukavuuteen. En tykkää lävistyksistä, tatuoinneista enkä ylipainosta. Jos olet sitä mieltä ettei kotona koskaan tarvii siivota tai kerran viikossa suihkussa käyminen riittää niin pysy kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissan kanssa kahdestaan elävä 54/182/93 IT-nörtti mies etsii eläinrakasta naista jakamaan elämää kanssamme. Olen taipuvainen filosofoimaan elämästä ja kuolemastakin. En ole joka päivä positiivinen mutta lähes joka ilta kuitenkin. Mielenterveyden kanssa ei ole ongelmia liiemmin, sillä käyn kyllä terapiassa aina mikäli ongelmia ilmenee.

Haluan seuraa punaviinistä ja yhdessäolo-kotoilusta kiinnostuneesta naisesta. Et kaihda vakaviakaan aiheita, vaikka yleensä iloinen oletkin. Kotieläinkin olisi suotavaa olla, sillä myös kissa kaipaa kaveria - ja on tottunut myös koiriin. Tykkään tehdä ruokaa joten olisi kiva jos tykkäisit syödä.

Oi jumankaut! Mutta entä ne huonot puolesi? Oliko muuta kuin ylipaino? Se on vähän niin kuin ketjun pointti.

Jos hän onkin 54-kiloinen muistisairas ja omaishoitajaa kaipaava 93-vuotias?

Vierailija
184/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsä mää olen.

t. Rauno 52 v. 18 cm (lepotila).

Vierailija
185/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 vuotias mies. Kalju ja parrakas. 196/103. Olen mielestäni ruma ja minua pidetään todella mukavana ja kilttinä, koska keskityn pelkästään tuottamaan muille hyvän olon. Ansiotasoni palkkatyössä on todella kova, jota kukaan ei päälle päin arvaa. Yleensä liikun duunarin työvaatteissa tai ikivanhoissa vaatteissani, jotka on kuluneita ja reikäisiä. Töissä taas olen erittäin edustavan näköinen.

Olen lämmin, ystävällinen. Tupakoin tolkuttomasti, mutta alkoholia käytän todella harvoin. Kännissä olen entistä mukavampi ja olen se joka pitää muut turvassa ja iloisina.

Olen introvertti ja toisaalta impulsiivinen. Kun sanon jotain, kaikki kuuntelevat. Tarvittaessa ilmaisen itseäni kovaa. Jos räjähdän, heikoimmat alkavat itkemään. Vahva empaattisuus pitää minut kuitenkin aina tilanteen tasalla, eikä kenellekään jää huono mieli.

Rumuudesta ja sormuksestani huolimatta naiset iskevät minua jatkuvasti. Koskaan en kuitenkaan muille anna. Seksiä sinun tulee haluta, koska minä haluan koko ajan, mutta olen huono tekemään aloitetta. Tulet saamaan orgasmin suuseksillä vaikka päivittäin. Ja sen jälkeen otan sinut rajusti takaapäin.

Hikoilen, piereskelen ja olen mielestäni melko epämiellyttävä ilmestys. Itsetuntoni on huono ja minua voi juoksuttaa ja käskyttää miten haluat.

Minä hoidan kaikki kotityöt, mutta en pidä koskaan kotia todella siistinä. Sotken paljon.

Vierailija
186/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen yksiössä asuva, erakkoelämästä nauttiva lähestulkoon kaveriton yksin viihtyvä ylipaineoinn mies etsii naista joko vähemmän tai enemmän vakavissa merkeissä. Olen melkein sataprosenttisen varma siitä, etten halua lapsia - voin harkita tähän poikkeusta mikäli koemme olevamme toisillemme sielunkumppanit universaalilla tasolla. Toivon, ettei sinulla ole omia lapsia.

Harrastuksina mm. videopelit, musiikki, elokuvien katselu, kävely ja pyöräily. Haluaisin matkustaa ulkomaille, mutta koronan takia en pahemmin tuhlaa asialle ajatuksia. En tupakoi, ja tätä odotan myös sinulta. Alkoholia käytän hyvin harvoin. Tiivistettynä: aika helvetin tylsä jätkä (eikä edes hävetä). En ole koskaan omistanut autoa enkä sellaista aio toistaiseksi hankia. Seurusteluhistoria ei ole olematon, mutta ei ole kovinkaan kummoinen. Introverttinä diggaan omasta ajasta sekä välttelen konflikteja. Jossain asioissa olen perfektionisti, toisissa asenne on "hällä väliä who cares". Arki-iltaisin päädyn yleensä sohvalle lojumaan töiden jälkeen. 

Työurani ei ole kovinkaan merkittävä, en vaan ole jaksanut panostaa tarpeeksi opiskeluun tms. Olen kuitenkin tällä hetkellä töissä alalla josta pidän. Lemmikit eivät ole ongelma, mutta kissoille olen allerginen. Minusta ei saa seuraa lätkämatseihin tms, koska ne eivät ole ikinä kiinnostaneet (televisiossa tai sen ulkopuolella). 

Naisissa minua viehtättää eniten nörtteys, luovuus/taiteellisuus, tavallisenomainen aitous ja naapurintyttömäinen suloisuus maustettuna sopivalla annostuksella pyöreyttä/chubbya (hoikkuuskin ok). Saligimmat ja meikkaajahirmut tuskin pitävät minua ykkösvalintanaan enkä ole koskaan em. naistyypistä innostunut. Naisehdokkaan toivon sijoittuvan ikäluokkaan 24-36 (tämä on neuvoteltavissa). Avioliittoon en usko koskaan haluavani. Kolmen kimppa olisi kiva joskus kokea, biseksuaalisuudesta siis plussa ja papukaijamerkki (tämän haaveeni olen valmis uhraamaan muuten täydellisen parisuhteen alttarille).

Ääriajattelevat öyhöt eivät kiinnosta, joten silakkaBLMfeministianarkistiantifasistit ja Suomen Kansa Ensin-tyypin leidit löytävät varmasti etsimänsä jostain toisesta miehestä. Mikäli kuvailet itseäsi lauseella "räväkkä, vaikea ja vittumainen" niin emme sovi yhteen. Mielenterveys tulisi olla myös kunnossa, menneisyydessäsi ei tule olla rikostuomioita tai tietoisesti aloitettua seurustelua rikollista taustaa omaavien henkilöiden kanssa. Joskus Tinderissä ollessani isken punaista rastia 97% sitä käyttäessäni.

Parisuhteessa pitäisi olla sopivissa määrin huumoria, hauskanpitoa, tunnetta, sekstailua, tekemistä yhdessä ja erikseen sekä yleensäkin hyvä meininki. 

Voi eiii, mä ole 7 vuotta liian vanha ja mulla on kaksi aikuista lasta, voitaisko neuvotella kuitenkin, että päästäis treffeille?

Vierailija
187/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei 40 vee nainen täällä. Olen pikkasen ylipainoinen, mutta muuten ihan ok, että ei tarvitse hävetä. Viihdyn vain mustissa vaatteissa ja omaan sairaan ja kieron huumorintajun.

Viikonloput vietän pelaillen tietokoneella (tällöin en kommunikoi kanssasi) tai katsomalla netflixistä scifisarjoja (enkä tällöinkään). Tykkään myös zombeista ja muista möröistä.

Viihdyn yksikseni ja joskus voin vaihtaa kanssasi muutaman sanasen, paitsi en silloin kun tulee formulat.

Välillä tissuttelen kalsarikännit ja kuuntelen vanhaa hevimetallia utubesta kunnes sammun. Olen myös paljon puhelimella. En tykkää käydä missään, enkä pidä ihmisistä muutenkaan. Lapsia on jo pois muuttaneita, joten saan yleensä olla rauhassa.

Olen ehkä kiva, siisti ja neuroottinen.

Elämäni nainen. Mies 58v, naimisissa

Vierailija
188/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen hoikka, vaatteet päällä hyväkroppainen ja ikäistäni nuoremman näköinen nainen, ilman vaatteita sitten näkyykin eletyn elämän merkit. Olen liikunnallinen ja pidän erityisesti luonnossa vaeltamisesta. Ja seksistä. Jos jaksan mitään, sillä krooninen sairaus vaikuttaa jaksamiseen. Olen kuitenkin positiivinen ja elämäniloinen.

Vierailija
189/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväpalkkainen, timmi viiden kissan omistava nainen, joka on onnellisesti naimisissa, ja kiusaa vaan setämiehiä ilmoituksellaan.

Vierailija
190/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÄSI YLÖS kuka meinaa kirjoittaa ilmoituksensa oikeasti Tinderiin, tms. palveluun jos saa yli 10 yläpeukkua?

Itselläni on raatorehellinen profiili teksti jo, oikeassa palvelussa. Joten en kirjoita sitä tänne näytille. Ei ole käännyttänyt kiinnostavia naisia pois, vielä... Mutta minun profiili ei ole tinderissä!

Vierailija
191/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias nainen, vajaa 160 cm, vartalomallini on pympyrä, olemukseltani nätti kuin sika pienenä ja aura kuin enkelillä. Lupaavasta ulkomuodostani huolimatta olen melko työläs kumppani. Olen välillä jopa neurokirjomaisen itsekäs, epäsiisti ja aikani kuluu lähinnä työntekoon ja opiskeluun. Kun minua stressaa, olen äärimmäisen kärttyinen, säksätän ja känisen. Koen siitä toki jälkikäteen valtavaa syyllisyyttä, ja yritän hyvittää tekojani ruuan ja seksin muodossa. Nautin seksistä paljon, mutta en ole sen suhteen oma-aloitteinen ja miehessä etsinkin juuri seksin suhteen rohkeaa ja aloitteellista miestä. En kuitenkaan häveliäisyyteni ja laiskuuteni vuoksi suostu kovin ketterään seksiin, ellen sitten ole todella humalassa tai siinä vaiheessa deittailua, kun yritän vielä miellyttää sinua. Todennäköisesti masturboin joka päivä ennen kuin tulet töistä, eikä minua sitten oikeastaan enää huvita tehdä muuta, kuin syödä.

Juodessani minusta tulee provokatiivinen Pikachu potenssiin amfetamiini. Todennäköisesti suhteemme kariutuu sen ensimmäisen ja viimeisen kerran, kun erehdyt viettämään kanssani illan baarissa. Tämän vuoksi mielelläni vietän viikonloput kotona saunoen ja tehden ruokaa, punaviiniä nautiskellen ja söpöstellen. Kuulostaa hyvältä, mutta tähänkin liittyy sellainen sudenkuoppa, että etenkin näin syksyn aikaan kuvittelen olevani eteväkin sienestäjä/marjastaja, ja haluan yleensä käydä poimimassa sienet/marjat itse. Tunnistan sienistä ehkä kanttarellin, mutta senkin vain kaupassa. Olen myös uhriutuva keittiömestari, eli jos ruokani ei onnistu siten, kuten päässäni olen sen kuvitellut, kieltäydyn syömästä yhtään mitään koko iltana, paitsi ehkä nukkumaanmentyäsi naukkaan jämistä palasen, ja totean ruuan olevan erinomaista. Ohjeita en myöskään lue; en reseptejä, Ikean ohjeita tai lääkeselostuksia. Valitan kuitenkin hartaasti, jos asiat eivät suju kuten kuvittelen.

Kärsin välillä ahdistuksesta ja masennuksesta, mutta luottamussuhteestamme riippuu, kuinka hyvin osaan asiani ilmaista. Välttämättä en ilmaise asiaa ollenkaan, vaan mystisesti vetäydyn suhteesta ilman selitystä. Tai sitten uuvutan sinut valituksellani. Joskus tämä liittyy täysin kuukautiskiertoon, jolloin ennustettavuutta on jonkin verran, mutta myös työstressi, perhestressi, vapaa-ajan tehostamisstressi, nälkä ja kylmä sekoittavat pakkaa.

Jos ja kun eroamme, oli se minun aloitteestani tai ei, odotettavissa on julmaa kielenkäyttöä ja moikka-viestejä vielä vuosienkin jälkeen. Todennäköisesti olen jo siirtynyt elämässäni eteenpäin, enkä ole sinusta enää tippaakaan kiinnostunut (mitä suurimmalla varmuudella kuvotat minua, koska olen keksinyt syitä traumatisoitua suhteestamme), mutta jos saisin sinut houkuteltua viekkaudellani sänkyyn, olisin varmaan aika tyytyväinen itseeni.

Mieheltä toivon jämäkkyyttä, turvallisuutta ja rajojen asettamista, sekä pyhimyksen kärsivällisyyttä. En koskaan voisi ääneen myöntää kannattavani mitään muuta kuin sukupuolten tasa-arvoa, mutta silti sisimmässäni haluan olla kotiäiti, vähän sellainen hössöttävä heikko nainen. Tällainen en kuitenkaan ole, koska ylpeys ei anna periksi, ja minuahan ei mikään mies ainakaan määräile. Mutta sitten kuitenkin voisinko olla, ajatukset sattuvat päähän.

Lapsia haluan palavasti, mutta toisaalta minua riivaa sietämätön YOLO, suorituskeskeisyys ja pelko siitä, että minusta tulee paska mutsi ja lapseni sekopäistyvät. En myöskään tiedä, kenen kanssa uskallan lisääntyä, koska turvattomuuteni on pohjaton ja olen oikeastaan varma, että minut jätetään ennemmin tai myöhemmin. Tai sitten minä jätän.

Toinen elämäni nainen. Mies 58v, aviossa.

Vierailija
192/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen lököttävissä flanellihousuissa ja lammastossuissa kotona hiimaileva nainen etsii miestä. Näpertelen puhelinta koko ajan. Kaksi lasta, jotka näpertelee puhelinta omissa huoneissaan. Viikonloppuisin juon flanellihousuissa viiniä ja näpertelen puhelinta. Tykkään seksistä, mutta en yleensä pysy hereillä niin pitkään että sitä ehtisi kanssani harrastaa. Teoriassa olen kiinnostunut vähän kaikesta, käytännössä en saa aikaiseksi mitään. Koirani turkki haisee minkkitarhalle.

😂 ihan niin kuin minä!!

Vierailija
193/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilusti viisikymppinen kouluttamaton vanhapoika, naisten suhteen melko kokematon, asuu vuokralla vaikka varaa olisi omaankin asuntoon.

Raitis, muutama kilo liikaa vatsan seudulla, introvertti maailmanparantaja ainakin omasta mielestään.

Tykkää eläimistä, koneista (ei hevosista tässä yhteydessä), matkustelusta lämpimiin maihin. 

Haaveilee jo eläkkeestä ja punaisesta tuvasta jossain. Mutta on tottunut siihen että haaveet tahtoo kaatua.

Vastaisin innoissani. Olet unelmieni mies. Harmi, ettei ikinä tavata.

Luulen, että sulla löytyis ottajia. Iso halaus Mr Tuntematon.

Vierailija
194/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäsosiaalinen, epäromanttinen, epäempaattinen ja ruma, mutta älykäs ja ennakkoluuloton keskustelija. Rahaa ei ole, mutta enpä paljon kulutakaan. Ekohenkiselle hipille loistava tilaisuus! Minulle kelpaa kirpparikalusteet ja dyykattu ruoka. Plussaa jos tykkään kokata; minä en viitsisi, mutta voin kyllä hoitaa tiskit. Toivoisin ettei sinulla ole lapsia, mutta kissat ovat enemmän kuin ok (itsellä ei kumpaakaan). Harrastan lähiluontoa, kirjastoa, museoita, YouTube-musaa, vauvapalstailua ja opiskelua, mutta seksi ei nappaa. PS. Ei kai se haittaa, että olen nörtti?

Vierailija
195/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö miestä, jolla riittäisi rohkeutta kulkea päivänvalollakin kaupungilla helkutin ruman akan kanssa. Punakka, hanakka, tanakka, reitevä ja persevä sekä n. 20 kg ylipainoinen kierosilmä absolutisti. Voittajalle tarjoan pullakahvit. No, miten on?

Vierailija
196/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KÄSI YLÖS kuka meinaa kirjoittaa ilmoituksensa oikeasti Tinderiin, tms. palveluun jos saa yli 10 yläpeukkua?

Ketjuun viestin laittaneena olen joko järkyttynyt ihmisten "kaheliudesta" tai tympääntynyt siitä että homma lyödään lekkeriksi, koska olen saanut ihan järjettömästi tykkäyksiä ja tosielämässä kukaan ei kajoaisi muhun kuuna päivänä. Niinkuin ei ole tehnytkään. Tinderiin en mene, koska se ahdistaa ja ei minulla ole siellä mitään annettavaa.

Eihän suurin osa lue aloituksesta kuin otsikon. En ainakaan itse huomannut että ylänuoli tarkoittaa treffilupausta. Olen tykkäillyt kaikista kommenteista jotka ovat hauskoja. Varmaan moni muukin.

Vierailija
197/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjuun viestin laittaneena olen joko järkyttynyt ihmisten "kaheliudesta" tai tympääntynyt siitä että homma lyödään lekkeriksi, koska olen saanut ihan järjettömästi tykkäyksiä ja tosielämässä kukaan ei kajoaisi muhun kuuna päivänä. Niinkuin ei ole tehnytkään. Tinderiin en mene, koska se ahdistaa ja ei minulla ole siellä mitään annettavaa.

Eihän suurin osa lue aloituksesta kuin otsikon. En ainakaan itse huomannut että ylänuoli tarkoittaa treffilupausta. Olen tykkäillyt kaikista kommenteista jotka ovat hauskoja. Varmaan moni muukin.

Jos ei lue kuin otsikon niin miten jaksaa lukea sitten kymmeniä viestejä vastauksia?

Eri

Vierailija
198/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotias vähän pullea nainen, kasvoista kaunis tosin. tyyli on vähän räväkkä hiusten ja vaatteiden ja mielipiteidenkin kanssa ettei ihan kaikkien makuun. saatan siis olla liian pomottava ja innokas vänkäämään esim. politiikasta, en kuitenkaan pahalla, tai mitään "känniriitelyä", ja jos sanot että hei, nyt menee överiksi niin tajuan kyllä itsekin. mutta eli sä et voi olla ihan kynnysmatto koska muuten suhteesta tulee tosi epätasapainoinen! monet pitää minua kuitenkin vähän liian suorapuheisena ja aiemmille puolisoille on muut kai naureskelleet että se jää ihan mun jalkoihin (mikä ikävää). 

olen tosi sosiaalinen ja siksi kaipaan miestä joka myös sais suunsa auki ja pärjäis erilaisessa seurassa. muutenkin puhekykyinen mies olis kiva, ja jolla myös raksuttais vähän. tästä päästäänkin takaisin minuun eli olen aika vaativa! kaikessa, ikävä kyllä. se heijastuu myös itseeni eli helposti olen pettynyt itseeni ja välillä allapäin ja ahdistunut ja huolestunut kaikesta. tarvinkin suhteessa kovasti kuuntelijaa ja huomiota ylipäätään. positiivisena voi sanoa että kaiken huomion, ymmärtämisen ja muun vastapainona olen hyvin aikaansaava, kunnostan kämppää ja sisustan ja pidän huolen että kotivakuutus on paras mahdollinen ja thaimaan lomalle on varmasti valittu se paras hotelli jne . toivon mieheltäkin kiinnostusta kodinhoitoon ja asioihin edes vähän, mutta kontrollifriikkinä päädyn itse kuitenkin hoitamaan lähes kaiken. minulla on mielipide yleensä kaikkeen maton väristä lähtien joten asioiden valinta ja päätökset voi olla joskus hankalia. olen parisuhteessa myös liian kontrolloiva toisen rahankäytöstä koska pelkään että puoliso tekee jotain tyhmää tai on peliaddikti tms - tämä selvästi minun baggagea. tässäkin järkipuhe tosin usein jeesaa, tai jos pidetään rahat mahd erillään, mutta esim. avioliitossa se ei onnistu.

annan huomiota myös takaisin ja olen hyvin hoivaava ja  uskollinen kumppani. kaikesta vittumaisuudesta huolimatta annan puolisolle omaa aikaa ja toivonkin että hänellä olisi oma elämä. 

vapaa-aikana tapaan paljon kavereita (ihan itekseni, miehen ei tarvi roikkua menoissa mukana), rakennan legoja, olen internetissä ja katson reality-telkkaa. juon liikaa alkoholia, en perskännejä mutta pari-useampi lasi viiniä  useampana iltana viikossa.  pidän itsestäni ja ulkonäöstäni (paitsi paino) huolta. en ole siivoushirmu enkä tykkää laittaa ruokaa, joten puolivalmisteilla ja take awayllä mennään jos ei mies osallistu. 

en tykkää urheilusta vaikka yritänkin aina jotain räpeltää että saisin kiloja pois. ei ole lapsia enkä halua niitä. eläimet on kivoja mutta olen allerginen enkä oikeestaan halua sitäkään valvollisuutta. 

Vierailija
199/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super-laiska (puoliksi syöty leipä tiskipöydällä päiviä, märät vaatteet koneessa päiviä) keski-ikäinen nainen täällä hei. En ole kätevä, en erähenkinen, en vaimomatskua. Maalaisjärkeä mulle ei ole suotu juuri lainkaan. Koti-uskonto-isänmaa ei ole mulle sopiva mantra.

Tykkään vaatteista ja sun on opittava kehumaan uusimpia hankintojani. Peppuni ei koskaan näytä liian isolta niissä.

Olen sarkastinen ja teräväkielinen mutta samaan aikaan äärimmäisen haavoittuvainen joten äläpä ala mulle. Paradoksaalisesti olen hyvin miellyttämishaluinen, joka johtaa siihen että olen ylikehuva, tulen liian lähelle sinua niin henkisesti kuin fyysisesti ja ahdistun jos ei kaikilla ole koko ajan mukavaa.

Niin, ja mainitsinko vaikean äiti-suhteen. Tästä joudut kuulemaan loputtomia vuodatuksia.

Tutustukaamme.

Vierailija
200/2062 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei lue kuin otsikon niin miten jaksaa lukea sitten kymmeniä viestejä vastauksia?

Eri

Tällä palstalla kaikki on väännettävä ratakiskosta.

Tämän nimenomaisen aloituksen idea tulee otsikosta esiin. Ei tarvitse lukea tekstiä. Itse luin sen kun avasin ketjun ensi kertaa. Myöhemmin palasin lukemaan uusia vastauksia, mutta koska minulla on muuta elämää, en muistanut ap:n sääntöjä.

Oletko sinä nyt tyytyväinen vai pitääkö minun lähteä treffeille kanssasi kun kerran vahingossa lupasin?