Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
221/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissan kanssa kahdestaan elävä 54/182/93 IT-nörtti mies etsii eläinrakasta naista jakamaan elämää kanssamme. Olen taipuvainen filosofoimaan elämästä ja kuolemastakin. En ole joka päivä positiivinen mutta lähes joka ilta kuitenkin. Mielenterveyden kanssa ei ole ongelmia liiemmin, sillä käyn kyllä terapiassa aina mikäli ongelmia ilmenee.

Haluan seuraa punaviinistä ja yhdessäolo-kotoilusta kiinnostuneesta naisesta. Et kaihda vakaviakaan aiheita, vaikka yleensä iloinen oletkin. Kotieläinkin olisi suotavaa olla, sillä myös kissa kaipaa kaveria - ja on tottunut myös koiriin. Tykkään tehdä ruokaa joten olisi kiva jos tykkäisit syödä.

Ai jukra, olisit minulle ihan täydellinen, jos olisit nainen! Voisitko mitenkään harkita siinä suhteessa muuttuvasi?

Minäkin tykkään kissoista, syömisestä, kotoilusta, punaviinistä ja filosofoinnista. Ja olen nörtti. Kokkaamisesta en niin perusta joten mukavaa jos hoidat sen. Minä voin tiskata.

Nyt kyllä harmittaa etten ole hetero...

Vierailija
222/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkeva,empaattinen, ihmisläheinen, välillä stressipallo. Rakastan paljon ja huolehdin toisten asioosta enemmän kuin omistani. Adhd. Tällä hetkellä kuntoutustuella. Toive työllistyä jos terveys antaa joku päivä myöten. Useita fyysisisiä perussaurauksia jotka aiheuttaneet työkyvyttömyyden. Optimisti, jalat maassa, pää pilvissä, leikkisä, innostuva, ikää 30v, idearikas. Tarvitsen apua asioiden hoidossa,saatat joutua msksamaan kanssani laskuja, tosin rahaa osaan käyttää oikeesti hyvin, eräs perheenjäsen opetti aikoinaan. Ostan vaatteet lähinnä kirpparilta. Emotionaalisesti melko älykäs.Multitaskaaja, tiskaan ja teen ruokaa samalla. Katson vain suomalaisia leffoja, muihin en jaksa keskittyä, vaikka olen korkeahkosti koulutettu mut mitäs se tähän ees liittyy :D tykkään seksistä. Normaalipaino. Pitkät hiukset, ei meikkiä, normaalinätti. Saatan itkeä joskus usein mutta se ei kestä pitkään. Jos suutun, tai olen ahdistunut ja olemme kotona, ja mahdollista on, rauhoitun parhaiten jos minut käärii peittoon :D en jaksa vslittaa turhista asioista, esim sukista lattioilla. Käytän puhelinta keskusyelujenkin aikana joskus koska siten keskityn paremmin. Olen yleensä vähään tyytyväinen. En tarvitse gourmet ravintolaa sillä lempipaikka on aasialainen buffet. Ei ole väliä paljonko synttäri/joululahjani maksaa mutta ostathan jotain. Vaikka pehmolelun abcltä. Olen ekstrovertti, kavereita on enemmän kuin aikaa heille. Osaan kertoa hyviä juttuja. Parhaiten vietän aikaa kuitenkin kotona. Minulla on aina jotain tekemistä. Olen add adhd yhdistelmä joten välillä tosi energinen, välillä jumittaa. Haluaisin yhden lapsen. Ps osaan kirjoittaa mut en jaksa välittää kirjoitusvirheistä epävirallisissa jutuissa

** kirjotin suodattamatta mitä mieleen tuli**

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotias toimistosihteeri, asun kaupungin vuokra-asunnossa ja suurimman osan ajasta vihaan naapureitani. Olen epäsosiaalinen ja ääni- sekä valoyliherkkä ja kärsin pahoista PMS-oireista. Tarvitsen paljon omaa aikaa. Olen ihan nätti meikattuna, normaalipainoinen mutta pehmeää löytyy reisistä ja pyllystä, en ole fitnesstyyppi, mutta jumppaan ja kävelen päivittäin. Huumorintajuinen olen, riippuu vähän mikä aika kuukaudesta. Viihdyn kotona, maksan omat laskuni, osaan laittaa perusruokia. Tykkään makkarasta. En polta ja alkoholia käytän vähän. En jaksa aina ajella karvoja.

Vierailija
224/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti 27-vuotias mutta käytökseltäni 12 ja puoli. Minulla on Suomen vihatuimmat ammatit, sillä töitä on tullut tehtyä toimittajana, tarjoilijana ja matkailualalla. Luonteeltani olen epävakaa ja kokeilunhaluinen. Olenkin kokeillut useita ihmisiä, mutta todennut usein että yksin on mukavampaa. Katselen mielelläni pseudotaiteellisia elokuvia sekä väittelen ihmisten kanssa.

Vierailija
225/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa eronnut nainen etsii miestä, joka häneen rakastuu. Olen sitä naistyyppiä, että miehet rakastuvat ilmeisesti lyhyelläkin tuntemisella. Minulla on tunne-elämän vaikeutena sanoa ei, en pidä sinusta. Kierrän, kaarran ja yritän saada sanottua, että ei, minun mielestäni me emme sovi yhteen ja ei, en ole rakastunut sinuun. Olen sitä paholaistyyppiä, jonka käy sääliksi sinun murtunut sydämesi ja joka ottaa sinut luokseen vielä yhdeksi yöksi. Näillä ihmissuhdetaidoilla olen kulkenut ikävuodet 14-36 ja päätynyt 4 kertaa kihloihin ja 2 kertaa naimisiin. Nimimerkki kesäkissaa etsimässä?

Vierailija
226/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen lyhyt ja nörttimäinen mies joka on näennäisesti ihan normaali: sosiaalisesti taitavahko, ei ylipainoinen, siististi pukeutunut ja säännöllisesti peseytyvä, töissäkäyvä, elämässä mukana oleva, ja harrastuksissaan taitava. Todellisuudessa aika erakko, paljon luultuakin pienituloisempi, ei omaa romanttisia kokemuksia juuri ollenkaan ja naisihanne on sellainen jonka mainitseminen johtaisi ihmettelyyn ja sen vähänkin miehekkyyden kyseenalaistamiseen.

Jos etsit parisuhdetta josta puuttuu sukupuoliroolit, paitsi siltä osin että sinä voisit ottaa ohjat sängyssä, tässä olisi kokematon ja kummallinen aikuinen Peter Pan-mies jonka kanssa voisit leikkiä teinirakkautta katsellen tähtiä eväsretkellä kallioiden päällä :)

Hei nro 20!

Mitä mieltä olet itseäsi vanhemmasta naisesta (jota luullaan aina nuoremmaksi)?

Erakko, nörtti ja lyhyt sopisi minulle, koska olen aivan samanlainen. Juu, voin vaikuttaa

, mutta todellisuudessa viihdy itseni ja ideoideni kanssa.

Vierailija
227/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavia ilmoja kaikki. Tekis mieli alkaa treffailemaan, harmi että oon jo suhteessa.

Tässä mun: 30 v. Nainen etsii jotakuta. Sairastelen aika paljon kroonisesti, mutta olen silti iloinen ja hyvää seuraa. Harrastan käsitöitä, tähtiin tuijottelua ja joogaa, vaikka olen aika kömpelö ja kankea. Minusta saat luovan ja innostuvan puolison, joka tosin on herkkä loukkaantumaan ja laiska kotitöissä. Seksi on ok korkeintaan kerran kuussa. Ethän tupakoi tai harrasta liikaa urheilua.

Vierailija
228/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

31-vuotias herkkä ja romanttinen lady etsii komeaa herrasmiestä joka haluaa sitoutua loppuelämäkseen. Olen kova tekemään töitä, pidän kodin siistinä ja tykkään leipoa. Miehen on oltava aito herrasmies ja pidettävä koirista.

Vierailija
229/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku:

Terve! Olen 29-vuotias melkein normaalipainoinen (2 kg ylipainoa) 30-kympin kriisissä rypevä pimu Uudeltamaalta. Minulla on pienet tissit, iso perse, pitkä suora hiirenharmaa tukka ja pisamoita. Etsin miekkosta, joka ei ota asioita turhan vakavasti, saa minut nauramaan ja tuntemaan itseni maailman onnekkaimmaksi naiseksi. Sinulla tulee olla kapeat kasvot ja paksu kihara tukka, koska olen koko elämäni ajan ihastunut vain nämä piirteet omaaviin miehiin.

Seksiä haluan välillä monta kertaa päivässä viikkojen ajan ja välillä on pidempiä kuivia kausia. Säännöllisyydestä on turha haaveilla seksirintamalla. Lauantai-iltana elokuvan jälkeen seksiä? Ei kiitos, kaipaan jotain erilaista ja spontaanimpaa. Kikattelen ja ääntelen paljon seksin aikana.

Olen optimistinen, urheilullinen, nauravainen ja leikkisä. Joskus raivostuttavuuteen asti. Teen kaikesta vitsiä ja en osaa olla vakava. Olen erittäin rehellinen ja loukkaan vahingossa ihmisiä, koska olen varsinainen sammakkosuu. En ole takertuvaista tyyppiä, paitsi ovulaation aikaan. Päinvastoin, olen välillä niin omissa maailmoissani, etten muista kysyä mitä sinulle kuuluu. Toivon, että sinullakin on omat juttusi. Tykkään tehdä asioita usein omilla ehdoillani.

Ethän mässytä ruokapöydässä, kiitos.

Kiinnostuitko? ;)

Vierailija
230/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kissoista pitävä kaunis nainen. Mies, saisit olla rikas ja komea, plussaa olisi jos omistaisit viinakaupan. Uskovainenkin voit myös olla, kunhan et liian tiukkapipoinen. Meikäläiselle viina, kalja ja punkku maistuu ja sätkäkin palaa. Toivottavasti sinullekin.

Vierailija
231/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hauska ja rempseä 43 v. naisihminen. Normaali vartalo, pitkä tukka. Asun yksin viikot ja lasteni kanssa viikonloput, joten tapailumme sijoittuu arki-iltoihin vähintään ensimmäisen vuoden ajan. Voin halailla ja pussailla suhteemme alussa, mutta oma fyysinen tila on minulle tärkeää. Äläpä siis turhaan odota, että se toistemme kainalossa kiehnääminen jatkuisi alkuhuumaa kauemmin. Kerron pikkutuhmia juttuja ja viinipäissäni saatan sinua kouraista. Jos siitä vedät herneet nenään, olet mielestäni tosikko.

Vierailija
232/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen nainen etsii älykästä, taiteellista ja sopivassa suhteessa herkkää ja maskuliinista miestä. Olen ihan reilusti ylipainoinen, minulla on todella pitkä ja vaikeahko mielenterveysongelmien historia. Käyn terapiassa ja mielenterveysongelmani haittaavat elämääni vieläkin. Minulla on monia paheita, kuten iltapäivälehdet, poliittinen twitter ja siitä suivaantuminen sekä vauva-palsta. Suuttuessani olen irrationaalinen ja jopa ilkeä. Sosiaalisissa tilanteissa saatan olla hieman awkward, tai sitten ihan supliikki, riippuu sen hetkisestä tilasta. Älykkyydeltäni olen hännällä, parhaimmillani erittäin empaattinen ja sosiaalisesti ihan taidokas. Luen paljon. Olen konservatiivi, joskus liiankin terävä sellainen, sillä koen että nykyinen poliittinen ilmapiiri oikein ajaa siihen. Sulta toivon siis jotain muuta poliittista suuntautumista kuin vihervasuriutta, mutta persoonaltasi sinun tulee olla hyvin avoin. Olen raivoabsolutisti alkoholin suhteen ja seurassani et voi ottaa edes yhtä olutta ainakaan säännöllisesti. Joskus kuitenkin käytän parempia tajuntaan vaikuttavia aineita, jota sinun tulee ymmärtää.

Nyt pelottaa, että joku tunnistaa :D

Vierailija
233/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ AARIMMAISEN itsenainen ja en ehka tarkoitettu parisuhteeseen, mutta muutama hali ois ihan kiva!  50+ jolla yksi aikuinen 'lapsi'. Rakastan matkustamista ( ei valttamatta ulkomailla), rentoilua, ulkoilua, lukemista, uuden oppimista, Nauran usein ja paljon, mutta tunnen oloni epavarmaksi jos seurassa on liian monia ekstrovertteja ja puheliaita jotka dominoivat tilanetta. Ja tykkaan kaljasta!

Vierailija
234/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilusti viisikymppinen kouluttamaton vanhapoika, naisten suhteen melko kokematon, asuu vuokralla vaikka varaa olisi omaankin asuntoon.

Raitis, muutama kilo liikaa vatsan seudulla, introvertti maailmanparantaja ainakin omasta mielestään.

Tykkää eläimistä, koneista (ei hevosista tässä yhteydessä), matkustelusta lämpimiin maihin. 

Haaveilee jo eläkkeestä ja punaisesta tuvasta jossain. Mutta on tottunut siihen että haaveet tahtoo kaatua.

No, ei tuo ole mikään kauhu-ilmoitus. Ihan perussymppis ja haaveita on hyvä olla. Joku viisas sanoi, että kannattaa olla tarkkana siitä mitä toivoo... se saattaa toteutua.

Vierailija
235/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v yhden lapsen äiti etsii vakaata suhdetta, jossa puhutaan suoraan eikä lueta rivien välistä. Sanon mitä ajattelen, enkä jaksa kohdella kumppaniani silkkihansikkain tai lukea piilomerkityksellisiä viestejä äänenpainoista. Olen akateemisesti koulutettu ja päivätöitä teen, mutta haluaisin enemmän vapaa-aikaa. En ehdi harrastamaan, mutta pidän eläimistä ja ravintolaillallisista. Elämäni prioriteetti on aina lapseni ja sinä, jota etsin, tulet olemaan se toiseksi paras ja ikuisella kakkossijalla. Voisitko tulla hemmottelemaan nuutunutta äiti-ihmistä ja hurmaamaan minut!

Vierailija
236/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marginaalifriikki, terve sekä suht timmi ja nätti, älykäs nainen kelpuuttaa sinut satunnaiseksi seurakseen, ehkä jopa pidempään, mutta väljään suhteeseen, jos olet pitkä, älykäs ja komea supermies. Näistä ei voi tinkiä. Kiinnostuksen kohteemme tai harrastuksemme ovat samat. Osaat vaihtaa tarvittaessa isomman vaihteen päälle, etkä nössötä tai saivartele virkamiesasenteella. Omaat hyvän yleissivistyksen, mutta titteleillä ei ole väliä, eikä pankkitilisi  saldo kiinnosta minua.

Vierailija
237/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, ikää 29 vuotta

Diagnoosit: skitsoaffektiivinen häiriö, ahdistuneisuushäiriö ja vaikea masennus. En suostu syömään lääkkeitä

Huumorintaju sarkastinen, elämänasenne realistinen

Panettaa ja olen märkänä 24/7

Normaalipainon alarajoilla, ihan ok body

Naamasta kehuja saatu

Vakitöissä, en etsi elättäjää

En halua muuttaa yhteen kenenkään kanssa, koskaan, etkä saa päätäni kääntymään tässä asiassa

Vapaa-aika menee Xboxilla pelatessa, joogatessa tai kirjoja lukiessa

Pakkomielteenomaiset kiinnostuksenkohteet filosofia ja avaruus

Sinulta toivon hyvää huumorintajua ja omaakin elämää, koska haluan olla paljon omissa oloissani

Vierailija
238/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotias taiteellinen introvertti. Ruma kuin krapulainen perkele. Perhekeskeinen ja rakastava

Vierailija
239/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29-vuotias taiteellinen introvertti. Ruma kuin krapulainen perkele. Perhekeskeinen ja rakastava

Mut mies vai nainen?

Vierailija
240/2057 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisen alan pätkätöillä itsensä joten kuten elättävä nelikymppinen sinkku etsii itselleen seuraa ensisijaisesti urheiluun ja sänkyyn. Sohvaperunat älkööt vaivautuko. Kympin juoksulenkki menee alle tuntiin säässä kuin säässä ja maastossa kuin maastossa. Kisoissa pistelen uhallanikin kovemmilla ajoilla, jättäen puolta nuorempia taakse. Laaja matkusteluhistoria. Siisti pieni velaton city-asunto. Tykkäsin käydä ennen korona-aikaa ystävieni kanssa lasillisella perjantaisin tai lauantaisin, ja toivon, että sinullakin on oma ystäväpiirisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme