Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1661/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimeentuleva nelikymppinen 173/72 mies etsii naista.

Olen luotettava, sosiaalisesti ja muutenkin kohtuullisen fiksu työnarkomaani. Ulkoisesti olen varmaankin melko keskitasoa, kroppa on kunnossa, mutta kasvot aika mitäänsanomattomat. Osaan keskustella sujuvasti melkein mistä vain tai vastaavasti pitää suuni kiinni. Vietän erittäin paljon aikaani töissä, en käy viihteellä oikeastaan koskaan. Olen savuton ja alkoholia nautin lasin tai kaksi jos sitä jossain tarjotaan.

Vapaa-aikanani (silloin harvoin kun sitä on) silloin tällöin pelailen tietokoneella, telkkari on minusta täysin turha keksintö enkä halua maata sohvan nurkassa, ethän sinäkään. Syksyisin metsästyskaudella katoan metsään ja palaan kun palaan, olet tervetullut mukaan jos viihdyt korvessa. Toivottavasti kestät sen, että olet jokatapauksessa todennäköisesti pitkiä aikoja yksin. Toivottavasti sinulle on myös mahdollista lähteä mukanani ulkomaille tarvittaessa ja kykenet toimimaan kalustetussa tilassa edustavasti. Ei ulkonäkövaatimuksia, mutta kiva olisi jos tuoli ei menisi alta rikki ja jaksaisit silloin tällöin lähteä salille tai lenkille kaveriksi. Seksissä minulle käy melkein mikä vaan kunhan itse olet ehdotuksissasi aloittellinen, olen sillä saralla hieman ujo. 

En petä enkä kyttää ja minulla on nollatoleranssi väkivallalle. En siedä alentavaa puhetta edes riitatilanteissa. Todennäköisesti näin ollen et voi purkaa vihaasi kovin vapaasti tai pyrkiä lyttäämään minua, en nykyisellään jatka suhdetta moisen ilmetessä. Olen kerran eronnut ja minulla on yksi lapsi.

Minusta saa loistavan lusikkakaverin silloin joskus kun olen kotona. Teen itse kotityöt ja laitan ruuat, mutta jos haluat pitää kasvimaata joudut hoitamaan sen itse. En pidä lemmikeistä, lapset on ok. Varallisuudellasi ei ole väliä kunhan elämänhallinta on balanssissa.

Vierailija
1662/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimeentuleva nelikymppinen 173/72 mies etsii naista.

Olen luotettava, sosiaalisesti ja muutenkin kohtuullisen fiksu työnarkomaani. Ulkoisesti olen varmaankin melko keskitasoa, kroppa on kunnossa, mutta kasvot aika mitäänsanomattomat. Osaan keskustella sujuvasti melkein mistä vain tai vastaavasti pitää suuni kiinni. Vietän erittäin paljon aikaani töissä, en käy viihteellä oikeastaan koskaan. Olen savuton ja alkoholia nautin lasin tai kaksi jos sitä jossain tarjotaan.

Vapaa-aikanani (silloin harvoin kun sitä on) silloin tällöin pelailen tietokoneella, telkkari on minusta täysin turha keksintö enkä halua maata sohvan nurkassa, ethän sinäkään. Syksyisin metsästyskaudella katoan metsään ja palaan kun palaan, olet tervetullut mukaan jos viihdyt korvessa. Toivottavasti kestät sen, että olet jokatapauksessa todennäköisesti pitkiä aikoja yksin. Toivottavasti sinulle on myös mahdollista lähteä mukanani ulkomaille tarvittaessa ja kykenet toimimaan kalustetussa tilassa edustavasti. Ei ulkonäkövaatimuksia, mutta kiva olisi jos tuoli ei menisi alta rikki ja jaksaisit silloin tällöin lähteä salille tai lenkille kaveriksi. Seksissä minulle käy melkein mikä vaan kunhan itse olet ehdotuksissasi aloittellinen, olen sillä saralla hieman ujo. 

En petä enkä kyttää ja minulla on nollatoleranssi väkivallalle. En siedä alentavaa puhetta edes riitatilanteissa. Todennäköisesti näin ollen et voi purkaa vihaasi kovin vapaasti tai pyrkiä lyttäämään minua, en nykyisellään jatka suhdetta moisen ilmetessä. Olen kerran eronnut ja minulla on yksi lapsi.

Minusta saa loistavan lusikkakaverin silloin joskus kun olen kotona. Teen itse kotityöt ja laitan ruuat, mutta jos haluat pitää kasvimaata joudut hoitamaan sen itse. En pidä lemmikeistä, lapset on ok. Varallisuudellasi ei ole väliä kunhan elämänhallinta on balanssissa.

Aika täydellinen, erityisesti tuo sopuisuuden korostaminen. Ihme on, jos ei ole tarjokkaita jonossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-v mies, hieman sivulta harmaantuvat hiukset, akateemisesti koulutettu ja hyvässä ansiotyössä johtavassa asemassa, työpäivät joskus turhan pitkiä. Keskimittainen, vatsan seudulla hieman liikaa, mutta rautaa nousee keskiverto konttorirottaa enemmän, harrastusta takana yli 20 vuotta. Musikaalinen, soittotaitoinen ja melko laajalla musiikkimaulla varustettu. Keskivertoa pidemmällä ja paksummalla varustettu, kokemuksia vain yhdestä naisesta yli kahdelta kymmeltä vuodelta eli uskollinen. Pitkäpinnainen, lapsirakas, kiltti, huumorintajuinen, mutta välillä hieman lapsellinen ja yliavulias. Välillä turhankin innostunut ja kiinnostunut monista eri asioista.

Vierailija
1664/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias nainen joka ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Jännitän ihmisiä ja en osaa ainakaan enää kunnolla tutustua. Samasta syystä ystäviä ei ole. Siihen tosin vaikuttaa menneisyyden ikävät kokemukset kuten kiusaaminen myös. Minun on hyvin vaikeaa luottaa muihin ja olla rento muiden joukossa. Koen itsetuntoni olevan ihan maassa ja häpeän itseäni. Toisaalta olen muutenkin ujo introvertti. Kaipaan omaa rauhaa, mutta myös varsinkin välillä rakkautta ja sitä että joku välittäisi. Ystäviä myös, koska eihän se ole kivaa olla ihan yksin. Ei minustakaan, vaikka puolittainen erakko olenkin.

Pyrin iloitsemaan pienistä asioista, vaikka varsinkin viime vuosina huomaan vähän luovuttaneeni elämässäni. En jaksa olla niin toiveikas enää kuin lähemmäs 20-vuotiaana. Se näkyy ajoittaisena surullisuuden ja väsymyksen tunteena. Diagnooseja ei ole, mutta olen varmasti ollut jo yläkoulu iästä masennukseen taipuva. Mietin paljon kaikkea ja näin ikävät jutut mielessä usein. Olen muuten ihan ok ihminen. En haluaisi loukata muita, kun tiedän miltä se tuntuu niin hyvin. Koen maailman välillä julmaksi paikaksi. Yksin on helpompaa olla kuin porukassa jossa tulee surullinen olo.

Muuten elämäni on ihan ns kesken. Ei ole työtä (ei oikein kokemustakaan), ei ammattia lukion jälkeen. Tosin yritän saada kesken jääneen koulutuksen edes loppuun. Moni tietää hyvin ns kuka on ja mitä haluaa. Minä en tiedä vieläkään kuin muutamia juttuja. Ehkä toisten seura auttaisi saamaan minustakin ns näkyvämmän ihmisen. Dissosiaatio tuttua myös minulle välillä. Ehkä kiusaaminen tuonut myös niitä oloja. Muuten jännitän kaikkea ja vetäydyn mielelläni omaan rauhaan. Pitäisi siis nyt opetella taas vähitellen tutustumaan muihin.

Muuten olen silti ihan mukava ja höpsö ihminen. Haaveilen usein ja pakenen todellisuutta niihin. Tykkään monista asioista kuten musiikista, ulkoilusta, luonnosta sekä eläimistä. Olen silti ns vaikeakin ihminen kun epäröin, jännitän ja epäilen kaikkea. Jonkun pitäisi sata kertaa varmaan sanoa, että olet ok ja kaikki on hyvin ennen kuin uskoisin sitä. Muuten en kaipaan silti mitään kehumisia sen enempää. Vakuuttelua ja rauhoittelua enemmänkin. Toisessa tärkeää luotettavuus, rehellisyys ja ns kiltti luonne. Muuten en voi suuria kriteereitä vaatia. Jos toinen pitäisi esim musiikista niin sekin jo kiva asia. Olen vähän nolosti koukussa esim fanfiktioon sen vuoksi, että moni kirjoittaa niin niin riipaisevasti esim yksinäisyydestä ja läheisyyden puutteesta. Pitkästi kirjoitan, kun asiaa olisi välillä paljonkin.

Vierailija
1665/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias nainen, puolipitkät rusehtavan vaaleat hiukset, 160 cm 50 kg, sanotaan kauniiksi mitä itse en koe olevani, rakastan eläimiä ja kasveja, en tykkää ihmisistä, mutta kumppani olisi kiva, tykkään s e k s i s t ä, mutten liiallisesta halailusta, koska se on ahdistavaa. Tykkään simppelistä, siististä, pienestä maalaistalosta, jossa voisin asua aika omavaraisesti. Tykkään käydä kirpputoreilla ja korjata vaatteita ja elää eettisesti, mutta en ole vegaani, ja tykkään hyvistä tavoista ja perus hygieenistä. Tykkään kulkea luonnossa, mutta itselläni on vaikea asteinen masennus ja itsetuhoisuus, jotka vaikeuttavat elämääni... ja minulla on myös dissosiatiivinenmuistinmenetys, (onpa pitkä nimi.)

Vierailija
1666/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 28-vuotias nainen joka ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Jännitän ihmisiä ja en osaa ainakaan enää kunnolla tutustua. Samasta syystä ystäviä ei ole. Siihen tosin vaikuttaa menneisyyden ikävät kokemukset kuten kiusaaminen myös. Minun on hyvin vaikeaa luottaa muihin ja olla rento muiden joukossa. Koen itsetuntoni olevan ihan maassa ja häpeän itseäni. Toisaalta olen muutenkin ujo introvertti. Kaipaan omaa rauhaa, mutta myös varsinkin välillä rakkautta ja sitä että joku välittäisi. Ystäviä myös, koska eihän se ole kivaa olla ihan yksin. Ei minustakaan, vaikka puolittainen erakko olenkin.

Pyrin iloitsemaan pienistä asioista, vaikka varsinkin viime vuosina huomaan vähän luovuttaneeni elämässäni. En jaksa olla niin toiveikas enää kuin lähemmäs 20-vuotiaana. Se näkyy ajoittaisena surullisuuden ja väsymyksen tunteena. Diagnooseja ei ole, mutta olen varmasti ollut jo yläkoulu iästä masennukseen taipuva. Mietin paljon kaikkea ja näin ikävät jutut mielessä usein. Olen muuten ihan ok ihminen. En haluaisi loukata muita, kun tiedän miltä se tuntuu niin hyvin. Koen maailman välillä julmaksi paikaksi. Yksin on helpompaa olla kuin porukassa jossa tulee surullinen olo.

Muuten elämäni on ihan ns kesken. Ei ole työtä (ei oikein kokemustakaan), ei ammattia lukion jälkeen. Tosin yritän saada kesken jääneen koulutuksen edes loppuun. Moni tietää hyvin ns kuka on ja mitä haluaa. Minä en tiedä vieläkään kuin muutamia juttuja. Ehkä toisten seura auttaisi saamaan minustakin ns näkyvämmän ihmisen. Dissosiaatio tuttua myös minulle välillä. Ehkä kiusaaminen tuonut myös niitä oloja. Muuten jännitän kaikkea ja vetäydyn mielelläni omaan rauhaan. Pitäisi siis nyt opetella taas vähitellen tutustumaan muihin.

Muuten olen silti ihan mukava ja höpsö ihminen. Haaveilen usein ja pakenen todellisuutta niihin. Tykkään monista asioista kuten musiikista, ulkoilusta, luonnosta sekä eläimistä. Olen silti ns vaikeakin ihminen kun epäröin, jännitän ja epäilen kaikkea. Jonkun pitäisi sata kertaa varmaan sanoa, että olet ok ja kaikki on hyvin ennen kuin uskoisin sitä. Muuten en kaipaan silti mitään kehumisia sen enempää. Vakuuttelua ja rauhoittelua enemmänkin. Toisessa tärkeää luotettavuus, rehellisyys ja ns kiltti luonne. Muuten en voi suuria kriteereitä vaatia. Jos toinen pitäisi esim musiikista niin sekin jo kiva asia. Olen vähän nolosti koukussa esim fanfiktioon sen vuoksi, että moni kirjoittaa niin niin riipaisevasti esim yksinäisyydestä ja läheisyyden puutteesta. Pitkästi kirjoitan, kun asiaa olisi välillä paljonkin.

Wow, ihan kuin minä. Olisi kiva tutustua.

Vierailija
1667/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäyksenä vielä ulkonäköni joka on hyvin tavallinen. Olen roteva ja 170 cm pitkä. Ylipainoa ei ole, mutta mikään siro on ole. Pitkät melko huonokuntoiset hiukset ja silmälasit.

Vierailija
1668/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 28-vuotias nainen joka ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Jännitän ihmisiä ja en osaa ainakaan enää kunnolla tutustua.....

Käy luomassa uusi sähköpostiosoite vaikka gmailiin ja postaa tänne, niin varmaan jonkinlaista, ainakin kirjeenvaihtoseuraa, löytyy. Huonona puolena tulee valtava määrä miesten intiimikuvia + ehdotteluja.

Vierailija
1669/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt lihava työnarkomaani. Kerään kaikki mahdolliset luottamustoimet niin töissä kuin vapaa-ajalla ja kiukuttelen kun stressiä pukkaa niiden kaikkien hoitamisesta. Suomalaisittain hyvätuloinen, mutta turha odottaa luxuslahjoja koska kaikki "ylimääräinen" menee sijoituksiin joita tuskin realisoin koskaan. Tupakoin ja käytän alkoholia runsaasti, mutta toivoisin että et juo koska olen yhden hyvän ryyppykaverin päässä täysipäiväisestä alkoholismista. Ei kissoja eikä lapsia kiitos, laiskat koirat ok.

Vierailija
1670/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen ujo ja keskivertoa huomattavasti älykkäämpi keski-ikäinen neitsyt (N) hakee sielunkumppania. Kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta on niin vähän, että käytännössä joutuisit opettamaan minulle lähes kaiken - kunhan ensin uskallan kahta metriä lähemmäksi sinua. Eli petipuuhia joudut kyllä odottamaan, sori siitä 😁 Minulla on myös 2 kissaa ja ne ovat tärkeysjärjestyksessä ensimmäisinä. Jos se on sinulle ongelma, niin voi voi ja lämmin leipä. Kaikesta huolimatta minulta löytyy hyvinkin synkkää huumorintajua vaikka muille jakaa ja kultainen sydän paksujen suojamuurien sisältä. Joten jos et (kovin paljoa) säikähtänyt, niin laita viestiä ja tutustutaan -hitaaaasti.

Vierailija
1671/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 vuotias yksinäinen nainen, jolla ei ole yhtään ystävää. Minulla on vakava masennus ja sosiaalisten tilanteiden pelko, lannistun ja ahdistun myös hyvin herkästi. Asioiden aloittaminen on hankalaa, enkä osaa päättää mitä teen, jos vaihtoehtoja on useampi kuin yksi. Olen lyhyt, kalju ja muutama kilo ylipainoa. Minulla on kuulemma kauniit silmät. En polta tupakkaa, enkä käytä alkoholia juuri lainkaan. Olen jatkuvasti kotona, koska ulos meneminen on haastavaa. Haluaisin kyllä käydä ulkonakin ja ehkä matkustaa jonnekin, mutta en yksin uskalla mennä. Pelaan tietokonepelejä ja olisi mukavaa, jos sinäkin tykkäisit pelata jotain kanssani. Tykkään myös kirpputoreista, mutta en ole pitkään aikaan päässyt käymään. En ole heti valmis muuttamaan yhteen, vaan on parempi että molemmilla omat asunnot, jolloin pääsee helpommin hetkeksi omaan rauhaan. Minulla on yksi aikuinen lapsi. Olisi mukava, jos tykkäisit siivota ja laittaa ruokaa sekä korjata kotona jotain, vaihtaa vaikka lamput tai auttaa tietokoneongelmissa. Olethan kiltti, rehellinen ja tykkäät kissoista myös. Sukupuolellasi ei ole niin väliä, pidän molemmista. Seksistä en ole kovin kiinnostunut, mutta toisinaan kaipaan läheisyyttä ja hipsuttelua.

Vierailija
1672/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku oikeasti kaipaa seuraa niin laittakaa kaupunki ja/tai s-posti

Vierailija
1673/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen lököttävissä flanellihousuissa ja lammastossuissa kotona hiimaileva nainen etsii miestä. Näpertelen puhelinta koko ajan. Kaksi lasta, jotka näpertelee puhelinta omissa huoneissaan. Viikonloppuisin juon flanellihousuissa viiniä ja näpertelen puhelinta. Tykkään seksistä, mutta en yleensä pysy hereillä niin pitkään että sitä ehtisi kanssani harrastaa. Teoriassa olen kiinnostunut vähän kaikesta, käytännössä en saa aikaiseksi mitään. Koirani turkki haisee minkkitarhalle.

Tilannepäivitys, aloin seurustelemaan helmikuussa. Nyt mies valittaa kun näprään puhelinta enkä pysy hereillä niin kauan että voisin harrastaa seksiä. 🤷🏻 Toisaalta meni kyllä yllättävänkin pitkään ennen kuin se hoksas tän kuvion.

Vierailija
1674/2057 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45 vuotias yksinäinen nainen, jolla ei ole yhtään ystävää. Minulla on vakava masennus ja sosiaalisten tilanteiden pelko, lannistun ja ahdistun myös hyvin herkästi. Asioiden aloittaminen on hankalaa, enkä osaa päättää mitä teen, jos vaihtoehtoja on useampi kuin yksi. Olen lyhyt, kalju ja muutama kilo ylipainoa. Minulla on kuulemma kauniit silmät. En polta tupakkaa, enkä käytä alkoholia juuri lainkaan. Olen jatkuvasti kotona, koska ulos meneminen on haastavaa. Haluaisin kyllä käydä ulkonakin ja ehkä matkustaa jonnekin, mutta en yksin uskalla mennä. Pelaan tietokonepelejä ja olisi mukavaa, jos sinäkin tykkäisit pelata jotain kanssani. Tykkään myös kirpputoreista, mutta en ole pitkään aikaan päässyt käymään. En ole heti valmis muuttamaan yhteen, vaan on parempi että molemmilla omat asunnot, jolloin pääsee helpommin hetkeksi omaan rauhaan. Minulla on yksi aikuinen lapsi. Olisi mukava, jos tykkäisit siivota ja laittaa ruokaa sekä korjata kotona jotain, vaihtaa vaikka lamput tai auttaa tietokoneongelmissa. Olethan kiltti, rehellinen ja tykkäät kissoista myös. Sukupuolellasi ei ole niin väliä, pidän molemmista. Seksistä en ole kovin kiinnostunut, mutta toisinaan kaipaan läheisyyttä ja hipsuttelua.

Kuulostat herttaiselta 😊

Tietokonehommista en tajua sitten mitään, mutta pienet remppahommat onnistuu.

Mä puuhastelen ja auttelen mielelläni, voitais olla frendejä, kuulostat paljon itseltäni

Tekisi mieli halata sua! :)

Vierailija
1675/2057 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen lököttävissä flanellihousuissa ja lammastossuissa kotona hiimaileva nainen etsii miestä. Näpertelen puhelinta koko ajan. Kaksi lasta, jotka näpertelee puhelinta omissa huoneissaan. Viikonloppuisin juon flanellihousuissa viiniä ja näpertelen puhelinta. Tykkään seksistä, mutta en yleensä pysy hereillä niin pitkään että sitä ehtisi kanssani harrastaa. Teoriassa olen kiinnostunut vähän kaikesta, käytännössä en saa aikaiseksi mitään. Koirani turkki haisee minkkitarhalle.

Tilannepäivitys, aloin seurustelemaan helmikuussa. Nyt mies valittaa kun näprään puhelinta enkä pysy hereillä niin kauan että voisin harrastaa seksiä. 🤷🏻 Toisaalta meni kyllä yllättävänkin pitkään ennen kuin se hoksas tän kuvion.

Kerroitko hänelle ennen seurustelua tämän?

Vierailija
1676/2057 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroitko hänelle ennen seurustelua tämän?

Ei ole mikään tinderdeitti, jolle olisi sillä tavalla tullut lueteltua ominaisuuksia.

Vierailija
1677/2057 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen,tupakoin ja juon aivan liikaa..viihdyn nuorten miesten kanssa ja mieluiten yhden yön koska olen naimisissa...otathan yhteyttä tätimies-34v.  Siinä ois rehellinen,miehet miten irtoaisi treffit?

Vierailija
1678/2057 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikutoisia diagnooseja ei voi tehdä, mutta sanottakoon että henkilö omaa vahvoja narsistisia piirteitä, jos ilmoitus on tosi. Toisaalta ko piirteitä omaava henkilö ei pysty itseanalyysiin. Hänellä ei ole yhteyttä itseensä.

Vierailija
1679/2057 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen lyhyt ja nörttimäinen mies joka on näennäisesti ihan normaali: sosiaalisesti taitavahko, ei ylipainoinen, siististi pukeutunut ja säännöllisesti peseytyvä, töissäkäyvä, elämässä mukana oleva, ja harrastuksissaan taitava. Todellisuudessa aika erakko, paljon luultuakin pienituloisempi, ei omaa romanttisia kokemuksia juuri ollenkaan ja naisihanne on sellainen jonka mainitseminen johtaisi ihmettelyyn ja sen vähänkin miehekkyyden kyseenalaistamiseen.

Jos etsit parisuhdetta josta puuttuu sukupuoliroolit, paitsi siltä osin että sinä voisit ottaa ohjat sängyssä, tässä olisi kokematon ja kummallinen aikuinen Peter Pan-mies jonka kanssa voisit leikkiä teinirakkautta katsellen tähtiä eväsretkellä kallioiden päällä :)

Trolli vai tosissaan kirjoitettu?

Tässä yhdistyvät kaikki turn-offit, etenkin palstanaisten ikäluokan silmissä (lapsiperheikä).

Tosissaan kirjoitettu.

Olen se palstatarinoiden kokematon ja kiltti epämies jolla palstasiskosi pelottelivat kun olit sinkku.

Kuulostaa ihanalta, mulla on tämmöinen epämiehekäs mies, joka ei tykkää sukupuolirooleista. Sopii mulle.

Ps. Tää ei oo sarkasmia.

Vierailija
1680/2057 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen lyhyt ja nörttimäinen mies joka on näennäisesti ihan normaali: sosiaalisesti taitavahko, ei ylipainoinen, siististi pukeutunut ja säännöllisesti peseytyvä, töissäkäyvä, elämässä mukana oleva, ja harrastuksissaan taitava. Todellisuudessa aika erakko, paljon luultuakin pienituloisempi, ei omaa romanttisia kokemuksia juuri ollenkaan ja naisihanne on sellainen jonka mainitseminen johtaisi ihmettelyyn ja sen vähänkin miehekkyyden kyseenalaistamiseen.

Jos etsit parisuhdetta josta puuttuu sukupuoliroolit, paitsi siltä osin että sinä voisit ottaa ohjat sängyssä, tässä olisi kokematon ja kummallinen aikuinen Peter Pan-mies jonka kanssa voisit leikkiä teinirakkautta katsellen tähtiä eväsretkellä kallioiden päällä :)

Trolli vai tosissaan kirjoitettu?

Tässä yhdistyvät kaikki turn-offit, etenkin palstanaisten ikäluokan silmissä (lapsiperheikä).

Tosissaan kirjoitettu.

Olen se palstatarinoiden kokematon ja kiltti epämies jolla palstasiskosi pelottelivat kun olit sinkku.

Kuulostaa ihanalta, mulla on tämmöinen epämiehekäs mies, joka ei tykkää sukupuolirooleista. Sopii mulle. <3 Toivottavasti tän ilmon kirjottaja löytää kans jonkun, joka osaa häntä arvostaa.

Ps. Tää ei oo sarkasmia.

Pukeutuuko naisen vaatteisiin? Kummallisuutta kartetaan, jos ihmistä ei tunne, koska se voi olla hyvinkin kummallista ja pelottavalla tavalla.

Sitten eri asia, jos ihnisen jo tuntee. Mutta aika moni tuolla tavalla itseään kuvaileva ei ole hetero. Siksi en kyllä vastaisi deittimielessä, muuten kyllä ystävänä varmaan kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan