Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1641/2057 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No moro! Mikä sun diagnoosi on?

Olen 34-vuotias nainen, jota kukaan ei usko.

Osaan mainiosti esittää reipasta ja rohkeaa, mutta olen halunnut vaan kuolla jo lapsesta asti, kaikki on vaikeaa mulle. Olen päässyt yli 20-vuoden syömishäiriöistä (kutakuinkin). Tilalle onkin sit puhjennut dissosiaatio ja ptsd, (traumatausta, väkivalta, hylkäämiskokemukset jne jne) juuri heitin keikan osastolla, siellä oli ihan kivaa! Ahdistuneisuushäiriö, paniikkikohtaukset ja pelot pitää mut riippuvaisena ja takertuvana Sinuun. Joudut ehkä hoitamaan kaupassa käynnit (jos uskallan mukaan, niin roolin sussankiinni) kun mua dissottaa, ahistaa ja on paniikki, et sä kuitenkaan tajuu!?! Mutta mä hoidan kokkailun ja tiskit. Mieheni on veikanneet mua nymfomaaniksi, ethän mieluummin tumputa? Tykkään miellyttää ja huomioida myös sängyssä, keittiön ja kaiken muun lisäksi. Ethän satuta mua? Joskus unohdan itse syödä angstipäissäni kokonaan, mutta sut mä ruokin oli mikä tahansa.

Olen arka, ujo, kiltti ja empaattinen mutta sihteessa uhattuna aivan kaamee ämmä, vaikea ja vttumainen enkä ota itsekään selvää mikä vaivaa. Paitsi KAIKKI!!!

Nyt käynnissä myös ADHD-tutkimukset. Välillä epäilevät epävakaata.

Oon hoikka ja hiton söpö, joka tuntuu riittävän miehille ja sit kaikki muu mussa onkin ollut ilmeisen prceestä koska olen ottanut turpiini useammassa suhteessa ja tunnun ajavan mieheni(kin) hulluiksi.

Juuri nyt järkyttävä masennuskausi ja haluun vaan kuolla, mutta yritän tässä olla positiivinen ja tehdä vaikutusta!

Voisitko olla mulle kiltti, mäkin haluaisin olla sulle?

Keskustelisin mielelläni kanssasi diagnooseista ja musiikista. Laitathan tekstiviestiä, puhelimessa jäädyn.

Mää rakastan sua jo nyt!!!

Voidaanko olla kavereita <3

Voidaan 😊 kumppanin lisäksi uupuu ystävät.

Aaws! Jos et säikähtänyt ylläolevasta kylähullukommentista (joka olen minä, tadaa!) ja haluat vielä ystävän niin tutustutaan vaan 😁

Olis mahtavaa! Luin tekstisi ja ajattelin "ei hlvetti, jos toi ois mies, niin siitä tulis varmasti mun mies" 😁

Mulla on vähän Jeesus-kompleksi niin vedän puoleeni (ja tarvitsen?) itseänikin hullumpia tapauksia, joiden ongelmiin paneutua, jotta ei tarvitse kohdata omia ongelmia ja tehdä omalle elämälleni mitään.

Hyvä, jos et juo alkoholia. Juodessani mä tinttaan kuin sieni ja saatan kännissä lähennellä suakin enkä muista mitään siitä myöhemmin. Mutta jos seura ei juo niin en mäkään kehtaa (mullahan on rauhoittavani). Eihän tapella?

Meillä tulis varmasti mielenkiintoista ja mukavaa 🤗

Mikä on sun diagnoosi ja lääkitys?

Terveisin tuo miehen ja kaverinkipeä moniongelmainen nainen

Vierailija
1642/2057 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan mainiosti esittää reipasta ja rohkeaa, mutta olen halunnut vaan kuolla jo lapsesta asti, kaikki on vaikeaa mulle. Olen päässyt yli 20-vuoden syömishäiriöistä (kutakuinkin). Tilalle onkin sit puhjennut dissosiaatio ja ptsd, (traumatausta, väkivalta, hylkäämiskokemukset jne jne) juuri heitin keikan osastolla, siellä oli ihan kivaa! Ahdistuneisuushäiriö, paniikkikohtaukset ja pelot pitää mut riippuvaisena ja takertuvana Sinuun. Joudut ehkä hoitamaan kaupassa käynnit (jos uskallan mukaan, niin roolin sussankiinni) kun mua dissottaa, ahistaa ja on paniikki, et sä kuitenkaan tajuu!?! Mutta mä hoidan kokkailun ja tiskit. Mieheni on veikanneet mua nymfomaaniksi, ethän mieluummin tumputa? Tykkään miellyttää ja huomioida myös sängyssä, keittiön ja kaiken muun lisäksi. Ethän satuta mua? Joskus unohdan itse syödä angstipäissäni kokonaan, mutta sut mä ruokin oli mikä tahansa.

Olen arka, ujo, kiltti ja empaattinen mutta sihteessa uhattuna aivan kaamee ämmä, vaikea ja vttumainen enkä ota itsekään selvää mikä vaivaa. Paitsi KAIKKI!!!

Oon hoikka ja hiton söpö, joka tuntuu riittävän miehille ja sit kaikki muu mussa onkin ollut ilmeisen prceestä koska olen ottanut turpiini useammassa suhteessa ja tunnun ajavan mieheni(kin) hulluiksi.

Juuri nyt järkyttävä masennuskausi ja haluun vaan kuolla, mutta yritän tässä olla positiivinen ja tehdä vaikutusta!

Keskustelisin mielelläni kanssasi diagnooseista ja musiikista. Laitathan tekstiviestiä, puhelimessa jäädyn.

Aaws! Jos et säikähtänyt ylläolevasta kylähullukommentista (joka olen minä, tadaa!) ja haluat vielä ystävän niin tutustutaan vaan 😁

Olis mahtavaa! Luin tekstisi ja ajattelin "ei hlvetti, jos toi ois mies, niin siitä tulis varmasti mun mies" 😁

Mulla on vähän Jeesus-kompleksi niin vedän puoleeni (ja tarvitsen?) itseänikin hullumpia tapauksia, joiden ongelmiin paneutua, jotta ei tarvitse kohdata omia ongelmia ja tehdä omalle elämälleni mitään.

Hyvä, jos et juo alkoholia. Juodessani mä tinttaan kuin sieni ja saatan kännissä lähennellä suakin enkä muista mitään siitä myöhemmin. Mutta jos seura ei juo niin en mäkään kehtaa (mullahan on rauhoittavani). Eihän tapella?

Oih, sittenhän mä olen just sellanen hullu jota tarvitset :D Eikä mua haittaa lainkaan jos mua lähennellään, päinvastoin ;) Mulla on siis dissosiatiivinen identiteettihäiriö ja keskivaikea masennus johon vedän brintellixiä maksimiannoksella, ja propralia ajoittaiseen ahdistukseen, DIDiin taas ei mitään lääkettä olekaan vaan traumaterapiaan pitäis mennä itseään "eheyttämään". Nää on mulla tällä hetkellä ihan hyvin hallussa toisin kuin kirjoittamastani viestistä voisi ehkä päätellä :D

T. kylähullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/2057 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

QiimaYallu haluis juoda sun nektaria suoraan astiasta.

Vierailija
1644/2057 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti ihan näpsäkkä 32-vuotias nainen; normaalipainoinen, symmetriset kasvot, puhtaat ja tyyliltään ajattomat vaatteet. Pitkäaikaistyötön, keskivaikeasta masennuksesta toipuva, liikunnasta nauttiva, vähän yksinäinen ja liki kouluttautumaton. Herkkä ja takakireä suorittaja, joka voisi aina tehdä kaiken paremmin, eikä sen vuoksi teekään juuri mitään. Mielummin katson lineaarisesta tv:stä aivotonta soopaa/tylsiä keskusteluohjelmia kuin bingetän suoratoistopalveluita. En juuri juo enkä polta. 

Vierailija
1645/2057 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias vässykkämies, ei koskaan käynyt eläessään yökerhossa, keskivaikea puhelin- ja nettiriippuvuus, kaikki vieraat ihastelee siistiä kotia vaikka oikeasti yksin ollessa kämppä on järkyttävä läävä ja siivoan aina vieraita varten kaiken tiptop. Ihmistyypiltä kynnysmatto, antaa kaikkien kävellä yli, ei uskalla pitää puoliaan. Sängyssä korkeintaan keskinkertainen, välillä vaikeuksia pysyä kovana, tykkää liikaa hipsuttelusta, joka aiheuttaa kiusallisia tilanteita jos päädymme yhden yön juttuun.

Vierailija
1646/2057 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti mielenterveysongelmainen hiivaisen tussun omaava av-mamma etsii hyvätuloista ja korkeakoulutettua miestä tositarkoituksella. Ethän ole pinnallinen, vaan sisin on sinulle ihmisessä tärkeintä.

Vierailija
1647/2057 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27-vuotias vässykkämies, ei koskaan käynyt eläessään yökerhossa, keskivaikea puhelin- ja nettiriippuvuus, kaikki vieraat ihastelee siistiä kotia vaikka oikeasti yksin ollessa kämppä on järkyttävä läävä ja siivoan aina vieraita varten kaiken tiptop. Ihmistyypiltä kynnysmatto, antaa kaikkien kävellä yli, ei uskalla pitää puoliaan. Sängyssä korkeintaan keskinkertainen, välillä vaikeuksia pysyä kovana, tykkää liikaa hipsuttelusta, joka aiheuttaa kiusallisia tilanteita jos päädymme yhden yön juttuun.

Olisin voinut lähteäkin tutustumaan jos ei olisi noita yhden yön juttuja.

Vierailija
1648/2057 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oih, sittenhän mä olen just sellanen hullu jota tarvitset :D Eikä mua haittaa lainkaan jos mua lähennellään, päinvastoin ;) Mulla on siis dissosiatiivinen identiteettihäiriö ja keskivaikea masennus johon vedän brintellixiä maksimiannoksella, ja propralia ajoittaiseen ahdistukseen, DIDiin taas ei mitään lääkettä olekaan vaan traumaterapiaan pitäis mennä itseään "eheyttämään". Nää on mulla tällä hetkellä ihan hyvin hallussa toisin kuin kirjoittamastani viestistä voisi ehkä päätellä :D

T. kylähullu

Voi että, kuinka somaa 🤗

Miten nää ystävykset sais yhteen?

Vierailija
1649/2057 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. kylähullu

Voi että, kuinka somaa 🤗

Miten nää ystävykset sais yhteen?

On kyllä jäänyt mieleen tää tuttavuus 😊 Jos sua 34v nainen kiinnostaa vaikka kirjoitella niin laita mulle meiliä osoitteeseen: juhlamyrkky@gmail.com 😇

Ps. En ole oikeasti sinkku, vaikka tähän ketjuun jätinkin leikkimielisen treffi-ilmoituksen, joten muut ketjun lukijat älkää kirjoitelko kuin ainoastaan kaverimielessä! ;)

T. Kylähullu

Vierailija
1650/2057 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti ihan näpsäkkä 32-vuotias nainen; normaalipainoinen, symmetriset kasvot, puhtaat ja tyyliltään ajattomat vaatteet. Pitkäaikaistyötön, keskivaikeasta masennuksesta toipuva, liikunnasta nauttiva, vähän yksinäinen ja liki kouluttautumaton. Herkkä ja takakireä suorittaja, joka voisi aina tehdä kaiken paremmin, eikä sen vuoksi teekään juuri mitään. Mielummin katson lineaarisesta tv:stä aivotonta soopaa/tylsiä keskusteluohjelmia kuin bingetän suoratoistopalveluita. En juuri juo enkä polta. 

haluaisitko tutustua? tääl vastaava nainen. siis kaverina. 

Vierailija
1651/2057 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, tästä tulikin raatorehellinen kaverinhakuketju 😍

Vierailija
1652/2057 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nelikymppinen mies. Helsinki. Mulla on kolmevuotias muksu ja illat ja viikonloput menevät hänen kanssaan. Asutaan lapsen äidin luona.

Arkipäivisin ulkoilen, lunnossa tai koripallokentällä. Hikoilen tosi paljon. En pidä väkijoukoista. Rahaa on vähän. En maksa juurikaan mistään mitä ei voi syödä, paitsi pikkusikareista ja satunnaisesti kannabiksesta.

Mulla on kaljun ja pitkän tukan parhaat puolet, eli päältä kalju ja sivuilta sekä takaata pitkät. Pitkät osuudet on kääritty takuille. Yksi alahammas puuttuu sivulta ja viereisessä hampaassa on tummentuma.

Nautin seksistä ja harrastelin sitä viimeksi reilu kolme vuotta sitten. Kiihotun helposti ja toistuvasti. Jonkinlainen keskipäivän kutittelu kiinnostaa. Saavun hikisenä fillarilla.

Vierailija
1653/2057 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1654/2057 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lihava sika etsii nuorta hyvännäköistä parempaa puoliskoa tositarkoituksella.

Vierailija
1655/2057 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vapaa, ilmoitus menisi näin:

Viidenkympin rajapyykin juuri ja juuri rikkonut vanha ja väsynyt mummo etsii luovasti höpsöä miestä, jonka äly ei jätä. Puhu suoraan ja tarkoita mitä sanot, niin hyvin tullaan juttuun. En jaksa tulkita tai analysoida.

Minun pullohartiani jaksavat kantaa kaikkien muiden murheet, mutta toivon sinulta sen verran enemmän kaappimallia, että jaksat kuunnella minua silloin kun on oikeasti tarve. Tätä ei tapahdu usein, sillä olen joutunut olemaan elämässä aina ulkoisesti vahva ja se on perusasetukseni. Mutta sisälläni asuu herkkä ja hauras pieni tyttö, joka joskus tarvitsee syliä ja kuuntelijaa. Silloin sinun on pystyttävä siihen. En tarvitse hoitajaa enkä siedä sääliä.

Jos lapsillani, lapsenlapsillani tai kumminkaiman kaverin kavereilla on hätä, niin silloin ryntään auttamaan. Saatat siis joutua pärjäämään päiviä ilman ruuanlaittaja tai siivoojaa, kun useimmiten löytyy muuta mielekkäämpää tekemistä. Nykyisin käytän siivoojaa,se on kaikin puolin kätevää.

Innostun kaikesta, mutta ehkä n. 20% asioista jaksan viedä maaliin. Mutta se ei minua haittaa, sillä parasta elämässä on, että ei koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Minulla on pää pilvissä ja jalat maassa.

Mahani on aina sekaisin ja piereskelen usein. Sinäkin saat tehdä niin, kunhan et piere ruokapöydässä. Pöytätavat pitää olla.

Olen kohtuullisen hyvän näköinen kasvoiltani, mutta tissit osoittavat vapaina jo suoraan maan keskipisteeseen. Olen niistä kuitenkin ylpeä, sillä ne ovat ruokkineet kiitettävästi kaikki lapseni. Raskausarpeni taas ovat kunniamerkkejäni ja läskini olen tähän mennessä jaksanut itse kantaa. Ulkonäköä tärkeämpiä asioita on paljon.

Sisäinen maailmani on aika mielenkiintoinen. Välillä en itsekään pysy perässä, mutta sekään ei haittaa. Jos en olisi jo näin könttyrä, niin näkisin itseni mielelläni liihottamassa läpikuultavassa yöpuvussa kesäisellä heinäpellolla. Minua ei enää jaksa hirveesti kiinnostaa mitä muut ajattelevat. Pääasia että itseni kanssa on asiat kunnossa. Sitä toivon myös sinulta. Jos uskallat olla oma itsesi, niin nyt kannattaa ottaa riski.

1656/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoinen keski ikäinen mies. Musikaalinen. Päivät menee töissä illalla katselen youtubea ym suoratoistoa ja välillä pelailen. Pidän seksistä jalkafetissi. Olen savuton ja alkoholiton. Oma asunto löytyy. Pidän myös luonnosta. Seurustellut muutamia kertoja muutamia vuosia myös kihloissa ollut joskus. 

Vierailija
1657/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-kymppinen leskimies täällä. Aspergerin piirteitä löytyy eli omaa rauhaa täytyy olla. En jaksa käydä enää töissä kun tuota rahanpaskaa on sen verran, että sen voi unohtaa. Kaksi teini-ikäistä skäiväriä löytyy jotka olen pistänyt treeneihin etteivät jatkuvasti roikkuisi netissä. Itekkin trenaan vähän vaikkei se mitään repimistä tässä iässä enää ole. Siivoominen ei ole minun juttu eikä ruoanlaitto vaikka pakostihan sitä nykyään joutuu harrastamaan. Voin viedä joskus teatteriin tai näyttelyyn vaikka mieluummin käyn niissä yksin. Mitäs sitten vielä, tarttis olla semmoinen nainen jonka kanssa tulisin toimeen, mitään draamaa en jaksa. Varsinkaan mitään lumikin äitipuolta en kaipaa.

Vierailija
1658/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 35-vuotias korkeakoulutettu pitkäaikaisesti masentunut alisuoriutuja, jolla on raivokas PMS. Enimmäkseen leppoisa, mutta lupaan vihata sua totaalisesti viikon verran joka kuukausi. Just eronnut, jee mikä bonus. Harrastan hurjia urheilulajeja kuten kävelyä ja kännykkäpelejä. Tykkään läheisyydestä ja muun ajan oon mieluiten yksin. Läheppä völijyyn.

Vierailija
1659/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 👍 

Vierailija
1660/2057 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v kahden lapsen väsynyt vuoroviikkoäiti. Eksän kanssa toimimaton yhteishuoltajuus, käräjillä vetämässä yksinhuoltajuusvaade puolestani.

Opiskelen korkeakoulussa arvostettua ammattia ja kirjoitan väitöskirjaa samalla, toisin sanoen aikaa on minulla niukasti. Aikaisempi tutkinto ja työ löytyy lasten parista. Olen erittäin lapsirakas, mutta en halua enempää lapsia. Pärjään taloudellisesti erittäin hyvin, enkä halua laittaa kumppanin kanssa talouksia yhteen.

Itselläni on ADHD, joka toisaalta tekee sinun ja minun elämästä aika paljon jännempää kuin normaalisti, toisaalta taas saatan olla pitkiäkin aikoja täysin omissa maailmoissa. Kaveripiirini on myös valtava, joten sekin saattaa viedä toisinaan mukanaan kun ajankäytön hallinta ei ole itsellä parasta. Saatan tehdä myös liikaa töitä :)

Olen erittäin sievä ja "hyvin säilynyt" ikäisekseni. Olen urheilullinen ja hyvässä kunnossa. Ulkonäössä ei valitettavaa.

Vanhempi lapsi erityislapsi, nuoremmalla haasteita. Lasteni kanssa oleminen vaatii erityisen pitkää pinnaa ja yleistä lapsirakkautta. Ja koska tämä ei riitä, minulla on koirakin.

Olen tosi hyvä kuuntelemaan ja monet ihmiset tukeutuvat minuun. Minulla on paljon rakkautta ja hellyyttä antaa niin ystäville, lapsille kuin puolisolleni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi