Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
50v, nätti nainen, musta huumorintaju. Intohimona puutarha ja kädentaidot.
Ei tää nyt oikein raatorehelliseltä vaikuta.
Kai sussa on huonojakin puolia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v, nätti nainen, musta huumorintaju. Intohimona puutarha ja kädentaidot.
Ei tää nyt oikein raatorehelliseltä vaikuta.
Kai sussa on huonojakin puolia?
Ei myöskään kovin hyvä tyylinäyte mustasta huumorista tai huumorintajusta ylipäätään.
Täällä pian kuusikymppinen hevoshullu nainen. Eiköhän se ole koko lailla siinä.
Nuorena leskeksi jäänyt 31-vuotias nainen. Olen ollut vain yhden miehen kanssa koko elämäni aikana ja tulen aina vertaamaan sinua tähän elämäni rakkauteen, mutta minua uskollisempaa et voi löytää. Olen länsimaisen kauneuskäsityksen mukaan kaunis mutta lyhyt. Harrastan miekkailua ja lukemista. Elämäntapani on liikunnallinen, mutten ole himourheilija. En halua omia biologisia lapsia, enkä myöskään olla äitipuolena. Rakastan luonnossa olemista mutta olen samaan aikaan neuroottinen ihonhoidosta. Pidän erityisesti pitkähiuksisista ja hoikista miehistä, pituudella ei mitään väliä. Voin rakastaa myös sinut kuoliaaksi. N 156/44
ps. koirasta plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Jättiveloissa pankille oleva pömppävattainen kalju 32v mies. Kesäisin ajan moottoripyörällä joka paikkaan satoi tai paistoi. Minulla on siististi sisällä tehtävä hyväpalkkainen työ. sen takia pystyn olemaan jättiveloissa. Jos olisin hoitanut asiat toisin niin olisin varmaan varakas, menee tämä näinkin. Nyt olen rikas vain osituksessa tai perunkirjoissa. Loput tulot meneekin sitten pärrään. Syksyisin tosin metsästän eläimiä, ja laitan niistä hyvää ruokaa. Kasvatan myös vihanneksia ja juureksia omaan käyttöön. Kaupasta haen lähinnä maitotuotteet, leivän ja mausteet. Asun maaseudulla keskellä ei mitään, täältä on pitkä matka joka paikkaan. Taloni puitteet ja miljöö on lisäksi suoraan kauhuelokuvasta, tarkoituksella. Pidän sen kuitenkin siistinä ja kunnossa. Enkä ole lähdössä mihinkään, kenenkään vuoksi. Tänne voi tulla. Soitan kitaraa, etäisesti vanhoilta rock hiteiltä kuulostavia omia tulkintojani. Pelaan pleikkarilla ajopelejä, koska nopeaa reagointia vaativat pelit ovat terapiaa aivoilleni. Helppo keskittyä ja ei ehdi ajatella muuta. Tykkään katsoa elokuvia, mielestäni parhaat tehtiin 90 luvulla. Urbaaneja liikuntamuotoja juuri en harrasta, luonnossa ulkoilen paljon. hiihtämään olen hyvä. En käy baareissa enkä ehdi muutenkaan juoda paljoa alkoholia, haittaa harrastuksia. Pikkusikareita poltan muutaman kuukaudessa, en lopeta enkä koe niiden haittaavan elämääni mitenkään. Partaa en ole ajanut muutamaan vuoteen. Huumorintajuni on vastakohta ruoanlaittotaidoilleni, mauton ja musta.
Olethan nätti, n. 28-42 v naisihminen, jolle käy että saatan käydä kotona vaihtamassa välillä vaatteet, ja jatkan omia touhujani. Yksi lapsi on, rakastan häntä enemmän kuin mitään, mutta en kaipaa enempää. Pidät eräilystä ja tykkäät elää puolittain yhteiskuntaihanteiden vastaisesti niin olen unelmiesi syrjäseutujen flanellipaitainen mies. Kesäviikonloppuisin haluat elää kuin koditon kiertäessämme suomea motskarilla.
Ainiin unohtu kertoa, aina inspiraation iskiessä harrastan puukäsitöitä, olenkin tehnyt osan huonekaluista itse. Ne vasta kauhuelokuvamiljööhön sopivatkin. Jos sinulla on sisustusideoita niin toivottavasti on myös habaa. Painavat saakelisti enemmän kuin ikeasta roudatut. Autan kyllä toisesta päästä.
Saatan joskus hetken aikaa pystyä esittämään normaalia ihmistä, esimerkiksi kavereillesi ja vanhemmillesi.
Olisit lähes unelmieni kumppani. Lapsi kyllä pelästyttäisi minut pois täydellisestä kauhujen talosta. Jos tämä kaunis taloon sopiva Morticia saisi rakentaa esteettisesti tyydyttävän kasvihuoneen itselleen minne lapsi ei saisi tulla, voisin harkita jääväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättiveloissa pankille oleva pömppävattainen kalju 32v mies. Kesäisin ajan moottoripyörällä joka paikkaan satoi tai paistoi. Minulla on siististi sisällä tehtävä hyväpalkkainen työ. sen takia pystyn olemaan jättiveloissa. Jos olisin hoitanut asiat toisin niin olisin varmaan varakas, menee tämä näinkin. Nyt olen rikas vain osituksessa tai perunkirjoissa. Loput tulot meneekin sitten pärrään. Syksyisin tosin metsästän eläimiä, ja laitan niistä hyvää ruokaa. Kasvatan myös vihanneksia ja juureksia omaan käyttöön. Kaupasta haen lähinnä maitotuotteet, leivän ja mausteet. Asun maaseudulla keskellä ei mitään, täältä on pitkä matka joka paikkaan. Taloni puitteet ja miljöö on lisäksi suoraan kauhuelokuvasta, tarkoituksella. Pidän sen kuitenkin siistinä ja kunnossa. Enkä ole lähdössä mihinkään, kenenkään vuoksi. Tänne voi tulla. Soitan kitaraa, etäisesti vanhoilta rock hiteiltä kuulostavia omia tulkintojani. Pelaan pleikkarilla ajopelejä, koska nopeaa reagointia vaativat pelit ovat terapiaa aivoilleni. Helppo keskittyä ja ei ehdi ajatella muuta. Tykkään katsoa elokuvia, mielestäni parhaat tehtiin 90 luvulla. Urbaaneja liikuntamuotoja juuri en harrasta, luonnossa ulkoilen paljon. hiihtämään olen hyvä. En käy baareissa enkä ehdi muutenkaan juoda paljoa alkoholia, haittaa harrastuksia. Pikkusikareita poltan muutaman kuukaudessa, en lopeta enkä koe niiden haittaavan elämääni mitenkään. Partaa en ole ajanut muutamaan vuoteen. Huumorintajuni on vastakohta ruoanlaittotaidoilleni, mauton ja musta.
Olethan nätti, n. 28-42 v naisihminen, jolle käy että saatan käydä kotona vaihtamassa välillä vaatteet, ja jatkan omia touhujani. Yksi lapsi on, rakastan häntä enemmän kuin mitään, mutta en kaipaa enempää. Pidät eräilystä ja tykkäät elää puolittain yhteiskuntaihanteiden vastaisesti niin olen unelmiesi syrjäseutujen flanellipaitainen mies. Kesäviikonloppuisin haluat elää kuin koditon kiertäessämme suomea motskarilla.
Ainiin unohtu kertoa, aina inspiraation iskiessä harrastan puukäsitöitä, olenkin tehnyt osan huonekaluista itse. Ne vasta kauhuelokuvamiljööhön sopivatkin. Jos sinulla on sisustusideoita niin toivottavasti on myös habaa. Painavat saakelisti enemmän kuin ikeasta roudatut. Autan kyllä toisesta päästä.
Saatan joskus hetken aikaa pystyä esittämään normaalia ihmistä, esimerkiksi kavereillesi ja vanhemmillesi.
Olisit lähes unelmieni kumppani. Lapsi kyllä pelästyttäisi minut pois täydellisestä kauhujen talosta. Jos tämä kaunis taloon sopiva Morticia saisi rakentaa esteettisesti tyydyttävän kasvihuoneen itselleen minne lapsi ei saisi tulla, voisin harkita jääväni.
Morticia ja flanellipaitainen mies?!? Nauran vedet silmissä! :D
Vierailija kirjoitti:
34v uraansa panostava, introvertti, hyvännäköinen ja hoikka vauvakuumeinen nainen etsii hyvillä geeneillä varustettua siittäjää, josta saisi myös osa-aikaista lapsenhoitoapua ja hyvää seksiä. En välttämättä halua asua kanssasi, jollei asumus ole niin suuri, että saan sinuun halutessani välimatkaa.
Teen paljon töitä ja silloin en halua tulla häirityksi. Kiireaikana jääkaappi on tyhjä ja kämppä sekaisin, suihkuunkaan ei juurikaan ehdi/jaksa. Viikonloppuaamut on pyhitetty liikunnalle.
En osaa riidellä, paitsi humalassa. Mieluummin kirjoitan tunteistani sinulle wa:ssa, koska tunteista puhumisen kasvokkain koen noloksi ja vaivaannuttavaksi. Avaudun sinulle rasittavista työjutuistani ja toivon sinulta näkemystä ja ymmärrystä niihin. Suunnittelen elämässäni kaiken monta vuotta eteenpäin ja petyn ja turhaudun, kun asiat eivät mene mieleni mukaan.
Koen hirveää ahdistusta vanhenemisesta, siitä etten enää mahdu vaatteisiin, joita pidin 17v ja siitä että olen kaikkia ikärovereitani kaikessa jäljessä. Mikään ulkoinen asia ei tule muuttamaan tätä käsitystä itsestäni. Tarvitsen jatkuvaa vakuuttelua siitä, että olen mielestäsi edelleen haluttava, ihana ja upea. Jos en saa seksiä, uskon että se johtuu siitä, etten ole fyysisesti viehättävä.
Tule siis elämään kanssani mutta erikseen määrittelemättömässä osa-aikasuhteessa, jossa odotan töideni mukaan varattavan yhteisen ajan aina olevan silkkaa romantiikkaa!
Pelkään todella paljon että joku potentiaalinen deittikumppanini on sinun kaltaisesi enkä huomaa tätä tarpeeksi ajoissa. M32
Intronainen, tykkään olla kainalossasi mies.
Lähettäis oravanpyörästä Lappiin erämökille.
Takkatulen taiassa tehtäis kivaa.
Oon tavallinen nainen, pitkä tukkainen, navassa koru. Oon tehnyt mallintöitä.
Mulle kelpaa kiltti mies, joka osaa hemmotella, hemmottelisin takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morticia ja flanellipaitainen mies?!? Nauran vedet silmissä! :D
Kyllä minulle toimisi syrjäseudun Gomez :DD Samanlaiselta omiin harrastuksiin uppoavalta mieheltä vaikuttaa :D Saisin leikellä ruusuilta rauhassa päitä poikki.
30v nainen, jolla ei ulkoisesti mitään annettavaa, mutta sydän täyttä kultaa. Lihava ja aika ruma. Mielenterveysongelmia on, ne on kyllä aika hyvällä tasolla nyt. Ei vaikuta arkeen. En harrasta paljoa liikuntaa, koska nukkuminen ja pelaaminen kiinnostaa enemmän. Jos välttämättä haluat, voidaan kuitenkin yhdessä aloittaa joku liikuntaharrastus, mutta ei aio muuttua sinun mieliksesi. En halua personal traineria, ravintoterapeuttia tai mitään oman elämänsä koutsia. Olen kiltti, hauska, kiinnostunut monista asioista, oudoistakin. Olen tavallinen ja vaatimaton. En halua lapsia, mutta haluan pitkäaikaisen ja tasapainoisen parisuhteen. En käy baareissa, alkoa käytän hyvin vähän, en tupakoi. En halua juoppoa miestä. Viihdyn hyvin kotona. Aina en jaksa siivota enkä laittaa ruokaa, mutta hyvän parisuhteen eteen voin olla myös pullantuoksuinen emäntä.
Vierailija kirjoitti:
Lievästi ylipainoinen entinen kaunotar, empaattinen snobi ja maanläheinen älykkö, joka rakastaa aseita ja isoja ongelmakoiria. Juttelen kaikesta luontevasti kaikkien kanssa, mutta sitä mitä todella ajattelen et saa tietää, ellet ole läheinen ystäväni. Yhden miehen nainen, uskollinen, pidättyväinen ja lahjomaton, salaa mustavalkoinen konservatiivi. Minusta yleensä pidetään, koska olen kiinnostunut juuri sinusta, mutta minä pidän useimmista vain kauempaa katsottuna, jos sieltäkään. Teen parhaani häätääkseni ympäriltäni häiriötekijöitä, joten tulet hyvin helposti ghostatuksi. (Tälläinen voisi olla deitti-ilmoitukseni, jos olisin vapaa ja jos harrastaisin tuntemattomien deittailua mitä en koskaan tule tekemään.)
Olet kadonnut kaksoissiskoni! Voisin käyttää samaa ilmoitusta myös uusia ystäväksi hinkuvia henkilöitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena leskeksi jäänyt 31-vuotias nainen. Olen ollut vain yhden miehen kanssa koko elämäni aikana ja tulen aina vertaamaan sinua tähän elämäni rakkauteen, mutta minua uskollisempaa et voi löytää. Olen länsimaisen kauneuskäsityksen mukaan kaunis mutta lyhyt. Harrastan miekkailua ja lukemista. Elämäntapani on liikunnallinen, mutten ole himourheilija. En halua omia biologisia lapsia, enkä myöskään olla äitipuolena. Rakastan luonnossa olemista mutta olen samaan aikaan neuroottinen ihonhoidosta. Pidän erityisesti pitkähiuksisista ja hoikista miehistä, pituudella ei mitään väliä. Voin rakastaa myös sinut kuoliaaksi. N 156/44
ps. koirasta plussaa.
Olisin kiinnostunut koska mulla on iso ego ja uskon että tulet vielä rakastamaan minua enemmän. Koirakin on. Itsekään en halua lapsia.
Laittakaahan treffi-ilmoja tulemaan.
Näitä on hauska lukea.
Pääsiäisnoita, kohta 60v, pitkänpuoleiset hiukset ja luuta parkissa. Leski ja yksin jo 12 vuotta. Huumorintajuinen introvertti, kissojen kanssa nukun, kun miestä en ole löytänyt. Aiemmissa suhteissa olen saanut siipeeni aika pahasti. En luota keneenkään enkä mihinkään, mutta en myöskään jaksa kyttäillä. Hellyyttä kyllä kaipaisin, mutta noita-akoille sitä ei ole tarjolla. Harrastan lukemisen ja käsitöiden lisäksi jumpassa ravaamista, enkä siis kärsi mittavasta ylipainosta, vaikka kroppa onkin rupsahtanut. Töissä ja tienaan riittävästi. Kyyninen, skeptinen ja omtuinen mielenlaatu. Jos ilkeilet minulle, taion sinut sammakoksi.
Olen pian 41-vuotias lievästi kehitysvammainen nainen. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja kärsin vaikeasta paniikkihäiriöstä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta. Harrastan laulua musiikin ystäväin kuorossa ja käyn laulutunneilla. Minulla on kissa. Lapsia ei ole, enkä niitä saa. Olen 162cm, ihan Ok näköinen ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lievästi ylipainoinen entinen kaunotar, empaattinen snobi ja maanläheinen älykkö, joka rakastaa aseita ja isoja ongelmakoiria. Juttelen kaikesta luontevasti kaikkien kanssa, mutta sitä mitä todella ajattelen et saa tietää, ellet ole läheinen ystäväni. Yhden miehen nainen, uskollinen, pidättyväinen ja lahjomaton, salaa mustavalkoinen konservatiivi. Minusta yleensä pidetään, koska olen kiinnostunut juuri sinusta, mutta minä pidän useimmista vain kauempaa katsottuna, jos sieltäkään. Teen parhaani häätääkseni ympäriltäni häiriötekijöitä, joten tulet hyvin helposti ghostatuksi. (Tälläinen voisi olla deitti-ilmoitukseni, jos olisin vapaa ja jos harrastaisin tuntemattomien deittailua mitä en koskaan tule tekemään.)
Olet kadonnut kaksoissiskoni! Voisin käyttää samaa ilmoitusta myös uusia ystäväksi hinkuvia henkilöitä kohtaan.
Sepä jännää, minulla ei nimittäin ole sisaruksia, mistä olen todella tyytyväinen. Minäkin joudun joskus hätistelemään ystäväksi hinkuvia vähän kauemmaksi, sillä minulla on jo ystäviä riittävästi. En esimerkiksi anna puhelinnumeroani kenellekään, ja se on salainen.
Putte venäläinen, ota minut! Olen niin sitämätön, että ammut itsesi alle viikossa vain päästäksesi eroon minusta. Näsäviisastelija nalkuttaja N47