Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Deittailisin useimpia näistä!
Sitä minäkin tässä ihmettelen, että miksi ihmiset kaunistelee ilmoituksensa tylsiksi ja persoonattomiksi, kun näillä raatorehellisillä natsaa paljon paremmin. Eikä tule vääriä odotuksia.
Reilu kolme vuotta sitten eronnut YH isä. Humalassa/krapulassa varsinkin kaipaan naista, muuten eli enimmäkseen hyvä näin. Ei ylipainoa. Lapset, koira, talo ja työ vie kaiken ajan. Voitais tavata pikaisesti ruokatunneilla.
Yli 4-kymppinen, reippaasti ylipainoinen, suht hauska, temperamenttinen, hyvin omillaan toimeen tuleva, korkeakoulutettu nainen toivoo tapailusuhdetta (n. 1 krt/vk), jossa olisi paljon seksiä, rentoa yhdessäoloa, nautiskelua ja keskustelua maailmanmenosta, mutta ei liikaa sidonnaisuuksia eli haaveita yhteenmuutosta ja perheestä. Mä hoidan omat menoni & kämppäni ja sinä omasi, niin ei tuu riitoja turhista (pidän siisteydestä ja siivoamisesta). Harrastuksina työn ohella opiskelu, matkustelu, dekkarit, uinti ja suht vilkas sosiaalinen elämä eli laaja ystävä- ja tuttavapiiri menoineen. Sulle ei erityisiä toiveita, paitsi ettet olisi omistushaluinen/takertuva tai kapeakatseinen. Saatan tarvita välillä viikonlopun ilman ihmisiä eli en vastaa silloin edes viesteihisi.
Olen 32-vuotias, lyhyt ja pyöreä, duunarityössä, introvertti ja kissaihminen. Olen eronnut pitkästä liitosta, jossa mies ei voinut saada lapsia edes lapsettomuushoitojen avulla. Pelkään jääväni lapsettomaksi, joten olen laskenut reippaasti rimaa kumppania etsiessäni, joten kaiketi minua voisi kutsua epätoivoiseksi naiseksi.
Olen 35-45-vuotias kouluttamaton ja työtön nainen. Todennäköisesti en tule enää koskaan tekemään normaalia työtä.
En ole kiinnostunut tässä ajassa ja yhteiskunnassa mistään, ja onnellisimmillani olisin erakoituneena jossain syrjäisellä saarella lokkiparvi seuranani. Sinä, mies, olet kakkosvaihtoehtoni. Saari ja totaalinen yksinäisyys on ensimmäinen. Valitettavasti ne eivät kuitenkaan kohdallani ole mahdollisia, joten niin tässä laaditaan sitten treffi-ilmoitusta.
Henkilökohtaisesti en tee sinulla mitään, ja haluankin sinut rinnalleni yhteistä tehtäväämme varten. Sinä olet puhdassieluinen, itsekeskeisistä pyrkimyksistäsi jo luopunut minua vanhempi herrasmies, joka osaa pitää tilaa ja olla tyynenä läsnä siten, että ihana, elinvoimainen, parantava naiseuteni pääsee kukoistamaan kaikkien hyväksi ja iloksi. Et saa haluta minusta itsellesi mitään. Jos yhdenkään kerran mitätöit tai vähättelet minua, torjut minut, vaadit minulta jotain mitä en valmiiksi jo anna tai suhtaudut minuun millään tavalla esineellistävästi olet pilannut kaiken. Se oli sitten siinä.
Älä myöskään utele elämästäni, osoita mielenkiintoa, raahaa minua romanttisille retkille, yritä vaatia minulta älyllisiä perusteluja käytökselleni, halua "tutustua minuun ihmisenä" tai kuvittele että jakaisimme arkea yhdessä. Meillä on tehtävä - sinä olet minulle miehuutesi, minä sinulle naiseuteni, siinä kaikki. Seksiä et saa ruinata minulta, eikä sitä koskaan tulla 'harrastamaan'. Jos se tapahtuu niin se tapahtuu. Muussa tapauksessa elämme kumpikin selibaatissa emmekä valita siitä.
Otahan yhteyttä telepaattisesti/unen kautta tai satu sattumalta paikalle jossain, missä voimme saman tien ryhtyä tehtäväämme miehenä ja naisena kaikkien suureksi yhteiseksi iloksi :) (Minä odotan kotona masentuneena, passivoituneena, todellisuutta älyluuriin pakoillen. Saatan lihoakin, on alkanut pulla maistumaan.)
Odottelen miehen ilmoa, jossa sanotaan, ettei seksille niin väliksi :D
Olen ylipainoinen, karvainen ja piereskelevä 46 v. nainen. Siksi ei kiinnosta enkä ole harrastanut sitä vuosiin. Tällä hetkellä hyvä taloudellinen tilanne, mutta muutaman vuoden päästä rahat ehkä loppuu. En ole töissä. Yksi kolmevuotias lapsi, joka on elämäni keskipiste.
Tämmösiä pitäisi olla treffi-ilmoitusten oikeasti :, D
Täällä kolmekymppinen muutaman jatkuvasti tappelevan lapsen äiti. Kehoni on pettänyt minut ennen aikojaan: nivelet tulehtuu itsestään ja välillä liikkuminen on sen vuoksi tuskaista. Minusta et siis saa seuraa mihinkään urheiluharrastukseen, ellei vesijuoksua ja porealtaassa lillumista lasketa. Sen sijaan tykkään kulttuuriharrastuksista (elokuvat, teatteri, näyttelyt, lukeminen). Sinun ei tarvitse tykätä mutta olisi tietysti kiva jos jotain yhteistä löytyisi. En oikeasti tykkää siivoamisesta, toivottavasti sinä tykkäät! Tai hankitaan siivoaja! Ruokaakin olen elämäni aikana ehtinyt laittamaan tarpeeksi muille, joten ehkä nyt olisi minun vuoroni nauttia.
Ei mul oo harmaint hajua kuka mä oon. No viiskymppinen nainen, on duuni ja hima. Uskonnollinen, muttei kristitty. Syön välillä roiskeläppiä ja välil hifistelen etsien parasta sushia.
Huonoin puoli mussa on varmaan laiskuus. Oon kehittäny sen huippuunsa. Hyvin onnistuu olla tekemät mitään koko päivä. Laiskuudest johtuu myös sotkusuus. En nyt mitään hyönteisii tai haisuja kasvata, mut lattioille kertyy pinoja.
Hyvii puoli mus on ainakin suht terve pää. Tosin ei sitä taideta nykysin arvostaa paljoo, kuhan roppa on kuosissa. Mul ei tietysti oo. Makkaroit on.
Mut piti puhuu hyvist puolist... Must ei saa draamailijaa millään. Suutun vaan jos näen heikommille tehtävän pahaa. Viimeks suutuin 80-luvulla kun näin väkivaltaa perheessäni.
Olen hygieeninen, hampit on puhtaat ja mun kotona pestään käsiä.
Osaan kertoo ihmisille missä heillä on lahjoja. Tai kertoo sinkkumiehille miten ne saa parisuhteen. Yks hintelä nörtti noudatti neuvoa ja sai vaimon. Miehiä ei tosin mun neuvot yleensä pätkääkään kiinnosta, joten oon hiljaa. Muuttuminen on vaikeeta.
Oon myös selviytyjäluonne. Olen ainakin kolme kertaa noussu elämän pohjamudista uuteen elämään. Näitä on ollu mm asunnottomuus, syöpä, pitkäaikaistyöttömyys.
Nyt täytyy varmaan korostaa, että nää ei johtunu päihteistä, eikä varsinaisesti ollut oma syy.
Mitään alkkiksia tai narkkiksii en kattele.
Eikä mitään terapiasuhteita mulle, vaik oon hyvä kuuntelija. Oisin iha karsee terapeutti muutenkin, kun en oo empaattinen vaan looginen.
Ja niinku ehkä huomaat oon myös jaarittelija.
Ai niin yhtä asiaa en siedä ja se on mykkäkoulu. Nää koululaiset lentää pellolle mun luota asap. Jos ei pysty juttelee asioista ei oo asiaa mun luokse. Kas kun mun luona on lärpätysopisto ja keskustelun korkeakoulu 🙂.
No tuukko mun mieheks?
30+ -ikäinen mies IT-alalla ihan hyvässä työssä, lapseton, noin keskimääräisen pituinen, vähän ylipainoinen ja pian kalju. Ulkoisesti aika mitäänsanomattoman näköinen.
Luonteeltani olen varmaan ihan mukava ja varmasti ihan OK suhteen voi joku kanssani saada aikaan. Tykkään elämästäni ja se on ihan mukavaa, suhtaudun asioihin lähtökohtaisesti optimistisesti. 🙂 Läheisyyttä ja seksiäkin kaipaan myös.
Takana ei ole mitään aiempia suhteita. En oikein tee mitään, mikä luonnollisesti edistäisi pariutumissuhteita.
Olen kiinnostunut kaikenlaisista asioista sekä tekemisestä, mutta olen perusluonteeltani aika laiska, enkä sen takia yksin ole ehkä tehnyt sellaisiakaan käytännön puolen asioita, joita olisi muuten ollut kiva elämässä tehdä. Harrastuksia penkkiurheilu, ulkoilu sekä videopelit. Kaikki tärkeitä harrastuksia, joista en halua luopua.
Pidän kissoista, herkuttelusta, nettifoorumeilla roikkumisesta (liikaa), valssimusiikista (tanssimisesta en tiedä yhtään mitään 😅) ja kaikenlaisten asioiden kuten kielten opiskelusta. Talvi on suosikkivuodenaika, mutta kaikissa on puolensa. Tykkään valvoa myöhään ja nukkua aamulla pitkään aina, kun mahdollista.
Vähemmän mieleen ovat esim liiallinen tomeruus, epärehellisyys, lanttulaatikko, ja erityisesti räp-musiikki ja kaikki siihen liittyvä kulttuuri. 🤮 En käytä päihteitä, toivottavasti et sinäkään. En pidä ääriaatteista (esim äärioikeisto tai äärivasemmisto) tai muistakaan voimakkaista ideologioista, kuten auktoritaariset uskonnot. Siivoamaan olen laiska. Jos asunto pysyisi itsestään täysin siistinä, niin olisi kiva, mutta kun ei pysy, niin minimoin koko siihen käytettävän ajan ja siivoan max 3 kertaa vuodessa. Piereskelen paljon, mitä on tapahtunut läpi koko elämän. Ruoansulatus vaan toimii niin, ei se itseä haittaa, ja toivottavasti ei sinuakaan.
Se ei nyt ollut tarpeeksi negatiivinen, mutta en osaa olla. 😬😅 Ja huh, liian pitkä teksti varmaan. 🙈
Käyttäjä28144 kirjoitti:
Reilu kolme vuotta sitten eronnut YH isä. Humalassa/krapulassa varsinkin kaipaan naista, muuten eli enimmäkseen hyvä näin. Ei ylipainoa. Lapset, koira, talo ja työ vie kaiken ajan. Voitais tavata pikaisesti ruokatunneilla.
Mulle käy että vaan juodaan ja nussitaan. Jos en oksentele darrassa, niin mua panettaa niin maan hitosti.
Lapset, koiran ja talos saat hoitaa rauhassa itse.
Terveisin mt-ongelmainen tulevaisuuden juoppis
No moro! Mikä sun diagnoosi on?
Olen 34-vuotias nainen, jota kukaan ei usko.
Osaan mainiosti esittää reipasta ja rohkeaa, mutta olen halunnut vaan kuolla jo lapsesta asti, kaikki on vaikeaa mulle. Olen päässyt yli 20-vuoden syömishäiriöistä (kutakuinkin). Tilalle onkin sit puhjennut dissosiaatio ja ptsd, (traumatausta, väkivalta, hylkäämiskokemukset jne jne) juuri heitin keikan osastolla, siellä oli ihan kivaa! Ahdistuneisuushäiriö, paniikkikohtaukset ja pelot pitää mut riippuvaisena ja takertuvana Sinuun. Joudut ehkä hoitamaan kaupassa käynnit (jos uskallan mukaan, niin roolin sussankiinni) kun mua dissottaa, ahistaa ja on paniikki, et sä kuitenkaan tajuu!?! Mutta mä hoidan kokkailun ja tiskit. Mieheni on veikanneet mua nymfomaaniksi, ethän mieluummin tumputa? Tykkään miellyttää ja huomioida myös sängyssä, keittiön ja kaiken muun lisäksi. Ethän satuta mua? Joskus unohdan itse syödä angstipäissäni kokonaan, mutta sut mä ruokin oli mikä tahansa.
Olen arka, ujo, kiltti ja empaattinen mutta sihteessa uhattuna aivan kaamee ämmä, vaikea ja vttumainen enkä ota itsekään selvää mikä vaivaa. Paitsi KAIKKI!!!
Nyt käynnissä myös ADHD-tutkimukset. Välillä epäilevät epävakaata.
Oon hoikka ja hiton söpö, joka tuntuu riittävän miehille ja sit kaikki muu mussa onkin ollut ilmeisen prceestä koska olen ottanut turpiini useammassa suhteessa ja tunnun ajavan mieheni(kin) hulluiksi.
Juuri nyt järkyttävä masennuskausi ja haluun vaan kuolla, mutta yritän tässä olla positiivinen ja tehdä vaikutusta!
Voisitko olla mulle kiltti, mäkin haluaisin olla sulle?
Keskustelisin mielelläni kanssasi diagnooseista ja musiikista. Laitathan tekstiviestiä, puhelimessa jäädyn.
Mää rakastan sua jo nyt!!!
Ahdistuneisuyshäiriöinen demiseksuaali ja varmaan oikeasti muunsukupuolinen, vaikkei sitä myönnäkään. Saattaa olla häijy. Puree toisinaan.
32-vuotias pienitissinen pelle, joka luulee olevansa joku missi Ellen.
Itsetunto vaihtelee megalomanian ja Marko Annalan välillä.
Harrastukset: kehonkuvahäiriöstä juurtava pakonomainen treenaaminen, liian pitkään nukkuminen ja katastrofiajattelu.
Kuuntelee kaikkea klassisesta kirkonpolttometalliin.
Saataisko mammapalstalle deittihaku?
Entinen itse viehättävyys, nykyinen kärttyinen 55v etsii seuraa ja seikkailua. Laitan erinomaista ruokaa silloin kun jaksan. Siivoamista haluaisin vältellä kokonaan, mutta silti haluan että olisi siistiä - tästä siis nalkutan. Pidän matkustelusta, mutta lähteminen on rasittavaa. Olisi kiva jos olisit kissa- tai koiraihminen, kunhan niistä ei ole vaivaa minulle. Pidän mökkeilystä, kunhan joku muu valmistelee kaiken, ja on kaunis ja lämmin sää. Tykkään myös liikunnasta, kunhan sitä on sopivasti ja olosuhteet on mukavat.
Kadehdin laajaa ystäväjoukkoasi, mutta en jaksa itse ylläpitää kaveruuksia.
Tule ja pelasta tästä elämättömyydestä - odotan sinua sohvallani lojuen!