Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1541/2057 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaaseen perhetilanteeseen ja jääkylmään avioliittoon kyllästynyt liikunnallinen, koulutettu ja hyvin kaikin puolin muuten menestynyt M50 181/80 etsii ihanaa ja fiksua suunnilleen samanikäistä naisellista naista alkuun puolisalaiseen suhteeseen ja siitä edelleen päivänvaloon.

Minun miespuolinen vastineeni.

Mistä sinut löytäisi?

N52 170/65

Vierailija
1542/2057 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaaseen perhetilanteeseen ja jääkylmään avioliittoon kyllästynyt liikunnallinen, koulutettu ja hyvin kaikin puolin muuten menestynyt M50 181/80 etsii ihanaa ja fiksua suunnilleen samanikäistä naisellista naista alkuun puolisalaiseen suhteeseen ja siitä edelleen päivänvaloon.

Mistä sinut löytäisi?

N52 170/65

Hiihtoladulta tai nuotiopaikalta tällä hetkellä Tampereelta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/2057 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinut löytäisi?

N52 170/65

Aina vaan paranee. Samoissa hommissa olin itsekin tänään.

Meillä on valitettavasti n. 150 km välimatkaa.

N52

Vierailija
1544/2057 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinut löytäisi?

N52 170/65

N52

Mihin ilmansuuntaan Tampereelta se 150 km on?

Vierailija
1545/2057 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinut löytäisi?

N52 170/65

N52

Koilliseen

Vierailija
1546/2057 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinut löytäisi?

N52 170/65

N52

Koilliseen

Se on hankala suunta. Mutta tuli hyvä mieli sanoistasi ja toivon sinulla kaikkea hyvää! Ja toivoa siihen että maailmassa niitä sopivia ihmisiä voi hankalassakin tilanteessa vielä vastaan tulla.

Vierailija
1547/2057 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-v korkeasti koulutettu ja hyvin toimeentuleva yhden esiteinin vuoroviikkoäiti hakee n. 40-55-v miesseuraa vakavahenkiseen tapailuun ja seurusteluun. Entinen urheilija, nykyinen pullukka sohvaperuna, joka etsii motivaatiota elämäntaparemonttiin. Intohimona työnteko, neulominen ja pöytälaatikkoon rakkausromaanien kirjoittaminen, harrastuksina mökkeily ja puutarhanhoito. Olen mukava ja huumorintajuinen. Olethan omatoiminen ja omillasi toimeentuleva.

Vierailija
1548/2057 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinut löytäisi?

N52 170/65

N52

Koilliseen

Se on hankala suunta. Mutta tuli hyvä mieli sanoistasi ja toivon sinulla kaikkea hyvää! Ja toivoa siihen että maailmassa niitä sopivia ihmisiä voi hankalassakin tilanteessa vielä vastaan tulla.

Kiitos. Olisipa ollut kiva vertailla tilanteita ja vaihtaa kuulumisia sekä antaa/saada vertaistukea. Harmi, että Jkl on hankala suunta sinulle. Kaikkea hyvää sinullekin.

Vierailija
1549/2057 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinut löytäisi?

N52 170/65

N52

Koilliseen

Kiitos. Olisipa ollut kiva vertailla tilanteita ja vaihtaa kuulumisia sekä antaa/saada vertaistukea. Harmi, että Jkl on hankala suunta sinulle. Kaikkea hyvää sinullekin.

Sähköposti kulkee. Laittamalla anonyymin viestin hyväksyt ehdot*

masamiksu786(at)gmail.com

*) Jos asiat joskus etenee pidemmälle, kenellekään ei koskaan kerrota vauva.fi -historiaa :-)

Vierailija
1550/2057 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1551/2057 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotaantyöntävän näköinen mies etsii puoleensavetävän näköistä naista.

Vierailija
1552/2057 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v kahden lapsen vuoroviikkoisä 190/82. Treenaan kuutena päivänä viikossa, joten minulla ei ole aikaa parisuhteelle tai yhteisille tekemisille varsinaisesti kuin sunnuntaisin. En juurikaan ole kiinnostunut seksistä ja mietin muuttoa toiselle paikkakunnalle lähivuosina.   

Vierailija
1553/2057 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen ja lyhyt, 34-vuotias yksinhuoltajanainen. Söpöt kasvot ja kaunis hymy, selkä täynnä aknearpia joita häpeän. Hyvä peppu. Tykkään laittautua, vaikka suurimman osan ajasta olen kotona meikittä, tukka sekaisin, verkkareissa ja hupparissa.

Olen fiksu verbaaliakrobaatti, mutta laiska. Korkeakoulutettu ja melko pienituloinen, puhun sarkastisesti ja hihittelen paljon. Asun asumisoikeusasunnossa paritalossa. Minulla on kaksi kissaa. Lapset hoidossa noin joka toinen viikonloppu, eli vapaa-aikaa hyvin vähän. Siivoan todella paljon ja pidän kodin järjestyksessä.

Janoan huomiota kumppaniltani, ja jos en saa tarpeeksi, pyydän sitä. Elän kehuista. Rakastan muiden ihmisten hemmottelua ja lahjojen antamista, ja kaipaan edellä mainittuja itsekin. Osaan tehdä ruokaa ja leipoa. Haluan todella paljon seksiä. 

Pidän videopeleistä, metsässä kävelemisestä ja uimisesta. Viihdyn mökillä, minulla ei sellaista kuitenkaan ole. Syön ihan liikaa karkkia ja muita herkkuja. En viihdy ihmisjoukoissa, olen hieman introvertti. En omista autoa.

Vierailija
1554/2057 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen pitkätukkainen mies, soittelen kitaraa ja säveltelen musaa himassa ja juon kaljaa. Youtubesta katselen ja kuuntelen 70-80-luvun musaa ja juon kaljaa. Baareissa en käy paitsi jos omalla bändillä on keikka ja saan juoda siellä ilmasta kaljaa. Viinaa en juo, juon kaljaa. Hyvä duunikin on jossa ei tarvitse paljoa tehdä kunhan vaan aivot pelaa ja saan sitten viikonloppuna juoda kaljaa. Ulkonäkö muuten ok, mutta kaljamahaa alkaa jostain syystä olla. Pitää varmaan alkaa syödä vähemmän.

Vierailija
1555/2057 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättiveloissa pankille oleva pömppävattainen kalju 32v mies. Kesäisin ajan moottoripyörällä joka paikkaan satoi tai paistoi. Minulla on siististi sisällä tehtävä hyväpalkkainen työ. sen takia pystyn olemaan jättiveloissa. Jos olisin hoitanut asiat toisin niin olisin varmaan varakas, menee tämä näinkin. Nyt olen rikas vain osituksessa tai perunkirjoissa. Loput tulot meneekin sitten pärrään. Syksyisin tosin metsästän eläimiä, ja laitan niistä hyvää ruokaa. Kasvatan myös vihanneksia ja juureksia omaan käyttöön. Kaupasta haen lähinnä maitotuotteet, leivän ja mausteet. Asun maaseudulla keskellä ei mitään, täältä on pitkä matka joka paikkaan. Taloni puitteet ja miljöö on lisäksi suoraan kauhuelokuvasta, tarkoituksella. Pidän sen kuitenkin siistinä ja kunnossa. Enkä ole lähdössä mihinkään, kenenkään vuoksi. Tänne voi tulla. Soitan kitaraa, etäisesti vanhoilta rock hiteiltä kuulostavia omia tulkintojani. Pelaan pleikkarilla ajopelejä, koska nopeaa reagointia vaativat pelit ovat terapiaa aivoilleni. Helppo keskittyä ja ei ehdi ajatella muuta. Tykkään katsoa elokuvia, mielestäni parhaat tehtiin 90 luvulla. Urbaaneja liikuntamuotoja juuri en harrasta, luonnossa ulkoilen paljon. hiihtämään olen hyvä. En käy baareissa enkä ehdi muutenkaan juoda paljoa alkoholia, haittaa harrastuksia. Pikkusikareita poltan muutaman kuukaudessa, en lopeta enkä koe niiden haittaavan elämääni mitenkään. Partaa en ole ajanut muutamaan vuoteen. Huumorintajuni on vastakohta ruoanlaittotaidoilleni, mauton ja musta.

Olethan nätti, n. 28-42 v naisihminen, jolle käy että saatan käydä kotona vaihtamassa välillä vaatteet, ja jatkan omia touhujani. Yksi lapsi on, rakastan häntä enemmän kuin mitään, mutta en kaipaa enempää. Pidät eräilystä ja tykkäät elää puolittain yhteiskuntaihanteiden vastaisesti niin olen unelmiesi syrjäseutujen flanellipaitainen mies. Kesäviikonloppuisin haluat elää kuin koditon kiertäessämme suomea motskarilla.

Ainiin unohtu kertoa, aina inspiraation iskiessä harrastan puukäsitöitä, olenkin tehnyt osan huonekaluista itse. Ne vasta kauhuelokuvamiljööhön sopivatkin. Jos sinulla on sisustusideoita niin toivottavasti on myös habaa. Painavat saakelisti enemmän kuin ikeasta roudatut. Autan kyllä toisesta päästä.

Saatan joskus hetken aikaa pystyä esittämään normaalia ihmistä, esimerkiksi kavereillesi ja vanhemmillesi.

Vierailija
1556/2057 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-vuotias, semiruma nainen. Viihdyn hyvin yksikseni. Välillä eristäydyn henkisesti muusta maailmasta eikä minuun saa silloin yhteyttä. Pidän siisteydestä ja järjestyksestä. Vihaan pahoja hajuja, joihin luen myös valkosipulin. Elävistä olennoista viihdyn parhaiten koirieni kanssa. Olen korkeasti koulutettu ja rakastan uutta tietoa. Ääriajattelu ärsyttää suunnattomasti, mutta siedän paremmin vasenta kuin oikeaa laitaa. Haluaisin asua metsän keskellä. Metsä on suuri rakkauteni. Jos osaat olla ainakin välilä hiljaa etkä ole luonteeltasi hirmuisen vänkä ja negatiivinen niin sovitaan treffit. Olisi ihanaa jos olisit iso, parrakas ja empaattinen mies!

Vierailija
1557/2057 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta sitten eronnut pitkästä suhteesta. Sittemmin ihastunut ja rakastunut, mutta juttu ei toiminut. Nykyään niin varovainen, etten yritäkään innostua. Kun ei innostu, niin ei pety. Kun ei ihastu, ei satu. Kun ei rakastu, ei menetä. Luultavasti suht pian lopetan viestittelymme. Mikäli treffeille päädymme, niin ainekaan ei tule toisia treffejä ja treffeillä olen kuin viettäisin aikaa työkaverin kanssa ilman mitään romanttisia ajatuksia.

Vierailija
1558/2057 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan treffikumppanilleni, että kotona en saa tarpeeksi läheisyyttä, vaikka tämä ei pidä paikkaansa. Keskityn oman napani ympärillä pyörimiseen. Alkoa kuluu hieman liikaa. Olen perusnegatiivinen, mutta syytän huonosta tuulesta vaimoani. Pyrin ratkomaan parisuhdeongelmani pitämällä yhteyttä sivusuhteeseeni.

Vierailija
1559/2057 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama diagnoosi keski-ikäisellä, omissa oloissa viihtyvä nainen.

Eläin -ja lapsirakas, kodinrakentaja joka osaa tehdä pientä remppaa, taiteellinen.

Tykkäisin viedä jos sinä vikiset mies!

Vierailija
1560/2057 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kuuskymppinen helkatin katkera pienituloinen nainen. Todella nuuka ja raivoan digidigimaailman monimutkaisuutta. Meiltä ei käydä ikeassa koskaan. Tavaraa riittää ilmankin. Teen kyllä hyvät ruuat ja huolehdin kodista ja välitän äijästä. Mutta miehen on kestettävä maaseudun pihatyöt ja kiinteistöhuolto ja autot ja saunanlämmitys sekä autettava sisätöissäkin, kun käyn töissä. Pelkkä pelle ei täällä pärjää. En kaipaa keskusteluja, mutta johonkin talon työhön on pystyttävä. Auto on oltava äijällä ja jaksettava maalaispimeää ja hiljaisia iltoja. Jotain omaa tekemistä pitää keksiä. Ryyppäämistä ja muita aineita en siedä ensinkään. Alkoholistit vain AA:n kautta. Vain alkoholiton olut sallitaan. Odotan ystävällistä ja asiallista käytöstä kaikkia kohtaan. Lahkouskovaisuuteen suhtaudun nuivasti, samoin viherpipottamiseen. Kissoja on 3. Ne oli täällä ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä