Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1561/2057 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää

Vierailija
1562/2057 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän monikulttuurisen lapsen ja kolmen rescuekoiran yh -äiti etsii sielunkumppania. Olethan väh. 190cm, akateeminen, autoileva vegaani feministimies jolla vasara pysyy kädessä ja luomutilan työt sujuvat.

Yhteydenottoasi odottaa 165cm/105kg sydämen sivistystä omaava tasokas nainen jonka juoksut on juostu.

Persut älkööt vaivautuko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/2057 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppiä ylittänyt lihonut ja plösähtänyt, luonnonruma lyhyenläntä naisihminen etsii rikasta miestä rahoittamaan unelmiaan. Ruoka kiinnostaa enemmän kuin seksi, ja muutenkin olen laiska ja mukavuudenhaluinen. Nukun mieluummin kissojen ja koirien kanssa kuin vaivaudun villiin seksi-iloitteluun pimeinä talvi-iltoina.

Vierailija
1564/2057 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

47v. kerran naimisissa ollut lapseton leidi etsii miestä. Teen liikaa töitä ja elän kahden maan välillä, en osaa päättää missä paikkani on. Harrastan liikuntaa ja viihdyn luonnossa, mutta ajoittain en tee oikeastaan muuta kuin käyn töissä, ja töiden jälkeen makaan sohvalla ja syön ja juon viiniä. Tykkään syödä myös sängyssä. Seksihalut on kovat ja yksin ollessa vibraattori surisee usein. 95% varmuudella haluan seksiä useammin kuin sinä, toivottavasti et ahdistu tästä. Kuntosaliharrastuksen ja helposti kasvavan lihasmassan tähden saatan olla vahvempi/painavampi kuin sinä, eihän tämäkään haittaa? Jos ilkeilet minulle tai kohtelet huonosti, kostan pettämällä. Yhteydenottoasi odotellen...<3

Vierailija
1565/2057 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö neljän monikulttuurisen lapsen _YH_ äiti oppinu mitään :D ehkä se persu pysyis nurkissa vaikka vähän lihotkin. 160cm /100kg on aika paljo.

1566/2057 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivien välistä tulkitsin että "raato-rehellisyyden" taka ajatus on aitous ja mahdollisuus johonkin merkityksellisempään, vs komistelu/poseerailu ja pinnallisuus.

Voin suositella: Valitse mielummin treffi ilmoituksen jättö paikka paremmin, käytä sen valintaan aikaa, ihmisiä on liikkeellä tosi tarkoituksella ja heillä omat ympyränsä, toisilla taas jännitys mielessä mikä on ok mutta siihenväsyy, hyvä on hyvä ja muut sotkut lyhyessä elämässämme ajanhukkaa

Täältä ohjeet siihen ilmoituksen kirjoitukseen: https://sutinat.fi/nain-luot-taydellisen-deittiprofiilin/

Vierailija
1567/2057 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

28v pitkäsäärinen blondi nainen täällä, olen kylläkin maanantaikappale.

Tykkään halimisesta, ja osaan palvella sinua mies joka olisit mua vanhempi.

Parasta mussa on säärien lisäksi rinnat, hiuspehko, hymykuopat.

Vierailija
1568/2057 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen nainen etsii pelastajaa. Minua on hakattu paljon, joten olen hyvin traumatisoitunut. Minulla on psykoottisia läpikäyntejä noin kerran kuukaudessa ja hyvin pahoja takaumia. Hoidathan sitten itse minut kotona sillä vihaan mielisairaaloita. Voit silloin syöttää minulle antipsykootteja. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja löhöän vain kotona sillä pelkään ulkomaailmaa.

Juon kerran viikossa ja pyrin kohtuuteen sillä muuten saatan seota. Kärsin hylätyksi tulemisen pelosta ja stalkkaan salaa netistä exiäsi.

Vastapainoksi olen normaalipainoinen ja hyvin kaunis. Suostun seksissä kaikkeen ettei minua hylätä. Daddy issues joten saat olla paljon vanhempikin.

Vierailija
1569/2057 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologisesti monimutkainen, hankala ja epäsosiaalinen 50-vuotias johtavassa asemassa työskentelevä mies. Menneisyydessä sekä yksityis- että työelämään liittyviä suuria konflikteja. Entinen alkoholin suurkuluttaja ja ketjupolttaja. Nykyään raitis ja savuton tylsimys. Elää korutonta ja kaavamaista poikamiehen elämää, johon kuuluu työ, pyöräily, kuntosali ja koira. Osaa pitkästyttää satunnaiset naisystävät kuoliaaksi vanhojen homeisten kirjailijoiden tuotannoista puhumalla. Aikoo jossain vaiheessa heittää kaiken sikseen ja lähteä jonnekin, missä kuu on ruosteenpunainen ja aallot 60 m korkeita. Sielunkumppani on joku langennut enkeli.

Vierailija
1570/2057 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologisesti monimutkainen, hankala ja epäsosiaalinen 50-vuotias johtavassa asemassa työskentelevä mies. Menneisyydessä sekä yksityis- että työelämään liittyviä suuria konflikteja. Entinen alkoholin suurkuluttaja ja ketjupolttaja. Nykyään raitis ja savuton tylsimys. Elää korutonta ja kaavamaista poikamiehen elämää, johon kuuluu työ, pyöräily, kuntosali ja koira. Osaa pitkästyttää satunnaiset naisystävät kuoliaaksi vanhojen homeisten kirjailijoiden tuotannoista puhumalla. Aikoo jossain vaiheessa heittää kaiken sikseen ja lähteä jonnekin, missä kuu on ruosteenpunainen ja aallot 60 m korkeita. Sielunkumppani on joku langennut enkeli.

Millainen koira?

Vierailija
1571/2057 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 40-vee nainen, ikääntyminen alkaa näkyä ihossa ja hiuksissa. Pikkusen melankolinen luonne, ja yleensäkin hidas innostumaan mistään uutuuksista. Pienet mutta kuitenkin säännölliset tulot. Nainen tai mies etsinnässä, ehkä mieluummin nainen. Varmasti parhaiten mätsätään, jos sinullakin on jotain häikkää kiintymyssuhdemallissa. Todennäköisesti en osaa ajoissa puhua vaikeista asioita, vaan kun niitä kasaantuu riittävästi, jätän sut. <3

Vierailija
1572/2057 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Langennut enkeli täällä.

Vierailija
1573/2057 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailisin useimpia näistä!

Vierailija
1574/2057 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raatoilmoitukseni sai jopa kahdeksan tykkäystä, vaikken edes maininnut suuria seksihalujani ilmoituksessa. Hah! Kahdeksan enemmän kuin oletin.

Vierailija
1575/2057 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetken mukaan kirjoitettuna erittäin stressaantunut ja voimat lopussa oleva 28-vuotias nainen. Nukkuminen vaikeaa, mutta onnistuu jotenkin. Muuten en paljon jaksakaan mitään. Mielialat vaihtelevat nopeasti. Opinnot tauolla ja en voi edes miettiä niiden jatkoa. Päivät menevät ulkoillessa ja ulos yritän jaksaa aina mennä. Tv:n ääressä illat. Yritän kerätä voimia ja levätä. Muuten olen ujo ja sosiaalisesti kömpelö. En viihdy ihmisten joukossa tai ainakaan osaa olla rennosti. Olen ajoittainen hyvin pessimistinen ja väsynyt. En koe pärjääväni täällä hyvin.

Jos jaksan enemmän niin pidän musiikista ja eläimistä sekä pyrin liikkumaan joka päivä ulkona. Myös ulkomaat ja maantieteen asiat kiinnostavat, vaikka en ole matkustanut koskaan minnekään. Olen vaikea ihminen siinä mielessä, että olen ollut liikaa yksin. En luota muihin ja vain harvat päästän lähelleni. Voin myös kiintyä toiseen liikaa tai sitten olen "kylmä" etten kiintyisi liikaa, kun pelkään toisen kuitenkin hylkäävän. Ystäviä minulla ei ole ja vaikeaa tutustua muihin.

Yksinäisyys välillä surullista, mutta olen tottunut siihen aika hyvin. Elämä mennyt muuten "huonosti" jos esim työn tai opiskelun kannalta miettii. Ei ole paljonkaan kokemusta ja tavoite vaan nyt viimein lukion jälkeen ammatti saada. En luota ihmisiin ikävien kokemusten takia ja voisi sanoa, että ne ovat jättäneet jälkensä. Tämä heijastuu myös siihen miten näen itseni. Itsetunto huono ja en pidä itsestäni. Sitten taas en jaksa välittää.

Miehessä arvostaisin luotettavuutta ja rehellisyyttä. En tosin tiedä kuka jaksaisi kanssani. Ilkeä en ole, mutta väsynyt ja surkea muuten. Ei minulla ole suuria kriteereitä. Ulkonäköni itsellä on leveät kasvot, iso leuka, silmälasit käytössä. Sellainen ehkä hyvinkin tyypillinen ulkonäkö täällä. Tosin isoa pottunokkaa ei ole vaan pieni surkea nenä sen sijaan. Huonot hiukset (hiirenhäntä). En meikkaa oikeastaan koskaan. Painoa vähän ehkä liikaa ja roteva olen. Pituutta 170 cm. Vaikein asia minulle on varmaan päästää toinen lähelle. Jos kaipaat seksiä niin ohita tämä ilmoitus, kun minusta ei olisi siihen nyt. En ole koskaan seurustellut ja voit päätellä siitä sen, etten ole myöskään ikinä seksiä harrastanut. Olen ihan pihalla sen suhteen tai ainakin sen suhteen jos toisen kanssa pitäisi toimia. Tulisi vaikeuksia, mutta ehkä lupaisin yrittää. Ajan kanssa. Joskus mietin miten kaikki menikin näin. (jos joku peukuttaa niin kysyn, että miksi, oletko tosissasi)

Vierailija
1576/2057 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataan holvikaaren alla.

Vierailija
1577/2057 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, koulutettu nainen. Ulkopuolisen silmissä nätti, ystävällinen ja sosiaalinen. Lähipiirini kuitenkin tietää, että inhoan lähes kaikkia ihmisiä. Olen hiljaa porukassa, mutta läheisieni seurassa en juuri vaikene. Luulen olevani aina oikeassa ja puhun helposti päälle ( harjoittelen kuuntelua) Tykkään laittautua, mutten koskaan lähteä pois kotoa. Sänky onkin lempipaikkani. Ahdistun helposti ja olen ajoittain erittäin epävarma. Vapaa-ajalla roikun puhelimella, luen kirjoja ja vietän aikaa koirani kanssa. En käytä alkoholia ja toivon ettet sinäkään käytä.

Puolisoltani toivon rauhallisuutta. Haaveilen kirjan lukemisesta sängyssä selät vastakkain ja keskusteluista tähtitaivaan alla. Plussaa jos haluat jäädä lastemme koti-isäksi. Laitan ruokaa ja siivoan, kunhan et sotke ja otat palvelun vastaan kiitollisena. Ethän myöskään ole kanssani samaan aikaan keittiössä kun leivon, sillä haluan toteuttaa harrastustani rauhassa. Ethän myöskään herää kanssani samaan aikaan sillä en halua puhua kenellekään aamulla. Jos rakastun, haluan olla kanssasi loppuelämän, sillä en halua tutustua uusiin ihmisiin

Vierailija
1578/2057 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitusta vaille 5-kymmpinen maanvaiva ja pahan ilman lintu. Koko suora epäilyttäviä ominaisuuksia: vegaani, feministi, viherpiipertäjä, absolutisti ja kukkahattukin löytyy tarvittaessa. Rakastan harrastuksiani niin, että arki-iltaisin et minua tapaa. Jos saamme sovittua treffit viikonlopuksi, vastassa on pieni, persoonallinen, iloinen naisihminen ennakkoasetuksista huolimatta. (Pitäähän ne turhat yhteydenotot karsia. Yksi mies riittää hyvin.)

Vierailija
1579/2057 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen ja yli-ikäinen naisihminen täällä, hei. Parasta ennen -päivä meni jo kauan sitten. Lössöttelen kotona, nysvään netissä enkä saa mitään aikaan. Olen ollut lapsuudesta asti älykäs alisuoriutuja, joten kuvittelen itsestäni liikoja ja pidän itseäni ainutlaatuisena persoonana. Umpimusta huumorintaju silaa paketin, johon kuuluu sietokyvyttömyys tyhmiä ihmisiä kohtaan (lähes kaikkia siis), sosiaalisten tilanteiden välttely ja ja kaiken keskinkertaisuuden ja tavanomaisuuden halveksiminen. Etsin miestä, joka antaa minun olla rauhassa, mutta joka tekee pienen korjaustyöt sun muut miehiset hommat mukisematta ja kuskaa tavaroita tarvittaessa. Missään maalla en suin surminkaan haluaisi asua!

Vierailija
1580/2057 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v, nätti nainen, musta huumorintaju. Intohimona puutarha ja kädentaidot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme