Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
26-vuotias, 178cm pitkä ja 95kg pullea kiltti nainen pitkillä vaaleilla hiuksilla, maidonvalkeall iholla ja sinivihreillä silmillä toivoisi rinnalleen rakastavaa kiltti miestä, jonka kanssa yhdessä juoda iltateet mielenkiintoisen rikossarjan parissa. Kiltteydestä huolimatta tämänkin naisen sisällä palaa intohimo läheisyyteen ja seksiin.
Mistä päin Suomea sinut sais kiinni?
up kohta läheisyydenkaipuu on kriittinen
Hyvää joulua kaikille tässä ketjussa! <3
Pannaanpa malliksi aikoinaan hyvin tehonnut deitti-ilmo. Sen verran hyvin toimi ettei enää tarvitse ilmoitella :)
Moi!
Olen nelikymppinen mies Helsingin Kalliosta ja lapseton sinkku. Olen tässä jo jonkin aikaa elellyt yksikseni ja nyt alkaisi riittää. Etsin seurakseni rennonpuoleista ja huumorintajuista naista. Aluksi ihan seurustelukumppaniksi mutta myöhemmin vaikkapa avopuolisoksi, jos kaikki sujuu oikein mukavasti.
Ikää on siis kertynyt jo jonkin verran mutta se ei ihan hirveästi näy ainakaan keski-ikäisenä kypsyytenä ja säyseytenä. Elämäntyyli on suunnilleen sama kuin 15 vuotta sitten enkä usko, että ihan hirveästi haluan ruveta jarruttelemaankaan vaikka mukava seura ilman muuta saa paremmin viihtymään kotioloissaKIN. Vauvakuumeisen ihmisen ei kannata lähestyä, koska suvunjatkaminen ei ihmeemmin innosta. Jos sinulla on omia lapsia niin se ei toki ole minkäänlainen este. Voisit olla minua reippaasti nuorempikin. Jos ikäsi lähentelee omaani niin nuorekas elämänasenne on ehdoton vaatimus.
Kiinnostuksen kohteita on monenlaisia. Musiikki on mulle henki ja elämä. Lähimpänä sydäntä ovat punk ja funk mutta musiikkimakuni on hyvin laaja. Raskaampikin rock maistuu ja käyn toisinaan klassisissa konserteissa. Keikoilla käyn siis muutenkin. Elokuvat ovat toinen mielenkiinnon kohde. Elokuva-arkisto on tuttu paikka, Espoo Ciné ja Rakkautta & Anarkiaa vakiojuttuja syksyllä. Urheilu ja kuntoilu kuuluvat myös ohjelmaan. Lenkkeilen ja harrastan satunnaisesti muitakin lajeja. Penkkiurheilun puolella futis kiinnostaa erityisesti, lätkäkin jonkin verran.
Henkisemmistä kiinnostuksen kohteista mainittakoon uskonnot ja opit. Sanoisin olevani harrastelijauskontotieteilijä. Arvomaailmaltani olen punavihreä. Ja olen kissaihminen.
Heikkouksiakin löytyy. Olen surkea uimari ja huono luistelemaan. Parkettien partaveistä minusta ei taida saada millään. Poltan ja viihdyn hyvin baareissa. Nautin runsaasti alkoholia. Tätä en laskisi heikkoudeksi kuitenkaan. Mulla on tapana lykätä asioita viime tippaan ja minussa on vähän myöhästelijän vikaa. Kutsuisin itseäni melko boheemiksi.
Tässäpä näitä. Jos parisuhde hiukan levottoman monenlaisista asioista kiinnostuneen kalliolaismiehen kanssa kiinnostaa niin vastaa ihmeessä.
Ei löytynyt ketään suudeltavaksi uutena vuotena tänäkään vuonna. :-(
925
Hoikka ja urheilullinen, katseen kestävä taskuraketti. Töissä käyvä ja savuton. Siinä oli hyvät puolet.
668Olen 39v. eli neljänkympin kriisi päällä. Olen materialistinen, tuhlaan paljon rahaa meikkeihin ja vaatteisiin, siis paljon. Olen iloinen yleensä mutta joskus vaivun masennukseen. Yksi lapsi löytyy ja koira, molemmat jaettuna eksän kanssa. Olen vaativa luonteeltani, en tunnista aina omia tunteitani enkä osaa aina käsitellä niitä. En halua riidellä, välttelen konflikteja ja jätän asioita käsittelemättä. Miltä kuulostaa :D?
Vierailija kirjoitti:
925
Sulle nyt kukaan kelpaa.
Etkös sä oo se, jolle pari vuotta muuten täydellinen nainen ei kelpaa.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
925
Sulle nyt kukaan kelpaa.
Etkös sä oo se, jolle pari vuotta muuten täydellinen nainen ei kelpaa.Ei jatkoon.
Siis pari vuotta vanhempi
45 v nahkakundi motoristi etsii kaunista 18...35 w naista joka pitää nahkavaatteista.
Pukeudun mustaan nahkaan.
Korkeakoulututkinto ja okt löytyy.
Ei ylipainoisille, nahka-asuistasi plussaa.
Raskaaseen perhetilanteeseen ja jääkylmään avioliittoon kyllästynyt liikunnallinen, koulutettu ja hyvin kaikin puolin muuten menestynyt M50 181/80 etsii ihanaa ja fiksua suunnilleen samanikäistä naisellista naista alkuun puolisalaiseen suhteeseen ja siitä edelleen päivänvaloon.
Kroonisesti työtön, köyhä, vakavamielinen ja sosiaalisesti tönkkö 41-vuotias mies. Käytän vaatteita, syön ruokaa, nukun, ulostan ja hengitän. 173/69.
Kolmekymppinen nainen, jota eivät kiinnosta kotityöt, mutta voin keskustella tuntikausia tekoälykehityksestä. Olen epäkäytännöllinen, langat eivät pysy käsissäni, eksyn koko ajan enkä muista muiden syntymäpäiviä. Kun kohtaan haasteen, ahdistun ja menen katsomaan kissavideoita tai prokrastinoin. Pukeudun yleensä korkokenkiin, olen hoikka ja urheilen. Haluaisin käytännöllisen, raittiin ja urheilullisen miehen jonka juttujen älyllinen taso on korkea. Onko sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
43v yksihuoltaja-isi hakee joustavaa ja kilttiä naista lähinnä kotipiiaksi ja seksikumppaniksi. Älä edes ajattele muuttaa yhteen, sain tarpeekseni tunnehäiriöisestä naisesta edellisessä suhteessa. Olen normaalin näköinen, normipainoinen, se miesten "Ole varma, ota Pirkka-tuote". Tarjoan kiltin, mutta ah-niin-tylsän perusmiehen joka on akateemisesti koulutettu ja tykkää puhua yhdysvaltojen politiikasta sekä fysiikasta tietämättä kummastakaan enempää että siitä voisi älyllisesti keskustella. Vietän vapaa-aikani pojan harrastusten/koulutöiden parissa, joten en jouda hirveästi kanssasi olemaan paitsi silloin kun panetus kasvaa liiaksi. Lisäksi haluaisimme vaihtelua kaupan pyttipannuun ja karjalanpiirakoihin. Siivoan ja kokkaan tarvittaessa, sekä vien sinut ulos syömään kun en ole liian väsynyt ja saan pojan jonnekin. Haluan myös romanttiselle lomalle Roomaan, kunhan poika voi tulla mukaan. Minulla on säännöllinen toimistotyö, josta johtuen vartaloni on alkanut rupsahtamaan kun en pääse kotoakaan paljon salille tai lenkille. Silloin kun pääsen, minulla krakaa joko selkä tai polvi, josta johtuen joudut asumaan meillä ja tekemään meille ruokaa kun en pääse sängystä ylös kuin parin buranan jälkeen.
Olen älykäs ja tiedän paljon asioita, mutten osaa kommunikoida niitä kuulostamatta hortoilevalta dementikolta koska ajatus juoksee suuta paljon edellä ja lauseet yhdistyvät pitkän ajatusketjun eri kohdista tukevaksi soopaksi. Tunteista en uskalla puhua kun en niihin mitään vastakaikua saanut edellisessä suhteessa. Kun puhut minulle tunteista, ihmissuhteista tai työasioista, koetan ratkaista ne ja tarjoan insinöörin loogisia ratkaisuja jokaiseen kertomaasi asiaan, insinööri kun olen. En ymmärrä miksi turhaudut ja suutut minulle tämän jälkeen.
En petä, vakoile, pidättele, tutki, tivaa tai muutenkaan osoita mitään inhimillisiä omistuksenhalun tai kontrollin merkkejä ja uskon naiivina jokaisen kertomasi asian, koska en koe omistuksenhalua kumppaniini ja en käsitä miksi minulle pitäisi valehdella yleensäkään. Siksi en itsekään valehtele, josta johtuen suutut varmasti moniin sanomiini asioihin vaikka olen vain rehellinen. Olenhan sosiaalisesti kömpelö. Asun omistusasunnossa, tulot kohtuulliset, velkaa vähän sekä sijoituksia vanhuuden varalle.
Ota minut, ole minun "Kotimaista" joka sopii "Pirkan" kanssa yhteen.
Jos tarjoamasi seksi on hyvää, sitä saa viikon parin välein ja suostut tekemään toisen lapsen (voin asua oman lapseni kanssa omassa talossani), niin kiinni veti.
57-vuotias mies, joka tykkää kovista otteista. Naiset kyllä tietävät, ainakin ne jotka vielä kykenevät. :D Tykkään käyttää mustia aurinkolaseja, nahkatakkia ja -hanskoja. En ole hirveästi joutunut töissä käymään sitten 80-luvun, koska valtio on taannut leivän ja majoituksen. Tykkään myös nahkavöistä ja sukkahousuista. Pidän ammattimaisista naisista, mutta valitettavasti tapaamiset jäävät usein vain yhteen kertaan. :) Valitettavasti en pysty tapailemaan naisia kovinkaan usein, sillä elinpiirini on melko rajattua. :D
34v uraansa panostava, introvertti, hyvännäköinen ja hoikka vauvakuumeinen nainen etsii hyvillä geeneillä varustettua siittäjää, josta saisi myös osa-aikaista lapsenhoitoapua ja hyvää seksiä. En välttämättä halua asua kanssasi, jollei asumus ole niin suuri, että saan sinuun halutessani välimatkaa.
Teen paljon töitä ja silloin en halua tulla häirityksi. Kiireaikana jääkaappi on tyhjä ja kämppä sekaisin, suihkuunkaan ei juurikaan ehdi/jaksa. Viikonloppuaamut on pyhitetty liikunnalle.
En osaa riidellä, paitsi humalassa. Mieluummin kirjoitan tunteistani sinulle wa:ssa, koska tunteista puhumisen kasvokkain koen noloksi ja vaivaannuttavaksi. Avaudun sinulle rasittavista työjutuistani ja toivon sinulta näkemystä ja ymmärrystä niihin. Suunnittelen elämässäni kaiken monta vuotta eteenpäin ja petyn ja turhaudun, kun asiat eivät mene mieleni mukaan.
Koen hirveää ahdistusta vanhenemisesta, siitä etten enää mahdu vaatteisiin, joita pidin 17v ja siitä että olen kaikkia ikärovereitani kaikessa jäljessä. Mikään ulkoinen asia ei tule muuttamaan tätä käsitystä itsestäni. Tarvitsen jatkuvaa vakuuttelua siitä, että olen mielestäsi edelleen haluttava, ihana ja upea. Jos en saa seksiä, uskon että se johtuu siitä, etten ole fyysisesti viehättävä.
Tule siis elämään kanssani mutta erikseen määrittelemättömässä osa-aikasuhteessa, jossa odotan töideni mukaan varattavan yhteisen ajan aina olevan silkkaa romantiikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin säilynyt ja sporttinen 45-vuotias eronnut lapseton nainen etsii loppuelämän kumppania. Luonne on hieman levoton ja häilyväinen, joskus masennukseen ja itsesääliin taipuvainen. Kaipaan läheisyyttä, ymmärrystä ja lämpöä, mieheltä toivoisin rauhallisuutta, älykkyyttä ja huolenpitoa. Osaan keskustella asioista, olen koulutettu ja tulen omillani toimeen. Olen yllättävän huumorintajuinen etäisen kuoren alla ja tykkään tehdä hyvää ruokaa.
Tähän vastaisin. Huolenpidosta nyt sitten tiedä mutta voin taputella olkapäälle symppiksen oloisena.
Moi kaikki ihanat naiset. Täällä kirjoittelee 40-vuotias pieni mies, joka ei osaa pitää hauskaa. En tykkää matkailusta tai osallistumisesta erilaisiin tapahtumiin, enkä myöskään mistään kaveripiirien kokoontumisista. Minulla ei ole harrastuksia, mutta kesäisin käyn kävelyllä ainakin kerran viikossa.
Olen ollut työtön vuodesta 2008 lähtien, enkä ole koskaan ollut kiinnostunut mistään koulusta tai työpaikasta. Hyödytön amk-koulutus kuitenkin löytyy, koska armeijasta päästyäni äiti pakotti minut ulos talostaan, ja jostain syystä koin tarpeelliseksi keksiä jotain muuta kuin syrjäytymisen pikkukaupungissa.
Huumeita en käytä, mutta kovan tason nettiriippuvainen olen. Istun koneella yli 80 tuntia viikossa.
Olen normaalipainoinen ja kivannäköinen, eli se ainakin hieman lieventää sitä häpeää, jonka koet esitellessäsi minut kavereillesi, joihin en olisi halunnut tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Ikää reilusti päälle 30, mutta enemmän 20-25v tasolla sekä henkisesti että ulkonäöltä. Ammattina rahapelit ja sijoitukset, joista reilusti voitolla ja kämppäkin ostettu pelivoitoilla, mutta yleensä kukaan asiaa kokeilematon ei usko että niitä voisi pitemmän päälle pelata voitollisesti, ja tämä rahapelimatematiikkaa ymmärtävänä turhauttaa. Hyvä matematiikassa ja kirjoittamisessa.
Naisten kanssa täys luuseri, joka hukkuu deittailumaailman epätasapainoon eikä jaksaisi taistella rakkaudesta satoja muita miehiä vastaan. Keskustelutaitoinen, aito ja mielestäni ihan hyvän näköinen mutta tylsä, ujo ja arka, huono itseluottamus ihmissuhteissa, joka näkyy epävarmuutena toiminnassa. Deittailu vaikeaa jäätävän yliajattelun takia, ja katkokset viestittelyssä voi aiheuttaa hallitsemattoman sisäisen ahdistuksen. Pystyn keskittymään deittaillessa vain yhteen naiseen kerrallaan ja siinä mennään sitten täysillä. Hieman katkera naisten mahdottomista vaatimuksista ja siitä ettei kipinää synny. Koen olevani karismassa suurimman osan miehistä alapuolella. Ajattelee paljon skenaarioita mitä toinen mahdollisesti miettii jutusta ja se aiheuttaa epäbalanssia mielenrauhalle.
Rakastava, välittävä, nauttii läheisyydestä ja yltiörehellinen (kerron itsestäni sellaisiakin asioita joita ei ehkä pitäisi, koska haluan olla rehellinen). Ei pysty oikein valehtelemaan edes valkoisia valheita. Mahdollisesti vaikea luottaa ihmisiin, pelkään epäselviä tilanteita.
Saan seksissä eniten kiksejä hieman erikoisemmista jutuista, vaikka perus jyystökin kivaa silloin kun paineita ei ole.
Erittäin aloitekyvytön, mutta harrastan myös yhden yön juttuja, jos nainen tekee aloitteen. Näitä hyvin harvakseltaan ja kaatuvat yleensä suorituspaineisiin ja jännitykseen, mikäli jää kertaluontoiseksi. Hellä naisen huomioiva rakastaja, joka saatuaan itsevarmuutta ottaa naisen tarpeet huomioon, mutta olen alussa suorituspaineista ja suorittamisesta kärsivä sählääjä.
Alkoholia käytän sinkkuna melko paljon, koska ei ole naista, mutta siihen ei ole muodostunut riippuvuutta. Kännissä olen paljon hauskempi ja koen olevani hyväksytympi ja henkiset lukot häviää.
Luonteeltani olen rauhallinen ihmisten kanssa, vähän nössökin. Kuseville peleille, tekniikalle ja vastoinkäymisille ragean, etenkin ollessani yksin. Erittäin laiska, asiat jotka ei kiinnosta vaatii normaalia enemmän ponnistelua. . Varmaan jonkunlainen aikuisiän ADHD. Välttämättömät kotityöt jaksaa tehdä, suursiivouksia jne harvemmin.
Liikunnassa vain pallon perässä juokseminen nappaa, lenkkeily ja salilla käynti pakkopullaa. Yritän välillä laihduttaa, mutta sitten alkaa ruoka maistua. Ylipaino jojoillut vuosia 10-15 liikakilossa, joista valitettavan suuri osa kerääntynyt rintojen alueelle. Mahdollisesti tämä häiritsee itseäni enemmän kuin muita.
Pidän isoa osaa itseäni nuoremmista naisista hyvän näköisinä. Jos minulla on juttua "liian hyvännäköisen" kanssa niin oma itseluottamukseni kuitenkin laskee ja kipinät jäänee syntymättä jo sitäkin myöten. Minulle sopisi siis ulkonäöllisesti sellainen ei liian kaunis, mutta kuitenkin omasta mielestäni viehättävän näköinen. Pieni ylipaino on kaunista, mutta reilu ylipaino ja makkarat sitten jo turn-off. Naisessa arvostan kiltteyttä ja aitoa välittämistä. Jos sellainen ihme tapahtuisi että pystyisi ymmärtämään miesten ajatusmaailmaa (eli minuakin) ilman jatkuvia väärinkäsityksiä niin tämä passaisi vallan mainiosti. On turhauttavaa saada paskaa niskaansa siitä, mitä ei ole koskaan pahaksi asiaksi tarkoittanut, mutta nainen on sen sellaiseksi tulkinnut. Mielellään ei lapsia ja välimatkaa, koska aiheuttavat kitkaa yhteisen ajan kannalta. Liialliset lävärit ja vihervasemmistolaisuus/nykyfeminimi pahoja turn-offeja.
Miksi tämä sai niin paljon alapeukkuja? Minusta kuulosti aika helmeltä, tuo rehellisyys esimerkiksi. Jotenkin inhimillisen epätäydellinen ja siksi luotettavan oloinen ilmoitus. En tosin kuulu ikäni puolesta kohderyhmään.
Et tainnut ymmärtää ketjun ideaa tai huumorintajussasi on jotain vikaa ainakin, jos humoristisesti kirjoittaa nainen.