Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1501/2057 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ilmoituksen jättäneille! Helppoa todeta nyt, että olen löytänyt todella hyvän vsimon vaikka aina ei tunnu siltä. Pidän nykyisen ilman remppaakin.

Vierailija
1502/2057 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ristiriitainen, jos mitä.

On diagnosoitu mielenterveyden häiriö, mutta se on aika hyvin hallinnassa. Olen keskimääräistä älykkäämpi, mutta silti elämänvalinnat tökkii. Ja olen ylipainoinen, mutta monin tavoin hyvässä kunnossa näin hirmuisen huonokuntoiseksi, heh.

Selkeästi hyvistä puolista sanottakoon (koska sekin toki kuuluu rehellisyyteen), että olen usein iloinen, onnellinen, avoin ja rakastava.

Mies vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/2057 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31v tanakka 175 pitkä mies olen ihan ok näköinen omasta mielestäni. Omaa ärtyneen olemuksen mutta olen ystävällinen, kiltti, kohtelias, rehellinen, suorapuheinen ja avoin. Omaan jonkin näköisiä työnarkomaanin piirteitä. Onko jotain mukavaa naista jota saattaisin kiinnostaa?

Muuten täydellinen minun makuuni, mutta ikää saisi olla 15-20v lisää!

Vierailija
1504/2057 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta!

Vierailija kirjoitti:

Kyynistynyt, kaikkeen vittuuntunut, vaihdevuosi-ikäinen ongelmateinin äiti etsii remppataitoista miestä arjen ongelmien ratkaisijaksi ja sängynlämmittäjäksi. Joka päivä vituttaa niin saatanasti, että päästä meinaa suoni katketa, joten toivon sinun olevan luonteeltasi lauhkea kuin lammas. Minut saa pehmenemään hyvällä ruoalla, saunalla ja seksillä.

Vierailija
1505/2057 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut M35, joka on löytänyt vasta osan itsestään. Viihdyn suurimmaksi osaksi poissa hälystä ja ihmispaljoudesta, mutta minusta saa myös suhteellisen edustuskelpoisen sinulle tärkeisiin tapahtumiin. En jaksa joka viikonloppu käydä tapaamassa ystäviäsi tai sukulaisiasi.

Minulla ei ole omia lapsia, enkä omia lapsia halua.

Nautin läheisyydestä, mutta myös omasta tilasta; molempia sopivassa suhteessa. Olen uusien ihmisten kanssa varautunut, mutta ansaitset luottamukseni avoimuudella ja rehellisyydellä. Toisinaan tunnen ärtymystä tai väsymystä, mutta niihin auttaa yleensä liikunta, ruoka ja elokuva tai teatteri. Luottamuksen myötä annan sinulle itseni, ja toivon sinun käsittelevän sitä varovasti.

Toisinaan töksäytän ihmisille asioita, joista myöhemmin koen huonoa omaa tuntoa. Olen harjoitellut tunnistamaan näitä tilanteita, ja pyytämään anteeksi, mikä ei vieläkään ole helppoa.

Kasvoiltani olen "ok", mitoiltani 190/95. Tarvitsen säännöllisen liikuntaharrastuksen, jotta pääni pysyy kasassa. Vartaloni on urheilullinen, mutta en liiku ulkonäön takia. Olen huono joustamaan omista harrastuksistani, mutta annan tietysti saman vapauden sinulle.

Olen korkeakoulutettu, ja "miehisellä" alalla. Nuorempana suhtauduin koulutukseen elitistisesti, mutta useampi vuosi oikeissa duunarihommissa avarsi maailmaa.

Alitajuisesti tunnen toisinaan tarvetta olla "kova jätkä", ja kykyni esimerkiksi tunteistani puhumiseen on vasta kehittymässä. Minulla ei kuitenkaan ole perinteisiä "miehisiä" käytännön taitoja, en osaa vaihtaa autoon jarrupaloja tai tapetoida olohuonetta, eikä minua yksinkertaisesti kiinnosta opetellakaan.

En ole ulkonäkökeskeinen, voin pitää erilaisia ihmisiä esteettisesti miellyttävinä. Pituudellasi ei ole merkitystä. Jos jotain olisi pakko sanoa, niin enemmän muotoja on enemmän. Tärkeintä on, että itse kykenet itseäsi arvostamaan.

Sinulta haluan, että suhtaudut elämään positiivisesti. Sinulla on jotain, jonka tunnet omaksesi. Työlläsi tai koulutuksellasi ei ole merkitystä. Haluan suhteesta tasa-arvoa ja kumppanuutta, mutta olet sinut myös oman naiseutesi kanssa. Uskot, että kahden ihmisen vuorovaikutuksessa syntyy jotain, mitä ei muuten olisi. Seksi on sinulle tärkeä osa suhdetta. Haluat toteuttaa omaa seksuaalisuuttasi, ja kykenet siitä kommunikoimaan. Kykenet heittäytymään ja olemaan läsnä.

Vierailija
1506/2057 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut M35, joka on löytänyt vasta osan itsestään. Viihdyn suurimmaksi osaksi poissa hälystä ja ihmispaljoudesta, mutta minusta saa myös suhteellisen edustuskelpoisen sinulle tärkeisiin tapahtumiin. En jaksa joka viikonloppu käydä tapaamassa ystäviäsi tai sukulaisiasi.

Minulla ei ole omia lapsia, enkä omia lapsia halua.

Nautin läheisyydestä, mutta myös omasta tilasta; molempia sopivassa suhteessa. Olen uusien ihmisten kanssa varautunut, mutta ansaitset luottamukseni avoimuudella ja rehellisyydellä. Toisinaan tunnen ärtymystä tai väsymystä, mutta niihin auttaa yleensä liikunta, ruoka ja elokuva tai teatteri. Luottamuksen myötä annan sinulle itseni, ja toivon sinun käsittelevän sitä varovasti.

Toisinaan töksäytän ihmisille asioita, joista myöhemmin koen huonoa omaa tuntoa. Olen harjoitellut tunnistamaan näitä tilanteita, ja pyytämään anteeksi, mikä ei vieläkään ole helppoa.

Kasvoiltani olen "ok", mitoiltani 190/95. Tarvitsen säännöllisen liikuntaharrastuksen, jotta pääni pysyy kasassa. Vartaloni on urheilullinen, mutta en liiku ulkonäön takia. Olen huono joustamaan omista harrastuksistani, mutta annan tietysti saman vapauden sinulle.

Olen korkeakoulutettu, ja "miehisellä" alalla. Nuorempana suhtauduin koulutukseen elitistisesti, mutta useampi vuosi oikeissa duunarihommissa avarsi maailmaa.

Alitajuisesti tunnen toisinaan tarvetta olla "kova jätkä", ja kykyni esimerkiksi tunteistani puhumiseen on vasta kehittymässä. Minulla ei kuitenkaan ole perinteisiä "miehisiä" käytännön taitoja, en osaa vaihtaa autoon jarrupaloja tai tapetoida olohuonetta, eikä minua yksinkertaisesti kiinnosta opetellakaan.

En ole ulkonäkökeskeinen, voin pitää erilaisia ihmisiä esteettisesti miellyttävinä. Pituudellasi ei ole merkitystä. Jos jotain olisi pakko sanoa, niin enemmän muotoja on enemmän. Tärkeintä on, että itse kykenet itseäsi arvostamaan.

Sinulta haluan, että suhtaudut elämään positiivisesti. Sinulla on jotain, jonka tunnet omaksesi. Työlläsi tai koulutuksellasi ei ole merkitystä. Haluan suhteesta tasa-arvoa ja kumppanuutta, mutta olet sinut myös oman naiseutesi kanssa. Uskot, että kahden ihmisen vuorovaikutuksessa syntyy jotain, mitä ei muuten olisi. Seksi on sinulle tärkeä osa suhdetta. Haluat toteuttaa omaa seksuaalisuuttasi, ja kykenet siitä kommunikoimaan. Kykenet heittäytymään ja olemaan läsnä.

Siis täydellinen! Onko tuollasia miehiä olemassakaan?

Olen naisvastineesi, mutta valitettavasti ikää minulla on n. 15 vuotta liikaa, enkä ole vartaloltani muodokas vaan urheilullinen kuten sinäkin.

Vierailija
1507/2057 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää!

Vierailija
1508/2057 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää reilusti päälle 30, mutta enemmän 20-25v tasolla sekä henkisesti että ulkonäöltä. Ammattina rahapelit ja sijoitukset, joista reilusti voitolla ja kämppäkin ostettu pelivoitoilla, mutta yleensä kukaan asiaa kokeilematon ei usko että niitä voisi pitemmän päälle pelata voitollisesti, ja tämä rahapelimatematiikkaa ymmärtävänä turhauttaa. Hyvä matematiikassa ja kirjoittamisessa. 

Naisten kanssa täys luuseri, joka hukkuu deittailumaailman epätasapainoon eikä jaksaisi taistella rakkaudesta satoja muita miehiä vastaan. Keskustelutaitoinen, aito ja mielestäni ihan hyvän näköinen mutta tylsä, ujo ja arka, huono itseluottamus ihmissuhteissa, joka näkyy epävarmuutena toiminnassa. Deittailu vaikeaa jäätävän yliajattelun takia, ja katkokset viestittelyssä voi aiheuttaa hallitsemattoman sisäisen ahdistuksen. Pystyn keskittymään deittaillessa vain yhteen naiseen kerrallaan ja siinä mennään sitten täysillä. Hieman katkera naisten mahdottomista vaatimuksista ja siitä ettei kipinää synny. Koen olevani karismassa suurimman osan miehistä alapuolella. Ajattelee paljon skenaarioita mitä toinen mahdollisesti miettii jutusta ja se aiheuttaa epäbalanssia mielenrauhalle. 

Rakastava, välittävä, nauttii läheisyydestä ja yltiörehellinen (kerron itsestäni sellaisiakin asioita joita ei ehkä pitäisi, koska haluan olla rehellinen). Ei pysty oikein valehtelemaan edes valkoisia valheita. Mahdollisesti vaikea luottaa ihmisiin, pelkään epäselviä tilanteita.

Saan seksissä eniten kiksejä hieman erikoisemmista jutuista, vaikka perus jyystökin kivaa silloin kun paineita ei ole.

Erittäin aloitekyvytön, mutta harrastan myös yhden yön juttuja, jos nainen tekee aloitteen. Näitä hyvin harvakseltaan ja kaatuvat yleensä suorituspaineisiin ja jännitykseen, mikäli jää kertaluontoiseksi. Hellä naisen huomioiva rakastaja, joka saatuaan itsevarmuutta ottaa naisen tarpeet huomioon, mutta olen alussa suorituspaineista ja suorittamisesta kärsivä sählääjä.

Alkoholia käytän sinkkuna melko paljon, koska ei ole naista, mutta siihen ei ole muodostunut riippuvuutta. Kännissä olen paljon hauskempi ja koen olevani hyväksytympi ja henkiset lukot häviää.

Luonteeltani olen rauhallinen ihmisten kanssa, vähän nössökin. Kuseville peleille, tekniikalle ja vastoinkäymisille ragean, etenkin ollessani yksin.  Erittäin laiska, asiat jotka ei kiinnosta vaatii normaalia enemmän ponnistelua. . Varmaan jonkunlainen aikuisiän ADHD.  Välttämättömät kotityöt jaksaa tehdä, suursiivouksia jne harvemmin.

Liikunnassa vain pallon perässä juokseminen nappaa, lenkkeily ja salilla käynti pakkopullaa. Yritän välillä laihduttaa, mutta sitten alkaa ruoka maistua. Ylipaino jojoillut vuosia 10-15 liikakilossa, joista valitettavan suuri osa kerääntynyt rintojen alueelle. Mahdollisesti tämä häiritsee itseäni enemmän kuin muita.

Pidän isoa osaa itseäni nuoremmista naisista hyvän näköisinä. Jos minulla on juttua "liian hyvännäköisen" kanssa niin oma itseluottamukseni kuitenkin laskee ja kipinät jäänee syntymättä jo sitäkin myöten. Minulle sopisi siis ulkonäöllisesti sellainen ei liian kaunis, mutta kuitenkin omasta mielestäni viehättävän näköinen. Pieni ylipaino on kaunista, mutta reilu ylipaino ja makkarat sitten jo turn-off. Naisessa arvostan kiltteyttä ja aitoa välittämistä. Jos sellainen ihme tapahtuisi että pystyisi ymmärtämään miesten ajatusmaailmaa (eli minuakin) ilman jatkuvia väärinkäsityksiä niin tämä passaisi vallan mainiosti. On turhauttavaa saada paskaa niskaansa siitä, mitä ei ole koskaan pahaksi asiaksi tarkoittanut, mutta nainen on sen sellaiseksi tulkinnut. Mielellään ei lapsia ja välimatkaa, koska aiheuttavat kitkaa yhteisen ajan kannalta. Liialliset lävärit ja vihervasemmistolaisuus/nykyfeminimi pahoja turn-offeja.

Vierailija
1509/2057 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopuksi lisää!?!

Vierailija
1510/2057 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

54-vuotias pantava punapää vapaana! 

Mutta vain parisuhteeseen. 

Haluan, että olet miehekäs, herrasmies, vapaa ja lapseton. Ole nuorempi please, mutta sentään viimeistään kasarialussa syntynyt.

Koulutuksella tai ammatilla ei väliä niinkään, mutta ole ny jotain muuta kuin sielullisesti persu.

Tuon omalta osaltani pöytään edellytyksen seksistä joka päivä, omanlaisen huumorini ja vaatimuksen molemminpuolisesta kunnioituksesta. Kestän jopa jos vedät spaddua vaikken  itse sellaista moskaa harrasta. Syvät pahoittelut siitä, että alkoholin väärin/suurkuluttajat jätän 0,68 sekunnissa varoittamatta.

Vaativana kontrollifriikkinä olis hyvä jos osaat panna vastaan, mutta taipua niissä asioissa, joissa oikeasti haluan voittaa. Sängyssä voit viedä, mie vikisen. 

Kokkaan kuin Gordon Ramsey, kirosanoja myöten, puhun pehmeällä äänellä kuin Nigella ja meikkamattomana olen Tarja Halonen -look-a-like. 

Vierailija
1511/2057 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1512/2057 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Olen 24-vuotias blondi nainen. Blondi tukka ja persoona. Olen hajamielinen ja sellainen sählääjä.

Minua kutsutaan myös ”Hulda huolettomaksi”.

Tai ehkä se olin minä ennen. Nykyään olen diagnosoitu PTSD:läinen, joten huolta riittää!

Vaikka olenkin vähän taipuvainen hutiloimaan, olen tietyissä asioissa älykäs. Minulla on hyvä huumorintaju, nauran herkyvästi ja lähestulkoon kaikelle. Mitään aihetta ei ole, josta en voisi läppää heittää. Mista huumori on sitä parasta.

Olen ahkera. Teen töitä sekä opiskelen. Hoidan kotia hyvin ja rakastan siisteyttä. Olen hyvä kokki ja leipuri! (Siis jos läheisiltäni kysytään;)

Urheilen säännöllisesti ja seksiä haluan vaikka joka päivä. Olen rakastava ja huoltapitävä, suuri libidoinen nainen!

Eli; Mieli on siis järkkynyt, mutta valoa on tunnelin päässä! Uskallatko lähteä etsimään sitä?:)

Vierailija
1513/2057 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis kolmekymppinen nainen, työtön opiskelija, jonka elämästä 10 vuotta meni masennuksesta toipumiseen. Olen suht tylsä, en tykkää bilettää enkä juo alkoholia ollenkaan. Se sekoittaa päään. Ihan tarpeeksi kauan oltu sekaisin, selvänä kiinnostaisi jatkaa tästä eteenpäin..

Olen hyvännäköinen. Ulkonäöstä huoltapitäminen on aina ollut minulle tärkeää. Ainakin fyysisesti on voinut hyvin vaikka henkisesti ei.

Opiskelen erityisluokan opettajaksi ja tykkään lapsista.

Olen siivoushullu. En kuitenkaan nalkuta jos et itse siivoa. Rakastan seksiä, kotona olemista ja urheilua.

Siitä päiväni mieliusti koostuisivat ja toki töistä, jos niitä vaan saisi.

Olen huumorintajuinen, ja kaikkein eniten sytyn sairaasta huumorista. Velkaa ei ole, luottotiedot kunnossa. Niin ja muitakaan päihteitä ei ole käytössä.

Vierailija
1514/2057 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi ylipainoinen entinen kaunotar, empaattinen snobi ja maanläheinen älykkö, joka rakastaa aseita ja isoja ongelmakoiria. Juttelen kaikesta luontevasti kaikkien kanssa, mutta sitä mitä todella ajattelen et saa tietää, ellet ole läheinen ystäväni. Yhden miehen nainen, uskollinen, pidättyväinen ja lahjomaton, salaa mustavalkoinen konservatiivi. Minusta yleensä pidetään, koska olen kiinnostunut juuri sinusta, mutta minä pidän useimmista vain kauempaa katsottuna, jos sieltäkään. Teen parhaani häätääkseni ympäriltäni häiriötekijöitä, joten tulet hyvin helposti ghostatuksi. (Tälläinen voisi olla deitti-ilmoitukseni, jos olisin vapaa ja jos harrastaisin tuntemattomien deittailua mitä en koskaan tule tekemään.)

Vierailija
1515/2057 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyynistynyt, kaikkeen vittuuntunut, vaihdevuosi-ikäinen ongelmateinin äiti etsii remppataitoista miestä arjen ongelmien ratkaisijaksi ja sängynlämmittäjäksi. Joka päivä vituttaa niin saatanasti, että päästä meinaa suoni katketa, joten toivon sinun olevan luonteeltasi lauhkea kuin lammas. Minut saa pehmenemään hyvällä ruoalla, saunalla ja seksillä.

Kyynisyys ei iske.

Vierailija
1516/2057 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod. näk. viimeisiä hedelmällisiä vuosiaan elävä golddigger kaipaa rikasta ja älykästä miestä seuraksi, elättäjäksi ja lastemme isäksi. Tahdon lapsia asap, joten toivottavasti olet halukas tarttumaan tähän koukkuun HETI.

Olen juuri ja juuri normaalipainoinen, kaunis ja naisellinen ulkonäöltäni, vaan en käytökseltäni. Toivottavasti tykkäät viettää aikaa lastemme kanssa, sillä puran stressiä mieluiten unohtumalla tietokoneelle tuntikausiksi. Kotitöistä mieluisin on pyykinpesu, josta takuuvarmasti löydän marmatettavaa joka kerta kun sinä erehdyt sitä tekemään. Saat siis hoitaa rauhassa ihan kaikki muut kotityöt.

Rakastan matkailua ja ravintolaillallisia, sinun rahoillasi tietenkin. Osaan onneksi suunnitella ja järjestää meille vaikka mitä ohjelmaa, joten sinä voit keskittyä töihin ja antaa rahasi ja vapaa-aikasi minun hellään huomaani. Oletan tietysti, että sinulla on vapaa-aikasi suhteen sama maku kuin minulla.

Rakastan myös kaikenmaailman elukoita, joten ei haittaa vaikka sinulla olisi jo eläintarha kotona. Jos sinulla ei jostain syystä vielä ole lemmikkejä, palaamme todennäköisesti ensimmäiseltä etelänmatkaltamme sellaisen kanssa.

Päivitys: tällä hetkellä alustavasti varattuna, mutta voit ilmoittautua varasijalle.

Vierailija
1517/2057 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkipikainen, eksistentiaalisiin kriiseihin taipuvainen mutta superempaattinen ja ystävällinen, ihana, hyväkroppainen ja kaunis nainen.

Pidemmän päälle luultavasti koitan sinua muuttaa mieleisekseni, vaadin aina liikaa, vaikka luulen vain kannustavani sinua paremmaksi ihmiseksi. Et tule koskaan kokevasi olevan minulle riittävä.

Lopulta katkeroidun sinulle, mutta en läheisriippuvuudeltani pysty sinusta eroamaan - etkä sinäkään pysty minua jättämään, sillä olen magneettinen, hyvä kokki ja hyvä sängyssä.

🙄

Vierailija
1518/2057 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyynisyys ei iske.

Monella naisella on muutenkin jotain tuommosia vaatimuksia, joita jos mies vaatisi, niin leimaantuisi heti joksikin kotikoneen etsijäksi nyrkin ja hellan väliin. Monesti tulee vastaan jotain, "Lainaan sun hupparit enkä ikinä palauta", "Etsitään remppataitoista miestä ongelmien ratkaisijaksi", "en osaa kokata, toivottavasti osaat tehdä ruokaa". Ok, kuulostat uusavuttomalta ja yksinkertaiselta, kun mieleesi tulee vain tuommosia asioita itsestäsi kertoessasi lyhyessä kuvailussa.

Toinen mikä ihmetyttää, ja joita usein tulee vastaan on nämä, jotka eivät hae jotain palvelijaa; "osaan rempata ja huoltaa autoni itsekin". Tulee jotenkin semmoinen ylimielisen omahyväinen ihminen mieleen, että minäpäs osaankin tehdä asiat ihan ominpäin. Ei kai tuota nyt tarvitse sitäpaitsi siihen omaan esittelytekstiin edes kuulua, ketä miestä nyt jaksaa oikeasti kiinnostaa osaatko huoltaa tai rempata oman autosi, hyvä jos osaat, mutta yhdenkään miehen parinhakukriteerinä se ei ole.

Kolmas jota tulee usein vastaan on: "voin tehdä sulle asian x, koska teen työkseni sitä ja sitä", voi jeesus, palvelijaksiko olet hakeutumassa vai mitä, ei kai se nyt ole se ainoa asia, jolla osaat itsesi "myydä" potentiaaliselle ehdokkaalle?

Vierailija
1519/2057 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyynisyys ei iske.

Monella naisella on muutenkin jotain tuommosia vaatimuksia, joita jos mies vaatisi, niin leimaantuisi heti joksikin kotikoneen etsijäksi nyrkin ja hellan väliin. Monesti tulee vastaan jotain, "Lainaan sun hupparit enkä ikinä palauta", "Etsitään remppataitoista miestä ongelmien ratkaisijaksi", "en osaa kokata, toivottavasti osaat tehdä ruokaa". Ok, kuulostat uusavuttomalta ja yksinkertaiselta, kun mieleesi tulee vain tuommosia asioita itsestäsi kertoessasi lyhyessä kuvailussa.

Toinen mikä ihmetyttää, ja joita usein tulee vastaan on nämä, jotka eivät hae jotain palvelijaa; "osaan rempata ja huoltaa autoni itsekin". Tulee jotenkin semmoinen ylimielisen omahyväinen ihminen mieleen, että minäpäs osaankin tehdä asiat ihan ominpäin. Ei kai tuota nyt tarvitse sitäpaitsi siihen omaan esittelytekstiin edes kuulua, ketä miestä nyt jaksaa oikeasti kiinnostaa osaatko huoltaa tai rempata oman autosi, hyvä jos osaat, mutta yhdenkään miehen parinhakukriteerinä se ei ole.

Kolmas jota tulee usein vastaan on: "voin tehdä sulle asian x, koska teen työkseni sitä ja sitä", voi jeesus, palvelijaksiko olet hakeutumassa vai mitä, ei kai se nyt ole se ainoa asia, jolla osaat itsesi "myydä" potentiaaliselle ehdokkaalle?

Tässähän oli tarkoitus olla raatorehellinen, mutta kaipa noita ko. vaatimuksia on oikeissakin ilmoissa.

Vierailija
1520/2057 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raatorehellinen= jätetään sanomatta myönteiset puolet ja keskitytään huonoihin niin että kuitenkin muodostuu rehellinen kuvaus. Moni ilmoitus ketjussa on kuitenkin samanlainen mainos kuin muuallakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi