Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1481/2057 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt treffeille!?

Vierailija
1482/2057 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt treffeille!?

Kenen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/2057 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen pitkäaikaista rakastajaa. Olen ollut avioliitossa jo yli kaksikymmentä vuotta. Mies jäi kiinni pitkään jatkuneesta sivusuhteesta muutama vuosi sitten. Nyt on ilmeisesti suhde loppunut, kun mieheni rahat loppuivat. Yhdessä ollaan edelleen, rakkaus ja yhteisen elämän helppous pitävät meidät yhdessä hamaan hautaan. Nyt haen mieheni luvalla treffiseuraa itselleni. Mies on kuukausia poissa työnsä vuoksi. Sinä olisit 50-60-vuotias, seksuaalisesti aktiivinen vanhanaikainen herrasmies. Veisit syömään ja huvituksiin, tykkäisit tanssimisesta, liikunnasta ja matkailusta mutta myös illoista luonani. Oltaisiin sylikkäin, silittelisit minut uneen rakastelun jälkeen. Et koskaan tapaisi aikuisia lapsiani, olisit minun ja vain minun. Siirtyisit syrjään miehen ollessa kotona, yleensä vain päiviä ennen seuraavaa reissua. Ulkonäöllisesti pidän karvaisista miehistä, vatsaa saa olla ja kalju ei ole este. Harmaa parta/sänki sytyttää. Olet kuitenkin itsenäinen, et missään tapauksessa mustasukkainen. Tupakointi ja alkoholi ei haittaa, jos ovat kohtuuden rajoissa. Olisit tietenkin työelämässä, ammatilla ei niin väliä. Itse olen hoikka 48-v usean jo aikuisen lapsen äiti, töissä kaupanalalla. Raskaudet tietysti näkyvät ruumiissani, mutta nautin estottomasta aikuisesta seksistä. Kaipaisin kainaloon ilman mitään velvotteita. Kiinnostuitko?

Vierailija
1484/2057 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisin sinkku: Hyvännäköinen ja hoikahko mutta hieman häiriintynyt keski-ikää kolkutteleva nainen etsii (pitkää) miestä, kotityöt ja sänkyhommat tulee sujua moitteettomasti. Olen vähän työnarkomaani, sisimmältäni erakko ihmisvihaaja, inhoan metelöintiä ja minulla on paljon kissoja ja aion ehkä hankkia niitä lisää.

En jaksa usein olla kovinkaan sosiaalinen mutta pidän syömisestä, nukkumisesta, seksistä ja viinistä.

Vierailija
1485/2057 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 30-vuotias työtön. Yritän saada viimein opiskeluja jotenkin kuntoon. Työelämästä ei kannata kohdallani puhua, kun ei se sisällä mitään mainitsemisen arvoista. Sinnekin pitäisi siltä joskus päästä. Olen aika introvertti ja ujokin. Huonoja kokemuksia ihmisistä. Viihdyn yksin, mutta kaipaan kuitenkin seuraakin. Olen ihan mukava muita kohtaan, mutta vaikeaa tutustua ihmisiin. En tykkää isosta porukasta. Minulla erittäin hyvä mielikuvitus. Harrastuksia ei "virallisesti"  nyt ole, mutta pidän ulkoilusta ja olen riippuvainen musiikista ja olen joskus itsekin soittanut. Tykkään hyvin monentyylisestä aina rapista metalcoreen, mutta juuri rock ja metallimusiikki tärkeintä. Olen hyvin tavallisen näköinen ja normaalipainoinen. 170 cm pitkä ja pitkät hiukset.

Miehessä arvostaisin luotettavuutta ja sitä, että kohtelee muita hyvin. Sellaista kykyä, että olisi itselleni tarvittaessa jokin peruskallio jos olisin levoton. Voisin minäkin silti sellainen olla ja arvostan sitä, että pystyy puhumaan tunteistaan. Jos mies haluaisi herättää kiinnostustani niin hän voisi olla vähän erikoisen ( tai erilaisen)  näköinen ja pitkät hiukset. Silloin ainakin voin sanoa, että huomaisin hänet heti. Tämäkin silti vaan niin sanottuna, että mies muuten luonteeltaan mukava. Jos pidät musiikista niin pidän sinusta jo vähän. Ja siis sinun ammatillasi, työlläsi, koulutusellasi yms ei olisi mitään väliä itselleni.  No tämäkin nyt kirjoitettu niin että tiedän todellakin mahdollisuuksien olevan heikot ja en usko että minua onnistaa tässä asiassa. Olen myös niin huono ja hidas tutustumaan muihin, että se jo rajoittaa paljon. Vaikea aina olla sopivasti sosiaalinen eli että pystyisin puhumaan, mutta kuitenkin ettei menisi siihen hermostuneeseen höpötykseen kuitenkaan. Ai niin olen myös vähän tylsäkin :)

( tämä toisesta ketjusta tänne, kun sattui viesti sopimaan)

Vierailija
1486/2057 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis edelliseen, että olen nainen. En mies jos se jäi epäselväksi :)

Vierailija
1487/2057 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa nelikymppinen, alisuoriutuva akateeminen, impulsiivinen, hullu ja laiska nainen etsii normaalia kumppania jolla on elämä kasassa. Olen ajoittain erittäin älykäs ja välillä hauska, yleensä epäsiisti ja viihdyn paljon yksin. Olen miesvihaaja ja tosikko, paitsi omille vitseilleni. Kotityöt ei suju ja olen todella paha passuuttaja. Jos etsit kumppania joka on sopivan hullu koska muuten tylsistyt helposti niin täältä löytyy. Pääset keittämään minulle kahvia ja kokkaamaan ja tiskaamaan. Vastineeksi saat tarvittaessa kauniin kumppanin edustustehtäviin ja paljon seksiä jos vaan itse pysyt intohimoisena. Perässävedettävät älkää vaivautuiko.

Vierailija
1488/2057 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen lyhyt ja nörttimäinen mies joka on näennäisesti ihan normaali: sosiaalisesti taitavahko, ei ylipainoinen, siististi pukeutunut ja säännöllisesti peseytyvä, töissäkäyvä, elämässä mukana oleva, ja harrastuksissaan taitava. Todellisuudessa aika erakko, paljon luultuakin pienituloisempi, ei omaa romanttisia kokemuksia juuri ollenkaan ja naisihanne on sellainen jonka mainitseminen johtaisi ihmettelyyn ja sen vähänkin miehekkyyden kyseenalaistamiseen.

Jos etsit parisuhdetta josta puuttuu sukupuoliroolit, paitsi siltä osin että sinä voisit ottaa ohjat sängyssä, tässä olisi kokematon ja kummallinen aikuinen Peter Pan-mies jonka kanssa voisit leikkiä teinirakkautta katsellen tähtiä eväsretkellä kallioiden päällä :)

Kuulostat täydelliseltä! Jos olisit vielä lihava niin 100% mun tyyppiä.

Vierailija
1489/2057 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta viisikymppinen läheisriippuvainen ja miehiin jo aika kyllästynyt nainen, joka tosin saattaa olla riippuvaisuudestaan toipumaan päin, haluaa itseään mieluusti nuoremman miehen kumppaniksi.

Näytän 10 vuotta nuoremmalta ja aiemmat kumppanit on olleet 1-10 vuotta nuorempia, joten uskon että vielä ehtisi napata tuollaisen herkumman miehen ennenkuin naama tipahtaa. Siksi on pakko yrittää nyt vielä ennenkuin on myöhäistä.

Kroppa alkaa olla jo rupsahtanut, sellainen 5-7 kiloa on ylimääräistä, mutta osaan pukeutumisella korostaa parhaita puoliani (isoja rintojani ja nättejä jalkojani). Ylimääräiset kilot on vatsassa. Voin sanoa etten näytä alasti enää kovinkaan hehkeältä.

Hyvin on kyllä silti kumppaneille kelvannut ja samoin on minulle hyvä (perus)seksi maistunut aina. Osaan kouluttaa sinusta hyvän rakastajan jos et ole jo.

En tiedä vieläkään mitä haluan tehdä isona, mutta jotenkin sitä on onnistunut luovimaan elämässä niin että jostain on aina töitä löytynyt. Nyt vaan tuli paiskittua vähän liikaakin hommia ja tuli burn out. Ei haittaisi jos sinulla olisi hoivaviettiä ja haluaisit pelastaa minut. Jos hoitaisit kulut ja tykkäisit siivota, se olisi plussaa, niin saisin vähän huilata ja nauttia elämästä.

Naimisissa olen ollut kaksi kertaa ja mielellään menisin kolmannenkin kerran.

Minulla on alakouluikäinen lapsi ja puren pääsi irti jos ikinä sanot tai teet mitään negatiivista hänelle/hänestä. Hän on pilalle henmoteltu, mutta hyvän luonteinen lapsi.

Enemmänkin kirjoittaisin, mutta aika loppuu…

Vierailija
1490/2057 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppinen nainen, joka viihtyy vähän turhankin hyvin yksin. Kokee small talkin ja liian sosiaalisuuden rasittavana, vaikka ei ole erakko ja omaa kohtalaisen hyvät sosiaaliset taidot. 

Ei oikeastaan kaipaa miestä kuin seuraksi ja joskus yhdessä tekemiseen. Tosi jämäkän ja hyvän itseluottamuksen omaavan näköinen ja tuntuinen ihminen, mutta sisällä asuu pikkutyttö, joka haluaisi kohdata ihmisen, kenen kanssa saisi olla kiltti ja herkkä, pelkäämättä ja varomatta. Ei jaksa minkäänlaisia jännäleikkejä tai teeskentelyä, josta syystä on todella 100 % aito itsensä. 

Syvälliset keskustelut ja yhteiset mielenkiinnon kohteet olisi tärkeimmät. Salaa unelmoi olevansa jokus toisen maailman keskiössä, yhtenä tärkeimmistä asioista. Ei pysty sekstailemaan ilman tunteita ja tarvitsee tavallista syvemmän kontaktin toisen sydämeen ja sieluun, ennen kuin aidosti pysytyy välittämään ja silloin taivas on rajana. Ilman tuota yhteyttä, seksi on feikkaamista ja ei tunnu juuri miltään. 

Todella suuri sydän ja kyky tuntea ja hyvät keskustelutaidot. Haaveilee salaa maailmasta, jossa ihmiset olisivat huomaavaisia ja huolehtivaisia toisistaan. Korkeasti koulutettu ja kohtuullisen hyvät tulot, mutta ei juurikaan isompaa omaisuutta. Normaalikokoinen, ei siro. 

Vierailija
1491/2057 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostuisin mutta pelkäisin että

rakastuisin. Haittaisiko?

Vatsaa ei ole, kalju etenee ja sänki harmaantuu.

Vierailija kirjoitti:

Haen pitkäaikaista rakastajaa. Olen ollut avioliitossa jo yli kaksikymmentä vuotta. Mies jäi kiinni pitkään jatkuneesta sivusuhteesta muutama vuosi sitten. Nyt on ilmeisesti suhde loppunut, kun mieheni rahat loppuivat. Yhdessä ollaan edelleen, rakkaus ja yhteisen elämän helppous pitävät meidät yhdessä hamaan hautaan. Nyt haen mieheni luvalla treffiseuraa itselleni. Mies on kuukausia poissa työnsä vuoksi. Sinä olisit 50-60-vuotias, seksuaalisesti aktiivinen vanhanaikainen herrasmies. Veisit syömään ja huvituksiin, tykkäisit tanssimisesta, liikunnasta ja matkailusta mutta myös illoista luonani. Oltaisiin sylikkäin, silittelisit minut uneen rakastelun jälkeen. Et koskaan tapaisi aikuisia lapsiani, olisit minun ja vain minun. Siirtyisit syrjään miehen ollessa kotona, yleensä vain päiviä ennen seuraavaa reissua. Ulkonäöllisesti pidän karvaisista miehistä, vatsaa saa olla ja kalju ei ole este. Harmaa parta/sänki sytyttää. Olet kuitenkin itsenäinen, et missään tapauksessa mustasukkainen. Tupakointi ja alkoholi ei haittaa, jos ovat kohtuuden rajoissa. Olisit tietenkin työelämässä, ammatilla ei niin väliä. Itse olen hoikka 48-v usean jo aikuisen lapsen äiti, töissä kaupanalalla. Raskaudet tietysti näkyvät ruumiissani, mutta nautin estottomasta aikuisesta seksistä. Kaipaisin kainaloon ilman mitään velvotteita. Kiinnostuitko?

Vierailija
1492/2057 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias nainen, vajaa 160 cm, vartalomallini on pympyrä, olemukseltani nätti kuin sika pienenä ja aura kuin enkelillä. Lupaavasta ulkomuodostani huolimatta olen melko työläs kumppani. Olen välillä jopa neurokirjomaisen itsekäs, epäsiisti ja aikani kuluu lähinnä työntekoon ja opiskeluun. Kun minua stressaa, olen äärimmäisen kärttyinen, säksätän ja känisen. Koen siitä toki jälkikäteen valtavaa syyllisyyttä, ja yritän hyvittää tekojani ruuan ja seksin muodossa. Nautin seksistä paljon, mutta en ole sen suhteen oma-aloitteinen ja miehessä etsinkin juuri seksin suhteen rohkeaa ja aloitteellista miestä. En kuitenkaan häveliäisyyteni ja laiskuuteni vuoksi suostu kovin ketterään seksiin, ellen sitten ole todella humalassa tai siinä vaiheessa deittailua, kun yritän vielä miellyttää sinua. Todennäköisesti masturboin joka päivä ennen kuin tulet töistä, eikä minua sitten oikeastaan enää huvita tehdä muuta, kuin syödä.

Juodessani minusta tulee provokatiivinen Pikachu potenssiin amfetamiini. Todennäköisesti suhteemme kariutuu sen ensimmäisen ja viimeisen kerran, kun erehdyt viettämään kanssani illan baarissa. Tämän vuoksi mielelläni vietän viikonloput kotona saunoen ja tehden ruokaa, punaviiniä nautiskellen ja söpöstellen. Kuulostaa hyvältä, mutta tähänkin liittyy sellainen sudenkuoppa, että etenkin näin syksyn aikaan kuvittelen olevani eteväkin sienestäjä/marjastaja, ja haluan yleensä käydä poimimassa sienet/marjat itse. Tunnistan sienistä ehkä kanttarellin, mutta senkin vain kaupassa. Olen myös uhriutuva keittiömestari, eli jos ruokani ei onnistu siten, kuten päässäni olen sen kuvitellut, kieltäydyn syömästä yhtään mitään koko iltana, paitsi ehkä nukkumaanmentyäsi naukkaan jämistä palasen, ja totean ruuan olevan erinomaista. Ohjeita en myöskään lue; en reseptejä, Ikean ohjeita tai lääkeselostuksia. Valitan kuitenkin hartaasti, jos asiat eivät suju kuten kuvittelen.

Kärsin välillä ahdistuksesta ja masennuksesta, mutta luottamussuhteestamme riippuu, kuinka hyvin osaan asiani ilmaista. Välttämättä en ilmaise asiaa ollenkaan, vaan mystisesti vetäydyn suhteesta ilman selitystä. Tai sitten uuvutan sinut valituksellani. Joskus tämä liittyy täysin kuukautiskiertoon, jolloin ennustettavuutta on jonkin verran, mutta myös työstressi, perhestressi, vapaa-ajan tehostamisstressi, nälkä ja kylmä sekoittavat pakkaa.

Jos ja kun eroamme, oli se minun aloitteestani tai ei, odotettavissa on julmaa kielenkäyttöä ja moikka-viestejä vielä vuosienkin jälkeen. Todennäköisesti olen jo siirtynyt elämässäni eteenpäin, enkä ole sinusta enää tippaakaan kiinnostunut (mitä suurimmalla varmuudella kuvotat minua, koska olen keksinyt syitä traumatisoitua suhteestamme), mutta jos saisin sinut houkuteltua viekkaudellani sänkyyn, olisin varmaan aika tyytyväinen itseeni.

Mieheltä toivon jämäkkyyttä, turvallisuutta ja rajojen asettamista, sekä pyhimyksen kärsivällisyyttä. En koskaan voisi ääneen myöntää kannattavani mitään muuta kuin sukupuolten tasa-arvoa, mutta silti sisimmässäni haluan olla kotiäiti, vähän sellainen hössöttävä heikko nainen. Tällainen en kuitenkaan ole, koska ylpeys ei anna periksi, ja minuahan ei mikään mies ainakaan määräile. Mutta sitten kuitenkin voisinko olla, ajatukset sattuvat päähän.

Lapsia haluan palavasti, mutta toisaalta minua riivaa sietämätön YOLO, suorituskeskeisyys ja pelko siitä, että minusta tulee paska mutsi ja lapseni sekopäistyvät. En myöskään tiedä, kenen kanssa uskallan lisääntyä, koska turvattomuuteni on pohjaton ja olen oikeastaan varma, että minut jätetään ennemmin tai myöhemmin. Tai sitten minä jätän.

Voi hyvä luoja! Nauroin koska olen niin monessa asiassa samanlainen ja tämä on huippuhauskasti kirjoitettu.

Vierailija
1493/2057 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

33-vuotias, kaksoiselämää viettävä nainen etsii miestä lähinnä toiseen elämäänsä.

Toimistotyöaikaan olen piinkova ammattilainen, joka elää ja hengittää kiihkeästi omaa uraansa. Olen äärimmäisen kunnianhimoinen ja tulostavoitteellinen. Tämä elämäni on intensiivistä ja itsekeskeistä, etten kaipaa siihen kumppania.

Työpäivän jälkeen riisun jakkuni sekä (vaativa asiantuntija)työlasini, suljen työhuoneen oven ja avaan nutturani. Ruokin kissani, koirani, kanani sekä itseni. Tämän jälkeen lähden koiran kanssa haahuilemaan metsään, ehkä otan sienikorin mukaan. Kotona otan rennosti, kokkailen ja puuhastelen jotain muusikkia kuunnellen. Tähän elämään kuuluva luonteeni on rento, vitsaileva ja keskusteleva, joko kumppanin kanssa tai itsekseen. Polttelen myös ajoittain pilveä ja ajattelen isoja ajatuksia.

Olen vielä suht hyvässä kunnossa. Olen ollut joskus katseiden kääntäjä, mutta ikä alkaa tuomaan jo muutosta naamaan ja vartaloon. Huolehdin terveydestäni riittävällä liikunnalla ja terveellisellä ruoalla. Nykyään en kuitenkaan jaksa enää lähteä salille pingottamaan. 

^ Erittäin kiinnostava ja seksikäskin tapaus, saattaisin jopa kääntyä bi:ksi tällaisen sattuessa kohdalle. T. N27

Vierailija
1494/2057 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistunut, traumatisoitunut ja pakko-oireinen, yksinäinen 27-vuotias nainen haluaisi kokea rakkauden, mutta ei tiedä uskaltaako kuitenkaan laittaa koko elämäänsä peliin. Lisäksi elää omassa fantasiamaailmassaan, eikä tunne itseään vieläkään aikuiseksi. Pelkää vanhenemista ja kuolemaa. Ei tiedä, haluaako koskaan lapsia. Vakityö löytyy, eli ei tarvitse elättää, mutta kannattaa silti perinteisiä arvoja.

Voi olla, että ahdistun heti alkumetreillä seurastasi, tai pakenen viimeistään muutaman tapailukerran jälkeen. Sinun täytyisi olla lähestulkoon lempihahmoni lempikirjasarjastani, tai muuten kyllästyn ja ahdistun seurastasi.

Ei ihme, että pysyttelen sinkkuna. Hah. Surullista.

Hitsi Mä olen 32 v nainen ja samassa jamassa :D. Ei ehkä treffeille mutta kaveriksi voisin alkaa, kun oon ihan samalla tavalla rajoittunut.

Minäkin ottaisin mieluusti teidät molemmat kaveriksi. Olisi kiva saada sellaista seuraa joka ymmärtäisi ja olisimme vähän samanlaisia. Olen muutenkin samanikäinen. Voisimme sitten yhdessä yrittää etsiä kumppania :)

Täällä kans yks lähes tismalleen samanlainen ongelmatapaus! Vaikka kumppani jo löytyykin mutta kaveriksi voisin ryhtyä :>

Vierailija
1495/2057 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on luurankoja komerossa ja lepakoita tapulissa, ikää sinulla voisi olla 30-55, olet naispuolinen. Voisit olla kasarin ja/tai ysärin nuoria kapinallisia kuten minäkin olin. Ehkä olet minun laillani sittemmin mennyt oikeisiin töihin ja yrittänyt elää ihmisiksi (ei välttämätöntä). Tykkäät viisikymppisistä hieman karuista, esiintymiseltään jo rauhallisista miehistä. Kuvainnollisesti kaikki voisi mennä niin, että sinä olisit Bonnie ja minä olisin Clyde. Olen aina vetänyt puoleeni hulluja naisia, enkä tiedä, miten voisin elää loppuelämäni ilman ikiomaa sekoboltsia.

Vierailija
1496/2057 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotias autisti tässä terve!

Tienaan aivan helvetisti ja muna on keskimääräistä isompi.

Ethän ole alle 100kg painava ja tykkäät paneskella monta kertaa päivässä.

Vierailija
1497/2057 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ristiriitainen, jos mitä.

On diagnosoitu mielenterveyden häiriö, mutta se on aika hyvin hallinnassa. Olen keskimääräistä älykkäämpi, mutta silti elämänvalinnat tökkii. Ja olen ylipainoinen, mutta monin tavoin hyvässä kunnossa näin hirmuisen huonokuntoiseksi, heh.

Selkeästi hyvistä puolista sanottakoon (koska sekin toki kuuluu rehellisyyteen), että olen usein iloinen, onnellinen, avoin ja rakastava.

Vierailija
1498/2057 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v tanakka 175 pitkä mies olen ihan ok näköinen omasta mielestäni. Omaa ärtyneen olemuksen mutta olen ystävällinen, kiltti, kohtelias, rehellinen, suorapuheinen ja avoin. Omaan jonkin näköisiä työnarkomaanin piirteitä. Onko jotain mukavaa naista jota saattaisin kiinnostaa?

Vierailija
1499/2057 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen, 45-vuotias sohvaperuna, joka inhoaa liikuntaa ja yrittää laistaa kävelylenkeistä. Töissä käyn vakituisesti, talous kunnossa, olen töistä usein väsynyt. Olen nettiaddiktoitunut ja puhun ylipitkiä puheluita lähes päivittäin. Muuten olen joviaali ja helppo tyyppi. Älä vaadi minulta liikoja, minäkään en vaadi sinulta. Tykkään matkustamisesta!

Vierailija
1500/2057 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynistynyt, kaikkeen vittuuntunut, vaihdevuosi-ikäinen ongelmateinin äiti etsii remppataitoista miestä arjen ongelmien ratkaisijaksi ja sängynlämmittäjäksi. Joka päivä vituttaa niin saatanasti, että päästä meinaa suoni katketa, joten toivon sinun olevan luonteeltasi lauhkea kuin lammas. Minut saa pehmenemään hyvällä ruoalla, saunalla ja seksillä.