Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vapaa-aikahakuinen, laiskanpulskea poikamies, jolla on oma kämppä, heti kun äidistä aika jättää, etsii nuorekasta n. 25-vuotiasta etup***uista siivousintoista varakasta naista. Nimim. laitetaan autoni kuntoon ja ajetaan yhdessä Esson baariin kahville.
Iskävatsainen metripartainen ulosottovelkainen työtön elämänkoululainen juoppo hampaaton haisumuna etsii naarasta tositoimiin
Työnarkomaani akateeminen, 10+ k€/kk bruttona tienaava lapseton 35v nainen etsii 35-50-vuotiasta herrasmiestä. Toivon että olet kyllin varakas, jotta voin jättäytyä pois korporaatio-oravanpyörästä.
Haluan yrittää lasta kanssasi. Tosin olisin varmaan huono äiti; toivoisin että meillä olisi kotiapulainen/lastenhoitaja joka hoitaisi lasta. En halua että sinä juuri hoidat lasta, se on mielestäni epämiehekästä.
Odotan yhteiseltä ajaltamme kuntoilua, ilmiötason keskustelemista, huumoria ja reipasta seksiä. En tosin tiedä toimiiko alakertani enää.
Toivon myös että esittelisit minut lähipiirillesi ja veisit minua juhliin, koska minulla ei ole omia ystäviä enää.
Kauniiksi sanottu, ikäistään nuoremman näköinen, hoikka 47-vuotias nainen etsii seuraa tositarkoituksella.
Etsin rakkautta, hellyyttä, arvostusta, rehellisyyttä.
Elämä on kohdellut minua kaltoin. Toivon, että ymmärrät ja hyväksyt sen. Terapeutiksi en sinua kuitenkaan halua!
Vierailija kirjoitti:
Tässä keski-ikäinen ikisinkkumies.
Olen fiksu ja oivaltava, hauskakin. Mutta toisaalta introvertti joka haluaa omaa rauhaa ja hiljaisuutta akkujen lataamiseen.
Harrastuksia on useampia, näistä luonto ja retkeily on sellainen johon toivoisin kumppaninkin osallistuvan. En ole supersuorittaja tai aina menossa, mutta en sohvaperunakaan. Mieluusti voisimme motivoida toisiamme reissaamaan enemmänkin kotimaassa. Jos matkustelu ulkomaille on intohimosi tai käsitys kotimaan matkailusta on luksus ja mukavuudet niin paljon kuin rahatilanne sallii, emme matkustaisi yhdessä.
Lapsia ei ole enkä aio hankkia. Sinulle saa olla, mutta uusperhekuvio ei ole suunnitelmissa. Voimme lähteä välillä lasten kanssa yhdessä vaikka kivalle retkelle, mutta kaikki muu lastenhoito jäisi sinun tehtäväksesi, emmekä muuttaisi yhteen.
Jos ulkonäön ja ammatin suhteen speksilistasi on se tavallinen (pitkä-raamikas-kunnianhimoinen-määrätietoinen-hyvätuloinen-arvostetussa ammatissa), en sopisi sinulle. Täysi elämäntapaintiaani en kuitenkaan ole, vaan elätän itseni työllä ja oma talous on järjestyksessä.
Jos sinusta kuulostaisi hyvältä ajatukselta pakata teltta autoon ja lähteä viikonlopuksi jonnekin, ota yhteyttä.
Mies minun makuuni. Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä keski-ikäinen ikisinkkumies.
Olen fiksu ja oivaltava, hauskakin. Mutta toisaalta introvertti joka haluaa omaa rauhaa ja hiljaisuutta akkujen lataamiseen.
Harrastuksia on useampia, näistä luonto ja retkeily on sellainen johon toivoisin kumppaninkin osallistuvan. En ole supersuorittaja tai aina menossa, mutta en sohvaperunakaan. Mieluusti voisimme motivoida toisiamme reissaamaan enemmänkin kotimaassa. Jos matkustelu ulkomaille on intohimosi tai käsitys kotimaan matkailusta on luksus ja mukavuudet niin paljon kuin rahatilanne sallii, emme matkustaisi yhdessä.
Lapsia ei ole enkä aio hankkia. Sinulle saa olla, mutta uusperhekuvio ei ole suunnitelmissa. Voimme lähteä välillä lasten kanssa yhdessä vaikka kivalle retkelle, mutta kaikki muu lastenhoito jäisi sinun tehtäväksesi, emmekä muuttaisi yhteen.
Jos ulkonäön ja ammatin suhteen speksilistasi on se tavallinen (pitkä-raamikas-kunnianhimoinen-määrätietoinen-hyvätuloinen-arvostetussa ammatissa), en sopisi sinulle. Täysi elämäntapaintiaani en kuitenkaan ole, vaan elätän itseni työllä ja oma talous on järjestyksessä.
Jos sinusta kuulostaisi hyvältä ajatukselta pakata teltta autoon ja lähteä viikonlopuksi jonnekin, ota yhteyttä.
Mies minun makuuni. Minkä ikäinen olet?
Keski-ikäinen...40+.
Vierailija kirjoitti:
Raatorehellisistä kukaan ei taida olla niin rehellinen, että käyttäisi viestiään oikeana treffi-ilmoituksena eli on mieluummin epärehellinen.
Pakko kommentoida, sivusta. Itse käytän samoja raatorehellisyyksiä, palvelussa jossa pystyy kirjoittamaan tarpeeksi. Koska mikään ei ole yhtä ärsyttävää kuin pinnalliset/suppeakatseiset ihmiset jotka tajuavat ensimmäisen tai toisen viestin jälkeen että toisella puolella ei osata kirjoittaa, jonka seurauksena "penkittävät/ghostaavat". Itselle tinderit/badoot ovat täyttä h***ettiä, tai ehkei palvelut itsessään, vaan suomalaiset henkilöt jotka niissä viihtyvät.
Vierailija kirjoitti:
Työnarkomaani akateeminen, 10+ k€/kk bruttona tienaava lapseton 35v nainen etsii 35-50-vuotiasta herrasmiestä. Toivon että olet kyllin varakas, jotta voin jättäytyä pois korporaatio-oravanpyörästä.
Haluan yrittää lasta kanssasi. Tosin olisin varmaan huono äiti; toivoisin että meillä olisi kotiapulainen/lastenhoitaja joka hoitaisi lasta. En halua että sinä juuri hoidat lasta, se on mielestäni epämiehekästä.
Odotan yhteiseltä ajaltamme kuntoilua, ilmiötason keskustelemista, huumoria ja reipasta seksiä. En tosin tiedä toimiiko alakertani enää.
Toivon myös että esittelisit minut lähipiirillesi ja veisit minua juhliin, koska minulla ei ole omia ystäviä enää.
Tuolla tulotasolla kannattaa säästää sijoituspääomaa ja varautua keventämään pikku hiljaa työntekoa (ellet juuri ole jonkin tärkeän ylennyksen kynnyksellä).
Alasta riippuen osa-aikainen työ tai yrittäjyys voisi sopia sinulle paremmin. Ehdit myös paremmin pitää huolta hyvinvoinnistasi ja tutustua ihmisiin.
Reilu 50v, nainen, etsii ryhdikästä, raamikasta miestä. Luonteesi saisi olla herrasmiesmäisen dominoiva. Esim. entinen upseeri, nykyinen turvallisuuspäällikkö tms. sytyttäisi. Hoidat miehen työt niin pihalla kuin sisätiloissakin, varsinkin makuuhuoneessa. Olen estoton ja kokeilunhaluinen niin ruoan, juoman, harrastusten ja seksinkin suhteen. Hoidan huolella työni ja kotini, nautin kuntoilusta, mutta vastapainoksi korkea- tai vähän matalampikin kulttuuri kiinnostaa myös. Keskustelisimme kaikesta maan ja taivaan väliltä. Paheista hyväksyn alkoholin ja sikarit (aah), mitään pössyttelijöitä tai pilleristejä en suvaitse. Etsin vakavaa suhdetta, rakkauttakin, mutta en pihtaisi edes ensitreffeillä, jos olet mies minun makuuni.
Nimim. Koti, uskonto ja Isänmaa once again
Vierailija kirjoitti:
Reilu 50v, nainen, etsii ryhdikästä, raamikasta miestä. Luonteesi saisi olla herrasmiesmäisen dominoiva. Esim. entinen upseeri, nykyinen turvallisuuspäällikkö tms. sytyttäisi. Hoidat miehen työt niin pihalla kuin sisätiloissakin, varsinkin makuuhuoneessa. Olen estoton ja kokeilunhaluinen niin ruoan, juoman, harrastusten ja seksinkin suhteen. Hoidan huolella työni ja kotini, nautin kuntoilusta, mutta vastapainoksi korkea- tai vähän matalampikin kulttuuri kiinnostaa myös. Keskustelisimme kaikesta maan ja taivaan väliltä. Paheista hyväksyn alkoholin ja sikarit (aah), mitään pössyttelijöitä tai pilleristejä en suvaitse. Etsin vakavaa suhdetta, rakkauttakin, mutta en pihtaisi edes ensitreffeillä, jos olet mies minun makuuni.
Pituus ja paino?
Olen 47v miljönääri, tarkka rahoistani, en kuitenkaan pihi. Laatikkoleuka mutta pientä ylipainoa on. Perus-nörtti. Ei alfa. Fiksu, akateeminen, keskusteleva. Pussaan ja puhun mutta en lyö. Pituus 183. Silmälasit. Alkoa osaa käyttää ja tunnen viinejä. Matkustus ok, mutta ei liikaa. Kotona tykkään olla. Lievästi laiska, mutta lopulta asiat tulee aina tehtyä. Ei erityisiä harrastuksia mutta kokeilen kaikkea ehkä kerran. Turvallisuushakuinen, ei rämäpää.
Etsin 25-35v akateemista naista tuleville lapsilleni (2-3 kpl) äidiksi. Hoikka, urheilullinen, kasvoiltaan kaunis, fiksu ja keskusteleva, ja hyvä kokki. Tatuoidut elämänkoululaiset ei kiinnosta. Hoidat kodin, lapset ja olet uskollinen, luotettava ja seksuaalisesti sopivan aktiivinen (2-3krt/viikko) mutta et liikaa. Voit olla töissä tai ei, tuloni riittävät koko perheelle hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim. Koti, uskonto ja Isänmaa once againPituus ja paino?
Siis minunko? 173 / 68.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi minun unelmanainen! Voiko vielä olla tälläisiä?!?
Hyvännäköinen, treenattu ja koulutettu ikisinkku täällä hei. Kaipaan seurustelusuhdetta mutta sitoutuminen ahdistaa. Lisäksi urakeskeusestä perfektionistisrata elämäntavasta juontjnut ahdistuneisuushäiriö tulee kaupan päälle Liian kauan yksin. Jos pelkkä kaunis pinta riittää, tetvetuloa selvittelemään kanssani kaappini luurankoja
Missä ne tytöt silloin luuraa, kun pillua tekköö mieli?
32v mies, paljon maailmaa nähnyt OTM. Tällä hetkellä työtön.
Savuton, raitis (lopettanut kokonaan kun maistui ennen vähän liikaakin).
Edellisestä liitosta pieni lapsi, yhteishuoltajuus, vuoroviikoin minulla.
Ruumiinrakenne pitkä ja hoikka, mutta nyt alkanut kertyä vähän keskivartaloon nk isimasua eli dad bod. BMI silti normaali.
Urheilullinen ollut joskus mutta viime aikoina ollut enimmäkseen mallia penkki.
Mukava ja empaattinen mutta perusluonteeltaan vähän laiska, tottunut vetämään etupäässä lahjakkuuden voimalla.
Avoinmielinen, olethan sinäkin. Persut älkää vastatko.
Tositarkoituksella! Ainakin puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Ruumiinrakenne pitkä ja hoikka, mutta nyt alkanut kertyä vähän keskivartaloon nk isimasua eli dad bod. BMI silti normaali.
Mukava ja empaattinen mutta perusluonteeltaan vähän laiska, tottunut vetämään etupäässä lahjakkuuden voimalla.
Avoinmielinen, olethan sinäkin. Persut älkää vastatko.Tositarkoituksella! Ainakin puoliksi.
Miten juristi voi olla työtön? Jotain hämärää tässä on.
Paljon nousee siitä penkistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoinmielinen, olethan sinäkin. Persut älkää vastatko.Tositarkoituksella! Ainakin puoliksi.
Paljon nousee siitä penkistä?
Onhan noita enemmänkin työttömänä. Edellisestä työpaikasta irtisanouduin koska olisi muuten tullut kenkää, keitto maistui vähän liiankin kanssa. Tässä on sitten saanut olla raittiina ja keräillä avioeron palasia. Kyllähän sitä varmaan töihin jo joutaisi kun noistakin alkaa olla aikaa. Syytän koronaa, vaikka eihän sitä oikeasti sen piikkiin voi laittaa.
Tarkoitin penkkiurheilua, en penkkipunnerrusta. En tiedä paljonko nousee penkistä. Sohvalta nousee 84, mutta mittaakin on 190.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon nousee siitä penkistä?Onhan noita enemmänkin työttömänä. Edellisestä työpaikasta irtisanouduin koska olisi muuten tullut kenkää, keitto maistui vähän liiankin kanssa. Tässä on sitten saanut olla raittiina ja keräillä avioeron palasia. Kyllähän sitä varmaan töihin jo joutaisi kun noistakin alkaa olla aikaa. Syytän koronaa, vaikka eihän sitä oikeasti sen piikkiin voi laittaa.
Tarkoitin penkkiurheilua, en penkkipunnerrusta. En tiedä paljonko nousee penkistä. Sohvalta nousee 84, mutta mittaakin on 190.
Ok, tsemppiä ja pidä vaan korkki kiinni. Penkkipunnerrus on kyllä ihan hyvä harrastus, kokeile.
Pitkä kuvaus työstä, harrastuksista, luonteesta, toivomuksista, luonteesta ja suunnitelmista.
Tässä ei oikein kerrottu tarpeeksi.
Pitkä, raamikas, 45v.
Oi tämä oli täydellinen, juuri tuollaista miestä olen etsinyt!!!