Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1301/2057 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoitumiskammoinen, ahdistusneisuushäiriötä sairastava nainen etsii sinua älykäs, komea ja hauska mies suhteeseen sekä lievittämään seksillä ahdistustani. Olen feministi, korkeastikoulutettu, kunnianhimoinen nainen, jolla keskivartalossa mahaa on ja synnytys näkyy. Toivottavasti sinua ei haittaa aikuisiän akne. Vaadin, että hoidan tasa-arvoisesti puolet kotitöistä. Itse kuitenkin keskityn töihini ja tai sijoitusten seurantaan tai mikä milloinkin kiinnostaa ja unohdan hoitaa oman osuuteni kotitöistä. Kiinnostun kaikesta ja enkä usko mitään ilman todisteita. Sinä saat olla melkein sellainen kuin haluat kunhan sinulle riittää muutama lasi alkoholijuomia etkä polta. Anyone?

Vierailija
1302/2057 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvaltaisen alan pullistelun ja räyhäämisen kovettama melkein viisikymppinen ikuinen poikamies. Synkkä mielenlaatu, musta huumorintaju. Ei oikein usko mihinkään. Ei lapsia eikä sukulaisia, ainoa ystävä suuri saksanpaimenkoira. Purkaa pahansisuisuuttaan treenaukseen kuunnellen samalla sitä samaa WASPia ja Ozzy Osbournea kuin jo melkein 40 vuotta aiemminkin. Oli 1990-luvulla pitelemätön, sittemmin luopunut ulospäin näkyvästä kapinallisuudesta. Jahtaa kuitenkin yhä virvatulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/2057 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoitumiskammoinen, ahdistusneisuushäiriötä sairastava nainen etsii sinua älykäs, komea ja hauska mies suhteeseen sekä lievittämään seksillä ahdistustani. Olen feministi, korkeastikoulutettu, kunnianhimoinen nainen, jolla keskivartalossa mahaa on ja synnytys näkyy. Toivottavasti sinua ei haittaa aikuisiän akne. Vaadin, että hoidan tasa-arvoisesti puolet kotitöistä. Itse kuitenkin keskityn töihini ja tai sijoitusten seurantaan tai mikä milloinkin kiinnostaa ja unohdan hoitaa oman osuuteni kotitöistä. Kiinnostun kaikesta ja enkä usko mitään ilman todisteita. Sinä saat olla melkein sellainen kuin haluat kunhan sinulle riittää muutama lasi alkoholijuomia etkä polta. Anyone?

Minkä ikäinen olet ja missäpäin asut

Vierailija
1304/2057 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Niin, siis minä. Ehkä jättäisin työni kuvaamisen väliin, mutta olen johtotason vakituisessa hommassa

Välit exään on asialliset, lasten takia parempi niin. Voidaan soittaa, jos on asiaa, ja auttelenkin häntä jonkin verran. Tosin siinä vaiheessa, kun ei lapset enää vaikutu, eikä heidän elintasonsa varmastikin vähennän käytännön avun määrää. Itse toivoisin välien pysyvän sillä tasolla, etteivät hankaloita lasten tärkeiden juhlien yms. asioiden järjestämistä.

Miksi erottiin? Ei ollut mitään tunteita, eikä ollut ollut pitkään aikaan. Lapset sen verran isoja, etteivät vaadi molempien kokoaikaista tukea. Parempi erota, ennen kuin katkeroituu oman elämänsä hukkaamisesta. Halusimme myös hyvin eri asioita.

Vierailija
1305/2057 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Niin, siis minä. Ehkä jättäisin työni kuvaamisen väliin, mutta olen johtotason vakituisessa hommassa

Välit exään on asialliset, lasten takia parempi niin. Voidaan soittaa, jos on asiaa, ja auttelenkin häntä jonkin verran. Tosin siinä vaiheessa, kun ei lapset enää vaikutu, eikä heidän elintasonsa varmastikin vähennän käytännön avun määrää. Itse toivoisin välien pysyvän sillä tasolla, etteivät hankaloita lasten tärkeiden juhlien yms. asioiden järjestämistä.

Miksi erottiin? Ei ollut mitään tunteita, eikä ollut ollut pitkään aikaan. Lapset sen verran isoja, etteivät vaadi molempien kokoaikaista tukea. Parempi erota, ennen kuin katkeroituu oman elämänsä hukkaamisesta. Halusimme myös hyvin eri asioita.

Jaa, meni sitten lainaus pieleen, mutta oli vastaus viestiin 1274.

Vierailija
1306/2057 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu 50v, nainen, etsii ryhdikästä, raamikasta miestä. Luonteesi saisi olla herrasmiesmäisen dominoiva. Esim. entinen upseeri, nykyinen turvallisuuspäällikkö tms. sytyttäisi. Hoidat miehen työt niin pihalla kuin sisätiloissakin, varsinkin makuuhuoneessa. Olen estoton ja kokeilunhaluinen niin ruoan, juoman, harrastusten ja seksinkin suhteen. Hoidan huolella työni ja kotini, nautin kuntoilusta, mutta vastapainoksi korkea- tai vähän matalampikin kulttuuri kiinnostaa myös. Keskustelisimme kaikesta maan ja taivaan väliltä. Paheista hyväksyn alkoholin ja sikarit (aah), mitään pössyttelijöitä tai pilleristejä en suvaitse. Etsin vakavaa suhdetta, rakkauttakin, mutta en pihtaisi edes ensitreffeillä, jos olet mies minun makuuni.

Nimim. Koti, uskonto ja Isänmaa once again

Tässä olisi minun unelmanainen! Voiko vielä olla tälläisiä?!?

No se oli rehellinen ilmoitus - itse kiertäisin kaukaa tuollaiset jotka haluavat miehen olevan juuri oikealla tavalla miehekäs. En jaksaisi tollasia vaatimuksia, vaikka ex-ammattiupseeri olenkin. Tuollainen pelaaminen ja fantasioiden täyttäminen on raskasta pidemmän päälle. 

Ja uskontomaininnasta piiiitkä miinus. 

Vierailija
1307/2057 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 41-vuotias apulaisprofessori, voitan sinut kaikessa urheilussa. Olen hyvä kaikessa missä haluan olla ja tottunut ihailuun ja huomioon. Inhoan kaikkea keskinkertaisuutta ja mitättömien asioiden kanssa käpistelyä. En ole kiinnostunut suunilleen mistään mistä oma viiteryhmä, tyyliin sisustus, mökkeily, hitaat aamut ja lasten ruutuajat. Sukujuhlissasi tuijotan lasittuneesti eteeni. Lähinnä kiinnostaa valta, maine ja rakkaus. Lapsia on, ekan asunnon ostin vasta nelikymppisenä, siihen saakka muutin maata parin vuoden välein. Näen itseni omia polkujaan kulkevana sankarina jonka elämä on legendaarista seikkailua. Tiedostan harhaisuuteni mutten välitä. Haluan miehen joka ei alistu yleisöksi elämääni. Pitää minua kuin hentoa kukkasta, antaa minun kohdella kuin miestä ja osaa olla palvottavana. Sängyssä pitää olla ihan eläin. Olen suhteessa hirveän vaativa, vaadin kaiken huomion ja rakkauden, olen mustasukkainen, jos pelästyn torjuntaa tai menettämistä niin muutun kylmäksi. Jos sinusta tulee needy fanboy niin jätän sinut heti. Katoan omiin ajatuksiini pitkäksi aikaa, minulla on milloin mikäkin himmeli kesken. Olen usein väsynyt ja haluan vain olla. Murehdin lasten asioita ja haluan puhua niistä. Katson deittiohjelmia. Takapihani on ihan järkky, kaadoin yhden puun enkä viitsinyt tehdä sille mitään vuoteen.

Klassinen "haluan olla naispuolinen vahva toimintasankari, mutta miehen kanssa alistuva hento kukkanen".

Hankala yhdistelmä.

Tällaiselle naistyypin kanssa pärjääminen on äärimmäisen vaikeaa. Jos näytät pienimmässäkään määrin mitään heikkoutta minä tahansa hetkenä, tuollainen nainen menettää välittömästi kaiken kunnioituksensa sinua kohtaan.

Käytännössä miehen pitää olla ihan oikeasti luonteenlujuudeltaan tasoa Clint Eastwood niissä spagettiwesterneissä, tai sitten koettaa teeskennellä Clinttiä ja toivoa että maski ei missään vaiheessa lipeä ja heikkous paljastu silloin kun kyseinen nainen on lähellä.

En pysty kuvittelemaan mitään uuvuttavampaa kuin tuollainen elämä.

Jep, mutta hän tiedostaa oman harhaisuutensa. Se vaan aina mietityttää että miksi hän haluaa palvelijan ilmaiseksi. Tollasesta pitää maksaa. En tiedä mitä se toinen muutakaan saisi kuin kuukausipalkan? 

Vierailija
1308/2057 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen, kauniskasvoinen,isotissinen ja - pyllyinen lepakko etsii androgyyniä nuorempaa, hoikkaa lepakkoa.

Tykkään tulla kohdelluksi prinsessana ja paljosta seksistä, haluan viettää aikaa aina yhdessä ja vakiintua pian.

Lyhytjänteinen ja vaikeuksia välttää houkutuksia seksin suhteen.

Vierailija
1309/2057 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias, FM, erityisasiantuntijana työskentelevä mies etsii omanikäistään naista. 

Olen normaalipainoinen, mutta lähinnä hyötyliikuntaa harrastava. Mieheksi melko lyhyt. Poikamainen. Vapaa-ajallani retkeilen, mökkeilen, harrastan kulttuuria, luen, sienestän, marjastan ja hoidan puutarhaa. Minulla on kaksi lasta (luonani vuoroviikoin) ja lemmikkejä. Luonteeltani olen rauhallinen, helposti lähestyttävä ja auttavainen - mutta toisaalta välillä vetäytyvä, herkästi pettyvä ja kaikkia maailman asioita vatvova. 

En koe olevani seksuaalisesti erityisen aktiivinen, mutta pidän seksistä ja lähden aina mukaan, jos nainen tekee aloitteen. Teen sängyssä kaikkeni miellyttääksesi juuri Sinua.

Sinulta, nainen, toivoisin seuraavia asioita:

- Pidät lapsista ja eläimistä

- Et polta tai juo (ainakaan paljon; itse en polta enkä käytä alkoholia)

- Et ole arvoiltasi konservatiivi tai poliittisesti oikeistolainen

- Olet peruspositiivinen, mt-ongelmaton ja omillasi toimeentuleva. Eikä tosiaankaan yhtään haittaisi, jos olisit vartalotyypiltäsi pyöreähkö tai muuten vaan isokokoinen.

Vierailija
1310/2057 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu 50v, nainen, etsii ryhdikästä, raamikasta miestä. Luonteesi saisi olla herrasmiesmäisen dominoiva. Esim. entinen upseeri, nykyinen turvallisuuspäällikkö tms. sytyttäisi. Hoidat miehen työt niin pihalla kuin sisätiloissakin, varsinkin makuuhuoneessa. Olen estoton ja kokeilunhaluinen niin ruoan, juoman, harrastusten ja seksinkin suhteen. Hoidan huolella työni ja kotini, nautin kuntoilusta, mutta vastapainoksi korkea- tai vähän matalampikin kulttuuri kiinnostaa myös. Keskustelisimme kaikesta maan ja taivaan väliltä. Paheista hyväksyn alkoholin ja sikarit (aah), mitään pössyttelijöitä tai pilleristejä en suvaitse. Etsin vakavaa suhdetta, rakkauttakin, mutta en pihtaisi edes ensitreffeillä, jos olet mies minun makuuni.

No se oli rehellinen ilmoitus - itse kiertäisin kaukaa tuollaiset jotka haluavat miehen olevan juuri oikealla tavalla miehekäs. En jaksaisi tollasia vaatimuksia, vaikka ex-ammattiupseeri olenkin. Tuollainen pelaaminen ja fantasioiden täyttäminen on raskasta pidemmän päälle. 

Vaatinuksia? Mikä pelaaminen ja fantasioiden täyttäminen? En tosiaan ymmärrä mistä puhut. Voisitko selventää vähän?

Vierailija
1311/2057 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatinuksia? Mikä pelaaminen ja fantasioiden täyttäminen? En tosiaan ymmärrä mistä puhut. Voisitko selventää vähän?

Tämä ei siis ole alkuperäisen ilmon kirjoittaneen kommentti, vaan täältä sivusta huutelen, kun kiinnostaisi tietää tarkemmin.

- ohis

Vierailija
1312/2057 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkipeä naisenpuoli vailla omaa karvaistä könsikästä. Kirveellä veistetty ulkomuoto ja raakalaismaiset käytöstavat ois kiva yllätys. PS. Rillipäät älkööt vaivautuko.

Vierailija
1313/2057 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti oon varattu, mutta vaikutti niin haskalta keskustelulta, että tässä omani:

Hei! Olen 22-vuotias 5kg ylipainoinen nainen, mutta jos olet tissimiehiä, tämä ei varmaankaan haittaa kun kaikki läski on kertynyt niihin. Naamaani on kehuttu söpöksi ja pituuttani haukuttu liialliseksi. Kodin ulkopuolella meikkaan hillitysti ja laitan aina hiukset nätisti sekä pukeudun siististi. Kotona taas olen homssuinen ja taskuista repsottaa koirankakkapusseja ja haisen myös koiralta.

Olen sottapytty. Siivoan raivolla ehkä kerran viikossa tai silloin kun joku on tulossa kylään, muuten koti muistuttaa kaatopaikkaa. Hätätilanteessa tungen roskapussit vaatekaappiin. Raha-asiani ovat myös päin persettä, eikä sitä oikein ole, mutta velkaa kyllä löytyy. Että jos ei tällainen pienehkö elämänhallinnan puute haittaa, jatka lukemista! Opiskelen yliopistossa miesvaltaista alaa, joten olen luonnollisesti miesten kanssa tekemisissä ja mustasukkaiselle tuskin olen unelmakumppani. Huumorini on aika rajua, joten ethän ole myöskään loukkaantuvaa sorttia.

Vapaa-ajallani en oikeastaan näe ketään. Harrastuksiini kuuluu kotona istuminen ja sarjojen ja leffojen katselu. Muita säännöllisiä harrastuksia minulla ei ole. Rakastan matkustamista, mutta rahatilanteeni takia se on harvoin mahdollista. Maksajaa siis kaivataan. Elätiksi en kumminkaan ainakaan lopullisesti ole tulossa, vaan tuloni tulevat olemaan hyvät jahka tästä töihin asti pääsen, kiitos alavalinnan.

Eli jos et ole sysiruma, täysin köyhä tai väkivaltainen ja kiinnostuit niin ota ihmeessä yhteyttä!

Vierailija
1314/2057 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti oon varattu, mutta vaikutti niin haskalta keskustelulta, että tässä omani:

Hei! Olen 22-vuotias 5kg ylipainoinen nainen, mutta jos olet tissimiehiä, tämä ei varmaankaan haittaa kun kaikki läski on kertynyt niihin. Naamaani on kehuttu söpöksi ja pituuttani haukuttu liialliseksi. Kodin ulkopuolella meikkaan hillitysti ja laitan aina hiukset nätisti sekä pukeudun siististi. Kotona taas olen homssuinen ja taskuista repsottaa koirankakkapusseja ja haisen myös koiralta.

Olen sottapytty. Siivoan raivolla ehkä kerran viikossa tai silloin kun joku on tulossa kylään, muuten koti muistuttaa kaatopaikkaa. Hätätilanteessa tungen roskapussit vaatekaappiin. Raha-asiani ovat myös päin persettä, eikä sitä oikein ole, mutta velkaa kyllä löytyy. Että jos ei tällainen pienehkö elämänhallinnan puute haittaa, jatka lukemista! Opiskelen yliopistossa miesvaltaista alaa, joten olen luonnollisesti miesten kanssa tekemisissä ja mustasukkaiselle tuskin olen unelmakumppani. Huumorini on aika rajua, joten ethän ole myöskään loukkaantuvaa sorttia.

Vapaa-ajallani en oikeastaan näe ketään. Harrastuksiini kuuluu kotona istuminen ja sarjojen ja leffojen katselu. Muita säännöllisiä harrastuksia minulla ei ole. Rakastan matkustamista, mutta rahatilanteeni takia se on harvoin mahdollista. Maksajaa siis kaivataan. Elätiksi en kumminkaan ainakaan lopullisesti ole tulossa, vaan tuloni tulevat olemaan hyvät jahka tästä töihin asti pääsen, kiitos alavalinnan.

Eli jos et ole sysiruma, täysin köyhä tai väkivaltainen ja kiinnostuit niin ota ihmeessä yhteyttä!

Ja lisäyksenä vielä, että seksiä haluan usein, vähintään kerran päivässä ja nälkä kasvaa syödessä eli 3 kertaa päivässä olisi ihanne, johon ei tosin ole vielä kukaan mies pystynyt :(

Vierailija
1315/2057 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40-vuotias lähiössä asuva, kroonisesti p.a, aspa-töitä tekevä kunnianhimoton nainen etsii kumppanikseen itselleen sopivaa ihmistä, sukupuolella ei väliä. 

En ole koskaan elämässäni seurustellut vakavasti kenenkään kanssa, toivottavasti tällainen kokemattomuus ei haittaa. Olen tottunut olemaan itsekseni, joten kahden asunnon suhde olisi ideaali tilanne. Vaniljaseksi on välillä ihan jees, useimmiten tylsää. Minulla ei ole (eikä tule) lapsia, sinun mahdollista jälkikasvuasi tulen todennäköisesti rakastamaan ehdoitta. 

Kärsivällisyyteni kaikkea säätöä, draamaa, ruokapöydässä turhaan nirsoilua ja kyynistä kaiken lyttäävää ironiaa kohtaan on pyöreä nolla.

Vierailija
1316/2057 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keski-ikäinen ikisinkkumies.

Olen fiksu ja oivaltava, hauskakin. Mutta toisaalta introvertti joka haluaa omaa rauhaa ja hiljaisuutta akkujen lataamiseen.

Harrastuksia on useampia, näistä luonto ja retkeily on sellainen johon toivoisin kumppaninkin osallistuvan. En ole supersuorittaja tai aina menossa, mutta en sohvaperunakaan. Mieluusti voisimme motivoida toisiamme reissaamaan enemmänkin kotimaassa. Jos matkustelu ulkomaille on intohimosi tai käsitys kotimaan matkailusta on luksus ja mukavuudet niin paljon kuin rahatilanne sallii, emme matkustaisi yhdessä.

Lapsia ei ole enkä aio hankkia. Sinulle saa olla, mutta uusperhekuvio ei ole suunnitelmissa. Voimme lähteä välillä lasten kanssa yhdessä vaikka kivalle retkelle, mutta kaikki muu lastenhoito jäisi sinun tehtäväksesi, emmekä muuttaisi yhteen.

Jos ulkonäön ja ammatin suhteen speksilistasi on se tavallinen (pitkä-raamikas-kunnianhimoinen-määrätietoinen-hyvätuloinen-arvostetussa ammatissa), en sopisi sinulle. Täysi elämäntapaintiaani en kuitenkaan ole, vaan elätän itseni työllä ja oma talous on järjestyksessä.

Jos sinusta kuulostaisi hyvältä ajatukselta pakata teltta autoon ja lähteä viikonlopuksi jonnekin, ota yhteyttä.

Miespuolinen vastineeni, tähän ilmoitukseen vastaisin.

Vierailija
1317/2057 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32v mies, paljon maailmaa nähnyt OTM. Tällä hetkellä työtön.

Savuton, raitis (lopettanut kokonaan kun maistui ennen vähän liikaakin).

Edellisestä liitosta pieni lapsi, yhteishuoltajuus, vuoroviikoin minulla.

Ruumiinrakenne pitkä ja hoikka, mutta nyt alkanut kertyä vähän keskivartaloon nk isimasua eli dad bod. BMI silti normaali.

Urheilullinen ollut joskus mutta viime aikoina ollut enimmäkseen mallia penkki.

Mukava ja empaattinen mutta perusluonteeltaan vähän laiska, tottunut vetämään etupäässä lahjakkuuden voimalla.

Avoinmielinen, olethan sinäkin. Persut älkää vastatko.

Tositarkoituksella! Ainakin puoliksi.

Kauanko juomattomuutta? Tässä on nimittäin aika kriittinen aikaikkuna jonka itse hyväksyisin. Jos liian lyhyt aika, niin sitten liian suuri riski että retkahtaa taas. Jos taas todella kauan, niin sitten mietityttää että miksi on edelleen työtön.

Vierailija
1318/2057 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä

Vierailija
1319/2057 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

32v mies, paljon maailmaa nähnyt OTM. Tällä hetkellä työtön.

Savuton, raitis (lopettanut kokonaan kun maistui ennen vähän liikaakin).

Edellisestä liitosta pieni lapsi, yhteishuoltajuus, vuoroviikoin minulla.

Ruumiinrakenne pitkä ja hoikka, mutta nyt alkanut kertyä vähän keskivartaloon nk isimasua eli dad bod. BMI silti normaali.

Urheilullinen ollut joskus mutta viime aikoina ollut enimmäkseen mallia penkki.

Mukava ja empaattinen mutta perusluonteeltaan vähän laiska, tottunut vetämään etupäässä lahjakkuuden voimalla.

Avoinmielinen, olethan sinäkin. Persut älkää vastatko.

Tositarkoituksella! Ainakin puoliksi.

Kauanko juomattomuutta? Tässä on nimittäin aika kriittinen aikaikkuna jonka itse hyväksyisin. Jos liian lyhyt aika, niin sitten liian suuri riski että retkahtaa taas. Jos taas todella kauan, niin sitten mietityttää että miksi on edelleen työtön.

Pikkuisen alle vuoden.

Vierailija
1320/2057 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi