Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Varakas, pitkä ja komea 45-vuotias mies etsii kilttiä, kaunista, akateemista, tatuoimatonta, tupakoimatonta ja urheilullista naista ikähaarukassa 25-30v.
Olet miespuolinen identtinen kaksoseni!
Kaljuuntuva, pienituloinen viisikymppinen poikamies etsii naiskumppania. Myös seikkailijattaret voivat vaivautua.
PS en näytä enää hyvältä alasti ja potenssiongelmiakin on.
Työelämästä jättäytyvä alle 50-vuotias miljonäärimies etsii ”trophy wifea” uuteen nuoruuteen, seksielämän virkistämiseen, matkailuun ja mukavaan elämään. Lapsia en halua lisää; olethan lapseton, 20-25-vuotias, kaunis ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuva, pienituloinen viisikymppinen poikamies etsii naiskumppania. Myös seikkailijattaret voivat vaivautua.
PS en näytä enää hyvältä alasti ja potenssiongelmiakin on.
Kokeile sinkkiä. Vaikutuksen huomaa aamutanassa jo muutamassa päivässä.
Olen toisaalta äärimmäisen herkkä ja hyväsydäminen, mutta ajoittain äkkipikainen, huumoriksi kaiken vetävä, vittuileva ja epäluuloinen nainen. Haluaisin kohdata puhtaan rakkauden, joka pohjautuisi syvään luottoon, mutta en kuitenkaan koskaan uskoisi, että rakastat minua ja joutuisit päivittäin jatkuvasti todistamaan sitä minulle sanoin ja teoin. Olen uskollinen kodinhengetär, mutta toisaalta tunnen välillä ahdistuvani ja tulevani hulluksi kotona, joten tarvitsen vastapainoksi täydellistä rauhaa ja tilaa paeta omia hommiani. Olen syvällinen ja ajattelen analyyttisesti, joten löydän sinusta sellaisiakin puolia, joita et edes tiennyt olevan olemassa. Olen kaunis, mutta en ole koskaan uskonut sitäkään. Olen älykäs, ja varmuuden vuoksi aina askeleen edelläsi. En kuitenkaan pidä riitelystä enkä ole riidanhaluinen. Turvaan vain selustani varmuuden vuoksi, koska en vielä tiedä minkälaista sekopäätä tapailen. Pitkässä parisuhteessa antaudun miehelleni täysin ja teen kaiken hänen eteensä. Olen empaattinen ja löydän kyllä aina järki selityksen kaikille mokillesi ja syytän niistä itseäni. Pidän sinusta kiinni kovaa mutta en pelkää päästää irti jos sinä haluat. Viihdyn yksin enkä etsi miestä. Silti joskus mietin, olisinko rakkauden arvoinen vailla en tiedä miltä se tuntuu, olla rakastettu nimittäin. Olen hajonnut sirpaleiksi monta kertaa enkä tule koskaan olemaan ehjä. Haluan olla rakastettu kaikessa rikkinäisyydessäni ja auki edessäsi. Rakastan suuseks iä ja niin pitkiä kuin pikaisiakin. Jos suututat minut niin en jätä syitä arvailujen varaan. Puhun suoraan ja tulisesti. Olen iloinen mutta hajalla samaan aikaan. En juo enkä käytä päihteitä mutta hetken mielijohteesta saatan kanssasi tehdä asioita joita en muuten tee. Siitä ei kuitenkaan tule tapaa, vaan osa muistoja ja rakkaustarinaa. Olen normaalipainoinen ja lanteikas, aistikas ja sensuelli nainen.
Nero, verbaalisesti kaukana sisäsiististä. Ulkonäkö ei nuoren Brandon enää tässä iässä, mutta kerrostalokyylän tasoinen ikuinen rebel istuu tenoissaan pappatunturin selässä. Perä-hikiälle mopo keulii. Tuu messiin. Ei paluulippua.
Vierailija kirjoitti:
Olen toisaalta äärimmäisen herkkä ja hyväsydäminen, mutta ajoittain äkkipikainen, huumoriksi kaiken vetävä, vittuileva ja epäluuloinen nainen. Haluaisin kohdata puhtaan rakkauden, joka pohjautuisi syvään luottoon, mutta en kuitenkaan koskaan uskoisi, että rakastat minua ja joutuisit päivittäin jatkuvasti todistamaan sitä minulle sanoin ja teoin. Olen uskollinen kodinhengetär, mutta toisaalta tunnen välillä ahdistuvani ja tulevani hulluksi kotona, joten tarvitsen vastapainoksi täydellistä rauhaa ja tilaa paeta omia hommiani. Olen syvällinen ja ajattelen analyyttisesti, joten löydän sinusta sellaisiakin puolia, joita et edes tiennyt olevan olemassa. Olen kaunis, mutta en ole koskaan uskonut sitäkään. Olen älykäs, ja varmuuden vuoksi aina askeleen edelläsi. En kuitenkaan pidä riitelystä enkä ole riidanhaluinen. Turvaan vain selustani varmuuden vuoksi, koska en vielä tiedä minkälaista sekopäätä tapailen. Pitkässä parisuhteessa antaudun miehelleni täysin ja teen kaiken hänen eteensä. Olen empaattinen ja löydän kyllä aina järki selityksen kaikille mokillesi ja syytän niistä itseäni. Pidän sinusta kiinni kovaa mutta en pelkää päästää irti jos sinä haluat. Viihdyn yksin enkä etsi miestä. Silti joskus mietin, olisinko rakkauden arvoinen vailla en tiedä miltä se tuntuu, olla rakastettu nimittäin. Olen hajonnut sirpaleiksi monta kertaa enkä tule koskaan olemaan ehjä. Haluan olla rakastettu kaikessa rikkinäisyydessäni ja auki edessäsi. Rakastan suuseks iä ja niin pitkiä kuin pikaisiakin. Jos suututat minut niin en jätä syitä arvailujen varaan. Puhun suoraan ja tulisesti. Olen iloinen mutta hajalla samaan aikaan. En juo enkä käytä päihteitä mutta hetken mielijohteesta saatan kanssasi tehdä asioita joita en muuten tee. Siitä ei kuitenkaan tule tapaa, vaan osa muistoja ja rakkaustarinaa. Olen normaalipainoinen ja lanteikas, aistikas ja sensuelli nainen.
Tää vois olla mun kynästä. Paitsi et kapea vyötärö kuvaa minua paremmin kuin lanteikas. Enkä vedä kaikkea huumoriksi.
Tule munkiksi nunnalle. Viiskymppinen, tyytyväinen silpputyöläinen, taidekäsityöläinen, nättikin. Välillä olen luova ja aikaasaava, välillä vegetatiivinen masennus. Projektia on kesken monta, kämppä sekaisin ja kaiken päällä pari kissaa karvoineen. Olen myös hauska, hyvä kokki, en takerru pikku asioihin ja tuen sinua kaikessa. Libido on vähäinen ja limakalvot kuivat, joskus tai harvoin haluttaa. Vieressä silti on kiva olla, jutella ja nauraa veet silimissä. Arvostan ihmisessä syvällisyyttä, itsekasvatusta ja kädentaitoja. Ota rohkeasti yhteyttä niin meditoidaan yhdessä kohti valaistumista jo tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tule munkiksi nunnalle. Viiskymppinen, tyytyväinen silpputyöläinen, taidekäsityöläinen, nättikin. Välillä olen luova ja aikaasaava, välillä vegetatiivinen masennus. Projektia on kesken monta, kämppä sekaisin ja kaiken päällä pari kissaa karvoineen. Olen myös hauska, hyvä kokki, en takerru pikku asioihin ja tuen sinua kaikessa. Libido on vähäinen ja limakalvot kuivat, joskus tai harvoin haluttaa. Vieressä silti on kiva olla, jutella ja nauraa veet silimissä. Arvostan ihmisessä syvällisyyttä, itsekasvatusta ja kädentaitoja. Ota rohkeasti yhteyttä niin meditoidaan yhdessä kohti valaistumista jo tässä elämässä.
😂 libido vähäinen sopisi miulle, kun ei haluta niin ei haluta ja ikää vasta 34
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Olen 50-vuotias insinööri mies, pitkä ja parrakas, hiuksetkin löytyy, vaikka takaraivo paistaakin läpi......
Luin ilmoituksesi läpi epäuskon velloessa sisälläni, että voiko tällaisia miehiä vielä löytyä oikeasti. Pari asiaa jäi vaivaamaan eli mitä teet työksesi? Miksi olet eronnut ja minkälaiset välit eksääsi?
Erakko introvertti. En tarvitse sua mun elämään millään osa alueella. Se et haluan just sut pitäs riittää sulle. En tuu ikinä kokkailemaan pakollista enempää taikka olemaan se kodinhengetär, joten sun pitäs osata perus kodinaskareet ja omata rutiinit mikäli sellaset on sulle tärkeitä. Olis mukavaa että osaat olla itseksesi, koska mä tarvitsen yksinolo aikaa paljon. Vihaan ihmismassoja ja isoja kauppoja joten mua et sellasiin hyvällä fiiliksellä saa, pakolliset tietty hoidan mutta huokasen helpotuksesta kun auto kurvaa kotiinpäin. Näitä reissuja en pysty useesti tekemään joten todennäköisesti saat mennä kaveris häihin yksin taikka jonkun kaveris kanssa sillon tällöin. Tosin luultavasti "joudut" osallistumaan niiden järjestelyyn ja siivoomiseen, koska oon aina auttamassa toisia ja tartun hommiin jos joku vähänkin vaikuttaa stressaantuneelta. Samaten lapsia saattaa pyöriä nurkissa useesti koska olen vakio lapsenvahti usealle. Tästä tosin ei saa ikinä kehua taikka moralisoida mitenkään eikä missään nimessä puhua ulkopuolisille. Oon aika positiivinen ihminen ja traumaperäsistä syistä väännän vitsiä jopa vakavissa tilanteissa, julkisesti osaan kuitenkin olla hiljaa mikäli ympäristössä sellasia ihmisiä jotka ei tunne taikka tuomitsee muita jollakin tapaa. Ajattelen ihanliikaa. Joskus se saa mut surulliseks mut hätätilanteessa mulla on 3eri vaihtoehtoa pelastukseen mietittynä parissa minuutissa. Vihaan lainoja ja ylipäätään materialismia. 25neliöinen yksiö on ihan yhtähyvä koti kun se kartano, tosin vähemmän siivottavaa ;). N26
Omistautunut lapsilleen, älä lähesty.
Raatorehellisistä kukaan ei taida olla niin rehellinen, että käyttäisi viestiään oikeana treffi-ilmoituksena eli on mieluummin epärehellinen.
Moi, olen jo 56-vuotias, mutta veikkaukset olleet että max 35-vuotias en usko kun aamulla töihin herään ehkä nuorentuu aina päiväksi:) intohimoinen, liikkuva, hiukan erakkomainen eikä nyt puhuta viinilaadusta.
Sosiaalisesti näennäisen aktiivinen, lopahtaa nopeasti, itsellä aina seksi/tutustumistutka päällä mutta mitään ei aikaan saa, jää siihen omituiseen tuijotteluun, ehkäpä naiset sitten enemmänkin huvittuneena katselee.
Nainen, kun sellainen on, saa taatusti 100% huomion jos edes hiukan liikahtaa, tykkään hoivata ehkä liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tarjolla sielukas, fiksu ja temperamenttinen viiskymppinen nainen. Lyhyt ja levee, reittä ja revaa löytyy, vaikka muille jakaa. Mä oon myös aika rampa, kun toinen jalka on sökö, joten mitään lenkkikaverii ei musta saa.Onneks naama on nätti sentään. Mulla on hyvä yleissivistys ja mun kanssa voi keskustella monista asioista, kunhan on useimmiten mun kanssa samaa mieltä. Omaan hyvät käytöstavat, pukeutumismaun ja tapakulttuurin, joten mua kehtaa käyttää muuallakin kuin saunan takana. Oon huippukokki ja taion hyvää ruokaa aina, silloin kun ruuanlaitto sattuu kiinnostamaan. Mulla on valtaisat kädentaidot, joten mun käsissä pysyy kaikki materiaalit ja kaikki työkalut, teen mitä vaan, jos en osaa niin opettelen. Teen remontit, kutelen villat paidoiks ja laittelen kodin kauniiksi. Keskeneräisiä projektejakin löytyy tosin varmaan toista sataa. Mä etsin ihanaa miestä elämääni sulostuttamaan. Fiksua tietenkin, kun han ei oo mua fiksumpi. Lihava ei saa olla vaan kivan näkönen ja hyvän tuoksunen. Ja seksii pittää jaksaa harrastaa yötä päivää ja mieluummin ronskilla otteella. Mut mitään helvetin sovinistii en kattele hetkeekään eli hakusessa on satuolento, joka arjessa käy kaupassa ja imuroi, mut sit muuttuu taikaiskusta makkarin kynnyksellä superalfaksi, joka vaan piiskaa ja panee, eikä kysele minkään nukkumisen perään. Ai niin, joka päivä pitää tietenkin olla hellä, herkkä ja puhua tunteista, enhän mä mitään pökkelöä tahdo, niitä on kyllä tarjolla riesaksi asti. Kaikki satuolennot ottakaa yhteyttä!
Ihana lady, unelmani.
Tässä keski-ikäinen ikisinkkumies.
Olen fiksu ja oivaltava, hauskakin. Mutta toisaalta introvertti joka haluaa omaa rauhaa ja hiljaisuutta akkujen lataamiseen.
Harrastuksia on useampia, näistä luonto ja retkeily on sellainen johon toivoisin kumppaninkin osallistuvan. En ole supersuorittaja tai aina menossa, mutta en sohvaperunakaan. Mieluusti voisimme motivoida toisiamme reissaamaan enemmänkin kotimaassa. Jos matkustelu ulkomaille on intohimosi tai käsitys kotimaan matkailusta on luksus ja mukavuudet niin paljon kuin rahatilanne sallii, emme matkustaisi yhdessä.
Lapsia ei ole enkä aio hankkia. Sinulle saa olla, mutta uusperhekuvio ei ole suunnitelmissa. Voimme lähteä välillä lasten kanssa yhdessä vaikka kivalle retkelle, mutta kaikki muu lastenhoito jäisi sinun tehtäväksesi, emmekä muuttaisi yhteen.
Jos ulkonäön ja ammatin suhteen speksilistasi on se tavallinen (pitkä-raamikas-kunnianhimoinen-määrätietoinen-hyvätuloinen-arvostetussa ammatissa), en sopisi sinulle. Täysi elämäntapaintiaani en kuitenkaan ole, vaan elätän itseni työllä ja oma talous on järjestyksessä.
Jos sinusta kuulostaisi hyvältä ajatukselta pakata teltta autoon ja lähteä viikonlopuksi jonnekin, ota yhteyttä.
Sikamies ehtii ommoo emakkoo...
Traumatisoitunut yh ei etsi seuraa eikä elämänkumppania. Potentiaaliset miehet:älkää vaivautuko.