Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Etsin komeaa, isomunaista miestä. Olethan hauska, fiksu ja sydämellinen. Reipas, luotettava ja rehellinen. Niin minäkin. Vähempään en tyydy enkä enempää toivo. Terv. N 24
Tarjolla 28-vuotias alisuorittaja, joka on kiinnostuneempi telkkarin katselusta ja syömisestä kuin maineesta ja mammonasta. Piparia saat noin kerran viikkoon, toivottavasti jaksat itse olla päällä. Toksisen maskuliiniset miehet ottakaa yhteyttä.
Olen ihan kohta 40 täyttävä opettaja. Ulkoisesti erittäin rehevä ( lue: läski) Pamela Andersson, mutta pukeutuu pelkkään mustaan. Yksi kouluikäinen lapsi joka on maailmani keskipiste. Olen yleensä rento, iloinen ja aito, mutta kerran kuukaudessa minusta kuoriutuu horror-luokan PMS-hirviö. Rakastan sisustamista mutta välillä kodissa vallitsee aikamoinen kaaos ennen kuin saan repäistyä itseni kirjojen maailmasta reaalimaailman arkipäiväisten asioiden hoitoon. Luen siis paljon ja,olisi iso plussa jos kirjat kuluisivat myös sinun käsissäsi. Töissä saatan vaikuttaa sosiaaliselta, mutta oikeasti olen melko introvertti ja tykkään olla kotona omien ihmisteni kanssa ja katsoa vaikkapa elokuvia tai dokkareita. Rakastan matkustamista ja minut saa houkuteltua reissuun melkein minne vain. Pelkät rantalomat eivät kuitenkaan kiinnosta, vaan tykkään koluta museoita ja muita nähtävyyksiä, vaatekauppoja unohtamatta. Tykkään leipoa ja laittaa ruokaa, mutta juon ihan liikaa viiniä niitä tehdessäni. Viineissäni minusta tulee hyvin puhelias ja seksuaalisesti halukas. Seksissä ilwn kokeilunhaluinen ha kuloustani huolimatta häpeilemätön ja yhteiseen nautintoon keskittyvä. Olen aina ollut suhteissani 100% luotettava ja sitä odotan myös kumppaniltani. Käytän välillä ihan liikaa rahaa kaikkeen turhaan mutta velkoja ei ole. Toivon että myös kumppani olisi taloudeltaan tasapainossa, ja muutenkin rauhallinen, luotettava ja miehekäs nallekarhu, jolta löytyy myös se kuuluisa pilke silmäkulmasta.
Tarjolla entinen vaimo. Osaan kokata, siivota, pyykätä, passata ja hyysätä, mutta sinun kanssasi ajattelin keskittyä laatukokemuksiin. Peruskuviona jonkun muun kokkaamat illalliset (vaihtoehdot: sinä, nouto taikka ravintola) ja illan lopuksi hikistä seksiä. Haluan kuulla fantasiasi ja kokeilla rajojani turvallisesti sinun kanssasi. Olen nuorekas nelikymppinen; kroppa on sen verran kuosissa, että pimeässä käyn kolmekymppisestä. Kunnon jyystöstä teen toki aamupalan ja kehrään kainalossasi kuin kissa. Taloudellinen tilanteeni on vakaa tällä hetkellä, ja tulen pitämään oman talouteni myös tulevaisuudessa. Aivan hätätilanteessa teen kotitöitä sinun luonasi esim. jos olet sairas ja tarvitset hoivaa. Mutta muuten, hoidathan kotisi, lapsesi ja sukusi itse. Meidän toimintaan liittyvät kulut pannaan toki puoliksi.
Lapsia minulla ei ole, eikä niitä meille tule. Jos sinulla on jälkikasvua, äitipuoleksi en rupea. Jos koet tarpeelliseksi, voit esitellä minut lapsillesi ja muulle perheellesi. Jos tulen toimeen jälkikasvusi ja sukusi kanssa, käväisen toki perhejuhlissa hymyilemässä. Lapsesi juhliin tulen vain sillä ehdolla, että se on OK eksälle, lapselle ja muille asianosaisille. Perhedraamat eivät kuulu sopimukseen eikä minua tarvitse väenvängällä uittaa rippijuhliin, synttäreille taikka häihin. Vastapuoleisesti sinun ei tarvitse pelätä viikonloppuja anopin, kälyn, yms. sukulaisten seurassa. Hoidan sukuuni liittyvät asiat itse.
Olen flirtti ja huumorintajuinen. Nauratan poikia ja miehiä, mutta illan pääteeksi haluan käpertyä sinun viereesi. Vaimouden peruja olen 100% uskollinen.
Mä haluun kuolla.
Tuu pelastaa mut!
Anybody!
Melkoisen paljon naisia jotka hakevat urhoa joka pelastaa naisen pulasta, ohjaa laivaa, tarjoaa puoli valtakuntaa, tms.
Ja sitten muutama poikkeustapaus joilla on asiat kuosissa, ja haussa se sama mies jolla on myös asiat kuosissa (kts. kuvaus yllä).
Näistä miehistä ei liiemmin tarjontaa ole. Kysyntä on sen veran kovaa.
Hei kaikki naiset ja miksei miehetkin. Olen 36 vuotias urheilullinen, menevä ja puhelias mies. Tykkään tarinoida mutta en oikein jaksa kuunnella. Minulla on ex vaimo ja kouluikäinen lapsi jonka kanssa vuoroviikoin.Exän kanssa ok välit. Kinataan kasvatuksesta ja joskus pannaan. Olisitko sinä minulle se oikea jonka kanssa matkustella, liikkua ja harrastaa( paljon seksiä). Ulkoisesti oikein hyvä mies mutta äkkipikainen ja rähinään taipuvainen. Taloudellinen tilanne ok mutta tykkään kuluttaa. Minusta saat hyvän kokin ja rakastajan. Luultavasti myös herpeksen. Käyn töissä, salilla ja kavereiden kanssa viihteellä ja todennäköisesti et pidä kavereistani. En usko naisen euroon vaikkakin kannatan tasa-arvoa. Laita viestiä. Ihastu. Pety.
Kolmekymppinen,hieman autistisia piirteitä omaava adhd ja lukihäiriöinen lesbo. Tiedän,voi kuulostaa yksilölliseltä ja nykyaikaan sopivalta mutta mietipä vielä kerran meidän arkielämää. Ylipainoa n 10 kg edellisen,epäonnistuneen lääkityksen takia. Nuoruuden katkohoitoja seuranneen keskustelu-ja käyttäytymishoidon jälkeen olen keskustelukykyinen. Olen lähes aina kotona koska en halua mennä minnekään.
Laitanpa minäkin treffi-ilmoituksen, josko tärppäis. Olen 33-v kiva ja kaiken kokenut nainen. Tykkään jopa seksistä ja pieren vain äänettömästi. Löytyiskö tätä kautta atleetti ja varakas komistus.
Tule hyljemiehen syleilyyn ruskeaan taloon, Auran aaltoihin...
Vierailija kirjoitti:
Tarjolla entinen vaimo. Osaan kokata, siivota, pyykätä, passata ja hyysätä, mutta sinun kanssasi ajattelin keskittyä laatukokemuksiin. Peruskuviona jonkun muun kokkaamat illalliset (vaihtoehdot: sinä, nouto taikka ravintola) ja illan lopuksi hikistä seksiä. Haluan kuulla fantasiasi ja kokeilla rajojani turvallisesti sinun kanssasi. Olen nuorekas nelikymppinen; kroppa on sen verran kuosissa, että pimeässä käyn kolmekymppisestä. Kunnon jyystöstä teen toki aamupalan ja kehrään kainalossasi kuin kissa. Taloudellinen tilanteeni on vakaa tällä hetkellä, ja tulen pitämään oman talouteni myös tulevaisuudessa. Aivan hätätilanteessa teen kotitöitä sinun luonasi esim. jos olet sairas ja tarvitset hoivaa. Mutta muuten, hoidathan kotisi, lapsesi ja sukusi itse. Meidän toimintaan liittyvät kulut pannaan toki puoliksi.
Lapsia minulla ei ole, eikä niitä meille tule. Jos sinulla on jälkikasvua, äitipuoleksi en rupea. Jos koet tarpeelliseksi, voit esitellä minut lapsillesi ja muulle perheellesi. Jos tulen toimeen jälkikasvusi ja sukusi kanssa, käväisen toki perhejuhlissa hymyilemässä. Lapsesi juhliin tulen vain sillä ehdolla, että se on OK eksälle, lapselle ja muille asianosaisille. Perhedraamat eivät kuulu sopimukseen eikä minua tarvitse väenvängällä uittaa rippijuhliin, synttäreille taikka häihin. Vastapuoleisesti sinun ei tarvitse pelätä viikonloppuja anopin, kälyn, yms. sukulaisten seurassa. Hoidan sukuuni liittyvät asiat itse.
Olen flirtti ja huumorintajuinen. Nauratan poikia ja miehiä, mutta illan pääteeksi haluan käpertyä sinun viereesi. Vaimouden peruja olen 100% uskollinen.
Miksi tätä on alapeukuteltu? Tämähän kuulostaa oikein hyvältä!
hra925
Vähän alle viisikymppinen, aikanaan kolme tytärtä maailmaan laittanut nainen etsii unelmaylkää (tosin minulla on niitä jo kolme kappaletta ollut ennestään ja kaikista olen ottanut avioeron, mutta ehkä juuri sinun kanssasi uusi onni urkenisi). Nyttemmin olen tosin ajatellut, että suhde naisenkin kanssa voisi kiinnostella kun miehet ovat järjestään tuottaneet pettymyksen.
Olen urheilullinen, kouluja käynyt, luova ja hoikka. Rahaa on ja tykkään käyttää sitä muuhunkin kuin itseeni. Olen ikäistäni nuoremman näköinen. Ajatuskin seksistä inhottaa ja kelaan tv-ohjelmista ohi jopa suutelukohtaukset.
Olen eläinrakas mutta ampiaisia ja hevosia pelkään. Laitan erittäin hyvää vegaaniruokaa.
Kyllä tällä pitäisi alkaa lohkeamaan.
Olen hyvin säilynyt, fiksu, enkä piittaa sinusta. Olit sitten mies tai nainen.
Täällä tarjolla sielukas, fiksu ja temperamenttinen viiskymppinen nainen. Lyhyt ja levee, reittä ja revaa löytyy, vaikka muille jakaa. Mä oon myös aika rampa, kun toinen jalka on sökö, joten mitään lenkkikaverii ei musta saa.Onneks naama on nätti sentään. Mulla on hyvä yleissivistys ja mun kanssa voi keskustella monista asioista, kunhan on useimmiten mun kanssa samaa mieltä. Omaan hyvät käytöstavat, pukeutumismaun ja tapakulttuurin, joten mua kehtaa käyttää muuallakin kuin saunan takana. Oon huippukokki ja taion hyvää ruokaa aina, silloin kun ruuanlaitto sattuu kiinnostamaan. Mulla on valtaisat kädentaidot, joten mun käsissä pysyy kaikki materiaalit ja kaikki työkalut, teen mitä vaan, jos en osaa niin opettelen. Teen remontit, kutelen villat paidoiks ja laittelen kodin kauniiksi. Keskeneräisiä projektejakin löytyy tosin varmaan toista sataa. Mä etsin ihanaa miestä elämääni sulostuttamaan. Fiksua tietenkin, kun han ei oo mua fiksumpi. Lihava ei saa olla vaan kivan näkönen ja hyvän tuoksunen. Ja seksii pittää jaksaa harrastaa yötä päivää ja mieluummin ronskilla otteella. Mut mitään helvetin sovinistii en kattele hetkeekään eli hakusessa on satuolento, joka arjessa käy kaupassa ja imuroi, mut sit muuttuu taikaiskusta makkarin kynnyksellä superalfaksi, joka vaan piiskaa ja panee, eikä kysele minkään nukkumisen perään. Ai niin, joka päivä pitää tietenkin olla hellä, herkkä ja puhua tunteista, enhän mä mitään pökkelöä tahdo, niitä on kyllä tarjolla riesaksi asti. Kaikki satuolennot ottakaa yhteyttä!
Täällä 40 v. mies, joka on työtön eikä tule työllistymään mielenterveysongelmien vuoksi.
Olen puhelias ja voinkin keskustella kaikesta romanttisista komedioista aina synkimpiin psykologisiin keloihin. Rakastan kissoja.
Olen erittäin hyvä urheiluvedonlyöntianalyytikko, mutta se ei anna minulle enää mitään tyydytystä, vaan säästänkin nykyään rahani normaaleihin elämisen kuluihin.
Olen neitsyt ja olen odottanut liiaksikin sitä oikeaa. En osaa mennä suhteeseen, jos toinen ei ole aidosti mukana. Minua on koulukiusattu ja myöhemmin työpaikkakiusattu syystä tai toisesta. Olin hiljainen ja tein työni mukisematta. Tämä varmasti on monille liikaa. Enää en nöyristele.
Minun kanssani sinulla olisi varmasti tylsää, koska olen kotihiiri, joka käy kaupassa ja ulkoilemassa kun huvittaa. Bonuksena olen huomaavainen sinua kohtaan ❤🙂
Yksin viihtyvä neurootikkonainen kaipaa keskustelu- ja läheisyysseuraa. En uskalla ottaa koronarokotetta. En uskalla juoda viinaa. En uskalla kutsua vieraita kotiini. En uskalla syödä e-pillereitä, en uskalla värjätä hiuksia enkä uskalla käyttää ripsipidennyksiä. En uskalla vaihtaa työpaikkaa enkä autoa.
Syön joka päivä suklaata, olen laihaläski jolla on selluliittia käsivarsissa. Olen salaa persu. Olen äänestänyt kristillisiä. Joogaan yksin. Luen hard scifiä. Tykkään kanojen kotkotuksesta ja nukkumisesta.
Olen plösöytynyt, joskin normaalipainoinen nelikymppinen nainen. Liikun paljon metsissä koirani kanssa, enkä oikeastaan kaipaa muuta seuraa. Olen itsenäinen, riittävästi toimeentuleva ja osaan kaiken tarvittavan, joten minusta ei ole itsetuntosi pönkittäjäksi. Naamani on jo alkanut valahtaa, mutta ei kuitenkaan häiritse kovastikaan itseäni, joten ei pitäisi sinuakaan. Tekoripsiä, pakkelikerrosta tai värillisiä torakynsiä en omaa.
Kyllästyn ja vieraannun nopeasti, mutta luotettava olen, enkä jaksa mustasukkaisuutta ollenkaan. Telkkarin tuijottaminen ja vaaleanpunaiset vaatteet ovat ehdoton ei. Tarpeeton nuoruuden ihannointi ja pinnallisuus eivät kiinnosta.
Leffaa, keikkaa tai vaikka kalastusta. Ja kunnon pussailua. Seura silloin tällöin ja säännöllinen seksi minun aikatauluni mukaan olisi toivottavaa. En halua tutustua sukuusi.
Haluan nukkua rauhassa.
86-vuotias ikinuori leijona etsii topakkaa nuorta naista jakamaan arjen ja juhlan ja omaisuuden. Useampia osia on jo vaihdettu uusiin mutta nekin alkaa nyt piiputtaa, taisivat olla alelaarista ostettuja. Perillisiä ei ole niin kaikki jää morsmaikulle. Omaisuutta on kertynyt, iästä johtuen huomattava määrä. Pelkästään vanhoja sanomalehtiä on yksi huone täynnä lattiasta kattoon. Makuuhuoneessa on aito heteka. Ja verhot. Keittiössä on oikea sähkökaulin ja antiikkimuovia olevat tuppervaren astiat. Sekä Helsingin asemaravintolan veitset ja haarukat. Tämä kaikki voi joku päivä olla juuri sinun.
Minussa on sydäntä, ulkonäköä ja luonnetta. Älyä ja rahaa sen sijaan ei. Toivottavasti sinä tuot ne suhteeseemme aiemman kolmen kohdan lisäksi.;)