Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
961/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun vastaamaan jos ja kun saan täydellisen itseäni miellyttävän määritelmän siihen mitä rakkaus on.

Vierailija
962/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuuteen taipuva, viinaan menevä kaljuuntuva, itsekeskeinen peräkammarinpoika hakee naisseuraa. On tosin myönnettävä, että on minulla yksi huonokin puoli, en ole kova valehtelemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä vieraantunut, arkeen leipääntynyt, äidiksi leimaantunut keski-ikäinen nainen hakee itsensä tuntevaa miestä palauttamaan uskon parisuhteeseen.

Vierailija
964/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana loistava tulevaisuus. Synnyin monilahjakkuutena, matematiikka, musiikki(laulu, instrumentit), tieteellinen ajattelukyky ym. ym. 

Samalla synnyin myös maanis-depressiiviseksi, eli bipolaariksi. Vakavat sairauden oireilut säännöllisesti estivät minkään uran luomisen. Piti lukea yliopistossa matematiikkaa, muusikon ura tyssäsi, samoin tietotekniikan insinööri opinnot ja monta muuta. 

Nyt sit pitkäaikaistyötön(jonka olisi pitänyt olla eläkkeellä jo kauan), köyhä, alkoholia, tupakkaa, ja ihmettelyä että voisikohan vielä joskus kyetä tekemään jotain hyödyllistä. 

Suunnattoman eläinrakas, kasvissyöjä. Introvertti, erakko, scifi-fani. 

Miehelle ei muuta tarjottavaa kuin kinky-sexiä ja sohvaperuna-seuraa. En hoida huushollia kuin nippanappa pakolliset. Kahvit voin keittää ja avata jääkaapista kaljatölkin. 

Sitten vois katsoa vaikka Star Trek-maratonin. Ja vuoden päästä juhlia viiskymppisiä lapsellisen luuserin kanssa. 

Vierailija
965/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Väitän että 35+ kokematon mies joka lisäksi mieluiten antaisi ohjat naiselle, olisi turn-off kaikille."

Minäpä väitän että minulle tuo olisi täydellinen turn on! Olen 45+ ja erittäin mielelläni otan ohjat,oli mies kokematon tai ei. Kaikki seksisuhteeni ovat olleet joko tasa-arvoisia tai sitten minä olen ollut pomo, en halua että mies yksinään määräisi sängyssä.

Eli meitä on joka lähtöön.

Vierailija
966/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen tavallisen näköinen nainen. Laittautuneena toki nätti. Arvostan rauhallisia koti-iltoja ja nykyajan mukavuuksia. Et saa raahattua millään ilveellä, etkä kirveelläkään minut mukaasi telttaretkelle tai mökille, missä ei ole lämmintä juoksevaa vettä. Lenkkeilyt luonnossa kuitenkin ok, vaikka vihaankin verenhimosia hyönteisiä. En tykkää vaihtaa kumppania lennosta, joten pitkä suhde hakusessa. Lapsia haluan, mutta en ole kovin perhekeskeinen. Arjen pyöritys jää miehelle, samoin lasten neuvolakäynnit. Joko hyvä mies juoksit pakoon?

Vierailija
967/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotias introvertti mies, joka nauttii mieluiten ajastaan kotona tai mökillä. Keskipituinen ja -painoinen. Ei lapsia, mutta haluaisin perheen. Muutamia pidempiä parisuhteita takana, yleensä treffit päättyneet ensimmäiseen tapaamiseen. Käyn aktiivisesti kuntosalilla, hiihdän ja pyöräilen, mutta ihmiskontakteja vältellen. Matkustelen yksin ulkomaille eri mielenkiintoisiin kohteisiin. Saamaton jatkamaan eri kiinnostuksen kohteita. Korkeasti koulutettu ja esimiestehtävissä, mutta inhoan työtäni. Juon harvoin enkä polta. Etsimässä koulutettua naista, jonka kanssa perustaa perheen.

Vierailija
968/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti mutta pullukka nelikymppinen nainen, kiinnostunut muiden mielestä epätavallisista harrastuksista, osaa ja tietää kaikesta vähän muttei mistään kaikkea. Viihtyy yhtä lailla seurassa kuin yksinkin, tykkää matkustella. Tasapainoinen yhdistelmä perinteisiä arvoja ja feministiä, ei polta eikä juurikaan juo. Mieleisessä työssä, mutta matalapalkka-alalla. Tahtoisi vielä yrittää saada lapsen, mutta ei yksin. Fyysinen kuin mielenterveyskin ollut aina kunnossa ja pääasiassa onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä näinkin, mutta sopivan kumppanin kanssa olisi vielä onnellisempi.

Ps. 38v mies edellä kuulostaa mukavalta.

Vierailija
969/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen epämiesten epämies.

Lukuun ottamatta loogisuutta ja assertiivisuutta kohtuullisessa määrin, olen kaikessa sen vastakohta jota haluaisit mieheltä.

En ole suojeleva ja valpas vaan todennäköisemmin ajattelen jotain mielenkiintoisempaa kuin toimintaan hyppäämistä nanosekunnissa.

En osaa remontoida, en korjata autoa, enkä myöskään kompensoi näitä menestymällä työelämässä.

En ole kilpailuhenkinen, enkä rynni määrätietoisesti kohti tavoitteita.

Seksissä jos joku ottaisi ohjat, se olisit sinä. Saattaisit myös joutua opettamaan, mikä on kuulemani mukaan vastenmielisintä mitä kuka tahansa 30+ nainen osaisi kuvitella. Mitään petoa ei kuoriutuisi nörttikuoren alta, eli kunnolla otetuksi tulemista et pääsisi kokemaan ikinä.

Ulkonäöllisesti olen enemmän siro kuin jykevä, olemukseltani nörttimäinen ja kropaltani nykyajan naisten mieleen aivan liian hoikka, ja oikeastaan kuin pikkupoika.

https://previews.123rf.com/images/belchonock/belchonock1906/belchonock1…

Kuvittele tälle miehellä keski-ikäisen nörttimiehen pää ja yllä kuvaamani luonne. Sytyitkö? Aivan.

Hyvillä puolillani, eli älykkyydellä, terävällä huumorilla, mahdollisesti mielenkiintoisilla harrastuksilla ja keskustelutaidolla olen päässyt ykköslaadun kaveripojaksi, joten mikäli olisit valmis kohtelemaan minua todella hyvin tarjoamalla kyytejä/juomia ja loistavaa ystävyyttä, voisin laittaa sinut jonoon siltä varalta että paikka tulevaisuudessa vapautuisi.

Oletkos ihan varma ettet vaikka löytäisi kivaa naista joka tykkää just sunlaisesta miehestä...?

Todennäköisyys olisi lottovoiton luokkaa.

Ihmiset joilla on monenlaisia heikkouksia rakastuvat joka päivä, mutta olen huomannut että on tietyt asiat jotka miehestä on löydyttävä.  En usko löytäväni naista jonka miesmaku poikkeaa riittävän voimakkaasti ns. normeista. Myöskään naiset jotka eivät itse seuraa normeja, eivät halua miestä joka poikkeaa normeista yhtä voimakkaasti kuin he itse, vaan yleensä he pitävät "samankaltaisista" miehistä joilta siksi löytyy ne miesominaisuudet.

Pakko siis vastata että en usko löytäväni.

Minulla on samanlainen ruuminrakenne ja luonne kuin kuvassasi ja kuvailussasi. En ole vielä 30-vuotiaaksi mennessäkään kelvannut kenellekään. Yritystä on kyllä ollut kasvotusten ja netissä. Saan vain aina kuulla kuinka mahtava mies olisin jollekin (muulle kuin näiden sanojen sanojalle).

Vierailija
970/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takana loistava tulevaisuus. Synnyin monilahjakkuutena, matematiikka, musiikki(laulu, instrumentit), tieteellinen ajattelukyky ym. ym. 

Samalla synnyin myös maanis-depressiiviseksi, eli bipolaariksi. Vakavat sairauden oireilut säännöllisesti estivät minkään uran luomisen. Piti lukea yliopistossa matematiikkaa, muusikon ura tyssäsi, samoin tietotekniikan insinööri opinnot ja monta muuta. 

Nyt sit pitkäaikaistyötön(jonka olisi pitänyt olla eläkkeellä jo kauan), köyhä, alkoholia, tupakkaa, ja ihmettelyä että voisikohan vielä joskus kyetä tekemään jotain hyödyllistä. 

Suunnattoman eläinrakas, kasvissyöjä. Introvertti, erakko, scifi-fani. 

Miehelle ei muuta tarjottavaa kuin kinky-sexiä ja sohvaperuna-seuraa. En hoida huushollia kuin nippanappa pakolliset. Kahvit voin keittää ja avata jääkaapista kaljatölkin. 

Sitten vois katsoa vaikka Star Trek-maratonin. Ja vuoden päästä juhlia viiskymppisiä lapsellisen luuserin kanssa. 

Meidän pitäisi tavata. Luuseri en ole mutten mukana oravanpyörässäkään.

Vierailija
971/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti mutta pullukka nelikymppinen nainen, kiinnostunut muiden mielestä epätavallisista harrastuksista, osaa ja tietää kaikesta vähän muttei mistään kaikkea. Viihtyy yhtä lailla seurassa kuin yksinkin, tykkää matkustella. Tasapainoinen yhdistelmä perinteisiä arvoja ja feministiä, ei polta eikä juurikaan juo. Mieleisessä työssä, mutta matalapalkka-alalla. Tahtoisi vielä yrittää saada lapsen, mutta ei yksin. Fyysinen kuin mielenterveyskin ollut aina kunnossa ja pääasiassa onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä näinkin, mutta sopivan kumppanin kanssa olisi vielä onnellisempi.

Ps. 38v mies edellä kuulostaa mukavalta.

Kiitos :)

T. 38

Vierailija
972/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää!

Vierailija
973/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sekin ajoittain sopii!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moikka!

Viisikymppinen herrasmieheksi naamioituva setämies täällä, 180/80. Jumitan täysin kylmenneessä avioliiitossa mutta luotan siihen että tämän ilmoituksen jälkeen puhelin ja ovikello soi kilpaa.

Huonon itsetunnon johdosta olen kova suorittaja, urheiluharrastuksia on ja kunto on erinomainen. Muuten en ole kilpailuhenkinen mutta kisatilanteessa pystyn vetämään aivan äärirajoille.

Kaljamahaa ei ole mutta tukka harventuu kovaa vauhtia. Todistelen osaamistani myös olemalla erittäin näppärä käsistäni korjaten ja rakentaen kaiken mitä eteen tulee. Asuntosi, mökkisi ja autosi pikkuviat on fiksattu pyytämättä ja yllättäen.

Olen aika työorientoitunut ja stressaantunut akateeminen erikoisasiantuntija. Tulotaso on ylimmässä desiilissä ja rahaa osaan säästää ja sijoittaa. Ihme että olen näin pitkällä kun aina välillä sosiaalisten tilanteiden fobia ottaa vallan. Korona on siunaus! Viikoittain pitää päästä metsään rauhoittumaan että pää pysyy jotenkin kasassa. Olen kuitenkin sosiaalinen introvertti, hitaasti lämpiävä tosin.

Olen erittäin lojaali ja uskollinen oikeille ystäville ja sinulle. Minä haluan naisellisen ja muodokkaan pitkähiuksisen, voimakkaan hoivavietin omaavan naisen. Olet pienempi kuin minä jotta jaksan kantaa sinut kynnyksen yli ja sänkyyn. Suurimman osan aikaa nyhjään kiinni kainalossasi ja haen läheisyyttä ja turvaa. Mutta välillä haaveissani haluan alistaa sinua sängyssä kovin ottein!

Lapset tulevat kaupan päälle ja menevät aina edelle mutta mihinkään uusperhekuvioihin en ala. Omat asunnot niin pitkään kuin lapsia kotona.

Joko karataan yhdessä?

Muuten hyvä mutta minä olisin se alistaja kammarin puolella ja yhteen ei muutettaisi vaikka lapset olisivatkin jo lentäneet pois pesästä.

Vierailija
974/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorta pillua etsii 50-vuotias poikamies akaksi, toive: osaa tehdä intialaista ruokaa ja sushia

Vierailija
975/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen epämiesten epämies.

Lukuun ottamatta loogisuutta ja assertiivisuutta kohtuullisessa määrin, olen kaikessa sen vastakohta jota haluaisit mieheltä.

En ole suojeleva ja valpas vaan todennäköisemmin ajattelen jotain mielenkiintoisempaa kuin toimintaan hyppäämistä nanosekunnissa.

En osaa remontoida, en korjata autoa, enkä myöskään kompensoi näitä menestymällä työelämässä.

En ole kilpailuhenkinen, enkä rynni määrätietoisesti kohti tavoitteita.

Seksissä jos joku ottaisi ohjat, se olisit sinä. Saattaisit myös joutua opettamaan, mikä on kuulemani mukaan vastenmielisintä mitä kuka tahansa 30+ nainen osaisi kuvitella. Mitään petoa ei kuoriutuisi nörttikuoren alta, eli kunnolla otetuksi tulemista et pääsisi kokemaan ikinä.

Ulkonäöllisesti olen enemmän siro kuin jykevä, olemukseltani nörttimäinen ja kropaltani nykyajan naisten mieleen aivan liian hoikka, ja oikeastaan kuin pikkupoika.

https://previews.123rf.com/images/belchonock/belchonock1906/belchonock1…

Kuvittele tälle miehellä keski-ikäisen nörttimiehen pää ja yllä kuvaamani luonne. Sytyitkö? Aivan.

Hyvillä puolillani, eli älykkyydellä, terävällä huumorilla, mahdollisesti mielenkiintoisilla harrastuksilla ja keskustelutaidolla olen päässyt ykköslaadun kaveripojaksi, joten mikäli olisit valmis kohtelemaan minua todella hyvin tarjoamalla kyytejä/juomia ja loistavaa ystävyyttä, voisin laittaa sinut jonoon siltä varalta että paikka tulevaisuudessa vapautuisi.

Oletkos ihan varma ettet vaikka löytäisi kivaa naista joka tykkää just sunlaisesta miehestä...?

Todennäköisyys olisi lottovoiton luokkaa.

Ihmiset joilla on monenlaisia heikkouksia rakastuvat joka päivä, mutta olen huomannut että on tietyt asiat jotka miehestä on löydyttävä.  En usko löytäväni naista jonka miesmaku poikkeaa riittävän voimakkaasti ns. normeista. Myöskään naiset jotka eivät itse seuraa normeja, eivät halua miestä joka poikkeaa normeista yhtä voimakkaasti kuin he itse, vaan yleensä he pitävät "samankaltaisista" miehistä joilta siksi löytyy ne miesominaisuudet.

Pakko siis vastata että en usko löytäväni.

Minulla on samanlainen ruuminrakenne ja luonne kuin kuvassasi ja kuvailussasi. En ole vielä 30-vuotiaaksi mennessäkään kelvannut kenellekään. Yritystä on kyllä ollut kasvotusten ja netissä. Saan vain aina kuulla kuinka mahtava mies olisin jollekin (muulle kuin näiden sanojen sanojalle).

Minä olen ollut hyvin samanlaisen tyypin kanssa yhdessä jo 18 vuotta. Eli kyllä he joillekin kelpaavat.

Vierailija
976/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi!

Olen 50-vuotias insinööri mies, pitkä ja parrakas, hiuksetkin löytyy, vaikka takaraivo paistaakin läpi. Ylipainoa on parikytä kiloa, mutta sitä korjataan noin kilo/viikko vauhdilla. Urheilen aika reippaasti. Pituutta on 195 suurin piirtein. En hae piikaa, enkä äitiä. Jos ei normielämään ilman minua pysty, niin ei pysty minunkaan kanssani, koska miksikään omaishoitajaksi en ala. Viinaa en juo, enkä tupakoi. Älykkyyttä riittää ja mielipiteitä, enkä varsinkaan feministejä jaksa, tai vihreitä. Mielipiteillä on väliä, vaan jos ne osaa perustella. Tasa-arvoon uskon ja kotitöiden jakamiseen, mutta siinä pitää ottaa huomioon kaikki kotityöt. Emännän autoon renkaiden vaihtaminen loskassa polvillaan ei ole rakas harrastukseni ja jos minä maalaan taloa, voi olla, etten siivoa samalla.

Teen paljon kotona hommia ja asun maatilalla suurkaupungin vieressä. Tulot tulee muualta, mutta haluan jonkun verran kasvattaa itse ruokiani maun ja puhtauden takia. Samasta syystä metsästän ja kalastan. Jos pelkäät fanaattisesti aseita, niin ei kannata kaivella paria kaappia.

3 lasta löytyy, joista kaksi on luonani joka toinen viikko. Kolmas on aikuinen ja tulee kun huvittaa, mutta tervetullut on aina. Samoin kun ystävät ja sukulaiset. Kodin ei tarvitse olla tiptop, mutta kotoisa.

Ruokaa laitan ja satunnaisesti jopa hyvää. Lapset ja eläimet on vaan plussaa, ja elämän äänet ei kiusaa pätkääkään. Jos olet sitä mieltä, ettei 15 vuotiaalle lapselle kuulu moottorisaha käteen, niin harkitse uudestaan ja ainoa oikea ikä lapselle lähteä kanssani jahtiin, on kun jaksaa haulikkoa kantaa.

Fyysisestä läheisyydestä pidän ja seksiä haluan. Jos ne ei kiinnosta, niin ei sitten kiinnosta elämä meikäläisenkään kanssa. En oikein ehdi kattelemaan telkkaria, kun on muutakin tekemistä, mutta siellähän se seinällä töllöttää.

Naisen pitää olla älykäs ja kestää mua, ja mun perhettä ( ei ne ihan hulluja ole, mutta on niissäkin kestämisensä). Ulkonäöllä ei oo muuta väliä kuin terveydellinen ja että on ite ylpeä itsestään. Teeskentelyjä en viitti katella. Matkailu ei kiinnosta oikeastaan pätkääkään, koska joudun jo sen sen verran reissaamaan töiden takia, minkä viitsisin. Mä en saa nukuttua kuitenkaan vieraassa sängyssä ekana yönä ja mun sullominen normi flygarin istuimeen on lähinnä koomisen näköistä ja kivuliasta.

Fyrkkaa ei oo liikaa, mutta tienaan kuitenkin yli 70 k huononakin vuonna.

En tosiaankaan jaksa tuijotella jotain hömppä ohjelmia, ja mun mielestä "Frendit"kin ois saanu jäädä jonnekin 90 luvulle.

Autot, talot jne korjaan ite. Jos pieni savu pistorasioista ei mielestäsi kuulu asiaan, niin voipi tulla hankalaa. Ammattimiehet tekee huonompaa jälkeä kuin minä, paitsi sisämaalauksessa. Sahaan ite lautanikin, teen halot jne. Perustelen elämän tapaani ekologisuudella, mutta oikeasti olen vaan pihi. Edellisen emännän kanssa oli aina fyrkka loppu, ja sitä en vaan jaksa. Osamaksu ei vaan oo hyvä tapa ostaa jotain turhaa, ja lainarahoilla ei tartte ostaa jotain koristetyynyjä ja tuoksukynttilöitä.

Joo, osaan puhua ja omaan mielipiteitä, mutta osaan myös olla hiljaa. En loukkaa tahallani, joten paras tapa päästä asiasta eteenpäin on kertoa mitä tein ja antaa pyytää anteeksi. En tosiaankaan jaksa jotain tavaroiden paiskomisia ja huutokonsertteja. Kiukkupuuskat kuuluu 2 vuotiaalle.  Ajatuksiakaan en osaa lukea.  Turvallinen olen, en häviä ja kaikille muille reissuille saa lähteä mukaan paitsi luottamukselliset työreissut. Uskoton olen siinä vaiheessa kun ei seksiä saa kotoa, mutta siinäkin annetaan yli vuoden aika ja pitää olla muutakin häikkää suhteessa.

Että tämmöinen löytö täällä, eiköhän näillä spekeillä saakin olla aika rauhassa, jos ei nyt thaimaalaista ala katteleen.

Aivan täydellistä! Juuri tuollaisen miehen haluaisin. Ihan kuin minä olisin tuon kirjoittanut, paitsi että olen nainen ((DI), 52 v. (ensi viikolla 53 v.), tuloja hiukan enämpi ja minulla on 2 lasta (toinen lukiolainen ja toinen aikuinen omillaan jo). Tuo matkailukohta ja ekan yön valvominen oli piste i:n päälle :) Itse matkustan kotimaassa luontoa etsien, mutta pääasiassa suuntaan Lappiin (myös Norjan ja Ruotsin pohjoisosiin) vaeltamaan ja patikoimaan. Ihan parasta. En metsästä, koska en yksin ole "uskaltanut" opetella, mutta haluaisin kyllä oppia. Aseet ovat tuttuja isän ampumaharrastuksen myötä. Metsässä ja luonnossa viihdyn, marjastan jne. Mistä löytäisin sinut... 🤗

Mitä? Vakavissasi olet sitä mieltä, että minulle olisi ottajia? No, Siuntiosta löydyn, mutta kaltaisillesi naisille löytyy varmaan paljon kiinnostusta. Siellä korjailen joen rannassa iänkaiken vanhaa röttelöä kodikseni. 

Vierailija
977/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittäkymppiä lähestyvä vaimoonsa kyllästynyt, huonopalkkaista työtään kiroava äijä ottaisi vastaan sutinaa jonkun yksinkertaisen söpöläisen kanssa. Ei liian seikkailunhaluisia, eikä kannata odottaa mitään luksusta, joskaan köyhäilyynkään treffeillä ei tarvitse mennä, kohtalaisen vakaa tulotaso kuitenkin on. Runsasta seksiä ei kannata odottaa, vaimon kanssa on menty lähes nollatasolle. Avioeroakaan en lupaa ottaa, vaimo kun on kuitenkin ihan hyvä ihminen, ja kahden kouluikäisen osittaiseksi äitipuoleksi voit päätyä sitten jos onnistut minut siihen houkuttelemaan. Koulutustaso periaatteessa melko hyvä ja kunto ikäisekseni oikein hyvä. Saa olla pullukka, kunhan on sopusuhtainen ja kasvoiltaan sievä.

Vierailija
978/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotias ujo, ihmissuhteissa kokematon nainen. Olen luonteeltani miellyttämisenhaluinen, minulla on itsetunto-ongelmia sekä vaikeuksia pitää puoleni. Ethän käytä näitä ominaisuuksia hyväksesi.

Opiskelen vaativaa alaa, joka tällä hetkellä vie lähes kaiken aikani. Jos vapaata aikaa joskus jää rakastan lukemista, uusien reseptien kokeilemista ja käsitöitä. Myös luonto ja eläimet ovat lähellä sydäntäni. Matkustelusta en piittaa vähääkään, joten toivon, että sinäkin olisit kotona viihtyvää tyyppiä.

Olen arvoiltani melko perinteinen. Unelmoin avioliitosta, neljästä lapsesta ja omakotitalosta jossain maaseudulla. Olen myös uskonnollinen ja salaisena haaveenani olisi odottaa seksiä vasta avioliittoon.

Vierailija
979/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ole mitään ideaa kun osa kirjoittaa aidosti raatorehellisesti paljastaen kaikki kipeät ja synkät varjopuolensa ja sitten tulee näitä olen kaunis ja upea ja joskus vähän vaativa hihih joita jengi sitten peukuttaa :(

No eihän meillä kaikilla ole ylipainoa, ADHDta ja mielialalääkitystä.

Vierailija
980/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen, hyvännäköinen, nuorekas, lapseton sinkkunainen.

Teen paljon töitä ja minulla on vastaavasti paljon vapaa-aikaa. Tykkään matkustella niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Seuramatkat ei kiinnosta.

Tulen taloudellisesti hyvin toimeen. Arvostan laadukkaita tuotteita ja vaatteita, mutta dissaan Luis Vuitton-pissiksiä.

Olen suht hyvässä fyysisessä kunnossa ja melko aktiivinen, mutta rakastan myös laiskottelua, syöpöttelyä, juopottelua ja telkkarin katsomista. Tykkään ruuanlaitosta yksin ja yhdessä. Olen enemmin käytännön ihminen kuin romantikko. Chickflick-elokuvat on ihan karseeta katsottavaa.

Kotona viihdyn ”pieruverkkareisssa” tai alasti. Ulos menen siisteissä, yleensä rennoissa vaatteissa. Osaan myös pukeutua hienosti jos tarve vaatii.

Rakastan hyvää musiikkia laidasta laitaan, rock-konserteista oopperaan. Maksan mielelläni hyvästä ruuasta ja viinistä, mutta vedän kännit myös paikallisessa dive-baarissa ilman ongelmia.

Olen olevinani empaattinen ja sympaattinen ihminen, mutta keskinkertaisuus ja tyhmyys pitkästyttää minua. Lahjoitan rahaa hyväntekeväisyyteen, koska en osaa muuten auttaa ja saan sillä omatuntoni hiljaiseksi. Pidän itseäni muita parempana, vaikka tiedän etten ole. Minulla on loistava, kiero huumorintaju. Olen sarkastinen realisti ja sanon niinkuin ajattelen ilman suodattimia. Osaan kyllä olla ns. vieraskorea. Olen hieman introvertti ja sosiaaliset tilaisuudet kuluttavat paljon energiaani, joten tarvitsen vastapainoksi aikaa kotona.

Ihastun yleensä täysin vääriin tyyppeihin, jotka eivät ole saatavilla. En voi sille mitään, että fyysinen ulkonäkö merkkaa paljon.

Mies sais olla pitkä ja harteikas ja pitää huolta itsestään. Omata hyvän huumorintajun ja osaa nauraa itselleen. Mies saa juoda, kunhan ei juo liian usein ja ole känniääliö. Röökin poltosta en tykkää yhtään, mutta voisin joustaa joskus. Hänen pitäis olla hyvää seuraa matkoille ja tykätä seksistä ja läheisyydestä. Tykkään, että mulle avataan ovi ja autetaan kantamusten kanssa, ei siksi, etten itse pysty, mutta se on osoitus hyvästä käytöksestä ja huomaavaisuudesta. Eli jos meet mainostauolla tekemään voileivän itselles, voisit mieltään kysyä haluanko minäkin.

Mulle ei tarvitse maksaa matkoja tai ruokia, mutta olis kiva jos mies joskus tarjoaisi. Minä tarjoaisin myös joskus.

Viihdyn hyvin yksin tai omien kavereiden kanssa, meidän ei tarvitse asua yhdessä, mutta kuulumisia voitais vaihtaa päivittäin. Haluan olla ainoa nainen miehen elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan