Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Ootsä se isomunainen rasisti?
Tuo jälkimmäinen piirre ei oikein houkuttele. Toisaalta on niin älyttömän tylsää, että melkein tekis mieli suostua. Mutta corona.
Sisäsiisti nainen saa paikan hellan ja kullin välistä.
Ikuinen haaveilija ja puolittain alkoholisoitunut 35+ harrastelijamuusikko hakee mukavaa seuraa. Patalaiska, en jaksa päivätöitä kuin kausittain että saan aina rempallaan olevaa rahatilannetta puolittain kuntoon. Naisen kanssa teen vielä vähemmän koska vetoan miellyttämishaluisiin kodin hengettäriin joiden kanssa saan elellä kissanpäiviä.
Plussina olen aika komea ja osaan puhua naiselle kivoja juttuja. Et muista mitä puhuin, mutta siitä jäi hyvä fiilis ja päädyit harrastamaan seksiä. Mahdollisesti josain vaiheessa vakuutut lahjakkuudestani, joka ei taida olla niin suurta kuin joskus kuvittelin.
Naisystäviä on ollut lukuisia, joskus useita samanaikaisesti. Jos et ole kuuma, saatat joutua piian rooliin kun juoksen vieraissa. Jos olet kuuma, tuskin haluat pidemmän päälle parisuhteeseen kanssani koska tarjolla on paremmat puitteet menestyneemmän miehen kotivaimona.
Moi olen alle
30 v nainen, entinen kilpaiurheilija ja malli. Tykkään käydä salilla ja urheilla. Tykkään leffoista ja chillata kotona sekä syödä hyvää ruokaa. Rakastan myös eläimiä,
Etenkin koiria. Tykkään lapsista paljon. Olen 173cm pitkä ja haluaisin rakastavan ja luotettavan miehen. Joka ottaisi myös tunteeni huomioon, edellisissä suhteissa olen kiltin luonteen takia joutunut aina tossun alle. Myös minulla on kova suojamuuri ja hylkäämisen pelko. Viihdyn muuten sosiaalisissa tilanteissa hyvin että myös yksin omaa aikaa välillä ottaen eli tykkään kummastakin. Olen luonteeltani jokseenkin ujo tietyissä isoissa tilanteissa sillä minua on koulukiusattu nuoruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen lapseton nainen. Harrastukset tietokoneella pelaaminen, netflixin töllötys, puhelimen näprääminen ja kuntoilu vaihtelevalla menestyksellä. En osaa enkä halua puhua tunteista. Puolet valveillaoloajasta psyykkisesti täysin hukassa ja elämänilon menettänyt, toisen puolen ajasta täydellisyyden tavoittelija. Ulkoisesti tavallisen naapurintyttömäinen.
Olisin kiinnostunut sinusta! Yhteisiä mielenkiinnon kohteitakin näkyy meillä olevan.
M32v
Vierailija kirjoitti:
Tuo jälkimmäinen piirre ei oikein houkuttele. Toisaalta on niin älyttömän tylsää, että melkein tekis mieli suostua. Mutta corona.
Sama tyyppi. Olen siis sitä mieltä, että tää maahanmuuttotouhu on aivan sekaisin, eikä nähdä mitä tästä on seurannut. Oletan, että se tekee musta rasistin. Osan pitää pääni kiinni, joten et joudu kuuntelemaan. Suostu vaan. Maskit päähän ja mennään vaikka sinne korpeen. Haen noutoruoat ja pikkasen vinkkua. Vai onko parempaa tekemistä näin korona-aikana? Ei taida olla. Käviskö toukokouu?
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen nainen, töissä käyn. Laiska, käyn kuitenkin väkisin salilla että tekisin edes jotain. En harrasta muutoin mitään, en tee aktiivisesti mitään, en oikein osaakaan kuin laulaa. Haaveilen kyllä kaikesta. En osaa laittaa ruokaa makaronilaatikkoa lukuunottamatta, toivon siis että sinä kokkaat. Kaksi lasta, hoidan kyllä hyvin mutta en ole pullantuoksuinen äiti. Kolmatta voisin harkita, mutta tuskin kukaan vie jalkoja alta niin että uskaltaisin, eli todennäköisesti lapsiluku tässä. Silti toivon että omat mahdolliset lapsesi olisivat vähintään teinejä, en kestäisi useampaa leikki-ikäistä pyörimässä jaloissa. Lopulta haluaisin asua yhdessä, mökkeillä, käydä leffassa, yksillä jne tavallisia asioita. En enää niinkään käydä prismassa vaippaostoksilla.
Olen eksäni kanssa riidoissa, eli hullu eksä löytyy.Osaan siivota hammasharjalla kaakelit, mutta suurimman osan ajasta elän vaatteet tuolin käsinojalla hammastahnaläntit lavuaarissa. Jarrujälkiä et näe pöntössäni ikinä, siinä raja.
Olen veloissa, mutta pärjään. Pyrin parempaan rahan käyttöön. Elän vuokralla, todennäköisesti aina.
Tulen todennäköisesti olemaan aloitteellisempi osapuoli seksissä, sillä pidän siitä paljon, antavana ja ottavana. Haluan sitä useana päivänä viikossa ja työkiireiltäsi joudut myös tyydyttämään minut, joten varaudu siihen. Myös siis ensimmäisen kuherrusvuoden jälkeen. En kuitenkaan käytä seksiä aseena, osaan kakkosvaihtoehtona myös hoidella itse itseni.
Olen hauska, mutta puhun liikaa. Saata tulistua riidan aikana hulluuteen asti, mutta lepyn nopeasti. Kaivelen vanhoja, kunnes ne on ruodittu pohjamutia myöten. Olen tarvittaessa mustasukkainen, en sairalloisesti. Käyn terapiassa ollakseni vähemmän tulistuva ja kriittinen. Olen myös pettänyt mutta uskokaa tai älkää käynyt tätä paljon terapiassa läpi, enkä usko enää tekeväni samaa koskaan, kun olen käynyt läpi pettämisen syyt, jotka juonsivat juurensa jo lapsuuden hylkäämiskokemuksista.
Plösöilystäni huolimatta haaveilen maailman parantamisesta, hyväntekeisyystyöstä ja muiden auttamisesta tulevaisuudessa enemmän.
Hyvä pylly, pienet tissit, hoikka ja nätti naamasta. Oma elämänsä Bridget Jones.
Missä ja milloin nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo jälkimmäinen piirre ei oikein houkuttele. Toisaalta on niin älyttömän tylsää, että melkein tekis mieli suostua. Mutta corona.Sama tyyppi. Olen siis sitä mieltä, että tää maahanmuuttotouhu on aivan sekaisin, eikä nähdä mitä tästä on seurannut. Oletan, että se tekee musta rasistin. Osan pitää pääni kiinni, joten et joudu kuuntelemaan. Suostu vaan. Maskit päähän ja mennään vaikka sinne korpeen. Haen noutoruoat ja pikkasen vinkkua. Vai onko parempaa tekemistä näin korona-aikana? Ei taida olla. Käviskö toukokouu?
Mä oon toukokuun duunissa. Miten suhun saa yhteyden muualla kun Vauva-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Olen 50-vuotias insinööri mies, pitkä ja parrakas, hiuksetkin löytyy, vaikka takaraivo paistaakin läpi. Ylipainoa on parikytä kiloa, mutta sitä korjataan noin kilo/viikko vauhdilla. Urheilen aika reippaasti. Pituutta on 195 suurin piirtein. En hae piikaa, enkä äitiä. Jos ei normielämään ilman minua pysty, niin ei pysty minunkaan kanssani, koska miksikään omaishoitajaksi en ala. Viinaa en juo, enkä tupakoi. Älykkyyttä riittää ja mielipiteitä, enkä varsinkaan feministejä jaksa, tai vihreitä. Mielipiteillä on väliä, vaan jos ne osaa perustella. Tasa-arvoon uskon ja kotitöiden jakamiseen, mutta siinä pitää ottaa huomioon kaikki kotityöt. Emännän autoon renkaiden vaihtaminen loskassa polvillaan ei ole rakas harrastukseni ja jos minä maalaan taloa, voi olla, etten siivoa samalla.
Teen paljon kotona hommia ja asun maatilalla suurkaupungin vieressä. Tulot tulee muualta, mutta haluan jonkun verran kasvattaa itse ruokiani maun ja puhtauden takia. Samasta syystä metsästän ja kalastan. Jos pelkäät fanaattisesti aseita, niin ei kannata kaivella paria kaappia.3 lasta löytyy, joista kaksi on luonani joka toinen viikko. Kolmas on aikuinen ja tulee kun huvittaa, mutta tervetullut on aina. Samoin kun ystävät ja sukulaiset. Kodin ei tarvitse olla tiptop, mutta kotoisa.
Ruokaa laitan ja satunnaisesti jopa hyvää. Lapset ja eläimet on vaan plussaa, ja elämän äänet ei kiusaa pätkääkään. Jos olet sitä mieltä, ettei 15 vuotiaalle lapselle kuulu moottorisaha käteen, niin harkitse uudestaan ja ainoa oikea ikä lapselle lähteä kanssani jahtiin, on kun jaksaa haulikkoa kantaa.
Fyysisestä läheisyydestä pidän ja seksiä haluan. Jos ne ei kiinnosta, niin ei sitten kiinnosta elämä meikäläisenkään kanssa. En oikein ehdi kattelemaan telkkaria, kun on muutakin tekemistä, mutta siellähän se seinällä töllöttää.Naisen pitää olla älykäs ja kestää mua, ja mun perhettä ( ei ne ihan hulluja ole, mutta on niissäkin kestämisensä). Ulkonäöllä ei oo muuta väliä kuin terveydellinen ja että on ite ylpeä itsestään. Teeskentelyjä en viitti katella. Matkailu ei kiinnosta oikeastaan pätkääkään, koska joudun jo sen sen verran reissaamaan töiden takia, minkä viitsisin. Mä en saa nukuttua kuitenkaan vieraassa sängyssä ekana yönä ja mun sullominen normi flygarin istuimeen on lähinnä koomisen näköistä ja kivuliasta.
Fyrkkaa ei oo liikaa, mutta tienaan kuitenkin yli 70 k huononakin vuonna.
En tosiaankaan jaksa tuijotella jotain hömppä ohjelmia, ja mun mielestä "Frendit"kin ois saanu jäädä jonnekin 90 luvulle.
Autot, talot jne korjaan ite. Jos pieni savu pistorasioista ei mielestäsi kuulu asiaan, niin voipi tulla hankalaa. Ammattimiehet tekee huonompaa jälkeä kuin minä, paitsi sisämaalauksessa. Sahaan ite lautanikin, teen halot jne. Perustelen elämän tapaani ekologisuudella, mutta oikeasti olen vaan pihi. Edellisen emännän kanssa oli aina fyrkka loppu, ja sitä en vaan jaksa. Osamaksu ei vaan oo hyvä tapa ostaa jotain turhaa, ja lainarahoilla ei tartte ostaa jotain koristetyynyjä ja tuoksukynttilöitä.
Joo, osaan puhua ja omaan mielipiteitä, mutta osaan myös olla hiljaa. En loukkaa tahallani, joten paras tapa päästä asiasta eteenpäin on kertoa mitä tein ja antaa pyytää anteeksi. En tosiaankaan jaksa jotain tavaroiden paiskomisia ja huutokonsertteja. Kiukkupuuskat kuuluu 2 vuotiaalle. Ajatuksiakaan en osaa lukea. Turvallinen olen, en häviä ja kaikille muille reissuille saa lähteä mukaan paitsi luottamukselliset työreissut. Uskoton olen siinä vaiheessa kun ei seksiä saa kotoa, mutta siinäkin annetaan yli vuoden aika ja pitää olla muutakin häikkää suhteessa.Että tämmöinen löytö täällä, eiköhän näillä spekeillä saakin olla aika rauhassa, jos ei nyt thaimaalaista ala katteleen.
Aivan täydellistä! Juuri tuollaisen miehen haluaisin. Ihan kuin minä olisin tuon kirjoittanut, paitsi että olen nainen ((DI), 52 v. (ensi viikolla 53 v.), tuloja hiukan enämpi ja minulla on 2 lasta (toinen lukiolainen ja toinen aikuinen omillaan jo). Tuo matkailukohta ja ekan yön valvominen oli piste i:n päälle :) Itse matkustan kotimaassa luontoa etsien, mutta pääasiassa suuntaan Lappiin (myös Norjan ja Ruotsin pohjoisosiin) vaeltamaan ja patikoimaan. Ihan parasta. En metsästä, koska en yksin ole "uskaltanut" opetella, mutta haluaisin kyllä oppia. Aseet ovat tuttuja isän ampumaharrastuksen myötä. Metsässä ja luonnossa viihdyn, marjastan jne. Mistä löytäisin sinut... 🤗
Mitä? Vakavissasi olet sitä mieltä, että minulle olisi ottajia? No, Siuntiosta löydyn, mutta kaltaisillesi naisille löytyy varmaan paljon kiinnostusta. Siellä korjailen joen rannassa iänkaiken vanhaa röttelöä kodikseni.
Kyllä täysin vakavissani olen. Ihanaa, että vastasit, kertoo sinusta paljon.
Juu, "ottajia" olisi varmaan ollut, mutta en itse ole ollut kiinnostunut, ellen heti tunne kipinää. Ensivaikutelma on tärkeä. Sinä annoit hyvän ensivaikutelman, vaikken ole sinua nähnytkään :) En ole tapailijatyyppiä, vaan haluan tutustua yhteen mieheen kerrallaan ja samaa edellytän mieheltäkin - ja mielellään samaan aikaan ;) Harmi vaan, että välimatkaa meillä olisi n. 350 km, mutta eihän sitä tiedä, jos joku vkonloppu ajelisin Siuntioon sinua etsimään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Olen 50-vuotias insinööri mies, pitkä ja parrakas, hiuksetkin löytyy, vaikka takaraivo paistaakin läpi. Ylipainoa on parikytä kiloa, mutta sitä korjataan noin kilo/viikko vauhdilla. Urheilen aika reippaasti. Pituutta on 195 suurin piirtein. En hae piikaa, enkä äitiä. Jos ei normielämään ilman minua pysty, niin ei pysty minunkaan kanssani, koska miksikään omaishoitajaksi en ala. Viinaa en juo, enkä tupakoi. Älykkyyttä riittää ja mielipiteitä, enkä varsinkaan feministejä jaksa, tai vihreitä. Mielipiteillä on väliä, vaan jos ne osaa perustella. Tasa-arvoon uskon ja kotitöiden jakamiseen, mutta siinä pitää ottaa huomioon kaikki kotityöt. Emännän autoon renkaiden vaihtaminen loskassa polvillaan ei ole rakas harrastukseni ja jos minä maalaan taloa, voi olla, etten siivoa samalla.
Teen paljon kotona hommia ja asun maatilalla suurkaupungin vieressä. Tulot tulee muualta, mutta haluan jonkun verran kasvattaa itse ruokiani maun ja puhtauden takia. Samasta syystä metsästän ja kalastan. Jos pelkäät fanaattisesti aseita, niin ei kannata kaivella paria kaappia.3 lasta löytyy, joista kaksi on luonani joka toinen viikko. Kolmas on aikuinen ja tulee kun huvittaa, mutta tervetullut on aina. Samoin kun ystävät ja sukulaiset. Kodin ei tarvitse olla tiptop, mutta kotoisa.
Ruokaa laitan ja satunnaisesti jopa hyvää. Lapset ja eläimet on vaan plussaa, ja elämän äänet ei kiusaa pätkääkään. Jos olet sitä mieltä, ettei 15 vuotiaalle lapselle kuulu moottorisaha käteen, niin harkitse uudestaan ja ainoa oikea ikä lapselle lähteä kanssani jahtiin, on kun jaksaa haulikkoa kantaa.
Fyysisestä läheisyydestä pidän ja seksiä haluan. Jos ne ei kiinnosta, niin ei sitten kiinnosta elämä meikäläisenkään kanssa. En oikein ehdi kattelemaan telkkaria, kun on muutakin tekemistä, mutta siellähän se seinällä töllöttää.Naisen pitää olla älykäs ja kestää mua, ja mun perhettä ( ei ne ihan hulluja ole, mutta on niissäkin kestämisensä). Ulkonäöllä ei oo muuta väliä kuin terveydellinen ja että on ite ylpeä itsestään. Teeskentelyjä en viitti katella. Matkailu ei kiinnosta oikeastaan pätkääkään, koska joudun jo sen sen verran reissaamaan töiden takia, minkä viitsisin. Mä en saa nukuttua kuitenkaan vieraassa sängyssä ekana yönä ja mun sullominen normi flygarin istuimeen on lähinnä koomisen näköistä ja kivuliasta.
En tosiaankaan jaksa tuijotella jotain hömppä ohjelmia, ja mun mielestä "Frendit"kin ois saanu jäädä jonnekin 90 luvulle.
Autot, talot jne korjaan ite. Jos pieni savu pistorasioista ei mielestäsi kuulu asiaan, niin voipi tulla hankalaa. Ammattimiehet tekee huonompaa jälkeä kuin minä, paitsi sisämaalauksessa. Sahaan ite lautanikin, teen halot jne. Perustelen elämän tapaani ekologisuudella, mutta oikeasti olen vaan pihi. Edellisen emännän kanssa oli aina fyrkka loppu, ja sitä en vaan jaksa. Osamaksu ei vaan oo hyvä tapa ostaa jotain turhaa, ja lainarahoilla ei tartte ostaa jotain koristetyynyjä ja tuoksukynttilöitä.
Joo, osaan puhua ja omaan mielipiteitä, mutta osaan myös olla hiljaa. En loukkaa tahallani, joten paras tapa päästä asiasta eteenpäin on kertoa mitä tein ja antaa pyytää anteeksi. En tosiaankaan jaksa jotain tavaroiden paiskomisia ja huutokonsertteja. Kiukkupuuskat kuuluu 2 vuotiaalle. Ajatuksiakaan en osaa lukea. Turvallinen olen, en häviä ja kaikille muille reissuille saa lähteä mukaan paitsi luottamukselliset työreissut. Uskoton olen siinä vaiheessa kun ei seksiä saa kotoa, mutta siinäkin annetaan yli vuoden aika ja pitää olla muutakin häikkää suhteessa.Että tämmöinen löytö täällä, eiköhän näillä spekeillä saakin olla aika rauhassa, jos ei nyt thaimaalaista ala katteleen.
Aivan täydellistä! Juuri tuollaisen miehen haluaisin. Ihan kuin minä olisin tuon kirjoittanut, paitsi että olen nainen ((DI), 52 v. (ensi viikolla 53 v.), tuloja hiukan enämpi ja minulla on 2 lasta (toinen lukiolainen ja toinen aikuinen omillaan jo). Tuo matkailukohta ja ekan yön valvominen oli piste i:n päälle :) Itse matkustan kotimaassa luontoa etsien, mutta pääasiassa suuntaan Lappiin (myös Norjan ja Ruotsin pohjoisosiin) vaeltamaan ja patikoimaan. Ihan parasta. En metsästä, koska en yksin ole "uskaltanut" opetella, mutta haluaisin kyllä oppia. Aseet ovat tuttuja isän ampumaharrastuksen myötä. Metsässä ja luonnossa viihdyn, marjastan jne. Mistä löytäisin sinut... 🤗
Mitä? Vakavissasi olet sitä mieltä, että minulle olisi ottajia? No, Siuntiosta löydyn, mutta kaltaisillesi naisille löytyy varmaan paljon kiinnostusta. Siellä korjailen joen rannassa iänkaiken vanhaa röttelöä kodikseni.
Juu, "ottajia" olisi varmaan ollut, mutta en itse ole ollut kiinnostunut, ellen heti tunne kipinää. Ensivaikutelma on tärkeä. Sinä annoit hyvän ensivaikutelman, vaikken ole sinua nähnytkään :) En ole tapailijatyyppiä, vaan haluan tutustua yhteen mieheen kerrallaan ja samaa edellytän mieheltäkin - ja mielellään samaan aikaan ;) Harmi vaan, että välimatkaa meillä olisi n. 350 km, mutta eihän sitä tiedä, jos joku vkonloppu ajelisin Siuntioon sinua etsimään :)
Okei, jonkun verran kiertelen Suomea, voin minäkin tulla, jos kerrot mihin? Varmaan olen parin viikon sisälle Raaheen menossa, nyt korona-aikana ei kauheesti asiakkaille menoja, mutta jotain kuitenkin.
Olen huomannut semmoisen jutun että aina sanotaan kuinka miehen kiltteys, empaattisuus, keskustelutaito avarakatseisuus ja muut ovat kaikista tärkeimpiä. Vaikka olisi vähän pienikokoisempi, pehmo ja muuta.
Mutta kyllä se oikeasti menee niin että lopulta viesti menee sille miehelle jolta löytyy perinteiset miesominaisuudet. Vaikka olisi puutteita kivuus-sektorilla, konservatiivisia tai oikeistolaisia poliittisia näkemyksiä, kenties jopa pettämistaustaa tai överiksi vedettyä kilpailuhalua.
905 - esimerkki miehestä jonka joku muu haluaisi. Mutta et sinä. Naisettomuus 100% varmaa. kts. ensimmäinen kuvaus.
925 - esimerkki miehestä jota naiset eivät haluaisi, puheidensa mukaan, koska uuden naisen etsiminen parisuhteessa ja pakkomielteinen kilpailuhalu. Mutta myös mies jolle nainen oikeasti laittaa viestiä.
1005 - esimerkki miehestä joka herättää ensireaktion ei kiitos, mutta pian seuraa itsepetos "voisihan tuon kanssa pitää hauskaa"...ja pian ollaan koukussa.
Vierailija kirjoitti:
24-vuotias, ruskeahiuksinen, 162/66, en ole harrastanut vielä seksiä enkä suudellut ketään. Olen epäsosiaalinen oman tien kulkija ja hitaasti lämpeävä, mutta kun/jos lämpeän niin lämpeän kunnolla. Seksi on minulle rakkauden osoitus joten sitä saa odottaa. Olen perfektionisti ja vaivun ajoittain itseinhon ja riittämättömyyden tunteeseen jolloin tarvitsen vakuutteluja ja läsnäoloa. Haluaisin jonkun jolle olen erityinen ja tärkein ihminen elämässä ja joka on sitä vastaavasti myös minulle. Olen myös erittäin vanhoillinen melkein kaikissa asioissa ja hieman ”foliohattu”. Välillä voin myös olla vähän suuruudenhullu joten et saa säikähtää ajatteluani ja ideoitani.
Kuulostat todella kiinnostavalta. Harmi, että emme luultavimmin koskaan törmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Okei, jonkun verran kiertelen Suomea, voin minäkin tulla, jos kerrot mihin? Varmaan olen parin viikon sisälle Raaheen menossa, nyt korona-aikana ei kauheesti asiakkaille menoja, mutta jotain kuitenkin.
Asun Jyväskylässä, eli matkasi varrella Raaheen riippuen reittivalinnastasi. Miten saisimme yhteyden toisiimme? Nelostien varrella olisi esim. Vaajakosken ABC, Palokan keskus, (jossa mm. Kärkkäinen, Asko, Jysk jne.) ja Palokan ABC... Niihin on helppo tulla suoraan nelostieltä.
22v nainen, neitsyt. Mies käyttäytyi sikamaisesti, en antanut ja jätin sen. Ruokaa en ole hyvä laittamaan, mutta teen herkullisia kylmiä isompia ja pienempiä suolaisia syötäviä. Asun Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo jälkimmäinen piirre ei oikein houkuttele. Toisaalta on niin älyttömän tylsää, että melkein tekis mieli suostua. Mutta corona.Sama tyyppi. Olen siis sitä mieltä, että tää maahanmuuttotouhu on aivan sekaisin, eikä nähdä mitä tästä on seurannut. Oletan, että se tekee musta rasistin. Osan pitää pääni kiinni, joten et joudu kuuntelemaan. Suostu vaan. Maskit päähän ja mennään vaikka sinne korpeen. Haen noutoruoat ja pikkasen vinkkua. Vai onko parempaa tekemistä näin korona-aikana? Ei taida olla. Käviskö toukokouu?
Mä oon toukokuun duunissa. Miten suhun saa yhteyden muualla kun Vauva-palstalla?
Helposti. Kesäkuussa sitten tai miksei huhtikuussa, jos toi toukokouu on niin vaikea. Sovitaan treffit vaikka rautatieaseman eteen taksien luona vaikka 5.6. klo 18? Laitan jonkun idioottimaisen lippiksen ja sä voit varjoista katella, onko iso vai ei. Iso mies typerä lippis päässä. Mikään ei voi mennä pieleen. Yritän sitten siinä arvailla kuka sä oot ja seuraavan päivän illtapulusta voi lukea asemalla naisia ahdistelleesta äijästä. Mitäs sanot? Sano kyllä, uteluttaa kuitenkin.
Toivon pilkahdus kirjoitti:
Juuri 50 ylittänyt eläkeläinen etsii kuumaa naista, joka haluaa seksiä päivittäin. Odotan sinulta seksikästä ulkonäköä ja korkeaa seksiviettiä. Itse voin tarjota lähinnä jälkimmäistä, ja ensimmäisen korvaan huumorintajulla, ja älykkyydellä.
Takanani on loistava tulevaisuus, huipputodistukset koulusta, erikoisjoukkojen priimus, 2x yliopistokoulutus, pitkä ura eräässä Suomen arvostetuimmista ja parhaiten palkatuista ammateista. Myös kaikki illuusiot vienyt avioliitto ja epäonnistunut perhe-elämä.
Taustani takia en hämmästy mistään, pystyn keskustelemaan aivan mistä tahansa enkä ole tuomitsemassa muita ihmisiä. Osaan ottaa ihmiset sellaisina kuin he ovat ja useimpia sellaisina myös rakastaa. Minulla on aikaa sinulle ja meille, ja myös rahaa melko mukavaan elämään. Haluan nähdä asiat positiivisessa valossa. Kuntoilen, metsästän ja kalastan. Minulle maailma on täynnä kiinnostavia asioita ja ilmiöitä, aika ja raha ei vaan meinaa riittää.
Sinulta odotan myönteistä, sallivaa ja ymmärtäväistä asennetta elämään; käytöstapoja ja vähintään jonkinlaista sivistyneisyyttä. Rakkaus, läheisyys ja seksuaalisuus ovat sinulle luonnollista ja elämän voimavara, eivät yksi ikävä velvollisuus muiden kotitöiden joukossa. Tiedät mitä elämältä haluat ja osaat tehdä valintoja sen mukaan.
Nippa nappa 50-vuotias eläkeläinen? Kiinnostava esittely, isoksi osaksi.
50+ ikäisekseen kaunis tumma nainen. Lenkkeilen ja harrastan kuvataiteita. Kiero huumorintaju ja terävä kieli. Olen realistinen ihminen ja silti pyrin hyvän tekemiseen elämässäni. Rakastan kirppiksiä, sisustamista, hyvää ja mielellään halpaa punaviiniä ja irtokarkkeja. Olen työtön mutten toimeton. Mieleltäni ja ruumiiltani olen harvinaisen terve ihminen.
52 v/173cm/82kg mies. Aikuiset lapset, eronnut. Velaton okt järven rannalla nukkumalähiössä. Keskituloinen. Kuppi maistuu silloin tällöin, kohtuudella. Entinen työnarkomaani mutta nykyään puolittain jo down shiftaaja. Vapaa-aika kuluu matkustellessa, kalastellessa ja moottoripyörän selässä. Seikkailija, mutta ei ihmissuhde seikkailija. Ex tempore ja suunnittelematta matkaileva, esim viikonlopuksi johonkin. Hieman konservatiivinen maailmankatsomus. Ja tarviin tasaisin väliajoin omaa aikaa. Enkä etsi elätettävää, enkä myöskään mitään ns äitiä itselleni. Laiskat, feministit,viherpiipertäjät, someriippuvaiset, taivaanrannan maalarit, yms neuroottiset heivataan saman tien.
Jos meinaat treffi-ilmoituksia. Voin mainostaa että omassa profiilissa ilmenee samat asiat kuin raatorehellisessä, tässä ketjussa. Ainut vaan että muutaman jutun joutuu kaivamaan vähän pidemmältä kuin esittely tekstistä. En nimittäin jaksa tuhlata aikaani turhiin tapailuihin. Rehellisyydelläni karkotan pintaliitäjät sekä ylimieliset naiset.