Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
941/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 34-vuotias, 180/80 nainen, jolla ei minkäänlaista kokemusta seksistä tai läheisyydestä. Oletko ensimmäinen jota voin pitää kädestä?

Olen ujo ja varautunut vieraassa seurassa. Ystäviä ei ole enkä niitä jaksaisikaan, vietän aikani kotona lukien, sarjoja katsoen, kuntoillen, luonnossa liikkuen, käsitöitä tehden. Sosiaalisuutta saan tarpeeksi töissä, joten minun kanssani saisit olla rauhassa kotosalla. Tykkäisin kuitenkin myös matkustella kanssasi eri puolilla Suomea ja maapalloa, jos englannin kieli sujuu. Itse ujostelen puhua vierailla kielillä, vaikka monia alkeita olen opiskellutkin.

Tykkään leipoa, mutta ruoanlaitto takkuaa. Opetellaanko yhdessä kokkaamaan tai opetatko minua? 😊

Minulla on koira, ja hankinnassa myös kissa, joten pidäthän eläimistä.

En ole instassa enkä facessa tms., en tykkää huomiosta. Olen pitkä ja harteikas, pitkät maantienharmaat hiukset, en meikkaa. Riipputissit ja ruma vatsa. Korkea libido löytyy, joten jos saat minut yli kehohäpeästäni ja osoitat halusi minua kohtaan, saat halukkaan ja säännöllisesti seksiä haluavan naisen. En anna annelia. Kaikki kosketus ja läheisyys on minulle tärkeää, mutta välillä tykkään vetäytyä omiin oloihin ja voin vaikuttaa etäiseltä.

Jos kiinnostuit, sano hep ja etsi minut Pohjois-Suomesta. Ei ole ollut minkäänlaisia lähestymisyrityksiä aiemmin, joten tuskin osaan niitä edes tunnistaa. Ajattelisin että kettuilet, joten sinun täytyy yrittää useammin ja sinnikkäästi, välittämättä siitä että yritän paeta paikalta.

Vierailija
942/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin 4 ensimmäistä ilmoitusta ja jokaisessa näkyi autismikirjon piirteitä hyvin vahvasti.

Omassa suvussa on useampikin diagnoosin saanut, ja siksi ehkä kiinnitän huomion niihin piirteisiin. Eivät ole mielestäni negatiivisia ominaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias mies, kerään elokuva-aiheisia pehmoleluja, pelaan shakkia usein, tykkään ruuanlaitosta ja leipomisesta. Rakastan autoani niin paljon etten anna kenenkään muun ajaa sitä joten joudut ajamaan omallasi, kuuntelen kaikkea musiikkia, mutta metal-ja deathcore on lähellä sydäntäni. Vihaan käärmeitä ja hamekansan ihmisiä

Tykkään työstäni, olen köyhä silti.

Vierailija
944/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v. lyhyenläntä ja ylipainoinen elämäniloinen nainen. Rakastan arkista puuhailua ,leipomista,taidetta ja diy-juttuja. Olen todella epävarma omasta vartalostani ja toivon hyväksyt minut tälläisenä. Olen (huonossa) parisuhteessa ja etsin elämääni seksiä. Oma puolisoni ei sitä halua/kykene. Olen myös äiti kahdelle alakouluikäiselle lapselle,ja haluan hoitaa heidät mahd.hyvin.Haluan tapailla sinua ainoastaan 2 kertaa kuukaudessa seksin ja mukavan yhdessäolon merkeissä,jonka jälkeen lähdemme molemmat omiin koteihimme.En kaipaa viestittelyjä tai yhteydenpitoa muulloin.Hiukseni ovat pitkät tummanruskeat ja minulla ei ole tatuointeja enkä aio niitä koskaan hankkiakkaan. Leikkausarpia löytyy.

Vierailija
945/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täynnä niitä! Ainakin jos näkee yli 40-vuotiaitten miesten profiileja: suttuisia ja epäskarppeja  alaviistosta otettuja kuvia pöhöttyneistä naamoista, vieressä oluttölkki ja taustalla sotkuinen kämppä. Jos on jotain tekstiä, niin se on elämän kolu ja etsitään s-seuraa nuoremmilta naisilta ja mahdollisesti vielä joku passiivis-aggressiivienn kommentti vaativista akoista. 

Erittäin rehellistä ja suoraa! 

Joo sierainkuvia riittää :D

Vierailija
946/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen epämiesten epämies.

Lukuun ottamatta loogisuutta ja assertiivisuutta kohtuullisessa määrin, olen kaikessa sen vastakohta jota haluaisit mieheltä.

En ole suojeleva ja valpas vaan todennäköisemmin ajattelen jotain mielenkiintoisempaa kuin toimintaan hyppäämistä nanosekunnissa.

En osaa remontoida, en korjata autoa, enkä myöskään kompensoi näitä menestymällä työelämässä.

En ole kilpailuhenkinen, enkä rynni määrätietoisesti kohti tavoitteita.

Seksissä jos joku ottaisi ohjat, se olisit sinä. Saattaisit myös joutua opettamaan, mikä on kuulemani mukaan vastenmielisintä mitä kuka tahansa 30+ nainen osaisi kuvitella. Mitään petoa ei kuoriutuisi nörttikuoren alta, eli kunnolla otetuksi tulemista et pääsisi kokemaan ikinä.

Ulkonäöllisesti olen enemmän siro kuin jykevä, olemukseltani nörttimäinen ja kropaltani nykyajan naisten mieleen aivan liian hoikka, ja oikeastaan kuin pikkupoika.

https://previews.123rf.com/images/belchonock/belchonock1906/belchonock1…

Kuvittele tälle miehellä keski-ikäisen nörttimiehen pää ja yllä kuvaamani luonne. Sytyitkö? Aivan.

Hyvillä puolillani, eli älykkyydellä, terävällä huumorilla, mahdollisesti mielenkiintoisilla harrastuksilla ja keskustelutaidolla olen päässyt ykköslaadun kaveripojaksi, joten mikäli olisit valmis kohtelemaan minua todella hyvin tarjoamalla kyytejä/juomia ja loistavaa ystävyyttä, voisin laittaa sinut jonoon siltä varalta että paikka tulevaisuudessa vapautuisi.

Siis mitä ihmettä... Oliko tämä vitsi? Ensinnäkin tuossa kuvassa on aivan helkkarin seksikäs kroppa, siis täydellinen. En ole elämässäni kertaakaan saanut tuollaista miestä...

Toisekseen, ei nykyään ole mitään yhtä miehen muottia. Korjaustaidot ja suojelut on lopulta yhdentekeviä nykypäivänä, mulla ainakin ihan sama. Ja seksissä "otetuksi tuleminen" olisi vain ja ainoastaan pelottavaa minunlaiseni naisen mielestä. Seksi saisi olla hellää ja välittävää ja tunteille pohjautuvaa.

Kolmanneksi, älykkyys ja huumori ovat niitä kumppanin tärkeimpiä ominaisuuksia. Niiden kanssa kasvetaan vanhaksi.

Olen ihan aidosti hämmentynyt miten joku voi kuvailla erittäin mielenkiintoisen miehen siinä valossa että tietenkään tällainen ei saa koskaan mitään parisuhdemarkkinoilla...

Klassinen "täydellinen mies jollekin muulle naiselle, mutta ei juuri minulle koska..."

Aika harva nainen oikeasti haluaa miestä josta puuttuu klassiset/perinteiset miesominaisuudet.

Ehkä jokunen ujo tai pelokas saattaisi alkuun haluta, mutta sitenhän kumpikaan ei olisi aloitteellinen. Ja ennen pitkää tällainen nainen alkaisi kaivata miehekkäämpää otetta saadakseen tuntea olevansa turvassa.

-ohis

Vierailija
947/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, ruma ja ujo aknenaamainen neitsytmies.

Vierailija
948/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana

Vierailija
949/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotias korkeasti koulutettu ja ihan fiksu nainen. Päivät kuluu töissä asiantuntijatehtävissä, sen lisäksi lähinnä kotona sohvalla makoillen. Isossa ryhmässä äänessä, mutta kahden kesken välillä hyvinkin kiusallista. Kauhistelen niin paljon sellaista mahdollista kiusallista hiljaisuutta, että en osaa keskustella kahden kesken rennosti muiden kuin läheisimpien kanssa. Ihan perusnätti, söpön lyhyt, mutta kropasta epävarma, mikä varmasti näkyy ärsyttävästi sinullekin. Hyvinä puolina empaattisuus ja hyväntahtoisuus kaikkia kohtaan.

Vierailija
950/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs näitä löytyy? Tommone mulle (kin)!!

Vierailija
951/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen epämiesten epämies.

Lukuun ottamatta loogisuutta ja assertiivisuutta kohtuullisessa määrin, olen kaikessa sen vastakohta jota haluaisit mieheltä.

En ole suojeleva ja valpas vaan todennäköisemmin ajattelen jotain mielenkiintoisempaa kuin toimintaan hyppäämistä nanosekunnissa.

En osaa remontoida, en korjata autoa, enkä myöskään kompensoi näitä menestymällä työelämässä.

Seksissä jos joku ottaisi ohjat, se olisit sinä. Saattaisit myös joutua opettamaan, mikä on kuulemani mukaan vastenmielisintä mitä kuka tahansa 30+ nainen osaisi kuvitella. Mitään petoa ei kuoriutuisi nörttikuoren alta, eli kunnolla otetuksi tulemista et pääsisi kokemaan ikinä.

Ulkonäöllisesti olen enemmän siro kuin jykevä, olemukseltani nörttimäinen ja kropaltani nykyajan naisten mieleen aivan liian hoikka, ja oikeastaan kuin pikkupoika.

Kuvittele tälle miehellä keski-ikäisen nörttimiehen pää ja yllä kuvaamani luonne. Sytyitkö? Aivan.

Hyvillä puolillani, eli älykkyydellä, terävällä huumorilla, mahdollisesti mielenkiintoisilla harrastuksilla ja keskustelutaidolla olen päässyt ykköslaadun kaveripojaksi, joten mikäli olisit valmis kohtelemaan minua todella hyvin tarjoamalla kyytejä/juomia ja loistavaa ystävyyttä, voisin laittaa sinut jonoon siltä varalta että paikka tulevaisuudessa vapautuisi.

Siis mitä ihmettä... Oliko tämä vitsi? Ensinnäkin tuossa kuvassa on aivan helkkarin seksikäs kroppa, siis täydellinen. En ole elämässäni kertaakaan saanut tuollaista miestä...

Toisekseen, ei nykyään ole mitään yhtä miehen muottia. Korjaustaidot ja suojelut on lopulta yhdentekeviä nykypäivänä, mulla ainakin ihan sama. Ja seksissä "otetuksi tuleminen" olisi vain ja ainoastaan pelottavaa minunlaiseni naisen mielestä. Seksi saisi olla hellää ja välittävää ja tunteille pohjautuvaa.

Kolmanneksi, älykkyys ja huumori ovat niitä kumppanin tärkeimpiä ominaisuuksia. Niiden kanssa kasvetaan vanhaksi.

Olen ihan aidosti hämmentynyt miten joku voi kuvailla erittäin mielenkiintoisen miehen siinä valossa että tietenkään tällainen ei saa koskaan mitään parisuhdemarkkinoilla...

Mietin samaa. Toihan olis just passeli mies, ja kroppakin täydellinen. Jos olisi vielä alle 35-vuotias, niin siinä olis mies mun makuun.

Vierailija
952/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana

Vierailija
953/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v sosiaalisesti rajoittunut pitkäaikaistyötön nainen jota usein lesboksi luullaan vaikka ei ole. Netflixin kuluttaja jolla on keskittymisvaikeuksia. Ujo, ei osaa lähestyä miehiä. Ei meikkaa. Lyhyt ja tanakka. Naama ihan jees. On todistettavasti ainakin kerran saanut seksiä, lähes 18 vuotta sitten. 

Vierailija
954/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen epämiesten epämies.

Klassinen "täydellinen mies jollekin muulle naiselle, mutta ei juuri minulle koska..."

Aika harva nainen oikeasti haluaa miestä josta puuttuu klassiset/perinteiset miesominaisuudet.

Ehkä jokunen ujo tai pelokas saattaisi alkuun haluta, mutta sitenhän kumpikaan ei olisi aloitteellinen. Ja ennen pitkää tällainen nainen alkaisi kaivata miehekkäämpää otetta saadakseen tuntea olevansa turvassa.

-ohis

Yksikään kavereistani ei ole parisuhteessa jonkun klassisen machomiehen kanssa. On hintelää insinööriä, pulleaa kirjanörttiä ja hiljaista lenkkeilijää. Yksikään ei pärjäisi jossain kuvitteellisessa tappelussa naista suojellakseen. Autoja ei kaupungissa edes ole ja jos on, ne viedään tarvittaessa korjamoon. Remonttihommat voi teettää.

Ja esim. jatkuva kilpailu tai kunnianhimo on rasittavaa. Ei minullakaan ole mitään huippu-uraa, miksi miehellä pitäisi olla? En halua työnarkomaania vaan miehen joka on iltaisin kotona ja viikonloppuna kanssani metsässä. Enkä ole ainut.

Jokainen tuntemani "epämies" (edelleenkään ei ole vain yhtä miehen mallia) on parisuhteessa. Tämä netin harha on ihan järkyttävää... Onko some oikeasti tuhonnut ihmisten itsetunnon näin totaalisesti?

Vierailija
955/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas 5-kymppinen nainen, yrittäjä, työnarkomaani. Asun isossa talossa ja ajan isoa kallista autoa. Ylipainoa on jonkin verran, mutta ei ole minun tahtiani haitannut. Sinun tahtisi ei kiinnosta. Oman tieni kulkija. Itsenäinen, viihdyn mainiosti omassa seurassani. Vahva luonne. Empaattinen, luotettava ja uskollinen, jos olet sen arvoinen. Loistava kumppani sille, joka minut ansaitsee. Fyysinen vetovoima on tärkeää, mutta jos pääsi on tyhjä kuin valtion kassa, palautan sinut äidillesi. Terve itsetunto on viehättävää, perusteeton lähinnä huvittavaa. Ja vaikka et enää uskoisi, olen pääosin kiltti, rauhallinen ja mukava ihminen. Tiettyyn pisteeseen asti. Saat tehdä aika paljon töitä, että jaksaisin kiinnostua. Todennäköisesti kaltoin kohdellut eläimet vievät kuitenkin voiton, mitä minun huomiooni tulee. Mutta ainahan voit kokeilla.

Vierailija
956/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen epämiesten epämies.

-ohis

Yksikään kavereistani ei ole parisuhteessa jonkun klassisen machomiehen kanssa. On hintelää insinööriä, pulleaa kirjanörttiä ja hiljaista lenkkeilijää. Yksikään ei pärjäisi jossain kuvitteellisessa tappelussa naista suojellakseen. Autoja ei kaupungissa edes ole ja jos on, ne viedään tarvittaessa korjamoon. Remonttihommat voi teettää.

Ja esim. jatkuva kilpailu tai kunnianhimo on rasittavaa. Ei minullakaan ole mitään huippu-uraa, miksi miehellä pitäisi olla? En halua työnarkomaania vaan miehen joka on iltaisin kotona ja viikonloppuna kanssani metsässä. Enkä ole ainut.

Jokainen tuntemani "epämies" (edelleenkään ei ole vain yhtä miehen mallia) on parisuhteessa. Tämä netin harha on ihan järkyttävää... Onko some oikeasti tuhonnut ihmisten itsetunnon näin totaalisesti?

Some ja kokemukset.

Osalle naisista nämä pehmomiehet alkavat kelvata nelikymppisinä. Mutta kyllä parikymppisenä on kaivattu sitä rajua puolta ja kolmekymppisenä jämäkkää työkalupakkiosaajaa tai menestyjämiestä (jompaa kumppaa).

Väitän että 35+ kokematon mies joka lisäksi mieluiten antaisi ohjat naiselle, olisi turn-off kaikille.

Eihän tuossa kaverissa muuta vikaa olisikaan. Hyviä ominaisuuksia ja vaikka kroppa onkin liian hoikka, niin kyllä hoikatkin miehet pariutuvat. Mutta nuo ovat perustavaa laatua olevia vikoja, ei pikku kauneusvirheitä.

- se ohis

Vierailija
957/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kymp varakas,raitis,urheileva, sukellan ,kamppailulajit ,185.86 lihaksikas kaveri eronnut ei lapsia.muuten asiat ok mutta sänkyseuraa et minusta saa kun se"on kyllä isohko"mutta toimimaton.

Vierailija
958/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotias laiha, mutta selluliittinen nainen etsii pitkäpinnaista seuraa. Työ on minulle tärkeintä maailmassa. Seuraavaksi tärkeintä on vapaaehtoistyö. Ja näistä ei jousteta. Olen äärimmäisen herkkä sotkulle ja hajuille. Ethän tuo jääkaappiini valkosipulia etkä vessaani kakanhajua! Jos ihastun sinuun, saat mahtavaa seksiä noin puolen vuoden ajan, minkä jälkeen kiinnostukseni sammahtaa täysin ja elämme yhdessä kymmenisen vuotta ilman minkäänlaista läheisyyttä. Alan myös motkottaa IHAN KAIKESTA kun et kuitenkaan osaa tehdä mitään oikein. Laita viestiä, jos kiinnostuit!

Vierailija
959/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaille 40vee ukko. Olen lyhyt, ja karvainen. Karvaisuus ei saa olla ongelma, koska minulla on koiria, ja joka paikka on aina karvassa imuroinnista huolimatta. Koirani ovat elämäni, joten niihin menee paljon aikaa ja rahaa ja varapäreitä. Olen töissä, rahaa on jonkunverran.

Koiria tulee lisää, siitä ei saa valittaa. Pikkukoirat ei mahdu talouteen, eikä sellaisia tule ainuttakaan. Koskaan. Räkyttävät tai vahtivat koirat samaan kategoriaan pikkukoirien kanssa. Aikaa menee, joten keksi omat harrastukset ja ajankulu. Olen introvertti, mutta tarpeen tullen jaksan hetken olla sosiaalinen, ja silloin tarinaa piisaa. Väsyn sosialisoinnista, ja sitten maastoudun kiireesti koirineni jonnekin, missä joutuu kohtaamaan mahdollisimman vähän ihmisiä. Tykkään ruuanlaitosta, mutta en aina jaksa panostaa siihen. Hermostun pikaisesti ja lepyn yleensä heti. Hermostuessani sanon pari voimasanaa ja kiehun hetken pääni sisällä, kunnes rauhoitun. Pelaan konsolilla, näprään puhelinta. Jos on parempaa tekemistä, saattaa mennä useampi päivä että unohdan puhelimeni jonnekin. Ulkoilen, ja häviän säännöllisesti mökille ja metsään. Jos en kelpaa kellekään, koirilleni kelpaan seuraksi aina. Toivottavasti jaksat kilpailla huomiosta koirieni kanssa, sillä minulla on niiden kanssa syvällinen yhteisymmärrys ja teemme kaiken yhdessä.

Taidan olla naispuolinen sinä :)

Vierailija
960/2057 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin todellakin on, kun lisäät vielä lapset yhtälöön ja sen että mitään pakottavaa uhkaa yms. ei ole vaan arki kuitenkin sujuu. Täälläkin vuosikaudet tuskailtu, nyt tosin on pakko laittaa asia prosessiin. Kiitos sille joka nimitti vässykäksi, oikeasti!

T hra nro 925

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moikka!

Viisikymppinen herrasmieheksi naamioituva setämies täällä, 180/80. Jumitan täysin kylmenneessä avioliiitossa mutta luotan siihen että tämän ilmoituksen jälkeen puhelin ja ovikello soi kilpaa.

Huonon itsetunnon johdosta olen kova suorittaja, urheiluharrastuksia on ja kunto on erinomainen. Muuten en ole kilpailuhenkinen mutta kisatilanteessa pystyn vetämään aivan äärirajoille.

Kaljamahaa ei ole mutta tukka harventuu kovaa vauhtia. Todistelen osaamistani myös olemalla erittäin näppärä käsistäni korjaten ja rakentaen kaiken mitä eteen tulee. Asuntosi, mökkisi ja autosi pikkuviat on fiksattu pyytämättä ja yllättäen.

Olen aika työorientoitunut ja stressaantunut akateeminen erikoisasiantuntija. Tulotaso on ylimmässä desiilissä ja rahaa osaan säästää ja sijoittaa. Ihme että olen näin pitkällä kun aina välillä sosiaalisten tilanteiden fobia ottaa vallan. Korona on siunaus! Viikoittain pitää päästä metsään rauhoittumaan että pää pysyy jotenkin kasassa. Olen kuitenkin sosiaalinen introvertti, hitaasti lämpiävä tosin.

Olen erittäin lojaali ja uskollinen oikeille ystäville ja sinulle. Minä haluan naisellisen ja muodokkaan pitkähiuksisen, voimakkaan hoivavietin omaavan naisen. Olet pienempi kuin minä jotta jaksan kantaa sinut kynnyksen yli ja sänkyyn. Suurimman osan aikaa nyhjään kiinni kainalossasi ja haen läheisyyttä ja turvaa. Mutta välillä haaveissani haluan alistaa sinua sängyssä kovin ottein!

Lapset tulevat kaupan päälle ja menevät aina edelle mutta mihinkään uusperhekuvioihin en ala. Omat asunnot niin pitkään kuin lapsia kotona.

Joko karataan yhdessä?

Muuten hyvä mutta jätä se vaimo ensin!

Just niin. Miksi on niin vaikeaa ottaa entisestä ero, jos haaveilee paremmasta ihmissuhteesta? Vapaaseen, eronsa selvittäneeseen mieheen tutustuu aivan erilaisella innolla kuin kurjassa liitossa kipuilevaan ja vaimoaan pettävään vässykkään.

Tässä nainen jonka liitto vaikeuksissa ja sanonpahan vaan että on se nyt 100 % helpompaa lähteä jos siinä on joku uusi tukena ja turvana. Eroaminen pitkästä liitosta on oikeasti todella vaikeaa. Sitä varmistelee ja varmistelee, pitäisikö vielä yrittää, voisiko tämän vielä korjata, eroanko turhaan... itsellä nyt kolme vuotta tätä takana. Samaan aikaan tuttavat löytää uusia ja vaan hyppäävät lennossa uuteen suhteeseen ja toteavat että niin vaan kävi ja ei voi mitään kun rakastui. Se siis on helpompaa erota jos on joku uusi.

Kyllähän sitä kysyntää löytyy myös vapaana jos pystyt säilyttämään saman elintason (omakotitalo, auto, matkustelut, elatusmaksut) myös sinkkuna. Ei tosin ehkä ihan niin paljon kuin varattuna kuitenkaan. Naiset...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä