Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
981/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45-vuotias laiha, mutta selluliittinen nainen etsii pitkäpinnaista seuraa. Työ on minulle tärkeintä maailmassa. Seuraavaksi tärkeintä on vapaaehtoistyö. Ja näistä ei jousteta. Olen äärimmäisen herkkä sotkulle ja hajuille. Ethän tuo jääkaappiini valkosipulia etkä vessaani kakanhajua! Jos ihastun sinuun, saat mahtavaa seksiä noin puolen vuoden ajan, minkä jälkeen kiinnostukseni sammahtaa täysin ja elämme yhdessä kymmenisen vuotta ilman minkäänlaista läheisyyttä. Alan myös motkottaa IHAN KAIKESTA kun et kuitenkaan osaa tehdä mitään oikein. Laita viestiä, jos kiinnostuit!

😂😂

Vierailija
982/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21-vuotias ujo, ihmissuhteissa kokematon nainen. Olen luonteeltani miellyttämisenhaluinen, minulla on itsetunto-ongelmia sekä vaikeuksia pitää puoleni. Ethän käytä näitä ominaisuuksia hyväksesi.

Opiskelen vaativaa alaa, joka tällä hetkellä vie lähes kaiken aikani. Jos vapaata aikaa joskus jää rakastan lukemista, uusien reseptien kokeilemista ja käsitöitä. Myös luonto ja eläimet ovat lähellä sydäntäni. Matkustelusta en piittaa vähääkään, joten toivon, että sinäkin olisit kotona viihtyvää tyyppiä.

Olen arvoiltani melko perinteinen. Unelmoin avioliitosta, neljästä lapsesta ja omakotitalosta jossain maaseudulla. Olen myös uskonnollinen ja salaisena haaveenani olisi odottaa seksiä vasta avioliittoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, reilu kolmekymppinen, ei pitkä eikä mikään komea, ainakaan omasta mielestä. Tykkää autoista ja harrastaakin niitä jossain määrin, tietysti myös oluen juontia ja rokin kuuntelua, ah miten kliseistä? Ei halua lapsia mutta pitää eläimistä. Säännöllinen työ ja elämä muutenkin, ei osaa heittäytyä liian rentuksi tai virran vietäväksi. Oma talo tietysti, ei sovi kerrostaloon kaikkine auto- ym. romuineen. Seksistä tykkää, mutta ei liian kinkyä, tai mistäs sitä tietää jos vaikka innostuisikin? Etsin: tatuoitu naapurintyttömäinen pahistyttö, siis samaan aikaan pahis mutta kiltti, tiedättehän. Harrastellaan yhdessä kaikkea kivaa ja typerää mitä nyt mieleen tuleekin, vaikka jotain pikkutuhmuuksia keskellä (vapaa)päivää. Semmoista, saa soitella.

Vierailija
984/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50v erinomaisen vapaamielinen sinkkunainen etsii laatuajan viettoon itsensä kanssa sinut olevaa oman tiensä kulkijaa, joka ei haaveile yhteenmuutosta eikä muutenkaan ole ripustautuvaa sorttia. Yhdessä vietetään aikaa sen mukaan miten se molempien elämään sopii, joskus voidaan viettää pitkä viikonloppu reissussa mutta muuten on molemmilla jalat oman pöydän alla tukevasti. Seksi on tärkeä osa suhdetta ja tiedostat myös, että sen suhteen pitää molempien nähdä vaivaa ja kyetä puhumaan siitä avoimesti sekä olla halua kokeilla uusia asioita.

En ole mikään mestarikokki, vaikka joskus onnistunkin keitoksissani, silti useimmiten on varminta että syöt hyvin ennenkuin tavataan. En viipota jatkuvasti korkkareissa vaan vaatetuksen suhteen hovihankkijani on suurelta osin Varusteleka, yleensä ylläni on napakasti istuvat pillifarkut ja huppari tms yläosa. Harrastan epämääräisiä taiteita, musiikkia (suomipunkista klassiseen) lähinnä kuunnellen, ulkoilu, retkeily ja olen myös yhden koiran omistaja. Tykkään kävellä ja jutella, pohtia asioita eri näkökannoilta, katsella kauniita asioita, oppia joka päivä jotain uutta.

Lapseni ovat aikuisia ja oletan sinunkin elämäsi sisällön olevan muuta kuin Pirjo-Petterin elämän seuraaminen possunpunaisten lasien takaa. En halua tutustua koko sinun sukuusi ja viettää loputtomia kärsimysjuhlia jossain sukumökillä kaukana kaikesta, vastaavasti säästän sinut omilta sukulaisiltani. Minulle on ihan yksi ja sama onko sinulla omistusasuntoa, hienoa autoa tai paljonko tienaat, riittää että pärjäät omillasi, minäkin teen niin. Ulkoisista tekijöistä siisteys on tärkeää, eli huolehdit hyvin henkilökohtaisesta hygieniastasi ja vaatteesi ovat puhtaat ja siistit, merkit niissä eivät kiinnosta. Voit ottaa muutaman oluen silloin tällöin, mutta kykenet myös olemaan ilman pidempiä aikoja. Tupakoimattomuus on myös suotavaa, tai et polta kun olen läsnä. Pituutesi tai painosi ovat ihan omia asioitasi ja arvostan muita seikkoja enemmän kuin ulkoisia, toki rehellisyyden nimissä en syty 145cm pituisesta ja 150kg painoisesta adoniksesta. Hiuksia tai ei, ei niin mitään merkitystä, parroista ja viiksistä en pidä. Itse olen noin 155cm ja suht sopusuhtainen ikäisekseni, pitkähköt (puoleenselkään) hiukset ja siniset silmät, vakityö, kiva koti Helsingin kantakaupungin alueella, en ole valmis muuttamaan pois Helsingistä, enkä haaveile maalaiselämästä tai takapihalla kaakattavista kanoista. 

Vierailija
985/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ilmoituksissa yläpeukut menevät hauskoille ja todenmukaislle ilmoituksille, eivät sellaisille joiden kanssa ihmiset oikeasti lähtisivät treffeille.

Vierailija
986/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri 50 ylittänyt eläkeläinen etsii kuumaa naista, joka haluaa seksiä päivittäin. Odotan sinulta seksikästä ulkonäköä ja korkeaa seksiviettiä. Itse voin tarjota lähinnä jälkimmäistä, ja ensimmäisen korvaan huumorintajulla, ja älykkyydellä.

Takanani on loistava tulevaisuus, huipputodistukset koulusta, erikoisjoukkojen priimus, 2x yliopistokoulutus, pitkä ura eräässä Suomen arvostetuimmista ja parhaiten palkatuista ammateista. Myös kaikki illuusiot vienyt avioliitto ja epäonnistunut perhe-elämä.

Taustani takia en hämmästy mistään, pystyn keskustelemaan aivan mistä tahansa enkä ole tuomitsemassa muita ihmisiä. Osaan ottaa ihmiset sellaisina kuin he ovat ja useimpia sellaisina myös rakastaa. Minulla on aikaa sinulle ja meille, ja myös rahaa melko mukavaan elämään. Haluan nähdä asiat positiivisessa valossa. Kuntoilen, metsästän ja kalastan. Minulle maailma on täynnä kiinnostavia asioita ja ilmiöitä, aika ja raha ei vaan meinaa riittää.

Sinulta odotan myönteistä, sallivaa ja ymmärtäväistä asennetta elämään; käytöstapoja ja vähintään jonkinlaista sivistyneisyyttä. Rakkaus, läheisyys ja seksuaalisuus ovat sinulle luonnollista ja elämän voimavara, eivät yksi ikävä velvollisuus muiden kotitöiden joukossa. Tiedät mitä elämältä haluat ja osaat tehdä valintoja sen mukaan.

Vierailija
987/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä ilmoituksissa yläpeukut menevät hauskoille ja todenmukaislle ilmoituksille, eivät sellaisille joiden kanssa ihmiset oikeasti lähtisivät treffeille.

Ette kai nyt tykkäile siksi että joku oli ”hauska”? Silloinhan tässä ei ole mitään järkeä koko ketjussa.

Vierailija
988/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21-vuotias ujo, ihmissuhteissa kokematon nainen. Olen luonteeltani miellyttämisenhaluinen, minulla on itsetunto-ongelmia sekä vaikeuksia pitää puoleni. Ethän käytä näitä ominaisuuksia hyväksesi.

Opiskelen vaativaa alaa, joka tällä hetkellä vie lähes kaiken aikani. Jos vapaata aikaa joskus jää rakastan lukemista, uusien reseptien kokeilemista ja käsitöitä. Myös luonto ja eläimet ovat lähellä sydäntäni. Matkustelusta en piittaa vähääkään, joten toivon, että sinäkin olisit kotona viihtyvää tyyppiä.

Olen arvoiltani melko perinteinen. Unelmoin avioliitosta, neljästä lapsesta ja omakotitalosta jossain maaseudulla. Olen myös uskonnollinen ja salaisena haaveenani olisi odottaa seksiä vasta avioliittoon.

Tämähän kuulostaa täydelliseltä, jos ei lasketa uskonnollisuutta. Hetken jopa tapailin kaltaistasi naista, paitsi että samat piirteet eivät miellyttäneet häntä miehessä.

Vierailija
989/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat parhaita ilmoituksia.

Oikeastihan on niin että itsensä markkinoijat jättävät huonot puolet kertomatta, ja raatorehelliset ovat vaatimattomia hyvistä puolistaan.

Vierailija
990/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tälläisia oikeasti olemassa?

Vierailija
991/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän kuulostaa täydelliseltä, jos ei lasketa uskonnollisuutta. Hetken jopa tapailin kaltaistasi naista, paitsi että samat piirteet eivät miellyttäneet häntä miehessä.

Tämä pitää käytännössä poikkeuksetta paikkansa.

Nainen jolla on nuo piirteet, haluaa vastakohtansa. Vahvan, rohkean, järkähtämättömän, aloitteellisen, omaa tietään määrätietoisesti kulkevan miehen jota miellyttää.

Nainen joka on itse sellainen rohkea oman elämänsä kapteeni...haluaakin samanlaisen miehen jonka kanssa sparrata.

Vierailija
992/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tälläisia oikeasti olemassa?

Millaisia?

Vierailija
993/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalinen feministi ja uhriutuja etsii seuraavaa uhria

Vierailija
994/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska, menen sieltä mistä aita on matalin mutta samalla ihan vähän kai kunnianhimoinen ja ahkera. Tykkään olla omissa oloissani enemmän kuin ihmisten seurassa. Suurin osa ihmisistä on ärsyttäviä ideologiansa ja ajatuksensa pureskelemattomina nielleitä haamuja. Tykkään kävelyistä, luonnonrauhasta ja kannabiksen sekä sienien ajoittaisesta nauttimisesta. Alkoholi ei kiinnosta. Oikeastaan monikaan asia, mistä moni muu tuntuu tykkäävän, ei kiinnosta. Olen vähän tällainen erakkoluonne. Käynyt terapiani, aallonpohjani ja uudelleenrakennusprosessini. Vapautunut monesta henk. Koht ja yhteiskunnallisesta neuroosista. Kanssani ei ole tabuja. En kiinnostu ihmisistä, jotka eivät tunne itseään.

Näin.

Vierailija
995/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro!

Jos mätsään sinut, muistutat varmaan jotenkin ihastustani Villeä. Häneen minä täällä oikeastaan haluaisinkin vain törmätä vaikka se epätodennäköistä onkin.

Olen aivan pihalla seksuaalisuudestani. Seksuaalisuuteni on oikeastaan tämä Ville. Voi jos saisin vain Villen niin kaikki selkiintyisi! Ehkä jos näytät tarpeeksi Villeltä kaikki selkiintyisi?

Voidaan tavata kasvotustenkin mutta ei siitä kumminkaan mitään tule. Koska et kumminkaan ole Ville.

Laita rohkeasti viestiä jos näytät yhdessäkin kuvassasi Villeltä!

Vierailija
996/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen nainen, töissä käyn. Laiska, käyn kuitenkin väkisin salilla että tekisin edes jotain. En harrasta muutoin mitään, en tee aktiivisesti mitään, en oikein osaakaan kuin laulaa. Haaveilen kyllä kaikesta. En osaa laittaa ruokaa makaronilaatikkoa lukuunottamatta, toivon siis että sinä kokkaat. Kaksi lasta, hoidan kyllä hyvin mutta en ole pullantuoksuinen äiti. Kolmatta voisin harkita, mutta tuskin kukaan vie jalkoja alta niin että uskaltaisin, eli todennäköisesti lapsiluku tässä. Silti toivon että omat mahdolliset lapsesi olisivat vähintään teinejä, en kestäisi useampaa leikki-ikäistä pyörimässä jaloissa. Lopulta haluaisin asua yhdessä, mökkeillä, käydä leffassa, yksillä jne tavallisia asioita. En enää niinkään käydä prismassa vaippaostoksilla.

Olen eksäni kanssa riidoissa, eli hullu eksä löytyy.

Osaan siivota hammasharjalla kaakelit, mutta suurimman osan ajasta elän vaatteet tuolin käsinojalla hammastahnaläntit lavuaarissa. Jarrujälkiä et näe pöntössäni ikinä, siinä raja.

Olen veloissa, mutta pärjään. Pyrin parempaan rahan käyttöön. Elän vuokralla, todennäköisesti aina.

Tulen todennäköisesti olemaan aloitteellisempi osapuoli seksissä, sillä pidän siitä paljon, antavana ja ottavana. Haluan sitä useana päivänä viikossa ja työkiireiltäsi joudut myös tyydyttämään minut, joten varaudu siihen. Myös siis ensimmäisen kuherrusvuoden jälkeen. En kuitenkaan käytä seksiä aseena, osaan kakkosvaihtoehtona myös hoidella itse itseni.

Olen hauska, mutta puhun liikaa. Saata tulistua riidan aikana hulluuteen asti, mutta lepyn nopeasti. Kaivelen vanhoja, kunnes ne on ruodittu pohjamutia myöten. Olen tarvittaessa mustasukkainen, en sairalloisesti. Käyn terapiassa ollakseni vähemmän tulistuva ja kriittinen. Olen myös pettänyt mutta uskokaa tai älkää käynyt tätä paljon terapiassa läpi, enkä usko enää tekeväni samaa koskaan, kun olen käynyt läpi pettämisen syyt, jotka juonsivat juurensa jo lapsuuden hylkäämiskokemuksista.

Plösöilystäni huolimatta haaveilen maailman parantamisesta, hyväntekeisyystyöstä ja muiden auttamisesta tulevaisuudessa enemmän.

Hyvä pylly, pienet tissit, hoikka ja nätti naamasta. Oma elämänsä Bridget Jones.

Vierailija
997/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen kirjoitti:

Nelikymppinen, hyvännäköinen, nuorekas, lapseton sinkkunainen.

Teen paljon töitä ja minulla on vastaavasti paljon vapaa-aikaa. Tykkään matkustella niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Seuramatkat ei kiinnosta.

Tulen taloudellisesti hyvin toimeen. Arvostan laadukkaita tuotteita ja vaatteita, mutta dissaan Luis Vuitton-pissiksiä.

Olen suht hyvässä fyysisessä kunnossa ja melko aktiivinen, mutta rakastan myös laiskottelua, syöpöttelyä, juopottelua ja telkkarin katsomista. Tykkään ruuanlaitosta yksin ja yhdessä. Olen enemmin käytännön ihminen kuin romantikko. Chickflick-elokuvat on ihan karseeta katsottavaa.

Kotona viihdyn ”pieruverkkareisssa” tai alasti. Ulos menen siisteissä, yleensä rennoissa vaatteissa. Osaan myös pukeutua hienosti jos tarve vaatii.

Rakastan hyvää musiikkia laidasta laitaan, rock-konserteista oopperaan. Maksan mielelläni hyvästä ruuasta ja viinistä, mutta vedän kännit myös paikallisessa dive-baarissa ilman ongelmia.

Olen olevinani empaattinen ja sympaattinen ihminen, mutta keskinkertaisuus ja tyhmyys pitkästyttää minua. Lahjoitan rahaa hyväntekeväisyyteen, koska en osaa muuten auttaa ja saan sillä omatuntoni hiljaiseksi. Pidän itseäni muita parempana, vaikka tiedän etten ole. Minulla on loistava, kiero huumorintaju. Olen sarkastinen realisti ja sanon niinkuin ajattelen ilman suodattimia. Osaan kyllä olla ns. vieraskorea. Olen hieman introvertti ja sosiaaliset tilaisuudet kuluttavat paljon energiaani, joten tarvitsen vastapainoksi aikaa kotona.

Ihastun yleensä täysin vääriin tyyppeihin, jotka eivät ole saatavilla. En voi sille mitään, että fyysinen ulkonäkö merkkaa paljon.

Mies sais olla pitkä ja harteikas ja pitää huolta itsestään. Omata hyvän huumorintajun ja osaa nauraa itselleen. Mies saa juoda, kunhan ei juo liian usein ja ole känniääliö. Röökin poltosta en tykkää yhtään, mutta voisin joustaa joskus. Hänen pitäis olla hyvää seuraa matkoille ja tykätä seksistä ja läheisyydestä. Tykkään, että mulle avataan ovi ja autetaan kantamusten kanssa, ei siksi, etten itse pysty, mutta se on osoitus hyvästä käytöksestä ja huomaavaisuudesta. Eli jos meet mainostauolla tekemään voileivän itselles, voisit mieltään kysyä haluanko minäkin.

Mulle ei tarvitse maksaa matkoja tai ruokia, mutta olis kiva jos mies joskus tarjoaisi. Minä tarjoaisin myös joskus.

Viihdyn hyvin yksin tai omien kavereiden kanssa, meidän ei tarvitse asua yhdessä, mutta kuulumisia voitais vaihtaa päivittäin. Haluan olla ainoa nainen miehen elämässä.

Kuulostat siltä että pidät itseäsi huippusaaliina. Olisit laittanut sen raatorehellisen kuvauksen mitä tässä pyydettiin: laiska, mukavuudenhaluinen juopottelija ja syöppö. Menee töissä siitä mistä aita on matalin eli antaa muiden stressata. 😊

Vierailija
998/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen kirjoitti:

Teen paljon töitä ja minulla on vastaavasti paljon vapaa-aikaa. Tykkään matkustella niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Seuramatkat ei kiinnosta.

Tulen taloudellisesti hyvin toimeen. Arvostan laadukkaita tuotteita ja vaatteita, mutta dissaan Luis Vuitton-pissiksiä.

Olen suht hyvässä fyysisessä kunnossa ja melko aktiivinen, mutta rakastan myös laiskottelua, syöpöttelyä, juopottelua ja telkkarin katsomista. Tykkään ruuanlaitosta yksin ja yhdessä. Olen enemmin käytännön ihminen kuin romantikko. Chickflick-elokuvat on ihan karseeta katsottavaa.

Kotona viihdyn ”pieruverkkareisssa” tai alasti. Ulos menen siisteissä, yleensä rennoissa vaatteissa. Osaan myös pukeutua hienosti jos tarve vaatii.

Rakastan hyvää musiikkia laidasta laitaan, rock-konserteista oopperaan. Maksan mielelläni hyvästä ruuasta ja viinistä, mutta vedän kännit myös paikallisessa dive-baarissa ilman ongelmia.

Olen olevinani empaattinen ja sympaattinen ihminen, mutta keskinkertaisuus ja tyhmyys pitkästyttää minua. Lahjoitan rahaa hyväntekeväisyyteen, koska en osaa muuten auttaa ja saan sillä omatuntoni hiljaiseksi. Pidän itseäni muita parempana, vaikka tiedän etten ole. Minulla on loistava, kiero huumorintaju. Olen sarkastinen realisti ja sanon niinkuin ajattelen ilman suodattimia. Osaan kyllä olla ns. vieraskorea. Olen hieman introvertti ja sosiaaliset tilaisuudet kuluttavat paljon energiaani, joten tarvitsen vastapainoksi aikaa kotona.

Ihastun yleensä täysin vääriin tyyppeihin, jotka eivät ole saatavilla. En voi sille mitään, että fyysinen ulkonäkö merkkaa paljon.

Mies sais olla pitkä ja harteikas ja pitää huolta itsestään. Omata hyvän huumorintajun ja osaa nauraa itselleen. Mies saa juoda, kunhan ei juo liian usein ja ole känniääliö. Röökin poltosta en tykkää yhtään, mutta voisin joustaa joskus. Hänen pitäis olla hyvää seuraa matkoille ja tykätä seksistä ja läheisyydestä. Tykkään, että mulle avataan ovi ja autetaan kantamusten kanssa, ei siksi, etten itse pysty, mutta se on osoitus hyvästä käytöksestä ja huomaavaisuudesta. Eli jos meet mainostauolla tekemään voileivän itselles, voisit mieltään kysyä haluanko minäkin.

Mulle ei tarvitse maksaa matkoja tai ruokia, mutta olis kiva jos mies joskus tarjoaisi. Minä tarjoaisin myös joskus.

Viihdyn hyvin yksin tai omien kavereiden kanssa, meidän ei tarvitse asua yhdessä, mutta kuulumisia voitais vaihtaa päivittäin. Haluan olla ainoa nainen miehen elämässä.

Kuulostat siltä että pidät itseäsi huippusaaliina. Olisit laittanut sen raatorehellisen kuvauksen mitä tässä pyydettiin: laiska, mukavuudenhaluinen juopottelija ja syöppö. Menee töissä siitä mistä aita on matalin eli antaa muiden stressata. 😊

Kaikki muut saattaa pitää paikkansa (riippuu tulkinnasta) paitsi töiden teettäminen muilla ja aitaan kompuroiminen. Älä tee mun työstä mitään päätelmiä kun et mua tunne. X

Vierailija
999/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen kirjoitti:

46, 3 lapsen isä, eronnut. Olen tuolla aikaisemmin kertonut itsestäni, enkä jaksa lätistä tähän enempää. Lähetkö ulos? Mä tarjoon. Pahimmillaan voit saada nauttia hyvästä ruoasta keskustelutaitoisen miehen kanssa, parhaimmillaan voi tapahtua mitä vaan. Joo, tiedetään, korona ja ravintolat kiinni.

Vierailija
1000/2057 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitättömän ellei ruman näköinen, hoikahko pienellä vararenkaalla, laiska elämästä nautiskelija. Miehen tulee olla konservatiivinen luterilainen ja käydä kanssani kirkossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi