Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Olen 34-vuotias ihan kaunis nainen. Vartaloni on keskimittainen, suuret rinnat ja hieno perse sekä jonkinlainen vyötärö.
Luonteeltaan ajattelen olevani mukava ja kiva ja empaattinen, oikeasti olen manipulatiivinen ja epävakaa marttyyri, joka nauraa jutuillesi vain hermostuneena. Toisinaan olen hurmaava ja hauska, joskin se alun jälkeen on yhä harvinaisempaa.
Tykkään eläimistä ja lapsista ja haluaisinkin mahdollisimman pian lapsen tai sitten en.
Tykkään seksistä, paljon. Alistun mielelläni jos olet sen arvoinen. Luultavasti sen jälkeen alan halveksua. Jos pidät posliinista, olet mielestäni yököttävä ja kyseenalaistan vahvasti mieltymyksesi.
Teen töitä sen verran kuin jaksan ja lopun ajan leikin olevani jonkin sortin taiteilija.
Kuuntelen yhtä musiikkia ja katselen yhtä televiso-ohjelmaa ja luultavasti rakastaisin yhtä ihmistä.
Kokkaan jos jaksan, vielä harvemmin siivoan.
Mieheltä haluan seksiä, sielullista yhteyttä ja naurattamisen taidon. Jos olet komea niin luultavasti jaksan sua pidempään. Mun mielialat heittelee nopeasti täydellisen epäloogisista syistä. Kyllästyn nopeasti jos et pysy vauhdissani, joka joskus on kylläkin etanan luokkaa.
Jos en saa tarpeeksi seksiä, lähden. Jos en koe yhteyttä, lähden. Jos koen että rajoitat minua, tai olet tyhmä tai ääliö tai sovinisti, en luultavasti lähde.
En käytä juuri alkoholia, haisen iltaisin Amsterdamilta. Jos juot kaljaa, et pääse asuntooni.
Sun rahoilla ei ole väliä, eikä ammatilla kunhan et oo poliisi. Jos oot poliisi niin sitten on paras olla komea ja ei-persu. Mielellään ei-persu muutenkin.
Elämä kanssani on vaihtelevaa eikä ollenkaan loogista mutta näillä mennään vai mennäänkö?
Tän on kirjoittanut mies.
Wf kirjoitti:
Olen luonteeltani kuin kotikissa.
Olen introverttinainen, inhoan kaikkia pönötyskinkereitä ja oikeastaan monia muitakin sosiaalisia tapahtumia. Valitsen itse ihmiset, jotka päästän lähelleni. Harvat päästän. Harrastan taiteita. Harrastan myös lukemista ja lenkkeilyä.
Terveyteni ei kestä alkoholia, en siis sitä juurikaan käytä. Minua vaikea roudata kotoa mihinkään, joten menevää puuhanaista et minusta itsellesi saa. Ryhmätilanteissa saatan jäätyä täysin, ja olla ihan hiljaa. Suoraan sanottuna en tykkää matkustella ulkomailla, sillä se vain stressaa.
Viihdyn luonnossa. Pidän aidoista ihmisistä. Ei haittaa, vaikka ovat vähän hullujakin.
En sisusta, enkä perusta mistään kulisseista muutenkaan. Minulle ei tarvitse hommata Cucceja eikä timanttikoruja. Minua ei voi ”ostaa” koruilla, autoilla tai millään materialla.
En ole kauhean hyvä työelämässä johtuen sosiaalista puutteistani.
Olen vanhahko, pian 44-vuotias.
Olen hoikan puolella, mutta työtä se vaatii. Hiukset ovat pitkät, mutta eivät paksut. Minulla on paksut pohkeet lenkkeilystä johtuen. Muuten olen sirorakenteinen ja nopea.
Minulla on täysin omalaatuinen maailmankuva, enkä ole läheskään aina samaa mieltä suuremman ”massan” kanssa.
Ajattelin ensin, että olisit täydellinen ystävä minulle, mutta tulin siihen tulokseen, että olisimme ihan liian samanlaisia.
Vaikutat ns. "oikealta ihmiseltä" ja toivon kovasti, että löydät itsellesi sopivan kumppanin, minulla se tasoitti isompia särmiä.
(Mies) Ikää hieman alta 40 v., kokopäivätyössä käyvä mutta työ luonteeltaan raskasta ja pienipalkkaista, sisältää myös reissuhommia jolloin olen poissa kotoa. Olen introvertti, eli en viihdy isommissa porukoissa, kahden kesken menee jos seura on sopivanluonteista. Oikeastaan koko elämäni on ulkopuolisin silmin tylsää ja arkista, satunnaisesti jotain vähän mieltäkohottavaa sattuu. Ravintoloissa käyn harvoin, baareissa en ollenkaan, ulkomailla pakettimatkoilla harvakseltaan (nyt ei sitäkään). Romantiikasta en kovinkaan paljon perusta. Vapaa-aika ainakin talvella menee tietsikalla pelaten ja keskustelupalstoja lukien, keväällä ja kesällä myös luonnossa fiilistellen. Alkoholia ja tupakkaa en kuitenkaan käytä, enkä ole väkivaltaan taipuvainen. Kylmänsietokykyni on hyvä, joten kotona arkivaatetus on tyyliin vain bokserit jalassa, muutoin on turhan lämmin olo (huonelämpötilat 21-23 C). Nuorempana ajattelumaailmani oli korkeatasoisempaa, nykyään se on jo vaikeutunut ja keskittyy enemmän käytännön pulmiin. Mittaa 175 cm, paino hieman alta 100 kg (lihasmassaa on paljon, ei läskiä niinkään). Seksipuolella täysin kokematon ja poikuus tallella, edes suukkoa en ole naiselta saanut (olen aseksuaali). Mutta useat ovat kaikesta em. huolimatta kokeneet minut hyväsydämisenä ja ahkerana lähimmäisenä. Että revi siitä...
(Mies) jatkaa edellistä viestiä... Lemmikkejä ei ole eikä tule, en vain ole oppinut sellaisista pitämään. Huonekasvi tai pari voisi mennä, mutku en aina muistaisi niitä hoitaa asianmukaisesti. Aku Ankka kolahtaa viikottain postilaatikkoon, se pitää pientä lapsenmielisyyttä yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24-vuotias vakavasti mielenterveysongelmainen nymfomaani etsii peruskalliota, jolle rakentaa vakaa elämä, jota en kuitenkaan ole itse kykeneväinen ylläpitämään. Todennäköisesti petän sinua ennemmin kuin myöhemmin. Pidäthän kissoista ja mauttomasta valmisruoasta.
Jos oot nymfomaani niin saat ihan mitä vain anteeksi.
Jaa? Kaksi parisuhteessa ollutta miestä onnistuin jo näännyttämään. Ei kuulemma ole kivaa, kun joka päivä pitää jaksaa monta panoa.
Huorahan sinä olet. Naisen kuuluu inhota seksiä ja antaa vastahakoisesti jos mies vonkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mainitsinko jo että 98% varmuudella olen sinua älykkäämpi ja osaan enemmän asioita kuin sinä? Itsetuntosi pitää olla terästä että kestät tämän asian etkä ala kyykyttää minua. Jos et pysty kohtelemaan minua tasavertaisesti ja huomaan että yrität alistaa minua, pakkaan kamani ja häivyn. "
Eli: "Kyykytän ja uhkailen jo tässä ilmoituksessani sinua, mutta toivon ettet tee samaa minulle."
Onko sun mielestä uhkailua sanoa ettei siedä alistamista eikä aio sellaista sietää?
Onko myös uhkailua sanoa että jos petät niin suhde loppuu siihen? Vai pitääkö parisuhteessa vaan sietää kaikki paska mitä toinen keksii tehdä?Uhkailua on ehtolause "Jos teet näin, niin minä lähden". Eli miehen pitää koko ajan pähkäillä pelko perseessä, että millainen käyttäytyminen on hänen naisensa mielestä alistamista. Onko vaikka se, jos pyytää tuomaan vesilasin? Jonkun naisen mielestä varmasti on.
Jos noin paljon vihaa naisia kannattaa varmaan lähtökohtaisesti etsiä mies :D tai sisäistää vaihtoehtoisesti että ihmiset ovat erilaisia. Naiset ei ole jotain isoa massaa ilman persoonallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
44v, 178cm ja 75kg mies. Olen urheilullinen ja hyväkuntoinen, ulkonäkö ok ja usein komeaksi sanottu.
Yhdistelmä ujoutta, rohkeutta ja sosiaalisuutta. Töissä johtotehtävissä, viihdyn pienessä porukassa, mutta hyvin myös yksin. Parhaimmillani olen todella hauska seuramies, mutta joskus hiljainen tarkkailija. Olen seksuaalisesti tosi aktiivinen ja parisuhteissa seksi on ollut erinomaisella tasolla (kumppaninkin puolesta). Varautuneisuuteni vuoksi hyvän seksidynamiikan kehittyminen voi kuitenkin vaatia muutamia kertoja ja jonkun verran aikaa. Pidän pienistä erikoisuuksista, mutten omaa mitään perversioita.
Olen hyvätuloinen ja hyvä rahankäyttäjä. Mökki (70km Helsingistä), auto ja vene ovat velattomia; asunnosta vielä 50% lainaa. Säästöjä on.
Minulla on kolme lasta (11-18v) joiden pääasiallinen huoltaja olen. Olen siis vastuullinen ja perhekeskeinen. Asun ~50km Helsingistä enkä ole muuttamassa muualle. Haluan kuitenkin parisuhteen, jossa asutaan yhdessä, joten kumppanin pitäisi olla muuttomyönteinen. Tällä hetkellä ideaalikumppani olisi 33-40 vuotias nuorekas ja urheilullinen nainen, jolla on lapsia tai joka ei halua lapsia. Fyysisesti pidän sopusuhtaisista ja hoikista naisista. Kiinteä peppu ja jalat.
Arvoiltani olen perhekeskeinen ja semikonservatiivinen. Poliittisesti keski-oikealla. En todennäköisesti tule parhaiten toimeen ns. vihervassarifeministien kanssa. Vaikka omaisuutta on, en ole materialisti. Raha tuo minulle turvaa ja omaisuus keskittyy oman peruselämän ympärille. En juurikaan haaveile matkusteluista sinne tänne, mutta hyvässä seurassa voin reissuun lähteä.
Vapaa-aikaa vietän enimmmäkseen mökillä ja luonnossa. En käy baareissa, mutta alkoholia käytän kohtuudella, en polta.
-pete
Olin myyty siihen asti kun mainitsit feminismin huonoksi puoleksi. Et taida ymmärtää käsitettä, tai olet sen itsellesi kärjistänyt tietyllä tavalla. En voisi olla miehen kanssa joka ei kannata tasa-arvon parannusta naisten ja miesten välille.
Olen kallion leidi gaaga eli mis tavja hölöne ja täys lesbo
Olen kallion leidi gaaga eli mis tavja hölöne ja täys lesbo
olen kiinnostunut kansainväisestä kau .. heudesta
terv saimaan noppa Lipponen
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen vakavasti vauvakuumeinen ja työhönsä kyllästynyt korkeakoulutettu nainen etsii taloudellisesti hyvin pärjäävää miestä. Haluathan lisääntyä pian ja kuuluuhan arvomaailmaasi mahdollistaa minun jääminen kotiin hoitamaan meidän yhteistä lasta. Tulevaisuudessa haaveilen myös omasta mökistä (osaathan nikkaroida ja nautit kodin puhdetöistä) sekä sijoitusvarallisuuden turvin työelämästä pois jättäytymisestä. Pidän siististä kodista, mutta en siivoamisesta. En juuri välitä seksistä, mutta rakastan silityksiä ja hierontaa.
Tämä olisi mätsini, jos pitäisit suullasi ja pyllylläsi huolta siitä, että vehkeeni ei tarvitse turhaa seisoa.
Olen 53-vuotias nainen, joka kuulemma näyttää nelikymppiseltä. (toki treffi-ilmossa olisi kuva todisteena).
Kiinnostaa vähän itseäni nuoremmat, joten joku 40-54 vuotias aikuinen mies olisi tilauksessa.
Olen lapseton, joten olethan sinäkin. En harrasta jälkikasvua omaavia, sori siitä.
Elämäni on aika pienimuotoista, jonkun mielestä taatusti supertylsää. En käy kapakoissa, en osaa tanssia, en harrasta mitään urheilulajia. Pitkät kävelylenkit keskustellen on kyllä erinomaista ajanviettoa. En juo enkä polta.
Luontoon minut saa kyllä helposti ja osaan tehdä tuletkin tuluksilla.
Sohvaperunana rakastan katsella sarjoja ja leffoja iltakaudet.
Osaan kokata vaikka ja mitä, suolaista ja makeaa, mutta yhdessä kokkaaminen olisi erinomaista ajanviettoa.
Seksiä mielellään kiitos usein.
Elämäm_kolulaiset todellinen turn off, ja isämmaalliset sovinistit voi huoletta vokotella naapurin persunaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44v, 178cm ja 75kg mies. Olen urheilullinen ja hyväkuntoinen, ulkonäkö ok ja usein komeaksi sanottu.
Yhdistelmä ujoutta, rohkeutta ja sosiaalisuutta. Töissä johtotehtävissä, viihdyn pienessä porukassa, mutta hyvin myös yksin. Parhaimmillani olen todella hauska seuramies, mutta joskus hiljainen tarkkailija. Olen seksuaalisesti tosi aktiivinen ja parisuhteissa seksi on ollut erinomaisella tasolla (kumppaninkin puolesta). Varautuneisuuteni vuoksi hyvän seksidynamiikan kehittyminen voi kuitenkin vaatia muutamia kertoja ja jonkun verran aikaa. Pidän pienistä erikoisuuksista, mutten omaa mitään perversioita.
Olen hyvätuloinen ja hyvä rahankäyttäjä. Mökki (70km Helsingistä), auto ja vene ovat velattomia; asunnosta vielä 50% lainaa. Säästöjä on.
Minulla on kolme lasta (11-18v) joiden pääasiallinen huoltaja olen. Olen siis vastuullinen ja perhekeskeinen. Asun ~50km Helsingistä enkä ole muuttamassa muualle. Haluan kuitenkin parisuhteen, jossa asutaan yhdessä, joten kumppanin pitäisi olla muuttomyönteinen. Tällä hetkellä ideaalikumppani olisi 33-40 vuotias nuorekas ja urheilullinen nainen, jolla on lapsia tai joka ei halua lapsia. Fyysisesti pidän sopusuhtaisista ja hoikista naisista. Kiinteä peppu ja jalat.
Arvoiltani olen perhekeskeinen ja semikonservatiivinen. Poliittisesti keski-oikealla. En todennäköisesti tule parhaiten toimeen ns. vihervassarifeministien kanssa. Vaikka omaisuutta on, en ole materialisti. Raha tuo minulle turvaa ja omaisuus keskittyy oman peruselämän ympärille. En juurikaan haaveile matkusteluista sinne tänne, mutta hyvässä seurassa voin reissuun lähteä.
Vapaa-aikaa vietän enimmmäkseen mökillä ja luonnossa. En käy baareissa, mutta alkoholia käytän kohtuudella, en polta.
-pete
Olin myyty siihen asti kun mainitsit feminismin huonoksi puoleksi. Et taida ymmärtää käsitettä, tai olet sen itsellesi kärjistänyt tietyllä tavalla. En voisi olla miehen kanssa joka ei kannata tasa-arvon parannusta naisten ja miesten välille.
Hei. Mainitsin termin "vihervassarifeministi" jolla nimenomaan tarkoitan (ainakin itselleni) fundamentalistia, joka näkee vastakkainasettelua ja systeemivikoja aivan joka tilanteessa. Käsitteet on kyllä minulla hyvin tiedossa. Minulle tasa-arvo on itsestäänselvyys (kotona ja yhteiskunnassa). Parisuhteessa roolit tulee olla sellaiset mitkä se kyseinen pari yhdessä haluaa ja muodostaa luonnollisesti ja jokaiselle parillehan muodostuu se oma dynamiikkansa. Ei sellaiset mitä jonkun ulkopuolisen ideologian tai muiden ihmisten odotukset ovat.
-pete
Olen 37 vuotias nainen. En saa usein öisin unta, olen aistiyliherkkä ja minulla on ADD diagnoosi.
Kanssani on vaikea sanoa, mistä innostun seuraavana päivänä ja riittääkö huomioni keskittyessäni mielenkiintoisempaan asiaan enää sinulle.
Vaikka olen keskustelukykyinen ja realistinen ajattelija, olen myös analyyttinen ja haluan ymmärtää asioita toistuvasti, joita haluan tutkia ja kiinnostus.
Saatat usein joutua muistuttamaan itseäni avonaisista kaapeista ja esim. kaakaojauheesta jääkapissa. Olen normi siisti, mutta orjallisesti haluan hoitaa tietyt asiat omalla ajallaan ja siitä ei voida poiketa, että muistan tehdä kaikki minulle sovitut tehtävät. Kiire ei saa olla tai unohdan kaiken.
Stereotyypillinen hullu ex-tyttöystävä. Onneksi nykyään en enään niin hullu terapian ansiosta. Esitän, että tykkään seksistä jotta joku edes seurustelesi minun kanssa. Etsin varakasta miestä. Ulkonäöllä tai persoonalla ei mitään väliä.
Entinen hottis, nykyinen kylmis. Omat hampaat ja riippurinnat. Vannoutunut vanhapiika. Jos haluat hukata aikaasi, ota yhteyttä.
-Nainen, 50v.
Diagnosoitu epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö, joten siis olen sosiopaatti. Esitän herttaista söpöä tyttöä ja tulen manipuloimaan sinua. Ei kiinnosta jos sinulla mielenterveys ongelmia, se on vain hyvä asia niin pystyn manipuloimaan sinua paremmin.
Älä petä minua tai tulen joko tappamaan sinut ja sen naisen kenen kanssa petät minua. Tai pilaan elämäsi muulla tavalla :)
Jos olisin sinkku:
50 vee mies haluaa 35 vee naisen pitämään kodista huolta.
Olen 190 pitkä ja pienehkömunainen -14 cm. Ylipainoa on hieman kertynyt. Talouteni on kunnossa ja kesämökit löytyy. Juon toisinaan hieman liikaa ja saatan olla puutteessa ikävä ihminen. En jaksa kuunnella turhan nalkuttamista. Minulla ei ole minkäänlaisia kunnianhimoja työuralla ja taidan olla toisinaan laiskakin. Seksin suhteen pidän suuseksistä ja olen addiktoitunut peppuseksiin.
Jos siis nainen haluat pitää minut suullasi ja pyllylläsi tyytyväisenä, niin otathan yhteyttä.
ps. Onko sinua koskaan fistattu?
50 vee mies kyselee, onko tässä viestiketjussa alapeukut yläpeukkuja?
Pitkä ja roteva - entinen voimaileva nallekarhu täältä yksinäiseltä luodolta odottaa kevättä ilman salarakasta, joka kaipaa lämpöä ja läheisyyttä yhteisiin takkailtoihin. Sivistynyt, koulutettu ja vahva luonne hyväksyy sinut sellaisena, kuin olet. Arkiaskareet ruuanlaitosta korjaustöihin onnistuvat käden käänteessä. Olen hyvä kuuntelija ja luotettu ystävä sekä aina valmis auttamaan, jos purtesi uhkaa karahtaa kiville.
Itse ainakin yläpeukutan hoksaaville, hyvällä suomenkiellä pilke silmäkulmassa kirjoitetuille "ilmoituksille" kaiken aikaa huomioiden, että tämähän EI OLE oikea deittipalsta... en ole siis aloittaja, mutta kuvittelin että ajatuksena on kirjoittaa niin hyviä kuin huonojakin asioita itsessä, raatorehellisesti ja tosiaan vähän revitellen. Vaan jos itsekriittisyys tai taito mustaan huumoriin puuttuu, niin kai se sitten vaan puuttuu.