Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
45-vuotias kahden teinin sinkkuäiti etsii miestä, josta on jotain hyötyä. Kuvissa näytän nuoremmalta kuin luonnossa. Näytän vihaiselta aina kun en hymyile. Vaikka olen hoikka, reidet ja vatsa on täynnä selluliittia ja rinnat ovat ilman rintaliivejä pelkät roikkuvat nahkapussit.
Lapseni ovat minulle tärkeintä maailmassa ja menevät joka asiassa miehen edelle. Jos mies ei ole samoilla linjoilla asioista lasteni suhteen, saa häipyä.
En tarvitse miehen rahoja elämiseen, tulen hyvin toimeen itseksenikin, mutta en rupea ketään elättämäänkään. Miehen pitää kaivaa se lompakko esiin joskus myös oma-aloitteisesti eikä odottaa tumput suorana että minä maksan. Remonttihommien pitää hoitua (osaan kyllä nekin myös itse) ja juttua pitää irrota sen verran että selviää savolaisten appivanhempien kanssa. Seksin pitää toimia ja sitä pitää olla päivittäin ja yksi asentovaihtoehto ei riitä. Impotentit älkööt vaivautuko.
46, kohtuu kunnossa ja tienaan ansiotuloina reippaasti yli 100k vuodessa.
Pihi märehtijä, joka kaipailaee kadonnut itseään eli sitä taiteilijaminää ja purkaa pahaaoloaan milloin mitenkin. Viihdyn paljon itsekseni, joten jos rauhaa haluat, anna mun olla. Jos sinäkin pidät omasta tilasta, hyvä. Kotitöistä tulee riitaa, koska teen kyllä niitä, mutta tarkat vuorot yms. saa karvat nousemaan pystyyn. Alahtelevainen ja kausittainen viikonloppujuoppo, joka murehtii lähes kaikkea - siis aivan kaikkea. Onneksi saan viinapirun usein pidettyä aisoissa. Vastapainona sitten, kuntoilen taas kun pistetty sika, jotta en ratkeaisi naukkailemaan. Kroppa ja naamakin on kuntoilun vuoksi ok ja hiuksia on päässä, jee. Oikeastaan aika levoton luonne ja monesti miettinyt, onko mulla ADHD tms. Vähän pervo. Iso, yli 21 cm pitkä ja paksu mela, josta olen salaa ylpeä, vaikka en siitä huutele. Hitonmoinen tulevaisuuden pelko ja olen aika rasisti. Olen vielä vähän itsekäs, itsepäinen ja jäärä. Lomailu on kivaa, joten musta saa kyllä kaverin. Miteä pidemmälle korpeen pois ihmisten ilmoilta, sen parempi. Toisinaan kaupunkilomat tai jopa aurinkomatkatkin on jees. Minulla on ollut suhteen vuoksi koira, kun annon periksi eli ei koiriia, kissoja, marsuja, pupuja, undulaatteja, kilpikonnia, kultakaloja tai mitään ylimääräistä, joista pitää huolehtia. 3 lasta eksän kanssa on riittävästi. Ovat vuoroviikoin mun luona. Lapset kuuluu mukaan, joten suksippa suolle, jos koet lapseni vaivaksi.
Olen epämiesten epämies.
Lukuun ottamatta loogisuutta ja assertiivisuutta kohtuullisessa määrin, olen kaikessa sen vastakohta jota haluaisit mieheltä.
En ole suojeleva ja valpas vaan todennäköisemmin ajattelen jotain mielenkiintoisempaa kuin toimintaan hyppäämistä nanosekunnissa.
En osaa remontoida, en korjata autoa, enkä myöskään kompensoi näitä menestymällä työelämässä.
En ole kilpailuhenkinen, enkä rynni määrätietoisesti kohti tavoitteita.
Seksissä jos joku ottaisi ohjat, se olisit sinä. Saattaisit myös joutua opettamaan, mikä on kuulemani mukaan vastenmielisintä mitä kuka tahansa 30+ nainen osaisi kuvitella. Mitään petoa ei kuoriutuisi nörttikuoren alta, eli kunnolla otetuksi tulemista et pääsisi kokemaan ikinä.
Ulkonäöllisesti olen enemmän siro kuin jykevä, olemukseltani nörttimäinen ja kropaltani nykyajan naisten mieleen aivan liian hoikka, ja oikeastaan kuin pikkupoika.
https://previews.123rf.com/images/belchonock/belchonock1906/belchonock1…
Kuvittele tälle miehellä keski-ikäisen nörttimiehen pää ja yllä kuvaamani luonne. Sytyitkö? Aivan.
Hyvillä puolillani, eli älykkyydellä, terävällä huumorilla, mahdollisesti mielenkiintoisilla harrastuksilla ja keskustelutaidolla olen päässyt ykköslaadun kaveripojaksi, joten mikäli olisit valmis kohtelemaan minua todella hyvin tarjoamalla kyytejä/juomia ja loistavaa ystävyyttä, voisin laittaa sinut jonoon siltä varalta että paikka tulevaisuudessa vapautuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Olen 50-vuotias insinööri mies, pitkä ja parrakas, hiuksetkin löytyy, vaikka takaraivo paistaakin läpi. Ylipainoa on parikytä kiloa, mutta sitä korjataan noin kilo/viikko vauhdilla. Urheilen aika reippaasti. Pituutta on 195 suurin piirtein. En hae piikaa, enkä äitiä. Jos ei normielämään ilman minua pysty, niin ei pysty minunkaan kanssani, koska miksikään omaishoitajaksi en ala. Viinaa en juo, enkä tupakoi. Älykkyyttä riittää ja mielipiteitä, enkä varsinkaan feministejä jaksa, tai vihreitä. Mielipiteillä on väliä, vaan jos ne osaa perustella. Tasa-arvoon uskon ja kotitöiden jakamiseen, mutta siinä pitää ottaa huomioon kaikki kotityöt. Emännän autoon renkaiden vaihtaminen loskassa polvillaan ei ole rakas harrastukseni ja jos minä maalaan taloa, voi olla, etten siivoa samalla.
Teen paljon kotona hommia ja asun maatilalla suurkaupungin vieressä. Tulot tulee muualta, mutta haluan jonkun verran kasvattaa itse ruokiani maun ja puhtauden takia. Samasta syystä metsästän ja kalastan. Jos pelkäät fanaattisesti aseita, niin ei kannata kaivella paria kaappia.3 lasta löytyy, joista kaksi on luonani joka toinen viikko. Kolmas on aikuinen ja tulee kun huvittaa, mutta tervetullut on aina. Samoin kun ystävät ja sukulaiset. Kodin ei tarvitse olla tiptop, mutta kotoisa.
Ruokaa laitan ja satunnaisesti jopa hyvää. Lapset ja eläimet on vaan plussaa, ja elämän äänet ei kiusaa pätkääkään. Jos olet sitä mieltä, ettei 15 vuotiaalle lapselle kuulu moottorisaha käteen, niin harkitse uudestaan ja ainoa oikea ikä lapselle lähteä kanssani jahtiin, on kun jaksaa haulikkoa kantaa.
Fyysisestä läheisyydestä pidän ja seksiä haluan. Jos ne ei kiinnosta, niin ei sitten kiinnosta elämä meikäläisenkään kanssa. En oikein ehdi kattelemaan telkkaria, kun on muutakin tekemistä, mutta siellähän se seinällä töllöttää.Naisen pitää olla älykäs ja kestää mua, ja mun perhettä ( ei ne ihan hulluja ole, mutta on niissäkin kestämisensä). Ulkonäöllä ei oo muuta väliä kuin terveydellinen ja että on ite ylpeä itsestään. Teeskentelyjä en viitti katella. Matkailu ei kiinnosta oikeastaan pätkääkään, koska joudun jo sen sen verran reissaamaan töiden takia, minkä viitsisin. Mä en saa nukuttua kuitenkaan vieraassa sängyssä ekana yönä ja mun sullominen normi flygarin istuimeen on lähinnä koomisen näköistä ja kivuliasta.
Fyrkkaa ei oo liikaa, mutta tienaan kuitenkin yli 70 k huononakin vuonna.
En tosiaankaan jaksa tuijotella jotain hömppä ohjelmia, ja mun mielestä "Frendit"kin ois saanu jäädä jonnekin 90 luvulle.
Autot, talot jne korjaan ite. Jos pieni savu pistorasioista ei mielestäsi kuulu asiaan, niin voipi tulla hankalaa. Ammattimiehet tekee huonompaa jälkeä kuin minä, paitsi sisämaalauksessa. Sahaan ite lautanikin, teen halot jne. Perustelen elämän tapaani ekologisuudella, mutta oikeasti olen vaan pihi. Edellisen emännän kanssa oli aina fyrkka loppu, ja sitä en vaan jaksa. Osamaksu ei vaan oo hyvä tapa ostaa jotain turhaa, ja lainarahoilla ei tartte ostaa jotain koristetyynyjä ja tuoksukynttilöitä.
Joo, osaan puhua ja omaan mielipiteitä, mutta osaan myös olla hiljaa. En loukkaa tahallani, joten paras tapa päästä asiasta eteenpäin on kertoa mitä tein ja antaa pyytää anteeksi. En tosiaankaan jaksa jotain tavaroiden paiskomisia ja huutokonsertteja. Kiukkupuuskat kuuluu 2 vuotiaalle. Ajatuksiakaan en osaa lukea. Turvallinen olen, en häviä ja kaikille muille reissuille saa lähteä mukaan paitsi luottamukselliset työreissut. Uskoton olen siinä vaiheessa kun ei seksiä saa kotoa, mutta siinäkin annetaan yli vuoden aika ja pitää olla muutakin häikkää suhteessa.Että tämmöinen löytö täällä, eiköhän näillä spekeillä saakin olla aika rauhassa, jos ei nyt thaimaalaista ala katteleen.
Muutenhan oisit ihan jees,mutta tuo omaishoitajaksi en ala karkottaa minut heti: jos et kestä sairautta niin et kestä mitään. Elämässä voi tulla eteen vaikka mitä etenkin kun ikää alkaa kertyä. Hylkyyn meni.
Joo, tulee toki, mutta vielä haluan itse ainakin vaellella jne. On eri asia, jos sairastuu tai loukkaantuu jo suhteessa, hoidan toki, mutta sellaiset "olen 65 v nainen, alkoholisti, pyörätuolissa ja mielenterveysongelmia löytyy leegiolle" saa toistaiseksi olla.
Juu, se on ihan ymmärrettävää ja ok. Tuosta sitä ei vaan niin helposti ymmärrä, tai siis minä en ymmärrä sitä niin.
You Tarzan, me Jane.
Haluan elää sun kanssa ja jakaa kaiken.
Mut viihdyn niin hyvin yksin, että sun tarttee olla ihan helvetin ihana, hyvännäköinen, lempeäsilmäinen ja sielukas, että viittisin luopua omasta ajastani. Ja itsehän olen jo parhaan iän ylittänyt nainen suonikohjuilla ja muilla. Silti sun pitäis rakastaa mua yli kaiken, rakentaa meille koti, kantaa mun 70 + kg kynnyksen yli ja vannoa ikuista rakkautta. Js rakastaa mua myötä- ja vastoinkäymisissä ehdoitta. Lupaan, että saat mun sydämen.
Jätetty nainen haluaa laastarin älykkäästä, hyvähiuksisesta ja -hampaisesta miehestä, jonka kanssa kehtaa näyttäytyä. Olen hyvin varakas ja kaunis nainen. En rupea elättämään ketään ja ajatus äitipuolen roolista uusperhekuviossa on painajainen.
27v hengetön ikiopiskelija etsii elämänsä miestä. Gradua taistellaan valmiiksi, mutta saa nähdä tuleeko siitä mitään. Töitä kuitenkin on ja tehdään. Lastenteosta en ole varma, joten jos haluat nopeasti isäksi, on sinun hyvä keskittyä muihin naisiin. Toiveenani on että olisit koulutettu ja avarakatseinen, mutta tärkeintä on että olet uskollinen, sillä ainoa pitkä parisuhteeni päättyi kumppanin pettämiseen ja se iski syvät naulat kykyyni luottaa muihin. Saatan kysellä siksi yksityiskohtaisia seikkoja muista naisista elämässäsi, enkä pidä siitä jos kaverinaistesi kanssa vietetty aika menee parisuhteen edelle.
Olen hieman pyöreä (mutta en ylipainoinen) nainen, joka yrittää jälleen kerran aloittaa kuntoprojektia sisätiloissa vietetyn koronavuoden heitettyä ylimääräisiä muhkuroita selluliittireisiin. On mussa hyvääkin, osaan leipoa, tykkään siivota ja oon aika feminiininen. Mulla on kuulemma hyvä huumorintaju.
Hei nyt alkoi kiinnostamaan..
Täällä 53-v, aikanaan eronnut, lapseton ja velaton mies. Omasta mielestään vähän tylsä, mutta erityisesti työhön ja itseni kehittämiseen liittyvät asiat niin kiinnostavia sekä myöskin huomiota vaativia, ettei ns. normimenot kiinnosta tai niille ei yksinkertaisesti ole aikaa. Konserteissa (ja joissakin hyvissä taidenäyttelyissä) käyn silloin tällöin, en kuitenkaan juo tai polta. Iltaisin katselen elokuvia minäkin. Ainut (jonkinlainen) addiktio on suklaa ja sen jäljiltä 10 kiloa ylipainoa. Olisin suhteellisen komea, jos sen laihduttaisin.
Olen introvertti ja vietän liian paljon aikaa yksin, mutta hyvässä seurassa olen iloinen, hauska ja seurallinen. Tykkään kans ruuanlaitosta, varsinkin just silleen toisen kanssa kokkaillessa. Olen urheiluhenkinen ja harrastuksiakin löytyy (luonnossakin liikun ja mökki löytyy), mutta kilpaileminen on taakse jäänyttä elämää ja harrastaminenkin menee puolivaloilla. Eniten tulee käveltyä ja lenkkeiltyä. Olen myös matkustanut aika paljon.
Tykkään seksistä ja läheisyydestä ja haaveeni olisi joskus olla parisuhteessa, jossa on molemminpuolista rakkautta. Edellinen suhde pikkasen traumatisoi, joten henkinen (ja muunkinlainen) väkivalta on ihan nounou. Pleikkarit sun muut X-boksit ei kiinnosta myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 53-vuotias nainen, joka kuulemma näyttää nelikymppiseltä. (toki treffi-ilmossa olisi kuva todisteena).
Kiinnostaa vähän itseäni nuoremmat, joten joku 40-54 vuotias aikuinen mies olisi tilauksessa.Olen lapseton, joten olethan sinäkin. En harrasta jälkikasvua omaavia, sori siitä.
Elämäni on aika pienimuotoista, jonkun mielestä taatusti supertylsää. En käy kapakoissa, en osaa tanssia, en harrasta mitään urheilulajia. Pitkät kävelylenkit keskustellen on kyllä erinomaista ajanviettoa. En juo enkä polta.
Luontoon minut saa kyllä helposti ja osaan tehdä tuletkin tuluksilla.
Sohvaperunana rakastan katsella sarjoja ja leffoja iltakaudet.
Osaan kokata vaikka ja mitä, suolaista ja makeaa, mutta yhdessä kokkaaminen olisi erinomaista ajanviettoa.
Seksiä mielellään kiitos usein.Elämäm_kolulaiset todellinen turn off, ja isämmaalliset sovinistit voi huoletta vokotella naapurin persunaista.
<3 kirjoitti:
Hei nyt alkoi kiinnostamaan..
Täällä 53-v, aikanaan eronnut, lapseton ja velaton mies. Omasta mielestään vähän tylsä, mutta erityisesti työhön ja itseni kehittämiseen liittyvät asiat niin kiinnostavia sekä myöskin huomiota vaativia, ettei ns. normimenot kiinnosta tai niille ei yksinkertaisesti ole aikaa. Konserteissa (ja joissakin hyvissä taidenäyttelyissä) käyn silloin tällöin, en kuitenkaan juo tai polta. Iltaisin katselen elokuvia minäkin. Ainut (jonkinlainen) addiktio on suklaa ja sen jäljiltä 10 kiloa ylipainoa. Olisin suhteellisen komea, jos sen laihduttaisin.
Olen introvertti ja vietän liian paljon aikaa yksin, mutta hyvässä seurassa olen iloinen, hauska ja seurallinen. Tykkään kans ruuanlaitosta, varsinkin just silleen toisen kanssa kokkaillessa. Olen urheiluhenkinen ja harrastuksiakin löytyy (luonnossakin liikun ja mökki löytyy), mutta kilpaileminen on taakse jäänyttä elämää ja harrastaminenkin menee puolivaloilla. Eniten tulee käveltyä ja lenkkeiltyä. Olen myös matkustanut aika paljon.
Tykkään seksistä ja läheisyydestä ja haaveeni olisi joskus olla parisuhteessa, jossa on molemminpuolista rakkautta. Edellinen suhde pikkasen traumatisoi, joten henkinen (ja muunkinlainen) väkivalta on ihan nounou. Pleikkarit sun muut X-boksit ei kiinnosta myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 53-vuotias nainen, joka kuulemma näyttää nelikymppiseltä. (toki treffi-ilmossa olisi kuva todisteena).
Kiinnostaa vähän itseäni nuoremmat, joten joku 40-54 vuotias aikuinen mies olisi tilauksessa.Olen lapseton, joten olethan sinäkin. En harrasta jälkikasvua omaavia, sori siitä.
Elämäni on aika pienimuotoista, jonkun mielestä taatusti supertylsää. En käy kapakoissa, en osaa tanssia, en harrasta mitään urheilulajia. Pitkät kävelylenkit keskustellen on kyllä erinomaista ajanviettoa. En juo enkä polta.
Luontoon minut saa kyllä helposti ja osaan tehdä tuletkin tuluksilla.
Sohvaperunana rakastan katsella sarjoja ja leffoja iltakaudet.
Osaan kokata vaikka ja mitä, suolaista ja makeaa, mutta yhdessä kokkaaminen olisi erinomaista ajanviettoa.
Seksiä mielellään kiitos usein.Elämäm_kolulaiset todellinen turn off, ja isämmaalliset sovinistit voi huoletta vokotella naapurin persunaista.
En ole tuo 53 v nainen. Pahoin pelkään, 53 v. mies, että oot liian vanha tuolle naiselle. Eiköhän ilmoituksessa ollut näppihärö ja etsinnässä 40-45 -vuotias mies, sillä nainen tykkää itseään nuoremmista...
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Olen 50-vuotias insinööri mies, pitkä ja parrakas, hiuksetkin löytyy, vaikka takaraivo paistaakin läpi. Ylipainoa on parikytä kiloa, mutta sitä korjataan noin kilo/viikko vauhdilla. Urheilen aika reippaasti. Pituutta on 195 suurin piirtein. En hae piikaa, enkä äitiä. Jos ei normielämään ilman minua pysty, niin ei pysty minunkaan kanssani, koska miksikään omaishoitajaksi en ala. Viinaa en juo, enkä tupakoi. Älykkyyttä riittää ja mielipiteitä, enkä varsinkaan feministejä jaksa, tai vihreitä. Mielipiteillä on väliä, vaan jos ne osaa perustella. Tasa-arvoon uskon ja kotitöiden jakamiseen, mutta siinä pitää ottaa huomioon kaikki kotityöt. Emännän autoon renkaiden vaihtaminen loskassa polvillaan ei ole rakas harrastukseni ja jos minä maalaan taloa, voi olla, etten siivoa samalla.
Teen paljon kotona hommia ja asun maatilalla suurkaupungin vieressä. Tulot tulee muualta, mutta haluan jonkun verran kasvattaa itse ruokiani maun ja puhtauden takia. Samasta syystä metsästän ja kalastan. Jos pelkäät fanaattisesti aseita, niin ei kannata kaivella paria kaappia.3 lasta löytyy, joista kaksi on luonani joka toinen viikko. Kolmas on aikuinen ja tulee kun huvittaa, mutta tervetullut on aina. Samoin kun ystävät ja sukulaiset. Kodin ei tarvitse olla tiptop, mutta kotoisa.
Ruokaa laitan ja satunnaisesti jopa hyvää. Lapset ja eläimet on vaan plussaa, ja elämän äänet ei kiusaa pätkääkään. Jos olet sitä mieltä, ettei 15 vuotiaalle lapselle kuulu moottorisaha käteen, niin harkitse uudestaan ja ainoa oikea ikä lapselle lähteä kanssani jahtiin, on kun jaksaa haulikkoa kantaa.
Fyysisestä läheisyydestä pidän ja seksiä haluan. Jos ne ei kiinnosta, niin ei sitten kiinnosta elämä meikäläisenkään kanssa. En oikein ehdi kattelemaan telkkaria, kun on muutakin tekemistä, mutta siellähän se seinällä töllöttää.Naisen pitää olla älykäs ja kestää mua, ja mun perhettä ( ei ne ihan hulluja ole, mutta on niissäkin kestämisensä). Ulkonäöllä ei oo muuta väliä kuin terveydellinen ja että on ite ylpeä itsestään. Teeskentelyjä en viitti katella. Matkailu ei kiinnosta oikeastaan pätkääkään, koska joudun jo sen sen verran reissaamaan töiden takia, minkä viitsisin. Mä en saa nukuttua kuitenkaan vieraassa sängyssä ekana yönä ja mun sullominen normi flygarin istuimeen on lähinnä koomisen näköistä ja kivuliasta.
Fyrkkaa ei oo liikaa, mutta tienaan kuitenkin yli 70 k huononakin vuonna.
En tosiaankaan jaksa tuijotella jotain hömppä ohjelmia, ja mun mielestä "Frendit"kin ois saanu jäädä jonnekin 90 luvulle.
Autot, talot jne korjaan ite. Jos pieni savu pistorasioista ei mielestäsi kuulu asiaan, niin voipi tulla hankalaa. Ammattimiehet tekee huonompaa jälkeä kuin minä, paitsi sisämaalauksessa. Sahaan ite lautanikin, teen halot jne. Perustelen elämän tapaani ekologisuudella, mutta oikeasti olen vaan pihi. Edellisen emännän kanssa oli aina fyrkka loppu, ja sitä en vaan jaksa. Osamaksu ei vaan oo hyvä tapa ostaa jotain turhaa, ja lainarahoilla ei tartte ostaa jotain koristetyynyjä ja tuoksukynttilöitä.
Joo, osaan puhua ja omaan mielipiteitä, mutta osaan myös olla hiljaa. En loukkaa tahallani, joten paras tapa päästä asiasta eteenpäin on kertoa mitä tein ja antaa pyytää anteeksi. En tosiaankaan jaksa jotain tavaroiden paiskomisia ja huutokonsertteja. Kiukkupuuskat kuuluu 2 vuotiaalle. Ajatuksiakaan en osaa lukea. Turvallinen olen, en häviä ja kaikille muille reissuille saa lähteä mukaan paitsi luottamukselliset työreissut. Uskoton olen siinä vaiheessa kun ei seksiä saa kotoa, mutta siinäkin annetaan yli vuoden aika ja pitää olla muutakin häikkää suhteessa.Että tämmöinen löytö täällä, eiköhän näillä spekeillä saakin olla aika rauhassa, jos ei nyt thaimaalaista ala katteleen.
Aivan täydellistä! Juuri tuollaisen miehen haluaisin. Ihan kuin minä olisin tuon kirjoittanut, paitsi että olen nainen ((DI), 52 v. (ensi viikolla 53 v.), tuloja hiukan enämpi ja minulla on 2 lasta (toinen lukiolainen ja toinen aikuinen omillaan jo). Tuo matkailukohta ja ekan yön valvominen oli piste i:n päälle :) Itse matkustan kotimaassa luontoa etsien, mutta pääasiassa suuntaan Lappiin (myös Norjan ja Ruotsin pohjoisosiin) vaeltamaan ja patikoimaan. Ihan parasta. En metsästä, koska en yksin ole "uskaltanut" opetella, mutta haluaisin kyllä oppia. Aseet ovat tuttuja isän ampumaharrastuksen myötä. Metsässä ja luonnossa viihdyn, marjastan jne. Mistä löytäisin sinut... 🤗
Hei täähän on hauska :D.
Täällä +40 v joskus nättikin ollut hoikka ja pitkä nainen. Nykyisin tuppaan kerryttämään kaikki ylimääräiset kilot vyötärölle, mahdun silti alaosiin S. Ylävartalo sen sijaan on kokoa M, hartiat ovat kuin miehellä.
Nykyisin peilistä katsoo joku elähtänyt eukko, jonka kasvoista silmäpussit ja kukertava iho (kiitos tupakoinnin ja maskien) pistävät ensimmäisenä esiin.
Lapsia ei ole eikä tule, en oikeastaan edes pidä lapsista.
Sen sijaan olen erittäin eläinrakas; toivottavasti sinunkin haaveesi on ns. farmi. Nyt minulla on vain 4 koiraa ja hevonen, mutta avioliittomme myötä eläinmäärä tulee toki kasvamaan!
Eläimeni hoidan toki, itseäni en niin jaksakaan. Yhteydenottoasi odotellen....N79 (voitte miettiä onko se ikä, paino vai syntymäaika)
Jännä lukea treffi ilmoituksia ja katsoa peukkuje määriä. On uskomatonta miten nämä ihmiset eivät kohtaa missään. Toivon salaa että tekstin kirjoittajat sekä peukuttajat ovat jossain muualla kuin tinderissä, jotta olisi jotain mahdollisuuksia, saada suhde tai edes treffi seuraa..
Pohjoisemmasta oleva 37v omissa maailmoissaan viihtyvä n etsii hiljaista/mykkää miestä.
Ei jaksa höpöttää mutta muuten kyllä pitäisin seurastasi. Kuunneltais yhessä musiikkia ja maalailtas, ulkoiltas ja seikkailtas. Myös vällyjen välissä.
Ethän ole myöskään lihava.
Mun naama on vähän ruma mutta kroppa okei.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaille 40vee ukko. Olen lyhyt, ja karvainen. Karvaisuus ei saa olla ongelma, koska minulla on koiria, ja joka paikka on aina karvassa imuroinnista huolimatta. Koirani ovat elämäni, joten niihin menee paljon aikaa ja rahaa ja varapäreitä. Olen töissä, rahaa on jonkunverran.
Koiria tulee lisää, siitä ei saa valittaa. Pikkukoirat ei mahdu talouteen, eikä sellaisia tule ainuttakaan. Koskaan. Räkyttävät tai vahtivat koirat samaan kategoriaan pikkukoirien kanssa. Aikaa menee, joten keksi omat harrastukset ja ajankulu. Olen introvertti, mutta tarpeen tullen jaksan hetken olla sosiaalinen, ja silloin tarinaa piisaa. Väsyn sosialisoinnista, ja sitten maastoudun kiireesti koirineni jonnekin, missä joutuu kohtaamaan mahdollisimman vähän ihmisiä. Tykkään ruuanlaitosta, mutta en aina jaksa panostaa siihen. Hermostun pikaisesti ja lepyn yleensä heti. Hermostuessani sanon pari voimasanaa ja kiehun hetken pääni sisällä, kunnes rauhoitun. Pelaan konsolilla, näprään puhelinta. Jos on parempaa tekemistä, saattaa mennä useampi päivä että unohdan puhelimeni jonnekin. Ulkoilen, ja häviän säännöllisesti mökille ja metsään. Jos en kelpaa kellekään, koirilleni kelpaan seuraksi aina. Toivottavasti jaksat kilpailla huomiosta koirieni kanssa, sillä minulla on niiden kanssa syvällinen yhteisymmärrys ja teemme kaiken yhdessä.
Nyt on pakko saada tietää että minkä rotuisia nää the koirat on :D
Ruudun toiselta puolelta teille kirjoittelee mies joka juhlii tänä vuonna nelikymppisiä. Vaikka kilometrejä on tullut jo mittariin, ylipainoa tai kaljamahaa ei löydy. Harvemmin ryyppäilen mutta harvoin kieltäydyn oluesta jos sellaisen joku tarjoaa. Parisuhteita on ollut muutama ja todella pitkät, en osaa kuvitella enää kevyt mielistä parisuhdetta. Henkisesti olen varmastikin eläkeläinen vaikka kroppa sitä ei olekaan. Sängystä löytyy niin koirankarvoja kuin myös joskus juoksujen verilänttejä. Opinnot eivät ole olleet vahvuuteni joten peruskoulu vain käyty, mutta töissä vakinaisena IT-puolella. Huumorintajua löytyy mutta ehkä enemmän puujalkojen puolelta. Sinkkuna rehellisesti illat menee lenkkeillessä ja tv-ääressä. Taas sitten viikonloppuisin askarrellaan asuntoa. En innostu pintaliidosta enkä matkailusta, saat kyllä revittyä ehkä reissuihin 5vuoden välein. Toiveessa olisi vielä löytää kumppani jonka kanssa haluaisin tehdä esikoisen, myös haaveilen siitä että voin auttaa jälkikasvua opiskeluiden kanssa (ja samalla oppia itse, niitä asioita joita en jaksanut opiskella lapsena). Olen juurtanut jo elämäni nykyiseen asuntooni enkä ole valmis muuttamaan. Katselen yläviistoon 180cm henkilöitä, mutta onneksi niskat eivät taitu kun joutuu vain kallistamaan puolentoista sentin edestä niskaa. Niin ja tietenkin olet varmasti huomannut tekstistä että minulla on lievä lukihäiriö eikä äidinkieli ole hallussa. Mutta jos annat anteeksi heikkouteni, saat varmasti huolehtivan ja rehellisen miehen itsellesi toivottavasti myös rakastavan.
Vierailija kirjoitti:
Olen epämiesten epämies.
Lukuun ottamatta loogisuutta ja assertiivisuutta kohtuullisessa määrin, olen kaikessa sen vastakohta jota haluaisit mieheltä.
En ole suojeleva ja valpas vaan todennäköisemmin ajattelen jotain mielenkiintoisempaa kuin toimintaan hyppäämistä nanosekunnissa.
En osaa remontoida, en korjata autoa, enkä myöskään kompensoi näitä menestymällä työelämässä.
En ole kilpailuhenkinen, enkä rynni määrätietoisesti kohti tavoitteita.
Seksissä jos joku ottaisi ohjat, se olisit sinä. Saattaisit myös joutua opettamaan, mikä on kuulemani mukaan vastenmielisintä mitä kuka tahansa 30+ nainen osaisi kuvitella. Mitään petoa ei kuoriutuisi nörttikuoren alta, eli kunnolla otetuksi tulemista et pääsisi kokemaan ikinä.
Ulkonäöllisesti olen enemmän siro kuin jykevä, olemukseltani nörttimäinen ja kropaltani nykyajan naisten mieleen aivan liian hoikka, ja oikeastaan kuin pikkupoika.
https://previews.123rf.com/images/belchonock/belchonock1906/belchonock1…
Kuvittele tälle miehellä keski-ikäisen nörttimiehen pää ja yllä kuvaamani luonne. Sytyitkö? Aivan.
Hyvillä puolillani, eli älykkyydellä, terävällä huumorilla, mahdollisesti mielenkiintoisilla harrastuksilla ja keskustelutaidolla olen päässyt ykköslaadun kaveripojaksi, joten mikäli olisit valmis kohtelemaan minua todella hyvin tarjoamalla kyytejä/juomia ja loistavaa ystävyyttä, voisin laittaa sinut jonoon siltä varalta että paikka tulevaisuudessa vapautuisi.
Oletkos ihan varma ettet vaikka löytäisi kivaa naista joka tykkää just sunlaisesta miehestä...?
Ehkä vielä kerran tähän ketjuun kirjoitan. Nyt vähän lyhyemmin yritän. Olen alle 30-vuotias nainen. Vain lukio käytynä. Ei tietoakaan hyvästä koulutuksesta, urasta tai hyvästä palkasta. Ammattia yritän itselleni saada. Samalla käyn varmaan loputtomasti yliopiston kokeissa ainakin siihen asti, kun kyllästyn viimein. Haave opiskelusta aina mielessä. Minulle ei ole ystäviä ja paljon huonoja kokemuksia ihmisistä. En pysty luottamaan ja samalla olen tottunut olemaan liikaakin yksin. Olen kuitenkin sellainen joka tahtoo kohdella muita hyvin. Kaipaan seuraa, vaikka en osaa ainakaan enää olla muiden joukossa ilman ajatusta kuinka epäonnistunut olen. Seuraavana päivänä kaikki voi olla paremmin ja mietin, että kaikki on ihan hyvin, vaikka surullinen olo monesti on. Arkeni on hyvin samanlaista ja en käy missään. Liikunnasta ( tarkemmin sanottuna kävelystä) pidän, eläimistä myös vaikka en enää omista sellaista. Musiikki on minulle tärkeää ( rock- ja metalli varsinkin) ja olisi mukavaa joskus vielä mennä johonkin konserttiin, kun en ole koskaan ollut. On muutenkin paljon asioita mitä en ole tehnyt. Esimerkkinä ulkomailla en ole koskaan ollut tai ajanut auto jne ( lisää tähän sata muuta sinulle ehkä tavallista asiaa). Yksin on yllättävän vaikeaa lähteä minnekään ja varsinkin jos jännittää uusia tilanteita.
Ulkonäöltäni tavallinen ( rumaksikin sanottu) ja näköni huono ( lasit käytössä). Vaatetus hyvin tavallinen, vaikka haaveissani minulla olisi ihan oma tyyli. Paino normaali, mutta olen roteva ( hartiat leveät) ja yli 170 cm pitkä. Olen hyvin epävarma ihminen ja mieliala vaihtelee paljon. Lapsellinen olen myös ja omaan hyvän mielikuvituksen. Samalla olen monesti hyvin pessimistinen. En voi luvata mitään ja en ole koskaan seurustellut, joten ajatukset siitä ovat vieraita. Miettisin paljon sitä miksi haluaisit olla juuri minun kanssani. Ethän sinäkään ole liian täydellinen. Silloin emme ehkä ole yhtään samanlaisia ja samankaltaisuus voisi auttaa minua ja olisi vähän helpompaa. En koskaan halua lapsia se päätös pitää.
Olen opiskelija, opettaja ja masennuksen vuoksi pitkällä sairaslomalla oleva kaunis ja älykäs nuori nainen. Katson joka ilta kymppiuutiset ja menen ennen yhtätoista nukkumaan. Harrastaisin kaikenlaista, jos se olisi mahdollista, mutta lenkille et minua saa mukaasi. Luonteeltani olen hauska, liian analyyttinen ja ennen kaikkea ymmärtäväinen. En voi sietää miehessä rasismia, sovinismia, kummelihuumoria enkä muiden arvostelua ja ihmisten vertailemista toisiinsa. Ota yhteyttä, jos jaksat odottaa vastausta päivän tai pari loukkaantumatta.
Musta toi ilmo oli ihana! En kai ole sit "palstanainen". .