Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
No Naisten mies petollinen äijä älä vaivaudu kirjoottaan etkä mitään Jos Olet Naisten mies hyväksi käyttäjä sekä naisten hakkaaja väkivaltainen älkää myös vaivaantuko eikä Jos on Rikollinen, Mies jonka Ammatti vähänkään kallistuu Taiteeseen älä vaivaudu sillä sellainen mies osottaitu petolliseksi joten ties vaikka oot samaa sorttia kun tuo äskeinen pukedut kuitenkin nuorekkaasti vaikka oot itsekkin jo yli 40- v sulla on iho täynnä tatutointeja , ja on lävistyksiä mä oon kohta 50- nen akka en mä " isoa poikaa" tarvi kun kunnon suomalaisen miehen jolla on joku tavallinen ammatti just on sellainen ukko että on isäntä talos vaikka se ei oo oma kun vuokra asunto.
Eikä pelkää mun 78- vuotiasta posteljoonia Hän on ylihuolehtivainen isäni joka vieläkin käyttää utelee mun menoista
Oon hälle sanonu että kyllä mä otan ite postini Kiitos mutta mikäs tollaset vanhat ukkelit eihän ne kuuntele ei.
Eräs mies sanoikin mulle, jolle en voi mitään sanoikin eräs mies mulle" sulla on ylisuojeleva isä"😮 toi oli Tälläselle 50- lle akalle liikaa oon kuitenkin Itsenäinen nainen.
24-vuotias nainen. Pidän itsestäni huolta urheilun merkeissä, minulla on vakituinen työ ja omistusasunto. Työn ohella suoritan avoimia yliopisto-opintoja, mutta pidän kuitenkin huolta että vapaa-aikaa jää reilusti. Rakastan luontoa koska olen kotoisin keskeltä en mitään, harrastan retkeilyä, kalastusta ja metsästystä. Rakastan myös kavereiden kanssa hengaillua ja biletän myös välillä. Matkustelin paljonkin ennen koronaa, ja haaveilen siitä tällä hetkellä isosti
Haen vakituista parisuhdetta ihmisen kanssa joka asuu, tai olisi valmis asumaan lapissa kanssani :)
ps. ei dickpickejä kiitos, ne on jo nähty
"Mainitsinko jo että 98% varmuudella olen sinua älykkäämpi ja osaan enemmän asioita kuin sinä? Itsetuntosi pitää olla terästä että kestät tämän asian etkä ala kyykyttää minua. Jos et pysty kohtelemaan minua tasavertaisesti ja huomaan että yrität alistaa minua, pakkaan kamani ja häivyn. "
Eli: "Kyykytän ja uhkailen jo tässä ilmoituksessani sinua, mutta toivon ettet tee samaa minulle."
25-vuotias tuleva totaaliyksinhuoltajaäiti. Kaipaan parisuhdetta ja kumppanuutta. Fyysinen läheisyys, esimerkiksi haliminen ennen nukkumaan menoa, on minulle tärkeää. Minulla kestää kauan luottaa ihmisiin, etenkin kun on kokemusta väkivaltaisesta parisuhteesta. Luultavasti kestäisi siis aikansa, ennen kuin voin sitoutua kunnolla ja avoimin rinnoin ottaa uuden kumppanin vastaan. En kuitenkaan halua mitään teinimäistä tapailusuhdetta. Vaan etsin oikeaa parisuhdetta, joka tähtää saman katon alla asumiseen ja arjen jakamiseen. Lisähankaluutta parisuhteen muodostamiselle lisää tottakai se, että pian olen pienen lapsen äiti.
Olen hoikka ja hyväkroppainen. Pukeudun naisellisesti. Kasvoiltani olen ihan nätti, mutten mikään kaunotar. Olen feministi. Parisuhteen tulee olla tasa-arvoinen. Jos ei kunnioita toista eikä arvosta hänen mielipidettään, kyse ei ole rakkaudesta. Pidän seksistä, ja ihanneparisuhteessa sitä olisi vähintään joka toinen päivä.
En halua parisuhdetta vielä nyt, koska olen aika rikki edellisestä. Otathan minuun yhteyttä vaikka vuoden kuluttua, jos kiinnostaa.
36-vuotias taviksen näköinen, normaalipainoinen, lapseton nainen, etsii huumorintajuista miestä elämänkumppaniksi. Tykkään huonosta huumorista, kuten pieruhuumorista. Vapaa-aikanani lähinnä katselen telkkarista erilaisia sarjoja, selaan nettiä, pelaan puhelimella ja luen kaunokirjallisuutta. Liikuntaa en harrasta työmatkojen kävelyä lukuunottamatta. Olen aika laiska siivoamaan, mutta kohtalainen kokki ja leipoja, minulla on myös taipumusta passata muita ihmisiä.
Huom! Olen laihduttanut 70-kiloa, joten löysää nahkaa löytyy.
Kahden alakoululaisen eronnut äiti. Koulutus: artesaani. Ei urahaaveita.
Lapseni kuuluvat kuvioon 80% ajasta, ja sinun tulee pitää lapsistani ja haluat panostaa heihin aikaasi ja kiintymystäsi. Itse olet mielellään lapseton tai viikonloppuisä, plussaa jos omistat karvaisen lemmikin.
Olen pitkä ja normaalipainoinen, luonnostaan hoikahko, en harrasta liikuntaa enkä osaa tanssia. Olen kömpelö, mutta eteerinen. Pitkät hiukset, persoonallisen kauniit kasvot joita meikkaan vain vähän, ei tatuointeja. Pukeudun naisellisesti tilanteessa kuin tilanteessa, joten en lähde vaeltamaan tai kiipeilemään kanssasi. Uskallan kuitenkin liata käteni ja hameeni, jos luvassa on luovaa tekemistä tai remontin tekoa.
Arvoni ovat melko tavallisia ja keskiluokkaisia. Tykkään olla mökillä ja kotona sinun kanssasi. En pidä isoista porukoista ja toivon, että sinäkin viihdyt parhaiten minun seurassani kahdestaan. Viikonloppuisin voidaan kokkailla, katsoa elokuvia ja käydä Motonetissä ja Muhevaisella ostoksilla. Toisinaan kulttuuritapahtumat kutsuvat, joten olethan kiinnostunut musiikista tai jostain muusta taiteenlajista.
Olen iloinen, lempeä, rohkea, ujo, joustava, herkkä, ystävällinen ja kiltti. Saatan tosin kiukutella vähäsen, jos kaipaan huomiotasi. Suhtauduthan siihen leikkimielisesti ja lämpimästi.
En käytä päihteitä, etkä sinäkään saa käyttää. Olethan supliikki, fiksu ja hauska mies, iältäsi 40-45 vuotta. Olen sinua muutaman vuoden nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
"Mainitsinko jo että 98% varmuudella olen sinua älykkäämpi ja osaan enemmän asioita kuin sinä? Itsetuntosi pitää olla terästä että kestät tämän asian etkä ala kyykyttää minua. Jos et pysty kohtelemaan minua tasavertaisesti ja huomaan että yrität alistaa minua, pakkaan kamani ja häivyn. "
Eli: "Kyykytän ja uhkailen jo tässä ilmoituksessani sinua, mutta toivon ettet tee samaa minulle."
Onko sun mielestä uhkailua sanoa ettei siedä alistamista eikä aio sellaista sietää?
Onko myös uhkailua sanoa että jos petät niin suhde loppuu siihen? Vai pitääkö parisuhteessa vaan sietää kaikki paska mitä toinen keksii tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun mielestä uhkailua sanoa ettei siedä alistamista eikä aio sellaista sietää?
Onko myös uhkailua sanoa että jos petät niin suhde loppuu siihen? Vai pitääkö parisuhteessa vaan sietää kaikki paska mitä toinen keksii tehdä?
Uhkailua on ehtolause "Jos teet näin, niin minä lähden". Eli miehen pitää koko ajan pähkäillä pelko perseessä, että millainen käyttäytyminen on hänen naisensa mielestä alistamista. Onko vaikka se, jos pyytää tuomaan vesilasin? Jonkun naisen mielestä varmasti on.
44v, 178cm ja 75kg mies. Olen urheilullinen ja hyväkuntoinen, ulkonäkö ok ja usein komeaksi sanottu.
Yhdistelmä ujoutta, rohkeutta ja sosiaalisuutta. Töissä johtotehtävissä, viihdyn pienessä porukassa, mutta hyvin myös yksin. Parhaimmillani olen todella hauska seuramies, mutta joskus hiljainen tarkkailija. Olen seksuaalisesti tosi aktiivinen ja parisuhteissa seksi on ollut erinomaisella tasolla (kumppaninkin puolesta). Varautuneisuuteni vuoksi hyvän seksidynamiikan kehittyminen voi kuitenkin vaatia muutamia kertoja ja jonkun verran aikaa. Pidän pienistä erikoisuuksista, mutten omaa mitään perversioita.
Olen hyvätuloinen ja hyvä rahankäyttäjä. Mökki (70km Helsingistä), auto ja vene ovat velattomia; asunnosta vielä 50% lainaa. Säästöjä on.
Minulla on kolme lasta (11-18v) joiden pääasiallinen huoltaja olen. Olen siis vastuullinen ja perhekeskeinen. Asun ~50km Helsingistä enkä ole muuttamassa muualle. Haluan kuitenkin parisuhteen, jossa asutaan yhdessä, joten kumppanin pitäisi olla muuttomyönteinen. Tällä hetkellä ideaalikumppani olisi 33-40 vuotias nuorekas ja urheilullinen nainen, jolla on lapsia tai joka ei halua lapsia. Fyysisesti pidän sopusuhtaisista ja hoikista naisista. Kiinteä peppu ja jalat.
Arvoiltani olen perhekeskeinen ja semikonservatiivinen. Poliittisesti keski-oikealla. En todennäköisesti tule parhaiten toimeen ns. vihervassarifeministien kanssa. Vaikka omaisuutta on, en ole materialisti. Raha tuo minulle turvaa ja omaisuus keskittyy oman peruselämän ympärille. En juurikaan haaveile matkusteluista sinne tänne, mutta hyvässä seurassa voin reissuun lähteä.
Vapaa-aikaa vietän enimmmäkseen mökillä ja luonnossa. En käy baareissa, mutta alkoholia käytän kohtuudella, en polta.
-pete
Olen empaattinen ja lämminsydäminen ja odotan myös sinun ymmärtävän tunteitani. Tykkään halata, koskettaa ja pussata ja haluan että teet samaa minulle, mutta vain oikealla tavalla (ei saa hiplata tai kutitella ja pusut pitää aina olla pehmeitä). Ymmärrät, milloin minua pitää halata ja vain kuunnella ja millon kaipaan neuvoa.
Olen hieman ylipainoinen enkä juurikaan urheile. Hiukseni ovat ohuet ja naamani punoittaa ja usein silmäni ovat aamulla turvoksissa. Minulle on tärkeää, että ajattelet minun oikeasti olevan silti kaunis. Jos sinulla on huonot hampaat, pahoittelen, mutta ensitreffit jäävät ainoiksi.
Olen ääni- ja hajuyliherkkä, joten asunnossamme ei voi olla päällä esim. radio ja tv yhtä aikaa, eikä ylipäätään koko ajan. Hien haju saa minut voimaan pahoin, joten käythän suihkussa päivittäin.
Tykkään pohtia asioiden psykologisia ja sosiaalisia taustoja ja haluan että keskustelet ja pohdit niitä kanssani. En jaksa kiinnostua tippaakaan penkkiurheilusta, autoista, metsästyksestä tai kalastuksesta, enkä lähde näihin keskusteluihin mukaan, elleivät keskustelut koske näiden aiheiden psykologisia ja sosiologisia taustoja.
Tarvitsen paljon aikaa olla yksin ja nukun paljon. En tykkää tehdä ruokaa ja syön paljon herkkuja.
Sinä elämästä ja keskustelusta nauttiva ja herkutteleva empaattinen mies, nähtäisiinkö? :)
50 v, kuusi kissaa, ei piittaa juuri ihmisistä.
Mutta oikeasti mä olen onnellisesti naimisissa, ei ole haku päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko myös uhkailua sanoa että jos petät niin suhde loppuu siihen? Vai pitääkö parisuhteessa vaan sietää kaikki paska mitä toinen keksii tehdä?Uhkailua on ehtolause "Jos teet näin, niin minä lähden". Eli miehen pitää koko ajan pähkäillä pelko perseessä, että millainen käyttäytyminen on hänen naisensa mielestä alistamista. Onko vaikka se, jos pyytää tuomaan vesilasin? Jonkun naisen mielestä varmasti on.
Jos et erota tarkoituksellista kyykyttämistä ja alistamista asioista joita voi normaalissa suhteessa tehdä/pyytää niin on ehkä parempi että pysyttelet sinkkuna. 🤭
”Kulta voitko tuoda lasin vettä” on ok, kun taas ” tuo nyt ees lasi vettä kun ei susta muuhun ole” ei ole ok. Jos et ymmärrä eroa niin en voi sua auttaa.
Näitä kun lukee, niin huomaa että alle 35-vuotiaita miehiä ei taida tällä palstalla juuri hengailla. Sen sijaan naisista melkein puolet ovat alle 35-vuotiaita. Ehkä sen takia av:lla miehet ja naiset eivät oikeen tahdo ymmärtää toisiaan? Ovat ihan eri sukupolvea.
Hei sinä kotona viihtyvä mies!
Täällä muuan erakkoluonne, luontoa rakastava 32v. nainen, etsii rinnalleen puolisoa joka viihtyy parhaiten kotona tai metsässä.
Vihaan sosiaalista elämää. Keittiö ei ole paikkani, muutoin kun ruokapöydän ääressä 😁Harrastan painonnostoa, lenkkeilyä, kalastusta, hiihtoa, urheilen siis, ja sen myös näkee vartalostani.
Seksiä haluan paljon! Olethan aloitteen tekijä?
Reilu 30v komea itsestään huolta pitävä mies, tyylikäs, aina laitettu, moni saattaa luulla homoksi mutta 100% täysi hetero. Löytyy hyväpalkkainen erikoisasiantuntijatyö, oma asunto, hienot autot.
Työ vaatii paljon ja sen takia saatan joskus olla iltaisin todella väsynyt. En ole ääripäänihminen muuta kuin joskus. Näen asiat värikkäinä (näen metsän puilta). Jos jokin asia sattuu kiinnostamaan, pystyn perehtymään siihen hyvinkin tarkasti. Moni luulee tavallista tyhmemmäksi mutta se ei usein pidä paikkansa koska olen varovainen sanoissani. Koen olevani viisas. Kun olen varma asioista niin sille löytyy vahvatkin mielipiteet mutta saatan joskus pitää ne omana tietonani, koska välttelen turhia konflikteja.
Puhun paljon kun satun sille tuulelle. Osaan puolustaa itseäni verbaalisesti ja erityisesti silloin kun tietty raja ylitetään (lue: alkaa vituttamaan). Omaan äärimmäisen pitkän pinnan (tietyissä asioissa) mutta joskus jokin pieni mitätönkin asia saattaa saada vedet kiehumaan, lepyn kuitenkin tosi nopeasti.
Osaan laittaa ruokaa ja syön terveellisesti.
Tykkään puhua tunteista ja tiedän mitä haluan. Tarvitsen suhteessa seksiä ja toisinaan myös paljon ja seksielämän kehittäminen on tärkeetä. Haluan perheen max 2 muksua. Anoppi (fakta: kaikki aikaisemmatkin) todennäköisesti ihastuu muhun enemmän kuin sinä. Todennäköisesti sisaruksesi tulevat olemaan kateellisia. Olen naistenmies mutta en petä, enkä pyorittele muita naisia.
Tykkään urheilla. Osaan heittää keihästä, työntää kuulaa, kamppailulajeja ja juosta. Osaan vähän kaikkea mutta missään lajissa en ole erityisen lahjakas. Tykkään myös veneillä ja matkailla ja fiilistellä.
Koitan elää yksinkertaista ja luonnonläheistä elämää. En usein hankaloita elämääni suurilla haasteilla. Olen asettanut tavoitteita elämässäni ja saavuttanutkin useimmat niistä.
Olen kolmekymppinen mimmi, jonka elämän täyttää musiikki. Kuuntelen ja soitan itse. Sinun tulee ymmärtää, että se on suuri osa elämääni ja intohimoni - elämäntapa. Lähinnä sydäntäni on metallimusiikki.
Olen aikamoinen kotihiiri, enkä ollenkaan spontaani.
En ymmärrä ihmisiä, jotka kokevat, että vähemmistöjen tulisi olla jotenkin etuoikeutettuja.
Rakastan seksiä ja toivon, että saan sitä paljon.
OIen aika ujo.
Olen kiinnostunut sotakirjallisuudesta ja historiasta.
Ilman meikkiä olen ruma, mutta laitettuna taas käännän kaikkien päät.
Minulla on huonot hampaat, hengitys haisee vaikka kurkkupastilleja otan ja reikiä siellä täällä muttei varaa laittaa hammasrivistöjä kuntoon. Hiukset ohuet hamput. Ryppyjä paljon ja veltostunut kalpea sekaiho. Selluliittia. Paino ok, kilo lisää niin olen tosin ylipainoinen painoindeksin mukaan. Olen alle 160cm. Lapsia, työtä etsin mihin vaikeutuksena antisosiaalisuus. Pitäisi johonkin ammattiinkin kouluttautua, elämänkoulusta sentään kokemusta. Alle 30v., luullaan keski-ikäiseksi
Nää on hauskoja kun miehet kehuu itsensä maasta taivaaseen ja naiset haukkuu itseään :D sellaista raatorehellisyyttä.
Tässä ketjussa valtaosa naisia on raatorehellisiä, kuten ketjun otsikkokin "vaatii". Harva mies taas mainitsee itsestään mitään negatiivista. Oikeastiko miehet näette itsenne ihan virheettöminä?
Kuuskymppinen meikkaamattomana tosi ruma nainen etsii suunnilleen samanikäistä miestä lähinnä retki- ja matkaseuraksi sekä ajatustenvaihtoon. Halailu käy, penetraatio poissuljettu.