Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2062)

Vierailija
841/2062 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa valtaosa naisia on raatorehellisiä, kuten ketjun otsikkokin "vaatii". Harva mies taas mainitsee itsestään mitään negatiivista. Oikeastiko miehet näette itsenne ihan virheettöminä?

Itse otin tämän "täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti?" aika kirjaimellisti ja kirjoitin rehellisesti, eikä tullut luettua paljon muiden vastauksia. Kai osa on tulkinnut tuon, että pitäisi kieli poskessa listata enimmäkseen niitä huonoja puolia/virheitä.

Vierailija
842/2062 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TReece kirjoitti:

Reilu 30v komea itsestään huolta pitävä mies, tyylikäs, aina laitettu, moni saattaa luulla homoksi mutta 100% täysi hetero. Löytyy hyväpalkkainen erikoisasiantuntijatyö, oma asunto, hienot autot.

Työ vaatii paljon ja sen takia saatan joskus olla iltaisin todella väsynyt. En ole ääripäänihminen muuta kuin joskus. Näen asiat värikkäinä (näen metsän puilta). Jos jokin asia sattuu kiinnostamaan, pystyn perehtymään siihen hyvinkin tarkasti. Moni luulee tavallista tyhmemmäksi mutta se ei usein pidä paikkansa koska olen varovainen sanoissani. Koen olevani viisas. Kun olen varma asioista niin sille löytyy vahvatkin mielipiteet  mutta saatan joskus pitää ne omana tietonani, koska välttelen turhia konflikteja.

Puhun paljon kun satun sille tuulelle. Osaan puolustaa itseäni verbaalisesti ja erityisesti silloin kun tietty raja ylitetään (lue: alkaa vituttamaan). Omaan äärimmäisen pitkän pinnan  (tietyissä asioissa) mutta joskus jokin pieni mitätönkin asia saattaa saada vedet kiehumaan, lepyn kuitenkin tosi nopeasti. 

Osaan laittaa ruokaa ja syön terveellisesti.

Tykkään puhua tunteista ja tiedän mitä haluan. Tarvitsen suhteessa seksiä ja toisinaan myös paljon ja seksielämän kehittäminen on tärkeetä. Haluan perheen max 2 muksua. Anoppi (fakta: kaikki aikaisemmatkin) todennäköisesti ihastuu muhun enemmän kuin sinä. Todennäköisesti sisaruksesi tulevat olemaan kateellisia. Olen naistenmies mutta en petä, enkä pyorittele muita naisia. 

Tykkään urheilla. Osaan heittää keihästä, työntää kuulaa, kamppailulajeja ja juosta. Osaan vähän kaikkea mutta missään lajissa en ole erityisen lahjakas. Tykkään myös veneillä ja matkailla ja fiilistellä.

Koitan elää yksinkertaista ja luonnonläheistä elämää. En usein hankaloita elämääni suurilla haasteilla. Olen asettanut tavoitteita elämässäni ja saavuttanutkin useimmat niistä.

Kuinka monta vakavaa pitkäaikaista parisuhdetta sulla oikeen on takana, kun mainitset että _kaikki_ anopit rakastivat sua? On vähän erikoista, jos vasta kolmekymppisellä on ollut jo useampi sellainen suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/2062 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenläntä 28-vuotias nainen etsii seuraa. Olen hyvä syömään. Pidän viinistä ja rauhoittavista.

Huono impulssikontrolli ja ailahtelevainen luonne. Kieltäydyn puhumasta tunteista ja itken yksin vessassa. Omasta mielestäni omaan erinomaiset tunne- ja parisuhdetaidot, kumppanien mielestä tunnekylmä, etäinen ja liian itsenäinen. Riitatilanteista pakenen.

Jos emme ala poly-suhteeseen luultavasti petän sinua.

Emme muuta yhteen.

Luen paljon. Siis todella paljon. Seurassa käytän tieteellisen seulan läpäisseitä, sukupuolineutraaleita termejä, kotona nauran epäkorrekteille vitseille.

Olen ystävällinen ja ulospäin sosiaalinen, salaa inhoan suurinta osaa ihmisistä.

Kasvoni ovat ystävälliset ja hymyilevät, saan jatkuvasti vuolaita kehuja kauneudesta. Vartaloni on nilkoista rintaan tasapaksu pötikkä. Normaalipaino, urheilen ja kannan mukanani hormooniperäistä pömppömahaa.

Nauran paljon itselleni ja luultavasti sinullekkin.

Viikonloppuisin kerään pulloja ja pelaan uhkapelejä.

En välitä rahasta enkä sitä juuri käytä.

En pane kokkareiden (saati keskusta tai ps) kanssa.

Vierailija
844/2062 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa valtaosa naisia on raatorehellisiä, kuten ketjun otsikkokin "vaatii". Harva mies taas mainitsee itsestään mitään negatiivista. Oikeastiko miehet näette itsenne ihan virheettöminä?

Mä oon nainen ja kirjoitin itsestäni sekä positiiviset että negatiiviset asiat. Kirjoitin asiat niin kuin itse ne näin. Todelliseen treffi-ilmoitukseen en ehkä laittaisi positiivisiakaan piirteitä niin rehellisesti. Se kuulostaisi kerskailulta. Tässä voi myös laittaa ne parisuhteessa odotettavissa olevat haasteet sekä omat toiveet, joista ei normi treffi-ilmoituksessa ehkä niin suoraan kehtaisi sanoa. Eli joo vaikka on raatorehellinen, niin saa laittaa mun mielestä hyviäkin juttuja.

Vierailija
845/2062 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v erittäin menestynyt johtaja pörssiyrityksessä. Muuten ihan pas ka jätkä, 10-12 tuntia päivässä töitä, oli arki tai pyhä, ja sen jälkeen salille, mieluiten yksin. Koen, että menestys yhdellä alueella oikeuttaa muita alentavaan käytökseen ja omat mielipiteeni ällöttävät ajoittain jopa itseäni.

Hyvä ruoka, hyvä seksi, hyvä parisuhde olisi kivoja, mutta ajanpuute ja oma käytös rajaavat kaikki kolme minimiin. Vaikutan ystävälliseltä, sosiaaliselta ja helposti lähestyttävältä, kunnes minuun tutustuu, oikea luonne tulee esiin varsinkin parisuhteissa tai toisilla treffeillä. Taloudellinen alistaminen viimeistään ajaa järkevän ihmisen pois tai hulluuteen.

Saanut liikaa liian nopeasti, rikkaan perheen lapsi jne., mutta varmaa outo olisin muutenkin.

Vierailija
846/2062 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

37v ADHD diagnosoitu treenattu 175cm mies. Sinulla täytyy olla ajokortti koska omani saattaa olla kadulla kilpailemisesta välillä poliisin toimesta takavarikoituna. Pidän nopeista autoista sekä moottoripyöristä ja näitä löytyy myös itseltä.

Vierailija
847/2062 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v, It-alan ammattilainen etsii komeaa, mielellään varakasta seuraa.  Pieniä lapsia en enää jaksa, enkä aio alkaa sinulle myöskään kokiksi tai siivoojaksi. Harrastamaan ja seksihommiin kyllä. Toivottavasti sulla on myös muuta elämää, en aio muuttaa nurkkiisi ja aion mennä jatkossakin omien ystävien kanssa silloin kuin siltä tuntuu. Huumorintajua pitää olla, mitään jöröjukkaa ei jaksa katella ja mielellään osaisit puhua muutenkin kuin rautakangella kaivellen. Minä en sitten ole se, joka tekee kaikkensa suheen eteen. Eli jos et jaksa nähdä vaivaa niin jatka matkaa. 

Vierailija
848/2062 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v kahden alle kouluikäisen sinkkuäiti. Innostun ja ihastun helposti mutta kiinnostus saattaa myös lopahtaa suht nopeasti, joten saan sut ensin ihastumaan itseeni ja sitten varmaankin dumppaan. Mun lapset on ihania joten tulet niistä varmaan kuulemaan paljon. Elämä menee lasten ehdoilla joten riippuen sun aikatauluista voi treffien sopiminen olla haastavaa. En halua esitellä sua lapsilleni ennen kuin olen hyvinkin varma meidän suhteesta - eli suurella todennäköisyydellä et koskaan tapaa lapsiani. Eksän kanssa yritän olla kavereita mutta eksä haaveilee yhä yhteenpaluusta joten todennäköisesti se vihaa sua ja saattaa yrittää hankaloittaa meidän seurustelua. Toisaalta aktiivisesti lastensa elämään osallistuvan isän ansiosta me voidaan myös saada kahdenkeskeistä aikaa säännöllisesti. 

Mulla on itsellä säästöjä ja säännölliset tulot. En halua elättäjää enkä myöskään suostu elättäjäksi. Tarvitsen huomiota ja ihailua osakseni koska tiedän että jos en saa sitä sinulta, saan sitä muualta ja tällaisessa suhteessa vaan katkeroituisin. Välttelen konflikteja joten epämieluisista asioista puhuminen on vaikeaa. Seksihistoriani on vähäinen määrässä mutta suuri laadussa joten jos harrastat pelkkää vanilijaseksiä tulen todennäköisesti samalla muistelemaan villimpää seksiä toisen kanssa. 

Olen hoikka ja nätti mutta elän vähän epäterveellisesti. En käytä juurikaan alkoholia ja vahdin haukkana myös sun käyttöäsi. Pienetkin viittaukset mahdolliseen päihdeongelmaan ja juoksen karkuun. 

Vierailija
849/2062 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen 50v ukko, hyvä duuni, ei adonis mutta juoksen ja ulkoilen iltaisin ja viikonloppuisin olematta urheilullinen saatikka kilpailuhenkinen. Juon myös olutta ja viiniä treenin jälkeen. Kokkaan, siivoan ja pesen. En niin tykkää: TOP-40 musiikki, laihat supermallityypit. Tykkään: jazz rock funk soul country r&r live-keikat, runsaampi nainen. Handicap: tykkaan sinusta vielä enemmän jos pidät oikein tiukkoja farkkuja : - )

Vierailija
850/2062 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias ihan kaunis nainen. Vartaloni on keskimittainen, suuret rinnat ja hieno perse sekä jonkinlainen vyötärö.

Luonteeltaan ajattelen olevani mukava ja kiva ja empaattinen, oikeasti olen manipulatiivinen ja epävakaa marttyyri, joka nauraa jutuillesi vain hermostuneena. Toisinaan olen hurmaava ja hauska, joskin se alun jälkeen on yhä harvinaisempaa.

Tykkään eläimistä ja lapsista ja haluaisinkin mahdollisimman pian lapsen tai sitten en.

Tykkään seksistä, paljon. Alistun mielelläni jos olet sen arvoinen. Luultavasti sen jälkeen alan halveksua. Jos pidät posliinista, olet mielestäni yököttävä ja kyseenalaistan vahvasti mieltymyksesi.

Teen töitä sen verran kuin jaksan ja lopun ajan leikin olevani jonkin sortin taiteilija.

Kuuntelen yhtä musiikkia ja katselen yhtä televiso-ohjelmaa ja luultavasti rakastaisin yhtä ihmistä.

Kokkaan jos jaksan, vielä harvemmin siivoan.

Mieheltä haluan seksiä, sielullista yhteyttä ja naurattamisen taidon. Jos olet komea niin luultavasti jaksan sua pidempään. Mun mielialat heittelee nopeasti täydellisen epäloogisista syistä. Kyllästyn nopeasti jos et pysy vauhdissani, joka joskus on kylläkin etanan luokkaa.

Jos en saa tarpeeksi seksiä, lähden. Jos en koe yhteyttä, lähden. Jos koen että rajoitat minua, tai olet tyhmä tai ääliö tai sovinisti, en luultavasti lähde.

En käytä juuri alkoholia, haisen iltaisin Amsterdamilta. Jos juot kaljaa, et pääse asuntooni.

Sun rahoilla ei ole väliä, eikä ammatilla kunhan et oo poliisi. Jos oot poliisi niin sitten on paras olla komea ja ei-persu. Mielellään ei-persu muutenkin.

Elämä kanssani on vaihtelevaa eikä ollenkaan loogista mutta näillä mennään vai mennäänkö?

Vierailija
851/2062 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä kuollut, mutta lutuinen ja kiltti reilusti ylipainoinen 32v mies etsii seuraa tositarkoituksella. Muotitiedoton beta-mies ja vieläpä nörtti. Sosiaaliset taidot heikot, mutta mukavana ja hymyilevänä ihmisenä pärjää pelottavan hyvin. Pitkä suhde päättynyt jo jonkin aikaa sitten. Erittäin joustava ja miellyttämisenhaluinen. Paristakin korkeakoulusta valmistunut, mutta silti pohjattoman saamaton ja kunnianhimoton. Myös NE himot ovat pohjattomat ja yleensä tahdon ennemmin miellyttää kuin saada. Halailut ja pusut kuuluvat jokaiseen päivään runsaissa määrin. Lapsia ei ole, eikä tule, enkä rupea kasvattamaan kenenkään muunkaan lasta, vaikka tulenkin hyvin lasten kanssa toimeen.

Vierailija
852/2062 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh onpa aika paljon rehellisiä munan vonkaajjia  ei jatkoon

Vierailija
853/2062 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei kannata julkaista rehellistä ilmoitusta, koska:

A. hyvin harva lukija uskoisi faktoja ("Et varmasti ole oikeasti sitä, tätä, ja tuota")

B. suurin osa lukijoista pitäisi ilmoitusta lesoiluna ("Mene muualle kehumaan. Humble brag on so last season.")

Vierailija
854/2062 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin rehellinen ja muutama alapeukutti sitä. Naiset eivät tykkää siitä, että mies kertoo huonoja puoliaan. Palstailun päätarkoitus on farmata yläpeukkuja, joten miehet eivät halua kirjoittaa negatiivisia ilmoja.

T: 821

Vierailija
855/2062 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienipalkkainen, ylivelkaantunut, omenalihava 40-vuotias mies, jolla on lapsia kahden eri naisen kanssa. Rahat ei riitä mihinkään velkojen ja elatusmaksujen takia. Jonkin sortin persoonallisuushäiriöinen ja alavireinen. Syön masennuslääkkeitä ja kaiket illat näprään kännykkääni. Enimmäkseen ihan mukava, mutta välillä henkisesti väkivaltainen. Jos et ole minulle mieliksi, kyllästyn ja lähden vieraisiin. Sängyssä olen kyllä kehuttu.

Vierailija
856/2062 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut seurustelutyyppinen henkilö, tykkään olla parisuhteessa. En kuitenkaan koe olevani läheisriippuvainen. Olen seurustellut jo melko nuoresta pitäen (18+ --> ) ja 3 vakammassa suhteessa olen ollut (jos nykyinen suhde lasketaan mukaan). On täysin eri asia mistä syystä aiemmat suhteet ovat päättyneet.. En pidä itse mitenkään erikoisena että reilu 30v henkilöllä on takana pari vakavampaa suhdetta.

Olen aina kuitenkin ollut todella tykätty, jotenkin linkittyy luonteenpiirteeseen kai. Otan huomioon läheiset ihmiset niin hyvin kun voin ja kohtelen ihmisiä niin kuin haluisin että mua kohdellaan. 

Vierailija
857/2062 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei kannata julkaista rehellistä ilmoitusta, koska:

A. hyvin harva lukija uskoisi faktoja ("Et varmasti ole oikeasti sitä, tätä, ja tuota")

B. suurin osa lukijoista pitäisi ilmoitusta lesoiluna ("Mene muualle kehumaan. Humble brag on so last season.")

Mutta vain sinä ihmettelee miksi sinä olet sinkku. <3

Vierailija
858/2062 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen upseeri-herrasmies etsii tositarkoituksella varakkaiden, yksinäisten leskirouvien seuraa.

Vierailija
859/2062 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen upseeri-herrasmies etsii tositarkoituksella varakkaiden, yksinäisten leskirouvien seuraa.

Amerikkalainen upseeri-herrasmies (nikerialainen ketku) etsii tositarkoituksella (huijausmielessä) varakkaiden, yksinäisten (ja sinisilmäisten) leskirouvien seuraa (hyväuskoisuutta).

Vierailija
860/2062 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaille 40vee ukko. Olen lyhyt, ja karvainen. Karvaisuus ei saa olla ongelma, koska minulla on koiria, ja joka paikka on aina karvassa imuroinnista huolimatta. Koirani ovat elämäni, joten niihin menee paljon aikaa ja rahaa ja varapäreitä. Olen töissä, rahaa on jonkunverran.

Koiria tulee lisää, siitä ei saa valittaa. Pikkukoirat ei mahdu talouteen, eikä sellaisia tule ainuttakaan. Koskaan. Räkyttävät tai vahtivat koirat samaan kategoriaan pikkukoirien kanssa. Aikaa menee, joten keksi omat harrastukset ja ajankulu. Olen introvertti, mutta tarpeen tullen jaksan hetken olla sosiaalinen, ja silloin tarinaa piisaa. Väsyn sosialisoinnista, ja sitten maastoudun kiireesti koirineni jonnekin, missä joutuu kohtaamaan mahdollisimman vähän ihmisiä. Tykkään ruuanlaitosta, mutta en aina jaksa panostaa siihen. Hermostun pikaisesti ja lepyn yleensä heti. Hermostuessani sanon pari voimasanaa ja kiehun hetken pääni sisällä, kunnes rauhoitun. Pelaan konsolilla, näprään puhelinta. Jos on parempaa tekemistä, saattaa mennä useampi päivä että unohdan puhelimeni jonnekin. Ulkoilen, ja häviän säännöllisesti mökille ja metsään. Jos en kelpaa kellekään, koirilleni kelpaan seuraksi aina. Toivottavasti jaksat kilpailla huomiosta koirieni kanssa, sillä minulla on niiden kanssa syvällinen yhteisymmärrys ja teemme kaiken yhdessä.