Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
30v nainen joka sipsuttaa villasukissa punaisessa tönössä korvessa etsii erakkoa kumppaniksi. Luonteeltani olen kiltti mutta joskus aika bitch. En viihdy ihmisjoukoissa mutta eläimiä minulla on useampi kaverina, koira, lampaita ja muutama vuohi. Päivisin käyn pääkaupunkiseudulla töissä. Harrastan kasvimaata, metsänhoitoa, koneita, eläimiä, kiipeilyä, bodypaintingia sekä käsitöitä. Olen näppärä ja aikaan saava käsistä mutta kausittainen masennus ottaa joskus vallan. Etsin läheisyydestä nauttivaa miestä, romantikkoa joka jaksaa touhuta kotitöiden parissa, mm. puut pitää minun luona kaataa, pilkkoa ja vedet lämmittää ulkorakennuksessa jos meinaa pesulle päästä.
Vierailija kirjoitti:
tilfa kirjoitti:
Jatkan vielä että toivon sinun olevan suunnilleen samaa ikäluokkaa yhteisellä kokemuspohjalla.
Muodikkaaseen alistamisseksiin minusta ei ole, en pysty sinua satuttamaan mutta määrätietoinen voin olla!
tilfa kirjoitti:
M47, 180/80 kaipaa lämmintä, naisellista, tunteellista ja luotettavaa rakasta loppuelämän suhteeseen. Haluan kuulla ja kokea että rakastat ja haluat! Halailen ja suukottelen usein.
Olen yliopistotutkinnon suorittanut, tykkään työstäni ja tekisin sitä "lottovoiton" jälkeenkin. Se on välillä stressaavaa ja tunkee uniinkin. Olen hyvätuloinen, varakas ja säästäväinen mutta en materialisti tai statusorientoitunut.
Harrastan paljon liikuntaa ja toivottavasti sinäkin vähän. Kestävyyskunto ikäluokan top 10% sisällä. Yhdessä olisi kiva käydä juoksulenkillä, rennolla maantielenkillä ym. En polta, alkoholia käytän hyvin maltillisesti. Muihin päihteisiin suhtaudun erittäin kielteisesti. Luonto ja siellä liikkuminen on minulle tärkeää.
Olen pedantti ja hoidan asiat nopeasti ja järjestelmällisesti, mutta silti olen enemmän herkkä tunneihminen kuin stereotyyppinen insinöörimies. Seuraan yhteiskuntaa, politiikkaa ja taloutta ja tykkään keskustella syvällisesti myös muita mielipiteitä arvostaen.
Olen erittäin sitoutunut lapsiini ja muihin läheisiini ja tekisin heidän eteensä mitä vain.
Ai niin...
Tietyissä tilanteissa kärsin todella pahasta sos.tilanteiden fobiasta tätä et kuitenkaan mistään huomaa.
Olen introvertti ja tarvitsen paljon omaa rauhaa ja aikaa. En viihdy enkä osaa olla isoissa porukoissa, mutta osaan kuitenkin käyttäytyä ja olla sosiaalinen. Ulkopuolisuuden tunne on vahva.
Olen selkärangaton miellyttäjä ja konfliktinvälttäjä. En pysty eroamaan kylmästä liitosta ellei joku tule väkisin hakemaan.
Ruokaa en osaa laittaa ja arvostan perinteisiä rooleja ja arvoja muutenkin. Osaan ja haluan korjata autosi, mökkisi, koneesi, rempata asuntosi. Palvon ja palvelen sinua 24/7 jos olet sen arvoinen.
Täällä naispuolinen vastineesi! Mietin jo, voitko olla tottakaan?! Insinööri en ole, mutta akateemisessa työyhteisössäni koen erilaisuutta, vaikka kulttuuri kohtalaisen salliva onkin. Sain revittyä itseni kylmästä ja tuhoisasta liitosta ihan liian monen vuoden jälkeen, joten aikaa ja tilaa ulkoilulle on enemmän kuin tarpeeksi. Pelkään vähän olevani liian monitaitoinen, sillä osaan rempata mökkini ja koneeni, sekä valmistaa myös hyvää ruokaa... Tarvetta besservisseröintiin ei kuitenkaan ole ja kaikkein mieluiten puuhastelisin yhdessä. Tekstisi perusteella juuri sinun kaltaiseesi mieheen haluaisin tutustua!
Olisit siis valmis hakemaan tuon miehen pois kylmästä liitosta? Mieshän kertoi rivien välissä olevansa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
34 vuotias koiraharrastaja etsii itselleen seuraa luontoon ja harrastuksiin. Näiden lisäksi tykkään lukemisesta, konsolipelaamisesta, vaeltamisesta, nikkaroinnista ja kunnollisesta keskustelusta. Osaan pilkkoa itse polttopuuni, vaihtaa autoon renkaat ja puhdistaa hajulukon joten mitään miespalvelijaa en etsi. Paitsi lampun vaihdot jäis sulle koska olen lyhyt (153 cm). Jos osaat laittaa ruokaa niin siitä iso plussa. Haluathan seksiä enemmän kuin kahdesti viikossa?
Nim. Maalaiselämä valokuidulla
En tiedä autoista tai polttopuiden pilkkomisesta mitään, ruoanlaittotaidot eivät ole olemattomat mutteivät erikoisetkaan. Tästä huolimatta kuulostaa loistavalta!
terv. 40vee mies jostakin
Apua! Ihanaa! 😍 Pelästyin ja luin tilitykseni kriittisesti uudelleen mutta ihan paikkansa se pitää.
Voisiko vielä minullekin olla jotain...ja minä arvostan taitavia ja tekeviä naisia!
Kivaa syksyä sinulle - toivottavasti jossain vielä tavataan!
500
Vierailija kirjoitti:
tilfa kirjoitti:
Jatkan vielä että toivon sinun olevan suunnilleen samaa ikäluokkaa yhteisellä kokemuspohjalla.
Muodikkaaseen alistamisseksiin minusta ei ole, en pysty sinua satuttamaan mutta määrätietoinen voin olla!
tilfa kirjoitti:
M47, 180/80 kaipaa lämmintä, naisellista, tunteellista ja luotettavaa rakasta loppuelämän suhteeseen. Haluan kuulla ja kokea että rakastat ja haluat! Halailen ja suukottelen usein.
Olen yliopistotutkinnon suorittanut, tykkään työstäni ja tekisin sitä "lottovoiton" jälkeenkin. Se on välillä stressaavaa ja tunkee uniinkin. Olen hyvätuloinen, varakas ja säästäväinen mutta en materialisti tai statusorientoitunut.
Harrastan paljon liikuntaa ja toivottavasti sinäkin vähän. Kestävyyskunto ikäluokan top 10% sisällä. Yhdessä olisi kiva käydä juoksulenkillä, rennolla maantielenkillä ym. En polta, alkoholia käytän hyvin maltillisesti. Muihin päihteisiin suhtaudun erittäin kielteisesti. Luonto ja siellä liikkuminen on minulle tärkeää.
Olen pedantti ja hoidan asiat nopeasti ja järjestelmällisesti, mutta silti olen enemmän herkkä tunneihminen kuin stereotyyppinen insinöörimies. Seuraan yhteiskuntaa, politiikkaa ja taloutta ja tykkään keskustella syvällisesti myös muita mielipiteitä arvostaen.
Olen erittäin sitoutunut lapsiini ja muihin läheisiini ja tekisin heidän eteensä mitä vain.
Ai niin...
Tietyissä tilanteissa kärsin todella pahasta sos.tilanteiden fobiasta tätä et kuitenkaan mistään huomaa.
Olen introvertti ja tarvitsen paljon omaa rauhaa ja aikaa. En viihdy enkä osaa olla isoissa porukoissa, mutta osaan kuitenkin käyttäytyä ja olla sosiaalinen. Ulkopuolisuuden tunne on vahva.
Olen selkärangaton miellyttäjä ja konfliktinvälttäjä. En pysty eroamaan kylmästä liitosta ellei joku tule väkisin hakemaan.
Ruokaa en osaa laittaa ja arvostan perinteisiä rooleja ja arvoja muutenkin. Osaan ja haluan korjata autosi, mökkisi, koneesi, rempata asuntosi. Palvon ja palvelen sinua 24/7 jos olet sen arvoinen.
Täällä naispuolinen vastineesi! Mietin jo, voitko olla tottakaan?! Insinööri en ole, mutta akateemisessa työyhteisössäni koen erilaisuutta, vaikka kulttuuri kohtalaisen salliva onkin. Sain revittyä itseni kylmästä ja tuhoisasta liitosta ihan liian monen vuoden jälkeen, joten aikaa ja tilaa ulkoilulle on enemmän kuin tarpeeksi. Pelkään vähän olevani liian monitaitoinen, sillä osaan rempata mökkini ja koneeni, sekä valmistaa myös hyvää ruokaa... Tarvetta besservisseröintiin ei kuitenkaan ole ja kaikkein mieluiten puuhastelisin yhdessä. Tekstisi perusteella juuri sinun kaltaiseesi mieheen haluaisin tutustua!
Vierailija kirjoitti:
Olen 56 mutta et usko sitä, jos en kerro. Äijät on ihan hulluna mun ulkoiseen olemukseen, mutta en vaan jaksa, jos ovat tyhmiä tai yksinkertaisia. Tykkään seksistä, mutta en mistään haaleasta puuhastelusta vaan sen pitää olla aivan helvetin kuumaa. Ja sitähän ei tiedä muuta kuin kokeilemalla. Ja jos se on pettymys, niin se koko juttu oli sitten siinä. Eli heipat sitten. Eli etsin siis vastakappalettani eli sinun pitää olla voimakas ja fyysisesti vetoava ja sen lisäksi myös älykäs, että tarinamme jatkuisi. En ole kova vaan tarvitsen paljon, jotta voin antaa paljon. Kaiken.
Tämän naisen kanssa saattaisi olla tosi kivaa. Missä voitaisiin tavata? Olen vuoden sinua vanhempi, mutta näytän alle 5-kymppiseltä. Olen normaalipainoinen, 182cm pitkä ja painan 80 kg . Saan naisilta hyväksyviä katseita, mutta valitettavasti vain harva heistä herättää mielenkiintoni. Pidän seksistä todella paljon ja kiihotun kaltaisistasi haasteellisista naisista, koska juuri heidän kanssaan olen nauttinut seksistä eniten.
Ihan suoraan sanottuhan se oli. Ja minulle on myös sanottu suoraan että ei enää kiinnosta ym. mutta tässä ollaan koska x, y ja z.
500
Vierailija kirjoitti:
Olisit siis valmis hakemaan tuon miehen pois kylmästä liitosta? Mieshän kertoi rivien välissä olevansa naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Olet sitten harvinaista laatua. Kirjoitin jo aiemmin viestit 150 ja 160, joten pitää sanoa, että jos vielä luet ne ja olet senkin jälkeen samaa mieltä niin sitten vähän voin jo iloita. Nyt vielä epäilen, että kuitenkin mielesi muuttuu. Kiitän silti jo tästäkin :)
Luettu, ei haitannut. Mielenkiinto heräsi jos ei nyt muuta :)
Tämä on hyvä ja mielenkiintoinen ketju. Ei voi kuin toivoa että nämä ihmiset löytäisivät seuraa.
Vierailija kirjoitti:
n. 50 vuotias naimisissa oleva pulska, iloinen naisihminen etsii seuraa. Toivottavasti ei haittaa, että mieheni makoilee sohvalla dokumenttejä katsellen ja keskusteluumme välillä yhtyen.
Tarjolla siis tällainen tavallinen 50v paketti!
Hei, täällä vastailee n. 55 naimisissa oleva miehenköriläs. Dokumenttejä katseleva miehesi voi pitää seuraa luonto-ohjelmia katselevalle vaimolleni sillä aikaa kun vaihdamme ajatuksia 💖
22-vuotias mies etsii naista tai miksei myös seksikästä muunsukupuolista/transnaista lähtökohtaisesti treffailuun ja satunnaiseen seksiin, mutta mikäli kemiat klikkaa ja olet katseenkestävä, niin miksei vakavaankin seurusteluun. Muunsukupuolista lähtökohtaisesti pelkkään seksiin, koska pelkään että minua katsottaisi kieroon kävellessäni kaupungilla epänaisellisen vaimon kanssa, koska mietin aika paljon mitä minusta ajatellaan.
Kiinnostuksen kohteisiini kuuluu viihde ja taide monipuolisesti, mutta ei mikään tekotaide eikä varsinkaan feministinen muka-taide jossa maalaillaan pillunkuvia menkkaverellä tai hakataan kukkaruukkua ja ulistaan.
Itse asiassa jos haluat syvempää seurustelua niin et saa olla äänekäs feministi tai vihervassari tai muu käsienheiluttelija-maailmanparantaja koska en jaksa sellaisia pidemmän päälle. Yrittäjänä en muutenkaan jaksa kuunnella kommarien kitinää, vaikka toisinaan itse nurputan suomen sosialistisuudesta ja yrittäjien byrokratiahelvetistä. Vegaanin vielä hyväksyn koska olen itse herkkä gluteenille ja laktoosille ja oikeastaan vähän kaikelle, kun röpöttää niin maan pirusti. Eli päästelen sitten iltaisin ja aamuisin ja vähän pitkin päivää. Varsinkin vuoteessa, vaikka seksin aikana yritän parhaani mukaan pidätellä sekä lastia että paskaa.
Vaikka harrastan liikuntaa satunnaisesti, en sanoisi olevani urheilullinen enkä odota sitä sinultakaan. Mutta en hae lihavia ihmisiä ellet ole sitten poikkeuksellisen kaunis ja kuuma pulleana, mikä on äärimmäisen harvinaista. Itse olen lievästi ylipainoinen ja nuoresta iästä huolimatta mahaa on. Siitä eroon pääseminen ei olekaan niin helppoa, mutta yritän sitä koko ajan puoliaktiivisesti koska tiedän sen että lihavuus ei naisestakaan ole viehättävää, vaikka kehopositiivisuus-hörhöilijät muuta väittäisivät.
Toivon että olet keskustelutaitoinen mutta et liian suulas, ellei sinulla ole hyvät jutut. Toivon ettei minun tarvisi aina olla se joka ehdottaa hengailua tai ylipäänsä toimia keskustelun tukipalkkina mutta haluan myös että kommunikoit mieltymyksesi suoraan ilman että tarvii opetella joksikin kiertoilmausten ja elekielen superasiantuntijaksi tai ajatustenlukijaksi. Vaikka itsekin kuivien kausien epätoivon hetkinäni pelimies-opetuksiin uppoutuneena, väittäisin osaavani jonkin verran manipulaatiota.
Niin ja älä ole mielenterveysongelmainen, jostain syystä niitä on tarttunut haaviin ihan liikaa.
25v mies, pitkä, hoikka urheilullinen. Maailmanparantaja, joka kokee itsensä väärinymmärretyksi usein. Mustavalkoiset ihmiset ja loukkaantujat vituttaa yli kaiken, samoin epäoikeudenmukaisuus missä vaan asiassa/tilanteessa. Pikimusta ja mauton huumori uppoaa. Haaveilija, jonka suurimmat puuteet ovat saamattomus ja asoiden/tekemisen aloittaminen. Haluaisin olla täydellinen kaikessa, lopulta en ole hyvä juuri missään. Oon kyllä erinomanen kuuntelija ja hyvä keskustelija. Arvostan rehellisyyttä tosi korkeelle, mutta heittelen valheita sinne tänne omassa tekstissä ihan luonnostaan. Poden kateutta helposti ja oon itseni pahin vihollinen monissa asoissa, muut näkee mussa positiivista enemmän ko mä itse.
Etsin hurmaavaa naista, johon on mukava tutustua. Sovellun fyysisesti hyvin yhteen pitkän naisen kanssa.
Olen tyhjäntoimttaja joka viihtyy paremmin Bronxissa kuin Manhattanilla. Kipuilen työni ja työmenestykseni takia. Pidän oluesta ja viinistä, mikä alkaa näkyä vyötäröllä ja kasvoissa. Hermostun ja korotan ääntäni ristiriitatilanteissa. Minulle olisi lottovoitto saada fiksu ja omanarvontuntoinen nainen.
39/172/73/22 mies
50v tavallinen suomalainen toimistotyöläinen etsii seuraa tositarkoituksella. En nalkuta tyhjästä enkä ole turhan tarkka mistään. Olethan sinäkin tavallinen ja tavallisen näköinen, eli turhan komeat älkööt vaivautuko.
31v ruuhkavuosiäiti täällä hei! Olen ihan nätti, hoikka ja urheilullinen, jos siis olisi aikaa urheilla ja pitää huolta itsestäni. Nyt olen lähinnä väsyneen näköinen ja tukka pörrössä, jos siis tykkäät luonnollisen näköisestä naisesta niin tässä ois. Jos ehtisin, harrastaisin ulkoilua, patikointia, ompelua ja lukemista. Nyt harrastan lähinnä kokkausta ja luen pääasiassa Puppekirjoja.
Etsin sivistynyttä miestä, joka ei ryyppää tai polta, tykkää lapsista, eläimistä, luonnosta ja kulttuurista. Lähden mielellään viikonlopuksi telttailemaan tai aktiiviselle kaupunkilomalle, Netflix-maratoniin minusta ei seuralaista saa.
Täsä mä olen.
45-vuotias, ylipainoinen, kaunis ja seksihullu nainen. Kanssani sinun ei tarvitse ottaa paineita seksitaidoistasi, saan kyllä kanssasi moninkertaisesti kunhan vaan vähän seurailet minua. Etkä niissä kyydeissä takuulla jää kylmäksi itsekään. 😉
Haluan kunnolliseen tasa-arvoiseen parisuhteeseen fiksun miehen kanssa, kusipäitä olen sinisilmäisyyksissäni hyysännyt aiemmin. En etsi mitään höpöhöpö-deittailua.
Olen työnarkomaani, mutta kotona mukavuudenhaluinen, jopa laiska. En pysty sanomaan kellekään ei, joten minulla on koko ajan joku tilaisuus järjestettävänä tai meno mentävänä, lisäksi autan kaikkia eli ainakin puhelimessa puhun koko ajan. Aikuisia lapsiani ja kissojani jumaloin. Huomioni riittää myös sinulle, mutta myös sinun lapsillesi, vanhemmillesi, työkavereillesi, exillesi, naapureillesi. Onko se sitten hyvä vai huono. 😂 Sen takaan, he kaikki ihastuvat minuun. Minulla on paljon kavereita ja muutama ystävä, joiden kanssa on pidetty kohta 40v yhtä, joten lojaaliuteni heitä kohtaan ohittaa joskus sinutkin.
Rakastan hiihtoa ja uintia, ja pakotan sinutkin mukaani. Olen puhelias, älykäs, itsepäinen, varakas, pohjalainen, absolutisti ja helvetin hyvä kokki. Pidän juoruilusta ja soppien sekoittamisesta. Seksinälässäni saatan harrastaa seksiä kaverisi kanssa. Tai oman kaverini, kaverini miehen, exäni, kaverini exän, lapsesi opettajan, kaupan myyjän tmv. kanssa. Sinä olet kuitenkin ykkönen, etkä saa tietää seikkailuistani, ellet halua.
Henkisesti ja fyysisesti vahvalle miehelle siis tarjolla jotain paljon enemmän, sellaista mitä et koskaan uskaltanut toivoa.
Vaikeasti luonnevikainen +40v insinööri.
Kahdesti eronnut, mutta positiivisen elämänasenteensa johdosta uskoo vahvasti ismiin ”kolmas kerta toden sanoo”.
Ei paljon kotona näy, viettää suurimman osan ajastaan luuhaamalla ympäri Aasiaa työmatkoillaan.
Ei juurikaan retkiltään kotiin soittele ja kysele kuulumisia, kaiken liikenevän vapaa-aikansa näillä reissuillaan käyttää paikallisten ”ammattilaisten” kanssa peuhatessa.
Etsii nyt tositarkoituksella kotitöistä pitävää, ymmärtäväistä ja nöyrää naista elämäänsä.
Odottaa kumppaniltaan avarakatseisuutta intiimielämän osa-alueella.
(syttyy pelkästään manga/hentai tyyppisistä roolileikeistä sängyssä)
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vaikeasti luonnevikainen +40v insinööri.
Kahdesti eronnut, mutta positiivisen elämänasenteensa johdosta uskoo vahvasti ismiin ”kolmas kerta toden sanoo”.Ei paljon kotona näy, viettää suurimman osan ajastaan luuhaamalla ympäri Aasiaa työmatkoillaan.
Ei juurikaan retkiltään kotiin soittele ja kysele kuulumisia, kaiken liikenevän vapaa-aikansa näillä reissuillaan käyttää paikallisten ”ammattilaisten” kanssa peuhatessa.
Etsii nyt tositarkoituksella kotitöistä pitävää, ymmärtäväistä ja nöyrää naista elämäänsä.
Odottaa kumppaniltaan avarakatseisuutta intiimielämän osa-alueella.
(syttyy pelkästään manga/hentai tyyppisistä roolileikeistä sängyssä)
xD
Ihanaa, mikä unelma-match...
25v nörtähtävä nainen. Hyvin hiljainen hiirulainen, keskustelu kanssani on varmasti aika raskasta, sillä en osaa jutella juuri ollenkaan, vaan jäädyn ja änkytän ja luultavasti möläytän jotain tosi loukkaavaa vahingossa. Jos jaksat tutustua, niin huumorintajuni on kyllä ihan ok, mutta vitseillä kestää aikansa tulla ennen, kuin tullaan tutuiksi.
Olen ras1sti, transfoobikko ja persu, joten ehkä olisi parasta, jos sinäkin olisit, sillä etsin kumppania, en tappelukaveria.
Vapaa-ajalla pelaan videopelejä, katselen tubesta Yandere simulator-tutorialeja tai luen fanfictionia. Sinun täytyy ymmärtää male slash-paritukseni ja hyväksyä, että tulen rakastamaan näitä fiktiivisiä miehiä enemmän, kuin sinua.
Olen lisäksi crazy cat lady, joten minimivaatimus on, että jumaloit kissoja. Minun kanssani on puhuttava kissoista ja analysoitava tuttavien kissoja ja niiden sen hetkistä käytöstä. Aion hankkia ainakin pari kissaa nyt lähivuosina ja niistä täytyy tykätä, tai saat pakit
Ruokaa osaan kyl tehdä, harrastan liikuntaa js olen suht naisellinen. Siinä ehkä ne plussat
No niin, suudelkaa jo!