Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi jotenkin ihanaa, jos jotkut löytäisivät toisensa tämän ketjun kautta. Antakaa anteeksi löperö romanttisuuteni :P
Onhan se mahdollista, mutta onko se kuitenkaan hyvä lähtökohta, kun kertoo kaiken, jota ei välttämättä kertoisi muuten edes suhteessa? Tai se, että kaksi rikkinäistä menee toistensa luo?
Toisaalta voisi ajatella, että onpa kaikki avoimesti kerrottuna ja ei pitäisi tulla ikäviä yllätyksiä jatkossa. Ja jos kyseessä on ns. viallinen tai rikkinäinen ihminen niin hänen kanssaan lähtevä tietää mitä tekee ja mitä haluaa. Jos siis haluaa ajatella tätä muun kuin negan kautta.
Meneepä taas vaikeaksi.
Nimenomaan on hyvä asia, että kaikki tulee ilmi, koska salaisuudet tuppaavat paljastumaan aina. Eipähän tarvitse sitten 2 muksun kera ihmetellä, että se olikin sitten vähän salamyhkäisempi luonne.
Se on sitten eri asia, lähteekö rikkinäisen matkaan, mutta masentuneet usein ovat kyllä kultaisia ja lojaaleja ihmisiä, koska heitä on kohdeltu kaltoin ja he tietävät miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta kolmenkymmenen ikävuoden mukanaan tuomaa kriisiä pelkäävä akateemisella uralla työskentelevä triatleetti, joka ei ole koskaan käynyt treffeillä tai harrastanut seksiä, etsii hieman itseään nuorempaa ja yhtä lailla kokematonta naista elämänkumppaniksi ja ehkä myöhemmin myös avuksi perheen perustamiselle. Ei kärsi mistään fyysisistä tai mielenterveydellisistä ongelmista, eikä edes sosiaalisten tilanteiden pelosta tai sosiaaliseen kanssakäymiseen kykenemättömyydestä, mutta on luonteeltaan erakko ja viihtyy omituisten nörttiharrastusten ja yksilölajien parissa, samaan aikaan paradoksaalisesti ahdistuen yksinäisyydestään, jonka edessä tuntee olevansa voimaton. Tietää mitä elämältään haluaa ja pitää haaveitansa vaatimattomina, mutta siitä huolimatta pohtii toistamiseen ovatko ne epärealistisia tai mahdottomia saavuttaa, vaikka yrittääkin samaan aikaan opettaa muille ihmisille, että ei niihin huoliin voi huolehtimalla vaikuttaa, vaan korkeintaan pahoittaa mielensä. Kaiken tämän lisäksi ei osaa kuollakseenkaan kirjoittaa lyhyitä ja helpostiymmärrettäviä virkkeitä. Selaa jopa toisinaan vauvafoorumia. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen, seksuaalisesti kokematon nuori nainen. Opiskelen taloushallinnon merkonomiksi. Luonteeltani olen introvertti, suorapuheinen, etäinen ja välillä jopa kylmä. Kun minuun tutustuu paremmin, raotan hiukan henkisiä muurejani, joiden takaa paljastuu ihan huumorintajuinen ja mukava persoona. Omaa tilaa vaadin kuitenkin paljon, enkä lämpene miehille, jotka ovat yli-innokkaita, epätoivoisia tai vain sen tietyn asian perässä. Jos et tajua antaa tarpeeksi omaa tilaa minulle tai vaikutat seksin vonkaajalta, tulet torjutuksi vailla minkäänlaisia omantunnon tuskia, ikävä kyllä.
No niin, suudelkaa jo!
Onpas hassua nähdä tämä keskustelu vieläkin etusivulla, sillä kirjoitin tuon ensimmäiseksi lainatun viestin varmaan yli kuukausi sitten. Näyttää myös siltä, että keskustelu on tänä aikana muuttunut mustan huumorin värittämästä vuodatuksesta vakavaksi seuran hakemiseksi, koska raatorehellisyys ainakin on jäänyt pahasti taka-alalle. Ei kai tässä siis voi muuta kuin leikkiä mukana, joten teen täten kaikelle kansalle tiettäväksi, että minulle voi kirjoittaa sähköpostia anonymisoituun osoitteeseen fcba202641e09503@gmail.com, jos ilmoitukseni oikeasti kiinnostaa, mutta en lupaa, että siitä seuraa mitään. Mahdollisesti uusi ennätys tyhmimmälle asialle mitä on tullut kokeiltua. Toistaiseksi.
Olen 30-vuotias vihervassari ja toivon, ettei maailma talous perustuisi jatkuvaan kasvuun. En tykkää koirista, koska kamalin haju, mitä tiedän, on märän turkin haju, joten toivottavasti et omista koiraa. Olen hoikka, mutta rintava ja toisaalta perseetön. Hoikkuuden vuoksi silmien alta paistaa tummat verisuonet, joten näytän aina väsyneeltä. Pimeässä huoneessa näytän kuitenkin ihan seksikkäältä. Harrastan extremelajeja. En tiedä, onko se hyvä vai huono asia.
Hyväkroppainen, urheilullinen ja kaunis nuori nainen. Sydämellinen ja toiset aina huomioonottava.
Tyhjänpäiväinen naureskelija, nauraa eniten omille vitseilleen. Masentunut ja eristäytynyt muista. Kova puhumaan ja esittämään karkeita mielipiteitään.
Viihtyy introverttina kotona ja lenkkipolulla.
Pelaa pleikkaria ja lukee kirjoja. Kaikinpuolin aika raskasta seuraa
Hyvä kokki ja tykkään laittaa ruokaa. Tyrkytän sitä niin vieraille kuin perheenjäsenille kyllästymiseen asti. Huumorintaju kattaa kaiken, mukaanlukien sen huononkin, jolle kukaan ei naura.
Mielenterveys rakoilee, mutta seksi kiinnostaa.
Ulkoisesti ihan vetävä, mutta ahdistuu iskuyritykistä ja kehuista, joten ei koskaan löydä ketään.
Kahdesti seurustellut, molemmissa suhteissaan pettänyt mies. Ei tykkää kotitöistä eikä oikein seksikään huvita. Pleikkari vie kaiken ajan ja työt asettuvat aina öille, myös viikonloppuisin, joten mistään treffi-illoista turha haaveilla.
Ei kokkaa, ei juurikaan jaksa puhua.
Hyvännäköinen ja urheilullinen.
Lyhyt, ylipainoinen mies. Ei koskaan seurustellut. Ei puhu eikä pussaa. Tykkää eläimistä ja lapsista. Muuten ei ihmisistä. Hakee naista kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Kahdesti seurustellut, molemmissa suhteissaan pettänyt mies. Ei tykkää kotitöistä eikä oikein seksikään huvita. Pleikkari vie kaiken ajan ja työt asettuvat aina öille, myös viikonloppuisin, joten mistään treffi-illoista turha haaveilla.
Ei kokkaa, ei juurikaan jaksa puhua.
Hyvännäköinen ja urheilullinen.
tässä on kyllä aika jännä ristiriita. Seksi ei huvita, mutta kuitenkin pettää kumppaneitaan......
Viisikymppinen puunhalailijatyyppi kaipaa miehekästä miestä, jolla on pehmeät arvot. Oksymoroni? Sytyn pitkistä miehistä, jotka eivät ole kukkakeppejä.
Nautin kovasti seksistä ja saat painaa myös kakkoseen. Sekstailun ohella joudut loputtomiin elämänfilosofisiin keskusteluihin, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen, 173 cm/135 kg nainen etsii miestä jonka kanssa käydä elokuvissa, museoissa, taidenäyttelyissä, ulkona syömässä ja leppoisilla kävelyillä ympäri Helsinkiä. Maksan oman osuuteni ja tarjoan usein sinullekin. Ei seksiä (ne ajat ovat ohi). Olen mukava, positiivinen ihminen ja uskon että viihtyisit seurassani.
Tätä näkee aika usein: "ne ajat ovat ohi" tai "lapset on jo saatu".
Onko tosiaan niin, että viisikymppisen miehen pitäisi myös jo oppia ajattelemaan, että "ne ajat ovat ohi", vai pitäisikö tuossa iässä jo ymmärtää, että maksullinen tarjonta on ainoa realistinen vaihtoehto?
Toki kun kerran käy maksullisisissa, sitten ei enää muille kelpaakaan.
Mistä saisi pillerin, joka kadottaisi itseltänikin halut, niin ei tarvitsisi tällaisiakaan miettiä?
Unelmoin kumppanista joka nauttisi luonnosta, lähtisi kanssani eräilemään ja viihtyisi parhaiten kaksistaan. Tykkään läheisyydestä mutta toisinaan tarvitsen aikaa yksikseni. En viihdy ihmismassoissa tai juhlissa mutta osaan kuitenkin olla seurallinen. Luonteeltani olen kiltti, sponttaani ja luova, välillä saatan yksin murehtia asioita liikaa ja sitä mitä muut minusta ajattelevat, kausittain ajatukset paisuvat masennukseen asti. Pelkään pimeää, riskejä ja suuria muutoksia. Olen ihan nätti mutta meikin sijaan kasvoilta löytyy useammin öljyä tai mutaa ja hiuksista saattaa törröttää heinänkorsia. En käytä alkoholia/muitakaan päihteitä tai polta muuta kuin kynttilöitä tai puita. Päivät kuluvat töissä ja kotona minua odottaa lisää töitä, lauma elukoita, paimenkoira, yksi pässi, 2 kiliä, muutama vanha rouva lammasta, sekä tusina kanoja jotka kaikki seuraavat uteliaina metsälenkille tai sienimetsään. Pidän vaatimattomasta elämisestä/ asumisesta, pihapiirissäni on erillinen talli eläimille jonka yhteydessä peseytymistilat, sekä huussi. Perinteisesti puulla lämpiää talo että sauna, kovimmilla pakkasilla sähkö avustaa. Tykkään laittaa ruokaa, kesäisin vihannekset ja marjat tulee omalta maalta jos olen ehtinyt viljelemään, aamusin on tusina muniakin poimittavana kanalasta. Olisi kuitenkin ihanaa syödä myös toisen valmistamaa ruokaa. Olen perso juustoille ja välillä joudunkin kuluttamaan muuten hoikkaan olemukseen kertynyttä pömppöä.
Telkkaria en juuri kerkiä katselemaan, yksin se on tylsää, mutta olisko kiva vaikka kerran viikossa katsoa joku elokuva toisen kainalossa. Toivoisin mieheni olevan ahkera ja jonkin verran urheilullinen sillä tekemistä piisaa (kerrostaloon en voisi enää koskaan kuvitella muuttavani tai että naapuri olisi alle kilometrin päässä), osaavan joitain kädentaitoja, toki voin minäkin jotain opettaa esim. kuinka kaivinkoneeseen saa telan takaisin jos tippuu matkalle tai miten lampaista kehrätään villaa, olisi kiva touhuta yhdessä. Kuten huomaat on kielioppini ihan hanurista, joten en edellytä sinultakaan täydellistä kirjallista osaamista. Harrastuksiini kuuluu pitkälti pihan pyörittäminen, koneiden rassaus, nikkarointi, remppaaminen, villasukkien kutominen ja luonnossa liikkuminen. Joskus tulevaisuudessa haluaisin rempata vaunun ja lähteä reissulle pohjoiseen. Lapset eivät ole tulevaisuuden haaveissa mutta ei haittaisi yhtään jos sinulta niitä löytyy.
N32
Olen 27-vuotias mieshenkilöksi luokiteltava olio. Alkuun kerrottakoon, että olen naissukupuolen kanssa täysin kokematon, joten kohtelethan minua hellästi. Elämäni täyttää työt ja muutamat harrastukset joihin suhtaudun autistisella mielenkiinnolla ja innolla. Onkin hyvin mahdollista, että olenkin jonkinsortin autisti, tai ainakin muuten varsin erikoinen veijari. Johtuen yli-innokkaasta suhtautumisesta harrastuksiini olen melko tylsää seuraa, koska en oikein osaa keskustella kuin niistä muutamasta aiheesta joista olen kiinnostunut ja koen jotain ymmärtäväni. Olen yksinäinen ihminen, mutta melko pitkälti omasta tahdostani, joten olisi varsin hienoa jos kunnioittaisit yksityisyyttäni, etkä hilaisi kotiini mitään kotkottavia kanalaumoja nauttimaan viineistä ja juustoista. Ainoat kehut jotka minuun on kohdistettu ovat ne, että olen ihan hauska ja osaan kirjoittaa, koenkin, että minulla on naisen löytymisen suhteen kaikki valttikortit käsissäni, koska maailmasta tuskin kovin montaa miestä löytyy, jotka osaavat kirjoittaa ja kertoa vitsejä...
Rakkauden täyteisin terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Olen 27-vuotias mieshenkilöksi luokiteltava olio. Alkuun kerrottakoon, että olen naissukupuolen kanssa täysin kokematon, joten kohtelethan minua hellästi. Elämäni täyttää työt ja muutamat harrastukset joihin suhtaudun autistisella mielenkiinnolla ja innolla. Onkin hyvin mahdollista, että olenkin jonkinsortin autisti, tai ainakin muuten varsin erikoinen veijari. Johtuen yli-innokkaasta suhtautumisesta harrastuksiini olen melko tylsää seuraa, koska en oikein osaa keskustella kuin niistä muutamasta aiheesta joista olen kiinnostunut ja koen jotain ymmärtäväni. Olen yksinäinen ihminen, mutta melko pitkälti omasta tahdostani, joten olisi varsin hienoa jos kunnioittaisit yksityisyyttäni, etkä hilaisi kotiini mitään kotkottavia kanalaumoja nauttimaan viineistä ja juustoista. Ainoat kehut jotka minuun on kohdistettu ovat ne, että olen ihan hauska ja osaan kirjoittaa, koenkin, että minulla on naisen löytymisen suhteen kaikki valttikortit käsissäni, koska maailmasta tuskin kovin montaa miestä löytyy, jotka osaavat kirjoittaa ja kertoa vitsejä...
Rakkauden täyteisin terveisin Naispelko27
Hauska vaan huomata, että en osaa edes kirjoittaa. Että se siitä sitten.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
jatkoa
Arvostaa yli kaiken mukavia ja toiset huomioonottavia ihmisiä ja pyrkii itsekin olemaan sellainen mitä vain suinkin pystyy ja uskaltaa. Kulkee usein ajatuksissaan ja maalaa elämästään unelmissaan parempaa jos ei meinaa kestää todellisuutta. Välillä vaipuu todella synkkiinkin ajatuksiin, mutta omaa myös jonkinlaista toivoa ja uskoa elämään. Arvostaa persoonallisia ja outojakin ihmisiä sekä haluaisi itsekin uskaltaa enemmän olla oma itsensä ja löytää paremmin ne asiat mitkä kiinnostavat. On omantien kulkija ja kaipaa ehkä ympärilleenkin jotenkin outoja ja erilaisia ihmisiä ja uskoo tulevansa paremmin toimeen heidän kanssaan. Tärkeitä asioita ovat musiikki ( osaa soittaa itsekin, tosin tämä taito ei ole parasta), taide ( jonkin verran tekee itsekin), luonto sekä eläimet. Omaa jonkinlaisen maailmanparantajan asenteen ja yrittää ottaa asioita huomioon esim ruokavalion tai kosmetiikan muodossa. Ei paljon välitä tyylistään ( vaikka tahtoisikin olla haaveissaan se persoonallisesti pukeutuva) ja ulkonäön suhteen kriittinen. Ajatuksen sen suhteen vaihtelevat paljon. Painoltaan vielä normaali, mutta muuten sana roteva sopii paremmin. Mieliala vaihtelee paljon ja pienet asiat voivat joko piristää tai masentaa hyvinkin paljon.Joskus sortuu ikävään käytökseen, mutta katuu sitä jälkeenpäin. Ihailee myös kaikkea erilaista ja outoakin, mutta on kuitenkin itse hyvin tavallinen varsinkin ulkonäöltään. Muutenkin sana outo tai erilainen kuvaa persoonaa hyvin ja tämä ei ole useinkaan myönteinen asia.
Korvaa kirjoittamisella puhumisen vaikeutta ( sortuu jaaritteluun kuten huomaat varmaan) ja notkuu palstalla yksinäisyyttään lievittämässä. Muita harrastuksia kävely ( omalla tahdilla, mutta melko pitkään), penkkiurheilu (melkein mitä vaan), kaikenlaiset youtube-videot ( rekat, junat, laivat, eläimet, musiikki, ihmiset yms), ajoittainen jo mainittu soittaminen ja maalaus sekä musiikin kuuntelu ajoittain aika ihmeellisiäkin bändejä löytäen ( metalli, rock ja kaikki muukin välillä), eläimistä pitää, mutta nyt ei ole omaa. Muuten hyvin tylsää arkea elävä ja tähän vaikuttaa moni aiemmin mainittu asia. Ei koskaan halua lapsia ja tuskin sopisi edes äitipuoleksi kunnolla, vaikka ihan lapsista pitävä kuitenkin onkin.
Hakee miestä joka kohtelee muita hyvin ja jonka kanssa olisi helppo olla. Vaatimattomuus on parempi kuin liiallinen ylpeys. Jos olet outo ja mietit olevasi jotenkin viallinen tai epäonnistunut niin se sopii paremmin kuin kuvaisit itsesi olevan täydellinen ja paras. Harrastuksillasi, työlläsi, koulutuksellasi, palkan suuruudella tai muullakaan "status"- symbolilla ei ole mitään väliä ja se ei määritä sinua. Omantien kuljijaa ja outoa olentoa etsii. Miettii monesti, että kuka minut huolii ja kenelle kelpaisin ja kuka arvostaisi juuri minua kohtelisi hyvin. Miettii, ettei ansaitse ketään, mutta kuitenkin toivoo sitä. Pahinta olisi jos ei enää pystyisi unelmoimaan. Jos jaksoit lukea tämän niin saat kiitoksen ja jos et pitkästynyt saat vielä toisen ( menipä tähän viestiin paljon aikaa, en osaa tiivistää ) ja jos kelpuuttaisit minut niin saat halauksen ( koskahan sitä olen olen viimeksi ketään halunnut) ja muuten en odota kenenkään kehuja vaan jos joku ( jonka pitää olla varmasti hyvinkin outo ihminen ) niitä antaa minun on vaikeaa uskoa niihin. Terveisin outo kulkija :)
Kiinnostuin sinusta todella paljon. Olisiko joku keino päästä juttelemaan enemmän? t. 30v haaveileva, haahuilija, taiteilijasielu
Olen keski-ikää lähestyvä, totaalista rupsahdusta odotteleva nainen. Olen aseksuaali ja monella tavalla mielenterveysongelmainen. Patalaiska kotona, en kokkaa, siivoa tai muutenkaan palvele miestä. Vapaa-aika kuluu suurimmaksi osaksi sohvalla löhöten.
Kirjoittelethan, jos kiinnostuit :).
30-vuotias lyhyenläntä akateeminen kaupunkilaisnainen täällä hei. Kuvittelen edelleen olevani siro ja pieni, vaikka painoa on tullut 10 kiloa lisää muutaman vuoden aikana. Osaan antaa itsestäni ihan mukavan ensivaikutelman, mutta ensivaikutelmaksi se kyllä jääkin, sillä en ole kovin mukava ihminen. Vihaan vähän kaikkea ja kaikkia (paitsi humalassa), mutta olen kuitenkin äärimmäisen miellyttämishaluinen ja ahdistun jos huomaan, että joku ei pidä minusta. Uskottelen itselleni olevani uraihminen, vaikka todellisuudessa laiskottelen toimistolla ja selaan netistä uusia työpaikkoja.
Parisuhteessa osaan halutessani olla hauska ja idearikas ihannetyttöystävä, mutta sitä en toki useinkaan ole. Suuttuessani olen kohtuuton ja käytän kaikki manipuloinnin ja kiukuttelun alhaisimmat konstit. Ystävät ovat minulle tärkeitä, ja viettäisin usein iltaa mieluummin parhaan kaverini kanssa kuin sinun kanssasi. Minua ahdistaa aikuistuminen, ja vaikka haluaisin lapsia, yhtä paljon haluaisin vältellä velvollisuuksia, vetää viinikännit ja tanssia pöydillä.
Haluaisin muuttaa maalle ja hankkia eläimiä, mutta myös elää urbaania sinkkuelämää. Mieheltä odotan lempeyttä, jämptiyttä ja intohimoisuutta, mikä on hauskaa, sillä noista ominaisuuksista itselläni on vajetta. En todellakaan suostu tekemään kotitöitä piiruakaan yli 50 prosentin, mutta minulla on tarkka siisteyskäsitys. Kulutan aikaani mielelläni pleikkaria pelaamalla ja Antti Holman podcasteja kuuntelemalla.
Hei! Olen viisikymppinen, naamasta täysin rupsahtanut himourheilija, joka painuu lenkille sen sijaan että seurustelisi sinun kanssasi. Syömisestä tykkään, mutta sinä saat kokata. Seksistä en piittaa, halailla voidaan jos huvittaa. Olen töissä vaativassa, mutta kurjapalkkaisessa terveydenhuollon tehtävässä, joten joudut kustantamaan lomamatkat ja muunkin elämisen. Nimim. nähdään lenkkipolulla
Kuulostat kivalta. Aletaanko oleen :)