Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
681/2057 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma Oy lietsoo vihaa ja negatiivisuutta kirjoitti:

Olen komea 40 v. mies, johon naiset ihastuu joka kauppamatkalla. No, en oikeastaan kovinkaan komea, vaan vaan karismaattinen yksinhöpöttelijä ja 3 %:n tuotto-odottamaa vuodesta toiseen tekevä urheiluvedonlyöjä.

Jos pidät Jare Tiihosen ja Jari Sarasvuon opetuslapsesta, olen juuri oikea mies sinulle. On herttaisen yhdentekevää, oletko töissä tai varakas, koska minulla sitä pätäkkää riittää 👍🤸‍♂️.

En kuitenkaan käytä rahaa juuri mihinkään, koska tykkään uida kotonani viisikymppisten seteleiden seassa. Kaksikymppisistä saan ihottumaa.

Kehun jatkuvasti upeita, menestyneitä naisia kuten Sanna Marin, Jenni Vartiainen, Pippa Laukka, joten itseluottamuksesi täytyy olla valurautaa. Saat kuitenkin olla minkäikäinen tahansa, koska ihastun helposti myös itseäni vanhempiin naisiin, ehkä jopa todennäköisemmin kuin itseäni nuorempiin, koska olen liian älykäs ja näyttävä nuoremmille friiduille.

Korusi saat ostaa itse ja jos haluat matkustaa teet sen yksin. Tyydytän sinut kuitenkin erinomaisesti, kun sen aika on. Saat pettää minua, jos haluat, mitä epäilen suuresti, koska olet 97 %:n todennäköisyydellä rakastunut minuun peruuttamattomasti.

Sinä pidät seksikkäitä alusvaatteita, koska muuten menen hakemaan uuden naisen, koska olen sen arvoinen. Saat lihoa jos haluat, koska olen valinnut sinut psykologisista ja matemaattisista syistä.

Olen myös hyvin itserakas mies, joka ei osaa valehdella. Kaikki edellämainittu pitää siis kohdallani täysin paikkaansa.

Haastetta riittää, käy minulle. Tosin olen jo 51-v.

🤸‍♂️👍🌞🌝🙂😘😊😁

Vierailija
682/2057 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30+ mm paniikki-, ahdistus- ja dissosiaatiohäiriöinen elämän koululainen tarjolla. Ei ammattia, ei töitä, mutta yritys on kova ja saan rahat riittämään! Myös erittäin kätevä käsistään, paljon on koko ajan tehtävää joista valmistuukin muto-osa! ADD epäily myös heitetty ilmaan.

Ajoittainen PMS-oireilu saattaa vaikuttaa osastokamalta, mutta sen ulkopuolella hyvin kultainen, lämmin ja huomioonottava.

Läheisriippuvaisuuskin vaivaa, joten voit olla varma että juuri SINÄ olet maailmani keskipisteenä ja teen kaikkeni miellyttääkseni SINUA mies.

Seksiä saat, ruokaa saat, lämpöä, hellyyttä u name it ja myös ehkä mielestäsi pakonomaista riippumista ja itkukohtauksia yleensä oman elämän turhuudesta. Täytän kaikki tarpeesi.

Myös musikaalinen (kitaroita seinällä) ja kekseliäs (mitäs leipäjonon antimista tänään kokataan).

Pärjään hyvin ja olen seesteinen (rauhoittavilla)!

Laita mies viestiä (puheluihin en uskalla vastata) ja ota mut omaksesi ja tule pelastamaan!

Get in here and love me!!!

Olet kiinnostava, jokos sinut on pelastettu.

Terveisin 30+ mies.

No mä oon koko ketjun odotellut, et joku vastaisi! 😁

Ei ole!

Tuu ottamaan, mä olen ihana hieno suomalainen nainen!!!

PS. Mitäs mie saan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/2057 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähes täydellinen vartalo - silloin kun käytän muotoilevia alusvaatteita. Muulloin vatsa pömpöttää ja tissit roikkuu melkein navassa asti.

Horoskooppini on skorpioni eli luonteeltani olen lähes mahdoton tapaus.

Tulen toimeen omillani, mutta oikein mielelläni käytän sinunkin rahojasi.

Seksiäkin pitäisi saada. Jos se ei kiinnosta sinua, niin voin heilutella peittoa myös jonkun muun kanssa. Eikä se oikeastaan haittaa vaikka sinäkin tekisit niin, kunhan muistat että hemmottelu, romanttiset yllätykset ja rahasi ovat yksinoikeudella minulle, ei kenellekään muulle naiselle.

Ikäni on 46, sinun iälläsi ei ole väliä. Toivottavasti lapsesi ovat jo täysi-ikäisiä tai niitä ei ole ollenkaan. En jaksa exien kanssa säätämistä.

Vierailija
684/2057 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi jotenkin ihanaa, jos jotkut löytäisivät toisensa tämän ketjun kautta. Antakaa anteeksi löperö romanttisuuteni :P

Vierailija
685/2057 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30+ mm paniikki-, ahdistus- ja dissosiaatiohäiriöinen elämän koululainen tarjolla. Ei ammattia, ei töitä, mutta yritys on kova ja saan rahat riittämään! Myös erittäin kätevä käsistään, paljon on koko ajan tehtävää joista valmistuukin muto-osa! ADD epäily myös heitetty ilmaan.

Ajoittainen PMS-oireilu saattaa vaikuttaa osastokamalta, mutta sen ulkopuolella hyvin kultainen, lämmin ja huomioonottava.

Läheisriippuvaisuuskin vaivaa, joten voit olla varma että juuri SINÄ olet maailmani keskipisteenä ja teen kaikkeni miellyttääkseni SINUA mies.

Seksiä saat, ruokaa saat, lämpöä, hellyyttä u name it ja myös ehkä mielestäsi pakonomaista riippumista ja itkukohtauksia yleensä oman elämän turhuudesta. Täytän kaikki tarpeesi.

Myös musikaalinen (kitaroita seinällä) ja kekseliäs (mitäs leipäjonon antimista tänään kokataan).

Pärjään hyvin ja olen seesteinen (rauhoittavilla)!

Laita mies viestiä (puheluihin en uskalla vastata) ja ota mut omaksesi ja tule pelastamaan!

Get in here and love me!!!

Olet kiinnostava, jokos sinut on pelastettu.

Terveisin 30+ mies.

No mä oon koko ketjun odotellut, et joku vastaisi! 😁

Ei ole!

Tuu ottamaan, mä olen ihana hieno suomalainen nainen!!!

PS. Mitäs mie saan?

Sosiaalisten tilanteiden pelkoa potevan peräkammarin pojan, joka on valmis uhmaamaan pelkoja, pelastaakseen pulassa olevaa neitoa. Mies on urheilullinen, ehkä jopa komea, mutta olemukseltaan välillä pelottava jurottaja, itsepäinen, pikkutarkka nillittäjä, mutta myös kiltti ja hyvä kuuntelija, joten jaksan kuunnella naisen itkuja, lohduttaa myös. Työkyvyttömyyseläkkeellä, en varakas, joten en voi tarjota sosiaalista nousua, mutta romanttisia tekoja, huomiota, ja kehuja. Uskollinen, rehellinen, päihteetön... paljon muutakin, jos kiinnostaa kokeilla tutustua.  

Vierailija
686/2057 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joskus jossain sanoi, että ensivaikutelma on se tärkein. Siksi päättelin, että olisi varmaan tähän alkuun kertoa kaikki se mikä minussa on hyvää, normaalia tai edes vähän sinne päin, mutta nyt kun tätä tarkemmin mietin niin tämähän on yllättävän hankalaa. Ensinnäkään en osaa itseäni kehua ja toiseksi en ole kovin hyvä, kiinnostava tai kaunis ihminen. No, tuossa tuli sitten tarkoituksen vastaisesti heti alkuun pari huonoa puolta päättämättömyyden ja liialliseen pohtimiseen sortumisen mukana. No, tiedän mä miten päin aterimia pidetään kädessä, osaan nimetä yli viisi Suomen presidenttiä ja koulussakin olen aina päässyt luokaltani. Ulkoisesti olen normimittainen ja en mitenkään hirveästi ylipainoinen. Karvaa kasvaa joka puolella ja hampaatkin ovat kunnossa.

Kai tuossa oli jo liikaa itsekehua. Oikein alkoi hävettää moinen narsismi.

Sitten ne huonot puolet. Näitä on sitten niin paljon, että laitetaan listana (listaamisessa olen hyvä):

- yli 40 v

- ei seurustelukokemusta

- ei seksikokemuksia

- pitkäaikaistyötön

- ei koulutusta

- alkava alkoholismi

- kroonisia sairauksia

- pitkittyneen yksinäisyyden aiheuttamia tunnetilojen heilahteluja

- pieni penis

- lievä puhevika

- heikko parrankasvu

- pessimistinen maailmankatsomus

No niin, nyt on teidän vuoronne. Tiedän, että kiinnostuneita on satoja, ellei miljoonia. Odotan yhteydenottoanne ja vastailen, jos en sillä hetkellä ole sammunut lattialle tai pyöri masennuksen kourissa jossain päin metsää.

Vierailija
687/2057 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi jotenkin ihanaa, jos jotkut löytäisivät toisensa tämän ketjun kautta. Antakaa anteeksi löperö romanttisuuteni :P

Onhan se mahdollista, mutta onko se kuitenkaan hyvä lähtökohta, kun kertoo kaiken, jota ei välttämättä kertoisi muuten edes suhteessa? Tai se, että kaksi rikkinäistä menee toistensa luo?

Vierailija
688/2057 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookkiin Vauvapalstan sinkut -sivu?

Vierailija
689/2057 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies 50+ kirjoitti:

Näitä juttuja kun lukee niin ei ihme että tämän palstan naiset ovat sinkkuja. Sekopäisiä epäkiinnostavia luusereita kaikki, naurettavalla itserakkaudella varustettuna.

Jotkut tyttöset mainostavat olevansa klassisen kauniita. Salli mun nauraa. Suomessa ei ole ollut eikä tule olemaan koskaan klassisen kaunista naista. Geenit.

Vierailija
690/2057 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 44 vuotta! Etsii 18 -25 naisista seksi seuraa!

Vierailija
691/2057 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mahdollista, mutta onko se kuitenkaan hyvä lähtökohta, kun kertoo kaiken, jota ei välttämättä kertoisi muuten edes suhteessa? Tai se, että kaksi rikkinäistä menee toistensa luo?

Toisaalta voisi ajatella, että onpa kaikki avoimesti kerrottuna ja ei pitäisi tulla ikäviä yllätyksiä jatkossa. Ja jos kyseessä on ns. viallinen tai rikkinäinen ihminen niin hänen kanssaan lähtevä tietää mitä tekee ja mitä haluaa. Jos siis haluaa ajatella tätä muun kuin negan kautta.

Vierailija
692/2057 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja kun lukee niin ei ihme että tämän palstan naiset ovat sinkkuja. Sekopäisiä epäkiinnostavia luusereita kaikki, naurettavalla itserakkaudella varustettuna.

Jotkut tyttöset mainostavat olevansa klassisen kauniita. Salli mun nauraa. Suomessa ei ole ollut eikä tule olemaan koskaan klassisen kaunista naista. Geenit.

No mene sinä sinne tinderiin ja eliittikumppaniin ja jätä meidät rauhaan :D

Vierailija
693/2057 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ainakin on ehdottoman hienot lähtökohdat, että toinen tietää heti kättelyssä ne pahimmat ja vaikeimmat puolet, ei tule yllätyksiä eikä tarvitse valehdella tai yrittää kaunistella totuutta itsestään, ei tarvitse pelätä tuomitsemista tai esittää vahvempaa kuin on.

Kaksi rikkinäistä voi olla yhdessä aivan katastrofi mutta on myös mahdollisuus, että ne rikkinäiset oman vajavaisuutensa vuoksi kykenevät täysin ymmärtämään ja tukemaan toista ja eheytyvät yhdessä.

Mun mielestä tää vajavaisten deitti-systeemi pitäis ehdottomasti ottaa käyttöön. Maailmassa on tarpeeksi skenee vain pintaliitäjille ja pärjääjille.

Ja sanon vajaa ihan kaikella rakkaudella, semmoinen mä itsekin oon.

Vierailija
694/2057 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ainakin on ehdottoman hienot lähtökohdat, että toinen tietää heti kättelyssä ne pahimmat ja vaikeimmat puolet, ei tule yllätyksiä eikä tarvitse valehdella tai yrittää kaunistella totuutta itsestään, ei tarvitse pelätä tuomitsemista tai esittää vahvempaa kuin on.

Kaksi rikkinäistä voi olla yhdessä aivan katastrofi mutta on myös mahdollisuus, että ne rikkinäiset oman vajavaisuutensa vuoksi kykenevät täysin ymmärtämään ja tukemaan toista ja eheytyvät yhdessä.

Mun mielestä tää vajavaisten deitti-systeemi pitäis ehdottomasti ottaa käyttöön. Maailmassa on tarpeeksi skenee vain pintaliitäjille ja pärjääjille.

Ja sanon vajaa ihan kaikella rakkaudella, semmoinen mä itsekin oon.

Voi se noinkin tietysti olla. Siinä ikäänkuin skipattaisiin se tutustumisen ja taustojen kertomisen vaihe, mikä voi olla yllättävänkin pitkä ja silti ihmisistä paljastuu koko ajan jotain uutta, koska tällainen avoimuus on yhteiskunnassamme tabu eikä se ole sosiaalisten normien mukaista. Näin korttien ollessa avoimena pöydällä ihminen tai siis potentiaalinen kumppani olisi läpäissyt sen esikarsinnan ja nyt voisi keskittyä siihen kohtaavatko persoonat ja onko sitä kemiaa oikeasti. Ehkä olet oikeassa.

Ja tota vajavaisten systeemiä kannata. 

t. tuo vajavainen mies tosta ylempää

Vierailija
695/2057 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan naisista valtaosa ei varmasti ole sinkkuja. Itsekin olen naimisissa ja kirjoitin ilmoituksen ihan huvin vuoksi niin kuin varmaan teki moni muukin. Tämä ei ole sinkkupalsta, vaan vauvapalsta eli perheellisten palsta, vaikkei sinkuiltakaan kielletty.

Vierailija
696/2057 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan naisista valtaosa ei varmasti ole sinkkuja. Itsekin olen naimisissa ja kirjoitin ilmoituksen ihan huvin vuoksi niin kuin varmaan teki moni muukin. Tämä ei ole sinkkupalsta, vaan vauvapalsta eli perheellisten palsta, vaikkei sinkuiltakaan kielletty.

Sama, en ole sinkku minäkään, huvin vuoksi kirjoitin ilmoituksen. En tosin ole enää "perheellinenkään", kun täysi-ikäiset lapset on muuttaneet pois kotoa. Joten ihan väärällä palstalla ja väärässä keskustelussa olin. ;-)

Vierailija
697/2057 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kaappaa kainaloosi päivät täällä palstaileva kohta keski-ikäinen nainen joka kirjoittelee satoja ikäviä viestejä Sofista ja Martista yms. ja ivaa työttömiä sekä mt-ongelmaisia koska miksikäs ei kun sellainen käytös täällä palkitaan eikä muita juttukavereita ole ja vuorovaikutus muiden kanssa tapahtuu peukutusten muodossa.

Katselen edelleen Frendejä ja Sinkkuelämää mutta jos joku kysyisi miksi, sanoisin, että se on ironiaa. ;)

Miehen on tehtävä aloite, koska sillä tavoin hän todistaa kelpoisuuden minimivaatimuksena.

Syön kuin hevonen mutta olen hoikka ja pelkään milloin aineenvaihdunta tekee tenän ja minusta tulee haukkumani itsekuriton plösö.

Olen nätti ja vaadin mieheltä samaa onnistumista geenilotossa koska olen sen arvoinen.

Harrastan tanssia, uintia ja juoksua metsäpoluilla sekä liikkumisistani liioittelua.

Pidän paljon seksistä, kun olen humalassa eli pari kertaa viikossa. Alistun sängyssä oikealle miehelle ja jos mies ei osaa oikein dominoida, teen sen kyllä tiettäväksi.

Olen siis elänyt sinkkulaiffia pitkään, mutta uskon edelleen rakkauteen ja joulupukkiin.

Vierailija
698/2057 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 vuotias koiraharrastaja etsii itselleen seuraa luontoon ja harrastuksiin. Näiden lisäksi tykkään lukemisesta, konsolipelaamisesta, vaeltamisesta, nikkaroinnista ja kunnollisesta keskustelusta. Osaan pilkkoa itse polttopuuni, vaihtaa autoon renkaat ja puhdistaa hajulukon joten mitään miespalvelijaa en etsi. Paitsi lampun vaihdot jäis sulle koska olen lyhyt (153 cm). Jos osaat laittaa ruokaa niin siitä iso plussa. Haluathan seksiä enemmän kuin kahdesti viikossa?

Nim. Maalaiselämä valokuidulla

Vierailija
699/2057 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 40v kolmen lapsen äiti. Harrastan itse paljon liikuntaa, joka ilta jossain menossa. En tingi, enkä jousta mistään. Kova tuhlaamaan, myös muiden rahat käy. Seksi ei useinkaan kiinnosta, sooloseksi mielummin. Koko ajan räplään puhelinta. TV:stä katson pelkästään tosi-tv:tä. Kotityöt hoituu.

Vierailija
700/2057 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, en ole sinkku minäkään, huvin vuoksi kirjoitin ilmoituksen. En tosin ole enää "perheellinenkään", kun täysi-ikäiset lapset on muuttaneet pois kotoa. Joten ihan väärällä palstalla ja väärässä keskustelussa olin. ;-)

Sama täällä. Mun mielestä ei olla väärässä paikassa, koska isoäideille vauva-asiat ovat läheisiä. Sen sijaan väärässä paikassa ovat nämä palstan ikisinkkumiehet, jotka istuvat täällä päivät pitkät väittelemässä ja moittimassa naisia.