Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
341/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nainen joka fantasioit Putinista! Oletko oikeasti hakemassa seuraa?

Se riippuu siitä mitä on tarjolla. Paradoksaalisesti olen kuitenkin jollain tapaa nirso 😂

Vierailija
342/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, täällä 28-vuotias biseksuaali nainen joka ei ole pystynyt sitoutumaan yhteenkään parisuhteeseen, työpaikkaan tai asuinkaupunkiin vuotta pidempää, josta voit varmaan päätellä kauanko sinun seurasi jaksaa kiinnostaa. Tykkän seksistä, varsinkin hellästä BDSM:stä ja kuristamisesta. En kuitenkaan jaksa imeä kenenkään munaa minuuttia pidempää, ja yleensä kyllästyn seksikumppaneihini vähintään vuoden sisällä. Turn onit kumppanissa: kitaran soitto, lievät päihdeongelmat ja se että ei ole oikeasti kiinnostunut musta. turn offit kumppanissa: mökkeily, koiran omistajuus ja minusta tykkääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä osaa/kehtaa kirjoittaa tollasta :’D

Vierailija
344/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isopäinen, korppinenäinen tikkarivartalon omaava naisia pelkäävä autistimies etsii loppuelämän ihanaa parisuhdetta.

Et kertonut vielä mitään itsestäsi? Sullahan menee hyvin jos tuossa on huonot puolesi.

Vierailija
345/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkyvyttömyyden partaalla oleva kroonisista kivuista kärsivä 35 vuotias mies etsii kumppania kärsimysnäytelmään. Pieni toive paluusta työelämään on vielä, jos leikkaukset onnistuvat ja kivut saadaan kuriin. Lapsia ei ole, haaveilin niistä, mutta nyt on tullut niin kovasti pataan terveysrintamalla, että varmaan fiksumpaa olisi pysytellä lapsettomana, jos ei itsestäkään pysty täysin huolehtimaan.

Olen korkeastikoulutettu ja kiinnostunut tieteestä, politiikasta ja urheilusta. Pystyn vielä käymään onneksi kuntosalilla ja uimassa, jotka ovat elämänlankani tällä hetkellä. Luulen, että olisi hyvä jos olisit myös "hankalassa" tilanteessa, koska jos olet kovin menestynyt ja terve, tuntisin oloni ahdistuneeksi rinnallasi. Eli esim. jos kärsit kroonisista kivuista, saat plussaa, koska todennäköisesti ymmärrät millaista paskaa tämä välilä osaa olla.

TV. Unelmien poikaystävä

Mikä sinua särkee? Missä päin vaikutat?

Vierailija
346/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika hyvännäköinen yli 30v (nuoremmaksi aina luullaan) ja kunnossa, että miehiä kyllä riittäisi ja katseita tulee. Mutta reisissä on silti löllöä ja rinnat ei ole kovin kiinteät. Ruuanlaitto ei kiinnosta enkä monia juttuja osaa edes tehdä, mutta kotini on siisti. Tykkään eläimistä ja mulla on kissa. Haluan kuulla joskus kehuja tai saada huomiota, mua ei pidetä itsestäänselvänä. Varattunakin tykkään saada huomiota miehiltä mutta en pettäisi. Mutta koska olen vähän itsekäs ja mustasukkainen, mies ei saa flirttailla muiden kanssa tai pitää naiskavereita juurikaan (riippuu monesta tekijästä tämä ja kuinka avointa ystävyys on).

Haluan että mies on pitkä ja vahvan näköinen, sellanen joka näyttää sille että tekee vaikka fyysistä työtä. Ns. oikean miehen näköinen, ei sliipattu pukumies tai bodari. Ja koska olen nirso niin kavereita ei montaa löydy, pitää olla mielenkiintoinen tyyppi että jaksan kiinnostua seurasta, tykkään aikalailla viettää aikaa yksin. Eli miehen pitää olla perusfiksu, kiltti mutta mies joka osaa ottaa ohjat sängyssä. Seksi ei juurikaan kiinnosta koska fantasioissa se on aina kuumempaa ja harvoin elämässä tuntuu kemiat täysin kohtaavan, mutta seksiä voin silti harrastaa ihan mielellään, olen siinä tylsä mutta eri juttuja voin kokeilla. Ammattikoulun olen käynyt ja erään täsmäkoulutuksen, tienaan ihan ok hyvin ja olen myös yrittäjä. Sen vuoksi mun on asuttava omakotitalossa, ehkä muukin asumismuoto olisi mahdollista järjestelemällä mutta helpointa kun työt on kotona. Tylsistyn joskus ja haluan aina oppia uusia asioita, olen myös vähän vauhtipää erikoisessa harrastuksessani. Olen kiva ja fiksu, huumorintajuinen ja pyrin positiivisuuteen, mutta luonnetta löytyy eli en ole tylsä. Haluan nähdä maailmaa mutta paras viikonloppu raskaan työviikon jälkeen on kun saa herätä rauhassa, käydä salilla tai lenkillä, syödä hyvää miehen valmistamaa ruokaa ja juoda pari lasia viiniä (ei joka vkl), venytellä, olla yksin, katsoa hömppää youtubesta ja puuhailla kaikkea kotona kuten maalata tauluja ja kuunnella musikkia. Aikuiseksi en varmaan kasva koskaan. Haluaisin menestyä jossain mutta koen että itseäni kiinnostaa enemmän muut asiat joissa se ei ole mahdollista niinkään, tai ne mitkä kiinnostaisi, on jo iän vuoksi myöhäistä. En halua lapsia.

Eli nätti urheilullinen +30 taiteellinen ja vähän introvertti nainen jolla kissa ja haluaa asua omakotitalossa, huimapää mutta myös kotikissa. Elättää itsensä ja on flirtti mutta uskollinen ja mukava. Normaalinäköinen ja normaali mies kelpaa ja sängyssäkin ollaan valmiita touhuamaan. Ainoat miinukset että miehen ei tartte viettää aikaa muiden naisten seurassa (ja tämäkin tapauskohtaista?) ja ei kiinnosta kokkaus. Luulen että tämmöinen nainen on kyllä varattu tai löytää seuraa. Ja on varaa valita mies jota kiinnostaa kokkaus ja joka ei pelaa naispuolisten "ystävyyssuhteiden" kanssa. Nämä muut paksut mielenterveystapaukset joilla muita ongelmia, velkaa, lapsia vissiin miellyttää tällä palstalla joitain enemmän =D

Aika tossukka pitää miehen olla hyväksyäkseen ajatuksena, että nainen tykkää saada huomiota toisilta miehiltä varattunakin (vaikka ei petä), mutta miehellä ei saa olla flirttiä eikä edes yhtään naispuolista ystävää.

No jaa, minä ymmärsin että tapauskohtaista eli ehkä joku nainen on kyllästynyt miehen kaverisuhteisiin syystä..? Eli miehiin joilla näitä "naiskavereita" jotka on sitten vähän muutakin. Mutta ehkä tulkitsin väärin. Mun mielestä taas vaatii kovaa itsetuntoa mieheltä että on hyvännäköinen nainen jota kyylää muutkin miehet, enkä pistäisi pahakseni sitä että nainen tykkää kun hänet huomataan. Sehän on miehelle vaan mukavaa kun voi näyttää että se kuolausten kohde on omassa kainalossa. Ja on kuitenkin uskollinen mutta tykkää huomiosta. Multa saisi huomiota niin tuskin tarviisi niin paljon muualta edes hakea.

Vierailija
347/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi suloisia ilmoituksia! Pyytäisin lähes kaikki treffeille, jos en olis varattu.

Vierailija
348/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, komea, seksikäsääninen mies! Sinua kaipaa elämäänsä kyllästynyt, jäätävät silmäpussit omaava 42-v. nainen. En ole oppinut tähän ikään mennessä ihmissuhteista mitään ja olen sokea omille puutteilleni. Toiset ovat kuvanneet minua sanoilla: pirskahteleva, huumorintajuinen ja lämmin. Raatorehellinen käännös näille sanoille kuuluu: epävakaa temperamentiltaan, oudoille jutuille sopimattomassa tilanteessa naurava ja yliempaattinen. Sairastan keskivaikeaa laktoosi-intoleranssia, minkä takia teelusikallinen tavallista maitoa ruuassa tarkoittaa ruokalusikallista löysää ulostetta housuissa. Nauran vedet silmissä kakkavahingoille, joten toivon sinunkin osaavan ottaa hajuvahingot huumorilla.

Vierailija
349/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isopäinen, korppinenäinen tikkarivartalon omaava naisia pelkäävä autistimies etsii loppuelämän ihanaa parisuhdetta.

Et kertonut vielä mitään itsestäsi? Sullahan menee hyvin jos tuossa on huonot puolesi.

Ei se nyt kauhean kivalta kuulosta olla naisia pelkäävä autistimies.

Vierailija
350/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, komea, seksikäsääninen mies! Sinua kaipaa elämäänsä kyllästynyt, jäätävät silmäpussit omaava 42-v. nainen. En ole oppinut tähän ikään mennessä ihmissuhteista mitään ja olen sokea omille puutteilleni. Toiset ovat kuvanneet minua sanoilla: pirskahteleva, huumorintajuinen ja lämmin. Raatorehellinen käännös näille sanoille kuuluu: epävakaa temperamentiltaan, oudoille jutuille sopimattomassa tilanteessa naurava ja yliempaattinen. Sairastan keskivaikeaa laktoosi-intoleranssia, minkä takia teelusikallinen tavallista maitoa ruuassa tarkoittaa ruokalusikallista löysää ulostetta housuissa. Nauran vedet silmissä kakkavahingoille, joten toivon sinunkin osaavan ottaa hajuvahingot huumorilla.

Milloin tavataan? T: rupsautteleva keliaakikko

Vierailija
351/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 28v nainen. Stressiperäinen ahdistuneisuushäiriö näkyy erakkomaisuutenani, moni ihmissuhde kuormittaa minua ja siksi suosin seurakseni rauhallisia ja maanläheisiä introverttejä.

Lapsia on ja ulkonäköni rapistunut ruuhkavuosissa. Olen luova kissaihminen ja tykkään piirrellä ja leipoa kakkuja

Vierailija
352/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on ihania! Laitoin yläpeukun teille rehelliset naiset vaikka olen hetero.

T. Adhd-diagnoosin juuri saanut N 30+, joka ymmärtää nyt, miksi kaikki ihmissuhteet on mennyt pieleen eikä minulla ole ystäviä. Minusta saa uskollisen kumppanin koska olen myös läheisriippuvainen. Muutakin minussa riippuu, nimittäin tissit ja välillä tuntuu että alakerrassa on varmaan laskeuma, orastavaa virtsankarkailua löytyy.

Vierailija
353/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. 40v. Etsin miestä, jota kiinnostaa sänkypuuhat ja joka tajuaa lähtee seksin jälkeen heti omaan kotiinsa. Olen lihava ja aika rumakin ja useimmiten kärttyinen.

Vierailija
354/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksiavioinen, keski-ikäinen nainen, joka ei jaksa mitään säätöjä. Se on kunnon seurustelu, kihlaus ja naimisiin.

Minulla on erikoinen etunimi, koska isäni ei ole Suomessa syntynyt, mutta itse olen Suomessa syntynyt ja kasvanut ja äidinkieleni on suomi. En voi sietää ihmisiä, jotka alkavat jankata isäni kotimaan kulttuurista tai kysellä sen maan poliittisista asioista, sillä edelleen, usko jo, olen Suomessa syntynyt ja kasvanut.

Ajan työkseni linja-autoa, vaikkakin olen harvinaisuus ja ainoa bussikuskinainen koko yrityksessä. Minulle on itsestään selvää, että minä siivoan ja pesen pyykit ja sinä vaihdat auton renkaat ja leikkaat nurmikon. Asun vuokralla omakotitalossa, jonka voisin ostaa milloin tahansa omakseni, mutta yksin en halua alkaa talon omistajaksi. Jos menemme naimisiin jonakin päivänä, oletan meidän joko ottavan pankkilainaa nykyisen taloni ostamiseksi tai hankkivan yhdessä jonkin toisen omakotitalon, sillä muut asumismuodot eivät kelpaa minulle. Oletan, ettet juokse kapakoissa, koska minäkään en juokse.

Vierailija
355/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 34-vuotias nainen, urani ollut vuoden verran tolkuttomassa nosteessa, joten en paljon näe pientä lastani, ja pakko myöntää että se huomio mitä saan on aika paljon kutkuttavampaa kuin mikään perhe-elämä. Tykkään olla esillä toisten mielestä asiaankuulumattomissakin yhteyksissä, mutta rakastan kehuja ja myönteistä huomiota erityisesti ulkonäöstäni. Saan paljon haukkujakin koska en oikeastaan ole pätevä siinä mitä teen, mutta osaan ohittaa ne eikä mikään määrä stressiä saa kuortani rakoilemaan.

Olen hoikka ja tumma, kaunis ja joidenkin mielestä liiankin nukkemaisen näköinen, pahin haukkumanimi oli humanoidi. Minulla on joitakin kummallisia maneereja. Luonteeltani olen idealistinen, itsetietoinen ja kiivas sekä hyvin yksisilmäinen. En muuta mieltäni minkään faktojen edessä ja hyökkäys on mielestäni paras puolustus. Olen patamusta kommunisti.

Nykyinen mieheni on liian kiltti ja tylsä, ja hänestä on valitettavasti alkanut näkyä se että joutuu pyörittämään perhettä lähes yksin, koska itse olen myöhään töissä ja joudun matkustelemaan kotimaassa ja ulkomaillakin. Toivoisin itselleni menestynyttä maailmanmiestä, joka osaa puhua ja poskipussata ja joka ihailee minua riittävästi. Mieluusti olisi ranskalainen, olen tavannut erään ihanan jonka oma akka oli hänen äitinsä ikäinen, mutta aika ei varmaan ollut oikea. Tulevaisuudessa suunnittelen uraa ulkomailla, joten siellä saattaa olla tietysti paremmat markkinat.

Miettikääpä, jos hän onkin oikeasti kirjoittanut tämän :D

Ikä ei täsmää.

Vierailija
356/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen mielenkiintoinen kysymys!

Vähän rouhea äijä joka oikeasti haluaa hikoilla ja nostaa rautaa salilla mutta kävelee peilin ohi ja vaihtaa kanavaa national geographylle historian dokkariin jos missi/malli/kauniit täydelliset menossa. Itken salaa liikuttaville asioille eikä ne useinkaan ole niitä ns surullisia juttuja. Sen takia en enää juuri käy leffoissa. Olen todella köyhä ja samaan aikaan on realistista odottaa että joku kaunis päivä it all gonna be good. Rakastan koiria. Olen lempeä mutta paha pahoille ja se on niin sanotusti battle tested, ja tiedän että voin olla julma dominoima asshole mutta vain jos tilanne on jo oikeasti todella paha. Se on alue jota en haluaisi koskaan enää kokea elämässäni ja normaalisti olen ääri leppoisaa seuraa. Just been there. Haluan kokea olevani rakkauden jumalasi ja haluan sinun kokea olevasi rakkauden jumalattareni. Olen mieluummin yksin kuin kivassa suhteessa tai kiintymystilassa. Olen outo ja välillä naurettava. jälkimmäistä etenkin. Uskon rakkauteen. Olen ollut hyvin liberaali seksuaalisesti mutta aina tunne edellä ja old school tyyliillä mano o mamacita.  Pinnallisuus, negatiivisuus, kiusaaminen, kateus, pahansuopuus oksettaa henkisesti ja olen allerginen niille. Syvällisten pinnallisuus saa oksentamaan sielunkin. Halaan ja kosketan ihmisiä.

Vierailija
357/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on ihania! Laitoin yläpeukun teille rehelliset naiset vaikka olen hetero.

T. Adhd-diagnoosin juuri saanut N 30+, joka ymmärtää nyt, miksi kaikki ihmissuhteet on mennyt pieleen eikä minulla ole ystäviä. Minusta saa uskollisen kumppanin koska olen myös läheisriippuvainen. Muutakin minussa riippuu, nimittäin tissit ja välillä tuntuu että alakerrassa on varmaan laskeuma, orastavaa virtsankarkailua löytyy.

Kyllä minusta vaikuttaa että olet hieman miesvihamielinen, ehkä siinä syy.

Vierailija
358/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v nainen. Kääpiöksi nimitelty sekä käyttäydyn usein kuin iso lapsi. Ja onhan minulla omiakin lapsia, kullannuppuja. Olen perhekeskeinen, introvertti ja teen asioita ajoittain sieltä missä aita matalin (ei pituuteni vuoksi vaan laiskuudesta)

Vierailija
359/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias omissa oloissani viihtyvä, introvertti nainen. Viihdyn pieruverkkareissa, minulla on niitä useita eri väreissä. Interstellar ja Arrival ovat lempileffojani. Tykkään avaruus- ja scifijutuista. Kaverit sanovat, etä olen raa`an rehellinen eli suomeksi töksäyttelijä. Olisi kiva, jos olisi kaveri, jonka kanssa käydä kerran kuussa leffassa ja/tai ulkona syömässä. Yhdynnästä en pidä, pusut ja halit menettelee. Foto ois kiva.

Vierailija
360/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen lököttävissä flanellihousuissa ja lammastossuissa kotona hiimaileva nainen etsii miestä. Näpertelen puhelinta koko ajan. Kaksi lasta, jotka näpertelee puhelinta omissa huoneissaan. Viikonloppuisin juon flanellihousuissa viiniä ja näpertelen puhelinta. Tykkään seksistä, mutta en yleensä pysy hereillä niin pitkään että sitä ehtisi kanssani harrastaa. Teoriassa olen kiinnostunut vähän kaikesta, käytännössä en saa aikaiseksi mitään. Koirani turkki haisee minkkitarhalle.

Sä vaikutat mukavalta tyypiltä :)