Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Korkeakoulutettu hyvätyöpaikkainen 28-vuotias nainen etsii kaltaistaan miestä.
Pidän kotoilusta ja viikon viihteeksi riittää kaupassakäynti ja joukkueurheilu pari kertaa viikossa. Olen kärsimätön enkä osaa laittaa ruokaa, sen sijaan pidän leipmisesta ja siivoamisesta. Olen sarkastinen, älyttömän utelias ja rakastan juoruilua. Puhun suoraan ja olen ajoittain hyvinkin piikikäs sanomisissani. Olen kuitenkin yleisesti ottaen oikein herttainen ja mukava. Minusta saat kivannäköisen, hieman pehmeän, mutta kuitenkin normaalipainoisen, ja älykkään naisen.
Etsin loppuelämän kumppania, jonka kanssa voisimme aikanaan perustaa perheen.
Olen eläinhullu yli 50-vuotias kissoja ja koiran omistava akateeminen akka. Paino on normaalin rajoissa, mutta timmi en ole. Hartioille ulottuva (paskan)ruskea hiuspehko. Musta ja omituinen huumorintaju. Introvertti luonne, olen oman elämäni Nuuskamuikkunen, luen paljon ja mietiskelen. En ole räväkkä enkä räiskyvä. En kestä penkkiurheilijoita ja tv on parhaimmillaan suljettuna. Jotkut hyvät sarjat ja elokuvat uppoaa. Luonnossa viihdyn, lempiasu verkkarit. Radiokanavista rock tai klassinen. En tykkää siivota mutta kokkaan kyllä. Loppuelämän visio: tuleva kissamummo. Vision vahtoehdoksi mulle kiitos mielellään pitkätukkainen rock-mies tai tämä:
"Kissan kanssa kahdestaan elävä 54/182/93 IT-nörtti mies etsii eläinrakasta naista jakamaan elämää kanssamme. Olen taipuvainen filosofoimaan elämästä ja kuolemastakin. En ole joka päivä positiivinen mutta lähes joka ilta kuitenkin. Mielenterveyden kanssa ei ole ongelmia liiemmin, sillä käyn kyllä terapiassa aina mikäli ongelmia ilmenee."
Masentunut, ahdistunut, hoito- ja vuorotyön lihottama ja uuvuttama viisikymppinen nainen etsii kesämökillistä miestä, joka antaisi avaimet mökilleen, mutta muutoin pysyisi loitolla. Vapaa-ajalla kärsin tyhjän pesän syndroomasta. Viinittelen ja itken paljon, sekä hoivaan miehiä vihaavia kissojani.
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 v yrittäjä nainen, joka introvertti ja viihtyy hyvin itsekseen. Tulen hyvin toimeen asiakkaitteni kanssa, jotka usein laitapuolen kulkijoita tai lain rajalla liikkuvia. Tietenkin myös asiakkaina ns. normaaleja ihmisiä.
Olen asianajaja, mutta en näytä asianajajalta. Kuljen yleensä reppu selässä enkä pukeudu merkkivaatteisiin. Olen aika erakko näissä piireissä. Hengenheimolaisia ovat lappilaiset rennot tyypit (kotoisin Kittilästä). Itse olen stressaaja -tyyppi ja ihailen ihmisiä, jotka osaavat ottaa rennosti asiat turhia stressaamatta.
Elättämään ketään en ala enkä yhteen muuta. Omat rahat, oma tupa, oma elanto.
Kotona aina tv päällä. Nukahdankin tvn ollessa päällä. Asun yksin. En katso aktiivisesti, mutta päällä silti. Viiniä välillä kotona; harvoin nykyään ulkona, mutta silloin lähikuppilassa bissellä tai syömässä jossain.
Porukassa en osaa olla. Mieluummin juttelen kahden tai max neljän kanssa.
Hoikka (171/58). Omakuva hieman vääristynyt syömishäiriötaustan vuoksi, mutta kriittisyydestä huolimatta ymmärrän olevani aika ok ulkonäöllisesti. Nuorena tosi kaunis.
Niin ja vielä yksi asia. Rakastan, kunnioitan ja pelkään hevosia. Harrastan ratsastusta keskimäärin 3 krt/vk. Aloittelija. Vasta 2 vuotta takana. Tuo pelko liittyy kunnioitukseen. Iso eläin, jos päättää jotain tehdä, niin ei siinä pienellä ihmisellä ole mitään sanottavaa, vaikka olisi hevosia harrastanut 30 vuotta. Eläinystävällinen mies siis hakusessa.
F
Unohdin. Kaksisuuntainen mielialahäiriö minulla todettu noin 15 vuotta sitten. Pysyy kurissa, kun syön jokapäiväiset lääkkeeni. Tämän vuoksi pystyn myös ammattiani harjoittamaan. Joskus jos alkoa ottanut ja provosoidaan, en meinaa pystyä rauhoittumaan. Kiihdyn ja huudan. Tätä tapahtuu harvoin.
Seksiä ei ole ollut pitkään aikaan. Nuoruudessa aktiivinen, mutta nyt minut pitäisi virittää vuosien seksittömyyden jälkeen. Olen miettinyt myös maksullisen miehen tilaamista, jotta pääsisin seksittömyydestä pois.
F
Vierailija kirjoitti:
Olen Lapissa asuva yh. Viihdyn luonnossa ja tykkään marjastaa. Sinä voit puolestasi täyttää pakastimen riistalla. Metsästyskoirakin voisi olla. Olen töissä matkailualalla ja ikää on reilut 40. Lapsia on 4, kaikki samalle isälle josta erosin 5v. sitten. Ei mt-ongelmia.
Mikä tässä oli raatorehellistä? Osa porukasta ei näkökjään ole ymmärtänyt ketjun jujua, kun laittaa ihan perus treffi-ilmoja tänne.
Vierailija kirjoitti:
Masentunut, ahdistunut, hoito- ja vuorotyön lihottama ja uuvuttama viisikymppinen nainen etsii kesämökillistä miestä, joka antaisi avaimet mökilleen, mutta muutoin pysyisi loitolla. Vapaa-ajalla kärsin tyhjän pesän syndroomasta. Viinittelen ja itken paljon, sekä hoivaan miehiä vihaavia kissojani.
Mä haluaisin olla sun kaveri. :)
Haluaisin seksiä mutta en kelpaa, joska olen lihava ja iho roikkuu. Suostuisiko joku vaikka pimeässä huoneessa? Nainen 45.
Tylsään arkeen ja raivoavaan puolisoon väsynyt, liikunnallinen ja puutteessa elävä äiti-ihminen etsii satunnaisiin tapaamisiin sinua mies, joka osaat tyydyttää naisen. Pystyn tapaamaan sinua pari-kolme kertaa kuukaudessa ja jokaisen kerran on oltava täyttä ilotulitusta. Älä ihastu minuun, äläkä eroa liitostasi suhteemme aikana. Olet minulle vain hetken hupi ja tapailumme kestää niin pitkään kuin saan siitä irti hyvää mieltä ja nautintoa. Minua ei kiinnosta perhesuhteesi tai muu henkilökohtainen elämäsi. Ainoastaan sillä on merkitystä, kuinka innokas, halukas ja teknisesti taitava olet sängyssä.
Tyylikäs taiteilijanainen etsii rakastettua ja varakasta, luotettavaa elättäjää. Olen kaikkea muuta kuin boheemi eli odotan sinultakin luotettavuutta, vakautta, perhekeskeisyyttä ja urasuuntautuneisuutta. Seksi ja hellyys on tärkeää minulle, joten toivottavasti saan hemmotella sinua päivittäin. Ikävä kyllä kelpuutan vain pitkät, varakkaat, henkisesti normaalit ja älykkäät miehet, joita ei ole kovin paljon tarjolla minulle. En ole tosin kokeillut vielä onneani.
MINÄMINÄMINÄMINÄ! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
32v, 193 cm 110 kg mies (ei juurikaan rasvaa, urheilullinen), ei tatuointeja, tuuhea tukka, parta ja rintakarvat löytyy. Olen uskollinen ja kiltti, huumorintaju on kyllä likainen, jopa sairas. Harrastuksina lähinnä liikunta monipuolisesti ja sen vastapainona luen paljon fantasiaa ja scifiä. Tarvitsen paljon omaa aikaa. En omista tv:tä. Se naisia kiinnostava pituus n. 18 cm juhlakunnossa. Introverttiluonne, en viihdy menossa ulkona. Arvostan naisessa huumorintajua ja kiltteyttä.
Tässä on kaikki mitä mieheltä haluan:
- HUUMORINTAJU (sairas & likainen on erittäin ok)
- SCIFI- ja FANTASIAharrastaja
- OMAA AIKAA!
-> I'm yours!
Kuulostaa mieheltäni joka vähän nuorempi ja muuten kaikki samaa paitsi 50kg suurempi
Näitä kun lukee, niin yllättää masentuneiden ja mielenhäiriöisten suuri määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Lapissa asuva yh. Viihdyn luonnossa ja tykkään marjastaa. Sinä voit puolestasi täyttää pakastimen riistalla. Metsästyskoirakin voisi olla. Olen töissä matkailualalla ja ikää on reilut 40. Lapsia on 4, kaikki samalle isälle josta erosin 5v. sitten. Ei mt-ongelmia.
Mikä tässä oli raatorehellistä? Osa porukasta ei näkökjään ole ymmärtänyt ketjun jujua, kun laittaa ihan perus treffi-ilmoja tänne.
Et sitten lukenut ketjua pitemmälle? Korjasin tekstiä.
Mutta pitäkää tunkkinne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pitäkää tunkkinne...
Luin, mutta ei korjauskaan tilannetta juuri muuttanut.
Rehellinen treffi-ilmoitukseni menisi näin:
Nelikymppinen vanha poika etsimässä itseään ainakin viisi vuotta nuorempaa, lapsetonta ja suht normaalivartaloista naista loppuelämäksi. Perheen perustamista voi harkita.
Omaan terveelliset elämäntavat ja samaa odotan sinulta. Lempiasioitasi toivottavasti ovat ruuanlaitto, leipominen, siivous ja pyykinpesu. Oletan myös, että sinulla on vakituinen työpaikka tai olet yrittäjä ja bruttovuositulosi ovat edes 30 000€.
Ulkomailla matkustelu ei itseäni kiinnosta paskan vertaa, Suomessa on tarpeeksi nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pitäkää tunkkinne...Luin, mutta ei korjauskaan tilannetta juuri muuttanut.
Taisit lukea vasta kommenttini jälkeen. 😁
Taisi olla elämäni eka treffi-ilmo mutta en usko että oikeeseen ilmoon kirjottaisin olevani puutteessa tms.
Av ei petä taaskaan 😂
Olen 34-vuotias nainen, urani ollut vuoden verran tolkuttomassa nosteessa, joten en paljon näe pientä lastani, ja pakko myöntää että se huomio mitä saan on aika paljon kutkuttavampaa kuin mikään perhe-elämä. Tykkään olla esillä toisten mielestä asiaankuulumattomissakin yhteyksissä, mutta rakastan kehuja ja myönteistä huomiota erityisesti ulkonäöstäni. Saan paljon haukkujakin koska en oikeastaan ole pätevä siinä mitä teen, mutta osaan ohittaa ne eikä mikään määrä stressiä saa kuortani rakoilemaan.
Olen hoikka ja tumma, kaunis ja joidenkin mielestä liiankin nukkemaisen näköinen, pahin haukkumanimi oli humanoidi. Minulla on joitakin kummallisia maneereja. Luonteeltani olen idealistinen, itsetietoinen ja kiivas sekä hyvin yksisilmäinen. En muuta mieltäni minkään faktojen edessä ja hyökkäys on mielestäni paras puolustus. Olen patamusta kommunisti.
Nykyinen mieheni on liian kiltti ja tylsä, ja hänestä on valitettavasti alkanut näkyä se että joutuu pyörittämään perhettä lähes yksin, koska itse olen myöhään töissä ja joudun matkustelemaan kotimaassa ja ulkomaillakin. Toivoisin itselleni menestynyttä maailmanmiestä, joka osaa puhua ja poskipussata ja joka ihailee minua riittävästi. Mieluusti olisi ranskalainen, olen tavannut erään ihanan jonka oma akka oli hänen äitinsä ikäinen, mutta aika ei varmaan ollut oikea. Tulevaisuudessa suunnittelen uraa ulkomailla, joten siellä saattaa olla tietysti paremmat markkinat.
Keski-ikäinen helposti kyllästyvä ja toisaalta riipustautuva elämänhallinnan harjoittelija etsii vakaata mutta impulsiivista miestä elämäänsä. Olen makuuhuoneessa kyltymätön ja omistautuva, kuulemma liiankin.
Kaunis ulkomuoto on hyvin pettävä, sisältä olen kyyninen ja synkkä.
Heittäkää viestillä hei!
Vierailija kirjoitti:
Olen 34-vuotias nainen, urani ollut vuoden verran tolkuttomassa nosteessa, joten en paljon näe pientä lastani, ja pakko myöntää että se huomio mitä saan on aika paljon kutkuttavampaa kuin mikään perhe-elämä. Tykkään olla esillä toisten mielestä asiaankuulumattomissakin yhteyksissä, mutta rakastan kehuja ja myönteistä huomiota erityisesti ulkonäöstäni. Saan paljon haukkujakin koska en oikeastaan ole pätevä siinä mitä teen, mutta osaan ohittaa ne eikä mikään määrä stressiä saa kuortani rakoilemaan.
Olen hoikka ja tumma, kaunis ja joidenkin mielestä liiankin nukkemaisen näköinen, pahin haukkumanimi oli humanoidi. Minulla on joitakin kummallisia maneereja. Luonteeltani olen idealistinen, itsetietoinen ja kiivas sekä hyvin yksisilmäinen. En muuta mieltäni minkään faktojen edessä ja hyökkäys on mielestäni paras puolustus. Olen patamusta kommunisti.
Nykyinen mieheni on liian kiltti ja tylsä, ja hänestä on valitettavasti alkanut näkyä se että joutuu pyörittämään perhettä lähes yksin, koska itse olen myöhään töissä ja joudun matkustelemaan kotimaassa ja ulkomaillakin. Toivoisin itselleni menestynyttä maailmanmiestä, joka osaa puhua ja poskipussata ja joka ihailee minua riittävästi. Mieluusti olisi ranskalainen, olen tavannut erään ihanan jonka oma akka oli hänen äitinsä ikäinen, mutta aika ei varmaan ollut oikea. Tulevaisuudessa suunnittelen uraa ulkomailla, joten siellä saattaa olla tietysti paremmat markkinat.
Miettikääpä, jos hän onkin oikeasti kirjoittanut tämän :D
Vierailija kirjoitti:
Älä rölli viitsi..
Täällä itseään aiemmin treffisivustolla nelikymppiseksi kuvaillut sinkkunainen. Todellinen ikä 45 v. En pidä valehteluna iän kertomista epämääräisesti, sillä olen vuosien mittaan ollut vuodesta 2001 lähtien seuraa netissä hakemassa kausittain ja olen huomannut, että vapaa = varattu ja komeahko = susiruma.
Syön epäterveellisesti pullaa ja jäätelöä (kesällä päivittäin), mutta epäloogisesti kieltäydyn syömästä punaista lihaa ja valmiseineksiä. Metsästäminen harrastuksena on minusta tyhmyyden osoitus. Jos sinulla on hassu murre, saatan pitää sinua myös yksinkertaisena, vaikka tiedän, etteivät esim. kaikki leveää savon murretta tai kaikki eteläpohojalaaset ole yksinkertaisia.
Minulla on kaksi poikaa, mutta tuskin tulet heitä näkemään, koska esikoinen asuu ulkomailla ja kuopus on erakoitunut ulkomaailmasta. Saatan käydä häntä ajoittain tapaamassa hänen peliluolassaan (18 neliön yksiö), jonne vien tuliaisiksi megatriplajuustomättöhampurilaisaterian.