Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
381/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotias, 163cm/65kg, historiaa maisterivaiheessa opiskeleva nainen täällä. Etsin kohteliasta, (kohtuullisen) raitista ja ujoa miestä loppuelämän kestävään parisuhteeseen. Toiveissani ei ole avioliitto ja lapset. 

Hyviä puolia minussa on urheilullisuuteni, empaattisuuteni ja uskollisuuteni läheisiäni kohtaan. 

Huonoja puolia minussa on epävarmuuteni ulkonäköni suhteen (johtuu koko peruskoulun kestäneestä kiusaamisesta, pienistä rinnoistani ja selluliittisistä/raskausarpisista reisistä), toisinaan liiallisuuksiin menevä siisteysintoilu ja temperamenttisuus/lyhytpinnaisuus. Varaudu siis siihen, että minun kanssani eläessäsi et säästy kyyneliltäni etkä kohteliaisuuksien kerjäilyltä, joilla yritän paikata huonoa itsetuntoani.

Musiikkimakuni koostuu suurimmaksi osaksi 80-luvun heavy metalista ja bluesista, ja tämän takia olisikin hyvä, jos musamakumme kohtaisivat edes jossain määrin. Televisiosta tykkään katsoa hieman vanhempia brittikomedioita ja sotaleffoja, joten toivoisin myös sinulta tiettyä nörttiyden-leveliä. Kolmanneksi intressiksini voisin sanoa matkustelun, joten toivottavasti olet valmis lähtemään myös muutaman päivän varoitusajalla reissuun!

Vierailija
382/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 5-kymppinen nainen. Ulkonäkö: vaaleat puolipitkät hiukset, klassiset kasvonpiirteet, joskin jo ryppyjä, leveä perä vaikka muuten hoikka. Juoksen taidenäyttelyissä ja haaveilen taitelijan urasta. Olen kuitenkin helvetin saamaton. Minulla on kaikki mahdolliset välineet luoda taidetta, mutta viimeksi kesällä olen saanut kotona maalattua jotain. Ryhmissä saan tehtyä ja olenkin syyttänyt kiireistä työelämää, siitä etten ehdi taiteilla. Työ on minulle vain keino saada rahaa.

Olen ollut nuorempana tosi ujo, mutta sosiaalinen työ on koulinut minusta vähintään ambivertin, jossei nyt ihan extroverttiä. Ehkä mummona sitten. Arvostan miehessä itsenäisyyttä, kiltteyttä, huumorintajua, raittiutta ja positiivisuutta. Olen ollut kahdesti naimisissa ja minulla on kaksi mahtavaa lasta ensimmäisestä liitosta. He asuvat jo omillaan. Sinulla saisi olla lapsia, mutta ei ihan pieniä. Tykkään kaikista eläimistä ja olen aika boheemi elämäntavoiltani.

Rakastan hyvää ruokaa ja lasi viiniä kruunaa aterian.  Tykkään myös liikkua, joogaan, uin, käyn salilla ja lenkkeilen.

Haluan asua itsekseni, sotkuni varmaan ärsyttäisivät sinua. Sauna, mökki järven rannalla -tavallaan suomalaiset kliseet sopii minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta nelikymppinen melko pienten lasten äiti. Valokuvista voidaan ihastella miten hyvä kroppa minulla joskus oli. Kuitenkin salaa kuvittelen olevani yhtä haluttu kuin silloin.

Olen itsetietoinen ja luulen aina olevani kauhean fiksu. Minulla on paljon mielipiteitä. Saatan joskus kuunnella muitakin. Joskus.

Olen kaikille mukava, mutta se ei tarkoita mitään. Minulla on oikeasti perheeni lisäksi vain yksi ihminen, jonka lasken ystäväkseni. Muut ovat ohimeneviä ihmisiä, joita saatan ikävöidä tai sitten en.

Äksyilen lapsilleni. Sitten halailen ja pahoittelen omaa riittämättömyyttäni. Aiheutan heille varmaan jonkun kiintymyssuhdehäiriön. Muutenkin olen joskus huono olemaan jämpti kasvattaja, kun minusta asiat vain eivät ole oikeasti useinkaan kovin jämptejä ja selkeitä.

Nypin varpaankynsiäni. Minulla on huono ryhti. Huomaan, että ulkonäköni kiinnostaa minua koko ajan vähemmän (paha ristiriita ensimmäisen kohdan kanssa).

Keskimäärin miehet ovat minusta tylsiä. Jos en pitäisi seksistä ja olisi halunnut lapsia, olisin varmaan ikisinkku. Uskon biologiaan tässä, ja ajattelen että ominaistuoksu on se mitä tarkoitetaan kemialla. Minulla on mies, jonka kanssa jaksan jutella, ja jonka kanssa kemiaa on ollut ja on edelleen. En tiedä kävisikö toista kertaa yhtä hyvää tuuria.

Vierailija
384/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma kodin hengetär. Halu kotoilla niin kova että harmittaa kotiäitiydestä töihin paluu

Vierailija
385/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias nainen. Kodissani on kaikkea ja paljon, hamstraan ruokaa, astioita, kirjoja, vaatteita, kosmetiikkaa jne. Kaappini pursuavat tavarapaljoudesta ja kaikki eivät edes mahdu kaappeihin. Haluan ilmaisjakelumainokset, mutta todellisuudessa en ikinä jaksa selata niitä ajoissa ja ne kasautuvat epämääräiseksi läjäksi pöydän kulmalle. Olen ollut koulukiusattu ja kannan haavoja nuoruudesta, tästä syystä kärsin huonosta itsetunnosta ja välillä itken itseni uneen. En tykkää tuoda itseäni esiin, pukeudunkin pääasiassa mustaan, enkä meikkaa. Kaikesta huolimatta pärjään elämässä kuitenkin hyvin, olen opiskellut hyvän ammatin ja omistan oman asunnon. Vietän todella paljon aikaa kotona jokosomessa tai televisiota katsellen. Minulla on muutama hyvä ystävä, vaikka en muuten ihmisistä kauheasti välitä. Läheisyyttä kaipaan, mutta seksiä en niinkään.

Vierailija
386/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 urheilullinen nainen ja kahden lapsen äiti. Pitkä lajitausta takana josta siirtynyt valmentamaan.

Nautin luonnossa olemisesta ja rauhallisista koti-illoista. Alkoholia en käytä paitsi juhlissa ja siinäkin järki mukana. Olen kissaihminen ja unelmoija joka tykkää myös myös elokuvista ja lukemisesta. Rakastan ruoanlaittoa ja olen spontaani kaikelle. Kommunikointi on mielestäni tärkeää suhteessa.

Olen pakkomielteinen siivooja ja hössötän kissanpennulleni. Rakastan musiikkia eritoten.

Olen myöskin yliempaattinen eli kärpäsetkään eivät saa kyytiä.

Vierailija
387/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

166/64/b-kuppi. Joskus olin kaunis (miehet juoksivat perässäni), fiksu, älykäs (valmistuin insinööriksi) ja urheilussa menestyvä (sm-tason palkintoja) nuori nainen. Nykyään olen väsynyt ja tylsä viisikymppinen, joka ei ole käynyt kampaajalla yli 10 vuoteen, mutta eikös miehet pidä pitkistä hiuksista ja luonnollisesta lookista. Sellaiset löytyy, tosin ovat harvenemaan päin näin vaihdevuosien melskeessä. Viihdyn kotona ts. en jaksa käydä missään, kun olen aina niin väsynyt. Illat ja viikonloput kuluvat työviikosta palautumiseen neljän seinän sisällä. Aivoni ovat nykyään pelkkää sumua. Tuuletan päätäni pyöräilemällä (selluliittia löytyy silti) töihin, mutta sekin ilo loppuu kohta, kun nivelet ovat alkaneet kipuilemaan. Vanhuus ei tule yksin. Ajatus ei kulje, eikä minulla ole yhtään mielikuvitusta. En välitä matkustamisesta, enkä pidä erityisemmin mökkeilystä, koska ei huvita pakata ja istua autossa alvariinsa. Kotona on mukava olla. Alkoholi ei maistu, toivottavasti ei sinullekaan. Etsin toista samanlaista kotihiirtä.

Vierailija
388/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antisosiaalinen 28v nainen. Päästän osaksi elämääni vain harvat ja valitut. Olen lojaali ja luova. Ulkoisesti en viehätä juurikaan, siksi laittaudun kauan ennen ulos lähtöä ettei muiden kohtaamiset stressaa. Minua kiusattu nuoruudesta saakka ja se jättänyt jälkensä.

Olen ajoittain saamaton yhteydenpidossa. Sosiaaliset tilanteet kuormittavia introverttinä. En jaksa useinkaan soitella, välttelen videopuheluita. Viestittelyllä minut tavoittaa parhaiten

Vierailija
389/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa ihanat voimanaiset!

Hoikka ok näk. höntti nainen etsii itselleen omaa kultaa, jota hemmotella ja jonka kanssa nautittas yhdessä elämästä.

Luonteeltani olen kyyninen mutta ainakin rento ja hauska.

En osaa sanoa mitään vaatimuksia tähän, tapaamalla selviää synkkaako. Ulkonäöllisesti mieleeni ovat söpöt naiselliset, ehkä vähän pyöreämmät naiset.

Olethan keskustelutaitoinen ja sinut itsesi kanssa.

Pari kivaa kersaa on tullut tehtyä.

Vierailija
390/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 urheilullinen nainen ja kahden lapsen äiti. Pitkä lajitausta takana josta siirtynyt valmentamaan.

Nautin luonnossa olemisesta ja rauhallisista koti-illoista. Alkoholia en käytä paitsi juhlissa ja siinäkin järki mukana. Olen kissaihminen ja unelmoija joka tykkää myös myös elokuvista ja lukemisesta. Rakastan ruoanlaittoa ja olen spontaani kaikelle. Kommunikointi on mielestäni tärkeää suhteessa.

Olen pakkomielteinen siivooja ja hössötän kissanpennulleni. Rakastan musiikkia eritoten.

Missä raatorehellisyys?

Vierailija
391/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v elämässä epäonnistuja. Haaveilin talosta, parisuhteesta, perheestä. Kaikki meni eron myötä roskakoriin 5v sitten. Samalla eron myötä köyhdyin niin, että elän kädestä suuhun velkojen takia. Olen kyllä vakituisessa työpaikassa, mutta palkasta ei jää käytännössä mitään käteen. En haaveile enää mistään, elän vain päivästä toiseen ilman sisältöä. Harrastan koiran kanssa ulkoilua ja maastopyöräilyä. Harrastukset eivät kuitenkaan täytä tätä epäonnistumisen tunnetta. Ulkonäöltäni olen lisäksi lievästi ylipainoinen.

Heräsikö kiinnostus? Niinpä, en kelpuuttaisi itseänikään, jos olisin nainen.

M38

Vierailija
392/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä raatorehellisyys?

Trolli tai wannabe.

Vierailija
393/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias 2 lapsen äiti. Lapset pitävät usein korvia huumaavaa meteliä ja syövät kaapit tyhjiksi kaikesta. Muuten ovat suloisia ja kilttejä, eivätkä tarvitse toista isää. Lasten lisäksi löytyy pitkäkarvainen koira, joka kuorruttaa kaiken karvoillaan.

Itse olen hoikka, vaaleahiuksinen, kauniiksi kehuttu nainen. Tykkään työstäni, metsäkävelyistä, koti-illoista ja kirjoista. Toisinaan haluan myös tanssia hulluna humalassa pilkkuun asti.

En lähtökohtaisesti halua keskustella mistään ennen aamukahdeksaa. Olen herkkä ja tempperamenttinen. Ajattelen asioita paljon, enkä kerro ajatuksistani muille. Olen myös ujo ja minuun on vaikea tutustua.

Haluan lämpöä, läheisyyttä ja huolenpitoa. Ja miehen täytyy olla minun puolella myös silloin kun olen väärässä.

Vierailija
394/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 49 v yrittäjä nainen, joka introvertti ja viihtyy hyvin itsekseen. Tulen hyvin toimeen asiakkaitteni kanssa, jotka usein laitapuolen kulkijoita tai lain rajalla liikkuvia. Tietenkin myös asiakkaina ns. normaaleja ihmisiä.

Olen asianajaja, mutta en näytä asianajajalta. Kuljen yleensä reppu selässä enkä pukeudu merkkivaatteisiin. Olen aika erakko näissä piireissä. Hengenheimolaisia ovat lappilaiset rennot tyypit (kotoisin Kittilästä). Itse olen stressaaja -tyyppi ja ihailen ihmisiä, jotka osaavat ottaa rennosti asiat turhia stressaamatta. 

Elättämään ketään en ala enkä yhteen muuta. Omat rahat, oma tupa, oma elanto.

Kotona aina tv päällä. Nukahdankin tvn ollessa päällä. Asun yksin. En katso aktiivisesti, mutta päällä silti. Viiniä välillä kotona; harvoin nykyään ulkona, mutta silloin lähikuppilassa bissellä tai syömässä jossain.

Porukassa en osaa olla. Mieluummin juttelen kahden tai max neljän kanssa. 

Hoikka (171/58). Omakuva hieman vääristynyt syömishäiriötaustan vuoksi, mutta kriittisyydestä huolimatta ymmärrän olevani aika ok ulkonäöllisesti. Nuorena tosi kaunis. 

Niin ja vielä yksi asia. Rakastan, kunnioitan ja pelkään hevosia. Harrastan ratsastusta keskimäärin 3 krt/vk. Aloittelija. Vasta 2 vuotta takana. Tuo pelko liittyy kunnioitukseen. Iso eläin, jos päättää jotain tehdä, niin ei siinä pienellä ihmisellä ole mitään sanottavaa, vaikka olisi hevosia harrastanut 30 vuotta. Eläinystävällinen mies siis hakusessa. 

F

Kiinnoistuin,  Voisiko saada yhteyden sinuun?

M41, myös juristi

Vierailija
395/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v lievästi ylipainoinen, ikilaihduttaja nainen. Paras puoleni on älykkyyteni, mutta siinäpä se. Heikko itsetunto, alemmuudentunteet, hakeudun huonoon miesseuraan, haluan tulla kohdelluksi, klassinen syndrooma. Miellyttämisenhalu on kova, teen mitä vaan pyydetään, mutta samalla passiivisagressiivinen ja vihainen.

Tohtorin paperit löytyy, ja vaativa työ. Siinä olen hyvä. Mustasta huumorintajustani saattaa joku viehättyä.

Vierailija
396/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 50v. nainen etsii elättäjää. Ei mitään luksusta, mutta haluaisin elää niin, ettei tarvitse joka senttiä laskea. Vastalahjaksi kaikki onnistuu makuuhuoneen puolella. Olen myös ihan ok kokki. Siivous inhottaa mutta voin pakottautua siihen. Olen ylipainoinen enkä erityisen kaunis mutta perustyytyväinen ja -onnellinen ja positiivinen ihminen. En tappele turhasta.

Vierailija
397/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin sinua tositarkoituksella, pk-seudulla isossa omistusasunnossa asuva 40-50 v. mies. Olen kesämökin perinnöksi saanut, eronnut nainen. Toivon sinun auttavan kesämökin ja järvenrannan ylläpidossa (lue: päättymättömässä työleirissä) ja rakentavan kanssani uuden laiturin.

Minulla on pieniä salaisuuksia (ei pahoja). Puhun itsekseni, kun olen yksin kotona. Pitkät keskustelut tyyliin: ”Ja sinäkin Raija, kehtaisitko mennä pomolle sanomaan, että työnnä se projekti hanuriisi”. Olen myös useammin kuin kerran kuvannut itseäni alasti peilin kautta. Sitten analysoin, miltä näytän. Entinen mieheni petti minua nykyisen vaimonsa kanssa ja kostoksi tälle avionrikkojalle makasin ex-mieheni kanssa, kun hän oli jo uusissa naimisissa.

Siis what? Puhutko itseksesi itsellesi vai jollekin mielikuvitushenkilölle? Tuo kuulostaa jo lääkärikäynnin tarpeelta.

Vierailija
398/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v nainen. Pidän kissoista. Käyttäydyn kuin kissat ja puhun toisena kiekenäni kissaa.

Mau ma-Mau 🐈

Vierailija
399/2057 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v nainen. Pidän kissoista. Käyttäydyn kuin kissat ja puhun toisena kielenäni kissaa.

Mau ma-Mau 🐈

Olen myös karvainen ja kehräyskuorsaan sykkyrässä

Vierailija
400/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei löytyisikö nopealla tahdilla kohta viisikymppiselle naiselle seuraa? Olen tehnyt eroa edellisestä suhteesta kohta pari vuotta ja uusi suhde auttaisi minua repäisemään itseni vanhasta irti.