Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, ikää 29 vuotta
Diagnoosit: skitsoaffektiivinen häiriö, ahdistuneisuushäiriö ja vaikea masennus. En suostu syömään lääkkeitä
Huumorintaju sarkastinen, elämänasenne realistinen
Panettaa ja olen märkänä 24/7
Normaalipainon alarajoilla, ihan ok body
Naamasta kehuja saatu
Vakitöissä, en etsi elättäjää
En halua muuttaa yhteen kenenkään kanssa, koskaan, etkä saa päätäni kääntymään tässä asiassa
Vapaa-aika menee Xboxilla pelatessa, joogatessa tai kirjoja lukiessa
Pakkomielteenomaiset kiinnostuksenkohteet filosofia ja avaruus
Sinulta toivon hyvää huumorintajua ja omaakin elämää, koska haluan olla paljon omissa oloissani
Yläpeukuttaneille kysymys: mikä tässä ilmossa korvaa nuo mielenterveysongelmat? Kun mulle on sanottu, että näillä mt-ongelmilla, mitä mulla on (ja on lievempiä), oon ehdoton nounou.
Eiköhän tuossa panetus ja märkänäolo ole ihan riittävästi monille
Olen Lapissa asuva yh. Viihdyn luonnossa ja tykkään marjastaa. Sinä voit puolestasi täyttää pakastimen riistalla. Metsästyskoirakin voisi olla. Olen töissä matkailualalla ja ikää on reilut 40. Lapsia on 4, kaikki samalle isälle josta erosin 5v. sitten. Ei mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä pitkä, tumma, näyttävä 50+ businesslady etsii arvoistaan vastusta. Saatan olla määräilevä ja ilkeäkin, mutta jos onnistut kesyttämään, kehrään niin ettei kukaan koskaan. Minulla on valtaa, rahaa ja tyyliä, ja voin vaikuttaa pelottavalta (joskus olenkin) mutta urhealle ritarille luvassa tuntuva palkinto, jollet jää korkkarini alle.
Nyt tässä on tilaisuus hopeakettujen aatelille, alfojen alfalle. Bullshitin haistan kaukaa, joten paras olla katetta puheille. Minun jälkeeni ihmettelet, miksi koskaan katselitkaan tyttösiä.
Raatorehellistä kuvausta pyydettiin. Minusta tuo kuulostaa narsistin kuvitelmalta itsestään.
Olen kohta viiskymppinen nainen. Naama on vielä ok kunnossa,mutta kroppa on liian läski.
En halua parisuhdetta,en jaksa kiinnostua sun elämästä. Haluan vaan seksiä,mutta jos se on huonoa en tapaa sua toiste.
Jos sulla on iso ja kestävä muna,olen sun silloin kun mua huvittaa.
Pitkä, harteikas mies, joka asuu kivasti meren rannalla kaipaa matkaseuraa Euroopan kaupunkeihin. Tykkään myös samoilla Lapissa. Saha ja vasara pysyvät kädessä ja lumityötkin luonnistuvat. Ruokaa sinun ei tarvitse osata laittaa, sillä minä laitan sitä mielelläni. Olisi kiva, jos sinä nainen suhtaudut elämään positiivisesti ja pieni intohimon tuli palaa sisälläsi. Olen valmis syvempäänkin suhteeseen, jos tunteemme voimistuvat. Läheisyys ja kosketus tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä pitkä, tumma, näyttävä 50+ businesslady etsii arvoistaan vastusta. Saatan olla määräilevä ja ilkeäkin, mutta jos onnistut kesyttämään, kehrään niin ettei kukaan koskaan. Minulla on valtaa, rahaa ja tyyliä, ja voin vaikuttaa pelottavalta (joskus olenkin) mutta urhealle ritarille luvassa tuntuva palkinto, jollet jää korkkarini alle.
Nyt tässä on tilaisuus hopeakettujen aatelille, alfojen alfalle. Bullshitin haistan kaukaa, joten paras olla katetta puheille. Minun jälkeeni ihmettelet, miksi koskaan katselitkaan tyttösiä.
Raatorehellistä kuvausta pyydettiin. Minusta tuo kuulostaa narsistin kuvitelmalta itsestään.
Minusta taas kuulostaa miehen kirjoittamalta trollilta.
Elämä on mahdollisuus kirjoitti:
Pitkä, harteikas mies, joka asuu kivasti meren rannalla kaipaa matkaseuraa Euroopan kaupunkeihin. Tykkään myös samoilla Lapissa. Saha ja vasara pysyvät kädessä ja lumityötkin luonnistuvat. Ruokaa sinun ei tarvitse osata laittaa, sillä minä laitan sitä mielelläni. Olisi kiva, jos sinä nainen suhtaudut elämään positiivisesti ja pieni intohimon tuli palaa sisälläsi. Olen valmis syvempäänkin suhteeseen, jos tunteemme voimistuvat. Läheisyys ja kosketus tärkeää.
Harlekiinitrollausta ei pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Olen Lapissa asuva yh. Viihdyn luonnossa ja tykkään marjastaa. Sinä voit puolestasi täyttää pakastimen riistalla. Metsästyskoirakin voisi olla. Olen töissä matkailualalla ja ikää on reilut 40. Lapsia on 4, kaikki samalle isälle josta erosin 5v. sitten. Ei mt-ongelmia.
Ai niin, unohdin olla rehellinen. Viihdyn luonnossa ja koti ehtii sotkeutua siellä välin. Siivoaminen evvk. Olen ollut 5 vuotta puutteessa, seksiä meillä vois olla jo ekalla tapaamisella. Olen vastuullisessa asemassa ja töihin voin joutua yhtäkkiä kesken vapaa-ajan. Pidän sitten vapaapäivän toisena päivänä. Lapset on isoja ja selviää sen aikaa keskenään kun tuuraan alaista. Lasten isä on keskenkasvuinen kakara jolta ei voi odottaa aikuismaista käytöstä.
Olen 49 v yrittäjä nainen, joka introvertti ja viihtyy hyvin itsekseen. Tulen hyvin toimeen asiakkaitteni kanssa, jotka usein laitapuolen kulkijoita tai lain rajalla liikkuvia. Tietenkin myös asiakkaina ns. normaaleja ihmisiä.
Olen asianajaja, mutta en näytä asianajajalta. Kuljen yleensä reppu selässä enkä pukeudu merkkivaatteisiin. Olen aika erakko näissä piireissä. Hengenheimolaisia ovat lappilaiset rennot tyypit (kotoisin Kittilästä). Itse olen stressaaja -tyyppi ja ihailen ihmisiä, jotka osaavat ottaa rennosti asiat turhia stressaamatta.
Elättämään ketään en ala enkä yhteen muuta. Omat rahat, oma tupa, oma elanto.
Kotona aina tv päällä. Nukahdankin tvn ollessa päällä. Asun yksin. En katso aktiivisesti, mutta päällä silti. Viiniä välillä kotona; harvoin nykyään ulkona, mutta silloin lähikuppilassa bissellä tai syömässä jossain.
Porukassa en osaa olla. Mieluummin juttelen kahden tai max neljän kanssa.
Hoikka (171/58). Omakuva hieman vääristynyt syömishäiriötaustan vuoksi, mutta kriittisyydestä huolimatta ymmärrän olevani aika ok ulkonäöllisesti. Nuorena tosi kaunis.
Niin ja vielä yksi asia. Rakastan, kunnioitan ja pelkään hevosia. Harrastan ratsastusta keskimäärin 3 krt/vk. Aloittelija. Vasta 2 vuotta takana. Tuo pelko liittyy kunnioitukseen. Iso eläin, jos päättää jotain tehdä, niin ei siinä pienellä ihmisellä ole mitään sanottavaa, vaikka olisi hevosia harrastanut 30 vuotta. Eläinystävällinen mies siis hakusessa.
F
Äh mun kommentti ei tainnu tulla, mutta kokeillaan uusiksi. Äskeinen oliki vähän liian kaunisteltu versio musta.
Oon päälle parikymppinen, sosiaalinen introvertti nainen. Oon luonteeltani melko menevä ja tekevä, mutta toisaalta rakastan vaan laiskotella kotona. Mun koirat menee luultavasti kaikkien ihmissuhteiden eelle tai ne on vähintään yhtä tärkeitä. Ne myös nukkuu vieressä, joten sun pitää sietää sitä.
Innostun helposti monista asioista, mutta en välttämättä jaksa mitään kovinkaan kauaa. Perustin esim. yrityksen melko vasta, mutta oon nyt jo vähä kyllästyny siihen. Mulla on kokoajan uusia visioita ja ideoita ja saatan vaikuttaa melko sähläriltä.
Usein ihmiset saa musta tosi pätevän ja kiltin kuvan, joka on toisaalta tottaki. Vaikutan järkevältä ja olenkin ihan, mutta toisaalta teen välillä todella typeriä juttuja. Olen töissä tosi sosiaalinen ja tutustun helposti ihmisiin, mutta harvemmin haluan nähdä ketään vapaa-ajalla. Viihdyn parhaiten yksin, koirien tai ihan muutaman läheisen ihmisen kanssa.
Valmistun pian ammattikorkeakoulusta ja oon vähä työnarkomaani. Haluan lapsia, vaikka yksin. En välttämättä oo mikää kodin hengetär, osaan siivota ja laittaa hyvää ruokaa mutta usein nukkuminen, laiskottelu ja somettaminen menee eelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, ikää 29 vuotta
Diagnoosit: skitsoaffektiivinen häiriö, ahdistuneisuushäiriö ja vaikea masennus. En suostu syömään lääkkeitä
Naamasta kehuja saatu
En halua muuttaa yhteen kenenkään kanssa, koskaan, etkä saa päätäni kääntymään tässä asiassa
Sinulta toivon hyvää huumorintajua ja omaakin elämää, koska haluan olla paljon omissa oloissani
Yläpeukuttaneille kysymys: mikä tässä ilmossa korvaa nuo mielenterveysongelmat? Kun mulle on sanottu, että näillä mt-ongelmilla, mitä mulla on (ja on lievempiä), oon ehdoton nounou.
Eiköhän tuossa panetus ja märkänäolo ole ihan riittävästi monille
Ou. Okei. Eli sekö olisi sellainen tapa, jolla kiinnostus herätettäisiin? :/ Olen tosi himokas, mutta uusien tuttavuuksien kanssa pidättyväinen. Ei jotenkin huvittaisi mennä "seksi edellä".
30v hieman maanisia piirteitä omaava nainen, joka kausittain innostuu jostain asiasta ja välillä taas makaa sohvalla päiviäkin putkeen tosi-tv:tä tuijottaen. Intohimoni on lukea julkkisjuoruja ja stalkata tosi-tv tähtiä instagramissa. Kotona jaksan välillä siivota ja välillä en. En välttämättä käy joka päivä suihkussa. Minulla on kuitenkin hyvä työpaikka ja olen hoikka ja urheilullinen.
Viehätyn jostain syystä insinööreistä ja erikoisen näköisistä miehistä, en siedä yhtään sovinistista kommenttia mieheltä tai huonoa käytöstä. Pidän hyvin puoleni ja heitän sarkastisia kommentteja.
Ei ollut trollausta minun puoleltani. Ei halua eikä motiivia sellaiseen. En edes tiedä mitä siitä hyötyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, ikää 29 vuotta
Naamasta kehuja saatu
Plus-puolia oli niin paljon enemmän omaksi kumppaniksi ajatellen kuin miinuksia (kaikki paitsi ne mt-ongelmat), ja sen jälkeen tuli vielä tietoon, että ne mt-ongelmat on hallinnassa. Viestistä sai oikeasti huumorintajuisen, jopa itseironisen käsityksen. Ja itsetuntemuksen määrä myös herätti kiinnostuksen.
Olen 28-vuotias nainen ja tällä hetkellä opiskelija. Olen luonteeltani melko rauhallinen, iloinen ja hieman höpsö, mutta aika introvertti ja viihdyn paljon kotona. En siis juuri välitä matkustelusta tai aktiviteeteista kodin ulkopuolella julkisilla paikoilla, kuten ravintoloissa. Minulla ei ole erityisiä harrastuksia ja toivonkin, että myös sinä viihdyt kotona etkä ole koko ajan menossa. Haluan viettää paljon aikaa kanssasi keskustellen ja arkisia askareita touhuillen.
Olen melko tasapainoinen ihminen, mutta kaipaan ihailua ja huomiota sinulta. Itsetuntoni ei ole erityisen hyvä. Minusta puolisoiden kuuluu ihailla toisiaan, eikä muita. Haluan, että pidät minua seksikkäänä ja myös näytät sen niin, että myös minä tunnen ja huomaan sen. Silloin seksikin maistuu oikein hyvin. Joten jos en miellytä sinua myös ulkoisesti, en ole oikea sinulle.
Kasvoiltani olen monen mielestä kaunis. Minulla on ruskeat hiukset ja silmät. Vartaloltani olen naisellisen pehmeä juuri ja juuri normaalipainon rajoissa, mutta myös selluliittia ja raskausarpia on. Olen melko lyhyt ja lyhytraajainen, selvästi erottuva vyötärö, iso peppu ja pienet rinnat.
Sinun on pidettävä lapsista, myös niistä hieman villimmistä, sillä minulla on kaksi lasta, joilla molemmilla on adhd.
Olen 37vee introvertti ikisinkku, joka haluaa epätoivoisesti perheen ja lapsia. Juuri laihduttanut monta kiloa ja olen taas reilusti normaalipainoinen, tosin vielä persjalkainen. En ole ruma, mutta minussa ei ole mitään mieleenpainuvaa.
Olen älykäs ja aikaansaava, pitkälle koulutettu ja hyvässä työssä, joten en ole elättäjää vailla. Olen todella positiivinen, lojaali ja huumorintajuinen, mutta luotan harvaan ihmiseen ja useat heistä ikävystyttävät minua. Vielä harvempi on sytyttänyt ja siksi kai olen vielä neitsyt.
Pidän matkusteluista, sisustamisesta, kävelystä, kirjoista ja rakastan keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä.
Ai niin, ja olen palavasti rakastunut 15 vuotta vanhempaan varattuun työtoveriini, eikä tunne ole täysin yksipuolinen.
Vierailija kirjoitti:
That's a no from me, dawg.
Olen 21-vuotias opiskelija, ja olen muuttanut vasta vanhempieni nurkista omilleen. En ole siis mikään etevä ruoanlaittaja, vaan menen siitä mistä aita on matalin. Joskus tyydyn eineksiin.Tiskit ja likapyykki tuppaa kertymään arkena.
En jaksa panostaa ulkonäkööni keskivaikean masennukseni takia. Käytän masennuslääkkeitä ja käyn terapiassa. Luonteeltani olen realisti (sen voi mieltää pessimistisyydeksi), ujo ja pidän mustasta huumorista. Vapaa-aikana katson elokuvia ja luen kirjoja. Poistun aika harvoin kotoa ihmisten ilmoille, mutta tykkään käydä metsässä ja kirpputoreilla. Olen seksuaalisesti aktiivinen neitsyt. Ota yhteyttä, jos haluat nurkkiisi masentuneen pessimistisyyden perikuvan! Sinun täytyy tykätä Disney-elokuvista, koska olen niiden suurkuluttaja.
Ei ole haku päällä mutta jos olisi, niin tässä raatorehellisesti:
46-vuotias nainen etsii miestä. Asun yksin. Minulla on yksi aikuinen lapsi, joka on muuttanut pois kotoa. Olemme hyvissä väleissä.
Minulla on 25 kiloa ylipainoa. 18 kiloa olen jo pudottanut, ja projekti jatkuu. Hitaasti, koska vihaan laihduttamista. Olen lyhyt, käytän silmälaseja, minulla on paljon tatuointeja ja hiukseni ovat vaaleat ja kiharat. Tissit on isot mutta iän myötä jonkin verran roikkuvat. Iso maha, ei tarpeeksi iso perse. En meikkaa. Vaatteet eivät kiinnosta pätkääkään. Yleensä käytän vain mustia farkkuja ja t-paitoja.
Sairastan bipolaarihäiriötä. Se on hoitotasapainossa, edellisestä oireellista jaksosta yli 15 vuotta. Skolioosin ja muiden fyysisten juttujen vuoksi (ja ylipainon vuoksi tietysti myös) kävelen hitaasti ja paikat kipeytyy usein. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta eläkkeeni on ihan riittävä omiin tarpeisiini, koska olen entinen yrittäjä. En siis etsi elättäjää.
Olen introvertti ja kaipaan paljon omaa aikaa. Luen paljon, kuuntelen paljon äänikirjoja ja pidän brittiläisistä tv-sarjoista. En käytä somea. Huumorintajuni on kiero ja sarkastinen.
Olen suora ja rehellinen ihminen mutta olen myös tasainen ja rauhallinen. Välttelen riitatilanteita viimeiseen asti. En kestä hetkeäkään mitään turhasta kiukuttelua. Jos on ongelma, se puhutaan halki ja sovitaan, sitten katse suunnataan eteenpäin. En myöskään kestä näitä erilaisia tunnepelejä, esim. sitä kun mökötetään ja mykkäkouluillaan mutta ei suostuta sanomaan suoraan, mikä on vialla. Elämä on liian lyhyt tuollaiseen pelleilyyn.
En ole kovinkaan romanttinen ihminen. En halua kukkia, koruja tai muita lahjoja. Minulla on jo kaikki materia, minkä tarvitsen.
Suoraan sanottuna etsin miestä sänkyyn. Haluan seksiä usein, mutta selän vuoksi asentovalikoima on aika vajanainen. Sitominen ja muut vastaavat innostaa kovasti. Toki muutenkin voidaan viettää aikaa yhdessä, jos huumorintajut kohtaa, mutta yhteen en muuta enkä halua naimisiin. Niin että jos panoseuraa löytyisi, niin se ois kiva.